Cerys ja, hon var det självklara valet som regent i Skellige kändes det som, den klart mest förnuftiga. Fattar inte varför man inte kunde romantisera henne, oförklarligt. Jag bara väntade på belöningen efter att jag fått henne till makten, men inget. Bah.
Man kan välja annat med Yennefer som du gjorde, men inte om man vill slippa handklovarna . Då måste man dissa henne. Om man väljer både Yen och Triss så blir Geralt ensam...varg (höhö), det är det enda man behöver ha koll på. Sedan kan man ligga runt med alla djur och kvinnor i världen utöver det. Jag låg med Keira Metz och alla Novigrads glädjeflickor utan konsekvenser. Ska få hon Gwentmästaren i säng också.
Första expansionen Heart of Stone ska komma i oktober, bra tycker jag så jag hinner igenom allt . Sedan dröjer det till början av 2016 till nästa.
Ja den lät bra i mina B&W-hörlurar också
Saknar också den och framförallt den där låten de spelar på marknaden. Häpp häpp heeeeyyy! Du vet =P En tjej som spelar flöjt och så killar på gitarr, trumma och något mer.
Ok, då har man en månad på sig innan Fallout 4 då med det då.
Men när efter sista DLC-delen kommer så hoppas jag att dom kommer med en uppdatering till som gör att man kan rusta upp Kaer Morhen så man får ett riktigt flådigt safehouse där han kan bli gammal.
Ne det gjorde jag också på GoG i Flac. Men fanns inte.
Så dom har spolat alla bra låtar på soundtracket? Din favorit fanns inte, inte Masse´s och inte min, hmm bra på att göra spel men CD-produktion kan dom nog sluta med.
Masses fanns iaf, fields of ard skellig. Men visst är det konstigt, då min låt spelas rätt ofta i städerna/barerna av det bandet, och din låt är med i main storyn (?).
Masses fanns iaf, fields of ard skellig. Men visst är det konstigt, då min låt spelas rätt ofta i städerna/barerna av det bandet, och din låt är med i main storyn (?).
Men var Fields-låten med på CD:n som var med spelet?
den är specad till 15-28k, så den ska klara av det. men som sagt, basen spelas med låg volym också. hörde av det nu på subbarna då dom är ställda lite högt.
Smög igång med detta igår efter att ha kört igenom ettan och tvåan sen i maj. Första känslan är att jäklar vad fighting-tempot är högre i trean än i tvåan. Har inte kommit in i det än... alls. Eller så får jag mixtra lite med key bindings också, för känns som jag trycker fel hela tiden, kanske delvis pga att jag kommer direkt från tvåan. Nåväl, snyggt som tusan och atmosfäriskt! Gillar att ni snackar soundtrack här också. Gillade skarpt tvåans, ffa Loc Muinne-spåret. Om man ska tro er andra så ska jag våga hoppas på mer av den kvalitetsvaran här då.
Smög igång med detta igår efter att ha kört igenom ettan och tvåan sen i maj. Första känslan är att jäklar vad fighting-tempot är högre i trean än i tvåan. Har inte kommit in i det än... alls. Eller så får jag mixtra lite med key bindings också, för känns som jag trycker fel hela tiden, kanske delvis pga att jag kommer direkt från tvåan. Nåväl, snyggt som tusan och atmosfäriskt! Gillar att ni snackar soundtrack här också. Gillade skarpt tvåans, ffa Loc Muinne-spåret. Om man ska tro er andra så ska jag våga hoppas på mer av den kvalitetsvaran här då.
Jodå se till att ha bra stereo där du spelar. =)
Men bästa låtarna är inte med på CD:n som var med spelet, så om du hittar en favorit som inte är en bakgrundslåt, se till att du har en savning nära så det går att lyssna igen.
Men bästa låtarna är inte med på CD:n som var med spelet, så om du hittar en favorit som inte är en bakgrundslåt, se till att du har en savning nära så det går att lyssna igen.
Hehe, ska tänka på det. Får hoppas det kommer lite uppdaterat musikgodis i den förmodade "Enhanced Edition" då kanske. Har ju fullt soundtrack till tvåan skulle jag gissa, nära 50 spår. Så man kan ju alltid hoppas.
Hehe, ska tänka på det. Får hoppas det kommer lite uppdaterat musikgodis i den förmodade "Enhanced Edition" då kanske. Har ju fullt soundtrack till tvåan skulle jag gissa, nära 50 spår. Så man kan ju alltid hoppas.
31 spår tror jag det var på den som var med. Men dom lyckades att missa endel som borde varit med.
Nog lite smidigare att ladda ner från YT-länken jag postade med de inofficiella låtarna
För alla är väl med där? Eller vad menar du med "som inte är en bakgrundslåt"?
Nog lite smidigare att ladda ner från YT-länken jag postade med de inofficiella låtarna
För alla är väl med där? Eller vad menar du med "som inte är en bakgrundslåt"?
Jag syftade bara på de 31st låtar som var med på cd-skivan som vad med spelet och om man ville lyssna "innefrån" spelet så att säga. Är det en låt som spelas i bakgrunden så kan man inte ha någon save inärheten. =)
Men ja lyssna på tuben kan ju vara smidigare. Men man skulle vilja haft alla bra på CD så man kunde spela dom i Sheng Ya:n =)
Då blir det ett Witcher 4 till nästa generation då! Om dom inte lyckas med FPSen bättre i nästa spel så det flytar på current gen. Testa spela typ MGS:GZ och sen Witcher 3, då märker man hur stor skillnad det är på 60fps och 20-30fps...
Började spela detta i fredags och har hunnit bli lvl20, nåra side quests i novigrad bara innan jag drar till Skellige. J*vlar vad bra det är! I stort sett alla side quests är roliga att göra och allt spring fram och tillbaka gör inte så mycket. Hög "bara-göra-en-sak-till-faktor"
Började spela detta i fredags och har hunnit bli lvl20, nåra side quests i novigrad bara innan jag drar till Skellige. J*vlar vad bra det är! I stort sett alla side quests är roliga att göra och allt spring fram och tillbaka gör inte så mycket. Hög "bara-göra-en-sak-till-faktor"
bara göra en sak till faktorn kan bli jobbig också Har spelat långt över hundra timmar på Skyrim t.ex och har inte klarat ut det på lång väg
Tyckte också det efter 20 timmar (mer än så), fast efter 100 timmar så önskade jag lite smidigare transportsystem =P
Då blir det ett Witcher 4 till nästa generation då
Ja det är inte många WRPG som säljer bättre direkt. Men jag undrar om de väntar till nästa generation. Kanske det, de har en del expansioner de kan göra till denna så varför börja om på ny kula.
65 timmar in, lvl 16, drar till Skellige nu... jäklar vilket stort spel. Tur jag inte tröttnat än iaf, men ser ju vissa sidequests med rekommenderad level 33. Så får se om jag kommer så långt haha. La ju ner totalt ca 40 plus 40 timmar på ettan och tvåan, så trean är ju knasigt stort i jämförelse.
The patch is on the way. Was just looking at the changelog and it looks really impressive - the list of changes is massive. The update will bring a lot of fixes and improvements including PS4 performance (as well as other platforms) plus many more. We ask for a bit more patience.
Sådär, klarade Hearts of Stone-storyn igår. Någon annan som spelat expansionen?
Gick in på GR och läste:
trots det får några av de personer du träffar i detta äventyr ryttarna i Wild Hunt att framstå som godheten själv. Främst kanske personen titeln åsyftar på, en person med ett hjärta av sten som kallas Master Mirror Jag ska inte spoliera nöjet för er, men CD Projekt Red har verkligen överträffat sig själva när de författat denna historia. Den är lika ondskefull som spännande och tight berättad på relativt kort tid.
Den måste ha varit enormt spännande att följa med i när han blandar ihop de två nya huvudpersonerna, även om jag inser att två nya huvudpersoner är mycket att hålla reda på. Kan absolut inte ha spelat färdigt det heller, då gör man inte ett sånt misstag, men recensionen ska ju ut snabbt så är det.
Spelade också klart heart of stone igår. Tycker det var lite väl kort faktiskt. Men storyn, nya bossfights (som var utmanande) och den nya witcher gearen var grym! Alla de nya karaktärerna man möter känns trovärdiga med en stark backstory. Så helt klart värt pengarna som inte var speciellt mycket heller.
Edit: Kan tillägga att jag mötte flera buggar. De två största var att en side quest inte blev markerad som klar och den andra som var väldigt irriterande var att runor försvann från sockets.
Redigerat av Unregisteredda254153, 21 October 2015 - 08:13.
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".