Kan sitta o spela nån timme utan problem men sen hänger sig allt och det ända jag då kan göra är att trycka av konsollen eller helt enkelt dra ur ström kontakten! Efter restart händer detta efter någon minuts spelande
eftersom jag inte har kvittot kvar på maskinen så har jag provat att montera isär det och ställt en stor fläkt breve för att se om det kanske berodde på värme problem men samma sak igen

Läste någonstans att det kan bero på kalla lödningar och att man då kunde prova värma lite försiktigt med en värme pisol men ingen skillnad efter detta heller
Kan lasern i dvdn bli för varm och detta vara problemet i mitt ex?
Det sitter en Hitachi-Lg 0047DJ dvd i min maskin några vanliga problem med denna spelare?
Sen upttäckte jag att en liten komponent låter lite skumt ungeför som om nånting skulle vara löst om man skakar på allt denna komponent är en svart liten fyrkantig sak som sitter strax bakom Ir ögat längst fram till vänster på modekortet.. ska det låta så av den?
Såg att vissa maskiner har hängt sig pga hdd men jag har ingen kringutrustning förutom handkontrollen så detta är inte problemet för mig
Någon som har förslag på vad problemet kan vara?