*Officiell tråd - Sony Ericsson Xperia Arc*
1643 svar till detta ämne
Postad 17 March 2011 - 22:58
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
SonyEricsson har event på Caféet just nu. Här ligger alla nya modeller på ett bord för test. Petter och September får uppträda bäst de vill borta på scenen, men fokus är på mobilerna :-)
fråga dem lite frågor. De här kanske? Säg åt dem att strunta i event och lägg pengarna på att skicka ut telefoner i stället. Fråga dem om när den släpps? Har den några features som inte avslöjats ännu? Har den usb on the go? Har den japanska 1 gb med den europeiska har 512.? får man ett fodral till. vilken sort? varför har de vänt på de fysiska knapparna?
Redigerat av theclone, 17 March 2011 - 23:00.
Postad 18 March 2011 - 11:38
martin636
-
martin636
-
Användare
-
-
152 inlägg
Om man beställer en upplåsning av en Tre telefon för 350:-, hur länge dröjer det innan telefonen blir upplåst?
Han jag pratade med i Tre butiken sa 4-6 veckor, är det verkligen korrekt?
Han nämnde också att om två veckor skulle den silvriga levereras.
Postad 18 March 2011 - 17:02
flatbeat
-
flatbeat
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Var förbi en tre butik en snabb sväng under lunchen idag och där hade man både en Midnight Blue och en Misty Silver dummy upphängd på "telefonväggen". Måste säga att föredrar Midnight Blue!
Postad 18 March 2011 - 17:16
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Var förbi en tre butik en snabb sväng under lunchen idag och där hade man både en Midnight Blue och en Misty Silver dummy upphängd på "telefonväggen". Måste säga att föredrar Midnight Blue! 
håller med. Silver ser riktigt "budget" ut.
Postad 18 March 2011 - 17:29
Unregistered8b705007
-
Unregistered8b705007
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Fick chansen att känna på en "riktig" Arc idag. Någon form av förserie tillverkad för nåt halvår sen, men hårdvaran var ju likadan vad man kunde se till utseendet i alla fall. Byggkvaliteten kändes riktigt fin, och den var verkligen tunn!
Den kändes rapp och följsam tycker jag. Eftersom jag har en mini pro idag så är jag inte van vid tangentbord på skärmen, så svårt att avgöra om det funkade bra eller ej tyckte jag. Tänk om man kunde få en Arc med fysiskt tangenbord, det hade varit finfint det! :-)
Postad 18 March 2011 - 17:30
proson99
-
proson99
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hejsan
Jag har följt tråden sen den startade och är väldigt intresserad av arcen.
Nu när det är så nära till den släpps på marknaden så undrar jag om någon har hört ett datum när arcen släpps och även vilka butiker som lägger vantarna på de första som släpps.
Tror ni att de förhandsbokade gör att vi övriga får vänta ytterligare för att få våra i såna fall?
Proson99
Postad 18 March 2011 - 17:51
Unregistered68eeb4be
-
Unregistered68eeb4be
-
Forumräv
-
-
518 inlägg
Går man misste om nått, typ inställningar eller så om man köper Arcen ngn annanstans än TRE (kör nämligen TREkontant) finns ju 1k billigare än hos 3
Postad 18 March 2011 - 21:21
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Går man misste om nått, typ inställningar eller så om man köper Arcen ngn annanstans än TRE (kör nämligen TREkontant) finns ju 1k billigare än hos 3
Inställningar lär du väl alltid kunna hämta hem?
Postad 18 March 2011 - 21:27
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Hejsan Jag har följt tråden sen den startade och är väldigt intresserad av arcen. Nu när det är så nära till den släpps på marknaden så undrar jag om någon har hört ett datum när arcen släpps och även vilka butiker som lägger vantarna på de första som släpps. Tror ni att de förhandsbokade gör att vi övriga får vänta ytterligare för att få våra i såna fall?
Proson99
V13 är väl de som låter mest troligt, men det talas väl även om slutet på nästa vecka. Vill du handla på nätet kanske en förhandsbokning kan komma till pass, även om de förmodligen inte blir slutsålda överallt, men vill du ha den från en specifik handlare så.  Butikerna i din närhet har säkert så det räcker också, men visst vad vet man.
Postad 18 March 2011 - 22:39
Unregisterede82735a2
-
Unregisterede82735a2
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Fattar inte varför TRE ska ta 69kr för mobilen, om man väljer pott-abonnemang för 399:- Samma gäller Optimus 2X! Så dyra är ju knappast mobilerna!
Jämför tex. med Desire HD, som har kostat precis samma sen den lanserades!
Håller med. Har tre som operatör i dagsläget och har kikat på båda modellerna, men prissättningen jämfört med både konkurrenter och andra modeller i det egna sortimentet känns helt fel. Ex. N8:an, som jag kikade på först har ett pris på ca 4,8k (högt förvisso) med kontantkort, samtidigt som man får den gratis med ett pott-abonnemang á 299kr i månaden. Optimus 2X: Kontantkort: 4,4k (bra pris!) Pott på 299kr/mån + 69kr/mån för mobilen För Arc blir det ju ännu fånigare, där de dessutom sätter ett löjligt högt pris på telefonen med kontantkort.
Postad 19 March 2011 - 07:31
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag beställde en Mignight Blue Arc igår på Telenor Kundtj. Den jag chattade med sa att telefonen kommer om ca 2 veckor.
Postad 19 March 2011 - 16:05
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag kommer nog att köpa Arcen! Men jag har aldrig haft någon Android. Jag undrar om det är googles kalender på nätet som man synkar mot. Kan jag synka mot den jag har idag?
Postad 19 March 2011 - 16:17
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Jag kommer nog att köpa Arcen! Men jag har aldrig haft någon Android. Jag undrar om det är googles kalender på nätet som man synkar mot. Kan jag synka mot den jag har idag?
Den synkar mot google's nätkalender, men du kan ladda ner Google calender sync http://www.google.co...mp;answer=89955så kan du synka MS outlook mot google så har du samma kalender på telefonen, på "molnet" och hemma på PC med MS Outlook.
Redigerat av what17ever, 19 March 2011 - 16:18.
Postad 19 March 2011 - 16:17
hellman7
-
hellman7
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Tänk om man kunde få en Arc med fysiskt tangenbord, det hade varit finfint det! :-)
Mmm, särskilt med fysiskt NUMERISKT tangentbord. Jösses! Ligger nästan sömnlös över att jag kommer att gå in i touchträsket. Numeriskt tangentbord är min drog. Har ändå tvingats dra slutsatsen att tills vidare ge slaget förlorat. Vill man ha en rolig och kompetent telefon så funkar inte kravet på numerisk knappsats. Men jag ser det som ett tillfälligt köp i tomrummet. Någon gång MÅSTE ju någon tillverkare vakna och prångla ut en het kompetent smartphone med stor skärm och framskjutbar numerisk knappsats. Då lär jag hugga direkt!
Postad 19 March 2011 - 16:25
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Den synkar mot google's nätkalender, men du kan ladda ner Google calender sync http://www.google.co...mp;answer=89955
så kan du synka MS outlook mot google så har du samma kalender på telefonen, på "molnet" och hemma på PC med MS Outlook.
Som jag idag använder Googles kalender på nätet så är det bara att synka den mot telefonen? (Jag vet, jag är inget tekiskt geni)
Postad 19 March 2011 - 16:56
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Som jag idag använder Googles kalender på nätet så är det bara att synka den mot telefonen? (Jag vet, jag är inget tekiskt geni)
Japp, hela android är starkt integrerat med ditt google-konto, tex kontakter, kalender mm. Dessutom behöver du ett googlekonto för att hämta saker från market, för att köpa betalappar så måste man koppla ett kreditkort till sitt googlkonto mm. Man slår in mailaddress och lösen när man startar telefonen första gången så synkas allt direkt så se till att du har alla dina kontakter på gmail så är du igång på ett par minuter med alla dina kontakter tillgängliga i telefonen
Postad 19 March 2011 - 18:07
flatbeat
-
flatbeat
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
"Sony Ericsson Xperia Arc Vs. Nokia N8 Video camera test" http://www.youtube.c...h?v=fz6R9cNA3mU
Redigerat av flatbeat, 19 March 2011 - 18:09.
Postad 19 March 2011 - 18:17
hartsner
-
hartsner
-
Rookie
-
3 inlägg
Postad 19 March 2011 - 18:31
Isengrim
-
Isengrim
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Var på Elgiganten idag och frågade när ARC skulle komm in på lager, han sa att lanseringsdatumet är den 31/3 men att lagret förmodligen inte var ordentligt fyllt förrän framåt mitten på April
Postad 20 March 2011 - 14:07
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag vill köpa rejält med minne till denna telefon men hittar bara klass 2 till 32gb. Funkar klass 2 tillräckligt bra?
Postad 20 March 2011 - 15:22
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Jag vill köpa rejält med minne till denna telefon men hittar bara klass 2 till 32gb. Funkar klass 2 tillräckligt bra?
Vänta och se vad du får för kort med Arcen. Sedan köper du ett med samma klass.
Postad 20 March 2011 - 17:12
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Vänta och se vad du får för kort med Arcen. Sedan köper du ett med samma klass.
Skulle vara kul o veta vad det är för något fodral som följer med??
Postad 20 March 2011 - 17:16
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Kör detta i min legend och det funkar perfekt
Kingston har även detta om man vill ha 32Gb visserligen bara class 4 men det bör räcka.
Tycker class2 känns lite segt om man kör lite tyngre appar från det.
Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 20 March 2011 - 17:18.
Postad 20 March 2011 - 19:51
Sofus
-
Sofus
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Skulle vara kul o veta vad det är för något fodral som följer med??
Den här informationen finns på en av butikerna: Förpackningen innehåller: Telefon Batteri (BA-750) Reseladdare Stereoheadset (MH-650) MicroUSB kabel för laddning Synk och filöverföring HDMI kabel Minneskort microSD 16GB Skärmskydd Läderväska Användardokumentation
Postad 20 March 2011 - 21:27
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Fortfarande igen som fått nyss om vad den uppskattade EGENTLIGA standbytiden är på Arcen?
Postad 20 March 2011 - 21:38
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Fortfarande igen som fått nyss om vad den uppskattade EGENTLIGA standbytiden är på Arcen?
Vad menar du med den egentliga standbytiden? Eftersom du inte litar på SE siffror. Måste inte telefonen släppas för att man ska kunna testa det?
Redigerat av theclone, 20 March 2011 - 21:39.
Postad 20 March 2011 - 23:17
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Lär väl vara ett dygn eller kanske 2 om man den används lite?
Eller?
Postad 20 March 2011 - 23:27
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Vad menar du med den egentliga standbytiden? Eftersom du inte litar på SE siffror. Måste inte telefonen släppas för att man ska kunna testa det?
Tja, flera tidningar Mobil t.ex. har haft den ett tag för test. Vidare så är här ju gott om länkar till utländska testsiter. Nånstans i detta informationsflöde trodde jag att det framkommit nått om den verkliga standbytiden....
Postad 21 March 2011 - 08:14
Keberos07
-
Keberos07
-
Användare
-
-
129 inlägg
Tja, flera tidningar Mobil t.ex. har haft den ett tag för test. Vidare så är här ju gott om länkar till utländska testsiter. Nånstans i detta informationsflöde trodde jag att det framkommit nått om den verkliga standbytiden....
Jag är inte riktigt med på vad du vill få fram? Standby torde vara när skärmen är släckt, inget program som uppdaterar, blåtand, gps m. m frånslaget, inga samtal eller sms tas emot. Är det någon som använder en telefon på detta sätt i dagsläget? Det är väl så de räknar på SE:s tider? Den stanbytid du själv kommer få beror helt på hur du använder telefonen, men om det är lång stanby du är ute efter så har väl Doro en lur som man bara ringer med.
Postad 21 March 2011 - 10:44
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Räkna med att du får ladda den med 1-2 dars mellanrum beroende på användning, verkar som att de flesta både nya och gamla smartphoens ligger där. Om du stänger av data helt och bara har den och ringa lite på så kanske den klarar 4 dar, men det är ju inte därför man köper en smartphone
Postad 21 March 2011 - 19:15
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag frågade Sony Ericsson på facebook och de sade att det räcker med klass 4 på minneskortet.
Men varför har de valt att inte ha något internminne att räkna med, eller har jag fattat allt fel?
Postad 21 March 2011 - 19:18
Rickis71
-
Rickis71
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Jag är inte riktigt med på vad du vill få fram? Standby torde vara när skärmen är släckt, inget program som uppdaterar, blåtand, gps m. m frånslaget, inga samtal eller sms tas emot. Är det någon som använder en telefon på detta sätt i dagsläget? Det är väl så de räknar på SE:s tider? Den stanbytid du själv kommer få beror helt på hur du använder telefonen, men om det är lång stanby du är ute efter så har väl Doro en lur som man bara ringer med. 
Okej, jag prövar o utveckla mitt resonemang ytterliggare. Min fru har skaffat sej en N8, med den ringer hon nått samtal om dagen och nått SMS, kanske lite surfande varannan dag. Med denna visserligen ganska låga användarnivå så kan hon utan vidare ha minst 6-8 dagar mellan laddningarna dvs 37%. Det tycker jag är imponerande. Min kompis har en HTC Desire som används mer, men inte galet mycket. Den måste laddas varje dag. Officiellt är 340h, detta gör att den klara 2,5 % av utlovad maximal batteritid vilket får ju säga är USELT. I SE arcs fall så ska den ha upp till 430h standbytid, och klämmer man, surfar man, o annat, lagom mkt på en dag vill jag ju hoppas på att den iallfall klara 3-4dagar innan laddning. Helt enkelt så hävdar dom flesta tillverkar en stanbytid på 300-450h, men i verkligheten så är där stor skillnad mellan fabrikat/modeller. Var torde Arcen hamna? Är det ännu en grov överdrift, eller ligger den på 15-20% av officiell standbytid vid "lagom" användande?
Postad 21 March 2011 - 19:26
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Klarar den 3-4 dagar med lite samtal/sms å småsurf ska jag äta upp min Nokia N900 och lägga upp de på youtube
Tänder du aldrig skärmen å ringer 5 minuter/dag å skickar 2 sms å ingen sync på så borde den klara sig längre...
Dock skulle jag bli förvånad om den klarade 2 dygn
Edit
Räkna kallt med att ladda den varje natt
Redigerat av moparman, 21 March 2011 - 19:26.
Postad 21 March 2011 - 19:38
flatbeat
-
flatbeat
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Håller med föregående talare, 3-4 dagar låter inte sannolikt, snarare tror jag du får hoppas på att klara två dagar med den användningsgraden. Symbian som Nokia N8 använder är överlag ett strömsnålare operativ än android. N8:an innehåller även strömsnålare komponenter, t.ex. dess processor på 680 MHz kontra Arcen:s 1 GHz processor (trots att MSM8255 ska vara strömsnålare än MSM8250). Länkar även till lite färska unboxing videos: Swedroid unboxing Xperia Arc: http://www.youtube.c...?v=vuGjoOSDCCwEsato unboxing Xperia Arc: http://www.youtube.c...h?v=J2RdEFTV7us
Postad 21 March 2011 - 19:40
Nightelf
-
Nightelf
-
Användare
-
-
148 inlägg
Klarar den 3-4 dagar med lite samtal/sms å småsurf ska jag äta upp min Nokia N900 och lägga upp de på youtube
Tänder du aldrig skärmen å ringer 5 minuter/dag å skickar 2 sms å ingen sync på så borde den klara sig längre... Dock skulle jag bli förvånad om den klarade 2 dygn
Edit Räkna kallt med att ladda den varje natt
Herrejösses.....vad dåligt i så fall. Min ZTE Blade klarade ca en vecka med ovanstående "mobilvanor". Min E72 (smartphone på sin tid?) klarar näääästan två veckor mellan laddningarna. Men - som sagt, man avgör kanske själv hur länge det ska gå mellan laddningarna.
Postad 21 March 2011 - 19:43
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Okej, jag prövar o utveckla mitt resonemang ytterliggare. Min fru har skaffat sej en N8, med den ringer hon nått samtal om dagen och nått SMS, kanske lite surfande varannan dag. Med denna visserligen ganska låga användarnivå så kan hon utan vidare ha minst 6-8 dagar mellan laddningarna dvs 37%. Det tycker jag är imponerande.
Min kompis har en HTC Desire som används mer, men inte galet mycket. Den måste laddas varje dag. Officiellt är 340h, detta gör att den klara 2,5 % av utlovad maximal batteritid vilket får ju säga är USELT.
I SE arcs fall så ska den ha upp till 430h standbytid, och klämmer man, surfar man, o annat, lagom mkt på en dag vill jag ju hoppas på att den iallfall klara 3-4dagar innan laddning.
Helt enkelt så hävdar dom flesta tillverkar en stanbytid på 300-450h, men i verkligheten så är där stor skillnad mellan fabrikat/modeller.
Var torde Arcen hamna? Är det ännu en grov överdrift, eller ligger den på 15-20% av officiell standbytid vid "lagom" användande?
Stänger man av all sync, data och annat och inte tänder skärmen så klarar den säkert 2-300 timmar, men saken är den att en android outofthebox synkar med google minst 1ggn/timme vissa saker mer, din polares desire synkar även börs, nyheter, väder mm, om inte din polare aktivt stängt av allt det, tänder han sen skärmen några gånger dag, pratar lite, sms, lyssnar på musik och surfar så blir det en helt annan sak. Misstänker att surfa och smsa drar mer ström än ett samtal om man räknar att man håller på lika länge, eftersom att skärmen släcks när man håller telefonen mot örat. Använder han sen facebook och liknande tjänster så är det ännu mer som syncas och nativeinställningarna är ganska ofta.
Postad 21 March 2011 - 20:22
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
I SE arcs fall så ska den ha upp till 430h standbytid, och klämmer man, surfar man, o annat, lagom mkt på en dag vill jag ju hoppas på att den iallfall klara 3-4dagar innan laddning.
Helt enkelt så hävdar dom flesta tillverkar en stanbytid på 300-450h, men i verkligheten så är där stor skillnad mellan fabrikat/modeller.
Var torde Arcen hamna? Är det ännu en grov överdrift, eller ligger den på 15-20% av officiell standbytid vid "lagom" användande?
Utan att veta, så tror jag du kommer bli besviken om du räknar med 3-4dygn stdby. Men visst jag skulle inte klaga om det visar sig vara fallet.
Postad 21 March 2011 - 21:09
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Om man använder sin Arc flitigt så kommer man nog behöva ladda den varje dag skulle jag tippa på, alla smartphones jag har haft har jag behövt ladda varje gång innan jag lägger mig. Men har ju iofs inte testat ARCen men, den som lever får se
Postad 21 March 2011 - 21:22
Unregistereda9643921
-
Unregistereda9643921
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
" The battery capacity is 1500 mAh and it’s said to last for up to 430 hours of stand-by or up to 7 hours of talk time. We’d need to spend some time with a finalized unit to comment on those numbers but so far the pre-release has been doing pretty well, surviving through more than three days of moderate usage.Citat från GSM-Arenas preview.
Postad 21 March 2011 - 21:48
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
@Polly: Exakt, och i ärlighetens namn så bryr jag mig inte. Laddar mina telefoner varje natt och/eller när jag är på jobbet.
Är jag utan ström en längre tid vid t ex resor, fjällvandring o s v så tar jag bara med mig en gammal hederlig mobil utan finesser. Dom brukar hålla ca 1 vecka.
Postad 21 March 2011 - 21:55
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Yes, samma här  .
Tycker det är standard att ladda telefonen innan man lägger sig så är den 100% när man vaknar  .
Sen så tycker jag att nya mobiler laddas upp så jä*la snabbt också, kommer ihåg när man hade någon gammal Nokia som tog 24H för att bli fulladdad, min iPhone går från 20% till 100 på max 2 timmar
Postad 21 March 2011 - 23:09
quattromaniac
-
quattromaniac
-
Användare
-
-
136 inlägg
Skumt att det inte är någon väska och skärmskydd med i någon "unboxing" av arc:en! Gjorde en snabbsökning på google och fann massor av tillbehör redan Ett exempel
Postad 22 March 2011 - 06:48
Keberos07
-
Keberos07
-
Användare
-
-
129 inlägg
[quote name='quattromaniac' post='3241912' date='Mar 21 2011, 23:09 ']Skumt att det inte är någon väska och skärmskydd med i någon "unboxing" av arc:en! Tänkte precis samma sak, det ska ju vara med ett fodral då borde det väl varit med i deras utgåvor med?
Redigerat av Keberos07, 22 March 2011 - 06:50.
Postad 22 March 2011 - 07:52
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Var det inte samma sak med X10 och skärmskyddet??
Postad 22 March 2011 - 08:02
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Någon väska följde väl inte med X10:an? Skärmskyddet är jag mer osäker på.
Dock tycker jag det var grymt bra gjort av SE att skicka med bluetooth-hs ( MW600 ) till X10:an.
Postad 22 March 2011 - 11:31
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Någon väska följde väl inte med X10:an? Skärmskyddet är jag mer osäker på. Dock tycker jag det var grymt bra gjort av SE att skicka med bluetooth-hs ( MW600 ) till X10:an.
Nån väska var där inte men ett skärmskydd och det uteblev väl oxå på X10:ans "Unboxing"-videos om jag inte missminner mig. Nu har ju Herr Skogberg sagt att det följer med ett fodral så vi får hoppas att han inte skojade med oss!! ;-) Tack för tipset om telenor förresten... Har nu en förbokad för leverans nästa vecka! (Hoppas jag)
Redigerat av Ricke77, 22 March 2011 - 11:32.
Postad 22 March 2011 - 12:09
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Tack för tipset om telenor förresten... Har nu en förbokad för leverans nästa vecka! (Hoppas jag) 
Varsegod! Jag har ännu inte pratat med dom men ska försöka hinna göra det imorgon.
Postad 22 March 2011 - 12:17
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Det fina med telenor är ju att de inte har någon maxgräns för surf vilket alla andra har.  Jag kör mycket viaplay så jag hoppas jag kan få en arc snart och att det fungerar bra att dra ut till tv:n.
Postad 22 March 2011 - 12:31
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Det fina med telenor är ju att de inte har någon maxgräns för surf vilket alla andra har. Jag kör mycket viaplay så jag hoppas jag kan få en arc snart och att det fungerar bra att dra ut till tv:n.
Det ska nog fungera kanon med TV:n. Enligt vad jag förstått så ska det gå att spegla alla funktioner i telefonen via HDMI:n. Man är lite som en femåring strax innan julafton. Kan det inte bli måndag snart??
Postad 22 March 2011 - 13:21
Unregistered4bd96e91
-
Unregistered4bd96e91
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Klarar HW av att spela upp en 1080p MKV fil via HDMI? Vore ju riktigt trevligt med en mediaspelare när man är på resande fot...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|