* Officiell Tråd - HTC Magic *
596 svar till detta ämne
Postad 07 October 2009 - 21:36
klas.karlsson
-
klas.karlsson
-
Rookie
-
6 inlägg
Dom senaste Hero rom:arna fungerar ju skitbra på HTC magic till och med snabbare än ordinarie Hero:n vad jag kan bedöma från videoklipp, helt klart imponerande.
Har precis köpt en magic - men rootning + Hero ROM ligger i pipen - har du ngn bra källa för ROMsen ? /K
Postad 07 October 2009 - 21:38
Unregistered213ea8d0
-
Unregistered213ea8d0
-
Lärjunge
-
-
407 inlägg
Nae, varför de? Har en backup på org. ROMen med dess inställningar om jag vill slänga in det igen. Även provat Android 1.6 nu, fungerade ännu bättre än 1.5 (mycket snabbare) men fick ej till APN;s dvs. surf och mms så väntar med det ett tag.. Hero romen är annars roligare än ett rent android dock tappar man lite snabbhet. Multitouch är ju ett måste!
Du har PM Lycka till. Glöm inte Nandroid-backup.
Hmm okay? Läste mig till de på swedroid att garantin rök om man gjorde det. Hur gör man då? Inget som kan gå fel så den blir helt obrukbar? Magic'en är ju inte sådär skithätig justnu, + att jag har en massa problem med den. Frågan är om de är mjuk eller hårdvarufel? Hänger sig minst en gång om dagen, får plocka ur batteriet för o starta om den. O ibland startar den om av sig själv, ibland mitt i samtal =S
Postad 07 October 2009 - 23:27
zonco
-
zonco
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Hmm okay? Läste mig till de på swedroid att garantin rök om man gjorde det.
Hur gör man då? Inget som kan gå fel så den blir helt obrukbar?
Magic'en är ju inte sådär skithätig justnu, + att jag har en massa problem med den. Frågan är om de är mjuk eller hårdvarufel? Hänger sig minst en gång om dagen, får plocka ur batteriet för o starta om den. O ibland startar den om av sig själv, ibland mitt i samtal =S
Ja alltså ett ingrepp på mjukvaran gör ju så att garantin ryker, eller rättare sagt - mjukvaru tel täcks ju inte av garantin. (om det inte är ett fabrikationsfel). Om du inte vet vad du gör så ska du absolut inte byta ROM;en. Läs på ordentligt till du förstår dig på allt, eller så ber du någon att hjälpa dig. Magicen är hur häftig som helst, vilken telefon är häftigare? Hero-romen är häftigare, men den har jag nu  I min magic. Personligen tycker jag Heron är riktigt ful och formen är bedrövlig (personlig uppfattning). Kommer mängder med Sonyericsson nu och Nokia lurar men inget som imponerar.... Nae, i mitt tycke är Magicen med Android den absolut hetaste luren nu! HTC släpper ju snart 1.6 officiellt så du kan ju vänta tills dess... Då kommer de nog ut en bra Guide där hur man gör, eller t.om over-air.
Postad 08 October 2009 - 17:19
Skater15
-
Skater15
-
Rookie
-
9 inlägg
Ja alltså ett ingrepp på mjukvaran gör ju så att garantin ryker, eller rättare sagt - mjukvaru tel täcks ju inte av garantin. (om det inte är ett fabrikationsfel). Om du inte vet vad du gör så ska du absolut inte byta ROM;en. Läs på ordentligt till du förstår dig på allt, eller så ber du någon att hjälpa dig. Magicen är hur häftig som helst, vilken telefon är häftigare? Hero-romen är häftigare, men den har jag nu I min magic. Personligen tycker jag Heron är riktigt ful och formen är bedrövlig (personlig uppfattning). Kommer mängder med Sonyericsson nu och Nokia lurar men inget som imponerar.... Nae, i mitt tycke är Magicen med Android den absolut hetaste luren nu! HTC släpper ju snart 1.6 officiellt så du kan ju vänta tills dess... Då kommer de nog ut en bra Guide där hur man gör, eller t.om over-air.
Håller med dig helt, tycker formen på Heron ser förtaskig ut. En jäkligt underlig grej hände idag med min Magic, jag hade laddat den 100% fullt och surfat lite på tåget 10min och lyssnat på musik, sen efter jag hade haft på den i standby läge i typ 4 timmar så kom det upp "Low Battery, plug in the charger" sen stängdes den av. Den kan ju inte ha så kort batteritid, hur länge räcker erat?
Postad 09 October 2009 - 13:36
zonco
-
zonco
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Mitt batteri håller över lag i 1,5 dag.. Alltså får jag i snitt ladda varje natt. Ibland laddar man lite snabbt via datorn på jobbet.. Men 1,5 dag är väll det den håller, då surfar jag på den, kollar youtube.. och ringer/smsar en hel del. Batteritiden imponerar inte, men hade en SE eller Nokia varit halvvägs så bra eller kunnat så mycket hade nog batterierna i dem hållt liknande.
Postad 12 October 2009 - 20:27
sandby7
-
sandby7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Hej,
Någon som vet om, och isåfall när, Markets köpdel öppnas för oss Svedalabor (=svenskar ;-) )?
//F
Postad 12 October 2009 - 21:01
monodc
-
monodc
-
Användare
-
-
182 inlägg
Hej,
Någon som vet om, och isåfall när, Markets köpdel öppnas för oss Svedalabor (=svenskar ;-) )?
//F
Enligt Camilla Sebelius på HTC så skall betalapps komma till oss svenskar nu i oktober. Om det stämmer vet man förstås inte, men om HTC säger det så kan man väl sätta en viss tilltro till det. http://www.swedroid....kationer-markethttp://www.mobil.se/...004507-169.html
Postad 12 October 2009 - 23:01
sandby7
-
sandby7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Ok, tack.
annan fråga: kommer HTC släppa en uppgradering till Magic med Hero´s UI (stog i Mobil för ett tag sedan)? Någon som vet?
//S
Postad 20 October 2009 - 18:38
Skater15
-
Skater15
-
Rookie
-
9 inlägg
Har ett jobbigt problem med min Magic, när jag skriver SMS så hoppas text input grejen upp till där jag ska skriva in vem jag vill skicka till. Så helt plötsligt när jag skriver så börjar den hoppa uppåt. Nån som har liknande problem och vet vad det är för fel?
Lite svårt att förklara men jag hoppas ni fattar.
Postad 20 October 2009 - 22:18
sandby7
-
sandby7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Har ett jobbigt problem med min Magic, när jag skriver SMS så hoppas text input grejen upp till där jag ska skriva in vem jag vill skicka till. Så helt plötsligt när jag skriver så börjar den hoppa uppåt. Nån som har liknande problem och vet vad det är för fel?
Lite svårt att förklara men jag hoppas ni fattar.
Inte riktigt... Kan du inte lägga upp en bild. /S7
Postad 21 October 2009 - 10:47
Unregistered9dabb6f4
-
Unregistered9dabb6f4
-
Forumräv
-
-
597 inlägg
Har beställt en htc magic ifrån tyska ebay och den är på väg till mig "as we speak". Finns det någon mjukvara man kan lägga in så att man kan välja svenska som språk på mobilen främst för att kunna skriva å ä ö och köra t9 på svenska? För som jag har förstått det så kommer min tyska lur endast ha engelska och tyska som språkval.
Tacksam för tips.
Postad 21 October 2009 - 17:15
monodc
-
monodc
-
Användare
-
-
182 inlägg
Har beställt en htc magic ifrån tyska ebay och den är på väg till mig "as we speak". Finns det någon mjukvara man kan lägga in så att man kan välja svenska som språk på mobilen främst för att kunna skriva å ä ö och köra t9 på svenska? För som jag har förstått det så kommer min tyska lur endast ha engelska och tyska som språkval. Tacksam för tips.
Det finns ett antal ROM som har svenska inlagt, men det kräver att du rootar telefonen. Är du påläst så är inte detta ett stort problem, men gör du fel så kan det bli jobbigt. Du kan dock få svenskt tangentbord + svensk ordlista genom två gratisapps på Market: Scandinavian Keyboard och Swedish Dictionary, båda utvecklade av en trevlig norrman.
Postad 21 October 2009 - 20:10
Unregistered9dabb6f4
-
Unregistered9dabb6f4
-
Forumräv
-
-
597 inlägg
Det finns ett antal ROM som har svenska inlagt, men det kräver att du rootar telefonen. Är du påläst så är inte detta ett stort problem, men gör du fel så kan det bli jobbigt.
Du kan dock få svenskt tangentbord + svensk ordlista genom två gratisapps på Market: Scandinavian Keyboard och Swedish Dictionary, båda utvecklade av en trevlig norrman.
Okej, stort tack för tipset. Tror jag föredrar att byta ROM isf. Kan du möjligvis länka till var dom finns samt instruktioner? Jag har rottat om ett par olika mobiler men man är alltid lika nervös för att något ska gå fel men så länge man har noggranna instruktioner så skall det väl gå fint.
Postad 21 October 2009 - 20:13
monodc
-
monodc
-
Användare
-
-
182 inlägg
Okej, stort tack för tipset. Tror jag föredrar att byta ROM isf. Kan du möjligvis länka till var dom finns samt instruktioner? Jag har rottat om ett par olika mobiler men man är alltid lika nervös för att något ska gå fel men så länge man har noggranna instruktioner så skall det väl gå fint.
Det är inte superkomplicerat om man har lite telefon-/datorvana. http://www.swedroid....s...c_(Windows)
Postad 22 October 2009 - 00:57
Mihlberg
-
Mihlberg
-
Användare
-
-
190 inlägg
Min flickvän har en Magic och den är grymt snygg samt stilren som fan.
Kan inte klaga på nåt, det är en kanon mobil
Postad 22 October 2009 - 07:58
Unregistered9dabb6f4
-
Unregistered9dabb6f4
-
Forumräv
-
-
597 inlägg
Det är inte superkomplicerat om man har lite telefon-/datorvana.
http://www.swedroid....s...c_(Windows)
Tack återigen. Nu är det bara att vänta på att telefonen skall dimpa ner
Postad 23 October 2009 - 13:59
Motorbreath
-
Motorbreath
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Nån som har nåt tips på någon bra hållare till bilen för magicen?
Aktiv eller passiv alla tips uppskattas.
Postad 24 October 2009 - 15:45
JEwenson
-
JEwenson
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag köpte Brodit passiv hållare från dustinhome.se Artikelnummer 5010317731 plus det Proclip som passar din bil, blir skitbra! :-)
Redigerat av JEwenson, 24 October 2009 - 15:47.
Postad 12 November 2009 - 19:29
sandby7
-
sandby7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Tjena,
Om jag vill ha in en riktigt bra telefonbok ala Hero´s, hur gör jag? Något som rekommenderas på market eller skall man root:a och få Sense UI´t?
/S7
Postad 13 December 2009 - 15:33
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Magic fixar inte DivX/Xvid eller?
Står i valet mellan denna eller Tattoo'n.
Postad 13 December 2009 - 19:57
Unregistered083ee5bd
-
Unregistered083ee5bd
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Magic fixar inte DivX/Xvid eller? Står i valet mellan denna eller Tattoo'n.
Jo, jag också - skiljer ju en del i pris plus att tattoo ser snyggare ut på bild (inte sett nån av dom irl)
Postad 14 December 2009 - 05:08
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Jo, jag också - skiljer ju en del i pris plus att tattoo ser snyggare ut på bild (inte sett nån av dom irl)
Nu har jag bestämt mig för Tattoo. Dels så klarar den mpeg-4 vilket inte Magic verkar göra, dessutom är den både nyare och billigare. Synd bara att den inte har samma skärm som Magic'en. Ingen av dem verkar ha Sense heller vad jag kan utläsa.
Postad 14 December 2009 - 09:19
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1266 inlägg
Nu har jag bestämt mig för Tattoo. Dels så klarar den mpeg-4 vilket inte Magic verkar göra, dessutom är den både nyare och billigare. Synd bara att den inte har samma skärm som Magic'en. Ingen av dem verkar ha Sense heller vad jag kan utläsa.
Tattoo har Sense.
Postad 14 December 2009 - 10:58
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Tattoo har Sense.
Härligt!! Beställde en för någon timme sedan
Postad 03 January 2010 - 02:50
bitcomplex
-
bitcomplex
-
01100001001
-
-
387 inlägg
Råkade skriva detta i Hero tråden innan (förvirrad pga av nackspärr med tillhörande smärtlindring gissar jag): Tänkte att jag skulle roota min HTC Magic, men vet ärligt talat inte om jag vågar. I #10 November 2009 av M3 hade de en guide till att roota telefonen på sidorna 70-71, men jag är osäker på vad guiden egentligen går igenom. Jag vill installera CyanogenMod. Ska jag följa M3's guide först och sedan ... (???) Eller ska jag följa det som står under rubriken About på CyanogenMod? Eller både och? Någon som har erfarenhet av det här? Vet att garantin ryker, därför jag vill veta att jag får rätt på det direkt...
Redigerat av bitcomplex, 03 January 2010 - 02:52.
Postad 03 January 2010 - 07:35
Jonte91
-
Jonte91
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
hej, hoppas detta hamna på rätt ställe nu men de tror ja va
jo de e såhär att ja har bytlånat så jag har en htc magic just nu, å nu satt ja å prata i telefon jättelänge, å upptäckte till min förfäran att jag kommit åt med min kind och ändrat nånting så jag har inte samma tangentbord längre när ja tex skriver sms, hade ett gråt å vit där åäö fanns med, swedish keyboard tror ja de heter iaf, hittar appen, å kan välja att använda de i text settingsarna, men de funkar inte, vad ska jag göra? för jag klarar inte av det som är nu :S
bara att fråga om det är ngt ni inte förstår, är inte alls haj på dehär som nog märks..
tack på förhand
Postad 03 January 2010 - 18:15
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
hej, hoppas detta hamna på rätt ställe nu men de tror ja va
jo de e såhär att ja har bytlånat så jag har en htc magic just nu, å nu satt ja å prata i telefon jättelänge, å upptäckte till min förfäran att jag kommit åt med min kind och ändrat nånting så jag har inte samma tangentbord längre när ja tex skriver sms, hade ett gråt å vit där åäö fanns med, swedish keyboard tror ja de heter iaf, hittar appen, å kan välja att använda de i text settingsarna, men de funkar inte, vad ska jag göra? för jag klarar inte av det som är nu :S
bara att fråga om det är ngt ni inte förstår, är inte alls haj på dehär som nog märks..
tack på förhand 
Gå inn där du skriver sms,tryck där du skriver du får upp input gå inn där nu kan du välja tagentbord.
Postad 03 January 2010 - 20:33
Jonte91
-
Jonte91
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
jo men det ja hade innan finns lixom inte med där :S e ju de som e problemet
Postad 03 January 2010 - 20:57
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
jo men det ja hade innan finns lixom inte med där :S e ju de som e problemet
Då får du gå ut på butiken och hämta hem scandinavian keyboard.Sen trycker du meny och kryssar för scandinavian k.Du går even inn der det står vibration, Duration setter den från 20 till 40 då har du even vibration när du trycker på tagenterna.Gå ut derifrån ,och gå inn i sms appen och gjör som jag skrev ovanför.
Redigerat av Ramboline, 03 January 2010 - 21:04.
Postad 04 January 2010 - 00:26
Jonte91
-
Jonte91
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
har ju scandinavian keyboard, men händer inte ett smack när jag trycker på den, å vibrerar när ja skriver, de vill ja inte ha
Postad 04 January 2010 - 00:36
Jonte91
-
Jonte91
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
för att vara lite mer specifik, så här såg det ut innan, fast med å,ä och ö
htc_magic_image.jpg 44.83K
0 Antal nerladdningar
men nu ser det ut såhär exakt
02defaultkeyboard_thumb.png 48.43K
0 Antal nerladdningar
å jag får inte tebax det till hur de va från början :S prövat å ändra varenda inställning men inget funkar :S kan dock få 3 olika alternativ till hur de ser ut nu men vill inte ha de så alls :S å har tryckt in swedish keyboard i inställningarna
Postad 04 January 2010 - 08:38
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
för att vara lite mer specifik, så här såg det ut innan, fast med å,ä och ö
htc_magic_image.jpg 44.83K
0 Antal nerladdningar
men nu ser det ut såhär exakt
02defaultkeyboard_thumb.png 48.43K
0 Antal nerladdningar
å jag får inte tebax det till hur de va från början :S prövat å ändra varenda inställning men inget funkar :S kan dock få 3 olika alternativ till hur de ser ut nu men vill inte ha de så alls :S å har tryckt in swedish keyboard i inställningarna
Gå nå inn där du skriver sms,i den tomma rutan som du brukar skriva i,sett fingret där och håll kvar,alltså långtryck,nå kommer det opp input method gå inn där.Annars får du aldrig fram Scandinavian keyboard.
Redigerat av Ramboline, 04 January 2010 - 08:46.
Postad 04 January 2010 - 21:17
Jonte91
-
Jonte91
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
sådär du  nu fatta ja, tog ett tag, tack för hjälpen, å förlåt om jag va dryg
Postad 04 January 2010 - 21:51
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
sådär du nu fatta ja, tog ett tag, tack för hjälpen, å förlåt om jag va dryg 
Ingen fara,huvudsaken var ju att det funka till slut.
Postad 10 January 2010 - 14:02
Blazter
-
Blazter
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Om man köper telefonen utan abonnemang, är den då olåst så man kan stoppa i sitt comviq kontant?
Postad 10 January 2010 - 15:25
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Om man köper telefonen utan abonnemang, är den då olåst så man kan stoppa i sitt comviq kontant?
Alla Android telefoner är olåsta,förutom Spican.
Postad 12 January 2010 - 08:26
bitcomplex
-
bitcomplex
-
01100001001
-
-
387 inlägg
Råkade skriva detta i Hero tråden innan (förvirrad pga av nackspärr med tillhörande smärtlindring gissar jag):
Tänkte att jag skulle roota min HTC Magic, men vet ärligt talat inte om jag vågar.
I #10 November 2009 av M3 hade de en guide till att roota telefonen på sidorna 70-71, men jag är osäker på vad guiden egentligen går igenom. Jag vill installera CyanogenMod. Ska jag följa M3's guide först och sedan ... (???) Eller ska jag följa det som står under rubriken About på CyanogenMod? Eller både och?
Någon som har erfarenhet av det här? Vet att garantin ryker, därför jag vill veta att jag får rätt på det direkt...
Citerar mig själv, med förhoppning att någon ska kunna ge mig ett svar denna gång...
Postad 12 January 2010 - 11:40
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Citerar mig själv, med förhoppning att någon ska kunna ge mig ett svar denna gång...
Kolla på swedroid.se i wikin,där står det precis hur du gjör.
Postad 12 January 2010 - 14:41
bitcomplex
-
bitcomplex
-
01100001001
-
-
387 inlägg
Postad 13 January 2010 - 12:44
DrakeMan
-
DrakeMan
-
Användare
-
-
117 inlägg
Ok, på lådan till Magic:en står det att den klarar mp4 i alla fall. Ska ladda upp min nu första gången =)
Postad 29 January 2010 - 16:04
Mellow_drink
-
Mellow_drink
-
Rookie
-
9 inlägg
Äntligen släpper Htc den härliga nyheten att Gränssnittet SENSE kommer till Svenska Htc Magic... Applåder till HTC
Postad 29 January 2010 - 17:27
Mozez
-
Mozez
-
Forumräv
-
-
836 inlägg
Äntligen släpper Htc den härliga nyheten att Gränssnittet SENSE kommer till Svenska Htc Magic... Applåder till HTC
Såg precis det: http://androidcommun...pdate-20100129/Här laddar man ner: http://www.htc.com/e.......2&dl_id=862Men då jag skriver in min fru's serial number, står det: Sorry, this software download is not suitable for your device.Hon har en HTC Magic från TRE. Ska inte denna uppdatering funka med TRE's Magic's?
Postad 30 January 2010 - 10:45
eCool
-
eCool
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Pratade med HTC supp igår ang uppdateringen, och dom verkar inte vara så uppdaterade heller. Men det ska komma en snart. Vad jag fattade så ska den översättas till svenska innan den släpps. Men hur fn kan man skicka ut ett mail om att man kan hämta en uppdatering när den inte har släppts i Sverige ännu. Men men, det kommer en iallafall.
Postad 30 January 2010 - 14:02
Mellow_drink
-
Mellow_drink
-
Rookie
-
9 inlägg
Pratade med HTC supp igår ang uppdateringen, och dom verkar inte vara så uppdaterade heller. Men det ska komma en snart. Vad jag fattade så ska den översättas till svenska innan den släpps. Men hur fn kan man skicka ut ett mail om att man kan hämta en uppdatering när den inte har släppts i Sverige ännu. Men men, det kommer en iallafall.
Ha tålamod det va ett nyhetsbrev inget att bli så upphetsaad över, Översättningen kommer ta cirka en månad innan den kommande uppdateringen släpps.. Som sagt nyhetsbrev,, och det är bra dem kommer ut med infromation så man kan stilla sitt behov iallafall !! Htc äger
Postad 30 January 2010 - 19:59
Unregisteredcb1a50ee
-
Unregisteredcb1a50ee
-
Användare
-
-
235 inlägg
Ha tålamod det va ett nyhetsbrev inget att bli så upphetsaad över, Översättningen kommer ta cirka en månad innan den kommande uppdateringen släpps.. Som sagt nyhetsbrev,, och det är bra dem kommer ut med infromation så man kan stilla sitt behov iallafall !!
Htc äger
Vad är det för översättning du menar? Har laddat ner den europeiska romen från ett annat ställe, och det lirar på som det ska med svenska och allt. Tror inte ett dyft på att garantin skulle vara förbrukad i o m att man installerar från annat ställe heller som det skrivs om på vissa forum, och skulle det visa sig att det ändå är så, så får man väl ta den smällen.
Postad 31 January 2010 - 19:16
Mellow_drink
-
Mellow_drink
-
Rookie
-
9 inlägg
Vad är det för översättning du menar? Har laddat ner den europeiska romen från ett annat ställe, och det lirar på som det ska med svenska och allt. Tror inte ett dyft på att garantin skulle vara förbrukad i o m att man installerar från annat ställe heller som det skrivs om på vissa forum, och skulle det visa sig att det ändå är så, så får man väl ta den smällen.
Japp det finns en version ute för svensk Htc magic , http://www.4shared.c...e_HTC_Europe_30men på Htc hemsida har dem fortfarande inte gjort nerladdningen tillgänglig ännu, Man ska kunna ladda ner den på den Europeiska support sidan, Kommer nog gå att ladda ner i början av veckan. Jag rekomendera att vänta tills den äkta uppdateringen släpps på HTC.COM Då vet man att garantin inte försvinner till 110%.
Postad 04 September 2010 - 16:24
EtZiM
-
EtZiM
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Happ, då har man kommit så långt med HTC'n att den börjar dö, tyvär lite för långt innan abonnemanget tagit slut för att bara skita i problemen och köpa en ny.
Jag har ingen aning om vad felet är, men jag har testat att återställa den till fabriksinställningar och så, men problemet kvarstår.
När jag ska skriva ett sms och ska trycka på skrivfältet får jag ibland upp samtalslistan, ibland när jag klickar på nått så hoppar den tillbax ett steg till där jag var innan och så, rätt skumt. Och nu senast jag testade att starta om den sa den att det inte fanns nått simkort i, och det har den fortsatt säga när jag testat igen efter det...
Nån som har nån aning om vad det kan vara? Kanske eventuellt en lösning på problemet? Kanske bara är att lämna tillbax den?
(Har haft den i lite mer än ett år typ)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|