* Officiell Tråd - Nokia E71 *
1214 svar till detta ämne
Postad 06 oktober 2008 - 20:34
ingosen
-
ingosen
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Jag får min E71:a de närmsta dagarna.
Vilket minne är det jag skall ha egentligen?
transflash, SD, det är en djungel för mig.
Vad jag förstår fungerar 16Gb.
Vilka minnen är att rekomendera?
Jag är SE användare, men valde att "sadla om".
Har ett SE BT-stereo headset, går det att paira med en nokia?
Dum fråga kanske.
Vilka program skulle du som van E71 användare rekommendera mig att installera?
Redigerat av ingosen, 06 oktober 2008 - 20:51.
Postad 07 oktober 2008 - 12:17
breideux
-
breideux
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Bara jag som har fått problem med nokia email service? Det slutade bara fungera helt plötsligt. Jag kan fortfarande skicka mejl, men inga nya pushas till mig. Jag prövade att ominstallera och då fungerade det en gång. Sen slutade den att pusha mejlen igen. Någon med erfarenhet???
Postad 07 oktober 2008 - 12:34
SwedishBadger
-
SwedishBadger
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Jag har mer eller mindre samma problem Nokia Email så du är inte ensam.
Postad 07 oktober 2008 - 13:52
breideux
-
breideux
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag har mer eller mindre samma problem Nokia Email så du är inte ensam.
Det konstiga är att det har fungerat helt perfekt i ca två månader. Sen bytte jag password på mitt gmail konto. Trots att jag har ändrat tillbaka alla inställningar, även bytt tillbaka till gamla passwordet, så får jag det inte att fungera. Funderar på att blåsa mitt firmware, då jag har installerat så många program och hack att telefonen börjar bugga sig. Den stänger numera av sig själv, ca två gånger per dag. Sjukt irriterande.
Postad 07 oktober 2008 - 14:29
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Stod på vårt intranät idag att Nokia slutar med sin Intellisync from 31/9. Jag fördjupade mig däremot inte i vad det var för något, men kanske har det något samband?
Postad 07 oktober 2008 - 16:05
breideux
-
breideux
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Stod på vårt intranät idag att Nokia slutar med sin Intellisync from 31/9. Jag fördjupade mig däremot inte i vad det var för något, men kanske har det något samband?
Verkar skumt. Den slutade fungera i torsdags. Men intellisync är väl inte samma sak som nokia email service? Det är ju ett betaprogram.
Postad 07 oktober 2008 - 19:50
ingosen
-
ingosen
-
Amatör
-
-
72 inlägg
SKulle säkert hitta svaret om jag läser igenom de 19 sidorna...
Hoppas ni har förståelse för att jag ej gör det.
Fick Min 71:a idag.
Laddat upp den å tänkte testa lite....
Det mesta har gått bra, men en sak har jag ej lyckats lösa...
Filmer.
Mpeg4 skall den stöda om jag förstått saken rätt.
La över på minneskortet via "masslagrings" läge.
Vart hittar jag filmen sen?
På min P1:a var det ganska enkelt, nu går jag totalt bet på det.
Tips om annan bra spelare som tar avi, divx/xvid filmer rakt av utan att de behöver konverteras till mpeg4 ??
Postad 08 oktober 2008 - 08:18
Unregisteredb7463f40
-
Unregisteredb7463f40
-
Användare
-
-
162 inlägg
La över på minneskortet via "masslagrings" läge. Vart hittar jag filmen sen?
Gå in i filhanteraren, i första läget ser det filerna som ligger på telefonen. tryck till höger på "styrplattan" då ser du vad som finns på minneskortet.
Postad 08 oktober 2008 - 10:28
ingosen
-
ingosen
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Gå in i filhanteraren, i första läget ser det filerna som ligger på telefonen. tryck till höger på "styrplattan" då ser du vad som finns på minneskortet.
Jag känner mig nästan dum nu. Men vart är filhanteraren på en nokia ??? Jag fortsätter min fundering vilka filmformat 71:an stöder default. Och jag efterlyser också spelare som hanterar divx/xvid avier utan konvertering. MEN om man skall konvertera till tex mpeg4, vad rekomenderas för program?
Postad 08 oktober 2008 - 11:53
Unregisteredb7463f40
-
Unregisteredb7463f40
-
Användare
-
-
162 inlägg
Jag känner mig nästan dum nu. Men vart är filhanteraren på en nokia ???
Behöver inte känna dig dum... Meny -> Office -> Filhant Dina andra frågor får nån annan mer kunnig svara på...
Postad 08 oktober 2008 - 12:50
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag känner mig nästan dum nu. Men vart är filhanteraren på en nokia ???
Jag fortsätter min fundering vilka filmformat 71:an stöder default. Och jag efterlyser också spelare som hanterar divx/xvid avier utan konvertering. MEN om man skall konvertera till tex mpeg4, vad rekomenderas för program?
Det finns ett program som heter AVS Converter , jag använder det för att konvertera filmer till PSP och man kan konvertera i olika format så det fungerar till mobil, ipod etc. Rekomenderas starkt.
Postad 08 oktober 2008 - 21:09
Unregistered7b25f102
-
Unregistered7b25f102
-
Rookie
-
5 inlägg
Och jag efterlyser också spelare som hanterar divx/xvid avier utan konvertering.
Coreplayer(.com) Stödjer H.264 (AVC), MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, WMV*, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1
Postad 09 oktober 2008 - 10:43
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Coreplayer(.com)
Stödjer H.264 (AVC), MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, WMV*, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1
Tillägg: Det man ska tänka på när man ska köra Coreplayer är att man ska installera det på mobilens minne och inte på minneskortet, då kan hack ljud förekomma när man spelar musik samt att man har ett snabbt minneskort att köra musik ifrån. Vill man använda de olika inbyggda ljudprofilerna i Coreplayer måste man ställa in att den ska normalisera ljudet annars låter det förjävligt. Samma sak gäller för MPEG.
Redigerat av GK75, 09 oktober 2008 - 10:48.
Postad 09 oktober 2008 - 20:26
Unregistered7b25f102
-
Unregistered7b25f102
-
Rookie
-
5 inlägg
N-gage på E-71. Finns det någon som kan översätta vad han säger? (spanska) http://www.youtube.c...h?v=OSjs-rUpcZw
Postad 09 oktober 2008 - 22:10
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
N-gage på E-71. Finns det någon som kan översätta vad han säger? (spanska)
http://www.youtube.c...h?v=OSjs-rUpcZw
Vad är de du undrar då??.. han pratar mest om vad E71 är kapabel till o klarar av.. De är typ stort sätt de han pratar om.. att den klarar av Ngage fast den inte är skapad för det och att de flyter på bra o han ger förslag på olika spel Han berättar på de första spelet han spelar att på vissa ställen måste man blåsa i micen för att dammet på bordet i spelet tex ska försvinna o så.. o på starwars pratar han om hur man använder D-paden för att anfalla fiender o så.. hehe.. hoppas de hjälpte dig lite om de du ville veta
Postad 09 oktober 2008 - 22:30
Unregistered7b25f102
-
Unregistered7b25f102
-
Rookie
-
5 inlägg
Vad är de du undrar då??.. han pratar mest om vad E71 är kapabel till o klarar av.. De är typ stort sätt de han pratar om.. att den klarar av Ngage fast den inte är skapad för det och att de flyter på bra o han ger förslag på olika spel Han berättar på de första spelet han spelar att på vissa ställen måste man blåsa i micen för att dammet på bordet i spelet tex ska försvinna o så.. o på starwars pratar han om hur man använder D-paden för att anfalla fiender o så.. hehe.. hoppas de hjälpte dig lite om de du ville veta 
Gracias! E-serien är ju en företagsorienterad modellserie, men de senare modellerna har ju större potential att sälja i större volymer även till "vanliga" användare. Vet att Nokia ska utöka N-gage stödet till fler telefoner men sannolikheten att det inkluderar även E-serien är väl tämligen liten. Så för de intresserade återstår väl bara att hack, vilket är tråkigt då hårdvaran uppenbarligen klarar av det. Såg videon av en tillfällighet och undrade helt enkelt om det var det gamla hacket eller officiell release till e71.
Postad 13 oktober 2008 - 22:43
Unregistered13b825f0
-
Unregistered13b825f0
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Nån som jämfört eller brukar köra telefonen i 2G? Funderar på detta, speciellt då jag använder emoze för push samt vyke FreeTxt som båda är uppkopplade mot nätet konstant (dock inte överför, utan bara pingar, när respektive prog inte behöver skicka data). En konstant uppkoppling över 2G borde väl dra mindre batteri än en över 3G, även om det i vilket fall mest handlar om idle, eller?
Postad 14 oktober 2008 - 09:54
swedan
-
swedan
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Jag har ett rejält irriterande problem som jag har upptäckt på min E71 och en kollegas E71. Vi har båda Tele2 och kör Mail For Exchange med framgång i de flesta fall. Vad jag har upptäckt är dock att datatrafik bara fungerar när jag kör via UMTS (3G). Så fort telefonen hoppar över till GSM/GPRS så är det kokt. Då synkar inte mejlen och jag inte heller gå ut på internet med webbläsaren. Jag får ingen kontakt med nätet helt enkelt. Nu har jag ställt om så att telefonen bara kör över UMTS och då är allt frid och fröjd. Men så fort jag väljer tillbaka att den kör dual mode och får gå över till GSM/GPRS och den gör det, då upphör all kontakt med internet. Någon som har stött på liknande problem? För övrigt, ni som kör Mail For Exchange: http://www.businesss...e_downloads.php <- där finns senaste versionen som i skrivande stund är 2.7.0.
Postad 14 oktober 2008 - 10:11
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Måste erkänna jag har tele2 med, att jag har väldigt dålig koll på vad denna telefon håller på överhuvudtaget .. den fungerar lite som den vill jag har inte fått ett ända mail i inboxen jag har gmail jag hämtar dem manuellt då jag inte orkar med alal gr jag försökt sen mitt w-lan den kopplar inte upp det står fel i gateway för det mesta tycker jag
vilka web läsare är bäst grattis någon som har en länk eller är det den inbyggda som gäller ?
Postad 14 oktober 2008 - 11:09
Peter233
-
Peter233
-
Användare
-
-
117 inlägg
Jag har också Tele2 och kör med "Nokia email" fungerar perfekt, både push och intervalls hämtning. Fungerar även i GSM-läge. Finns att hämta på http://email.nokia.com/. Bästa webläsaren är helt klart Skyfire, den är ljusår bättre än Nokias inbyggda.
Postad 14 oktober 2008 - 11:25
Gadget
-
Gadget
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Jag har ett rejält irriterande problem som jag har upptäckt på min E71 och en kollegas E71. Vi har båda Tele2 och kör Mail For Exchange med framgång i de flesta fall. Vad jag har upptäckt är dock att datatrafik bara fungerar när jag kör via UMTS (3G). Så fort telefonen hoppar över till GSM/GPRS så är det kokt. Då synkar inte mejlen och jag inte heller gå ut på internet med webbläsaren. Jag får ingen kontakt med nätet helt enkelt.
Nu har jag ställt om så att telefonen bara kör över UMTS och då är allt frid och fröjd. Men så fort jag väljer tillbaka att den kör dual mode och får gå över till GSM/GPRS och den gör det, då upphör all kontakt med internet.
Prova att sätta upp en kopplingspunkt manuellt, det gjorde jag (har oxå Tele2 som operatör). Dessutom skapade jag en separat kopplingspunkt för Mail for Exchange som inte har proxy definierat, hittade en del info om att MfE inte gillade det. Fast kan du inte surfa med GPRS så är det ju inte det som är problemet.. mvh
Postad 14 oktober 2008 - 11:28
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Jag har också Tele2 och kör med "Nokia email" fungerar perfekt, både push och intervalls hämtning. Fungerar även i GSM-läge. Finns att hämta på http://email.nokia.com/.
Bästa webläsaren är helt klart Skyfire, den är ljusår bättre än Nokias inbyggda.
Tack ok vet du var jag hämtar den bäst vad kostar den ? Jag hittade http://www.skyfire.com/register den men måste jag lägga in mitt mobil nr vid registreingen gillar inte det
Redigerat av halvledaren, 14 oktober 2008 - 11:32.
Postad 14 oktober 2008 - 13:43
Peter233
-
Peter233
-
Användare
-
-
117 inlägg
Jag skrev in ett randomnr som började på +1 bara.
Postad 14 oktober 2008 - 15:47
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Jag skrev in ett randomnr som började på +1 bara.
OK kanon tack
Postad 14 oktober 2008 - 15:57
Unregistered11bf6fd0
-
Unregistered11bf6fd0
-
Forumräv
-
-
848 inlägg
Har alla köpt denna telefon för att ha som jobbtelefon? Är det en bra telefon om man är teknikintresserad och ska ha den privat?
Postad 14 oktober 2008 - 22:04
gurra777
-
gurra777
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Har alla köpt denna telefon för att ha som jobbtelefon? Är det en bra telefon om man är teknikintresserad och ska ha den privat?
Ja, den är riktigt bra i det läget också. Är det några särskilda egenskaper du är ute efter?
Postad 15 oktober 2008 - 05:56
Unregistered3ba5120f
-
Unregistered3ba5120f
-
Amatör
-
-
53 inlägg
idag köper jag en vit e71 joinar jag nokia once again=)
i väntan på n85.
Postad 15 oktober 2008 - 08:28
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Ja, den är som sagt riktigt bra även som en teknikspäckat fritidspryl. Dock några grejjer att tänka på vid jämförelse av andra telefoner. Skärmen är 2.36 tum, ganska stor och fin men om du ska surfa mycket kommer en iPhone, Xperia eller HTC:s nya vara klart bättre.
Postad 16 oktober 2008 - 10:24
Swift
-
Swift
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Haft min telefon nu i två veckor och har aldrig haft ett enda problem med den. Bästa telefonen jag någonsin ägt.
Krävs lite tid att komma igång med tangentbordet och att hitta rätt i menyerna.
Postad 16 oktober 2008 - 10:46
swedan
-
swedan
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Prova att sätta upp en kopplingspunkt manuellt, det gjorde jag (har oxå Tele2 som operatör). Dessutom skapade jag en separat kopplingspunkt för Mail for Exchange som inte har proxy definierat, hittade en del info om att MfE inte gillade det. Fast kan du inte surfa med GPRS så är det ju inte det som är problemet..
mvh
Fungerar dessvärre inte. Väldigt störande det här. Tele2 säger att jag ska prata med Nokia, känns något orimligt att Nokia skulle kunna ha missat en så basal sak som att låta gprs över gsm fungera... Ingen annan som har problem med Tele2 och gprs över gsm?
Postad 16 oktober 2008 - 16:35
rilloo
-
rilloo
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Är det någon som har ett bra förslag på väska + armband som man kan använda vid löpning?
Postad 18 oktober 2008 - 07:05
Unregistered3ba5120f
-
Unregistered3ba5120f
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Bästa mobilen någonsin enl mig då ligger jag på fler mobilinnehav än de flesta. Galet nöjd med hela mobilen.
Postad 18 oktober 2008 - 11:48
Swift
-
Swift
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
http://nokiae71.word...oftware-update/En ny firmware kommer när som helst!  .
Postad 18 oktober 2008 - 12:07
Darth Tojayz
-
Darth Tojayz
-
Den Lurvige!
-
-
2 944 inlägg
Är det bara jag som har bekymmer med min E71a när den varit ansluten till datorn??
Måste nämligen starta om min när jag haft den kopplad med USB för att den ska hitta minneskortet??
Har inte installerat ngn programvara på datorn utan kör bara direkt anslutning och överföring..
Känns lite som handhavandefel egentligen.. Men vägrar ju erkänna det..
Postad 19 oktober 2008 - 13:22
Blackmane
-
Blackmane
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Kommer få min e71:a veckan som kommer via jobbet. *Tack chefen*
En fråga: Finns det något typ av nybörjarguide, typ:
Vilka mjukvaror bara "måste" man ha?
Vilka inställningar bör man ställa in direkt?
mm?
Postad 20 oktober 2008 - 12:11
Unregistered11bf6fd0
-
Unregistered11bf6fd0
-
Forumräv
-
-
848 inlägg
Kommer få min e71:a veckan som kommer via jobbet. *Tack chefen*
En fråga: Finns det något typ av nybörjarguide, typ: Vilka mjukvaror bara "måste" man ha? Vilka inställningar bör man ställa in direkt? mm?
Om du läser tidigare poster i tråden tror jag du får svar på dina frågor.
Postad 20 oktober 2008 - 13:49
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Nån som vet om/när det kommer ut fler orginaltillbehör såsom bordsställ etc?
Vet att det finns ett bordsställ som laddar via USB men det är ej orginal, vilket man vill ha
Jag behövde fabrikåterställa min e71:a och efter det finns inte Golf spelet kvar, vet nån hur man får tillbaka det?
/GK75
Postad 20 oktober 2008 - 14:09
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Jag sålde min då den inte fungerade som arbetsredskap.
Knaooarna sitter så tätt och är så små att det inte går att ringa ut på den från bilen, men bibehållen skärpa på trafiken.
Jag mailar en del på kvällarna, och vill då inte alltid sitta framför datorn, utan i reklampauserna på tv. Det var svårt att maila med den också, av samma anledning. En killes fingrar passar nog inte till denna "damtelefon".
Nu kör jag en Xperia som har större tangentbord samt en rejäl knappsats så man kan ringa ut.
Bara ett tips till alla som kanske skall köpa den, känn på den först!
Postad 20 oktober 2008 - 14:24
RooX
-
RooX
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag sålde min då den inte fungerade som arbetsredskap. Knaooarna sitter så tätt och är så små att det inte går att ringa ut på den från bilen, men bibehållen skärpa på trafiken. Jag mailar en del på kvällarna, och vill då inte alltid sitta framför datorn, utan i reklampauserna på tv. Det var svårt att maila med den också, av samma anledning. En killes fingrar passar nog inte till denna "damtelefon". Nu kör jag en Xperia som har större tangentbord samt en rejäl knappsats så man kan ringa ut. Bara ett tips till alla som kanske skall köpa den, känn på den först!
Då kan ju jag säga att jag har stora händer och har inga som helst problem med att slå telefonnummer eller att skriva snabbt när jag skriver text. Så det är en fråga om lite övning men sen är det lugnt. Men som sagt, det är ju alltid bra att känna på telefonen innan ni köper den.
Postad 20 oktober 2008 - 16:08
Darth Tojayz
-
Darth Tojayz
-
Den Lurvige!
-
-
2 944 inlägg
Är det bara jag som har bekymmer med min E71a när den varit ansluten till datorn??
Måste nämligen starta om min när jag haft den kopplad med USB för att den ska hitta minneskortet?? 
Har inte installerat ngn programvara på datorn utan kör bara direkt anslutning och överföring..
Känns lite som handhavandefel egentligen.. Men vägrar ju erkänna det.. 
Ingen som har samma bekymmer med sin??
Postad 20 oktober 2008 - 18:33
ingosen
-
ingosen
-
Amatör
-
-
72 inlägg
jo jag känner igen problemet, hoppas kommande firmwire fixar till detta.
har även något som vill installeras varje gång jag startar om mobilen, något som jag ej vet vad det är heller tyvärr.
Hade varit bra om det stått vilket program som vill installera sig från minneskortet...
Postad 21 oktober 2008 - 19:56
Unregistered13b825f0
-
Unregistered13b825f0
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
nån som uppdaterat firmware? var tydligen släpp på gång enligt nokia, har inte orkat kolla om det kommit för svensk region än
Postad 21 oktober 2008 - 21:20
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
nån som uppdaterat firmware? var tydligen släpp på gång enligt nokia, har inte orkat kolla om det kommit för svensk region än
Nopp jag kollade igår men inget nytt..
Postad 21 oktober 2008 - 22:57
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Nån som använder streckkodsläsaren och har problem med att den inte får den där röda markeringen att fokusera på exempelvis en streckkod? Det funkade för mig i början men nu verkar det som den inte gör det längre, det klickar oroväckande i kameran och fokus liksom pulserar. Kameran funkar fint i övrigt när man ska ta bilder och filma, någon som har liknande problem eller hört nån som har? Hittar inget vettigt läsbart nånstans.. och då har jag ändå frågat Kung Google
Postad 22 oktober 2008 - 10:29
rilloo
-
rilloo
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag har fått problem med gps:en, jag använder nokia sports tracker då ja är ute o springer. GPS:en har börjat lägga av mitt under löpturen, riktigt störande! Är det någon som vet vad det kan vara för fel?
Postad 22 oktober 2008 - 15:59
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag har fått problem med gps:en, jag använder nokia sports tracker då ja är ute o springer. GPS:en har börjat lägga av mitt under löpturen, riktigt störande! Är det någon som vet vad det kan vara för fel?
Har du ställt in positionservern rätt? Det ska vara supl.nokia.com
Postad 22 oktober 2008 - 17:14
rilloo
-
rilloo
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Har du ställt in positionservern rätt? Det ska vara supl.nokia.com
Jepp, det är den jag använder i dagsläget.
Postad 22 oktober 2008 - 19:00
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jepp, det är den jag använder i dagsläget.
Ok... har du gått in i GPS mappen i Meny och sedan GPSdata - Position - Val - satellitstatus?
Postad 22 oktober 2008 - 22:17
Unregistered7b25f102
-
Unregistered7b25f102
-
Rookie
-
5 inlägg
Vet att jag läst om detta problem någonstans, minns dock inte var. Vill minnas att en lösning är att minimera sports tracker, dvs att man inte ser programmet i helskärm. Sports tracker fortsätter logga rundan.
Postad 23 oktober 2008 - 09:52
GK75
-
GK75
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Detta är nog en bra lösning.. http://research.noki.../SportsTracker/INFO: v1.82 for S60 3.1 and S60 3.2 (02.10.2008) Test version: Nokia S60 3.1 devices: N82, N95, E71 etc. (v1.82, 02-10-2008) Nokia S60 3.2 devices: N79, N85 (v1.82, 02-10-2008) 1) Fixed a problem with GPS sometimes turning off in the middle of exercise.2) Small improvements here and there. 3) v1.82 is only available in English. Italian and Spanish are underway. 4) NEW: we're testing map background! Whoa, cool! This test build has a gray scale map behind the track plot instead of a blank background. We're testing Navteq content with over the air (OTA) download, application does NOT use any preloaded content from Nokia Maps. Memory card is required for using this feature. We also highly recommend having a fixed data plan. In order to be able to see maps, you need to pair your device with http://sportstracker.nokia.com web service (this can be done directly from the phone).
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|