Bellus Magnum
838 svar till detta ämne
Postad 27 July 2008 - 11:11
Unregistered46a10d28
-
Unregistered46a10d28
-
Beroende
-
-
1229 inlägg
Hmmm... Börjar bli sugen på ett soffinköp och den här ser onekligen väldigt fin ut. Är det någon som har en aning om man kan få tag på en sådan här i umeåtrakten? Eller går det att beställa från någon annanstans, och om så är fallet, vad kostar frakten?
315 CM är iofs. något våldsamt i min lägenhet. Finns det "liknande" men lite mindre modeller som någon kan rekommendera? Måste inte vara just Bellus. Maxlängd typ 250. Såg Grande Divan och den ser ut att vara lagom stor, är den skön? Vore grymt bra om det gick att provsitta de här sofforna någonstans i Umeåområdet som sagt. Tips uppskattas!
mio har en som heter kingston xl, sen har de ett par till liknande tror jag, själv köpte jag en kingston xl, lite mindre men minst lika skön, 2.60 tror jag den är, det finns ju en som heter bryssel med men den gillade jag inte alls.
Postad 27 July 2008 - 13:52
Unregistered8486563b
-
Unregistered8486563b
-
Användare
-
-
141 inlägg
Efter x-antal provsittningar i olika soffor så bestämde jag mig till slut för en Rambo med "kuvert"-kuddar, otroligt skön att sitta i!
Så beställde en sådan från Burhéns, valde den "färdiga" modellen för 12900:- .. Skulle jag ha den som jag ville ha den med en två sits till istället för en divan så skulle det gå på 22000:- .. vilket var lite väl saftigt..
Postad 29 July 2008 - 21:18
Peligroso
-
Peligroso
-
Användare
-
-
229 inlägg
mio har en som heter kingston xl, sen har de ett par till liknande tror jag, själv köpte jag en kingston xl, lite mindre men minst lika skön, 2.60 tror jag den är, det finns ju en som heter bryssel med men den gillade jag inte alls.
Bytt namn eller ute ur sortimentet? http://www.mio.se/So...dagsrum/Soffor/
Postad 29 July 2008 - 21:24
Unregisterede6970ea2
-
Unregisterede6970ea2
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Hollywood XL är kvar i allafal den påminnner väl om Bellus magnum.
Postad 05 August 2008 - 17:48
euf0ria
-
euf0ria
-
Användare
-
-
220 inlägg
Vad säger man...den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Ytterligare förseningar på min soffa pga bellus j*la semesterperiod. nu är jag inne på 10 veckans väntan och har fått ytterligare kompensation i form av en armstödsbricka. Nu kommer den snart lagom till film/höstperioden ju....
Postad 05 August 2008 - 19:37
xpo
-
xpo
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
jasså, de är hela fabriken på semester, ###### skumt sätt att göra affärer på! beställde min för dryga 3 veckor sen. de sa 6 veckor. så man kan ju alltid hoppas.
Postad 06 August 2008 - 06:56
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
jasså, de är hela fabriken på semester, ###### skumt sätt att göra affärer på! beställde min för dryga 3 veckor sen. de sa 6 veckor. så man kan ju alltid hoppas.
när jag beställde min soffa sa de en månad, å det tog 6 veckor... så jag ringde å tjatade i 2 veckor på soffan:P finnlandia/Masku möbler. (de har inte uppdaterat sidan på vääldigt länge... )
Postad 06 August 2008 - 08:18
Unregisterede6970ea2
-
Unregisterede6970ea2
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Bytt namn eller ute ur sortimentet?
http://www.mio.se/So...dagsrum/Soffor/
Så att Kingston XL fanns på MIO i Haninge om du är intresserad.
Postad 08 August 2008 - 17:29
Unregisterede6970ea2
-
Unregisterede6970ea2
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Brandfackla. Var och provade Bellus Magnum på Finnsoffan idag. Tyckte den var obekväm att sitta i på grund av att den var så djup. Ligga gick bra, halvligga gick bra men att sitta i var den ordentligt obekvämt. Är det bar jag som tycker att den är för djup ? Åkte sedan till MIO och provade Sit Down som jag tyckte var mer bekväm. Var så god och skölj! Åsikter om det.
Postad 08 August 2008 - 18:12
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
Brandfackla. Var och provade Bellus Magnum på Finnsoffan idag. Tyckte den var obekväm att sitta i på grund av att den var så djup. Ligga gick bra, halvligga gick bra men att sitta i var den ordentligt obekvämt. Är det bar jag som tycker att den är för djup ?
Åkte sedan till MIO och provade Sit Down som jag tyckte var mer bekväm.
Var så god och skölj! Åsikter om det. 
Jag håller absolut inte med dig om att den skulle vara obekväm att sitta i. Ligga, halvligga eller sitta spelar ingen roll. Fortfarande lika skön Vi är skitnöjda med vår soffa. Men men smaken är ju som baken (Bilder på vår soffa i länken under) http://inspirationsd...men-orange.html
Redigerat av Matte75, 08 August 2008 - 18:14.
Postad 08 August 2008 - 20:04
Unregistered79265eb9
-
Unregistered79265eb9
-
Användare
-
-
118 inlägg
Köpte min Bellus Magnum soffa i Juli i år. Knallade in på Möbelhuset här i Luleå och tänkte beställa en...såg att dom hade rea på 2 färger, svart och brun. Hmm kostade 11300 ny men med rean gick den på 8900, så jag slog till, säljaren sa vilken tur jag hade för de hade en kvar av den bruna som jag kunde få hemkörd 5 dagar senare.
så nu har jag haft den i 1 1/2 månad och den är helt underbar...bästa soffan jag haft.
Köpte den som är 3,18 lång med de stora armstöden.
Kolla i mitt album så ser ni.
Postad 08 August 2008 - 20:52
KJE
-
KJE
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Med nackstöd funkar det bra att sitta i dom också...men utan är det nog ligga som gäller;)
Postad 12 August 2008 - 20:52
Tippman
-
Tippman
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Lånar tråden lite, Någon som har provat XL soffan hos Möbeltorget i Gustafsberg XL Soffa Den påminner om Bellus och Hollywood XL, nån som har provat den och vet om den är lika skön att sitta i.
Postad 14 August 2008 - 12:20
Peligroso
-
Peligroso
-
Användare
-
-
229 inlägg
Provsatt igår en Hollywood XL och måste säga att jag gillade den. Ni som har provsuttit både Hollywood XL och Bellus Magnum - vilken skulle ni säga är bekvämare? Jag gillade mjukheten hos Hollywood XL, men jag är i valet och kvalet mellan att åka upp till Luleå för att provsitta en Bellus...
Postad 14 August 2008 - 14:52
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
vi va å beställde en Bellus Magnum small idag, skulle få vänta 4 veckor på den.
hoppas den är sjyst som fan 
kommer fasingen inte ihåg va tyget hette, Lancaster eller nått.. nån brunaktig historia iaf.
Lancaster va tyget iaf 
Färgen heter 71053
Redigerat av JonnyVT, 15 August 2008 - 17:00.
Postad 14 August 2008 - 15:18
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Provsatt igår en Hollywood XL och måste säga att jag gillade den. Ni som har provsuttit både Hollywood XL och Bellus Magnum - vilken skulle ni säga är bekvämare? Jag gillade mjukheten hos Hollywood XL, men jag är i valet och kvalet mellan att åka upp till Luleå för att provsitta en Bellus...
har provat många soffor men inget slår den vi köpte enligt mig, en bellus idaho lux. den har ett extra lager med dunstoppning överst och lite rundare armstöd (kolla galleriet). den kan jag verkligen rekomendera, lite dyrare är den men vilken komfort!
Postad 14 August 2008 - 16:30
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
vi va å beställde en Bellus Magnum small idag, skulle få vänta 4 veckor på den. hoppas den är sjyst som fan  kommer fasingen inte ihåg va tyget hette, Lancuster eller nått.. nån brunaktig historia iaf.
Du kommer säkerligen inte bli besviken!!!
Redigerat av Dreadlock, 03 January 2009 - 10:11.
Postad 15 August 2008 - 08:46
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Tja!Varit runt och provat en hel del soffer(främst divaner) och Magnum och Bryssel har varit de som stått högst på listan. Magnum är en soffa som man inte sitter i utan det är en ligg-soffa, den är med andra ord perfect för att ligga o titta på TV med, men har man gäster och ska spela något brädspel eller liknande där man vill sitta runt bordet så går den bort direkt. Ett stort problem med Magnum är bjälkarna som går tvärs över soffan på under sidan. De har tyvärr lyckats placera dessa i mitten av mitten-kudden istället för vid sidan. Detta gör att om man slänger sig ner lite och stuttsar lite i soffan så känns soffan väldigt hård efter som man slår i denna bjälken relativt snabbt(spelrum på par cm). Detta gäller främst mitten kudden då de andra bjulkarna är placerade en bit i från centrum på de andra kuddarna, men visst slänger man sig ner i de andra kuddarna(eller stuttsar lite) mer mot mitten kudden så känner man även där av dem. Detta tycker jag är ett väldigt stort konstruktions misstag då alla kuddarna o soffan har olika sitt konfort och de sämsta(mitten kudden) är värkligen kass! Bryssel är en soffa som man sitter mer upprättad vilket gör att den passar för aktiviteter på soffbordet bättre, det har alltså högre sitt konfort men längre ligg konfort än Magnum. Även denna soffa har bjälkar men här har man valt bättre placeringar och dessutom laggt dem mycket djupare så att man inte känner av dem alls. Båda sofferna är väldigt dåliga(konfort mässigt) utan nackstöd om man jämför med andra "vanliga" soffer då man inte får ett fullgott stöd för hela ryggen(framförallt saknas upptill), men när nackstöden sätts på plats(ca 650 kr / st) så blir sofforna väldigt sköna. Dock så går Magnum bort på grund av dess stora konstruktions fel, och det bästa för min del är att Bryssel är billigast
Postad 15 August 2008 - 10:53
Brelle
-
Brelle
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Matte75
Verkligen snygga bilder måste jag säga! Vilket tyg har du på din soffa, jag gillar verkligen den färgen. Har du exakt beteckning på tyg/färg så hade jag varit mycket tacksam.
Postad 15 August 2008 - 12:34
Matte75
-
Matte75
-
Lärjunge
-
-
426 inlägg
Matte75
Verkligen snygga bilder måste jag säga! Vilket tyg har du på din soffa, jag gillar verkligen den färgen. Har du exakt beteckning på tyg/färg så hade jag varit mycket tacksam. 
Tack för berömmet  Tyget heter Villnius 45.
Postad 15 August 2008 - 15:28
Brelle
-
Brelle
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Tack för berömmet  Tyget heter Villnius 45.
Tackar tackar, nu ligger nog en beställning nära till hands. ;o)
Postad 27 August 2008 - 22:03
RobinS
-
RobinS
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
1v kvar till bekräftad leverans. Vid beställningen skulle jag ha fått den idag, men blev försenat 1v.. Tiden har aldrig gått så sakta
Roliga är att ungefär samtidigt som soffan anländer så kommer även ett nytt soffbord, barstorlar och en mio cool schäslong
Postad 28 August 2008 - 09:59
nocure
-
nocure
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
1v kvar till bekräftad leverans. Vid beställningen skulle jag ha fått den idag, men blev försenat 1v.. Tiden har aldrig gått så sakta 
Roliga är att ungefär samtidigt som soffan anländer så kommer även ett nytt soffbord, barstorlar och en mio cool schäslong 
Hei, har du bilder av "soffbord, barstorlar och en mio cool schäslong  "?  Blir nok Grande Divan på meg da den kan leveres i lengden 2.6m i stede for over 3meter som Magnum er.. Sofaen er identisk hvis man ser bort ifra lengden, og kan leveres som 2seter+divan, 2 seter eller stol.
Redigerat av nocure, 28 August 2008 - 09:59.
Postad 28 August 2008 - 11:34
RobinS
-
RobinS
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hei, har du bilder av "soffbord, barstorlar och en mio cool schäslong "? 
Blir nok Grande Divan på meg da den kan leveres i lengden 2.6m i stede for over 3meter som Magnum er.. Sofaen er identisk hvis man ser bort ifra lengden, og kan leveres som 2seter+divan, 2 seter eller stol.
De har jag  Soffbord Cana från EM: http://em.com/index2...oductType=30930Barstolar Melvin från EM: http://em.com/index2...oductType=35514Schäslong Cool från Mio: http://mio.se/Sortim.../Fatoljer/Cool/
Postad 30 August 2008 - 17:50
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Är det bara jag, eller finns det fler som tycker divan är fult? Jag tycker det är bra mycket snygare med en 3-sitsig utan divan! Däremot får det gärna stå en fet pall diagonalt från soffan som vid behov får fungera som divan  Nu ska jag bara hitta en billigare återförsäljare så blir det en utan divan  /Christian EDIT: Förstå vad lätt det blir att hitta soffbord och matcha in en matta
Redigerat av Unregistered1331, 30 August 2008 - 17:50.
Postad 02 September 2008 - 12:47
Thomasr
-
Thomasr
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hmmm... Börjar bli sugen på ett soffinköp och den här ser onekligen väldigt fin ut. Är det någon som har en aning om man kan få tag på en sådan här i umeåtrakten? Eller går det att beställa från någon annanstans, och om så är fallet, vad kostar frakten?
315 CM är iofs. något våldsamt i min lägenhet. Finns det "liknande" men lite mindre modeller som någon kan rekommendera? Måste inte vara just Bellus. Maxlängd typ 250. Såg Grande Divan och den ser ut att vara lagom stor, är den skön? Vore grymt bra om det gick att provsitta de här sofforna någonstans i Umeåområdet som sagt. Tips uppskattas!
Jag köpte min Magnum på Comfort möbler i Umeå. Köpte den mindre modellen eftersom den större inte rymdes i mitt vardagsrum
Postad 02 September 2008 - 14:10
nocure
-
nocure
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Jag köpte min Magnum på Comfort möbler i Umeå. Köpte den mindre modellen eftersom den större inte rymdes i mitt vardagsrum
Har du lyst og legge ut bilde av sofaen din? Jeg har heller ikke plass til den største modellen til Magnum...
Postad 02 September 2008 - 14:26
Thomasr
-
Thomasr
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Visst kan jag det
Postad 02 September 2008 - 14:45
MissGonzo
-
MissGonzo
-
Rookie
-
1 inlägg
Tjosan! Nu lägger jag mig i diskussionen med en fråga, jag har en bellus "grande divan", det är avtagbara överdrag på dynor och kuddar och jag hade tänkt att tvätta dom, är det nån som vet hur många grader det är som gäller? Vill ju inte förstöra tyget... om du/ni har nåt annat tvättråd är det välkommet, t ex om man ska ha sköljmedel? Hehe..e lite okunnig på området
Postad 02 September 2008 - 15:15
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Bellus Magnum har två stora problem :
1. Det går en bjälke i mitten av mitten dynan som känns rätt rijält när man sätter sig ner med lite fart.
2. Soffan har otroligt dålig sitt konfort utan nackstöd så räkna med nackstöd till minnst 2 platser.
När det gäller tvätt så är det altid lite klurigt, hör med tillverkaren(det gjorde jag gällande annan soffa). Dock så vet jag inte om det var så värst bra att vänta ut och in på tyget för det blev feta ormbo av trådar från sömmarna på samtliga överdrag så det var bara till att ta fram saxen. Så tänk dig förr rijält.
Postad 02 September 2008 - 17:30
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Jag vill ju ha magnumsoffan utan divan.. men nackstöden måste dom ligga mot en vägg eller sitter dom fast i soffan?
/Christian
Postad 02 September 2008 - 19:13
nocure
-
nocure
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Jag vill ju ha magnumsoffan utan divan.. men nackstöden måste dom ligga mot en vägg eller sitter dom fast i soffan?
/Christian
Du kan få magnum uten divan..  Og nakkestøttene festes mellom putene og ryggen til sofaen, så nei, du trenger ikke en vegg og støtte de til
Postad 03 September 2008 - 07:09
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Du kan få magnum uten divan.. Og nakkestøttene festes mellom putene og ryggen til sofaen, så nei, du trenger ikke en vegg og støtte de til
Ja och tänk på att det finns två(eller fler) olika nackstöd, ett som lutar mer bak än det andra.
Postad 03 September 2008 - 07:26
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
är det nån mer än jag som börjar få noppor på tyget på soffan?
har haft den i kanske 5 månader..
köpte de "slitstarkaste" och dyraste tyget....
Postad 03 September 2008 - 12:35
Peligroso
-
Peligroso
-
Användare
-
-
229 inlägg
Hehe, tack för tipset. Fan, hade ingen koll på Comfort Möbler. Har redan beställt min Hollywood XL nu från Mio (som jag iofs blev kär i), så jag hoppas jag gjorde det rätta valet
Postad 03 September 2008 - 21:25
HenkoH
-
HenkoH
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
är det nån mer än jag som börjar få noppor på tyget på soffan? har haft den i kanske 5 månader.. köpte de "slitstarkaste" och dyraste tyget....
Har haft soffan ca 1 år och visst har det blivit lite noppor, dynan i mitten och divan dynan blev dessutom nersuttna efter ca 4 månader så vi fick reklamera dessa, fick dock nya efter lite bråk.
Postad 04 September 2008 - 07:12
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Har haft soffan ca 1 år och visst har det blivit lite noppor, dynan i mitten och divan dynan blev dessutom nersuttna efter ca 4 månader så vi fick reklamera dessa, fick dock nya efter lite bråk.
i butiken garanderade de att inga fjädrar skulle sticka ut, har fått 2 som stuckit mig nu.... blir det värre får jag reklamera....(har en lyx version med dun överst)
Postad 05 September 2008 - 07:08
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Visst kan jag det
När jag ser din soffa så e jag faktist glad att jag inte köpte Magnum:) Den e så stel och tråkig ju... (sen är den inte så komfortabel) !mina åsikter!
Postad 05 September 2008 - 08:25
Thomasr
-
Thomasr
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
När jag ser din soffa så e jag faktist glad att jag inte köpte Magnum:) Den e så stel och tråkig ju... (sen är den inte så komfortabel)
!mina åsikter!
Jag kan verkligen inte hålla med om dina åsikter. Den är riktigt skön att sitta i och tråkig är det sista den är. Har fått massor av positiva omdömen om den. Men smaken är som baken...
Postad 05 September 2008 - 08:33
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Jag kan verkligen inte hålla med om dina åsikter. Den är riktigt skön att sitta i och tråkig är det sista den är. Har fått massor av positiva omdömen om den. Men smaken är som baken...
Precis, smaken e som baken. Anledninen att jag inte gillar den (även om jag har en väldigt lik soffa) så är det för att den är så kantig... men det är modernt jag vet.. med nästan alla har en nu!
Postad 07 September 2008 - 18:44
Unregistered8486563b
-
Unregistered8486563b
-
Användare
-
-
141 inlägg
Inte en Magnum.. Men soffan Rambo är helt okej!
Tar upp ca en tredjedel av mitt vardagsrum
IMG_2985c.jpg 59.64K
1 Antal nerladdningar
Postad 08 September 2008 - 20:29
PureDigital
-
PureDigital
-
Beroende
-
-
1125 inlägg
Inte en Magnum.. Men soffan Rambo är helt okej! Tar upp ca en tredjedel av mitt vardagsrum 
Vad fick du ge för den? Jag ringde och frågade min närmsta handlare och han ville ha 13900 för den, tycker jag läst att folk fått den för 11k. Kan man pruta på en soffa? Några tips som brukar fungera? Kanske lite OT men ändå...
Postad 08 September 2008 - 20:32
PureDigital
-
PureDigital
-
Beroende
-
-
1125 inlägg
dubbelpost
Redigerat av PureDigital, 08 September 2008 - 20:34.
Postad 08 September 2008 - 22:01
Unregistered8486563b
-
Unregistered8486563b
-
Användare
-
-
141 inlägg
Vad fick du ge för den? Jag ringde och frågade min närmsta handlare och han ville ha 13900 för den, tycker jag läst att folk fått den för 11k. Kan man pruta på en soffa? Några tips som brukar fungera?
Kanske lite OT men ändå...
12900:- fick jag ge för den.. det beror nog helt på vilken handlare du går till.. jag har sett den på annons (kommer inte ihåg var) för 11900:- .. Det roliga är att samma ställe som jag köpte min från har nu ett utsatt pris på 14200:- (Möbelhuset i falerum / Möbeltrend i Söderköping)
Postad 10 September 2008 - 07:06
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Inte en Magnum.. Men soffan Rambo är helt okej! Tar upp ca en tredjedel av mitt vardagsrum 
den soffan såg fin ut, men vart ställer du grejerna? i soffan? kontroll, glas, chipsskål?
Postad 10 September 2008 - 13:47
Unregistered8486563b
-
Unregistered8486563b
-
Användare
-
-
141 inlägg
den soffan såg fin ut, men vart ställer du grejerna? i soffan? kontroll, glas, chipsskål?
Hehe, på bilden ser det ju tomt ut .. men det finns där nu ett soffbord samt så har jag anammat idén som en del andra här på forumet har med en "hylla" precis bakom soffan!
Postad 13 September 2008 - 10:40
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Hmm, våran soffa är försenad med minst 1 vecka.
Har ju iofs bara gått 4 veckor än, den skulle levererats igår egentligen.
Men den som väntar på någe gott... osv...
Postad 15 September 2008 - 07:15
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Hmm, våran soffa är försenad med minst 1 vecka. Har ju iofs bara gått 4 veckor än, den skulle levererats igår egentligen.
Men den som väntar på någe gott... osv...
asså, ere nån som har fått sin soffa efter utlovad tid? när jag köpte min hade jag planerat en födelsedag en vecka efter soffan skulle komma, men istället var den 2v försenad och kom då en vecka efter födelsedagen, så vi satt på hårda hopfällbara stolar.... Hehe, på bilden ser det ju tomt ut .. men det finns där nu ett soffbord samt så har jag anammat idén som en del andra här på forumet har med en "hylla" precis bakom soffan!
aa det skulle du behöva för dina högtalare blandannat... de sitter lite för långt ner ser det ut som:)
Redigerat av Wiberg_D, 15 September 2008 - 07:14.
Postad 15 September 2008 - 11:33
Rainnia
-
Rainnia
-
Rookie
-
1 inlägg
Det är så att vi har varit och kollat på en Bellus Idaho lux, kostade runt 10000 på möbelrondellen i Mora, det fanns väldigt många tyger att välja mellan men oh vilken skön och fin soffa.
Någon som har bilder på en idaho? Försöker hitta lite olika tyger men verkar svårt
Postad 15 September 2008 - 13:10
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Det är så att vi har varit och kollat på en Bellus Idaho lux, kostade runt 10000 på möbelrondellen i Mora, det fanns väldigt många tyger att välja mellan men oh vilken skön och fin soffa.
Någon som har bilder på en idaho? Försöker hitta lite olika tyger men verkar svårt 
Jag har den, kolla mitt galleri:) vilken storlek kostade 10 000? min kostade 10700 för divanversionen å är typ 270cm tror jag.
Redigerat av Wiberg_D, 15 September 2008 - 13:12.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Inredning & Möbler
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|