Tack DICE!
Polaren hade dock värre problem än vanligt idag men det beror garanterat på hans bredband.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 23 November 2011 - 00:47
Fick en uppdate idag när jag skulle spela ikväll så nu funkar Co-op som det ska!
Tack DICE! Polaren hade dock värre problem än vanligt idag men det beror garanterat på hans bredband. Postad 23 November 2011 - 13:08
Jag dingade rank 45 igår och det var som om att det mest akuta spelsuget avtog något efter det. :/
Postad 23 November 2011 - 21:00 Du kan alltid skaffa ett till account och börja om från scratch;) Postad 24 November 2011 - 01:14
Läste på Facebook att den uppdateringen inte hade nått med spelet att göra. Postad 26 November 2011 - 02:10
Longest Headshot 501 m.. Lagom nöjd...
Postad 26 November 2011 - 10:31
Vafan det är ju skitlångt ju! Jag satte typ 280 meter som bäst och då tyckte jag att jag siktade låångt ovanför.
Du måste ju lobbat kulan i 45 grader eller nåt? Postad 26 November 2011 - 11:19
Hehe. Vet inte helt hur det gick till, men använde väl ca 80 skott för att klara det.. Bizhop satte ett HS på 500 meter från samma kulle...
Redigerat av Zokez, 26 November 2011 - 11:19. Postad 26 November 2011 - 12:02
Ja, jag har ju som sagt 372 meter som personbästa - ett resultat som jag inte har en aning om när jag lyckats med Postad 26 November 2011 - 12:41
Märkte en glitch eller fusk igår när jag lirade, en person tog aldrig skada så han blev en som en terminator, var lagom kul att möta han....
Postad 26 November 2011 - 13:44
Mhmm mött flera som har haft det, jobbigt som bara det. Men borde väl vara en enkel sak att fixa för dice. Postad 26 November 2011 - 17:29
Nu tar du väl i! Kikar din stats och ditt longest headshot är: 500.67 meter. ;-) Mitt är 502.36. *host-host* Så jäkla tråkigt att vara sniper, och ligga i bakgrunden, man träffar ju aldrig! Postad 27 November 2011 - 01:25 Har råkat ut för detta ett flertal gånger. Och alla har typ haft level 35 och över. hmmm Postad 28 November 2011 - 09:08 Där tittade du fel Postad 29 November 2011 - 10:01
Nya expansionen verkar riktigt bra!
Gulf of Oman verkar vara en bana som påminner en hel del om Kargh Island (felstavning kanske?) vilket är en av mina favoritbanor. Redigerat av Bergan, 29 November 2011 - 10:02. Postad 30 November 2011 - 10:50
Snart kommer en patch läste jag! Woho!
Bizhop! Av någon mening, enligt Battlefield loggen så har DU ett längre headshot än mig. Du ligger på första plats på min Leaderboard, trots mitt skot är någon meter längre. Irriterande! Postad 30 November 2011 - 13:21
Wohooo =) fel på rätt håll då för en gångs skull
*edit både du och zokez (mesotard) ligger efter av någon anledning...men det blåste säkert mer när jag drog av mitt skott så det räknas som mer skillat Redigerat av Bizhop, 30 November 2011 - 13:23. Postad 01 December 2011 - 02:28
*Mailar EA och klagar* Du måste fixa buggen snart, annars reklamerar jag spelet!
*skämt, såklart* ;-) Postad 01 December 2011 - 08:42
Såg med egna ögon att mitt skott vart längre än ditt, så jag sover fortfarande gott om natten... Postad 01 December 2011 - 08:46
Vilka banor har ni som favoriter i BF3 ?
MIna är helt klart Operation Metro och Grand Bazaar . Relativt små banor med massa action, me like... Redigerat av Zokez, 01 December 2011 - 08:52. Postad 01 December 2011 - 09:21
Ovan nämnda + Seine Crossing och Noshahr Canals är bra underhållning.
Gillar även de större banorna om man hamnar i rätt typ av matcher, och med det menar jag matcher när det blir bra med strider kring objektiven. Tråkigaste stunderna är när man hamnar i lag som inte riktigt håller måttet, på banor typ Operation Firestorm.....spawna i hemmabasen bara för att se någon blådåre bränna iväg ensam i sista jeepen kan få mig att tugga fragda. Och när vi ändå talar större banor och bruk av flygande fordon.....hur i **** ska man kunna låsas upp sina flares/heatseekers mm när man inte hinner mer än taxa ut på startbanan innan dödens pip ljuder? Har på otaliga försök i Jets lyckats skrapa ihop 0 kills och ca 200 poäng totalt.......låser ju upp Flares vid 300 om jag minns rätt men det känns så tröstlöst att ens sätta sig i plåtburkarna. Och som avslut på detta inlägg vill jag gratulera Dice till ett spel som är riktigt underhållande. Postad 01 December 2011 - 09:58
Här har vi något att förstöra nästa runda på Caspian Border!
http://www.youtube.c...h?v=oaNDwOM9Lwo Redigerat av Bizhop, 01 December 2011 - 09:58. Postad 01 December 2011 - 11:05
Postad 01 December 2011 - 11:27 Från Dragonpuffer i ps3 delen. Så det kan mycket väl vara att det triggas en kollaps men sålänge Dragonpuffer spelar på ps3 så funkar det på konsol osså. Men det låg säkert i updaten som ps3 och pc fått, så vi får väl se när vi uppdaterat framåt. Redigerat av Bizhop, 01 December 2011 - 11:50. Postad 02 December 2011 - 08:05
Longest Camp Session 42 minutes. Det är nu Minhembio skulle sätta igång "Gilla" och "Ogilla" - funktionen, speciellt den sistnämnda... Redigerat av MrSpokk, 02 December 2011 - 08:06. Postad 02 December 2011 - 08:20
Haha, tog faktiskt inte mer än typ 5 min innan det skottet föll, precis innan matchen tog slut. Hade kört Engineer större delen och tänkte testa lite long distance innnan rundan var över =)
Zokez var också med och gläds verkligen storsinnat med mig Postad 02 December 2011 - 08:50
Tror jag säkert, loverboys! Postad 02 December 2011 - 10:25
Tänkte att jag efter 57 h. speltid och äntligen Colonel-status skulle gått in och lagt min röst på vad jag tycker om Multiplayer i detta spel.....tji fick jag, tydligen ska jag behöva traggla SP också innan jag kan lämna omdöme
Postad 02 December 2011 - 10:45
Är bara att ta av sej hatten för detta monster skott, pangade ju på samma gubbe själv, men han tyckte väl om dina kulor bättre än mina.. Men skam den som ger sej, firestorm here i cum.... Postad 02 December 2011 - 11:05
http://blogs.battlefield.ea.com/
Back to Karkand på tisdag till Ps3 så då får vi det till 360 och PC den 13:e då om jag förstått det hela rätt... Redigerat av Bizhop, 02 December 2011 - 11:09. Postad 02 December 2011 - 16:29
Trevligt! Synd dock att det inte kommer innan så man hade hunnit spela lite innan ledigheten i Mexiko. Postad 02 December 2011 - 18:21
Perfekt tillsammans med Lucua, och pepparkakor. DÅ kanske man är för snäll och inte skjuter sina fiender. ;-) Postad 02 December 2011 - 19:16
Fick min först "Tripple kill" förut, men har helt säkert fått det innan flera gånger! Men inte stått Tripple kill.
Redigerat av Unregistered03a0e558, 03 December 2011 - 01:56. Postad 03 December 2011 - 16:40
Hur funkar det om man vill ha en joystick att flyga med men ändå spela med kontrollen när man inte är i luften? funkar det alls?
Postad 04 December 2011 - 17:27
Spelade nog BF3 för sista gången i natt!
Världens bästa spel som suger så jävla hårt att det inte är sant. Mer ojämt spel får man ju leta efter. Kul att möta lag där den lägsta har level 35 varav minst 5st eagle i det laget. Och den högsta har level 30 i vårat lag. Sen spelar jag nästan bara support och enginer men kul när man satt 5 skott med sin grenade launcher och stridsvagnen är oskadd. och nej det var ingen enginer ute och laga den i mellan. Tyckte man hade stora övertag i BF2 när man kom upp i level men i detta så är det ju nästan löjligt. Polaren satt och vråla rätt ut i micen i natt. Verkligen synd att det enda man ska gå ut för är att samla poäng för att få ett övertag. Hade jag jobbat på Dice hade jag fan skämts! Postad 05 December 2011 - 05:48 Allt måste vara spelets fel. Kan inte ha något att göra med dina egna prestationer. Postad 05 December 2011 - 08:11
Måste nog säga att en högre level inte alls behöver betyda att någon är bättre eller att de har någon fördel. Bara att de spelat "längre" än du. Körde en match igår som gick riktigt bra, vi verkligen krossade det andra laget (Conquest på Seine Crossing). Tror vi hade närmare 180 tickets kvar varav det andra laget hade ca 70 samt att vi hade nästan alla baser hela tiden. Sedan hände det något... vårt lag slutade helt plötsligt att spela och vi åkte på torsk. Tror att vi var för överlägsna och började slappna av och börja "leka" lite istället för att gå på vinst. Postad 05 December 2011 - 09:51
Ja, vi har nog alla förstått att du inte gillar spelet. Postad 05 December 2011 - 10:25 Jag tycker det är charmen med spelet att man aldrig (nåväl) är helt uträknade, för ett par dar sen hoppade jag in i en match på Metro och efter ett tag var vi nedtryckta i spawnen på C, deras lag låg runt 250 tickets och vi tuggade ner mot 120. Jag och en kille (förutsätter att det var det då jag har fördomar För jag kan säga att det är få saker som gör mig så rasande som att hamna i en position där man inte kommer ur spawn och blir tillbakatryckta hela matchen, men det går att vända Redigerat av Bizhop, 05 December 2011 - 10:56. Postad 05 December 2011 - 14:21
det är ju det som är det stora problemet att jag verkligen älskar spelet. Skit snyggt och underbart ljud. Och i mellanåt så får man en matchning som gör spelet helt underbart. Förlorar jätte gärna mot ett lag som spelar som just ett lag och team kör snyggt. Då är det ju underbart att spela och skit kul. Men rätt som det är så är man 12 i ena laget och 5-6st i det andra och man kör vidare till nästa bana och tänker att nu blir det annorlunda. Men helt plödsligt så är det bara våran squad kvar på 4 man som ska försvara eller anfalla 12 man. Sen ska jag väl inte sticka under stolen och säga att jag är så jätte duktig heller. Men det måste fan finnas nått fusk eller nån glitch i spelet som gör vissa odödliga som jag nämnt tidigare. Polaren vägrar spela mer nu i alla fall vilket är tråkigt för jag spelar ju mest med honom. Problemet är ju att det är som ett lotteri när man ska gå ut och spela. En kväll så är det underbart och skit kul. Nästa kväll så är det massa odödliga stridsvagnar eller gubbar och då tröttnar man ju till slut. provat att köra Infanteri only med det verkar ju ingen spela. Ska byta lina från adsl 24mbit till 100mbit fiber snart då kanske man märker nån skillnad? Anledningen varför jag ältar på är för jag älskar ju verkligen spelet när man hamnar på en server där allt funkar som det ska och när spelarna spelar som just ett team! Då är spelet svårslaget helt klart. Postad 05 December 2011 - 14:30
Du är välkommen att hoppa in med mig om du har lust någon gång. GT Bizhop.
Postad 05 December 2011 - 20:07
@Turtle:
Ja, jag har inte alltid skoj heller vill jag lova...sitter förresten med ADSL 8Mbit och här svårt att tro att ditt nuvarande 24Mbit inte skulle räcka till Postad 05 December 2011 - 23:53
Håller med vad alla säger här ovan. Ibland blir lagen ojämna! Tar man Quickmatch tillämpas väl "Matchmaking" så man spelar med personer med liknande skillevel man själv har, om jag inte misstolkat det.
När det går "sådär bra" för ett lag betyder det antagligen att det finns fungerande squads. Blir verkligen sinnes när en squad inte samarbetar, eller när alla är medic. :-) 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |