Sån förstörelse borde vara standard i alla spel, det var impressive.
Tom Clancy's The Division (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(29)
|
179:- | |
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
7
|
(5)
|
Inga priser | |
Tom Clancy's The Division (PC)
(PC-spel)
Rapporterad
|
7
|
(13)
|
Inga priser |
Tom Clancy's The Divison (23 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 05 March 2016 - 18:08
Sån förstörelse borde vara standard i alla spel, det var impressive.
Verkligen. Visst måste de ha filat lite på detta sedan betan? Kan inte minnas att jag tyckte det var SÅ detaljerat. Sköt ändå sönder en hel del bilar =)
Postad 05 March 2016 - 18:11
Postad 05 March 2016 - 19:24
Postad 05 March 2016 - 19:28
Förbokning cancelled! Köp avbrutet! Ubisoft banned!DOCK kan man fortfarande inte stänga bildörrar snyggt som på E3 =(
Fast... Man kan ju stänga bildörrar ändå. Stänger man alla i hela spelet får man säkert en belöning
Postad 05 March 2016 - 19:34
kollade den där förstörelsevideon nu, riktigt häftigt. förutom en sak. när han gick på soppåsarna. det såg hemskt ut.
Postad 05 March 2016 - 19:35
Förbokning cancelled! Köp avbrutet! Ubisoft banned!
Fast... Man kan ju stänga bildörrar ändå. Stänger man alla i hela spelet får man säkert en belöning
Räcker med att stänga en så får du en trophy...
Postad 05 March 2016 - 19:36
En sak som oroade mig var att jag bara såg typ tre vapen av varje klass. Well... inte orolig länge. Minst 58 vapen finns med!
Postad 05 March 2016 - 20:26
när han gick på soppåsarna. det såg hemskt ut.
Det där är samma förvrängningsteknik som de brukade använda för att simulera att växter/gräs böjde på sig när man gick över dem i förra generationen. Såg för jävligt ut =P
Postad 05 March 2016 - 20:27
kan inte minnas att det såg lika hemskt ut, även om det förmodligen inte heller var perfekt. här såg det verkligen bara korkat ut =/
Postad 05 March 2016 - 20:33
Nej, det är fett dåligt. Det här är destiny 2.0 irlomg ed!
Skönt att se att the Hypetrain Zartok-edition rullar ut även denna gång.
![]()
Postad 05 March 2016 - 21:02
Men Zartok får hålla hypen i schack så han inte jinxar det
Postad 05 March 2016 - 21:31
Destiny skulle ju ha varit open world loot and shoot, det verkade ju fasen så på allt som släpptes. Att det bara var som dom lurades är inte mitt fel
Det här däremot, det blir ingen besvikelse. Vi vet ju exakt vad vi får den här gången. Vi spelade ju betan ordentligt
Postad 05 March 2016 - 21:37
kan inte minnas att det såg lika hemskt ut, även om det förmodligen inte heller var perfekt. här såg det verkligen bara korkat ut =/
Ne man måste studera det för att märka det typ. Vilket jag brukar göra ^^
Men det är som att spelaren har en cirkel runt sig som förvränger växterna, i detta fallet soppåsarna.
Postad 05 March 2016 - 23:21
DOCK kan man fortfarande inte stänga bildörrar snyggt som på E3 =(
Nja, nästan iallafall, 3:24 in i denna video:
https://youtu.be/pDdVMSH8A7w?t=3m24s
Rolig video i allmänhet för övrigt. ![]()
Redigerat av OWC, 05 March 2016 - 23:36.
Postad 06 March 2016 - 09:01
https://www.youtube.com/watch?v=dkOsTxXBXyA
https://www.youtube.com/watch?v=kZmmkAD0t7E
Postad 06 March 2016 - 09:01
Detta är VIKTIGT!
Hmm jag väntar nog med att dömma ut spelet innan vi vet mer om detta doorgate. Det ens var ju en bakdörr kontra framdörr. Polisbil kontra gul (taxi?). Allt känns väldigt oklart just nu.
Postad 06 March 2016 - 10:32
Kanske man behöver investera points i någon dörrstängar-skill för att bli riktigt skicklig på det? ![]()
Postad 06 March 2016 - 16:24
DLC-vapen som finns med i nedladdningen. Det är mao att dom har klippt ut vapen eller dolt dom så att man måste köpa dom för irl-pengar för att låsa upp dom. Sånt hatar jag.
Eventuellt hela 27 uppdrag? Det är klart godkänt, med socker på. Om uppdragen är lite längre. Vilket dom verkar vara.
Slutligen så verkar det finnas rerollsystem för vapen. Brabra.
Hoppas att all gear man kammat hem och grindat i tusen timmar vid level 30 blir totalt värdelöst när nya dlc kommer. Det hände ju i destiny och var lite trist faktiskt.
Postad 06 March 2016 - 16:37
Hoppas att all gear man kammat hem och grindat i tusen timmar vid level 30 blir totalt värdelöst när nya dlc kommer. Det hände ju i destiny och var lite trist faktiskt.
Varför hoppas du på det då?
Postad 07 March 2016 - 02:01
Är det någon här som kommer spela på PC? Jag heter "IOWCI" (utan citationstecken) på Uplay, så lägg gärna till mig om ni har lust.
Redigerat av OWC, 07 March 2016 - 02:02.
Postad 07 March 2016 - 08:59
Börjat med Destiny igen, tror inte det blir något köp direkt iallafall. Kanske köper det när alla DLC släppts och spelet är komplett, det kommer knappast stå på egna ben.
Postad 07 March 2016 - 09:40
snart smäller det!
... och jag kanske kanske kanske hinner spela det imorgon kväll om jag har en hemsk tur. kanske. troligtvis inte.
helgen däremot!
Postad 07 March 2016 - 11:15
Detta är VIKTIGT!
Jag håller med. Sånt är viktigt. Sådana småsaker gör ofta väldigt mycket för spelkänsla.
Postad 07 March 2016 - 11:21
Jag hoppas verkligen på det här liret, hur många ska spela på PC här?
Och när man är trött på The Division kanske det här äntligen har kommit ut ![]()
http://www.escapefromtarkov.com/
Postad 07 March 2016 - 12:01
Blir inget för mig ännu iaf, måste veta hur mycket det finns att göra. Har en känsla av att halva spelet ligger på DLC.
Postad 07 March 2016 - 12:02
Blir inget för mig ännu iaf, måste veta hur mycket det finns att göra. Har en känsla av att halva spelet ligger på DLC.
Då kräks jag.
Postad 07 March 2016 - 12:46
det verkar dock idag finnas fler uppdrag än i Destiny, ca 26 stycken. vi får se vad folk säger imorgon, då misstänker jag att det finns dom som hunnit ända fram
26 uppdrag a 30 minuter eller så ger 13 timmar. jag ser det själv lite mer som 26 Destiny-strikes. kan inte riktigt förklara det, men det känns som att dessa uppdrag på något sätt är betydligt saftigare än story-uppdragen i Destiny. dom kommer att ta betydligt längre att göra än dom story missionsen också. så det är en fet fördel för the division.
sen så misstänker jag att det inte kommer att finnas auto-Death i raiden som kommer att komma och det tycker jag är skitbra. det är så otroligt värdelöst att man måste göra på exakt samma sätt i alla Destinys raids eller dö direkt. direktmord är spelets sätt att fetingfuska och skapa "utmaning". på orättvisa villkor.
Postad 07 March 2016 - 13:21
kommer tydligen ha ett levelsystem som liknar det i Destiny: http://www.eurogamer...ht-level-system
Postad 07 March 2016 - 13:31
Postad 07 March 2016 - 15:13
Det kommer ju vara ungefär som Destiny är nu, efter att de gjorde om det. Sluta få sån panik.
Redigerat av OWC, 07 March 2016 - 15:13.
Postad 07 March 2016 - 15:26
Hur är destiny nu? Typ... Bara nästan lika värdelöst?
#panic
Hur grymt som helst tycker jag, har fastnat totalt faktiskt
Nu när man har alla DLC så är det ju exakt som det ska vara. Mycket loot dessutom ![]()
Men nog om Destiny, ska inte smutsa ner denna tråd med Off Topic.
Postad 07 March 2016 - 15:38
Postad 07 March 2016 - 16:56
Hur är destiny nu? Typ... Bara nästan lika värdelöst?
#panic
Destiny är ett jättebra spel. Att du ställer den här frågan är kanske ett bra tecken på att du inte ska jämföra detta spel med Destiny?
Redigerat av OWC, 07 March 2016 - 16:58.
Postad 07 March 2016 - 19:35
Eventuella spoilers kanske kan förekomma i tråden btw. Så se upp om ni inte vill veta något
https://www.reddit.c...nture_lets_see/
Redigerat av Warlokk, 07 March 2016 - 19:37.
Postad 07 March 2016 - 22:50
Hihi
http://www.ign.com/a...-xbox-one-first
The two paid expansions will have 30-day exclusivity on Xbox One, Ubisoft has announced.
Redigerat av Zerox_no1, 07 March 2016 - 22:50.
Postad 08 March 2016 - 01:19
Välkommen in i värmen nortish
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
Tom Clancy's The Divison
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler