Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 14 September 2014 - 09:17
Postad 14 September 2014 - 09:22
Weekly nightfall är samma strike fast level 28 med 8 st modifiers tror jag det var. Verkar hyffsat svår!
Det låter inte helt lätt.
Jag och solitary körde daily heroic mission eller vad det nu heter. the array fast lvl 20, va typ lättare nu än när man just börjat spela spelet.
Postad 14 September 2014 - 11:17
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 14 September 2014 - 11:18.
Postad 14 September 2014 - 11:25
Hoppade in med Rilly och frazze i en strike i natt, hoppas jag inte var till allt för mycket besvär
Var nog lite låglevlad kändes det som
Gick ju bra till slut iaf.
Du har ju levlat på bra sedan vi lirade tillsammans.
Postad 14 September 2014 - 12:08
Postad 14 September 2014 - 12:18
Ja, går fort när man slänger in lite bountys i leken
Var förresten mitt nätverk som kollapsade när jag försvann, det var ingen ragequit
Ja jag misstänkte det. Kul att du är tillbaka i MP-svängen iaf.
Postad 14 September 2014 - 13:23
Så tips för er som vill ha lite omväxlig i ert lvlande och kanske känner er lite "skrämda" av PVP.. Kör Control och satsa bara på att ta objektives. Jag lyckas ligga i mitten på ranking med några kills men får massa poäng från att neutralisera eller ta över objektives. Passa på att ta Bounties när ni gör detta, jag gick upp 3-4 lvlar på några timmar.
Edit: Jag har försökten sökt till clanen ingame men verkar inte bli accepterad, vad skall jag göra för att få detta gjort? psn: nikberndt, bungie.net: Baslcs
Redigerat av Unregisteredae116caa, 14 September 2014 - 13:28.
Postad 14 September 2014 - 14:39
Det är den däringa l2ickard som ska få tummen ur bara.
Sugen på lite PvP idag? Är 18 snart
Postad 14 September 2014 - 14:58
Edit: Jag har försökten sökt till clanen ingame men verkar inte bli accepterad, vad skall jag göra för att få detta gjort? psn: nikberndt, bungie.net: Baslcs
Visste inte du var härifrån men nu är du med. Du får gå in i gruppen och välja "set as playstation clan" innan taggen syns i spelet.
Postad 14 September 2014 - 15:01
Visste inte du var härifrån men nu är du med. Du får gå in i gruppen och välja "set as playstation clan" innan taggen syns i spelet.
Jobbarpolare till mig och rätt ny här.
Sugen på lite PvP idag? Är 18 snart
Kommer nog gibba hela kvällen så bara joina upp.
Postad 14 September 2014 - 15:23
Första heroic?Vi va 3st lvl 20-21 som testade tidigare idag ...Vi hade inte en chans.
Vi var tre, 18, 18 och 19 (varav en 18 var utomstående). Hade inga jättestora problem med den, lagom utmanande.
Postad 14 September 2014 - 17:43
Postad 14 September 2014 - 18:33
Postad 14 September 2014 - 21:09
Postad 14 September 2014 - 23:39
Det gäller att ha tur med loot, man ska hitta armor som har light stats. och det är rare eller bättre som har det.
Japp, jag har fått sjukt mycket legendary engrams senaste 2 dagarna men nästan bara skit i dom... Så man ska ha tur för att få dom och mer tur för att få något bra i dom!
Postad 14 September 2014 - 23:43
Postad 15 September 2014 - 01:02
Kom ni in i "mitt" game helt random idag eller?Det gäller att ha tur med loot, man ska hitta armor som har light stats. och det är rare eller bättre som har det.
Höll på med ett storyuppdrag på Mars när det helt plötsligt startade ett event, sen ser jag dig och två andra härifrån skjuta på någon snubbe. Hjälper till med det tankliknande fordonet och sen efteråt så ser jag dig, hälsar och du hälsar tillbaka. Sen tillbaka till storyuppdraget.
Sjukt random sekvens med tanke på både eventet och att ni kom av alla som spelar det.
Provade även pvp idag för första gången, det känns som ett modifierat Halo kan man säga, och är rätt underhållande. Gick från lvl 15 till 19 och låste upp tacklingen, redigt kul att tackla folk i korridorerna
Redigerat av Zoiler, 15 September 2014 - 01:02.
Postad 15 September 2014 - 08:31
Provade även pvp idag för första gången, det känns som ett modifierat Halo kan man säga, och är rätt underhållande. Gick från lvl 15 till 19 och låste upp tacklingen, redigt kul att tackla folk i korridorerna
Upptäckte också tacklingen igår, har fler kills med melee just nu än med något annat..
Postad 15 September 2014 - 08:39
Tack till den som spelade med mig idag och hoppas att du stod ut med att jag och min polare diskuterade recensioner och annat.
Tack själva
Postad 15 September 2014 - 09:34
Postad 15 September 2014 - 09:37
De sa samma sak i någon "what to do aftet lvl20" youtube video, de blir i det lvl spann du tillhör.en polare sa att man ska vänta med att dekryptera engrams tills man har hög level, att dom levlar med en till man tar reda på vad det är. Stämmer det?
Med andra ord verkar man iallafall ska hålla på blå engrams.
Någon som spelar på kvällarna inom tidsspannet: 20-24?
PS4
Vinter_1908
Postad 15 September 2014 - 09:42
Kör alla mot varandra precis som i cod/bf och dylikt eller? Tänkte för de som inte väljer att köra PvP kan ju spelet inte var så många timmar... Eller..?
Postad 15 September 2014 - 09:54
Det som är end game är raids.Fråga till er som hunnit med en bit. Efter man klarat alla vanliga missons, kampanjen eller vad man vill kalla det finns det ju någon strike eller vad det är och efter det då?
Kör alla mot varandra precis som i cod/bf och dylikt eller? Tänkte för de som inte väljer att köra PvP kan ju spelet inte var så många timmar... Eller..?
http://destiny.wikia.com/wiki/RaidUnlike Story missions and Strikes, Raids do not give players objectives or waypoints and instead force Guardians to figure everything out themselves.[2] Because of the necessity of communication and coordination, Raids do not support matchmaking.[3]
There are two difficulties: Normal and Hard. Normal mode focuses on learning the Raid's mechanics, communicating with the team, and strategizing.[2] In addition to everything in Normal, Hard mode focuses on a more difficult execution, including deadlier enemies, increased Raid mechanic difficulty, and a harsher death penalty. Hard mode is unlocked after the Raid is first completed on Normal.[2]
Raids can be stopped and then resumed at a different time or day, but all progress will be lost after the weekly reset each Tuesday.[2]
Det är väl det som lockar med Destiny. Om det blir vad Bungie utlovat.
Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 15 September 2014 - 09:54.
Postad 15 September 2014 - 10:08
Okej, så när "ska" man ta dom? Lvl 20 eller ännu högre?De sa samma sak i någon "what to do aftet lvl20" youtube video, de blir i det lvl spann du tillhör.
Postad 15 September 2014 - 10:15
Det som är end game är raids.
http://destiny.wikia.com/wiki/Raid
Det är väl det som lockar med Destiny. Om det blir vad Bungie utlovat.
Tackar! Visst var det Raids om vara ett par timmar om jag minns rätt?
Postad 15 September 2014 - 10:48
Finns det ngn mhb clan eller nått?
Det finns det. gå in på www.bungie.net och sök efter Minhembio i groups.
Postad 15 September 2014 - 12:03
De sa samma sak i någon "what to do aftet lvl20" youtube video, de blir i det lvl spann du tillhör.
Någon som spelar på kvällarna inom tidsspannet: 20-24?
PS4
Vinter_1908
Lägg till nikberndt på PSN om du behöver en till. Kommer nog spela iallafall fram till 22.
En fråga, finns det något intresse för Raids? Jag hade gärna testat.
Postad 15 September 2014 - 12:07
Lirade strikes med några randomsnubbar igår och det var inte det lättaste
Redigerat av Unregisteredee312c77, 15 September 2014 - 12:23.
Postad 15 September 2014 - 12:08
Lägg till nikberndt på PSN om du behöver en till. Kommer nog spela iallafall fram till 22.
En fråga, finns det något intresse för Raids? Jag hade gärna testat.
Vi är ett gäng på 5 per som söker en sista spelare för en raid imorgon 21.00. Bara att du lägger till Muffsepuff om du är sugen att hänga med då.
Postad 15 September 2014 - 12:18
Den första raiden släpps imorgon, man rekomenderas vara level 26 för detta. Man måste även spela med vänner, det finns ingen matchmaking i det läget.
Var förberedda på att Raids kommer ta tid
"Prior to Destiny's release, there were several misconceptions about the difficulty of Raids. Eric Osborne stated that on one particular raid, he and his team "spent over 45 minutes just cracking the entrance."[4] Luke Smith clarified that the group probably "had some communication issues," adding that "once your group understands how to open the Vault, it's not going to take anywhere near 45 minutes."[2] Eric also claimed that during a playtest, a group of players was not able to complete a Raid even after sixteen hours.[6] Luke clarified this also by saying that those particular players were not given any help or advice about the gameplay or the raid's mechanics and that once a group understands the encounters, it shouldn't take longer than three hours to complete a Raid"
Redigerat av DragonPuffer, 15 September 2014 - 12:39.
Postad 15 September 2014 - 12:31
Postad 15 September 2014 - 12:37
Strikes och Raids är två olika saker. Strikes finns på planeterna men också i Strike playlist. Strike playlist kör alla strikes en efter en, random vilken det blir. Det finns fyra olika level strike playlists.
Den första raiden släpps imorgon, man måste vara level 26 för detta. Man måste även spela med vänner, det finns ingen matchmaking i det läget.
Var förberedda på att Raids kommer ta tid
"Prior to Destiny's release, there were several misconceptions about the difficulty of Raids. Eric Osborne stated that on one particular raid, he and his team "spent over 45 minutes just cracking the entrance."[4] Luke Smith clarified that the group probably "had some communication issues," adding that "once your group understands how to open the Vault, it's not going to take anywhere near 45 minutes."[2] Eric also claimed that during a playtest, a group of players was not able to complete a Raid even after sixteen hours.[6] Luke clarified this also by saying that those particular players were not given any help or advice about the gameplay or the raid's mechanics and that once a group understands the encounters, it shouldn't take longer than three hours to complete a Raid"
få mig tänka på vanilla wow då 40man raids var epic och tog en hel dag o köra
Redigerat av WarpGuN, 15 September 2014 - 12:37.
Postad 15 September 2014 - 12:39
få mig tänka på vanilla wow då 40man raids var epic och tog en hel dag o köra
Dock var de ju uppdelade så man kunde ta dom på flera kvällar. Men gick ju rätt fort att kunna rensa helt på en kväll så. Hoppas det inte tar allt för lång tid och att det finns vettiga "save" points eller hur man ska se det i destiny.
Postad 15 September 2014 - 12:45
Dock var de ju uppdelade så man kunde ta dom på flera kvällar. Men gick ju rätt fort att kunna rensa helt på en kväll så. Hoppas det inte tar allt för lång tid och att det finns vettiga "save" points eller hur man ska se det i destiny.
"Raids can be stopped and then resumed at a different time or day, but all progress will be lost after the weekly reset each Tuesday.["
Postad 15 September 2014 - 13:02
Vi är ett gäng på 5 per som söker en sista spelare för en raid imorgon 21.00. Bara att du lägger till Muffsepuff om du är sugen att hänga med då.
Spelar nog fram till 22-23.. Går upp 05 denna veckan
Men hänger gärna med och gör så gott jag kan under den tiden. Är bara lvl 20 än så länge dock.
Redigerat av Unregisteredae116caa, 15 September 2014 - 13:03.
Postad 15 September 2014 - 13:14
Spelar nog fram till 22-23.. Går upp 05 denna veckan
Men hänger gärna med och gör så gott jag kan under den tiden. Är bara lvl 20 än så länge dock.
Lägg till mig och sen farmar du som fan ikväll så kör vi imorgon
Postad 15 September 2014 - 13:16
"Raids can be stopped and then resumed at a different time or day, but all progress will be lost after the weekly reset each Tuesday.["
Läste det tidigare frågan är bara var och hur man kan stoppa dom!
Postad 15 September 2014 - 13:21
Läste det tidigare frågan är bara var och hur man kan stoppa dom!
Skulle vara fint att kunna göra det närsomhelst, men jag antar att det blir vid varje checkpoint hehe.
Postad 15 September 2014 - 16:53
Skickade requeste till cla en på bungie.net
Psn: Znille85 Får se hur mycket jag hinner lira.
Postad 15 September 2014 - 16:59
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
8 bilder
235 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?