Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus

7088 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 05 January 2018 - 00:31

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 2

+  Våra små kronor :)

+  Grattis till VM finalen :wub:

Postad 06 January 2018 - 04:43

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

• 1322 inlägg
  • 0
- VM-finalen

Postad 06 January 2018 - 18:39

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

- VM-finalen

Det känns ovärdigt att klaga på domarna, men vafaan. Någon måste ju göra det? Annars finns det ju ingen chans till förändring. 

Filmningar och förstärkningar måste bestraffas! I efterhand om så är möjligt. 6-1 i utvisningar i en match där vi stora delar av matchen är spelförande säger ju en del. 

När kanadicken vänder in i Gustav Lindström för den första utvisningen i matchen är ju bara skrattretande och en sådan tydlig filmning ska hellre riskeras att bestraffas med 5 min major, MP or GM - matchstraff med risk för avstängning än att i värsta fall åka på en tvåa.

Tacklingen som utförs (av Gustav igen?) efter kanadensaren petat förbi svensken och alltså fortfarande är puckförare är precis en tackling och inte en interference.

Dahlins tripping är naturligtvis en tripping på knattenivå där spelarna fortfarande inte har balans än, men att se kanadensaren hoppa 120cm raklång i luften med en halv skruv är bara för mycket.

Eller när kanadensaren som tar i Lias klubba och lägger sig på den, och får med sig en interference. Fy faan alltså.

Samtidigt får kanadensarna åka sulky efter svenskarna utan att något händer; de får "screena" bort 15 meter bort så att det inte går backchecka, osv.

Fullständigt värdelös insats av domarna. 

Den utvisning som kanadensarna åkte på var iofs också helt värdelös, men där tappade ju Brännström skäret bara och studsade upp på 0,3 sekunder. Domaren reagerade på fallet och tog en utvisning. Kasst.

Ger inte helt rättvisa förutsättningar att 20% av matchtiden vara 20% färre utespelare. "Det är inte domarnas fel" my ass. 

Enbart PK att säga så och helt fel.

Samma gällde ju USA-matchen där vi får tre fullständigt horribla utvisningar mot oss; varav den ena är en baklänges enhands hookinginterference med lös klubba som jänkarjäveln slänger sig raklång på och får med sig en utvisning. 

Där vann vi iallafall, men det var mer tur än något annat.

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 06 January 2018 - 18:40.

Postad 07 January 2018 - 20:59

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

+ Svenska skidskytte laget

+ Börjar jobba imorgon

- Nada

Redigerat av mcmike, 07 January 2018 - 20:59.

Postad 07 January 2018 - 21:32

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Det känns ovärdigt att klaga på domarna, men vafaan. Någon måste ju göra det? Annars finns det ju ingen chans till förändring. 

Filmningar och förstärkningar måste bestraffas! I efterhand om så är möjligt. 6-1 i utvisningar i en match där vi stora delar av matchen är spelförande säger ju en del. 

När kanadicken vänder in i Gustav Lindström för den första utvisningen i matchen är ju bara skrattretande och en sådan tydlig filmning ska hellre riskeras att bestraffas med 5 min major, MP or GM - matchstraff med risk för avstängning än att i värsta fall åka på en tvåa.

Tacklingen som utförs (av Gustav igen?) efter kanadensaren petat förbi svensken och alltså fortfarande är puckförare är precis en tackling och inte en interference.

Dahlins tripping är naturligtvis en tripping på knattenivå där spelarna fortfarande inte har balans än, men att se kanadensaren hoppa 120cm raklång i luften med en halv skruv är bara för mycket.

Eller när kanadensaren som tar i Lias klubba och lägger sig på den, och får med sig en interference. Fy faan alltså.

Samtidigt får kanadensarna åka sulky efter svenskarna utan att något händer; de får "screena" bort 15 meter bort så att det inte går backchecka, osv.

Den utvisning som kanadensarna åkte på var iofs också helt värdelös, men där tappade ju Brännström skäret bara och studsade upp på 0,3 sekunder. Domaren reagerade på fallet och tog en utvisning. Kasst.

Ger inte helt rättvisa förutsättningar att 20% av matchtiden vara 20% färre utespelare. "Det är inte domarnas fel" my ass. 

Enbart PK att säga så och helt fel.

Samma gällde ju USA-matchen där vi får tre fullständigt horribla utvisningar mot oss; varav den ena är en baklänges enhands hookinginterference med lös klubba som jänkarjäveln slänger sig raklång på och får med sig en utvisning. 

Där vann vi iallafall, men det var mer tur än något annat.

Kan inte mer än hålla med dig!

Satt och studsa i soffan och svor.

Sen har dom mage att gnälla på att Lias slänger medaljen och kallar det osportsligt.

Hela j*vla laget borde ha gjort det och sen lämnat arenan.

Postad 07 January 2018 - 22:16

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Kan inte mer än hålla med dig!
Satt och studsa i soffan och svor.
Sen har dom mage att gnälla på att Lias slänger medaljen och kallar det osportsligt.
Hela j*vla laget borde ha gjort det och sen lämnat arenan.

Orkade inte sitta och kolla hela matchen, men var det möjligtvis Renberg som gnällde på Lias?
Eller var det kanske CAN?

Postad 08 January 2018 - 01:10

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

Nä, tror det var mest någon på sociala medier. Tror inte så många egentligen hakar upp sig på det.

Postad 08 January 2018 - 03:05

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Ja det var på sociala medier jag såg det på flera ställen.

Postad 10 January 2018 - 15:48

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0
-
Kodak lanserar hyrutrustning för mining av kryptovaluta i USA. O,o

Tele2 och Com Hem slås samman.

Sophämtningen fungerar inte där jag bor. Återigen är sopkärlen överfulla med soppåsar spridda runtom. Tänker slänga mina sopor i Stockholm Vattens reception istället.

+
Strömavbrott på CES. :D

Redigerat av Zacabeb, 10 January 2018 - 22:32.

Postad 10 January 2018 - 17:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
+ Oslo på jobbresa

- Fått leka Maze runner för att ens hitta i stan och Google Maps stängs av när den tappar signal i tunnlarna...

Postad 11 January 2018 - 15:25

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
- Lyckades med att få ut 4 kubik hetvatten och dra till mig uppmärksamhet från brandkårens förnämliga insatsgrupp. Gammal leding som matar parallellt med annan stigare från UC.

+ Lärdom, antaganden är moder till all urspårning.

+ + + Dammfritt.

Redigerat av PML73, 11 January 2018 - 15:27.

Postad 12 January 2018 - 16:25

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

+ hockeyföräldrarna i grabbens lag - grymma!

+ ungdomshockey på lagom nivå - prestigelösheten finns även i ishockeyn; klart alla ska spela för att ha skoj! Visst fan vill vi vinna, men det viktigaste är att ha skoj!

- grabben har slutat med hockeyn för denna säsong - upplever inte att fritiden räcker till

- tiden som hockeyn tar, redan på knattenivå; än värre på ungdomsnivå.

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 12 January 2018 - 16:26.

Postad 17 January 2018 - 07:35

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

- vab, denna gång med dotter nr2.

+ tappat -5,6 kg på tre veckor med Viktväktarna, utan att ändra allt för mycket på recept och dylikt, bara ätit med sunt förnuft (och hållt koll på points såklart). 

Postad 18 January 2018 - 02:17

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0
+ Avlägsnande den trojanska hästen McAfee från datorn efter att den dagligen börjat visa ett popupfönster med uppmaningen att förnya prenumerationen i förtid för att få "rabatt".

Det enda sättet att stänga fönstret var att klicka på länken till kampanjen. Det var sista droppen, så jag kastade ut skiten ur datorn. Intel kan kräla i samma dynghög som Symantec. Jag hatar adware.

+ Har äntligen gett Eset en chans. Hoppas att jag blir nöjd.

Postad 18 January 2018 - 05:30

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

+ Tidigt inne så det blir tidig hemgång.

Ska nog beställa längre resa till Långtbortistan till slutet av nästa år.

- Ska flänga runt Europa I vår, jobbrelaterat

När Tusan ska Nad få för sig att släppa Diracmaskinerna så man får testa dom!

Postad 18 January 2018 - 06:07

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0

+ TIdig dag idag, vaknade 04, fixat lite med burken och annat som inte fått tid. Väntar in att leverantör ska öppna så jag kan åka till jobbet.  :)

- Nackont och brus i skallen, inte bra alls.  :angry:

Postad 18 January 2018 - 10:37

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0

- Jag gillar vintrar men även för mig börjar det bli väl mycket snö nu, ca 1m i terrängen och snödrivorna runt huset är 1,5-2m höga.

- Träningsverk av all snöskottning.

+ Älskar min nya Miele diskmaskin

Längtar som fan till våren redan, ovanligt lång vinter i år som började redan i November, lite solstrålar hade inte varit fel nu.

Vintertröttheten har nog aldrig varit värre, lägg till att vi också hade en usel höst och sommar.

Postad 19 January 2018 - 08:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

- sjukstugan fortsätter, idag är dottern prickig som en jag vet inte vad. För två veckor sedan var hennes storasyster prickig men 2 olika läkare sa att det INTE var vattkoppor...vattkoppor har 2 veckors inkubationstid och nu är dotter nr 2 prickig - rätt övertygad om vattkoppor faktiskt. 

+ fredag!

Postad 19 January 2018 - 09:21

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Spokk,

Lita aldrig på EN läkare.

+ Fredag, i helgen bjuder vi vänner på stoooor köttallrik med 8 sorters kött och tillagning. Plus korvar, gåslever mm. Ska bli helkul att även damma av hockeyspelet inför årlig drabbning.

- För lite ledig tid för att ordna allt jag önskar hinna med.

Postad 19 January 2018 - 15:21

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

+ Fredag

+ En veckas spacklande och målande i vardagsrummet framför oss. Behövs efter 10 år.

+ Om en vecka läggas det nya golvet in. Snyggt!

+ Ny soffa beställd, kommer V6 !

- En veckas spacklande och målande i vardagsrummet framför oss. Stökigt och lite kämpigt.

- Kollegor som vill att saker ska göras på ett viss sätt men skiter i det samma när det gäller andra,  som alltid har för mycket att göra men tar sig tid till att snoka i andras jobb och som ljuger för att gynna sin egen ställning!

Postad 19 January 2018 - 16:21

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
- Skiftgång känns tungt just nu.

- Pappahjärtat när dottern just kommer jätteglad innanför dörren och man säger hej, sedan tar på sig skorna och åker till jobbet.

-Skoltrötta barn och snart val inför gymnasiet.

+ Har några koncerer att se fram emot
+ Lunchdate med en gammal väl

Postad 19 January 2018 - 18:53

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

+ Funderade på en contingency plan om projektorn (w1070+) skulle rasa, sambon lät då meddela att en TV på 82 tum blir alldeles för liten...  :wub:

+ Projektorn är fortfarande hel

+ 4k-instegare är inte jättedyra alls, ju

- Projektorn är fortfarande hel.

- vildkatten våran har fått torra trampdynor  :(

Postad 19 January 2018 - 21:35

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
- över 7 timmar sjukhus med mor som fått stroke.

+ ett plus är att hon hittills inte verkar få några men, återhämtat sig otroligt fort (från ej kontaktbar/förlamad till pratsam och full rörlighet.

- men synen när ens mor är helt borta, hjälplös och ej kontaktbar sittandes på sin säng...det skulle jag inte önska min värsta fiende. Får heller inte bort den synen heller.

Redigerat av MrSpokk, 19 January 2018 - 21:36.

Postad 19 January 2018 - 23:22

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

- men synen när ens mor är helt borta, hjälplös och ej kontaktbar sittandes på sin säng...det skulle jag inte önska min värsta fiende. Får heller inte bort den synen heller.

Usch! Det får ens egen minus till att blekna! Skönta att läsa att det verkar ha gått bra och att hon verkar ha fått bra vård.

Postad 20 January 2018 - 18:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
+ morsan är till o med på benen idag, fy fan va skönt

Postad 20 January 2018 - 19:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

- över 7 timmar sjukhus med mor som fått stroke.

+ ett plus är att hon hittills inte verkar få några men, återhämtat sig otroligt fort (från ej kontaktbar/förlamad till pratsam och full rörlighet.

fan vad tråkigt att höra.  vet vad du menar med den synen.

har varit i samma sits själv med min mamma. fast med cancer. Tyvärr slutade det inte lika bra för henne :(

över 5 år sen nu och ser fortfarande framför mig  hur hon ligger där timmar innan hon tar sitt sista andetag  som det vore i går. 

sökt at din mamma är bättre idag :)

Postad 20 January 2018 - 21:53

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

fan vad tråkigt att höra. vet vad du menar med den synen.
har varit i samma sits själv med min mamma. fast med cancer. Tyvärr slutade det inte lika bra för henne :(

över 5 år sen nu och ser fortfarande framför mig hur hon ligger där timmar innan hon tar sitt sista andetag som det vore i går.

sökt at din mamma är bättre idag :)

Tack Sofus, tråkigt att höra om mamma din...Även om min mor mår mycket bättre idag ser jag den jävliga bilden framför mig så fort jag blundar men det ger väl med sig så småningom.

Redigerat av MrSpokk, 20 January 2018 - 21:53.

Postad 21 January 2018 - 12:52

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

+ Gick ut för första gången på länge i fredags och åt, var mysigt.

-Vad som var mindre mysigt är att vi båda åkte på vad jag antar är matförgiftning, kl 1200 igår behövde vi båda springa på toaletten. Detta fortsatte med svavelosande doft som hängde runt tills kl 0200 ungefär inatt. Nu sitter vi båda och petar i oss nyponsoppa samt gatorade, men koltabletter.

+ Fast det är lite mysigt på soffan med.. :P

Postad 21 January 2018 - 12:55

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Liljagare,

Been there. Otrevlig känsla men trevlig känsla i övrigt.

Postad 21 January 2018 - 22:10

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 1
Ett plus jag måste dela med mig av (i brist på bättre trådar) är den nigerianska konstnären Chiamonwu Joy som tecknar hyperrealistiska bilder med kolpennor.

Så sanslöst begåvad och skicklig att man blir mållös.

https://twitter.com/ChiamonwuJoyArt

Postad 21 January 2018 - 23:25

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

3 dagar mellan varje progressionbild.... ligger lite arbete bakom.

Galet imponerande.

Postad 22 January 2018 - 19:27

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0
+ Har fått vagnen ur arslet och beställt nya glasögon

- Hittade inga bågar jag tyckte om helt, de jag valde till slut kändes okej om det inte vore för en subtil gubbdekoration.

Blir så sur på att ett hjälpmedel mot ett funktionshinder ska omgärdas av en massa lull-lull och skräniga hipsterstatements. Jag vill inte bära glasögon för att det är snyggt. Jag måste bära dem för att kunna se.

Postad 22 January 2018 - 23:05

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0

Jag är av någon anledning alltid överjävligt orakad, svettig, trött och sjuk, snorig och migränpåverkad, samt med lunginflammation i kroppen varje gång jag får för mig att kolla hur olika bågar passar mig. Lätt att hitta passande bågar då, liksom. Värdelöst. Ja, jag behöver glasögon, men har ytterst litet synfel..

Postad 23 January 2018 - 05:50

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
+ linser :P

- de är rätt dyra i längden...

Postad 23 January 2018 - 07:03

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
+ Passade på att köpa glasögon i Ullared senast. Galen skillnad på priser och service!
+ Bestämt mig för att söka dagtidsjobb

- Vill egentligen inte byta jobb
- Nattvecka

Postad 23 January 2018 - 07:17

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
- Dag 4 av äcklig torrhosta och feber.

Postad 23 January 2018 - 07:46

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

+ Har fått vagnen ur arslet och beställt nya glasögon

- Hittade inga bågar jag tyckte om helt, de jag valde till slut kändes okej om det inte vore för en subtil gubbdekoration.

Blir så sur på att ett hjälpmedel mot ett funktionshinder ska omgärdas av en massa lull-lull och skräniga hipsterstatements. Jag vill inte bära glasögon för att det är snyggt. Jag måste bära dem för att kunna se.

ögonoperation är mitt tips, fantastiskt skönt att slippa glasögonen och linser. (gjorde min för 6 år sedan)

OT

+ Har en egen praktikant på jobbet denna vecka, skönt att kunna delegera lite skit :P

- Backloggen är för stor för att en vecka ska räcka :P

Redigerat av stabbe, 23 January 2018 - 07:47.

Postad 24 January 2018 - 09:08

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Dagens plus:

-6,8 kg på fyra veckor med VV, high five! 

Mor har inga bestående men efter stroken i fredags

Dottern frisk nog för dagis efter vattkoppor (en veckas vab)

Dagens minus:

Inget! 

EDIT:

- förändring hittad i hjärnan hos mor. FAN.

Redigerat av MrSpokk, 24 January 2018 - 13:36.

Postad 24 January 2018 - 10:12

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
+ Äntligen funnit avstängd ventil som hindrat funktion på värmeåtervinning.

- Inte kärnfrisk än, hur länge ska skiten ligga kvar i kroppen?

Postad 24 January 2018 - 20:14

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0

- Tappade min nya dyra ficklampa i marken på grund av att Stockholms stad har usel belysning lāngs gångvāgarna och jag måste anvānda ficklampa fōr att kunna se, samtidigt som jag ska hålla i både hundkoppel och bajspåse. (Notis: I Skandinaviens huvudstads officiella typsnitt skrivs ä och ö som ā och ō – det har en schweizisk typograf bestāmt tillsammans med en reklambyrå och några analfabetiska byråkrater).

- Varför har inte jag extremt bra mörkerseende som alla andra tydligen har här? Är det för att jag bara är född här som hälften bleking och hälften ångermanlänning och saknar de varulvsgener som renrasiga stockholmare uppenbart har? :rolleyes:

Postad 24 January 2018 - 21:01

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0

- Tappade min nya dyra ficklampa i marken på grund av att Stockholms stad har usel belysning lāngs gångvāgarna och jag måste anvānda ficklampa fōr att kunna se, samtidigt som jag ska hålla i både hundkoppel och bajspåse. (Notis: I Skandinaviens huvudstads officiella typsnitt skrivs ä och ö som ā och ō – det har en schweizisk typograf bestāmt tillsammans med en reklambyrå och några analfabetiska byråkrater).

+++ ASG  :lol:  Det är väl spenderade pengar det...... Jag trodde inte de kunde göra saker värre, men nu fattar jag. De är som Trump. En oas av överraskningar. :o

Postad 25 January 2018 - 16:26

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

+ Nu går vi in i sista målerifasen, det blir två lager lackfärg på lister runt fönster (De var så bra uppsatta att vi inte  ville ta ner dem igen), på och i trappspaljé samt vangstyckena i trappan. Fan va snyggt det kommer att bli.

+ Golvupprivning i helgen

+ Nya kabelkanaler inhandlade

- Vill ha soffan tidigare!

Postad 26 January 2018 - 22:27

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 1
+ Svenska handbollslandslaget grattis till EM finalen😍

Redigerat av mcmike, 26 January 2018 - 22:27.

Postad 26 January 2018 - 22:27

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 1
+ Vilken insats av herrarnas landslag i handboll. Sitter bara och ler efter nervösa minuter.
- Inte nu

Postad 26 January 2018 - 23:05

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

+ Ny granne som skiter i att jag pumpar förbannat hög musik =)

Han är trummis i ett band och lirar trummor lite då och då, så han strunar fullt i att jag poppar så att min pung studsar på stolen =)

Postad 26 January 2018 - 23:43

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Ja, usch för flashbacks.. Bodde I USA när de två tornet gick i backen, å idag fixa Aftonbladet en fin video över förra årets attack här..

https://tv.aftonblad...articles/214944

Faen, vad de här på något sätt slog rakt in i hjärtat.. :\

Samtidigt kommer jag ihåg hur fint det var i USA när de två tornen gick i backen, för, hela himmlen blev klar, och tyst. Inga flygplan helt plötsligt.

Usch, ibland slår det till för nära.. :\

Postad 27 January 2018 - 09:29

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Liljagare,

Ja sådant kan bli nära ibland.

+ Människor med empati som förstår att hjälpa andra i nöd.
- Dålig insikt skapar ofta misstro som leder till medvetna dåliga val.

Postad 27 January 2018 - 13:53

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 2

+ Passerade idag under 100 kg, vilket innebär -45 kg på 18 månader :)

Postad 27 January 2018 - 14:24

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
FEA,

GALET STORT GRATTIS.

Postad 27 January 2018 - 14:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

+ Passerade idag under 100 kg, vilket innebär -45 kg på 18 månader :)

starkt jobbat. Grattis. 

svårt att vara disciplinerad så det är alltid imponerande när någon klarar av något sånt här. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.