Men ganska kul att spela mot nya.
God jul förresten.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 24 December 2011 - 12:48
Har ni märkt att Region Lock är borttaget? På gott och ont. Mötte massa tyskar och annat löst folk igår och det tog längre tid att komma in i matcher och med sämre ping.
Men ganska kul att spela mot nya. God jul förresten. Postad 24 December 2011 - 13:40
Japp, har också märkt av det. Typ senaste veckan har jag mött en del ryssar, tyskar och holländare.
Go Jul! Postad 24 December 2011 - 14:13
Det känns som att man möter fler halvkassa spelare nu också. Jag tror att svenskar överlag är ganska duktiga för så fort jag mött nytt folk nu så känns dom vilsna. Kanske är det min pingfördel som spökar för dom...
God jul här också Postad 24 December 2011 - 18:45
Men tyvärr är det på tok för mycket jevvla lagg alltså. Varför kunde dom inte haft en option med local search..? IW verkar lite dumma i huvudet faktiskt.
Redigerat av ljud, 24 December 2011 - 18:48. Postad 25 December 2011 - 13:49
Jesus va kul det var att spela mot alla som fått spelet i julklapp igår! Elak som jag är körde jag med Type-95, var rena slakten.
Postad 26 December 2011 - 11:59
Ser fram emot att göra exakt samma sak nu ikväll, från ett laggigt 3 mobilt bredband har man nu bytt upp sig till 100mb fiber och från 32" till 90". Ikväll ska det krossas! Postad 26 December 2011 - 15:38
30" till 90"? Fy fan vad dåligt det hade gått för mig
Jag klarar knappt att spela på 46" Postad 26 December 2011 - 17:39
Jag var van vid 128", gå ifrån det till 32 var en mardröm kan jag lova! Nu har jag lirat en dryg timme och får fan bara möta spelare i bra mycket högre prestige än mig själv. Här hade man sett fram emot nybörjare! Postad 26 December 2011 - 19:15
På projjen (90") har jag svårt för att spela men tycker min 42" gamla lågupplösta (480P) är för liten. Fick hem min nya 55" VT30 före jul och nu måste den invigas för gaming. Så ikväll blir det MW3!!!! Hoppas nybörjarna är kvar och likna vilsna för nu vill jag vinna i Free for All! Postad 27 December 2011 - 15:48
+1 Jag mötte inte heller så många noobs igårkväll Postad 29 December 2011 - 09:35
6/27? Det behöver man inte skämmas för! Spelar man tex HQ så kan det vara helt ok att gå minus. Så länge som man fixar segern genom att offra sig och ta alla HQ:n så fort dom blir aktiva. Spelar man däremot TDM så är det aningens sämre... Postad 29 December 2011 - 12:34
Domination och CTF då drar deaths iväg riktigt fint =) TDM ser det lite lite bättre ut iaf...Action direkt i detta spel till skillnad från bf3, man vill nästan krypa ned i ett hål å gömma sig när man spawnar för man vet att inom någon sekund kommer det en filur bakom en med en shotgun. psykologisk terror
Postad 03 January 2012 - 13:41
******** vilken tid det tar att maxa* alla vapen, uppe på lvl 50 nu och då är bara ett vapen klart och ett halvvägs...
*Endast alla attachmens Postad 03 January 2012 - 16:52
Jag harvar på 80 för att få guld till mina favvo vapen innan jag prestigar. Försvinner alla camo när man prestigar?
Postad 03 January 2012 - 17:34 Ja, förutom den x-tra man har som Elite Postad 04 January 2012 - 00:04
Jag tycker inte det är lönt att köra upp attachments-challenges på saker som man ändå inte använder. Okej att köra upp red-dot och silencer för dom kommer automatiskt. Men sen tycker jag inte att de där extra XP man får av challenges är värt att spela dåligt istället för att spela bra. Jag kan inte spela bra med shotgun attachment till exempel, och HAMR-scope är inte heller lönt att köra tycker jag.
Postad 04 January 2012 - 08:49
Nej shotgun attachment är inge bra för statistiken, var nära att bryta sönder kontrollen igår i en runda som slutade med 1-24 för mig Postad 04 January 2012 - 09:30 Gick skit igår så jag tryckte på prestige. Så nu är det lite roligare igen att jaga vapen. Längtar till de nya banorna, tycker fler och fler ligger vid spawn ställena och brassar på i FFA. Var en idiot på dome igår som satt jämte lastbilen vid "inlastningsrummet" dog säker 10ggr presic vid spawn i det rummet. Postad 04 January 2012 - 11:12
Just den spawnpunkten på Dome är förjävlig. Jag körde HC DOM där igår och minst tre gånger när jag skulle gå in mot B-flaggan det håller så spawnade någon exakt i hörnet framför mig. Det känns ju lite taskigt men jag tror å andra sidan inte att han andra skulle skona mig heller... Postad 10 January 2012 - 20:53
http://xbox360.ign.c.../1216200p1.html
DLC preview för er som är intresserade Själv är man trogen BF3 Postad 11 January 2012 - 08:34 Står nog i vägvalet att antingen köper jag DLC:t eller BF3, har inte tid med båda (villa, barn och fru). Blir för långt mellan speltiderna. Postad 11 January 2012 - 11:25
Men det där sög ju röv. Nästan inga av mina polare har Elite. Så mao får jag knappt lira de nya banorna innan Mars om jag inte spelar själv = astråkigt :/
Postad 21 January 2012 - 16:54
Bästa starten på en match jag fått:
http://www.youtube.c...=1&feature=plcp Bästa avslutet på en match någonsin, inte av mig dock: http://www.youtube.c...=endscreen&NR=1 Postad 22 January 2012 - 09:33
Snygg start! Men hade du super kulor? Tyckte de dog på ett skott......
Postad 22 January 2012 - 15:17 HC.... tänkte inte på det. Postad 22 January 2012 - 16:35
Hade lite flyt ^^ Jäkla gött att de spawnade på samma ställe och sprang tillsammans igen.. Men riktigt kul var det
Postad 23 January 2012 - 14:38
Hade en runda tur förut när jag lirade dropzone.
Lyckades sno åt mig väl valda paket. Så det slutade med att jag nog spenderade mer tid i flygsupport än på spelplanen. Iaf 3 stycken riktigt roliga paket blev det. Började med en AC-130. Sedan en Reaper. Och till sist en Osprey Gunner. Tror matchen slutade med 61 kills och 9 deaths. Roligt var det men tvivlar på att jag kommer lyckas med det igen. Postad 23 January 2012 - 17:43
Zap: Var du med då? Tror iaf att Ganecha och NAD Fredde var med, men kommer inte ihåg när du joinade riktigt
abrizz: Nice runda verkar det som, men det är just det som är problemet med Drop Zone, att det kommer så himla mycket air support så att ett lag kan kontrollera allt utan att de andra har så mycket chans. Plus att jag fortfarande inte fattar reglerna... Postad 23 January 2012 - 17:48 Jo, jag var med. Tror det var första rundan jag kom med er i. Vi var nästan helt stumma av förundran när du hade 8-0 efter bara några sekunder. :-) Postad 23 January 2012 - 22:34
Lirar för tillfället på ett mobilt bredband från 3.. DC-HSPA+ då. Även om man har världens snabbaste lina så har man inte så speciellt stort övertag i MW3 pga den förbannade lag compensation-skiten. Då folk med dålig ping tyvärr allt för ofta kompenseras över de som har ett snabbt och stabilt bredband med flera hundra ms, ibland uppåt hela 1000ms. Blir många WTF ögonblick utav den där skiten. Förresten, någon som vet vilken svensk tid DLC´n landar för premium användare? Postad 24 January 2012 - 09:03
Men herre jösses vd tråkiga dessa banor är, balanserade? Ja visst men sjukt tråkiga. Jag får ångest av typ alla kartor förutom hard hat, village och mission. Så var det varken i cod4 eller mw2.
Nytt DLC kommer inte att hjälpa, dom måste ta bort dom nuvarande banorna för att man ska stå ut. Postad 24 January 2012 - 12:18
Kommer förmodligen en egen playlist för dom nya banorna så du slipper spela dom gamla Village och Mission är ok, men Hard Hat är fingrarna i halsen för min del... Postad 24 January 2012 - 12:51
Hard hat är min favoritbana!
Mission avskyr jag.... Kan bli väldigt skönt med lite nya banor. Känns som man spelat sönder de gamla.... Postad 24 January 2012 - 14:15
Usch! Det är första reaktionen på de nya kartorna!
De ligger i playlists med namn "Elite" men man får även spela alla andra kartor i dom playlistsen. Det finns så mycket clutter överallt så man kan ju knappt se fienderna, och på Piazza är det så mycket höjdskillnader att det blir omöjligt att hålla koll överallt Postad 24 January 2012 - 16:30
Ja just det, dom släpps ju idag.
Edit: Det är bara två banor, då kan man skippa det helt. IW är giriga idioter. Redigerat av ljud, 24 January 2012 - 21:09. Postad 24 January 2012 - 22:50
Nä nu j*vlar!!! Är det sant att det bara är 2 banor? Och att man kan bara spela dom i Mosh Pit i hardcore mode?? Va är det som händer? Hatar dom HC spelare? Ärligt, jag kommer nog köpa dom men är glad som fan att jag inte slängde ut lika mycket pengar på spelet igen som när jag köpte det! Tänker på Elite skiten då, vem fan använder det skräpet ändå?? 500:- för ett års medlemskap," u got ripped off"!! 2 Banor är ett SKÄMT!!
Postad 24 January 2012 - 23:23
Glöm för allt i världen inte att man fick winter camo o till sina vapen och ett emblem eller vad f*n det nu heter också Jag har Elite och såvida dom släpper 3 eller fler DLC's så är jag nöjd eftersom det då har betalt igen sig jämfört med om jag skulle köpa alla DLC's separat. Köpte billiga MS points online som jag signade upp till Elite för så jag har betalt runt 300kr för mitt Elite medlemskap och 100kr är ungefär vad jag betalt för varje DLC till både MW2 och Black Ops Postad 24 January 2012 - 23:27
Jag gillade Liberation men precis som du säger så är där för mycket höjdskillnader i Piazza, har förvisso bara kört den en gång men det var en HC Kill Confirmed som jag normalt inte spelar och det gick allt annat än bra för att uttrycka det väldigt milt Redigerat av Unregisteredd07f8978, 24 January 2012 - 23:32. Postad 25 January 2012 - 00:23 Nu kommer det väl i och för sig att komma fler banor, så det är ju inte bara de här två du har betalat för. Postad 25 January 2012 - 06:30
Visst, när? Jag menar du betalar ju per år, inte en engångs summa. Black Ops kommer ju i november ryktas det om och folk lär inte fortsätta spela mw3 när det är släppt. Och för två kartor så är det inte värt det och de får släppa ett par BRA kartor innan dess om det ska löna sig för vad jag läst så är folk ruggigt besvikna! Och är det sant att man kan bara spela dem i HC moshPit i HC mode?? Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 25 January 2012 - 06:38. Postad 25 January 2012 - 08:24 En gång i månaden ska det komma banor hädan efter. Men det är liksom skitsamma då alla verkar vara ett enda stort klusterfu*k, näfan tacka vet jag black ops. Postad 25 January 2012 - 08:58
Ähh nu var det negativt
Postad 25 January 2012 - 09:05
Inte banor varje månad va jag hört, men dom släpper nog en bana till i feb. För tydligen ska vi som inte har Elite ska kunna ladda ner 3 banor i mars, lite länge och jag kommer säkert köpa Elite innan dess då man vill ju trotts allt spela spelet. Tycker det är ett j*vla rip off i alla fall. riktigt illa. Eller så skiter jag i spelet helt och väntar till black Ops 2 släpps, flickvännen lär ju bli glad i alla fall:-) Postad 25 January 2012 - 10:14
Jag laddade ner nya banorna igår men fick aldrig spela det eftersom några snåla i laget har inte laddat ner/köpt Elite :-)
Ikväll blir det "Tunnelbanan", Ut Clásico och sen lira lite på nya banorna. Postad 25 January 2012 - 11:20
Även om det kommer fler banor är ju det ju samma pris på TVÅ banor som i mw2 för FYRA banor, eller?
Jag skiter i det här nu. Cod4 eller mw2 blir det i fortsättningen. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |