Tyst i tråden? Alla väntar väl på att Zartok ska uppdatera oss
Zartok skrev 07:12 i tråden och innan dess skrevs senaste posten den 28:e. Ja tyst. Väldigt tyst för att vara ett spel med en megalodon-budget.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Destiny - Bungies storspel efter Halo
Startad av
PalmiNio
, Feb 12 2013 20:43
2098 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 31 May 2014 - 09:39
Zartok skrev 07:12 i tråden och innan dess skrevs senaste posten den 28:e. Ja tyst. Väldigt tyst för att vara ett spel med en megalodon-budget. Postad 31 May 2014 - 10:07
Det var från den senaste uppdateringen igår på natten. Deej, han som skriver uppdateringarna svarade så när någon frågade om något med klaner. Tidigare har det sagts att klaner kommer finnas, därav att svaret är kryptiskt.
However, bara en guardian kan spelas på en betakod. Postad 31 May 2014 - 12:02
Åh fan. Inte så konstigt kanske. Då måste man välja supernoga alltså, jag som är lite OCD kan förvänta mig en jobbig tid innan E3. Postad 01 June 2014 - 19:26
Snacka om att det är dött nu. Sen devils lair, en hyfsad besvikelse, så har det inte kommit annat än... ja, två ingame-bilder. Jag har aldrig varit med om att någon kunnat hålla så hårt på locket, speciellt inte med ett så enormt spel som destiny. Borde finnas läckor överallt. Blir nästan nojjig att bungie inte vill släppa spelet för attdet är... oklart. Men det har skjutits fram ett år. Tänka tänka. Samma hände med watch dogs, och det var inte klart när det kom det heller.
Postad 02 June 2014 - 06:18
Kan inte det vara så enkelt att de sparar sista krutet för att ha så mycke som möjligt att visa upp på E3 då?
Postad 02 June 2014 - 07:13
Troligtvis, men det är ändå konstigt det som Zartok säger. Hur fan kan man inte läcka nånting? Är det en hypefråga? Jag menar när GTAV försenades ett halvår drygt (Maj-Sep) så skrubbade "Gaf:are" och andra forumiter internetgolvet rent varje dag, efter info. Jag har knappt sett röken av detta spel, sålänge jag inte aktivt letat efter det. Skumt? Postad 02 June 2014 - 07:34
Dom sitter självklart och suger på det en massa, men lite märkligt är det att ett så färdigt spel som det ska vara har läckt typ noll. Allt som släppts har mer eller mindre varit planerat. Betan i juli var tack vare aktiegrejset och open alpha var väl också en halvmiss. Annars har det varit ruggigt tätt måste jag säga.
Postad 02 June 2014 - 10:41
Zartok:
Lite skrämmande är det allt. Delay? Det verkar ju tyvärr vara standard idag (tack vare just aktieägarna?) även om det förhoppningsvis betyder bättre spel =Inga game crashing bugs. Om vi inte får reda på backstory, modes, mkt mer. Då deklarerar jag att E3-14 var en katastrof. Oavsett om ett mörkare Zelda U kommer i höst. Postad 02 June 2014 - 13:03
Jahapp, får försöka spara ihop lite slantar i sommar och köpa en PS4 + Destiny efter sommaren!
På tal om hardcore gamers, jag har säkert 3000h+ på Call of Duty United Offensive. (ja, jag var spelberoende i yngre dar). Postad 02 June 2014 - 13:40
Oj jävlar. 3000+ är rätt fett det. Fast iof, spelar du samma spel sedan 10 år tillbaka eller hur lång tid sträcker sig den summan över? Postad 02 June 2014 - 14:09 Strax över 1år ungefär, spelade från när det släpptes (hade då spelat vCod innan) och ett tag in på Cod2. Spelade bl.a Eurocup på Clanbase och fanns på clanbase Hall of Fame på CoDUO Postad 02 June 2014 - 14:36 Nej nu har jag barn och förnuft Postad 02 June 2014 - 14:43
Är väl lite svårt att spela när man sover? Redigerat av Krille_holm, 02 June 2014 - 14:43. Postad 02 June 2014 - 14:49 Jo det har du rätt i! Men när dottern sover och jag är vaken så går det liiiite lättare! EDIT* Sen betyder ju inte läggdags att man sover, bara att man borde sova då Redigerat av hifimarcus, 02 June 2014 - 14:50. Postad 02 June 2014 - 14:56 Det här citatet får vi komma ihåg sen Postad 02 June 2014 - 21:28 Jag gillar iof det andra med, "Sen betyder ju inte läggdags att man sover, bara att man borde sova då". Postad 04 June 2014 - 14:29
Förmodligen titan, då den har framställts som "tanken" warlock mer åt support och hunter dps, men det där vet man bara säkert efter en tids spelande!
