Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 December 2018 - 07:42

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Jag har med pixelering,kaon smartbox och stor parabol.

Postad 11 December 2018 - 10:12

LabanV
  • LabanV
  • Användare

• 189 inlägg
  • 1

Jag har med pixelering,kaon smartbox och stor parabol.

Någon gång varge dag händer det på svt att när en detaljrik bild bytes ut mot en nästan enfärgad ljus yta, blir den gamla bilden delvis kvar i små fyrkanter under en kort tid. Det började samtidig som bilden för övrigt blev mycket bättre för någon vecka sedan.

Postad 11 December 2018 - 16:35

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 864 inlägg
  • 0

Köpt ny tv LG C8 och plötsligt kunde man se Svt Rapport med njutning, bättre kvalitet o skarpare, lugnare bild. Mindre panelbrus o Buzz än gamla E6 trots större bild(77")ändå var den bilden bra tyckte jag. Har inte sett några fyrkanter på länge heller. :)

Postad 11 December 2018 - 20:41

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

• 119 inlägg
  • 1
Hej CD och Niklas kanske? Ang dålig kvalité på SVT. Den har som sagt blivit sämmre det senast halv året. Det jag med fler sett är att den har blivit grynig. Nu har det tyvärr också blivit så att jag ser pixlar fyrkanter som flimmrar förbi lite då och då. Oftast i nederkant.
Inte helt säker på om det "bara" är svt men det måste fixas. Tycker det är så surt att en leverantör som CD plötsligt får försig att göra saker ting sämmre istället för bättre. inspelningarna strular FORTFARANDE. Dubletter och missade inspelningar och krockar m.m och nu bilden på SVT. Allt var ju så bra förut!

Postad 12 December 2018 - 12:52

Zoonie
  • Zoonie
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Bästa vederbörande på Canal Digital.

Snälla, gulliga, söta vederbörande på Canal Digital. Många av era kunder törstar efter en Android TV app. Andelen kunder med Android TV är inte obetydlig! Det är vi som inte vill ha en Samsung TV, Apple TV eller era boxar.
Finns det ens planer på att konvertera Android appen till Android TV eller ska vi ge upp?

Mvh,
Kund som väntat över 1 år nu.

Postad 12 December 2018 - 17:51

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Jag har också upptäckt bildstörningar på SVT kanalerna. Bilden liksom fladdrar till i nederkant. Det uppträder ofta vid bildbyten i sändningen. Jag kollade upp styrka och kvalitet på signalen igår kväll, och det visade sig att SVT kanalerna hade mycket lägre värde på kvalitet än t.ex TV4 och Kanal 5 med flera kanaler. SVT hade 7 på kvalitet och 15 på S/N, medans TV4 hade 11 på kvalitet och 18,5 på S/N.

Styrkan låg däremot högre på SVT med 33, mot 28 på TV4. Ibland dippade kvaliten på SVT under 5. Kan ju knappast vara mitt LNB, (eller  kabel) som är dåliga, eftersom samma LNB .matar både SVT och TV4 med signaler. Någon annan som har kollat upp signalen? Vad säger Niklas om det här? Jag har för övrigt 2 smart boxar och har inte upplevt det här fenomenet förut.

Redigerat av beson, 12 December 2018 - 17:54.

Postad 13 December 2018 - 00:56

Ken 65
  • Ken 65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag har också upptäckt bildstörningar på SVT kanalerna. Bilden liksom fladdrar till i nederkant. Det uppträder ofta vid bildbyten i sändningen. Jag kollade upp styrka och kvalitet på signalen igår kväll, och det visade sig att SVT kanalerna hade mycket lägre värde på kvalitet än t.ex TV4 och Kanal 5 med flera kanaler. SVT hade 7 på kvalitet och 15 på S/N, medans TV4 hade 11 på kvalitet och 18,5 på S/N.

Styrkan låg däremot högre på SVT med 33, mot 28 på TV4. Ibland dippade kvaliten på SVT under 5. Kan ju knappast vara mitt LNB, (eller  kabel) som är dåliga, eftersom samma LNB .matar både SVT och TV4 med signaler. Någon annan som har kollat upp signalen? Vad säger Niklas om det här? Jag har för övrigt 2 smart boxar och har inte upplevt det här fenomenet förut.

Jag upplever samma problem både på Smart boxen och ADB boxen

Postad 13 December 2018 - 16:06

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Kul dock att bilden på fyran och femman är så bra. Trean tittar jag sällan på så kan inte uttala mig. Kan CD bara få ordning på SVT och inspelningarna så vore det bra. Kan egentligen inte fatta att det ska vara så svårt och ta så lång tid. Vad sägs om att förklara för oss på forumet var skon klämmer? Har hela den tekniska expertisen på CD lämnat bolaget eller har ni för många olika boxar att ta hänsyn till? Vad händer?

Postad 14 December 2018 - 10:20

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Kul dock att bilden på fyran och femman är så bra. Trean tittar jag sällan på så kan inte uttala mig. Kan CD bara få ordning på SVT och inspelningarna så vore det bra. Kan egentligen inte fatta att det ska vara så svårt och ta så lång tid. Vad sägs om att förklara för oss på forumet var skon klämmer? Har hela den tekniska expertisen på CD lämnat bolaget eller har ni för många olika boxar att ta hänsyn till? Vad händer?

Hej

Vad upplever du är problem med bilden på SVT nu? 

Bästa vederbörande på Canal Digital.

Snälla, gulliga, söta vederbörande på Canal Digital. Många av era kunder törstar efter en Android TV app. Andelen kunder med Android TV är inte obetydlig! Det är vi som inte vill ha en Samsung TV, Apple TV eller era boxar.
Finns det ens planer på att konvertera Android appen till Android TV eller ska vi ge upp?

Mvh,
Kund som väntat över 1 år nu.

Hej 

Har tyvärr ingen information om vi kommer komma med någon app till android tv.

Mvh
Niklas

Postad 14 December 2018 - 15:11

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Nu ska problemet med störningarna på SVT vara löst. 

Mvh

Niklas

Postad 14 December 2018 - 18:31

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Nu tycker jag SVT börjar se riktigt bra ut!

Kan vi få 5.1 ljud i Apple-TV snart också så?

Redigerat av junkan, 14 December 2018 - 18:33.

Postad 14 December 2018 - 19:33

Unregistered21d231e6
  • Unregistered21d231e6
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Hej varför strular canal digital så mycket får ingen ordning med min beställning alls

Postad 15 December 2018 - 00:44

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

Jag fick min Black Friday beställning bekräftad idag, verkar vara många som nappat.

Postad 15 December 2018 - 02:21

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
De hade gjort fel på min beställning men nu krävde jag mailbekräftelse efter rättelse så hoppas jag får min ATV snart...

Postad 16 December 2018 - 00:16

Ken 65
  • Ken 65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Hej

Mvh

Niklas

Vad har ni löst för problem? Jag har fortfarande pixel problem  på SVT kanalerna, och det är fortfarande sämre signalstyrka och signalkvalitet än t.ex. TV 4 och Kanal 5. Innan ni började förbättra bildkvaliteten var det perfekta värden på styrka och kvalitet. Vad har ni gjort för att detta har inträffat?

Postad 16 December 2018 - 07:59

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Ställer samma fråga som Ken 65. Det är fortfarande problem med pixelering på SVT:s kanaler.

Redigerat av Bajenken, 16 December 2018 - 08:00.

Postad 16 December 2018 - 08:04

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Nog tycker jag SVT ser bättre ut än innan som var katastrof men visst det är långt kvar till de andra kanalerna,
Det kanske beror på att det är 720P istället för 1080i och man gör några konstiga omvandlingar någonstans?
Ibland upplevs bilden som brusig och mönster på tex tröjor flyter ihop som det inte gör på andra kanaler.

Redigerat av junkan, 16 December 2018 - 08:05.

Postad 16 December 2018 - 13:03

LabanV
  • LabanV
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Hej

Mvh

Niklas

Efter bildväxling är ibland delar av gamla bilden kvar i den nya.

Se bifogad bild. (Som är filmad med mobil.)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  TV.jpg   114.27K   1 Antal nerladdningar

Postad 16 December 2018 - 16:06

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Pixeleringen är kvar, sett det frekvent på skidsporten på SVT1 idag.

Postad 16 December 2018 - 17:15

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Hej

Mvh

Niklas

Har sett pixelering frekvent på SVT1 idag. Ni får nog göra ett försök till innan ni ropar hej. Något bättre värde på kvalitet på signalen än tidigare i veckan, men fortfarande lägre än signalerna på Kanal5 och TV4.

Postad 16 December 2018 - 21:37

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Även kunskapskanalen fryser bilden och pixlar sig titt som tätt.

Postad 16 December 2018 - 23:18

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Nog tycker jag SVT ser bättre ut än innan som var katastrof men visst det är långt kvar till de andra kanalerna,
Det kanske beror på att det är 720P istället för 1080i och man gör några konstiga omvandlingar någonstans?
Ibland upplevs bilden som brusig och mönster på tex tröjor flyter ihop som det inte gör på andra kanaler.

SVT sänder enbart i 720p så det är ingen omvandling som CD gör.

Åtminstone inte själva upplösningen.

Redigerat av Leatherface, 16 December 2018 - 23:18.

Postad 16 December 2018 - 23:18

LabanV
  • LabanV
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Smartbox År 1 miljon SVT 1.

Bifogad fil(er)

Postad 17 December 2018 - 09:03

pebjn
  • pebjn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Under helgen (15-16/12) har det varit "pixeleringar" på flera kanaler. Jag har sett det på HD-kanalerna 1,2,3,4,5,6. "Pixeleringarna" återkommer ganska ofta och min känsla är att de uppstått efter ändringarna för att förbättra bildkvalitén på SVT HD-kanalerna. Bildkvalitén på dessa kanaler har blivit bättre men pixeleringsfenomenet har uppstått istället.

Postad 17 December 2018 - 09:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Under helgen (15-16/12) har det varit "pixeleringar" på flera kanaler. Jag har sett det på HD-kanalerna 1,2,3,4,5,6. "Pixeleringarna" återkommer ganska ofta och min känsla är att de uppstått efter ändringarna för att förbättra bildkvalitén på SVT HD-kanalerna. Bildkvalitén på dessa kanaler har blivit bättre men pixeleringsfenomenet har uppstått istället.

Hej

När det gäller 3, 4 5 & 6 också så vill jag veta hur många dB du har i signalkvalitet. Kontrollera så det inte är snö på parabolen också.

Mvh

Niklas

Postad 17 December 2018 - 11:52

Unregisteredbbf89d48
  • Unregisteredbbf89d48
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Upplever också mycket pixeleringar! Styrka ca 28 dB och kvalite ca 7.6 dB på båda ingångarna!

Parabolen snöfri vill jag också tillägga!

Postad 17 December 2018 - 11:53

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Upplever också mycket pixeleringar! Styrka ca 28 dB och kvalite ca 7.6 dB på båda ingångarna!

Hej

Kvalitet 7.6 dB kommer orsaka störningar i bilden för dig, allt under 10 dB orsakar störningar vid minsta dåliga väder. Skickat ett PM med lite tips på vad du kan testa för att lokalisera signalproblemet.

Mvh
Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 17 December 2018 - 11:58.

Postad 17 December 2018 - 13:01

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Pixelering fanns även innan förbättringen av SVT så det är tveksamt om det har något samband.

Jag har också omkring 7 i kvalitet, har för mig att det brukade ligga på runt 11 tidigare.
Frågan är om något ändrats i utsändningarna eller om det bara är så för många av oss att LNB behöver justeras efter ett antal år på taket.
Ni som har nyinstallerad parabol, vad har ni för värde på kvalitet?

Redigerat av Legion, 17 December 2018 - 13:02.

Postad 17 December 2018 - 13:19

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Pixelering fanns även innan förbättringen av SVT så det är tveksamt om det har något samband.

Jag har också omkring 7 i kvalitet, har för mig att det brukade ligga på runt 11 tidigare.
Frågan är om något ändrats i utsändningarna eller om det bara är så för många av oss att LNB behöver justeras efter ett antal år på taket.

Nu är inte min parabol helt nyinstallerad men jag bytte LNB för ett par veckor sedan när jag fick Oneplace. Kvaliteten ligger på 15 ca och jag har inte upplevt några pixliga sändningar alls.

Postad 17 December 2018 - 13:22

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

7 dB är för låg kvalitet, då kommer du ha störningar eller ingen bild alls.

Mvh

Niklas

Postad 17 December 2018 - 13:44

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Om ni upplever problem med störningar så är det viktigt att vi kontrollerar signalkvaliteten. På våra ADB-boxar så är det raden där det står S/N: under Tuner som ni behöver titta på.

Gå till den kanal ni upplever störningar på och tryck

ADB-boxar

Meny / Inställningar / Teknisk information / Signalmätare / Och skriv vad som står på S/N:

OnePlace

Meny (blå knapp) / Inställningar / Satellit / och skriv vad som står på Kvalitet (dB)

Är kvaliteten under 10 dB så är det ett dåligt värde som kommer orsaka störningar vid sämre väder eftersom det inte finns någon marginal, vi rekommenderar att man ligger på 14-15 dB för att ha en bra marginal när det tex är dåligt väder. Det är omöjligt att säga vad som orsakar ett signalproblem, men det första som bör kontrolleras är om det är skymd sikt eller snö/is på parabol/LNB.

När ni tittar på signalkvaliteten i menyn så kan man testa trycka på sidan och under parabolen för att se om kvaliteten ökar för att få en förståelse vart problemet ligger, men det absolut bästa är att ta hjälp av en installatör.

Styrkan är inget ni behöver titta på.

Mvh
Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 17 December 2018 - 16:30.

Postad 17 December 2018 - 14:19

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

Jag har OnePlace box och kvalite signalen ligger mellan 15-16

Såg oxå att med Smartboxen hade jag ca 6dB i kvalite och detta va med platt parabol vilket gav något sämre men deta va nyinstallation och och bilden va bra. Smartboxen har ju en annan skala gämfört med OnePlace, om det inte blivit ändrat med nån uppdatering. Hittade 2år gamla bilder på smartboxen och då va det den lägre skalan

Så det beror ju på vad du har för box. Är det smart box så är 7dB bra, har du OnePlace så är det helt värdelös signal. :)

Redigerat av Turbo-Danne, 17 December 2018 - 15:06.

Postad 17 December 2018 - 14:22

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
1an igår mellan 20-21 halv bild 7ggr.Jodå värdena är i topp.
Boxen får helgerna på sej sen blir det Smartlådan igen, inte ett bekymmer på två år med den.

Postad 17 December 2018 - 14:45

Ken 65
  • Ken 65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Hej

Om ni upplever problem med störningar så är det viktigt att vi kontrollerar signalkvaliteten.

ADB-boxar

Meny / Inställningar / Teknisk information / Signalmätare / Och skriv vad som står på S/N:

OnePlace

Meny (blå knapp) / Inställningar / Satellit / och skriv vad som står på Kvalitet (dB)

Är kvaliteten under 10 dB så är det ett dåligt värde som kommer orsaka störningar vid sämre väder eftersom det inte finns någon marginal, vi rekommenderar att man ligger på 14-15 dB för att ha en bra marginal när det tex är dåligt väder. Det är omöjligt att säga vad som orsakar ett signalproblem, men det första som bör kontrolleras är om det är skymd sikt eller snö/is på parabol/LNB.

När ni tittar på signalkvaliteten i menyn så kan man testa trycka på sidan och under parabolen för att se om kvaliteten ökar för att få en förståelse vart problemet ligger, men det absolut bästa är att ta hjälp av en installatör.

Mvh
Niklas

Har kollat signalkvaliteten på min ADB 500 GB och Smartboxen just nu, och nu är värdena likvärdiga med Tv 4, Kanal 5 och SVT 1 o.2 . S/N: 13 till 14 dB. Men har inte kollat pixelering ännu.

Redigerat av Ken 65, 17 December 2018 - 14:48.

Postad 17 December 2018 - 16:14

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 864 inlägg
  • 0

1an igår mellan 20-21 halv bild 7ggr.Jodå värdena är i topp.
Boxen får helgerna på sej sen blir det Smartlådan igen, inte ett bekymmer på två år med den.

Tyvärr är inte Smartboxen vad den har varit... Dom har varit o pillat med Epgn och inspelningsfunktionen som är seg med buggar.

Postad 17 December 2018 - 16:24

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Hej

Om ni upplever problem med störningar så är det viktigt att vi kontrollerar signalkvaliteten.

ADB-boxar

OnePlace

Jag misstänker att vi pratar om olika saker, det finns ju tre värden, S/N, Styrka och Kvalitet.

Niklas, för att undvika missförstånd, är det S/N eller Kvalitet som ska vara minst 10?

Så här ser det ut på min smartbox:

Bifogad fil  DSC_0620.JPG   64.99K   14 Antal nerladdningar

Postad 17 December 2018 - 16:28

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Jag misstänker att vi pratar om olika saker, det finns ju tre värden, S/N, Styrka och Kvalitet.

Niklas, för att undvika missförstånd, är det S/N eller Kvalitet som ska vara minst 10?

Så här ser det ut på min smartbox:

attachicon.gifDSC_0620.JPG

S/N visar hur många dB du har. Det som visas under kvalitet är marginalen, dvs du har väldigt bra marginal, men har du lågt värde på S/N så kommer tex stapeln för kvaliteten att vara gul/röd.

Det är vad som står på S/N som är intressant.

Ser att det blev otydligt beskrivet av mig, ska uppdatera mitt inlägg.

Du har bra signal!

Redigerat av Allente Sverige, 17 December 2018 - 16:30.

Postad 17 December 2018 - 17:17

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Du har bra signal!

Ok, bra att det reddes ut👍

Då återstår frågan vad som orsakar störningarna i bilden som flera upplever?

Postad 17 December 2018 - 17:34

AC3
  • AC3
  • Forumräv

• 866 inlägg
  • 0

Här är värdena från en typisk installation med Canal digitals 64 cm parabol. (Triax TD64)
20181213-CD-tvillinginstallation-880149-datalogg-vardagsrum.png

Postad 17 December 2018 - 17:54

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Signalkvalitet: 15,3 dB

Kanal: Kunskapskanalen HD

Postad 17 December 2018 - 18:15

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Dålig signal. Pixlering ADB box
På svt 1= 15,4 S/N
Samt styrka 100%
Kvalite 100%

Jag har pixlering. 2018-12-17. ! Inte haft förrut på flera år! ( Inte heller strul med EPG först när ni bytte EPG leverantör )

Så tråkigt!

Postad 17 December 2018 - 19:32

Unregisteredbbf89d48
  • Unregisteredbbf89d48
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Ser att jag inte har tittat på S/N utan på styrka och kvalitetet. S/N ligger på 15.7 till 15.9 men trots detta pixeleringar!

Postad 17 December 2018 - 20:17

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Har åxå märkt av pixeleringar på flera kanaler, inget som märkt av förut. 100% på att d inte beror på vädret. Började efter ändringar på SVT kanaler.

Postad 17 December 2018 - 22:32

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Det diffar en del mellan kanalerna i kvaliten. De sämsta har 7,7db styrka och de bästa 10,5. Kaon box och en stor parabol.
Hur kan det vara att det skiljer så mellan olika kanaler. Man tycker styrkan eller kvaliten på signalen borde vara konstant såvida inte parabolen rör sig varje gång jag skiftar kanal.

Postad 17 December 2018 - 22:50

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Det diffar en del mellan kanalerna i kvaliten. De sämsta har 7,7db styrka och de bästa 10,5. Kaon box och en stor parabol.
Hur kan det vara att det skiljer så mellan olika kanaler. Man tycker styrkan eller kvaliten på signalen borde vara konstant såvida inte parabolen rör sig varje gång jag skiftar kanal.

EIRP nivåerna varierar mellan olika transpondrar, beroende på vilken satellit som sänder kanalen

Postad 18 December 2018 - 09:41

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Tack alla som skickat uppgifter på signalkvaliteten, då har jag den info jag behöver.

Mvh
Niklas

Postad 18 December 2018 - 11:25

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Mitt mastfäste hade börjat ge upp och installatören tycke det var bättre att sätta en mindre skål (mindre vindfång) och flytta upp ena fästet samt skjut ner maströret en bit så det blev stabilare. Nu när det är gjort så tyckte jag att det blev lite sämre signal men nu verkar det som att fler har dessa problem så det beror nog inte på bytet.

Mätaren i ADB boxen visar däremot fulla staplar och liknande s/n som ovan.

Postad 19 December 2018 - 20:26

Unregistered5645b62e
  • Unregistered5645b62e
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Cmore... Har just skaffat detta för ett tag pga att Harry Potter skulle finnas där. Toppen för grabben tänkte jag men vill ha svenskt tal. Hittar dem i appen på mobilen och på webben men hittar inte åt dem på Apple tv. (Ny med denna). Idéer?

Postad 19 December 2018 - 21:28

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Cmore... Har just skaffat detta för ett tag pga att Harry Potter skulle finnas där. Toppen för grabben tänkte jag men vill ha svenskt tal. Hittar dem i appen på mobilen och på webben men hittar inte åt dem på Apple tv. (Ny med denna). Idéer?

De finns där också. Hos mig ligger de synliga några rader ner när jag kommit in i appen. Testa annars att söka (högst upp i appen). Då hittar du alla.

Postad 19 December 2018 - 22:30

Unregistered5645b62e
  • Unregistered5645b62e
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Tack för svar men jag hittar inte de senaste filmerna på svenska..

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.