Den var det ja, snacka om lågvattenmärkeDet okända?Vad hette den där svenska filmen om de som var ute och grävde i skogen och folk försvann en efter en? Om de var biologer eller vad de var... Den var lite i stil med Blair With Project fast oändligt mycket sämre, den toppar min bottenlista
Vilken/Vilka är de mest usla filmer du sett?
Postad 16 December 2004 - 20:38
Postad 16 December 2004 - 22:23
-Charlies Änglar II - Så tråkig att jag somnade till den båda ggr jag försökte se den, och jag var ej trött!
-State & main - Tror den hette det. Fick otroligt bra kritik men var något fruktansvärt tråkig.
-Hidalgo - Somnade när dom börjat racet i öknen, extremt rutten film!
-Naken - Svensk film som kan vara kul första kvarten, sen bara patetisk kopia på bl.a Groundhog Day!
Kanske inte 100% B-filmer, för riktiga b-filmer kan vara riktigt, riktigt roliga (även om det inte är tänkt att vara roligt). Tänker främst på en film som heter "Steel". Sällan skrattat så mycket åt en film som jag gjorde åt den, kolla bara in snubbens dräkt
Redigerat av tsartiis, 16 December 2004 - 22:26.
Postad 16 December 2004 - 22:34
Postad 16 December 2004 - 23:11
Nåväl, mina kandidater är "Surf nazis must die" och "Dr Tart's torture dungeon" DÄR har ni något att bita i!
Postad 16 December 2004 - 23:21
Håller inte alls med dig. Bringing Out The Dead är en underbar psykologisk rulle. Dock kräver den att man har lite extra resurser mellan öronen så man kan tänka själv. Definitivt ingen film att döglo på. Cage gör en utmärkt roll och framhäver känsla av ångest. En klar 4 av 5 från min sida.Säger bara bringin out the dead med nicolas cage..
hör gärna vad ni tycker om denna **** rulle
I största allmänhet är ett sånt här inlägg ganska hjärndött. Gnälla, klaga och kritisera kan vem som helst. Men att verkligen skapa något det är en riktig utmaning. Allt beror på vad man har för smak. Att kritisera en film, som för någon annan kan betyda väldigt mycket är bara grymt onödigt. Se till att vara lite mer kreativa. Skapa istället ett inlägg där folk kan skriva om minnen de har till filmer eller musik, vilket har gjort att just filmen eller musiken betyder mycket för dem.
Mvh Richard
Postad 17 December 2004 - 03:58
Fick ett litet skrattanfall när Attack of the killing tomatoes dök upp.
Snacka om en film som är så usel att även
videon börjar grina illa.
Postad 17 December 2004 - 04:06
Skrämselhickan från kvalitetsbristen har inte gett sig än.
Postad 17 December 2004 - 04:36
Tog mig och en kompis ca 4 månader att kunna se klart på den. har inte repat mig än idag.
Den faller under kategorin tortyr.
Vidare har vi ju storslaget misslyckade hollywood produktioner som "pearl harbor", "den siste samulajen" och "Tröja"
Kan de överhuvudtaget producera nåt som inte innehåller 2.50h av extrema dataanimerade superdupersvultiga fläsk explosioner?
måste det nu vara extrema dataanimerade superdupersvultiga fläsk explosioner så kan de ju försöka att klämma in -lite- intelligent dialog mellan alla dessa extrema dataanimerade superdupersvultiga fläsk explosionerna.
(jobbigt att läsa?)
Redigerat av Unregistered4b9c084b, 17 December 2004 - 04:48.
Postad 17 December 2004 - 05:09
Postad 17 December 2004 - 10:08
Jag håller med bringin out the dead är en riktigt bra filmHåller inte alls med dig. Bringing Out The Dead är en underbar psykologisk rulle. Dock kräver den att man har lite extra resurser mellan öronen så man kan tänka själv. Definitivt ingen film att döglo på. Cage gör en utmärkt roll och framhäver känsla av ångest. En klar 4 av 5 från min sida.Säger bara bringin out the dead med nicolas cage..
hör gärna vad ni tycker om denna **** rulle
Postad 17 December 2004 - 10:17
Minns att den var rätt rolig, underbar parodi på Hajen!Gick igenom lite gammla vhs filmer här om dagen.
Fick ett litet skrattanfall när Attack of the killing tomatoes dök upp.
Snacka om en film som är så usel att även
videon börjar grina illa.
Men hade det inte varit en parodi hade det varit en riktigt usel film.
Postad 17 December 2004 - 14:02
Tycker den är riktigt skön. Mycket bättre än trams som Spiderman mmDet kan väll inte finnas någon som tycker att Barbed wire med Aamela Andersson är en toppen film.
Postad 17 December 2004 - 14:47
Postad 17 December 2004 - 16:02
Charlies Änglar 2 och Dracula 2000
Att man överhuvudtaget kan tänkas göra såna kalkonfilmer kan förbrylla en.
Postad 17 December 2004 - 20:50
Sämsta hyrfilm (skratta inte): Kärlekens språk (Regina lund). Jag vet, jag borde veta bättre....
Postad 18 December 2004 - 01:42
-- Patrik
Postad 18 December 2004 - 02:52
Postad 18 December 2004 - 10:11
Universal Soldier,In hell,Bloodsport,Kickboxer,Double Impact. Sett dom innan du yttrar dig? Inge illat menat men att folk skall i princip säga att den och den skådisen alal filmer suger är lite ovetande sagt.Alla Van Damme och Steven Segal filmer platsar på en sån här lista.
Postad 18 December 2004 - 11:46
Postad 18 December 2004 - 12:22
Den sämsta film som jag har sett på bio är filmen Cars (av Peter Weir) den var så genomuselt dålig att i princip alla i salongen skrek "pengarna tillbaka" och det kastades diverse grejer mot duken. Det var den enda behållningen av hela filmen, att alla var så otroligt upprörda av denna sanslösa skitfilm. Väl hemma så såg jag att en filmritiker givit filmen 5 av 5 möjliga stjärnor
mvh Mats N
Postad 18 December 2004 - 12:42
Kan inte komma på någon film faktiskt rakt av såhär, men en film som jag verkligen ogillade tidigare var Pulp Fiction, har nu inte sett den på länge men ska göra det igen.
Vi alla mognar och även så vad vi anser om filmer.
Postad 18 December 2004 - 13:11
//Loofy
Postad 18 December 2004 - 14:02
Snowboard Academy ... en riktigt riktigt kass filmFinns ju ganska många som kan kvalificera sig som kalkon rulle, många av dem är ju nämnda här redan, men en saknar jag, och det är en film som handlar om ett gäng ungdomar som åker skateboard och får för sig att dem skall spela in en reklamfilm när dem åker snowboard eller nått, så j**kla kass. Någon som kan hjälpa mig med titeln på denna usla film? (mest för att varna andra)
//Loofy
Kan det vara den du menar?
Postad 18 December 2004 - 14:10
2.1 med 355 röster
sååå dålig haha
FFS!!! gick in och tittade 37 pers har satt den som en 10 poängare
//Loofy
Redigerat av Unregistered42611, 18 December 2004 - 14:12.
Postad 18 December 2004 - 14:17
Och DVD gåvorna är ju så primitiva så man kan likaväl stå i kallduschen och riva sönder hundralappar...
Brick Top
Postad 18 December 2004 - 15:12
Ja, jag har sett samtliga och jag blir illamående när du påminner mig om dom.Universal Soldier,In hell,Bloodsport,Kickboxer,Double Impact. Sett dom innan du yttrar dig? Inge illat menat men att folk skall i princip säga att den och den skådisen alal filmer suger är lite ovetande sagt.Alla Van Damme och Steven Segal filmer platsar på en sån här lista.
