Vad krävs för att man ska få joina mhb klanen?
Min skostorlek: 45
Max längd: 1,45
En selfie där man har en äkta grekmustasch,
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call Of Duty: Advanced Warfare
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 02 2014 14:23
715 svar till detta ämne
Postad 07 November 2014 - 09:36
Min skostorlek: 45 Max längd: 1,45 En selfie där man har en äkta grekmustasch, Postad 07 November 2014 - 10:09 Han väntar fortfarande på superpatchen till mw3 Postad 07 November 2014 - 10:14
Härligt, igår fick man uppleva det berömda finnelagget igen. Skönt, som jag har längtat!
Postad 07 November 2014 - 10:42
Så enkelt är det inte, har du segelbåt till att börja med? Postad 07 November 2014 - 10:53
Haha ne men hade en motorbåt som jag sålde. Så less på vinter fixandet;)
Postad 07 November 2014 - 11:04 Vet inte om du märkt av det, men du har nog värsta finnelagget av alla. När man speccar dig hackar man fram som aldrig förr.. Postad 07 November 2014 - 11:04
Haha, kul när man googlar "finnelagg", då hittar man Bennys beskrivning i MW2-tråden:
Jo, jag har noterat det. Postad 07 November 2014 - 12:48
Hahaha skönt att googla på finnlagg också. Folk sa att jag finnelaggade runt när jag körde på fiberlinan men när fibern var nere (j*vla byggarbetare) och jag körde på 4g från mobilen så flöt det som smör. Märkligt... Postad 07 November 2014 - 12:57
Tydligen var det inte så konstigt att det inte funkade med Share Play när vi provade
http://www.engadget....d=rss_truncated Postad 07 November 2014 - 13:30
enda sedan första Black Ops kom och man ville göra det "jämnare" för alla och introducerade lag-comp deluxe har det varit på detta viset. Man blir straffad om man har ett bra internet och någon annan i matchen har ett dåligt. Det är iaf min konspirations teori Postad 07 November 2014 - 14:05
Upplever lagget i detta spel i samma sopnivå som blops och blops2. Tacka vet jag MW-serien....
Postad 07 November 2014 - 14:18
håller med. Dock var MW3 lite av ett problembarn också Postad 07 November 2014 - 15:00
När man skjuter stammar ju vapnen för tusan. Är det för att man har fiber och blir lag-compad?
Postad 07 November 2014 - 18:20
Får ni sånt här stammande som vid eldstriden strax efter 2.10 i det här klippet?
http://youtu.be/-Z5gtf_0OAI Postad 07 November 2014 - 18:30
Tack. Det där köper jag rakt av. Jag måste helt enkelt ha ett för bra bredband Postad 07 November 2014 - 18:42 jo, men tyckte ändå att det fungerade rätt bra. Har haft alldeles för många träffa-massor-för-att-ändå-instadö-moments redan så jag tröttnat på AW... Postad 07 November 2014 - 20:08 Jepp. Jag kan utlova det dessutom. Kom ihåg att det alltid patchas bort såna här problem efterhand Postad 07 November 2014 - 20:24
så lätt du tröttnar Morlock. Hade varit kul att lira lite med dig igen...
kollade inte på videoklippet men jag har märkt att det fryser till ibland mitt inne i en eldstrid. Postad 07 November 2014 - 21:33 Sanning med mod, kommer att nöta på ett tag tjurig som man är.... Postad 08 November 2014 - 01:17
Detta spel lider av samma problem som blops 2 gjorde ett tag. Skill baserad matchmaking. Så istället för att möta folk i sverige, så möter vi en bergsget i nepal.
Postad 08 November 2014 - 01:23 Skönt med lite n00bs i partyt ikväll så vi fick krossa lite. Gött lir ikväll, när spelet väl funkar skapligt är det ju faktiskt ganska kul. Postad 08 November 2014 - 08:39
Tyckte jag blev skjuten i ryggen hela tiden igår när jag testade. Jag skyller på spawn-systemet även om det säkerligen beror en del på att jag inte kan kartorna än
Postad 08 November 2014 - 13:08 Kul att man kan glädja dig rilly Postad 08 November 2014 - 16:20
När spelet funkar och jag dominerar är spelet skitkul. Annars suger det i sedvanlig ordning
Postad 08 November 2014 - 17:18 Hehe. Så illa som det gått de senaste dagarna var jag nog den största nooben av oss alla, men alla som känner sig träffade får såklart ta åt sig Postad 08 November 2014 - 17:51
Känner lika! Eller, byt ut dominerar mot att iaf inte få megatorsk Asså, hur kul är inte uplink? Postad 08 November 2014 - 19:32
Jag har haft mina upp och nedgångar med spelet. Men det sista jag spelat har varit riktigt kul. Mycket beror ju även på sällskapet. Men jag hoppas att detta spel kommer hålla, så det inte blir som ghosts och man hatar det om 3 veckor.
Redigerat av walkiii, 08 November 2014 - 19:33. Postad 08 November 2014 - 20:08
Äh du dominerar ju jämt! ;-) Var riktigt nice att lunch-lira idag. Gick in några timmar senare och då var det lagge-di-lagg-lagg-ligga för hela slanten! Fienden hoppade härs och tvärs i vansinnig hastighet. Och ibland försvann dom helt! Svårt att avgöra eftersom jag drack lite samtidigt. All in all är ju spelet greijt! Så vi kan väl åtminstone köra på tills BF5 kommer?? ;-) Postad 09 November 2014 - 15:36
ja igår runt lunch fungerade det bra. spelade senare på kvällen runt 23. Då var det katastrof. Jag kommer lira detta så länge det är kul, om det är en månad eller fler vet jag såklart inte... Men jag kommer garanterat droppa spelet när BF:Hardline kommer... Postad 09 November 2014 - 16:42
Jag kör till första prestige. Om det fortfarande känns laggigt och jag spelar lika uselt dumpar jag spelet...
Postad 10 November 2014 - 00:53
Nu börjar glitcharna dyka upp.
Tydligen kan man ta sig utanför kartan på några banor och det finns en glitch på Horizon som påminner om stenen på fuel: https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=ufxfVIubGMb3Ot-dgZAC&url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3D8tk3CBt2dHg&ved=0CB4QtwIwAA&usg=AFQjCNF2Jq0O0nzBj8SQ51JxUKUdd_9VwQ Det finns en del "how to" på Youtube redan... Postad 10 November 2014 - 08:19
Jag har delvis övergett det och lirar enbart classic-playlists. Tanken var god med skuttandet. Men vill vi verkligen ha det? COD är ju COD liksom. I mina ögon så är COD ett oldschool spel som ska utspela sig i dåtid/nutid och inte låtsas framtid. Postad 10 November 2014 - 08:29
Jepp. Nu skulle jag hellre lira Ghosts som åtminstone fungerar bra tekniskt med minimalt lagg. Jag har dock bestämnt mig för att köra ett tag till. Jag hade det jobbigt med BO2 i början också men det blev bra till slut. Postad 10 November 2014 - 08:34
Hade samma grej, lösningen var att överge assault och endast köra smg även för distans strider. Då jag inte vann en enda närstrid med assault för att dom är för långsamma. (Spelar ju hc så dmg tappet på håll är ej så märkbart som i softcore) Dock är aw helt omöjligt att bemästra känner jag, kanske får bli smg taktiken igen. Dör innan jag lokaliserat mig efter spawn. Dom är nog om ännu sämmre än tidigate spel, man startar fan på varandra. Och känns som att 90% av mina death så blir jag skjuten i ryggen... Redigerat av SKIBBE, 10 November 2014 - 08:48. Postad 10 November 2014 - 08:42
Många cod har ju varit väldigt instabila i början. Blops 2 var ju skrämmande dåligt exempelvis. Det är rätt vanligt enligt mitt minne, men det brukar ju bli rätt bra efter en månad eller två. Ghosts var ju trots allt ett undantag måste man ju säga
Postad 10 November 2014 - 10:51
Håller med dig men nu har vi detta spel och det är ganska kul för vad det är... det största problemet, som vi alla vet, är ju lagget. Hade det varit bättre på den fronten så hade det nog varit betydligt roligare och man hade sluppit suttit och sura och drömma om gamla storhetstider Postad 10 November 2014 - 11:14
Japp. Jag tycker det är riktigt roligt även fast jag suger rätt hårt nu efter ett långt cod uppehåll. Postad 10 November 2014 - 11:53
nej verkligen inte. förrförrförra var bättre än detta men dem emellan där, not so much Postad 10 November 2014 - 12:40
När allt flyter på är det ju riktigt nice, men tyvärr har det varit laggigt väldigt mkt på senaste. Fan, allas ping är röd eller gul mest hela tiden när man kollar. Mest röd. Vad händer? Ska detta fixas eller?
Edit: Enligt activision så jobbar dom hårt med detta nu. Redigerat av UprightCitizen, 10 November 2014 - 12:54. Postad 10 November 2014 - 13:09
Känns inte direkt oväntat att det är lite laggit o så, det har väl istortsett alltid varit lite strul i början
Frågan är bara kommer det att bli bättre, jag tycker att det är riktigt bra detta spel, var jätte skeptisk till hoppandet men har ändrat mig helt, jag tycker att det tillför en kul grej. Klart att man lackar ur när det inte går bra men fan va kul vi haft några kvällar vi har garvat s*tan, o det är det som är viktigast för mig, att jag har kul när vi spelar så ta det inte så alvarligt, in o spela drick bärs skratta o snacka skit, o ja skjut lite grann åxo Postad 10 November 2014 - 13:12
Jag dricker inte alkohol hemma lägre så spelet måste vara bra. Ja det enda spel som funkade tekniskt från start var Ghosts (förutom invites som gick segt).
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |