* Officiell tråd - WD-TV 2/ WD-TV Live, uppföljare
1521 svar till detta ämne
Postad 06 February 2010 - 19:19
perri
-
perri
-
Forumräv
-
-
799 inlägg
hejsan..
skulle bli glad om nån kunde hjälpa mig,för jag har blivit snurrig av allt läsande..
tycker det finns så många benämningar på spelaren,står olika på olika sidor
jag vill ha den nyaste western digital spelaren,den utan ethernet,men som har full 1080p...inte upp till 1080 i..
heter den western digital hd tv gen2.......wd-tv 2.....eller vad?
den som webbhallen säljer för 790 kr...
http://www.webhallen...79&ref=Prisjakt
är det den jag ska ha i så fall?
för onoff hos mig säljer den för 1199kr...tänkte i såfall försöka få den för 790 kr,om det är samma...
Du skall ha WD-TV HD Live. Den du har länkat till är den gamla modellen som bara ställer till problem. WD-TV Live har ethernet så det får du leva med. WD-TV 2 är egentligen den gamla modellen men med en annan programvara som är begränsad till 720p då dess processor är för kraftlös i många fall för att klara av 1080p. http://www.webhallen...d.php?id=101928
Redigerat av perri, 06 February 2010 - 19:20.
Postad 06 February 2010 - 21:55
sundsvallsaffe
-
sundsvallsaffe
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
ok det lät bra.. Det är av nyare router jag har. Dock kommer den från Com hem så då vete katten 
Tack för svaret
Till router går en vanlig nätverkskabel, rak som den heter.
Postad 07 February 2010 - 20:43
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
Jag kan inte se på ISO filer, den säger att jag inte har några filer i katalogen?
"Katalogen innehåler inga mediafiler" eller nåt sånt står det.
Redigerat av InSane, 07 February 2010 - 20:49.
Postad 07 February 2010 - 21:40
limpro
-
limpro
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Jag kan inte se på ISO filer, den säger att jag inte har några filer i katalogen? "Katalogen innehåler inga mediafiler" eller nåt sånt står det.
Nice, testa med någon annan iso...har vissa som inte fungerar för mig heller
Postad 07 February 2010 - 22:39
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
Nice, testa med någon annan iso...har vissa som inte fungerar för mig heller
Ingen av dem fungerar, får inte ens gå in i kataloigerna o välja-.
Postad 07 February 2010 - 23:23
Teppic
-
Teppic
-
Forumräv
-
-
676 inlägg
Ingen av dem fungerar, får inte ens gå in i kataloigerna o välja-.
Låter som att du ev. accessar filerna via "Media shares" och att din UPnP server inte anser att ISO-filer är något att dela ut. Dela ut mapparna direkt och accessa via "Network shares" istället så ska det nog funka bättre.
Postad 09 February 2010 - 12:47
Mr. Smith
-
Mr. Smith
-
Amatör
-
-
98 inlägg
Hoppas att någon kan hjälpa mig att tänka?  Jag vill kunna köra WD TV Live trådlöst och har två alternativ som jag vill konsultera. Utrustning som jag har är en iMac 27" som är kopplad i ett N-nätverk till en Apple AirPort Extreme (har på detta sätt en AppleTV som jag är grymt nöjd med för det som finns i iTunes+iPhoto+Podcasts+Couchsurfing etc.). Dock brister AppleTV med högupplsöst video samt att jag tänkt digitalisera hela min stora CD-samling och lägga ut trådlöst och dela ut i hemmet, och då är det platsbrist i AppleTVn. Det jag kommit fram till är att jag behöver en WD TV Live + hårddisk. Alternativ 1 - Koppla hårddisken direkt till AirPort Extreme och koppla WD TV Live via HDMi till min receiver samt utrusta WDTVn med ett USB Wireless. Problem 1 - kommer jag kunna streama 720p/1080p klockrent från AirPort till WDTVn utan hackig och släpig bild? Problem 2 - vilket utav de USB Wireless USB är MAC-kompatibla? Alternativ 2 - Koppla den externa hårddisken direkt till WDTVn via USB, men finns det då USB port över för att kunna koppla till routern? Någon som förstår mitt dilemma? Tacksam för återkoppling. - EDIT - Såg nu att det finns två USB portar på WDTVn vilket underlättar för mig. En USB för hårddisken och en för trådlöst USB Stick. Då antar jag att det bästa är att koppla hårddisken direkt till WDTVn och använda nätverket för att fylla WDTVn med prylar. Dock återstår tips om MAC-kompatielt USB Wireless Stick.
Redigerat av Mr. Smith, 09 February 2010 - 12:59.
Postad 10 February 2010 - 14:58
benq
-
benq
-
Användare
-
-
138 inlägg
att kunna streama hd trådlöst har inte jag lyckats med....utan det blir hack! Har kört med den här: http://www.dlink.se/.....-SE/DLWrapperoch min router är d-link 655....
Postad 10 February 2010 - 15:08
benq
-
benq
-
Användare
-
-
138 inlägg
Tydligen en ny update ute nu....dock verkar den värdelös då den bara fixar en massa youtube grejer! http://www.wdc.com/w...ly=wdfwdtv_live
Postad 11 February 2010 - 12:49
arena
-
arena
-
Rookie
-
7 inlägg
Går det att koppla upp sig mot andra onlinetjänster mer än Youtube (och de som nämns som standard).
Finna det andra moddar/applikationer man kan bygga på? Ex. spotify?
Postad 11 February 2010 - 16:08
Unregisteredd8a32560
-
Unregisteredd8a32560
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hej. Jag har två frågar om dena mediasepalren.
Första frågan: När jag spelar upp filmer som är NTSC, jag får jag bild och ljud men den svenska texten funkar inte då. Det är svenska text på den, det har jag testat genom att testa den på dvd. Vet ni varför?
Andra frågan: Spelaren ska ju kunna spela upp webbradio. men jag har inte fattar riktigt hur. För pandora som finns på spelare säger att jag måste ha köpt den i us. Annars kan man ju sända musik via windows media center. men webbradio filer som är pls går inte att spela upp vida windows media center.
Så frågan är: hur ska jag kunna få wd att spela upp den pls filern?
Annars är det en jätter bra spelare. Rekomederar den !!
Tack för svar!
Postad 11 February 2010 - 16:24
Kopir
-
Kopir
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag har lite problem gällande subtitles. Jag gjorde som någon sa i tråden och döpte om en .img fil till .iso eftersom man inte kan spela upp .img filer. Detta gjorde att jag kunde köra filen och allt funkade bra, allt utom subtitles. Jag har testat att byta sub via Options knappen och den verkar hitta alla subs men när jag väljer Swedish (eller något annat språk) så händer inget, de blir ändå ingen subtitle.
Hur gör jag för att få subtitles att fungera? eller går de inte om man bytt filändelsen?
/Kopir
Postad 11 February 2010 - 19:37
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
skumt, kan fortfarande inte se på iso, den säger att katalogen inte innehåller några videofiler, samma sak med avi
Redigerat av InSane, 11 February 2010 - 19:40.
Postad 11 February 2010 - 20:41
Grezo
-
Grezo
-
Användare
-
-
161 inlägg
skumt, kan fortfarande inte se på iso, den säger att katalogen inte innehåller några videofiler, samma sak med avi 
förstår inte varför folk laddar ner iso..helt onödigt. varför har ni ens köpt WD:n ?.....tanka ner 1080p eller 720p eller dvix filmer förfan
Postad 11 February 2010 - 21:52
bitnever
-
bitnever
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
har du testat flera annars är det nog något fel på WdN har du senaste fw kanske du skall om installera fw är det en wd live du har finns där en liten resetknapp på vänster sida vid usb ingången
Postad 11 February 2010 - 23:26
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
förstår inte varför folk laddar ner iso..helt onödigt. varför har ni ens köpt WD:n ?.....tanka ner 1080p eller 720p eller dvix filmer förfan
Laddar ner? Det är mina egna, sen spelar det ingen roll vad du tycker att man ska ladda ner eller inte, om maskinen ska klara iso så ska den det, även om det finns bättre format. Det är riktigt svårt att tanka ner semesterfilmer, egna dvd'er mm i 1080p. Utgå inte ifrån att alla laddar ner filmer o dyl. Förövrigt är det inte tillåtet att diskutera kopiering mm på forumet, så nu lämnar vi det ämnet.
Postad 12 February 2010 - 17:33
sundsvallsaffe
-
sundsvallsaffe
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Laddar ner? Det är mina egna, sen spelar det ingen roll vad du tycker att man ska ladda ner eller inte, om maskinen ska klara iso så ska den det, även om det finns bättre format. Det är riktigt svårt att tanka ner semesterfilmer, egna dvd'er mm i 1080p. Utgå inte ifrån att alla laddar ner filmer o dyl.
Förövrigt är det inte tillåtet att diskutera kopiering mm på forumet, så nu lämnar vi det ämnet.
Kan det ha att göra med hur du konverterar till ISO? Är ingen expert så dock...
Postad 12 February 2010 - 19:49
Grezo
-
Grezo
-
Användare
-
-
161 inlägg
Laddar ner? Det är mina egna, sen spelar det ingen roll vad du tycker att man ska ladda ner eller inte, om maskinen ska klara iso så ska den det, även om det finns bättre format. Det är riktigt svårt att tanka ner semesterfilmer, egna dvd'er mm i 1080p. Utgå inte ifrån att alla laddar ner filmer o dyl.
Förövrigt är det inte tillåtet att diskutera kopiering mm på forumet, så nu lämnar vi det ämnet.
sparar du dina semesterfilmer i ISO format? åhh.. vi lever i 2010 inte 90-talet då alla sprang till butikerna för att köpa låtar filmer etc. men förstår inte varför vissa inte fått igång ISO, varför är det så?
Postad 12 February 2010 - 21:14
Teppic
-
Teppic
-
Forumräv
-
-
676 inlägg
Kommer du åt andra filer menar du? Delar du ut mappar direkt, isf vilket OS använder du? (guide för utdelning av mappar i Windows 7 poppade upp i denna tråd häromdan) Alternativt kör du någon typ av mediaserverprogram, isf vilket?
Postad 13 February 2010 - 13:22
blacky82
-
blacky82
-
Rookie
-
8 inlägg
Antar att det fungerar bra om du kör kabel hela vägen?
Har precis testat med att köra trådat hela vägen, och det fungerade bra. Så det är mitt trådlösa nätverk som är dåligt på nåt sätt. Får ändå bra värden på tptest för min internetanslutning, så det verkar bara gälla intern.
Postad 13 February 2010 - 23:28
norda83
-
norda83
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Nu har min WD fått fjnatt.
Startar den nu för att se på film, kommer in i min kontorsdator där allt är utdelat, men så fort jag ska slå igång något så bara "laddar" den...
Preview funkar inte ens..
Den har haft lite spel tidigare iform av att den inte säger att den nåt nätverket, då backar jag bara och provar igen så funkar det nästan jämt..
Men fenomenet som hänt nu har jag aldrig haft.
Någon som upplevet samma?
Postad 14 February 2010 - 01:47
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
Kommer du åt andra filer menar du? Delar du ut mappar direkt, isf vilket OS använder du? (guide för utdelning av mappar i Windows 7 poppade upp i denna tråd häromdan) Alternativt kör du någon typ av mediaserverprogram, isf vilket?
Jag kan se .mkv, men inget annat. Inget mediaserverprogram igång, behövs det o i så fall vad rekommenderar ni?
Postad 14 February 2010 - 10:13
Teppic
-
Teppic
-
Forumräv
-
-
676 inlägg
Tycker du ska fortsätta köra direkt mot utdelade mappar. Följ guiden på länken i mitt förra inlägg så att du får ordning på rättigheter och så...
Postad 14 February 2010 - 13:24
charlieb
-
charlieb
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Nu har min WD fått fjnatt. Startar den nu för att se på film, kommer in i min kontorsdator där allt är utdelat, men så fort jag ska slå igång något så bara "laddar" den...
Preview funkar inte ens.. Den har haft lite spel tidigare iform av att den inte säger att den nåt nätverket, då backar jag bara och provar igen så funkar det nästan jämt..
Men fenomenet som hänt nu har jag aldrig haft. Någon som upplevet samma?
Jag hade samma, gjorde en återställning så funkade det perfekt igen, ( fabriks återställning ) Jag kan se .mkv, men inget annat. Inget mediaserverprogram igång, behövs det o i så fall vad rekommenderar ni?
Jag undrar oxo över ngt bra mediaserver program.. ( inte tveristy ) någon som har ngt tips?
Postad 14 February 2010 - 15:06
MathiasB
-
MathiasB
-
Rookie
-
9 inlägg
Köpte mig en wd-tv live i fredags och har stött på lite problem nu i helgen när jag sett ett par filmer i 720p och 1080p.
Bilden börjar hacka / blir seg , händer inget nästan, detta dyker upp titt som tätt in i filmerna.
Man får spola fram och tillbaka lite så funkar de igen, men så dyker de upp efter en stund igen.
Jag kör med hårddisk inkopplat till wd:n, så inga nätverksgrejer.
Nått som stött på liknande problem?
Postad 14 February 2010 - 17:38
Grezo
-
Grezo
-
Användare
-
-
161 inlägg
Köpte mig en wd-tv live i fredags och har stött på lite problem nu i helgen när jag sett ett par filmer i 720p och 1080p.
Bilden börjar hacka / blir seg , händer inget nästan, detta dyker upp titt som tätt in i filmerna. Man får spola fram och tillbaka lite så funkar de igen, men så dyker de upp efter en stund igen.
har inte stött på detta ännu. jag använder en extern hårddisk från Western Digital essential 320GB.. "hackar" det endast på 720p filmer ?
Postad 14 February 2010 - 21:13
bigmassy
-
bigmassy
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
StöderWD-tv Live DTS ljud utan att man behöver koppla den via en receiver?
Postad 15 February 2010 - 08:34
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
StöderWD-tv Live DTS ljud utan att man behöver koppla den via en receiver?
Ja den kör en down-mix till stereo om du bara kör till tex. tv'n
Postad 15 February 2010 - 10:56
Unregistered6819cc18
-
Unregistered6819cc18
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Jag har inte haft problem med .ISO förrän jag uppgraderade spelaren med den senaste firmwaren i fredags, är det någon annan som också fått problem?
Postad 15 February 2010 - 18:14
bigmassy
-
bigmassy
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Ja den kör en down-mix till stereo om du bara kör till tex. tv'n
Okay
Postad 16 February 2010 - 07:11
InSane
-
InSane
-
Veteran
-
-
1838 inlägg
Tycker du ska fortsätta köra direkt mot utdelade mappar. Följ guiden på länken i mitt förra inlägg så att du får ordning på rättigheter och så...
Mja, datorn filerna ligger på är en XP-maskin, men jag ska testa så långt det går  Förresten så hjälper det inte ens att flytta filerna från den disk de ligger på nu till samma som mkv-filerna. Så själva rättigheterna bryr den sig inte om vcerkar det som?
Postad 16 February 2010 - 17:58
Celion
-
Celion
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Har fått hem denna nu, den fungerar perfekt att spela serier och filmer som är sparade i typiskt dvdrip format.
Men när jag kör filmer som är i 720p eller 1080p, mkv, x265 och vad allt nu heter så är bilden dålig om jag jämnför när jag körde med en 5 år gamal laptop med Boxee där det signalen skickades ut genom en VGA. Bilden är lixom.. "mörk" och väldigt kornig av sig.. Någon som vet hur man åtgärdar detta?
Postad 16 February 2010 - 18:08
Celion
-
Celion
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Bilden börjar hacka / blir seg , händer inget nästan, detta dyker upp titt som tätt in i filmerna. Man får spola fram och tillbaka lite så funkar de igen, men så dyker de upp efter en stund igen.
Har exakt samma problem, börjar hacka efter en kort stund, spolar tillbaka, fungerar och så kommer det tillbaka. Både kanonkass bild i 720p/1080p och det hackar.. Nej denna åker nog tillbaka
Postad 16 February 2010 - 18:24
Celion
-
Celion
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Det är faktiskt jättedålig bild jämtemot vad jag hade på min laptop med boxee som bara kröd epå VGA.. Fy tusan vad mysko.. kanske har missat någon inställninge? Någon som har en idé?
Postad 16 February 2010 - 18:41
Celion
-
Celion
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Någon som vilken mediaextender man ska byta till? Jag gillar GUI som finns på WD HD Live men bilden är för kass på HD-material..
Postad 16 February 2010 - 19:07
benq
-
benq
-
Användare
-
-
138 inlägg
om du har kass bild så måste det vara nån inställning.... jag har haft min i ca 2 månader nu och den har fungerat felfritt! Inte en enda film i 720p eller 1080p hackar.....vad tankar ni för konstiga saker?
Du säger bilden hackar?! kör du nätverk eller direkt från hårdisk?
Har du senaste firmware?
Redigerat av benq, 16 February 2010 - 19:08.
Postad 16 February 2010 - 19:11
Celion
-
Celion
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
om du har kass bild så måste det vara nån inställning.... jag har haft min i ca 2 månader nu och den har fungerat felfritt! Inte en enda film i 720p eller 1080p hackar.....vad tankar ni för konstiga saker?
Du säger bilden hackar?! kör du nätverk eller direkt från hårdisk?
Har du senaste firmware?
Har uppdaterat genom den och det står att det är den senaste samt jag kör med hd rakt in i den.. Skumt som tusan, byter nog till en xtender..
Postad 16 February 2010 - 19:13
benq
-
benq
-
Användare
-
-
138 inlägg
skumt...kanske ett skit ex då!
Postad 16 February 2010 - 19:28
Celion
-
Celion
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
skumt...kanske ett skit ex då!
öjligt men allt annat fungerar kanon.. tråkigt
Postad 16 February 2010 - 21:48
AndyRebel
-
AndyRebel
-
Användare
-
-
119 inlägg
Hmm.... Om bildinställningarna är okej och din tv fixar dem så ska det funka, prova med komponent/komposit kabel om du har samma problem.
Och för att utesluta hdd'n, om du har möjlighet att prova med en annan, alt. defragmentera den du har. Om det fortfarande är strul, så måste det gå att byta ut Wd tv'n på garantin.
Köpte en för främst ha som "nätverks spelare" men provade att plugga in en hdd, och då blev det en liten Nas oxå... suveränt.
Supernöjd, underbar liten låda det där.
En fråga, funderar på att lägga in mina DVD'er på en hdd.
Vilket program och filformat kan ni rekommendera?
Bästa möjliga kvalitet (under 4gb för Fat32) och kompabilitet med andra spelare (läs: Ps3, så .img eller .iso funkar inte)
Postad 16 February 2010 - 22:17
perri
-
perri
-
Forumräv
-
-
799 inlägg
En fråga, funderar på att lägga in mina DVD'er på en hdd. Vilket program och filformat kan ni rekommendera? Bästa möjliga kvalitet (under 4gb för Fat32) och kompabilitet med andra spelare (läs: Ps3, så .img eller .iso funkar inte)
MKVtoolnix är inte så dum... http://www.bunkus.or.../downloads.html
Postad 17 February 2010 - 10:30
Unregisteredc9875fc5
-
Unregisteredc9875fc5
-
Rookie
-
9 inlägg
Du kan använda programmet Handbrake och skrota allt med iso och använda h264 i mkv istället. Det är vad jag gör med mina DVD-filmer. Ett tips iaf.
Postad 18 February 2010 - 15:32
Unregistered2956b483
-
Unregistered2956b483
-
Forumräv
-
-
967 inlägg
Laddar ner? Det är mina egna, sen spelar det ingen roll vad du tycker att man ska ladda ner eller inte, om maskinen ska klara iso så ska den det, även om det finns bättre format.
Men skall verkligen maskinen klara iso, det är frågan?
Postad 18 February 2010 - 20:15
snowman2004
-
snowman2004
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hur fa** kan det fungera att skicka 800- 900 mb över trådlöst till usb disken via wdtv MEN inte större filer typ 2-3 GB då hittar win7 inte resursen! i nätverket den säger beräknar och funderar och sedan hittar ej resursen FAST
jag hittar den direkt i nätverket GÅR det inte att kopiera över större filer??? BAH!
Postad 18 February 2010 - 20:23
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Hur fa** kan det fungera att skicka 800- 900 mb över trådlöst till usb disken via wdtv MEN inte större filer typ 2-3 GB då hittar win7 inte resursen! i nätverket den säger beräknar och funderar och sedan hittar ej resursen FAST jag hittar den direkt i nätverket GÅR det inte att kopiera över större filer??? BAH!
Du har inte råkat dra in FAT32 av misstag?
Postad 18 February 2010 - 20:31
Unregistered03a0e558
-
Unregistered03a0e558
-
Forumräv
-
-
662 inlägg
många tycks ha problem. Jag har inte problem vare sig streama 1080p över nätverk, inga problem med iso. Men man måste döpa om filerna till iso. Vissa heter ju img.
Supernöjd med min.
Postad 18 February 2010 - 21:23
snowman2004
-
snowman2004
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Du har inte råkat dra in FAT32 av misstag?
Nope NTFS
Postad 19 February 2010 - 02:06
bobrupp
-
bobrupp
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Hej
Återgår till diskussionen om "thumbnails" då jag inte helt får till det. Har en WD-TV Live med senaste FW.
ex. Har en mapp Som heter Änglagård i mappen finns båda delarna av Änglagård
båda filmerna(avi) har en jpg fil som är köpt exakt som filmen.
Mitt bekymmer: Jag ser 2 bilder och 2 filmer(med samma bilder) alltså ser det ut som om det är 4 filmer i mappen.
Vad gör jag för fel :-(. Borde ju endast se 2 filer i mappen när man är i videomappen.
//B
Sk_rmklipp.JPG 18.81K
0 Antal nerladdningar
Postad 19 February 2010 - 12:13
Grezo
-
Grezo
-
Användare
-
-
161 inlägg
Hej Återgår till diskussionen om "thumbnails" då jag inte helt får till det. Har en WD-TV Live med senaste FW. ex. Har en mapp Som heter Änglagård i mappen finns båda delarna av Änglagård båda filmerna(avi) har en jpg fil som är köpt exakt som filmen.
Mitt bekymmer: Jag ser 2 bilder och 2 filmer(med samma bilder) alltså ser det ut som om det är 4 filmer i mappen.
Vad gör jag för fel :-(. Borde ju endast se 2 filer i mappen när man är i videomappen.
//B
Sk_rmklipp.JPG 18.81K
0 Antal nerladdningar
när du har en mapp med flera filer innuti så måste mappbilden heta "folder" kolla på dessa bilder. http://hem.bredband..../thumbnails.jpghttp://hem.bredband....thumbnails2.jpgsamt sök i youtube, how to create thumbnails.
Postad 21 February 2010 - 13:38
Grezo
-
Grezo
-
Användare
-
-
161 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|