Postad 06 June 2014 - 09:51
Kom på en sak, tänkte förköpa spelet på psn den amerikanska varianten för att få betakoden. Fast får man en kod då som man kan använda till sitt svenska konto där jag har psn+ annars blir det ju lite onödigt att förköpa det nu....
Postad 06 June 2014 - 10:02
Koderna verkar vara regionsfria. Folk har köpt koder från ebay us och använt koderna i sverige.
Postad 06 June 2014 - 18:58
Det är nära nu. Väldigt nära.
Alan från MoreConsole kommer uppdatera kraftigt mkt också (han är ditbjuden av Bungie) Postad 06 June 2014 - 22:05
Marty, som blev kickad från bungie nyligt stämmer bungie för att han anser att dom är skyldig honom pengar för obetald semestertid. Kanske ligger det något i det hela när det sas att han fick kicken pga att han redan var överbetald och bara ville ha mer pengar?
Http://www.kotaku.com/halo-theme-composer-sues-bungie-1587220892?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow Redigerat av Zartok, 06 June 2014 - 22:06. Postad 07 June 2014 - 06:02
Såg inte alls in i framtiden då jag skrev att den här veckans weekly updates skulle vara noll. Jag vill bojkotta bungie för att dom är så vansinniga teasers. Vill bojkotta dom än mer för att dom konstant håller på och rövar sig med soon och skriver en massa övergrandiosa saker över saker dom gör. Det är näst intill löjligt hur dom vecka efter vecka sitter och skriver om hur spännande det är att få tag i loot exempelvis. Men men. Jag får göra den gyllende mellanvägen och bojkotta special ed av destiny istället ^^
Postad 07 June 2014 - 09:34
Och där är Deej i spetsen. **** vad han kan formulera sig när han vill hypa nåt. Hypekungen hos Bungie? Marty O´Donnell-grejen tror jag är för svår att bedöma för oss outsiders. Det finns säkerligen mer information (som O´Donnell/Bungie aldrig kommer delge oss) bakom kulissen. Jag börjar faktiskt att tappa lite hype för detta spel. Vet ej varför. Infobrist kanske? Postad 07 June 2014 - 09:41
http://m.neogaf.com/...t=832594&page=1
http://kotaku.com/le...-1587480383/all Leaked Videos Show What Destiny Looks Like on the PS4 Postad 07 June 2014 - 09:45
Destiny kommer fyra dagar tidigare eller varar i fyra dagar längre till ps-users.
Postad 07 June 2014 - 09:56
de raderas ju ganska snabbt men här finns de att ladda ner om man vill
1irst Video 2econd Video 3ird Video Postad 07 June 2014 - 10:31
Jag såg att dom fanns att ladda hem. Ok, så alla får ladda hem dom nu. Jag är på jobbet, men måste ha tag i dom. Om alla laddar hem dom så kan alla dela med sig av dom till mig senare, även om dom tas ner
Postad 07 June 2014 - 13:19
Tyvärr var kvallan inget vidare. Får hoppas att vi får minst 30-45 gameplay om ett par dagar. Sen måste de avslöja fan så mkt mer om storyn, customisation, övrig info (servrar etc). Postad 07 June 2014 - 13:41
Skit i storyn. The traveler har kommit hit med teknikatt ge oss. Den kom hit för att ge oss teknik i utbyte mot skydd. Utomjordingarna vill döda the traveler för att den inte gör som dom säger och ger teknik till deras fiender. Story over, story out.
Customisering, vapen, lootmotor och såna saker, det vill vi veta mer av. Kommer vi också, det är ett par som kommer att spela in det dom gör på e3, då lär det bli en sjujädrans massa gp, samt att betan kommer tidigt i juli. Juli kommer jag bara lira. Punkt. Postad 07 June 2014 - 14:06 Hah, ja, så kan man ju förenkla allting i så fall, det kanske finns lager i storyn på lite mindre översiktligt håll Titanic. Jättebåt åker på jungfruresa. Jättebåt sjunker. Never let you go. Let you go anyway. Visselpipa. Slut. Postad 07 June 2014 - 14:16
Fler lager? Jag kan dom också.
Ondingarna vill egentligen bara skada the traveler fär att tvinga den att göra som dom säger, dvs inte förstöra den helt och hållet. Robotrasen är byggd av traveler, mecarasen är typ... samma som i mass effect, jätterasen är prisjägare som vill stoppa dom två innan nämda raserna och rasen med många armar ser traveler som den ultimata lootpotten, även om dom inte vet vad man gör med den. Man ser på traveler att den blivit sönderskjuten. Traveler innehåller en jättedator med ett slags meta-wikipedia! The traveler valde ut människan som beskyddare då vi hade mest att vinna av att hjälpa traveler. Eftersom vi stod i behovet av traveler sp har den en bättre förhandlingsposition mot oss jämte dom andra raserna som är högteknologiska nog utan traveler. True story. Vart är mina 500 miljoner dollar nu? Storyn är enkel och värdelös. Totalt ointressant. Det som är intressant är alla missions, allt loot, allt mer loot och allt samlande. Av loot. Det blir som ett upprepande halo, där man har mer att göra, mer att skjuta och mer att vinna på att göra om missionsen. Ni vet vart ni hörde det först. Borde jag klistra in spoilers på hela skiten nu? *asg* Redigerat av Zartok, 07 June 2014 - 14:18. Postad 07 June 2014 - 15:10 Äh, nu när du kan läsa hela storyn upp och ner finns bara gp kvar. Hur många timnar har du inte suttit med bf utan att storyn i mp varit av betydelse? Postad 07 June 2014 - 16:41
Såg första videon på tuben nu. Det var riktigt dålig kvalitet, men konfirmerar bara exakt det jag känt på mig att destiny kommer att vara. Världens bästa spel genom tiderna. Minus shenmue och theme park
Postad 07 June 2014 - 17:12
Läsa story vart? Eller vad menar du? Klart att story/gameplay-balansen är viktig i ett spel (speciellt ett hypat spel som detta, med en halv miljards budget dessutom). Bara panga och döda känns lite passé, och blir Destiny så, ja då blir det COD:Destiny och det lär bli flopp. Men, jag tror inte att Bungie skulle skita i den aspekten så jag är lugn. Postad 07 June 2014 - 17:37
I cod lootar du inte. Ta borderlands 2 eller diablo 2, dom blev stora pga lootaspekten. Borderlands 2 hade ju inte fantastiskt gp eller ens en rimlig svårighetsgrad på svåraste, ändå vart det mycket spelande av det
Storyn kan du läsa högre upp här. Jag har först skrivit ner grunden och sen lagrena Postad 08 June 2014 - 20:31
någon som har länk till han som streamar??
hitta: http://www.ustream.t...s-ps4-live-show men offline nu Redigerat av xarl, 08 June 2014 - 20:33. Postad 09 June 2014 - 13:12
LukeSmith
There's a lot of confusion here, and we haven't done the best job ever of explaining the game or its structure. I'm Luke, and I'm one of the lead designers on Destiny. First, Destiny is structured into Activities. We've attempted to build a suite of activities that can suit a variety of moods (I want something challenging! I want to chill out with my friends! I want to see where the story goes next! I want to shoot other players!, I want the game to be a cruel dominatrix! et cetera) These activities come in a bunch of flavors:
We've structured Destiny's world to have places where you will probably intersect with other players, and places where you won't. We're not going to have players drop into the climax of a mission, but the common landing zones for a given planet? That seems like a great place to see other players running amok in the world. EDIT: Regardless of what activity you're playing (PVP aside), you'll see players on their own activities, i.e., players beginning a Strike might see a guy collecting Relic Iron on Mars, and a Public Event begins and suddenly everyone is distracted to take down a key Cabal target for a chance at powerful gear and materials to upgrade your best weapons and armor. A bunch of folks are playing the Alpha now and we're already seeing all kinds of opportunities for places to improve Destiny. I have no doubt that in the Public Beta, we will learn even more from your feedback and experiences. I'm not going to get into any of the recurring activities or gearing or class stuff today, but I imagine we'll start to try and explain stuff more soon. Postad 09 June 2014 - 13:38
I have no doubt that in the Public Beta, det brukar betyda att man inte behöver en nyckel... hur ska dom ha det
Postad 09 June 2014 - 13:48
semi-public beta
nej, jag har också tänkt på det. dom använder lite fel term när dom säger det eftersom det låter som att det är en öppen beta, ungefär som den final fantasy XIV Postad 10 June 2014 - 02:23
First look alphan tillgänglig på torsdag till över helgen för PS4 användare (alla eller bara vissa?)!
www.greatnessawaits.com/destiny Vet en som kommer avlida när han ser det här iaf! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |