Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 September 2010 - 19:37

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Märkligt eftersom Nokia på Facebook för bara några timmar sedan skrev att N8 kommer att levereras under utsatt tid. Vad sysslar dom med? Skulle inte herr Ström följa tråden? Info tack!

Postad 20 September 2010 - 19:50

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Nokia N8 delayed a few weeks: (jag skulle säga... a few months, borde ju kommit i våras tycker jag)

http://www.engadget....e-final-amends/

Det där var ju lite tråkig läsning dock. Men men, det är la bara att vänta. :)

Redigerat av goopile, 20 September 2010 - 19:59.

Postad 20 September 2010 - 19:54

TeTaK
  • TeTaK
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Nokia N8 delayed a few weeks: (jag skulle säga... a few months, borde ju kommit i våras tycker jag)

Såg precis att operatören Tre ändrade leverans info från vecka 41-42 till vecka 45....

Postad 20 September 2010 - 20:13

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Den borde ha kommit för två år sen! :)

Ännu ett tecken på att man bör vänta in riktiga recensioner.

Postad 20 September 2010 - 21:11

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Den borde ha kommit för två år sen! :)

Ännu ett tecken på att man bör vänta in riktiga recensioner.

Eller så testar man själv och skickar tillbaka om man inte är nöjd. Bästa sättet att bygga sig en uppfattning om produkten uppfyller ens önskemål.

Postad 20 September 2010 - 21:25

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Söker man källorna till det där då hittar man inga officiella Nokiasajter utan nederländska bloggar. Det är också så att de enda officiella nokia-butiker (har kollat igenom ett dussintal, inklusive Finland) som ändrat till oktober är Nederländerna och Polen. Hoppas fortfarande att detta bara gäller dessa marknader.

Postad 20 September 2010 - 21:27

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Ja, vi får se på fredag hur det utvecklar sig :) På Telias sida står det fortfarande att dom är först i världen med att kunna leverera N8 i slutet av September ;)

Postad 20 September 2010 - 22:27

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Eller så testar man själv och skickar tillbaka om man inte är nöjd. Bästa sättet att bygga sig en uppfattning om produkten uppfyller ens önskemål.

Det du beskriver är ju del 2 av utvärderingen, efter att man konstaterat att den KAN vara nånting att ha.

Postad 20 September 2010 - 23:25

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Det du beskriver är ju del 2 av utvärderingen, efter att man konstaterat att den KAN vara nånting att ha.

Det har jag redan konstaterat. :)

Postad 21 September 2010 - 00:12

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Det har jag redan konstaterat. ;)

Good for you! :)
Jag tror också att den är väldigt bra, men brukar vilja vara säker innan jag köper nåt nytt och oprövat.

Postad 21 September 2010 - 06:09

Unregistered02139668
  • Unregistered02139668
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Enligt TV4 nyheterna är releasen av N8 uppskjuten med några veckor.

Postad 21 September 2010 - 07:49

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Good for you! :)
Jag tror också att den är väldigt bra, men brukar vilja vara säker innan jag köper nåt nytt och oprövat.

Jo visst är det så. Även om det är bästa sättet att faktiskt testa produkten så är det inte alltid helt smidigt/krångelfritt att skicka tillbaka så visst förstår jag poängen i att avvakta, skulle bara leka lite motpol. ;)

Edit: apropå avvakta så verkar vi bli tvingade till det i vilket fall för tillfället... :)

Redigerat av goopile, 21 September 2010 - 08:02.

Postad 21 September 2010 - 08:13

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Enligt TV4 nyheterna är releasen av N8 uppskjuten med några veckor.

Tydligen felaktig info enligt DI.

"Nokia fortsätter att räkna med att den nya mobiltelefonmodellen N8 börjar levereras vid slutet på månaden. Det har tidigare rapporterats i media att Nokia har skjutit upp försäljningsstarten av N8 med några veckor."

Postad 21 September 2010 - 08:39

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Nur har Klas Ström enligt Mobil.se bekräftat att N8 blir försenade ett par veckor. De som har förbeställt förväntas få sin telefon i oktober.

Postad 21 September 2010 - 08:51

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Åh nej - jag som hade ett viktigt samtal att ringa!

Redigerat av Frasse_Z, 21 September 2010 - 08:51.

Postad 21 September 2010 - 08:55

Håkan i Årsta
  • Håkan i Årsta
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Hej!

Är en rätt nöjd X6 ägare som blivit sugen på N8.
Jag läste igenom mobils chat med Nokia där det stod att Ovi maps fungerarar med alla N8 mobiler som är köpta i Sverige. Hur blir det om man köper en i USA?
Jag tycker Ovi maps fungerar mycket bra i min X6.

/Håkan

Postad 21 September 2010 - 09:04

Unregistered02139668
  • Unregistered02139668
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Personligen tror jag mera på Klas S. än DI.

Fick även bekräftat från Katshing att den blir minst 2v försenad.

Redigerat av Unregistered02139668, 21 September 2010 - 09:05.

Postad 21 September 2010 - 09:47

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Vilket ###### skämt. Nu tror jag att jag bojkottar nokia, fyfan vad oproffsigt.

Postad 21 September 2010 - 09:57

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
Från Nokias officiella blogg:
"ESPOO, Finland – There have been a few stories this morning about the N8 availability which we feel need clarification. As we have previously said, we still expect to start the shipments by the end of the third quarter. As with every global launch, when the device reaches the hand of the customer will vary by market and operator.

We have received a record number of online pre-orders for the Nokia N8. We had targeted our online pre-order customers to receive their N8s by the end of September. As it can take time from the beginning of shipment to arriving at their doorstep, in full transparency, we have advised our pre-order customers that they should expect their new Nokia N8 in October.
"

Postad 21 September 2010 - 10:26

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Från Nokias officiella blogg:
"ESPOO, Finland – There have been a few stories this morning about the N8 availability which we feel need clarification. As we have previously said, we still expect to start the shipments by the end of the third quarter. As with every global launch, when the device reaches the hand of the customer will vary by market and operator.

We have received a record number of online pre-orders for the Nokia N8. We had targeted our online pre-order customers to receive their N8s by the end of September. As it can take time from the beginning of shipment to arriving at their doorstep, in full transparency, we have advised our pre-order customers that they should expect their new Nokia N8 in October.
"

Men nu var det många bud i ärendet...

Redigerat av goopile, 21 September 2010 - 10:27.

Postad 21 September 2010 - 11:39

Unregistered02139668
  • Unregistered02139668
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Går man in på Nokia Shop är lev.tiden nu ändrad till slutet av oktober.

Postad 21 September 2010 - 11:52

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Går man in på Nokia Shop är lev.tiden nu ändrad till slutet av oktober.

Mjeahopp, vi får hoppas att det är värt väntan.

Postad 21 September 2010 - 12:06

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Kanske lika bra att vänta på Nokia U...

Postad 21 September 2010 - 12:06

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Enligt Mobil.se så dementerar Nokia nu uppgifterna om att den ska var försenad. Kul soppa detta...

Postad 21 September 2010 - 12:26

goopile
  • goopile
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Ja jisses, det vore något! Men något säger mig att 4x optisk zoom är snudd på en omöjlighet med den där formfaktorn i dagsläget. Men visst vore det läckert! :)

Redigerat av goopile, 21 September 2010 - 12:47.

Postad 21 September 2010 - 14:11

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
"Nokia Sverige Under oktober är det vi kan säga just nu. Vi återkommer naturligtvis när vi har mer exakt info. Säljstarten på Nokia Online Shop sker synkroniserat med säljstarten hos återförsäljare och operatörer.
för 30 minuter sedan ·"

Från Nokia Sverige på Facebook.

Postad 21 September 2010 - 16:23

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Bättre sen och välarbetad än tidig och buggig.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  bild.jpeg   46K   2 Antal nerladdningar

Postad 21 September 2010 - 16:50

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0
Kolla den här, skit bra.
http://gizmodo.com/5...-nokia-n8-phone

Postad 21 September 2010 - 17:38

Unregistered4a93fc07
  • Unregistered4a93fc07
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Telia kommer fortfarande vara först ut bland operatörerna.

Nokia har meddelat oss att lanseringen av Nokia N8 är senarelagd med några veckor, men håll ut för Telia kommer ändå vara först ut med lanseringen i Sverige.

http://www.telia.se/...a-n8-00.product

Postad 21 September 2010 - 20:01

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Den var grymt snygg. Ngn som vet vad det är för mobil?

Postad 21 September 2010 - 21:19

Gustav E
  • Gustav E
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Telia kommer fortfarande vara först ut bland operatörerna.

Nokia har meddelat oss att lanseringen av Nokia N8 är senarelagd med några veckor, men håll ut för Telia kommer ändå vara först ut med lanseringen i Sverige.

http://www.telia.se/...a-n8-00.product

-------------------------------------------------------------------------------
"På nätet uppger en del återförsäljare att de räknar med att få in N8 i lager redan i mitten av september.

- Det där får stå för dom, säger Klas Ström

Enligt honom är det inte tänkbart att någon återförsäljare skulle vara högre prioriterad än Nokias egen webbshop när det gäller leveranserna.

-Det kommer en batch samtidigt och då delas den upp mellan kanalerna och online-shopen är med i den först fasen."
Får hoppas detta stämmer. Tänk er när Volvo släpper en ny bil så kan man köpa den på "Berras bilar" innan man kan köpa den hos Volvohandlaren.

Postad 21 September 2010 - 22:09

TeTaK
  • TeTaK
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

"På nätet uppger en del återförsäljare att de räknar med att få in N8 i lager redan i mitten av september.

- Det där får stå för dom, säger Klas Ström

Enligt honom är det inte tänkbart att någon återförsäljare skulle vara högre prioriterad än Nokias egen webbshop när det gäller leveranserna.

-Det kommer en batch samtidigt och då delas den upp mellan kanalerna och online-shopen är med i den först fasen."
Får hoppas detta stämmer. Tänk er när Volvo släpper en ny bil så kan man köpa den på "Berras bilar" innan man kan köpa den hos Volvohandlaren.

Då är Berra en skicklig jäkla förhandlare.... :)

Postad 21 September 2010 - 22:23

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Den var grymt snygg. Ngn som vet vad det är för mobil?

Nokia gjorde en undersökning av vad folk villa ha för design och egenslaper på en ny telefon, sen gjorde de 3D-modeller av resultatet, kallad Nokia U. Det är inte en riktig telefon, och inte ens Nokia hävdar att den kommer att bli verklighet.

Postad 21 September 2010 - 23:34

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Är så jäkla trött på att se Nokia gå ner sig på det här sättet. Först trodde man på att den skulle komma i juni. Sedan är det "spikat" på så sätt att deras egen säljkanal går ut hårt med info om slutet på september men samtidigt stod det 18-20 oktober hos de flesta återförsäljare (konstigt nog långt innan allt det här kom upp).

Sedan ger de intrycket av att det skjuts upp för att se till att allt stämmer, ändrar sig och säger att det skickas ut i alla fall vid slutet av september (men kanske inte kommer fram till oktober) och sedan ändrar sig igen här i Sverige med budet att det kommer ungefär samtidigt för alla (vilket isf betyder att alla andra återförsäljare hade rätt datum från början).

För mig låter det som något helskumt. En sak är säker. Även om telefonen är helt över förväntan har Nokia redan totalsabbat köpupplevelsen.

Mest upprörd blir jag när de skriver "we have advised..." då ingen av oss som förbeställt har ens fått ett mejl eller närmare uppskattning av när den kommer.

Postad 21 September 2010 - 23:53

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Först trodde man på att den skulle komma i juni.

Jag håller med om att det är dåligt att den blir uppskjuten, men det är inte Nokias fel om nån TRODDE att den skulle komma i juni.

Nokia har sagt tredje kvartalet ända sen april.
http://www.nokia.com...?newsid=1408608

Postad 22 September 2010 - 00:09

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Jag håller med om att det är dåligt att den blir uppskjuten, men det är inte Nokias fel om nån TRODDE att den skulle komma i juni.

Nokia har sagt tredje kvartalet ända sen april.
http://www.nokia.com...?newsid=1408608

Problemet är bara att tredje kvartalet slutar nästa torsdag och även om man läser deras PR uppe på sajten nu där de säger att de levererar vid slutet av september men att det kan dröja tills oktober innan man har den i handen om man läser kommentarerna från de i England som beställde första dagen så säger deras UK butik att enheterna inte kommer att gå ut förrän 30 oktober.

En massa folk har redan ställt in sina förhandsbeställningar. Jag väntar tills nästa vecka för att se hur det går. För eller senare tvingas Nokia berätta sanningen.

Postad 22 September 2010 - 00:24

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Problemet är bara att tredje kvartalet slutar nästa torsdag

Ja, men jag syftar bara på idén om att den skulle ha kommit i juni.

Jag har slutat förvånas över hur lång tid det tar för Nokia att få ut en ny modell, speciellt N8 som har ett nytt OS.
De har ju varit sent ute så många ggr så det är ju ingen idé att bry sig längre.

Redigerat av SL2, 22 September 2010 - 00:30.

Postad 22 September 2010 - 02:43

Grizzok
  • Grizzok
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Frustrerande helt klart, jag har egentligen inget emot att de fördröjer det, som någon sa tar jag hellre en fungerande produkt om några veckor än en buggig variant idag, men det hela känns så oseriöst när de döljer det så länge de kan. Tillomed när de blev "avslöjade" nu då så sa de ju att det inte stämde, var ju bara nån dag sen som de avvisade "ryktena", och sen nu fördröjer det "officiellt".
*suck*
Känner mig som en liten unge som sitter och väntar på julafton och så dagen innan jul så kommer farsan o säger att "nä det får bli i slutet av januari istället". Visst, man får kanske samma presenter men det är liksom inte samma sak längre...

På tal om något annat... är det verkligen bara Nokia som fortfarande kör kamera mobiler? Känns lite dåligt på den fronten nu för tiden, trenden nu är väl "social networking" antar jag, men enligt mig är kameran fortfarande en väldigt viktig del. Den enda andra riktiga kamera mobilen jag kan komma på är väl Motorolas XT720, vilken var rätt värdelös och svår att få tag på utanför Asien, men man tycker ju att det borde vara nån annan mobil på gång med hyfsad kamera och riktig blixt?

Planen är väl fortfarande N8an såklart, men ju längre den fördröjs så ju starkare blir tvivlen...

Postad 22 September 2010 - 04:15

Unregistered49fd44f2
  • Unregistered49fd44f2
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
avbeställde mina 2st från nokia shop(med rabattkod)förtroendet för nokia är borta,om det är så här mycket strul med leveranser så hur mycket det kommer att bli strul med själva telefonen så nej tack,det får bli andra som får agera som försökskaniner för nokia,det får bli htc desire HD i stället,lycka till ni som kommer att köpa den.

Redigerat av Unregistered49fd44f2, 22 September 2010 - 04:18.

Postad 22 September 2010 - 05:21

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0
roliga kommentarer folk skriver, ska iaf vänta tills den kommer (antagligen oktober) och få ett omdöme utav den då :)

Postad 22 September 2010 - 10:56

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

På tal om något annat... är det verkligen bara Nokia som fortfarande kör kamera mobiler? Känns lite dåligt på den fronten nu för tiden, trenden nu är väl "social networking" antar jag, men enligt mig är kameran fortfarande en väldigt viktig del. Den enda andra riktiga kamera mobilen jag kan komma på är väl Motorolas XT720, vilken var rätt värdelös och svår att få tag på utanför Asien, men man tycker ju att det borde vara nån annan mobil på gång med hyfsad kamera och riktig blixt?

XT720 brukade vara svår att få tag på, men den lanserades i Europa under de senaste månaderna så det är inte samma situation nu.
Den har två namn, XT720 Motoroi är den som säljs i Sydkorea åtminstone, och XT720 Milestone är den som finns i Europa och USA.
En av de få skillnaderna är att den första har TV-mottagare.
http://www.gsmarena....p;idPhone2=3090

Vad jag vet så har inte Motorola nån generalagent i Sverige, därför är den svår att få tag på här, men den finns inte särskilt långt bort.
http://geizhals.at/d...nd/a544739.html

HTC Mozart ryktas ha 8MP, Xenon, 1GHz processor och Windows Phone 7, vi får väl se om det stämmer.
http://www.gsmarena....mozart-3530.php

Postad 22 September 2010 - 11:18

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
På netonnet (som verkar vara billigast, priset pendlar veckovis mellan 4000-4500:- ) står det att den ska komma in till lager den 20 Oktober.

Postad 22 September 2010 - 11:27

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Tycker också att det är märkligt att inte fler satsar på kameran. HTC Mozart verkar ju åtminstone lite intressant. Men Windows (Phone 7) OS vet jag inget om, och huruvida kameran är bra eller inte hänger ju på fler faktorer än MP & Xenonblixt. Så länge N8:an kommer innan jul och Symbian3 inte visar sig var under all kritik så ligger den fortfarande bäst till.

Redigerat av Dunbar, 22 September 2010 - 11:28.

Postad 22 September 2010 - 11:49

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
Bra blixt var ju en het potatis innan alla kom på att de ville ha en smartphone, sen blev det mindre vanligt.
N82 var ju en av få modeller som dök upp efter det med riktig blixt. Innan dess regerade SE med sina kameratelefoner, men de var ju inte smartphones. Tyvärr har SE glömt blixten på många nya modeller, men den kommer nog tillbaka när de hinner jobba ikapp sig lite. De verkar ha fullt upp med att ställa om sig till Android att de inte ens har hunnit uppdatera från 1.6, trots att alla deras modeller kom ut efter att 2.1 fanns på marknaden.

Postad 22 September 2010 - 13:32

Dawe
  • Dawe
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Från början var jag helt inne på att köpa en nokia n8 nu vet jag inte längre om jag ska vara ärlig. Känns som att andra intressanta alternativ har kommit. Själv går jag i funderingarna på en htc desire z också. Htc kommer ju komma med sina nya android lurar i oktober också så det blir ändå att vänta tills dess då kan man testa och jämföra en del. Eftersom att man har en legend nu känns det som att det inte skulle ta allt för lång tid att ställa om sig även om jag haft n97 mini också tidigare så man har viss vana med symbian också.

Hur som helst Nokia och sony ericsson är de 2 tillverkare som behöver skärpa till sig mest med sina leveransdatum osv. Bättre att gå ut med ett datum när man är färdig med telefonen i fråga istället för långt långt innan.

Där ligger både apple och htc riktigt bra till i jämförelse. Både htc legend och desire som tillkännagavs i början av året fanns ute på marknaden den tiden de hade sagt och det tog 1-2 månader efter det att de hade visat upp de nya lurarna. Sedan att efterfrågan är större än vad man räknat med så det inte fanns tillräckligt många nallar i butikerna är en annan femma.

Postad 22 September 2010 - 13:53

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
Jag håller med. Även om Nokia skulle klara av att hålla datumen så är de alltid för tidigt ute, jag både vill och vill inte veta vad de ska släppa om ett halvår, men i slutändan blir jag förvirrad.
Om en produkt tillkännages för långt innan den börjar säljas så hinner folk börja tröttna på den innan de ens har provat den.

Men eftersom Nokia har haft den största svackan någonsin vad gäller avancerde mobiler som åtminstone är bra på pappret så kan jag förstå varför de var så tidiga med N8. De behövde visa upp lite av framtidsplanerna, men operativsystemet var inte klart, och det är inte nåt de har råd att slarva med eftersom det är just det som har behövt förbättras.

I framtiden hoppas jag att de avslöjar sina nya modeller max tre månader innan leverans, helst mindre.
HTC är ett jättebra exempel, efter två månader av bilder, specifiaktioner och forumtrådar så är intresset maximerat, sen tror jag inte det blir bättre, utan antagligen sämre. Anledningen till att N8 håller uppe intesset så här länge beror på att det är en unik telefon från Nokia än så länge, men trots det så har tiden slitit på folks tålamod.

E7, C6 och C7 verkar ju dyka upp betydligt snabbare, nu när S3 är klart. Om båda mina antaganden stämmer återstår att se.

Redigerat av SL2, 22 September 2010 - 13:57.

Postad 22 September 2010 - 14:06

Unregistered02139668
  • Unregistered02139668
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

På netonnet (som verkar vara billigast, priset pendlar veckovis mellan 4000-4500:- ) står det att den ska komma in till lager den 20 Oktober.

Det datumet har stått där i ca 4 veckor redan

Postad 22 September 2010 - 16:59

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Nokia gjorde en undersökning av vad folk villa ha för design och egenslaper på en ny telefon, sen gjorde de 3D-modeller av resultatet, kallad Nokia U. Det är inte en riktig telefon, och inte ens Nokia hävdar att den kommer att bli verklighet.

Ahh.. Tack för infon.

Postad 22 September 2010 - 17:39

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
Så här i väntans tider kan man ju fundera på vilka möjligheter det finns med USB-otg på N8:an?
Här är en:
http://nokiasaga.com...sage-no-kidding

Postad 22 September 2010 - 19:35

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Nu 2 frågor igen som jag hoppas nån Nokia Nisse eller annan insatt person kan svara på.

Dom som lyckades klämma & känns på en N8, var nånstans var det? Samt var det en "dummie" eller tidigt exemplar?

Nån som vet ifall N8 kan & kommer uppdateras till Symbian 4?
(då det verkar komma en serie med mobiler efter N8 som ska tillhöra samma "familj" & också ha symbian)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.