792 med frakten blir det.
Guitar Hero II (inkl. Gitarr) (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(26)
|
Inga priser | |
Guitar Hero II (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(11)
|
Inga priser | |
Guitar Hero III: Legends of Rock (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(13)
|
Inga priser | |
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(21)
|
Inga priser | |
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. 2 st Gitarrer) (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(4)
|
Inga priser |
guitarhero.com för 360, PS3 & Wii (72 inlägg)
|
17 år sedan |
Hjälp med att välja Guitar Hero spel! (14 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 08 November 2007 - 15:40
Svar: Den är trådlös. Står på paketet:
http://images.bestbu.../8405807_ra.jpg
Wuhey
Redigerat av Unregistered801fc485, 08 November 2007 - 15:52.
Postad 08 November 2007 - 15:45
den är trådlös ja!Asså alla säger olika, är gitarren som följer med GH3 trådlös eller inte? Vore störtskönt med trådlös gitarr!
Postad 15 November 2007 - 12:38
Postad 15 November 2007 - 12:49
Skulle vilja köpa Guitar Hero II, men endast spelet utan gitarr. Ngn som vet vart man får tag i det?
Verkar inte som om det alternativet finns, inte ännu iaf, har ju inte funnits någon anledning till att vilja köpa bara spelet innan GH 3 kommer ut.
Postad 15 November 2007 - 13:16
Har sett det på eb games i borlänge, men annars är det svårt att få tag på.Skulle vilja köpa Guitar Hero II, men endast spelet utan gitarr. Ngn som vet vart man får tag i det?
Har försökt själv.
Postad 16 November 2007 - 09:24
Men - finns det mer låtar? Hur göra för att få tag på dessa i så fall? Finns det skivor att köpa eller är det XBOX Live som gäller? Har ännu inte varit på XBOX Live. Skulle dock vara kul att välja helt själv vilka låtar man vill spela.
Postad 16 November 2007 - 09:36
Har just skaffat ett GH II till sonen. Har dock fastnat framför det själv... Fantastiskt roligt! Spelar just nu på Medium läget...
Men - finns det mer låtar? Hur göra för att få tag på dessa i så fall? Finns det skivor att köpa eller är det XBOX Live som gäller? Har ännu inte varit på XBOX Live. Skulle dock vara kul att välja helt själv vilka låtar man vill spela.
Du kan tyvärr inte välja själv vilka låtar(med undantag för att göra egna customs vilket iofs krväer en moddad xbox360) du kan spela nedan låtar finns att köpa via Live till 2:an dock ganska dyra ca 50:- för 3 låtar.
Ace Of Spades
Bark At The Moon
Hey You
Frankenstein
Killer Queen
Take It Off
Higher Ground
Infected
Stellar
I Wanna Be Sedated
Smoke On The Water
You've Got Another Thing Comin'
Famous Last Words
Teenagers
This Is How I Disappear
Bury The Hatchet
Detonation
Ex's And Oh's
Sin Documentos
Sept
Exile
Och om du inte redan märkt det så kan du I spelet köpa nedan låtar för de låtsas pengar du tjänar i spelet.
Raw Dog
Arterial Black
Collide
Drink Up
Elephant Bones
Fall of Pangea
FTK
Gemini
Kicked to the Curb
Push Push (Lady Lightning)
Laughtrack
Less Talk More Rokk
Jordan
Mr. Fix It
The New Black
One for the Road
Parasite
Radium Eyes
Red Lottery
Six
Soy Bomb
The Light That Blinds
Thunderhorse
Trogdor
X-Stream
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 16 November 2007 - 09:37.
Postad 17 November 2007 - 18:29
Alla som har lust att lira mycket gh3 kan adda mig på xbox live
Gamertag: diarrehampus
Postad 17 November 2007 - 20:49
Postad 17 November 2007 - 21:02
250kr?Jag har ett ex av guitar hero 2. Kan tänka mig att sälja endast spelat om någon är intresserad. Hur mkt kan jag få för det? bud?
Postad 18 November 2007 - 00:31
Har just skaffat ett GH II till sonen. Har dock fastnat framför det själv... Fantastiskt roligt! Spelar just nu på Medium läget...
Du kan tyvärr inte välja själv vilka låtar(med undantag för att göra egna customs vilket iofs krväer en moddad xbox360) du kan spela nedan låtar finns att köpa via Live till 2:an dock ganska dyra ca 50:- för 3 låtar.
Ace Of Spades
Bark At The Moon
Hey You
Frankenstein
Killer Queen
Take It Off
Higher Ground
Infected
Stellar
I Wanna Be Sedated
Smoke On The Water
You've Got Another Thing Comin'
Famous Last Words
Teenagers
This Is How I Disappear
Bury The Hatchet
Detonation
Ex's And Oh's
Sin Documentos
Sept
Exile
Och om du inte redan märkt det så kan du I spelet köpa nedan låtar för de låtsas pengar du tjänar i spelet.
Raw Dog
Arterial Black
Collide
Drink Up
Elephant Bones
Fall of Pangea
FTK
Gemini
Kicked to the Curb
Push Push (Lady Lightning)
Laughtrack
Less Talk More Rokk
Jordan
Mr. Fix It
The New Black
One for the Road
Parasite
Radium Eyes
Red Lottery
Six
Soy Bomb
The Light That Blinds
Thunderhorse
Trogdor
X-Stream
Tack för hjälpen!! Har inte dragit ihop så mycket deg i Medium ännu så jag visste inte att man kunde shoppa... Fast jag kände igen mer låtar i "Live-listan" Typiskt. Kan man se någonstans vilka låtar som finns i GH III?
Postad 18 November 2007 - 10:34
Tack för hjälpen!! Har inte dragit ihop så mycket deg i Medium ännu så jag visste inte att man kunde shoppa... Fast jag kände igen mer låtar i "Live-listan" Typiskt. Kan man se någonstans vilka låtar som finns i GH III?
Har du tittat på förstasidan i denna tråd ?
Postad 18 November 2007 - 13:40
Äh whatever, det kommer bli helskönt!
Postad 19 November 2007 - 12:35
Läste Game Reactors senaste nummer där som recenserar GH3, dom tyckte det var ett bra spel...men inte alls i närheten av vad GH2 var. Detta tydligen pga spelutvecklarbyte.
Äh whatever, det kommer bli helskönt!
Tja jag tycker det är minst lika bra eller bättre faktiskt pga ONLINE delen.
Men visst det är ungefär som GH2 med 70 nya låtar och online möjligheter vilket räcker för att det ska vara ett kanonspel.
Postad 19 November 2007 - 12:44
Postad 19 November 2007 - 13:28
Någon som vet om man kommer kunna spela låtarna man köpt till 2an i 3an?
Nix.
Såvida dom inte dyker som DLC i efterhand men det har jag svårt att tänka mig isf får man säkert pynta för dom igen.
Postad 19 November 2007 - 13:47
Man kan välja om man vill spela med tangentbord, mus el gitarr. Får tyvärr inte hem min gura innan onsdag...
Men riktigt snyggt o kul!!
Postad 19 November 2007 - 14:23
Började spela GH 3 till PC igår... Så jäkla snyggt!! Otrolig grafik, men kräver en hel del av datorn.
Man kan välja om man vill spela med tangentbord, mus el gitarr. Får tyvärr inte hem min gura innan onsdag...
Verkar vara helt sjuka krav för att kunna lira det på datorn (tycker spontant att detta spel borde ha låga krav)...
Hur flyter det för dig och hur pass vass dator har du?
Postad 19 November 2007 - 14:34
Började spela GH 3 till PC igår... Så jäkla snyggt!! Otrolig grafik, men kräver en hel del av datorn.
OBS. https://www.minhembi...php?act=SR&f=74
Kortfattat, inte tillåtet att ge intryck osv från spel som antagligen har införskaffats via piratkopiering.
Postad 19 November 2007 - 14:37
Sitter på en AMD 4200+ (dubbla kärnor)
2 Gb ram-minne
7800 gtx nvidia (tror det hette så..)
Lik förbaskat så hackade det enormt med grundinställningen
Tror att grundinställningen var ca 1600*900 med
high resolution o publik på m.m
Var så sugen på o börja lira så jag satte in:
800*600 , high resolution off, publik off.
Funkade som en dröm...
Ska labba vidare med hur hög upplösning min dator fixar ikväll, om jag inte fastnar i spelet förståss
Postad 19 November 2007 - 15:03
Kortfattat, inte tillåtet att ge intryck osv från spel som antagligen har införskaffats via piratkopiering.
Ok att Pc versionen inte har kommit "officiellt" ännu men till PS3 och 360 har den ju vart ute hyfsat länge och väldigt många har det på laglig väg.
Och då det inte är ngn skillnad spelmässigt i PC versionen så spelar det väl mindre roll.
Postad 19 November 2007 - 15:17
Ok att Pc versionen inte har kommit "officiellt" ännu men till PS3 och 360 har den ju vart ute hyfsat länge och väldigt många har det på laglig väg.
Och då det inte är ngn skillnad spelmässigt i PC versionen så spelar det väl mindre roll.
Jag tror inte det är ok, men jag lämnar över frågan till första bästa moderator som kikar in här.
Postad 19 November 2007 - 15:32
Jag har inte någon piratkopia!!!
Jag råkar ha en kusin som är spelutvecklare och får vissa spel "något" tidigare än releasedatum.
Men, men.. Jag kan lämna mina kommentarer efter releasedatum...
Postad 19 November 2007 - 15:35
Jag råkar ha en kusin som är spelutvecklare och får vissa spel "något" tidigare än releasedatum.
Eller bevisa att du har en legit kopia, står förklarat i länken jag skrev har jag för mig.
Kortfattat, igen, att du tar en bild på spelboxen tillsammans med forumnamnet eller nånting så det inte kan vara en bild du har googlat på.
Postad 19 November 2007 - 15:40
Eller bevisa att du har en legit kopia, står förklarat i länken jag skrev har jag för mig.
Kortfattat, igen, att du tar en bild på spelboxen tillsammans med forumnamnet eller nånting så det inte kan vara en bild du har googlat på.
Eller, så kan jag ju skita i att dela med mig av erfarenheter på detta forum.
Postad 19 November 2007 - 15:59
Eller, så kan jag ju skita i att dela med mig av erfarenheter på detta forum.
Absolut
Postad 19 November 2007 - 16:02
Som sagt, har du spelet så behöver du ju knappast lacka, inte direkt svårt eller tidskrävande att ta en bild
Postad 19 November 2007 - 16:04
Redigerat av Unregisterede2b4eaab, 19 November 2007 - 16:06.
Postad 19 November 2007 - 22:21
Postad 20 November 2007 - 00:09
Blir avundsjuk om du får den tidigare än fredagEnligt orderstatusen på discshop så har dom skickat mitt gh3 nu
![]()
Hoppas det kommer fram lite tidigare
Postad 20 November 2007 - 01:46
Tänkte om man kan köra trådlöst med den som följer med för att sen använda den man har sen tidigare för att spela Co-op bla.
Postad 20 November 2007 - 07:57
Visst fungerar gitarrerna från GH II även till GH III på Xbox 360?
Tänkte om man kan köra trådlöst med den som följer med för att sen använda den man har sen tidigare för att spela Co-op bla.
Jepp, funkar aldeles utmärkt
Postad 20 November 2007 - 14:37
Men snälla.
Vill verkligen ha spelet, ska lätt köpa det om jag bara får ett xbox 360, känns onödigt att köpa det till ps2, för att sedan sälja/byta in det.
Postad 20 November 2007 - 20:41
Postad 20 November 2007 - 21:01
ps. det kostade bara 313kr, och man får det tidigare
Postad 20 November 2007 - 21:12
såg 2st idag vid 18-tiden
Postad 20 November 2007 - 22:06
Beställde xbox hd-dvd addon på discshop på tors. Paketet kom fram på tisdagen med schenker. Äkta snailmail så att säga.Läste på Discshop att det är Schenker PrivPak som levererar, gör dom detta till dörren eller till ett ombud?
Postad 21 November 2007 - 08:13
Fick du hem paketet med bud eller kom det till ett sk "ombud", typ ICA?Beställde xbox hd-dvd addon på discshop på tors. Paketet kom fram på tisdagen med schenker. Äkta snailmail så att säga.Läste på Discshop att det är Schenker PrivPak som levererar, gör dom detta till dörren eller till ett ombud?
Postad 21 November 2007 - 09:15
Postad 21 November 2007 - 12:47
Dom kör till ombud. Om du har riktig tur så hamnar det t.o.m. hos ett ombud i din stad också... Jag fick vänta 3 veckor på min 360 pga att schenker hade noll koll på var den befann sig...Fick du hem paketet med bud eller kom det till ett sk "ombud", typ ICA?Beställde xbox hd-dvd addon på discshop på tors. Paketet kom fram på tisdagen med schenker. Äkta snailmail så att säga.Läste på Discshop att det är Schenker PrivPak som levererar, gör dom detta till dörren eller till ett ombud?
Postad 21 November 2007 - 15:59
Postad 21 November 2007 - 16:32
för er som bor i stockholm och inte orkar vänta så finns det på Expert vid kungenskurva.
såg 2st idag vid 18-tiden
fanns 3 kvar för 699:- st!! nu på eftermiddagen
Postad 21 November 2007 - 21:05
Köpte ett själv
Postad 21 November 2007 - 21:43
Har du hunnit lira?Expert i Täby/arninge har ett antal GH3 till salu as well för 699:-.
Köpte ett själv
Om du har, hurdan är gitarren?
Såg att EB i Gävle har 5 ex för 900kr dock till ps3:an
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
guitarhero.com för 360, PS3 & Wii
2 bilder
154 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna