Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4]

696 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 November 2015 - 14:06

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Verkar ha stött på patrull nu vid installationen, när man spelar Darth Vader i minispelet i början så händer inget mer? Ser inte hur långt installationen gått och nån gång dök det upp att jag skulle kolla skivan/läsaren om det var något fel. Skivan är helt ny och felfri och läsaren har inte haft något problem på andra spel...

Låter minigamet vara igång ett tag så får jag se...

Postad 30 November 2015 - 14:13

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 5

Herregud, hur kan ni klaga på att folk klagar? Ska recensenter ge alla spel en 10a av 10 sålänge speltillverkarna inte lovat saker de inte hållt? Detta spelet verkar uppenbarligen inte särskilt bra, ett audiovisuellt spektakel utan djup med väldigt lite innehåll designat för att sälja DLC och "säsongspass" fulla med skit som borde ha inkluderats från början. Allt detta funkar för man kan utnyttja hypen bakom varumärket och den film som släpps. 

Detta är en stor j*vla kassako med laservapen. Ingen försökte någonsin göra ett bra spel här. Man använder andra metoder för att dra in pengarna. 

Postad 30 November 2015 - 15:06

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

En liten uppdatering, tog ca 1h att installera...men det gick iaf!

Postad 30 November 2015 - 18:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 2

Jag gillar den tiden då ett spel var ett spel, och eventuella DLC:er var EXTRA för att lite gran visa att det gått bra för en tillverkare så de bjussar på lite extra, eller kanske för en total revival med typ ett komplett spel till. Själv tycker jag att DLC:er inte ska presenteras före huvudspelet har släppts. Ta. t.ex. Blizzard och diablo..  knappt att man kunde anta att det kommer en DLC, men visst, det kom som ett paket på posten. Om man däremot bara ville spela orginal-spelet så var det liksom helt okej.

Postad 30 November 2015 - 18:51

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Det räcker att kolla på bad comp 2. Där tycker jag det var ok priser. VIP kostade 10 dollar vilket gav 5 map packs och Vietnam 15. Sen fanns det lite olika boosterpacks att köpa.

Postad 30 November 2015 - 18:54

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 2
Svaret på allas frustration över denna utveckling är ju detta rätt självklara...

Bifogad fil  greed.jpg   111.65K   0 Antal nerladdningar

Postad 30 November 2015 - 21:55

iRichard
  • iRichard
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

En mer korrekt liknelse hade väl i så fall varit att Audis bilar normalt kan köra i 300 km/h medan deras nya modell inte kan det.

Nu ska vi inte överdriva här. Vi snackar ju om EA...

Postad 01 December 2015 - 08:17

Cantstandya
  • Cantstandya
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Kan någon påminna mig när EA släppte ett komplett spel sist? Som dessutom fungerade vid release?

Postad 01 December 2015 - 10:48

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1

Kan någon påminna mig när EA släppte ett komplett spel sist? Som dessutom fungerade vid release?

Star Wars Battlefront är komplett. inget som saknas som dem hade utlovat innan release. Dessutom fungerar det smärtfritt redan vid release...

Postad 01 December 2015 - 10:51

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 1
Ja detta spel är det första spelet på länge jag är förvånad över att det fungerar så bra redan från början!

Postad 01 December 2015 - 11:24

Cantstandya
  • Cantstandya
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Ja det funkade klockrent vid release så de har lärt sig en hel del sen Battlefield 4. Visst för vissa är ett komplett spel 4 kartor och obefintlig anpassning av spelkaraktären (förutom om man lägger ner tiden att nå maxlevel då får man skins värda att kallas anpassning) och att resten säljs styckvis. Samt att tycka 9 spel modes som levererats är komplett, när endast 2 av de är nåt att ha. Man kan med den logiken säga att de levererade 40 sätt att anpassa sin spelkaraktär som utlovat också, sen om 38 av 40 är så lama att de knappt förtjänar att kallas anpassning verkar inte spela roll.

Så visst, de har levererat det som utlovats. Lika mycket som någon som lovar att du får en bil men du får istället ett chassi och 1 hjul, resten får du köpa senare.

Postad 01 December 2015 - 11:40

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Spelade till rank 7 igår, riktigt skoj! :) 

Postad 01 December 2015 - 12:08

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Ja det funkade klockrent vid release så de har lärt sig en hel del sen Battlefield 4. Visst för vissa är ett komplett spel 4 kartor och obefintlig anpassning av spelkaraktären (förutom om man lägger ner tiden att nå maxlevel då får man skins värda att kallas anpassning) och att resten säljs styckvis. Samt att tycka 9 spel modes som levererats är komplett, när endast 2 av de är nåt att ha. Man kan med den logiken säga att de levererade 40 sätt att anpassa sin spelkaraktär som utlovat också, sen om 38 av 40 är så lama att de knappt förtjänar att kallas anpassning verkar inte spela roll.

Så visst, de har levererat det som utlovats. Lika mycket som någon som lovar att du får en bil men du får istället ett chassi och 1 hjul, resten får du köpa senare.

Jag vet inte vilket spel du har spelat men i det Battlefront jag har finns det fler än 4 banor...

Spelkaraktärer skiter iaf jag i. Sånt intresserar inte mig.

Antal vapen bryr jag inte heller om. bara det finns någon/några i varje sort man gillar. I BF4 t.ex finns det hur många som helst men jag använder kanske 1-2 från varje sort.

Så ja för mig är detta ett komplett spel men visst. Om man jämför med andra spel som t.ex BO3 så har detta lite mindre innehåll. Men blir det mindre roligt eller komplett för det? Nej inte för mig. Kvalité före kvantitet tycker jag.

Redigerat av beat_strandh, 01 December 2015 - 12:11.

Postad 01 December 2015 - 13:03

Cantstandya
  • Cantstandya
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Jag vet inte vilket spel du har spelat men i det Battlefront jag har finns det fler än 4 banor...

Spelkaraktärer skiter iaf jag i. Sånt intresserar inte mig.

Antal vapen bryr jag inte heller om. bara det finns någon/några i varje sort man gillar. I BF4 t.ex finns det hur många som helst men jag använder kanske 1-2 från varje sort.

Så ja för mig är detta ett komplett spel men visst. Om man jämför med andra spel som t.ex BO3 så har detta lite mindre innehåll. Men blir det mindre roligt eller komplett för det? Nej inte för mig. Kvalité före kvantitet tycker jag.

Du bryr dig inte om antalet kartor, anpassning av spelkaraktären eller antalet vapen?

Då är ditt resonemang om att Battlefront är ett komplett spel helt meningslöst.

Postad 01 December 2015 - 14:30

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Titanfall? Dragon age? Alla sportspel? Dead space?

Postad 01 December 2015 - 14:33

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Här har vi den solklara kopplingen och flörtningen till kommande filmen som utlovats:

https://www.youtube.com/watch?v=JDfbhM9rkAo

Redigerat av masse70, 01 December 2015 - 14:34.

Postad 01 December 2015 - 14:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Alla sportspel?

Lustigkurre  :P 

Postad 01 December 2015 - 15:39

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Du bryr dig inte om antalet kartor, anpassning av spelkaraktären eller antalet vapen?
Då är ditt resonemang om att Battlefront är ett komplett spel helt meningslöst.

Har aldrig sagt att jag inte bryr mig om antalet banor. Men du däremot har sagt att det enbart finns 4st vilket är fel. Det finns fler till andra spellägen vare sig du gillar dem eller inte. Jag håller med om att 4st till Walker Assault/ Supremacy är för få men jag gillar även dem mindre spelsätten och där finns det många fler så för mig finns det gott om banor och variation. Idag får vi som förhandsbokat dessutom 2st nya ;)

Vad har karaktärsanpassning med att göra om ett spel är komplett eller inte? Påverkar ju inte själva gameplay.

Vapen bryr jag mig visst om. Läs om det jag skrev. Eller, jag förtydligar för dig: Jag tycker inte ett spel behöver onödigt många vapen som inte gör någon nytta eller känns unika. Sålänge det finns 1-2 vapen för varje sort t.ex sniper, assault, SMG, pistoler etc... som känns bra och unika så är jag nöjd.

Postad 01 December 2015 - 17:09

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Nån som testat Jakku än?

Postad 01 December 2015 - 23:30

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Dog alla eller?

Postad 02 December 2015 - 07:43

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Shh, vi spelar...

:P

Har inte provat det ännu, men ska göra det i morgon...  Ikväll och igår var jag / är jag upptagen :-(

Postad 02 December 2015 - 08:07

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Jakku var bra. Riktigt snygg bana. Kanske lite för öppen för min smak. Tyvärr kom aldrig den nya lilla banan upp när jag körde något av dem mindre spelsätten så den har jag ännu inte provat.

Men fan, folk säger att detta är ett casual spel men nu när många har kunnat lira riktigt mycket och jag själv bara lirat 9 timmar så måste jag säga att det är ett riktigt stort skillgap i detta spel. Jag blir ju slaktad nu hahaha under betan var det jag som slaktade men inte nu längre. Jag har alltid fel vapen i striderna känns det som och jag har svårt att träffa nu när alla rör sig så mycket till skillnad från början när alla var vilsna själar hehe

Redigerat av beat_strandh, 02 December 2015 - 08:09.

Postad 02 December 2015 - 08:13

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Jakku var bra. Riktigt snygg bana. Kanske lite för öppen för min smak. Tyvärr kom aldrig den nya lilla banan upp när jag körde något av dem mindre spelsätten så den har jag ännu inte provat.

Men fan, folk säger att detta är ett casual spel men nu när många har kunnat lira riktigt mycket och jag själv bara lirat 9 timmar så måste jag säga att det är ett riktigt stort skillgap i detta spel. Jag blir ju slaktad nu hahaha under betan var det jag som slaktade men inte nu längre. Jag har alltid fel vapen i striderna känns det som och jag har svårt att träffa nu när alla rör sig så mycket till skillnad från början när alla var vilsna själar hehe

Är det skillgap eller helt enkelt så att vissa låst upp perks som är bättre? Den kritiken lyftes ju i någon av filmerna.

Postad 02 December 2015 - 08:56

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Är det skillgap eller helt enkelt så att vissa låst upp perks som är bättre? Den kritiken lyftes ju i någon av filmerna.

det känns som att det är en blandning. Visst jag dör ofta av folk som låst upp andra vapen som passar bättre i vissa situationer etc men jag ser ju på deras rörlighet att dem har blivit bättre och nyttjar allt väldigt bra i spelet. Det är en blandning av båda precis som i dem andra MP spelen jag spelar/spelat. Om du är noob spelar det ju ingen roll om du låst upp något bra vapen och möter en skillad spelare men däremot om en skillad använder samma vapen då blir hen väldigt svår att möta och det är det jag känner av nu. 

Postad 02 December 2015 - 09:00

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

ps: jag säger inte att detta är ett CS:GO utan bara att det faktiskt krävs lite skills och träning för att göra bra ifrån sig även i detta spel. 

Att lära sig leda skotten, att gå efter headshot och använda rätt vapen och kort beroende på spelstil/bana är A-O i detta spel

Redigerat av beat_strandh, 02 December 2015 - 09:00.

Postad 02 December 2015 - 10:14

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Lite trött på allt jäkla granatspammande men i övrigt fortfarande ett spel som är riktigt kul.

Postad 02 December 2015 - 10:47

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Lite trött på allt jäkla granatspammande men i övrigt fortfarande ett spel som är riktigt kul.

Ja, granater är nog det jag dör mest på, hoppas dom drar ner skadan på dom senare...

Läste nånstans att 3e persons vy skulle va ftill ördel... nån som kört ett tag på bägge vyerna här, och kan konstatera..?

Hoppas på ett CQ läge, bf skadad som jag är... :P

Postad 02 December 2015 - 10:48

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

beat_strandh: Tack för förtydligandet. Det var lite så jag tänkte att det är en mix men att perks (vapen, loadouts o.s.v.) ökar gapet.

Postad 02 December 2015 - 10:51

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Det handlar ju om att röra sig vid kort- och medeldistans så där är 3:e-person bäst. På långt håll kan 1:a möjligen vara en fördel.

Postad 02 December 2015 - 11:05

iRichard
  • iRichard
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Brukar köra 3:e vy för det mesta och switchar ofta sida med ner knappen. Kör 1st person mestadels inomhus där t.ex tak kan täcka skärmen.

I den här videon kan ni se fördelen med 3rd person:

https://www.youtube.com/watch?v=KzyJ-PtuLNc

Postad 02 December 2015 - 11:31

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Balanseringen på Walker Assault känns bättre nu iallafall, hugget som stucket de senaste matcherna :)

Postad 02 December 2015 - 12:10

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Balanseringen på Walker Assault känns bättre nu iallafall, hugget som stucket de senaste matcherna :)

Nu har jag inte spelat just WA jätte mycket men av 10 ggr jag lirat har rebellerna vunnit kanske 8 ggr.... Lite skillnad mot betan ;)

Postad 02 December 2015 - 18:57

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0

Jag kör både 1a och 3e person vyer, men efter typ 3000 timmar i olika battlefield så gör jag I regel massivt bättre ifrån mig i 1a person vy, men jag får något bättre awareness I 3e, fast det syns sällan på poängen. Har en hel del mass effect bakom mig också så 3e är inte främmande så, men jag siktar klart bättre i 1a helt enkelt.

Nya kartan är bra, men många som spelar verkar fortfarande inte fatta att... PTFO = Win. Spelet har ju fått massor av kritik att vara för casual, men om inte spelarna ens fattar rött = attack, blått = Defend, så undrar man om hur det skulle gå om det var ännu mer involverat. Fast visst, då hade man troligen fått in en god portion av battlefield folket så det hade nog kunna ge sig.

Fast de behöver göra något åt team-balancing och partysystemet. På det första så finns det inget annat än antal person I laget. Så när du har två feta partyn som äntligen lyckats komma in på ena sidan så blir det storslakt. Verkar inte vara nån skillbaserad balansering överhuvudtaget. Och på partysystemet så är det tämligen ofta hopplöst att hamna i samma lag på vissa game-modes.

Än så länge, kanske blir bättre efter jul, så är det för lite folk på för många game-modes. Det är svårt att hitta mer än ett enda ledigt game ibland, och då campas ena laget av ett party... och om 4av6 sitter på voice och samspelar så blir det jobbigt.

Postad 04 December 2015 - 00:00

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
En liten fråga: I början på varje match är jag utrustad med DL-44 blastern och måste alltid välja E-11 som är favoriten.
Går det inte välja en blaster som man alltid vill börja med?

Postad 04 December 2015 - 00:37

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0

Har du E-11'an upplåst även för rebellerna så borde den stanna på E-11'an. Men annars har du ju att E-11 är default för Imperiet, och A280 för Rebellerna, och ska du använda dem på andra klassen så får du låsa upp dem för respektive när du nått en ny nivå. DL-44'an är ju annars Deluxe-bonusen som annars låses upp vid... lvl 25. Den är dock ett monster så.

Postad 04 December 2015 - 09:14

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Du sätter standard innan matchen början, funkar för mig iallafall :)

Postad 08 December 2015 - 10:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

If Star Wars Battlefront strikes you as not exactly the deepest and most complex FPS experience you've ever had, especially in comparison to previous Battlefield releases, well, you're not wrong. In fact, as reported by Gamespot, Electronic Arts Chief Financial Officer Blake Jorgensen said at the Nasdaq Investor Conference in Europe last week that the game is actually meant to be that way.

"We had designed it to be a much more accessible product to a wide age group," Jorgensen said, noting that it's one of just a few teen-rated shooters on the market. "So, an eight-year-old could play with his father on the couch, as well as a teenager or 20-year-old could play the game and enjoy it. It is more accessible. And for the hardcore, it may not have the depth that they wanted in the game."

=S

Postad 08 December 2015 - 15:38

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Läste oxå det och köper det rakt av. Tycker det kan vara skönt att det är lite enkelt jämfört med BF4. Men vill fortfarande ha fler banor och rymdstrider. Med tanke på att dom slopat kampanjen känns spelet innehållslöst.

Postad 16 December 2015 - 12:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
33% på battlefront på XO idag läste jag precis (digital download)

Edit, verkar vara en av de dyra versionerna endast när jag logga in på www.xbox.com :-\

Redigerat av SKIBBE, 16 December 2015 - 12:42.

Postad 16 December 2015 - 23:32

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
PS-store kör rabatt på alla alternativ. Spelet för 428 kr tror jag det var

Postad 17 December 2015 - 09:00

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Läste oxå det och köper det rakt av. Tycker det kan vara skönt att det är lite enkelt jämfört med BF4. Men vill fortfarande ha fler banor och rymdstrider. Med tanke på att dom slopat kampanjen känns spelet innehållslöst.

Håller med... Men mitt största problem nu är att jag aldrig har någon att lira med och att lira själv är väl kul typ 2 matcher... Tvingas lira det fortfarande trasiga BF4 istället. Helt otroligt vad Battlefront fungerar bra rent tekniskt jämfört med det mer än 2 år gamla BF4...

Postad 17 December 2015 - 09:48

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Håller med... Men mitt största problem nu är att jag aldrig har någon att lira med och att lira själv är väl kul typ 2 matcher... Tvingas lira det fortfarande trasiga BF4 istället. Helt otroligt vad Battlefront fungerar bra rent tekniskt jämfört med det mer än 2 år gamla BF4...

Ja... bådar gott för nästa BF spel! :D 

Postad 17 December 2015 - 09:55

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Får nog slå till nu när det är 33% i storen. Är det lönt att köpa deluxe eller ska man nöja sig med standard? Skiljer $7.
Blev extra sugen nu efter filmen. Väldigt positivt överraskad av den. Gillart!

Postad 17 December 2015 - 10:09

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Deluxe känns meningslöst. Antingen standard eller den dyraste med season pass.

Postad 17 December 2015 - 10:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Har inte förstått det här spelet riktigt . Har kollat lite videos men det ser ut som att om man är rätt gubbe kan man bara springa in i eldstriden med sitt lasersvärd och ha ihjäl alla utan att själv dö. Sen ser det rörigt ut och jag förstår inte riktigt vad man ska göra.

Är det klassisk tdm bara att jag inte ser det?

Postad 17 December 2015 - 10:20

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Det är en fps med arkadkänsla. Låser du upp en hjälte är du väldigt mäktig och kan lätt döda 20 vanliga soldater.
Hjältar låses upp genom att hitta en upplåsning på slagfältet. Samma med flyg och gångare.

Postad 17 December 2015 - 10:23

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Deluxe känns meningslöst. Antingen standard eller den dyraste med season pass.

Visst fan, man måste ha season pass el?

Postad 17 December 2015 - 11:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det är en fps med arkadkänsla. Låser du upp en hjälte är du väldigt mäktig och kan lätt döda 20 vanliga soldater.
Hjältar låses upp genom att hitta en upplåsning på slagfältet. Samma med flyg och gångare.

Och en sån hjälte kan man fixa i varje match då eller? Det är inte så att man alltid har den sen?

Blir det inte ojämnt och tråkigt när man inte har nån chans i andra laget då? Och blir det inte att alla bara letar efter den istället för att spela och döda motståndarna?

Postad 17 December 2015 - 11:58

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Har inte förstått det här spelet riktigt . Har kollat lite videos men det ser ut som att om man är rätt gubbe kan man bara springa in i eldstriden med sitt lasersvärd och ha ihjäl alla utan att själv dö. Sen ser det rörigt ut och jag förstår inte riktigt vad man ska göra.

Är det klassisk tdm bara att jag inte ser det?

Som Vinvent skrev så är det en Hero och den får du genom att plocka upp den i slagfältet. Dvs det år inte alls säkert att du lyckas bli en Hero eftersom alla är ute efter att vara den hehe... Sen så finns dem bara i dem stora spelsätten (20vs20) Walker Assault och Supremacy samt några specifika Hero spelsätt. Det finns TDM och CTF liknande spelsätt med mindre spelare och där finns inte Heroes att plocka upp.

Detta spel är inte mer rörigt än något annat multiplayer som man tidigare aldrig har spelat.

Dessutom kan du välja att spela i första person eller tredje persons vy vilket kanske kan röra till det lite om man bara kollat yt videos ;)

Och en sån hjälte kan man fixa i varje match då eller? Det är inte så att man alltid har den sen?

Blir det inte ojämnt och tråkigt när man inte har nån chans i andra laget då? Och blir det inte att alla bara letar efter den istället för att spela och döda motståndarna?

Man har den bara tills man dör sedan är det cooldown tid på den och sen kan vem som helst plocka upp den igen... Jag tycker den är störande men om man hjälps åt är går det ganska snabbt att ha ihjäl dem (förutom en campande Boba Fett)

Postad 17 December 2015 - 11:58

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Allt förklaras här:

http://www.gamespot....w/1100-6430689/

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.