Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus

7088 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 20 November 2017 - 08:58

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 1

+ + + Charles Manson torde ha gått bort tidigare.

- - - Hans offer som fick lida.  :angry:

Postad 21 November 2017 - 15:38

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

- Stockholm har snökaos som vanligt! Det är faktiskt humor att det blir lika dant varje år! Som skåning som alltid får hör att vi inte kan ha en susning om vad snökaos är så blir det ytterligare humor.

- Förseningar och olyckor p.g.a. snökaoset.

PS. En av mina kunder från Skellefteå säger att de norrlänningar som skrattar åt skånsk snökaos har aldrig varit där och upplevt det! Det var det jävligaste han varit med om! DS.

Postad 21 November 2017 - 18:22

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Melmac,

Skratt, dessa kaos handlar ju faktiskt om hur mycket i vilken stressfaktor vägnätet ligger under. Idag blev det glashalt/glasgata på södra sidan efter 0900. När jag for och handlade material idag låg sju bilar i diket inom 15km. Men jag är övertygad om att dessa individer inte är uppvuxna i Sthlmstrafik. Skratt.

Postad 21 November 2017 - 18:23

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Kan nog sätta en tunba skit på att de även körde med sommarhjul...

Postad 21 November 2017 - 19:41

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
+ Vintern närmar sig
+ Hockeykväll
+ Garantibyte av bilens ena lamphus imorgon

- Folk som kör som det vore isgata överallt
- Folk som inte räknar med is och frost och stressar
- Folk som stressar överlag i trafiken
- Folk med sommardäck i slutet av November

Kan nog sätta en tunba skit på att de även körde med sommarhjul...

När man hör folk säga ”Det är inte lag på vinterdäck förän 1 December så jag väntar lite till” i mitten av November så undrar man ganska mycket hur de tänker...
Någon här som kanske kan bidra med sin åsikt där?

Postad 21 November 2017 - 20:00

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0

När man hör folk säga ”Det är inte lag på vinterdäck förän 1 December så jag väntar lite till” i mitten av November så undrar man ganska mycket hur de tänker...
Någon här som kanske kan bidra med sin åsikt där?

Jepp, förr när jag hade en skön vit 740 -89 endast med ABS och inget antislir eller annat gott så brukade jag alltid vänta in nyår innan vinterdäcken sattes på. Har ALDRIG varit i diket eller krockat. Däremot lärde det mig total närvaro vid bilkörning. Bl. a. då det kom 40cm snö på tre timmar för runt 10 år sedan. Hade då delvis slicks på framdäcken, men jag kom hem. Kanske den mest skrämmande resan i livet än så länge. Där lovade jag mig själv att vara tidig snarare än sen med däcken.  :lol:

Bilkörning är en aktiv syssla. Folk som inte kan var aktiva i sin körning krockar oavsett var de bor i Sverige. Trafiken i Sthlm är som alla vet panikartad emellanåt. Att det inte sker tio ggr fler olyckor förvånar mig. De som passerat Essingeleden eller City dag eller natt är upplever hur hårt och ansatt vägnätet är. Det finns inte mer plats för fler bilar, Stoppköer E4 norrgående vid Kungens Kurva varje morgon från 06:00!!!  Södergående stoppkö vid järva först vid 07:00. Lemmeltåg är närmast en klockren beskrivning.

Lustigt är det ju då att folk som bor långt utanför köer och stress i trafik trots lugnet ändå hamnar i diket eller smäller in i häcken på någon annan.   :D  ;)  :rolleyes:

Nu kör jag V70 awd. Och den är näst intill tråkig i jämförelse med 740 i vintertid.  ^_^

Redigerat av PML73, 22 November 2017 - 06:42.

Postad 22 November 2017 - 09:07

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

- Att man inte kan räkna med lokaltrafiken i Stockholm, egentligen ska man inte behöva bil.

- Inget görs.

+ Det är lite fint med snö, tur att man börjar så pass tidigt att man slipper köerna som blir. :P

Postad 22 November 2017 - 13:49

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Melmac,

Skratt, dessa kaos handlar ju faktiskt om hur mycket i vilken stressfaktor vägnätet ligger under. Idag blev det glashalt/glasgata på södra sidan efter 0900. När jag for och handlade material idag låg sju bilar i diket inom 15km. Men jag är övertygad om att dessa individer inte är uppvuxna i Sthlmstrafik. Skratt.

Nä, det är väl inte många i Sthlm som är uppväxta i Sthlm längre, alla är inflyttade. Men det är komiskt att kollektivtrafiken lamslås varje gång.

I och med att vädret är nyckfullt i Nov. så är det lika bra att lägga på vinterdäcken i början av månaden. Det är dessutom inte så j*vla kallt då så man kan lätt rengöra fälgarna utan att frysa av sig fingrarna. En bra domkraft och fälgkors så gör man två bilar på 1 timme.

Postad 22 November 2017 - 13:51

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

+ Nya bilen landade på uppfarten lagom till första snön (här iaf).

- Tråkiga vinterfälgar men de får åka med en säsong iaf :P

Postad 22 November 2017 - 15:52

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0

- Att man inte kan räkna med lokaltrafiken i Stockholm, egentligen ska man inte behöva bil.
- Inget görs.

+ Det är lite fint med snö, tur att man börjar så pass tidigt att man slipper köerna som blir. :P

Stockholm är ett skämt på många sätt. När jag skulle hem från S:t Göran med lindad fot för några veckor sedan kom inte bussen. En dryg halvtimme försenad kommer en ersättningsbuss – då har Trafikverket tydligen stängt av en avfart på Essingeleden utan att meddela SL, som får panik.

Kommunikationerna kan inte fungera utan kommunikation. Faller en centimeter snö i Stockholm blir det Michael Bay direkt.

Postad 22 November 2017 - 17:34

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Zacabeb,

Återigen, det är inte Sthlmare som är usla på kommunikation. Nu bor snart hela 25% av Sveriges befolkning i området. Det är väl dessa inflyttades oförmåga att fungera i större grupp som hämmar utveckling, lärande och kommunikation. Skratt. Vi andra har det i blodet.

Glöm inte vilka som styr och prioterat i Stockholms stadshus/landsting. Däri kanske du finner svar på bristande kompetens.

Redigerat av PML73, 22 November 2017 - 17:40.

Postad 23 November 2017 - 12:12

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 1

Glöm inte vilka som styr och prioterat i Stockholms stadshus/landsting. Däri kanske du finner svar på bristande kompetens.

Ah, ni har samma styre som oss i Göteborg där korruption, politiskt maktmissbruk, mutor och andra flummiga projekt har blivit vardagsmat...

Postad 23 November 2017 - 13:02

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Johan, håller med dig där. Skulle vara kul att läsa mutad krona per capita i varje stad. NKS, Nuon samt all skola och sjukvård. Och så sades det att landstinget tidigare var extremt ineffektiv. Skratt. Livet i Sthlms landsting idag är en svart komedi på hur mycket fel tjänstehen kan få till på kortast tid.

Postad 23 November 2017 - 17:44

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
- en separation/skilsmässa kryper allt närmare.

Då båda två mer eller mindre har sagt att man inte attraheras längre 😏 plus att dem få gemensamma intressen som vi haft tillsammans har sakta men säkert försvunnit under småbarnsåren, nu är barnen 9 & 5, och vi gör mest saker på egen hand.
Parterapi vet jag inte om det skulle hjälpa.

+ förhoppningsvis kanske vi kan avsluta det som vänner, då vi alltid kommer ha kontakt med varandra genom barnen.

Postad 23 November 2017 - 19:24

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

- en separation/skilsmässa kryper allt närmare.

Då båda två mer eller mindre har sagt att man inte attraheras längre 😏 plus att dem få gemensamma intressen som vi haft tillsammans har sakta men säkert försvunnit under småbarnsåren, nu är barnen 9 & 5, och vi gör mest saker på egen hand.
Parterapi vet jag inte om det skulle hjälpa.

+ förhoppningsvis kanske vi kan avsluta det som vänner, då vi alltid kommer ha kontakt med varandra genom barnen.

Tyvärr vet jag känslan...

Postad 23 November 2017 - 21:28

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

• 1322 inlägg
  • 0
+ Essingeleden i morse.
+ Essingeleden hem.
- Synd att det orsakades av en bilbrand.
- Det känns som att de misslyckats med Norra länken när allt måste stängas för en bilbrand...
- ... och även för bärgningen av bilen.

Postad 23 November 2017 - 21:33

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

• 491 inlägg
  • 0

-  Ännu en kabel har blivit glapp till mina gamla Sennheiser Momentum, j*vla skitkablar.

Postad 24 November 2017 - 03:20

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0

+ Styra sitt eget liv i den riktning som är bäst för egen del, familj och framtid.

+ Bara en vecka kvar på jobbet. Ska bli rasande skönt att slippa resandet, men än bättre att bli av med en arbetsvägrande kollega.

- Kommer att sakna många andra goda arbetskamrater. 

- Så tråkigt att många chefer saknar förståelse för att de INTE är menade som chef eftersom de saknar alla former av ledaregenskaper.  :huh:

+ Enligt egen livsåskådning får jag då axla ansvaret och läsa vidare på fritid så att jag kan påverka för det bättre om något år.  :D

Postad 25 November 2017 - 18:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
- mitt humör som svänger värre än klimakteriet.

+ 3dagars till SRF inhandlat.

Postad 25 November 2017 - 19:53

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0
+ Marilyn Manson konsert
- förbandet var skit
- hoppas hans röst håller :/

Redigerat av frollic, 25 November 2017 - 20:48.

Postad 25 November 2017 - 20:10

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Frollic,

Vad fasen. Var inte Karln inne på sjukan nyss?

Postad 25 November 2017 - 20:47

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Frollic,

Vad fasen. Var inte Karln inne på sjukan nyss?

Jooo ... Han fick nån scenrigg över sig.
Tydligen inte tillräckligt tung för att skada för en längre paus... ,)

Postad 25 November 2017 - 20:51

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Show must go on.

Postad 27 November 2017 - 17:08

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

- Kommer att sakna många andra goda arbetskamrater. 

- Så tråkigt att många chefer saknar förståelse för att de INTE är menade som chef eftersom de saknar alla former av ledaregenskaper.  :huh:

Alltid samma insikt när man byter jobb, om arbetskamrater. :)

Önskar att man någon gång hitta ett ställe med bara bra chefer. :P

+ Nästan bara bra på nuvarande.

- Men, det måste ju som ALLTID finnas en jubel åsna... :) en energitjyv som påverkar hela stället, och bara får hållas. Man kan bara rulla ögonen åt spektaklet och förundras över hur somliga är, undrar om de någonsin känner lycka? Eller är det ett spel ibland för att få uppmärksamhet, om än så på urdåligt sätt?

+ Snart jul! :) Allt redan färdigt med maten som skall frambringas likt magi igen. Tror julmaten samt vårgrisen är mina två favvohelger faktiskt.

Postad 29 November 2017 - 10:55

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

- Men, det måste ju som ALLTID finnas en jubel åsna... :) en energitjyv som påverkar hela stället, och bara får hållas. Man kan bara rulla ögonen åt spektaklet och förundras över hur somliga är, undrar om de någonsin känner lycka? Eller är det ett spel ibland för att få uppmärksamhet, om än så på urdåligt sätt?

Ja det är väl så över allt. Verkar som att när en försvinner utvecklas en ny. Eller så är det så att man själv är jubelåsnan!?  :blink:

Jag vet bara att vi har också en energitjuv som ska ha uppmärksamhet hela tiden och även när personen har tvärfel så lyckas den vända det till att den hade rätt hela tiden, helt fantastiskt!

Postad 02 December 2017 - 22:17

Unregistered03303df7
  • Unregistered03303df7
  • Forumräv

• 640 inlägg
  • 0

- Förbaskat drygt att flytta :wacko:

Postad 03 December 2017 - 10:44

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
+ Vinterstudion tacksam över att kunna bidra till sådan här event :)
+ Charlotte Kalla :wub:

- Posten har "slarvat bort" en av mina nya speakers :blink:

Redigerat av mcmike, 03 December 2017 - 10:47.

Postad 10 December 2017 - 21:45

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
- tappade min 1,5 år gamla Samsung Galaxy S7 Edge så hela fronten sprack. 2995kr för att byta skärm känns ”sådär”...

+ plockat ut ny telefon, första iPhone för mig (7) - ruskigt nöjd hittills!

Postad 14 December 2017 - 14:47

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 1
- Min hyresvärd. Förra julen hade vi byggnadsställningar eftersom det tog dem ett år att åtgärda nedrasad puts (byggnadsställningarna var uppe i tio månader), nu håller de på att renovera vinden. Deras entreprenör har hållit på med slagborr varje dag i tre veckor från sju på morgonen, även lördagar. Jag är helt slut.

Ovanpå det så sjönk vattnet undan i toalettstolen under morgonen, så det luktar shitfuckpiss. Men fusket med avloppet beror på den förra hyresvärden, lika usla de, som anlitade en inkompetent entreprenör för stambyte.

Och min brutna fot som är hyresvärdens fel blir inte bra. Men jag har en hel fot också att sparka dem i skrevet med.

Postad 15 December 2017 - 13:54

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 1

Jag tror inte du förstår kraften i sprängningarna riktigt.

Det är som Zacabeb redan skrivit.

I mitt hyreshus är det en stor snackis. Huset vibrerar och fönsterrutorna skallrar. De minsta barnen blir livrädda. Det är som en mindre jordbävning. Häromdagen stod jag på balkongen när de sprängde och balkongräcket skakade (förutom att fönsterrutorna skallrade)

Jag är ingen geolog men mitt hus står uppe på en klippa (det är förmodligen samma slags mark hos Zacabeb tvärs över gatan) och det är kanske därför det känns såpass (?)

Jag förstår inte riktigt vad du menar med att de ska spränga under rusningstrafiken? Det går väl utmärkt att göra. De spränger och borrar fram tunnlar i urberget för nya motorleder under vår stadsdel (och ett vidare område) så ingen trafik ovan jord påverkas vad jag vet.

Även jag har fått information om att där jag bor ska inte mycket märkas men det är alltså skitsnack. Det märks (och känns!) rejält.

De ska vara klara med utsprängingen av tunnlarna runt 2022 och jag tror inte de nått fram till precis under mitt hus än. Det blir kul...

Trafikverket har till slut vaknat och medger nu att störningarna är större än de tidigare meddelat.

Jag fick idag ett brev från Trafikverket där de bland annat skriver

"Vartefter tunnelfronterna närmar sig märka mer och mer av vibrationer och ljud från våra sprängningar och borrarbeten, så kallade stomljud. De fortplantas genom berget och upp i fastigheterna"

"Själva sprängsalvorna låter som ett smattrande och kan få fönsterrutor att vibrera och prydnadssaker i bokhyllor och på fönsterbrädor att flytta på sig. En sprängsalva är över på mellan åtta till tolv sekunder"

Ja ja... bättre sent än aldrig.

Postad 15 December 2017 - 16:45

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
FEA,

Saigon... shit. still in Saigon.....

Postad 23 December 2017 - 22:13

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
- Julen
- Släkt
- Ex

+ Hade det inte varit för fru och barn hade jag gjort något dumt ikväll.
- Förbannat trött på den här j*vla skiten!
- Hatar julen!

Postad 23 December 2017 - 23:07

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

- Julen
- Släkt
- Ex
+ Hade det inte varit för fru och barn hade jag gjort något dumt ikväll.
- Förbannat trött på den här j*vla skiten!
- Hatar julen!

Inte bra och göra dumna saker. Bättre att åka in och söka hjälp om man mår dåligt. Det som synes enklast är oftast det sämsta...

Postad 24 December 2017 - 00:07

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Jag har sett vad den enkla vägen orsakar för de som står en nära och det vill jag inte utsätta mina barn för det.
Men det är fan så jobbigt, klockan har nu slagit över till den mörkaste dagen på hela året för mig :(

Postad 24 December 2017 - 01:14

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

Jag har sett vad den enkla vägen orsakar för de som står en nära och det vill jag inte utsätta mina barn för det.
Men det är fan så jobbigt, klockan har nu slagit över till den mörkaste dagen på hela året för mig :(

Ett tipps kan vara att åka bort bara med dem man gillar eller kanske själv för den delen. När jag jobbade inom psykvården hade jag en patient som mådde apa över jul o nyår. Han provade att hoppade över allt och drog iväg själv utomlsnds en jul. Var enligt honom det bästa han gjort ( konstigt nog tyckte hans familj det samma). Blev något han började regelbundet med och firade sedan jul med barnen själv senare.

Vi såg honom aldrig mer inom vården senare. Är kanske ingen tröst men du är långt ifrån ensam att lida över jul. Är vanligare än man tror.

Postad 24 December 2017 - 02:35

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Mm, åka bort är iofs bättre än att sitta hemma full av ilska och sorg. Tack för tipset.

Postad 25 December 2017 - 01:40

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 2
+ God jul på er alla!!1111111 :)

Postad 26 December 2017 - 19:51

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
+ Långledig skönt
+ Småkronorna, nu drar det roligaste VM:et igång🏒

Redigerat av mcmike, 26 December 2017 - 19:52.

Postad 26 December 2017 - 22:03

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
- Meh, har precis bänkat oss för en skön filmstund. Strömavbrott. :P
+ Som tur är så är det stjärnklart, så vackert att se allt på himlen utan ljuspollution. Nästan så man önskar att det var mörklagt varje natt. Inte ofta man ser vintergatan.. :0 läckert.

Postad 27 December 2017 - 00:46

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0
+ De som skjuter raketer precis utanför fönsterna här just nu ska vara glada att jag inte äger ett gevär.

Hoppas de spränger armarna av sig och förblöder. Skulle gärna köra upp en raket i arschlet på dem och tända på.

+ Förbud nästa år. :)

- Färre Darwinpris nästa år. :(

Redigerat av Zacabeb, 27 December 2017 - 16:02.

Postad 28 December 2017 - 17:32

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

--- Elgiganten. Att gå till kassan på deras website är omöjligt. Har försökt i snart 12 timmar då den är överbelastad. Men sedan 06 i morse?

Postad 28 December 2017 - 19:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

--- Elgiganten. Att gå till kassan på deras website är omöjligt. Har försökt i snart 12 timmar då den är överbelastad. Men sedan 06 i morse?

testade nu lite snabbt. tog mig kanske 1-2 sekunder att komma till kassan.

Postad 28 December 2017 - 20:59

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

testade nu lite snabbt. tog mig kanske 1-2 sekunder att komma till kassan.

Kommer inte in via Chrome- Däremot via Mozilla direkt.Märkligt.

Denna sida är för tillfället överbelastad

Denna sida är för tillfället överbelastad. Vänligen prova snart igen. Du är hjärtligt välkommen att besöka en av våra många butiker eller ringa kundcentret på tlf. 0771-115 115

Postad 30 December 2017 - 20:08

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 2

- stolpskott som skjutit raketer i en vecka redan, barnen somnar inte och djuren är livrädda här hemma. Kalla mig gubbjävel, men förbannad blir jag. 

+ nyår imorgon, sen är det väl färdigskjutet...

- om en vecka eller så. 

Over and out.

Postad 30 December 2017 - 23:56

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
- Första året någonsin jag inte köper fyrverkerier.
+ Mer prngar i plånboken pga inte köpt fyrverkerier.

Postad 31 December 2017 - 08:21

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Takeo,

+ Samma här. Inte en raket i år. Blev faktiskt sur tidigare när lusentapparna bara försvann.

+ Ska kolla in en sjukt stor samling vinyl och stenkakor idag. För att spana in tidig blues och jazz.

Postad 01 January 2018 - 14:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

+ Lugn nyår igår

+ Mår bra idag

+ Mycket fina pjäser som sköts av vid 12-slaget

+ Sparade massa pengar iår på att låta andra skjuta

+ Tystnaden efter 1-snåret

- Postnord tokhöjer portot och tänker ta längre tid på sig att leverera

- Två veckors ledighet går mot sitt slut, imorgon är det tillbaka till vardagen

Postad 02 January 2018 - 17:38

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

• 491 inlägg
  • 0

+/- Galen träningsvärk i ben o arsle.

+/- Måste ha kört knäböj i sömnen.

+   Bättre det än att förstöra högtalare eller annat i sömnen ( Som ja gjort ett antal gånger förut. )

Postad 03 January 2018 - 01:32

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

• 2008 inlägg
  • 0

- jahapp, då blir man 40 i år... (krisen är ett faktum sen minst ett halvår sen)

+ fick iaf. 6 extra semesterdagar :)

Postad 03 January 2018 - 13:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

+ upp en nivå i "15 minuter med Paolo", nu blev det skitjobbigt igen - gött! 

+ tappat totalt 2,8 kg på en vecka med viktväktarna, målet på -16 kg skall gå! 105 cm mage skall också bort...

- trött för jämnan på grund av skitvädret. 

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.