Officiell tråd - Nintendo Wii
2707 svar till detta ämne
Postad 23 januari 2006 - 02:45
Mushroom
-
Mushroom
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Du viftar inte med den, det är små, nätta rörelser med handleden.
<{POST_SNAPBACK}>
Av dom filmer jag sett så verkar det vara mycket viftande... Jag frågade dig vad du menar med detta, att upprepa dig hjälper varken dig eller mig.
<{POST_SNAPBACK}>
Precis det jag skrev, många med mig kommer välja bort "Revolution" eftersom vi vill spela med en traditionell handkontroll & traditionella spel...är det så svårt att förstå?
Postad 23 januari 2006 - 09:14
catalyst7
-
catalyst7
-
Användare
-
-
232 inlägg
Den som inte vill spela med "fjärrkontrollen" behöver inte köpa de spelen som använder den styrningen. I många spel kommer man säkert kunna välja vilket styrschema som man vill ha, precis som man kan välja att spela ett bilspel med ratt eller med handkontroll/tangentbord.
Spel som Zelda kommer kanskeatt använda den nya kontrollen till minigames som fiske och liknande, förhoppningsvis på ett välbalanserat sätt. Dumdristigt att döma ut en konsoll pga att den är innovativ, speciellt innna man har testat.
Postad 23 januari 2006 - 11:54
Mushroom
-
Mushroom
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Dumdristigt att döma ut en konsoll pga att den är innovativ, speciellt innna man har testat.
<{POST_SNAPBACK}>
Innovativ? Långt ifrån då allahanda redskap redan har funnits att köpa till diverse konsoler bla ljuspistolen och bazookan till Nes samt fiskespöt till Xbox. Att kontrollen till "Revolution" klarar dom alla spelar ju ingen roll när det inte är roligt att sitta och vifta med en fjärr. Edit: Är det rätt av dig att säga att man är dumdristig bara för att man har en annan åsikt än dig? Jag kallar inte dig något bara för att du har en annan åsikt än mig...men det säger väl mer om mig än dig.
Redigerat av Mushroom, 23 januari 2006 - 11:59.
Postad 23 januari 2006 - 12:30
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
*bla bla bla bla* Vet inte om den här bloggen har postats tidigare (orkar inte söka) och inte heller om den är äkta men det fanns en del trevligt stuff iaf. Vi får se. http://revolutiondev...t.blogspot.com/March 21: Nintendo conference, second Revolutionary aspect will be fully revealed, including list of games which can be downloaded from day one. No End Soon backward compatibility game for exclusive features will be included in this list. Look for more information about this right after the announced at this blog.
Postad 23 januari 2006 - 14:35
Unregisteredeeb1409a
-
Unregisteredeeb1409a
-
Användare
-
-
106 inlägg
Hitta en rolig sak på video.google som förklarar det nya systemet lite bättre.. länk
Postad 23 januari 2006 - 14:44
Unregisteredc5472c21
-
Unregisteredc5472c21
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
Du viftar inte med den, det är små, nätta rörelser med handleden.
<{POST_SNAPBACK}>
Av dom filmer jag sett så verkar det vara mycket viftande...
Jag frågade dig vad du menar med detta, att upprepa dig hjälper varken dig eller mig.
<{POST_SNAPBACK}>
Precis det jag skrev, många med mig kommer välja bort "Revolution" eftersom vi vill spela med en traditionell handkontroll & traditionella spel...är det så svårt att förstå?
<{POST_SNAPBACK}>
tänkte bara säga att i filmen viftar dom för att illustrera hur den funkar! skulle väll bli en ganska lam reklam film om dom bara satt i soffan och rörde lite på handleden.!
Postad 23 januari 2006 - 14:47
Grasshopper
-
Grasshopper
-
Lärjunge
-
-
327 inlägg
Hitta en rolig sak på video.google som förklarar det nya systemet lite bättre..
länk
<{POST_SNAPBACK}>
Ballt!
Postad 23 januari 2006 - 21:26
stellanb
-
stellanb
-
Användare
-
-
222 inlägg
Hitta en rolig sak på video.google som förklarar det nya systemet lite bättre..
länk
<{POST_SNAPBACK}>
Ballt!
<{POST_SNAPBACK}>
Mmm, särskilt det sista. Det såg ut som om man kunde använda den som ratt???
Postad 24 januari 2006 - 15:33
Mushroom
-
Mushroom
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Det såg ut som om man kunde använda den som ratt???
<{POST_SNAPBACK}>
Ojdå vad innovativt...
Postad 24 januari 2006 - 16:26
didrik
-
didrik
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
shit svampen va cool du är som inte tycker att kontrollen är revolutionerande...
Postad 24 januari 2006 - 16:32
VikingOne
-
VikingOne
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Jag hoppas att detta är av intresse för någon.. "An interview on News.com with Nintendo of America's executive veep of sales and marketing, Reggie Fils-Aime, revealed some savvy plans on Nintendo's part. The most striking news is that the Revolution will be available for less than $300. Well, so was the Xbox 360... sort of. More like $600 plus, if you count the hard drive and peripherals. Fils-Aime implied that a complete and accessible package will cost less than $300, which could give MS and Sony a run for their money. Nintendo's strategy here is to keep the console inexpensive, and not waste the consumer's money on features they may never use, like HD games. As for launch titles, Fils-Aime was almost entirely reticent. He did, however, say that we would see most of these announced at E3 this year, which puts the Revolution's release window squarely between May and November. This deduction at least narrows Nintendo's official window of "2006" by a few points. µ" Källa: http://www.theinquir.../?article=29192
Postad 24 januari 2006 - 16:40
Mushroom
-
Mushroom
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
shit svampen va cool du är som inte tycker att kontrollen är revolutionerande...
<{POST_SNAPBACK}>
Har inget med att vara cool att göra utan anspeglar bara i min åsikt i att jag inte tycker att kontrollen är revolutionerande då allt den kan redan finns...
Postad 24 januari 2006 - 16:58
Unregistered252eaa05
-
Unregistered252eaa05
-
Användare
-
-
240 inlägg
Hmm... va ska jag säga?
Ser ju lite roligt ut men man får väl se i slutändan hur praktiskt den kontrollen blir!
Hur många här brukar börja vrida och styra med en vanlig kontroll? JAg brukar i de bättre och svårare partierna i spelen.  Det är väl det de har försökt ta till vara.
Postad 24 januari 2006 - 18:19
Mushroom
-
Mushroom
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Jag kan mycket väl tänka mig att köpa en "Revolution" men bara om man kan använda en konventionell handkontroll i alla spel.
Postad 24 januari 2006 - 18:44
stellanb
-
stellanb
-
Användare
-
-
222 inlägg
Har inget med att vara cool att göra utan anspeglar bara i min åsikt i att jag inte tycker att kontrollen är revolutionerande då allt den kan redan finns...
<{POST_SNAPBACK}>
Det måste ju ändå vara revolutionerande att du kan göra allt med en enda kontroll, utan att behöva punga ut med stålar till bla ljuspistolen och bazookan till Nes samt fiskespöt till Xbox och nu kanske ratt. Om du sen vill hålla dig till traditionella spel och handkontroll, vem hindrar dig? Det är väl bara att låta bli och köpa de spel som är utvecklade för att inte användas traditionellt. Hur svårt kan det va?
Postad 24 januari 2006 - 20:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Jag kan mycket väl tänka mig att köpa en "Revolution" men bara om man kan använda en konventionell handkontroll i alla spel.
<{POST_SNAPBACK}>
Jasså, du ska köpa alla spel  ? Jag antar att du inte har en Gamecube? Donkey Konga använder trummor. Jag antar att du inte har en PS2? Eyetoyspelen använder inte konventionell handkontroll. Tyvärr kan du inte heller köpa en PS3 i framtiden. Det kommer spel till den som är röststyrda...tyvärr! Då återstår väl bara Xbox. Eftersom du redan sålt din Xbox 360 så ser det ut som du får gå lottlös denna generationen Som du ser i min illustration så är ditt krav i citatet ovan aningen ogenomtänkt/hopplöst
Postad 25 januari 2006 - 00:40
adrazar
-
adrazar
-
Lärjunge
-
-
344 inlägg
Håller med Zoiler...
Att direkt skicka en konsoll i tunnan innan någon av oss vanligt dödliga hunnit testa hur den är är ju bara idiotiskt.
Och varför överhuvudtaget befinna dig i denna tråden om du anser att det inte verkar vara speciellt intressant med en Rev?
Postad 25 januari 2006 - 02:24
Mushroom
-
Mushroom
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Jasså, du ska köpa alla spel ?
Jag antar att du inte har en Gamecube? Donkey Konga använder trummor.
Jag antar att du inte har en PS2? Eyetoyspelen använder inte konventionell handkontroll.
Tyvärr kan du inte heller köpa en PS3 i framtiden. Det kommer spel till den som är röststyrda...tyvärr!
Då återstår väl bara Xbox. Eftersom du redan sålt din Xbox 360 så ser det ut som du får gå lottlös denna generationen
Som du ser i min illustration så är ditt krav i citatet ovan aningen ogenomtänkt/hopplöst 
<{POST_SNAPBACK}>
Jag spelar inte spel som DK, Eyetoy-spelen eller annat som inte har en traditionell handkontroll. Gamecube har jag och eftersom den har en traditionell handkontroll så är allt okej, trummor och allt annat tjaffs kan folk köpa som vill det. PS2 hade jag men inte nu längre och där är det samma sak som nämdes tidigare. PS3 kan jag mycket väl tänka mig att köpa om den som bla 360 har en traditionell handkontroll i första hand och annat tjaffs i andra. Och varför överhuvudtaget befinna dig i denna tråden om du anser att det inte verkar vara speciellt intressant med en Rev?
<{POST_SNAPBACK}>
Är inte detta ett diskussionsforum? Är bara positiva åsikter välkomna här eller?
Postad 25 januari 2006 - 10:00
Unregistered95bc4c48
-
Unregistered95bc4c48
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Jag spelar inte spel som DK, Eyetoy-spelen eller annat som inte har en traditionell handkontroll.
<{POST_SNAPBACK}> 3.1 Vårda språket & uppträd vänligt Låt vänlighet, ödmjukhet och sunt förnuft råda. Detta gäller oavsett vilket ämne en tråd behandlar eller hur djupa klyftorna må vara mellan de åsikter som förs fram.Inlägg raderat! //FnkHoppsan, skulle ha använt mig av ordet "inskränkt" istället som tanken var från början...
Redigerat av Unregistered95bc4c48, 25 januari 2006 - 14:01.
Postad 25 januari 2006 - 10:43
Baboontrouble
-
Baboontrouble
-
Användare
-
-
154 inlägg
Är inte detta ett diskussionsforum? Är bara positiva åsikter välkomna här eller?
Nintendoanhängare är bland det mest känsliga gamers som finns så stå på dig Mushroom.  Du har all rätt till din åsikt utan att behöva försvara varenda stavelse. Personligen tycker jag att spelet i tv:n är viktigast och inte på vilket sätt man styr. Jag vill inte tänka på att jag har något i handen utan vara ett med spelet. Sen om det blir så med Nintendos grejer återstår att se...
Redigerat av Baboontrouble, 25 januari 2006 - 10:45.
Postad 25 januari 2006 - 14:08
didrik
-
didrik
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
det som är mest irriterande med mushroom är inte att han inte gillar den nya kontrollen. jag menar fine, so what? en person gillar inte kontrollen? det finns ju miljoner andra som gör det.
det som är mest irreterande för mig är att han hela tiden ska tjata om att det är värdelöst å gör så att revolution inte kommer att sälja. det ä väl snarare så att revolution kommer sälja pga kontrollen. dessutom har han ju dömt ut en hel konsoll genom sin mycket vetenskapliga test (att sitta med sin tv-fjärrkontrol i handen å leka att han styr ett spel, jag menar wtf??) utan att ens ha testat konsollen i fråga...
plus det att han säger att kontrollen inte är revolutionerande, att allt sådant redan finns. visst vissa av grejerna finns. men inte på det här sättet. inte i en å samma kontroll.
jag har då inte sett ett mer innovatiovt och flexibelt kontrollsätt sedan.... ja, sedan tv-spelen kom till.
Postad 25 januari 2006 - 14:50
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
nintendo är duktiga på att hitta nya sätt att spela på. Skjutpistol (var det nintendo som uppfann det?), rumble in controller (nin64), hoppa på en matta o kontrolera gubben på skärmen (fanns ett NES spel där man var en liten kille som skule springa upp för kullar och hoppa över stup etc så man sprang som en galning på mattan o hoppa så att grannarna klaga, Nintendo DS peka med en penna på skärm  , nintendo revolution med sin unika kontroll.
Postad 25 januari 2006 - 15:51
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Jag spelar inte spel som DK, Eyetoy-spelen eller annat som inte har en traditionell handkontroll. Gamecube har jag och eftersom den har en traditionell handkontroll så är allt okej, trummor och allt annat tjaffs kan folk köpa som vill det. PS2 hade jag men inte nu längre och där är det samma sak som nämdes tidigare. PS3 kan jag mycket väl tänka mig att köpa om den som bla 360 har en traditionell handkontroll i första hand och annat tjaffs i andra.
Jamen då är ju problemet löst. Applicera samma tänkande på Revolution så har du inga problem. Köp inte de spelen som bara använder fjärren. Fjärren är inte det enda sättet att styra spelen på. Du sa iofs att alla spel skulle vara tvungna att stödja traditionell kontroll på Revolution, men jag får anta att du menade alla spel du potentiellt skulle köpa Det mest troliga är att ett Wavebird-liknande skal medföljer när man köper NREV, vilket du kommer kunna använda för att styra spelen traditionellt.
Postad 27 januari 2006 - 11:12
slippy85
-
slippy85
-
Användare
-
-
106 inlägg
3D Realms CEO Gives Opinion About Revolution -------------------------------------------------------------------------------- CEO Scott Miller thinks up load by saying that the Revolution will be unsuccessful and Nintendo's last console. Turns out his evidence to debate this point is the most interesting. Find out why inside. Today 3D Realms CEO Scott Miller has made some pretty bold statements concerning the outcome of the next console war. Interesting thing is he is the only leading industry voice since Mark Reign to broadcast dissent about Nintendo's future console. Mark Reign, if you can recall, is the VP of Epic Games. Turns out these two have more in common than you think. Here is what Mr. Miller had to say. "My prediction for this new round of consoles is that the Xbox 360 and PS3 will wind up about equal in terms of sales, with Nintendo's Revolution coming in a distant third," Miller writes. "Perhaps this will be the last console from [Nintendo]." When asked if he had actually used the Revolution controller he then replied. "I cannot comment on the Revolution's controller until I try one." Mr. Miller made these statements today on his official blog. Mark Reign, after making his outrageous comments, was offered by Nintendo to give the Revolution a shot before passing judgment and the outcome in that case was surprising. Mark Reign then recanted his statement after actually trying the product. We wonder how long it will take Nintendo to make Mr. Miller an offer he can't refuse. Source: IGN -BIGMIGZero, news editor Link to this article: http://mozlapunk.web....nl/log/4752745 /mitch
Postad 27 januari 2006 - 11:39
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Mark Reign, after making his outrageous comments, was offered by Nintendo to give the Revolution a shot before passing judgment and the outcome in that case was surprising. Mark Reign then recanted his statement after actually trying the product.
<{POST_SNAPBACK}>
Hehe, cool. Undra om Mark Reign oxå satt hemma och lekte med tv-fjärren?
Postad 27 januari 2006 - 16:06
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Mark Reign, after making his outrageous comments, was offered by Nintendo to give the Revolution a shot before passing judgment and the outcome in that case was surprising. Mark Reign then recanted his statement after actually trying the product.
<{POST_SNAPBACK}>
Hehe, cool. Undra om Mark Reign oxå satt hemma och lekte med tv-fjärren? 
<{POST_SNAPBACK}>
Inte helt omöjligt Interesting thing is he is the only leading industry voice since Mark Reign to broadcast dissent about Nintendo's future console.
Säger väl en hel del om det 3rd party stöd Revolution kommer få
Postad 28 januari 2006 - 16:35
Unregisteredc5472c21
-
Unregisteredc5472c21
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
SOm trott så lär det nog komma ganska många fps spel till rev: http://www.revo-euro...ws.php?nid=8764
Postad 28 januari 2006 - 18:17
slippy85
-
slippy85
-
Användare
-
-
106 inlägg
Ja tyvärr kommer det nog att svämma över av shooters, men innerst inne hoppas jag att plattformsspel får en renässans, sedan känns det även som att 2D borde komma tillbaka igen, men jag kanske måste vänta till nästa generation. Men hoppas att folk laddar ner så mycket gamla nes och snes klassiker att utvecklarna tar sig för och skapar neoretro divisioner.
Postad 28 januari 2006 - 20:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Ja tyvärr kommer det nog att svämma över av shooters, men innerst inne hoppas jag att plattformsspel får en renässans, sedan känns det även som att 2D borde komma tillbaka igen, men jag kanske måste vänta till nästa generation. Men hoppas att folk laddar ner så mycket gamla nes och snes klassiker att utvecklarna tar sig för och skapar neoretro divisioner.
<{POST_SNAPBACK}>
Tyvärr och tyvärr, jag tycker bara det är bra med många FPS. Har ju inte vart överflöd under N64 och Gamecube tiden så det vore bra med lite omväxling. Det nya Mario ska tydligen ha "helt nya innovativa plattformselement" så det är något att se fram emot. 2D känns inte som det kommer göra någon comeback på stationärt format. Det är NDS område, känns det som. 2D shooters som Ikaruga hade jag gärna sett fler av.
Postad 28 januari 2006 - 20:46
Unregisteredc5472c21
-
Unregisteredc5472c21
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
det som är bra med om det kommer en massa fps spel till rev är ju att fps känns att vara den nest största grenen just nu iallfall!
Postad 28 januari 2006 - 20:49
slippy85
-
slippy85
-
Användare
-
-
106 inlägg
Problemet med shooters är att de är väldigt lika varann, men det kanske blir ändrig på det när konkurrensen hårdnar.....men jag blir lite orolig när jag ser designen på Prey, Unreal3, Gears of War, snacka om barockstil i virtuel form, svulstigt och för mycket. Men de spelen är väl ioförsig inte aktuella till revolution.
Postad 03 februari 2006 - 15:41
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Nintendo har patenterat "voice to text conversion" och "virtual ranging". Two new patent applications have shown up on the United States Patent and Trademark Office website. According to Kotakuite Psyclone, Both were filed by Nintendo of America in July 2004 but didn’t show up on the website until today.
The first application deals with a voice converting system for “remote video game play.” Think Nintendogs, but taken one step further by displaying the spoken words in actual text. Moreover, the text changes and is given distinct characteristics depending on how the words are uttered. For example, if you speak a word more loudly than others, it will appear in large font.
The other application is voice chat having “amplitude-based virtual ranging.” What does that mean? If your character is far away and I want to say something to you, I have to speak more loudly so my voice actually carries over to you.
A multi-player networked video game playing system including for example video game consoles analyzes speech to vary the font size and/or color of associated text displayed to other users. If the amplitude of the voice is high, the text displayed to other users is displayed in a larger than normal font. If the voice sounds stressed or is aggressive words are used, the text displayed to other users is displayed using a special font such as red color. Other analysis may be performed on the speech in context to vary the font size, color, font type and/or other display attributes.
Nintendo sa under E3 att man skulle ha den mest avancerade röstkontrollen to date, så det kanske är någonting sånt här vi får se i Revolution. Mycket passande för långasammare spel som MMORPG:s.
Redigerat av Zoiler, 03 februari 2006 - 15:41.
Postad 03 februari 2006 - 15:56
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Bara det funkar bättre än SJs automatiska telesvar så...
Super Mario Speech World:
- Hoppa!
*Mario lägger sig och sover*
- Res på dig!
*jag förstod inte din fråga, vill du hoppa säg hoppa, vill du springa, säg springa...*
- Hoppa för f*n! Vill du dö eller?!
*vill du avsluta spelet?*
- Kan du ge dig f*n på...
Postad 04 februari 2006 - 09:52
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4 536 inlägg
Aaah! Underbart. Morgonens första asgarv! Tack för den paccis
Postad 05 februari 2006 - 15:28
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
när tror ni revolution släpps?
själv tippar jag på december i år. Kan ju alltid va bra för alla som väntar på PS3an att köpa en revolution medans man väntar för att inte ha allt för tråkigt i vardagsrummet.
Postad 05 februari 2006 - 15:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
när tror ni revolution släpps? själv tippar jag på december i år. Kan ju alltid va bra för alla som väntar på PS3an att köpa en revolution medans man väntar för att inte ha allt för tråkigt i vardagsrummet.
<{POST_SNAPBACK}>
November i USA och December i Japan är typ bekräftat så det är inte så mycket spekulation. Tror den släpps först i Europa om man ska gå efter att den ska släppas inom 14 veckor worldwide och under 2006 i alla regioner. PS3 kommer säkert komma innan så det blir väntande på Nrev istället isåfall.
Postad 10 februari 2006 - 08:37
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Kylning. Bra.  The evolution of the revolution.
Postad 10 februari 2006 - 18:31
stellanb
-
stellanb
-
Användare
-
-
222 inlägg
Läckert, från ax till limpa!
Postad 10 februari 2006 - 18:35
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Just det ja... På GDC den 20-24 Mars ska Nintendo visa/avslöja mer av Nintendo Revolution. Så ni har något att se fram emot på fronten
Postad 11 februari 2006 - 16:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Några fraser från en tidningsskribent angående deras nästa tidning och Nrev osv. Officiell tidning. Right… *takes deeeeeeeeeep breath* This has all got a bit out of hand because of some silly press written by a marketing department, and with meer days until it goes on sale I don't see the problem with telling you about the mag in a bit more detail.
. The approach: it's tough being on an official mag, it really is. You get told so much by Nintendo themselves but moreso from other publishers, but of course you can't print most of it right there and then. It does mean that over the next six months there will be some MASSIVE exclusives and that's no exageration. Let's just say that Nintendo fans are in for a treat.
Capcom Dev Feature: let's get one thing straight here. You're not going to see any in-game pics of Revolution stuff before E3. It just ain't gonna happen. Obviously there's a load of stuff in development but why would Nintendo let people see examples of what makes Revolution so different at this stage? There are BIG things still to be announced and you're DEFINITELY not going to see screens until those aspects are announced. Again, in my best Japanese developer response: "please look forward to more informations at GDC and E3".
Låter trevligt
Postad 11 februari 2006 - 19:33
Unregistered252eaa05
-
Unregistered252eaa05
-
Användare
-
-
240 inlägg
Har det inte kommit ingamebilder till rev ännu?
Postad 11 februari 2006 - 20:42
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
nej, och om du läser texten ovanför dig så ser du att det inte kommer några ingame revolution bilder tidigast E3 mässan.
Postad 12 februari 2006 - 08:41
Unregistered252eaa05
-
Unregistered252eaa05
-
Användare
-
-
240 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> nej, och om du läser texten ovanför dig så ser du att det inte kommer några ingame revolution bilder tidigast E3 mässan.
<{POST_SNAPBACK}>
opps skäms! Läste visst zoiler inlägg för snabbt! Sorry"!
Postad 16 februari 2006 - 19:41
Unregisteredc5472c21
-
Unregisteredc5472c21
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
Postad 19 februari 2006 - 00:24
Dr_Octopus
-
Dr_Octopus
-
Användare
-
-
173 inlägg
skäms på nintendo att inte kommit upp med något ingame än. De har ju knappt någon info alls angående spelen till Revolution. Vi konsumenter väntar ju
Postad 19 februari 2006 - 01:55
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
skäms på nintendo att inte kommit upp med något ingame än. De har ju knappt någon info alls angående spelen till Revolution. Vi konsumenter väntar ju
<{POST_SNAPBACK}>
Mja man längtar ju verkligen  . Men i Mars får vi reda på "något" så det blir något att se fram emot. Och sedan kommer ju allt på E3 i Maj. Jag gillar när man inte vet alls vad som kommer hända och sedan kommer värsta bomben under E3 konferensen (Live förhoppningsvis) så man blir chockad. Hoppas inget läcker om vilka spel som ska visas, eller hur det ser ut eller whatever. Jag kommer sitta med fjärilar i magen när Reggie går ut på scenen
Postad 19 februari 2006 - 11:47
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Mja man längtar ju verkligen . Men i Mars får vi reda på "något" så det blir något att se fram emot. Och sedan kommer ju allt på E3 i Maj. Jag gillar när man inte vet alls vad som kommer hända och sedan kommer värsta bomben under E3 konferensen (Live förhoppningsvis) så man blir chockad. Hoppas inget läcker om vilka spel som ska visas, eller hur det ser ut eller whatever.
Jag kommer sitta med fjärilar i magen när Reggie går ut på scenen 
<{POST_SNAPBACK}>
eller så säger han ingenting som vanligt utan pratar om Nintendo DS eller nya gameboy deluxe som ska komma ut nästa år och ska vara så liten att du knappt ser den.
Postad 19 februari 2006 - 14:52
didrik
-
didrik
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
ahahaha
Postad 20 februari 2006 - 22:34
Dumfot
-
Dumfot
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Xboxen må vara den "bästa" burken med bästa processor osv men jag har redan en dator?
Som endel redan har sagt krävs det inte masssa graffik för att det ska infinna sig en kännsla i spelet därför tror jag på Nintendo.
Sitter och suktar efter nya rev och hoppas att den blir tokigt grym, Jag äger Nes 8bit N64 Gamecube Sony 1 o 2 den bästa maskinen eller snarare mest spelade maskinen är faktist N64 som är en "kass" maskin?? säger bara GoldenEye WaveRace Mario Kart
Postad 22 februari 2006 - 14:41
mackan-165
-
mackan-165
-
Användare
-
-
231 inlägg
Xboxen må vara den "bästa" burken med bästa processor osv men jag har redan en dator? Som endel redan har sagt krävs det inte masssa graffik för att det ska infinna sig en kännsla i spelet därför tror jag på Nintendo. Sitter och suktar efter nya rev och hoppas att den blir tokigt grym, Jag äger Nes 8bit N64 Gamecube Sony 1 o 2 den bästa maskinen eller snarare mest spelade maskinen är faktist N64 som är en "kass" maskin?? säger bara GoldenEye WaveRace Mario Kart 
<{POST_SNAPBACK}>
Du glömde Mario Tennis till 64an ?  det överlägset skönaste liret tillsammans med GoldenEye
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|