Postad 18 December 2004 - 15:19
Tycker personligen att universalsoldier och bloodsport är underhållande filmer...
Postad 18 December 2004 - 15:33
Hehe... smaken är onekligen delad, vilket är tur det antar jag (sneglar på min Ghost Dog affisch på väggen...Lost in translation, Ghost dog, Bad boy bubby är bara några filmer som jag mår dåligt av att tänka på just nu...
Lost in Translation var hur skön som helst imho, har inte sett Bad Boy Bubby dock.
Säger nog Battlefield Earth eftersom jag oftast inte ser filmer som jag redan vet att jag kommer få utslag av, som t ex Britneys Crossroads och You Got Served etc. =)
Postad 18 December 2004 - 15:42
som de sämste filmerna man har sett..
Man kan inte ha sett många filmer då alltså.
Oavsett om man gillar genren eller inte så de omöjligt vara de
sämsta filmerna man har sett... obegripligt.
Sen undrar jag vilken Ghost Dog ni menar är så dålig.
Ghost Dog <-- Enligt mig inte bra direkt, men jag kan räkna upp hundratals filmer som är sämre
Wolfbane, hoppas att det inte är denna du har på väggen
Redigerat av Martin.M, 18 December 2004 - 15:46.
Postad 18 December 2004 - 16:07
Hot Chick, ogillar Rob Schneider
Polisskolan (2,3,4,5,6,7,8,?)
Dennis -> Barnfilm
Major Pain
21 grams
Witch Blair Project
Postad 18 December 2004 - 17:57
hehe... nej nej, det är Jim Jarmusch versionen med Forest Whitaker i huvudrollen.Wolfbane, hoppas att det inte är denna du har på väggen
Ghost Dog
Verkar inte finnas på nätet, köpte den i en lokal videobutik för en massa år sen.
Mycket snyggare än dom jag sett på nätet enligt mig. Har tyvärr ingen kamera att
fota den med dock.
Postad 18 December 2004 - 18:38
Kolla hans galleri så förstår ni ironin
Postad 18 December 2004 - 19:14
Inte sett så många filmer? Kanske det man har och tröttnar på "hollywood" mallen som dessa filmer i mycket är i. Själv så har jag räknat ut att jag sett någonstans mellan 7000 och 8000 filmer under alla år. Så jag har väl sett rätt många filmer antar jag? Och för mig är Ringen trilogin (har bara sett första två, dom var så usla att jag aldrig kommer orka se den tredje) och Matrix del 2 bland det sämssta jag sett, faktiskt. Inga överdrifter alls. För mig var det totyr att se klart LOTR TT, hade det inte varit för min tjej då var fan så hade jag stängt av den långt tidigare.När filmer som Matrix, Ringen triologin, Pearl Harbor kommer upp
Så där har du fel Martin
Redigerat av nin, 18 December 2004 - 19:14.
Postad 18 December 2004 - 20:04
shit alltså, tror du får komma hem till mig på filmmaraton.Inte sett så många filmer? Kanske det man har och tröttnar på "hollywood" mallen som dessa filmer i mycket är i. Själv så har jag räknat ut att jag sett någonstans mellan 7000 och 8000 filmer under alla år. Så jag har väl sett rätt många filmer antar jag? Och för mig är Ringen trilogin (har bara sett första två, dom var så usla att jag aldrig kommer orka se den tredje) och Matrix del 2 bland det sämssta jag sett, faktiskt. Inga överdrifter alls. För mig var det totyr att se klart LOTR TT, hade det inte varit för min tjej då var fan så hade jag stängt av den långt tidigare.När filmer som Matrix, Ringen triologin, Pearl Harbor kommer upp
Så där har du fel Martin![]()
Så ska vi se Glitter, Gigli, och andra höjdarfilmer
Konstigt att smaken kan vara så delad alltså.
För mig ligger LOTR triologin på förstaplats och jag har svårt att tänka
mig att något bättre kommer under min livstid
Postad 18 December 2004 - 20:44
Vi har helt enkelt olika smak för vad som är bra, repsektive dåligt.
Jag exempelvis, har fått på pälsen många gånger när jag dissar Stanley Kubriks 2001, som jag anser vara ett lika stort sömnpiller som Mission Impossible II (den sistnämda somnade jag på bion till). John Woo hade härmed gjort sin första "kalkonrulle".
Men jordens absolut sämsta film (enligt mig) alla kategorier, är den totalt överhypade skräprullen Blair Witch Project. Maken till fördummande och handlingsförlamning av ungdommar har aldrig skådats på filmduken.
Nu är det tur, att ungar inte är riktigt så urbota korkade som visas här, utan man får skylla på att det är film.
Postad 18 December 2004 - 20:52
Postad 18 December 2004 - 23:03
Jag gillade inte heller Matrix såNär filmer som Matrix, Ringen triologin, Pearl Harbor kommer upp
Sen undrar jag vilken Ghost Dog ni menar är så dålig.
Ghost Dog <-- Enligt mig inte bra direkt, men jag kan räkna upp hundratals filmer som är sämre
Wolfbane, hoppas att det inte är denna du har på väggenGhost Dog
Postad 19 December 2004 - 00:19
Det är väl kul för dig att se lite kvinnfolk...Tycker den är riktigt skön. Mycket bättre än trams som Spiderman mmDet kan väll inte finnas någon som tycker att Barbed wire med Aamela Andersson är en toppen film.
Postad 19 December 2004 - 00:22
pride.... det där är riktiga skitfilmer.Universal Soldier,In hell,Bloodsport,Kickboxer,Double Impact. Sett dom innan du yttrar dig? Inge illat menat men att folk skall i princip säga att den och den skådisen alal filmer suger är lite ovetande sagt.Alla Van Damme och Steven Segal filmer platsar på en sån här lista.
Om du säger en film med musklerna från Bryssels som är bra...
Postad 19 December 2004 - 01:45
I alla van dammes filmer så går det till såhär i slutet/slagsmål ungefär:Ja, jag har sett samtliga och jag blir illamående när du påminner mig om dom.
Universal Soldier,In hell,Bloodsport,Kickboxer,Double Impact. Sett dom innan du yttrar dig? Inge illat menat men att folk skall i princip säga att den och den skådisen alal filmer suger är lite ovetande sagt.Alla Van Damme och Steven Segal filmer platsar på en sån här lista.
han slåss bra, han åker på otroligt med stryk, någon hotar hans bästis / tjej, han spöar upp alla hur lätt som helst... Lite lamt, men action är action, jag kan se hans filmer
Postad 19 December 2004 - 01:51
Min egen nominering heter "Skyscraper", tror jag åtminstone, jag är inte säker. Det är i alla fall i princip samma handling som "Die Hard" men SÅÅÅ mycket sämre och billigare att man faktiskt häpnar. Bottenskrapet av Hollywoods C-action skådisar skall föreställa terrorister som intar en skyskrapa och tar en massa folk som gisslan. Anna Nichole Smith är en av "hjältarna". Det blir verkligen pinsamt dåligt, speciellt när personerna skall försöka verka hårda. Och så Anna Nichole Smith, som har lika stor trovärdighet som helikopterpilot och slagskämpe som Doplh Lundgren har som Shakespeare-tolkare, nej sämre faktiskt!
Sorry alla van Damme och Seagal-hatare, men jag ser hellre dessa bådas samlade produktion i ett sträck än ovan nämnda "Skyscraper" en gång till. Så dålig är den.
Postad 19 December 2004 - 01:58
Postad 19 December 2004 - 02:02
Haha... det är en porrfilmJag måste säga att Caligula är riktigt sämst .
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
90 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?