Grand Theft Auto IV (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(87)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
GTA 4 online PS3 (2 inlägg)
|
16 år sedan |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
Problem GTA IV (35 inlägg)
|
17 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 01 May 2008 - 11:12
Postad 01 May 2008 - 11:46
Postad 01 May 2008 - 11:59
Jo, det går att köra taxi eller snarare svarttaxi.
Tack för svaret! Måste erkänna att jag blev ganska lättad
Nu måste jag dock vänta tills någon butik får in spelet på lager.
Postad 01 May 2008 - 12:24
Dock kunde ja lätt loada om. Kör en 40 gb. Hoppas en patch fixar detta / W
Postad 01 May 2008 - 13:50
Vet att elgiganten v-ås hade 1 Limited Edition kvar igår vid stängnings dags, kanske har kvar även nu om någon vill köpa:)
Postad 01 May 2008 - 13:55
var förbi elgiganten igår här i västerås och köpte 1 av deras 2 limited edition paket dom hade kvar..1000 baggis och kan ju säga att det INTE är värt dom pengarna än.. Har nog iofs inte kört mer än 4-5 tim men ändå...
Men får ju med mycket mer än spelet. Så 1000 kr är ett rätt bra pris, tycker jag.
Postad 01 May 2008 - 14:12
Om spelet hade kostat 500:- så hade jag tyckt exakt samma då det är spel upplevelsen jag betygsatte:)
Postad 01 May 2008 - 14:54
Postad 01 May 2008 - 15:04
om dom hade haft bara spelet så hade jag köpt det istället då jag absolut inte behöver en låda, väska och en liten bok för att kunna spela spelet. Och känner inte riktigt att jag kommer ha någon användning av något av dessa heller.
Om spelet hade kostat 500:- så hade jag tyckt exakt samma då det är spel upplevelsen jag betygsatte:)
Sälj sakerna på tradera eller något, säkert folk som vill ha tag i limited prylarna.
Postad 01 May 2008 - 15:11
Redigerat av Unregistered850f6856, 01 May 2008 - 15:22.
Postad 01 May 2008 - 15:10
Sålde mitt Gta precis för 800kr så dom som vill tjäna en hacka på det så ut med det på Tradera eller liknande sajter, helt okej för mig som inte tyckte om det och hade bytt in två skitspel på ebgames mot det.
Oj vilken ärlig chans du gav spelet. Säljer det efter en dag.
Postad 01 May 2008 - 15:17
Tycker allt att jag gav det en chans, men ryckigheten som är i spelet väldigt väldigt ofta och åkandet fram o tillbaks bland annat fick mig att lämna tillbaks det, kommer inte sakna det precis, men men smaken är delad, en del tycker om det men inte jag, var inte så revolutionerande som det kan verka efter en stunds surfande på nätet fast det är ju bara min åsikt.
Postad 01 May 2008 - 15:31
Och råkar ju även ha assassin creed som limited edition också så det ser ju bra ut i biohyllan:P
Postad 01 May 2008 - 15:52
Borde man inte kunna se massa statestik över ens eget spelande iaf ?
Nog för man kan se det när man spelar men iaf..
Postad 01 May 2008 - 16:09
Jag skulle säga att ge ett spel en dag är att ge det en ärlig chans. Oftast när jag själv drar hem demon för att se om spelet är nåt att ha eller inte brukar det inte ta många minuter innan jag vet om det är nåt jag kommer att gilla eller inte.
Det han skriver om att köra fram och tillbaks är en sån sak som jag förstår väldigt väl om det är avtändande, spelet skulle må bättre av möjligheten att ta sig till ställen med ett klick för dem som vill ha storyn utan de onödiga tidsförlängningarna.
Postad 01 May 2008 - 16:16
Kom på att någon frågade om man kunde flyg ur bilen om man körde en cab, kan säga att man inte behöver en cab
Haha, nej verkligen inte. Jag råkade köra in i en bit betong och flög ur bilen.. På motorvägen, så det blev en trip till akutmotagningen
Personligen tycker jag att fysiken har förbättrats avsevärt mot tidigare gta. Det ser rätt roligt ut när man har mejat ner ett gäng människor med bilen och motorhuven är helt blodig och spräckt.
Ett garanterat bra köp!
Postad 01 May 2008 - 17:19
Postad 01 May 2008 - 17:54
Bara ringa taxi å välja vart man vill sen klickar man en gång till på x åså är man framme på en gång..
Eller rättare sagt så tar man sig till vissa ställen..Men man brukar ju kunna välja att åka till sitt uppdrag.
Men vist..Gillar man inte alls att köra bil så är det ju värre..
Jag älskar motorcyklarna..Så härligt att glida fram med bågen å plocka upp sin dejt
Postad 01 May 2008 - 19:00
Någon mer som råkat ut för en bugg jag råkade ut för?Jag älskar motorcyklarna..Så härligt att glida fram med bågen å plocka upp sin dejt
När jag skulle hoppa på en motorcykel (efter att helt ovilligt råkat ramma en bakifrån med en truck så han flög in i en vägg framför) så lade sig Bellic ned och satte sig på den när den fortfarande låg ned
En annan rolig grej jag märkte var att jag handlade glasögon i shoppen första gången jag kunde handla. Efter att ha dejtat Michelle med dem en gång och sedan tappat glasögonen somehow inför andra dejten så anmärkte hon hur hon saknade mig i mina glasögon. Coolt som f-n
Postad 01 May 2008 - 19:08
Är riktigt sköna detaljer i det här spelet..
Blev panik när ja smackade en ruta å satt mig i bilen åså börja den blinka å tjuta...
Sen blev ja rätt förvånad när jag hörde en röst guida mig i bilen
Postad 01 May 2008 - 20:39
Postad 01 May 2008 - 20:40
Har spelat en hel del nu men jag har en fråga. Hur avslutar ni spelet? Jag trycker på PS-knappen och väljer avsluta spel. Är det rätt eller finns det någon "Stäng av- knapp" inne i spelet?
Helt korrekt att använda ps knappen.
Redigerat av stabbe, 01 May 2008 - 20:41.
Postad 01 May 2008 - 22:12
o då har jag inte ens provat multiplayerdelen än...
o ler fortfarande att man bara fick pejja 399 för detta spel. helt otroligt.. samma pengar som man gav för GT Proulouge....
10/10 från mig
back to game
Postad 01 May 2008 - 22:15
Japp, all credit till GP som vågar säga vad det tycker. Alla andra tidningar verkar hamnat i någon myt att man måste sätta max betyg på GTA för att visa sig vara hipp.En av dom bättre recensionerna på länge...
GTA IV är absolut väldigt detaljerat och välarbetat i alla detaljer. Men som sägs så är det inget nytt sedan GTA III.
Postad 01 May 2008 - 22:43
Japp, all credit till GP som vågar säga vad det tycker. Alla andra tidningar verkar hamnat i någon myt att man måste sätta max betyg på GTA för att visa sig vara hipp.
GTA IV är absolut väldigt detaljerat och välarbetat i alla detaljer. Men som sägs så är det inget nytt sedan GTA III.
jag förstår faktiskt inte folk som klagar på att "det inte är något nytt"..
hur tänker ni??
blir ni lika besvikna när ni köper FIFA o inser att spelet fortfarande är fotbollspel, och inte något nytt??
GTA är GTA.. punkt.. o nya saker INOM konceptet är det massor på spelet...
Postad 01 May 2008 - 23:08
Var inne på internet fiket och fixade min mail och började göra uppdrag men på ett av dom gick allt snett och jag "dog" sen dess så kan ja inte logga in på en dator igen och jag fick inte möjlighet att göra om uppdraget..
Stör mig så att jag håller på att bli galen att ja inte kan sätta mig vid datorn..
Någon som har en lösning ?
Postad 02 May 2008 - 00:19
Det är ju helt omöjligt att se tex en pay n`spray utan att öppna stora kartan. Vet ej om det har att göra med vilken upplösning man har på tvn.
Postad 02 May 2008 - 00:43
PRova ringa Roman så att han ber dig logga in på dator igen?Jag har fått problem..
Var inne på internet fiket och fixade min mail och började göra uppdrag men på ett av dom gick allt snett och jag "dog" sen dess så kan ja inte logga in på en dator igen och jag fick inte möjlighet att göra om uppdraget..
Stör mig så att jag håller på att bli galen att ja inte kan sätta mig vid datorn..
Någon som har en lösning ?
Postad 02 May 2008 - 08:47
Ska testa att ringa Roman igen ikväll eller kan man bara gå in på internetfik ibland ?
Postad 02 May 2008 - 08:53
Postad 02 May 2008 - 09:08
Går det att förstora textmeddelandena man får? De är ju skit små och otydliga på min 52" M87
Jadå, det går. När du tar upp telefonen kan du gå till Options, näst längst ner. Sedan finns där "Text Size" Där kan du välja storleken på texten.
Postad 02 May 2008 - 09:11
Love you!Jadå, det går. När du tar upp telefonen kan du gå till Options, näst längst ner. Sedan finns där "Text Size" Där kan du välja storleken på texten.
Postad 02 May 2008 - 09:34
Nu när det är så otroligt svårt att få tag på GTA IV i gbg så undrar jag om någon känner till någon butik som kan tänkas ha det i lagret och där det inte är bundlat ? Har också funderat att importera det men någon som vet hur online läget fungerar? Kommer det vara bundet till US eller är det så faktiskt att man kan spela på EU servrar med sina vänner.
Postad 02 May 2008 - 09:41
Tycker dom borde börja jaga en när mejar ner en bil mitt framför dom, och inte bara när man krockar med en polis eller går omkring med vapen och börjar skjuta.
Annars är det som sagt ett grymt bra spel, och kanterna blev bättre när man satte på 1080p. (har en 40" F86)
Vad händer om man kör något annat spel som bara finns i 720p? Har bara ett spel så jag kan inte prova.
Postad 02 May 2008 - 09:46
Är det bara jag som tycker att polisen är ganska avaktande på att börja jaga en?
Tycker dom borde börja jaga en när mejar ner en bil mitt framför dom, och inte bara när man krockar med en polis eller går omkring med vapen och börjar skjuta.
Där håller jag med. Polisen är väldigt sega men jag måste säga att när dem väl börjat jaga dig och man har några stjärnor där uppe i hörnet, då är det riktigt svårt.
Postad 02 May 2008 - 09:59
Undrar en annan sak. Finns det någon möjlighet att 2 olika PS3:or kan ha olika bra framerate i spel? Har en livlig 60gb och tänker att om den är väldigt varm så kanske den presterar sämre. Eller funkar det inte på det sättet på konsoller?
Postad 02 May 2008 - 10:03
Postad 02 May 2008 - 10:04
Är det ngn som lyckats få 1080p-upplösning? På baksidan av spelet står det ju tre olika upplösningar (720p, 1080i, 1080p). Jag har bara lyckats få 720p. Kan man ställa in det någonstans eller???
Upprepar det som står tidigare i tråden.
Gå ut till ps operativet och välj skärminställningar - kryssa UR 720p upplösningen.
/W
Postad 02 May 2008 - 10:12
Kom på att någon frågade om man kunde flyg ur bilen om man körde en cab, kan säga att man inte behöver en cab
hehe har du oxå testat genvägen genom framrutan??
Postad 02 May 2008 - 12:12
Lyckades skaka av dom och rattade in guld kanalen Liberty rock...Lyssnade på Thin Lizzy å Black Sabbath
Sen bryter dom för senaste nyheterna..Där dom sett en utländsk man springa från brottsplatsen och dom är helt säker på att det är ett terroristbrott
Postad 02 May 2008 - 13:28
Sällan jag haft så kul åt en karaktär i ett spel
Postad 02 May 2008 - 14:07
Feel my biceps, man i love you, bling bling, thats how we roll!Säger bara en sak: Brucie
![]()
Postad 02 May 2008 - 14:34
Jag har inte börjat men har några vänner som började fuska på andra uppdraget. (Det är lägre än glocalnet!)
Postad 02 May 2008 - 14:42
Klart att man fuskat, men då sparas inget utan jag laddar om sparfilen när jag vill fortsätta spela storyn.Är det nån som har börjat fuska ännu?
Jag har inte börjat men har några vänner som började fuska på andra uppdraget. (Det är lägre än glocalnet!)
Postad 02 May 2008 - 14:51
Klart att man fuskat, men då sparas inget utan jag laddar om sparfilen när jag vill fortsätta spela storyn.
Nee, det känns som om man en gång har fuskat kan man inte sluta!
Postad 02 May 2008 - 15:09
Jodå, till skillnad från T.ex. San Andreas så gillar jag storyn i detta spelet.Nee, det känns som om man en gång har fuskat kan man inte sluta!
Så jag har bestämt mig för att inte ha några fusk sparade.
Postad 02 May 2008 - 15:16
Hahaha ja faktiskt! Han är ju stört skön! Går inte att låta bli och skratta fast man sitter ensam och lirarSäger bara en sak: Brucie
![]()
/Christian
Var det det viktigtaste för dig??Tack för svaret! Måste erkänna att jag blev ganska lättad
![]()
Nu måste jag dock vänta tills någon butik får in spelet på lager.
/Christian
Postad 02 May 2008 - 16:30
Sista delen av storyn höll inte samma klass som resten...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA 4 online PS3
1 bild
67 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?