Nu har du varit på toa i 45 minuter. Hur går det egentligen?
Seg i magen
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 27 October 2008 - 21:34
Seg i magen Postad 27 October 2008 - 21:40
Ville Kostinen gjorde ju ett liknande mål i VM för Finland mot USA. Målet låg som grund för Finlands vändning från 0-2 till 3-2 (många av er kommer säkert ihåg det). (http://www.youtube.c...h?v=8HJ7mnl4QFU) Men för att anknyta till den händelsen jag nämnde så var det alltså pinhead som med hjälp av skridskon forcerade pucken genom nätmaskorna på sidan av målet.. Lite smålustigt tycker jag. Postad 27 October 2008 - 22:04
Tre horribla matcher på rad med typ 24 -3 i mål
Postad 27 October 2008 - 23:02
Nu går det betydligt bättre
Postad 28 October 2008 - 01:25
Ser att vi tacklar mest av alla lag.
Postad 28 October 2008 - 10:45
He he, tackla är definitivt min bästa gren. Skyttet är nått som måste bli bättre.
Skulle tippa på att det är framförallt Gavva & CO som sett till att vi tagit oss uppått i divisionerna. Bra jobbat i alla fall!! Postad 28 October 2008 - 11:50 Jag är väl ingen duvunge heller. Tycker det är trevligt i utvisningsbåset. Postad 28 October 2008 - 11:51 Ja, Gavva får lära oss andra att skjuta ordentliga slagskott i krysset Postad 28 October 2008 - 12:11
Ingen mer än jag som fått meddelande om patch 1.01? Satte den på nedladdning, men efter en havltimma/45 minuter avbröt jag (hade bara NHL09-skärmen med 'stjärnan' utan någon omstart/installation av patch)?
Någon som vet var man kan kolla versionsutgåva på spelet? Postad 28 October 2008 - 12:18
Fascinerande å se hur jäkla duktiga många motståndare är med klubban. Det trixas & snurras nått otroligt. Känner mig jäkligt statisk i mitt spel.
Postad 28 October 2008 - 15:16
Svarar på min egen fråga... Kolla verktyg för speldata och sedan NHL09, så ser man versionen. Postad 28 October 2008 - 15:40
Det är därför jag är back, för jag skjuter som en kråka. Postad 28 October 2008 - 18:09
jag kommer ut och spelar ikväll ngn gång mellan 19:45 och 20:00 om någon är intresserad.
Postad 28 October 2008 - 19:09
Jag är lite smådesperat på att få igång målskyttet. Ändrat min spelare från "grovjobbare" till "prickskytt". Inte kollat om jag kan ändra fler inställningar. Några tips?
Postad 28 October 2008 - 19:10
Jag har stora problem med 1.01 uppgraderingen. För det första kunde jag inte uppgradera med handkontrollen trådlöst. Då bara bootade PS3an om sig och släckte dosan. Så jag fick köra med USB-kabeln i. Då kunde jag uppgradera. Men sen när jag ska spela online så kan jag bara spela 5-10 sekunder innan matchen "resetas" till tekning igen, klockan på 20.00.
Dessutom när jag ska avsluta spelet så bootar PS3an om. Någon som varit med om detta idag? Postad 28 October 2008 - 19:21
Har också problem med att matchen "resetas" ett par sekunder efter tekning när jag spelar online.
Postad 28 October 2008 - 19:25
från huvudmenyn, spelarföljning, redigera be a pro, redigera egenskaper. där kan du fördela ut alla poäng du har tjänat in genom upplåsta kort. BTW!!!! jag väntar i dressing room nu.. om någon e sugen..
jag har också detta problem om jag kör online lagspel.. men inte om jag kör klubbmatch. det har inte hänt ennu iallafall. Postad 28 October 2008 - 19:25
Har redan fördelat de poäng jag tjänat ihop. Antar man inte kan "ta tillbaka" poäng & fördela om? Well well, jag får väl fortsätta hoppas skyttet kommer igång.
Postad 28 October 2008 - 19:30 Efter uppgradering eller även innan? Jag har kunnat spela innan uppgraderingen Postad 28 October 2008 - 19:31
varje gång du ändrar i redigera spelare, tex byter från grovjobbare till prickskytt eller vad du nu ändrar till, så måste du dela ut poängen på nytt... Postad 28 October 2008 - 20:14
Såg det biffen. Har ändrat allt nu. Men ja kommer nog att ändra tebax. som "prickskytt" blir man väldigt mesig. Och det gillar jag inte.
Sen kan man undra vad det är för tomtar på EA Sports som släpper iväg en patch som inte funkar. Efter varenda nedsläpp hakar allt upp sig. Postad 28 October 2008 - 20:37
Målskyttar är alltid välkommet. Annars skulle ja önska en spelare som kan ta in pucken i zon & etablera ett spel. Nu är det mest tjurrusning efter pucken & skjuta fortast möjligt.
Vad det gäller patchen som uppenbarligen inte fungerar verkar det handla om att det skulle in ny reklam i själva spelet. Allt enligt forum på EA Sports hemsida. Har inte läst allt men folk är inte glada. Milt sagt. Tror f-n det! Postad 28 October 2008 - 20:45
funkar för oss nu iaf.
har för övrigt kommit på en sak som jag inte tänkt på innan.. för att undvika att få crosscheckingutvisning när man står framför mål och förväntar sig att skjuta ett direktskott på en passning som inte kom fram.. håll in L2 medan ni skjuter :] kanske många av er som redan tänkt på det, men för er som inte gjort det kan det vara värt att testa. Postad 28 October 2008 - 20:47
Patchen ska tydligen innehålla reklam för Obama. Jag skiter i det politiska, vill bara ha ett spel som fungerar. F**k EA Sports!!
bild från spelet Postad 28 October 2008 - 21:16
pinhead du vet väl att fight innebär 5 min som kvittas? med andra ord dröjer det till en avblåsning efter 5 min innan du får komma in igen :]
Postad 28 October 2008 - 21:25
Jo fan klart jag vet det, men jag fick ju sitta en halv period
Inge kul å slåss när man har en "prickskytt" som gubbe. aldrig förlorat en fight online innan bytet Postad 28 October 2008 - 21:44
Ja man får ju hoppas att inte Obama förlorar valet pga den här patchen Surt med loopen, jag var sugen på spela. Redigerat av Unregistered29693, 28 October 2008 - 21:44. Postad 28 October 2008 - 22:01
Funkar bättre nu. ######des lite i början av senaste matchen sedan flöt det på som vanligt.
Postad 28 October 2008 - 22:32
Jaha, hur gjorde ni med patchen? Min har stått nu ett bra tag utan att något händer (bara den nhl loggan och den cirkeln). Vågar man stänga av den och så funkar det eller?
Kan ju inte påstå att man älskar ea sports om det är sant det med obama och den här sk*tpatchen Postad 28 October 2008 - 22:58
Många som råkat ut för samma sak. Boota om skiten bara. Det funkade för mig. Ja förutom att patchen suger älgröv då
Postad 28 October 2008 - 23:20
yes verkar funka nu iaf. tack MC75
En fråga till bara, kan man ändra namn på sin spelare ifrån be a pro om man skulle börja spela på nätet? Orkar inte fixa en ny spelare för att ha annat namn fastän jag inte spelat så mycket Postad 28 October 2008 - 23:25
Ja ######r vilken patch! Det första jag märkte var att det var nästan omöjligt att få pucken på mål med ett slagskott... Läste runt lite på eas forum och det var bara inte jag som märkt att siktet är helt sjukt... Jag kan sikta i högra hörnet på målet men ändå skjuter man i vänster hörn! Lyckades skjuta en puck från blå rätt över sidlinjen!!!
Skönt att man får Fallout3 snart så man kan hålla sig ifrån NHL tills en ny patch har kommit! från ea:s forum "And the shooting aim is so off, every shoot goes wide off the post. So pissed off with the new patch. " Redigerat av Gavva, 28 October 2008 - 23:28. Postad 28 October 2008 - 23:27
Jasså har dom lagt till ännu värre? Det där med att sikta åt höger men det skjuts åt vänster tycker jag känns så solklart EA Postad 28 October 2008 - 23:30
Ja man blir riktigt less! Men jag fick fina assist på mina slagskott som gick två meter utanför och studsade i sarg till en fri spelare!
Postad 29 October 2008 - 13:52
Inte för att det hjälper men EA känner till patch-problemen iaf. Fick det här svaret från kundsupport:
"Japp så är det, det är ett fel i själva uppdateringen. Rensa allt från din hårddisk eller rättare sagt alla filer tillhörande spelet. Kontakt PS3 supporten om du inte vet hur man gör. Sedan väntar du på nästa uppdatering som bör komma om ett tag." Postad 29 October 2008 - 14:20
Menar dom att man behöver gå in och ta bort all sparad data? T.ex. sparade be a pro-säsonger osv? Postad 29 October 2008 - 14:24
Rensa alla filer tillhörande spelet?! Det bör väl innebära att ALLT man skapat & spelat ihop försvinner eller? Tänkte främst på be-a-pro. Smidig lösning EA Crap.
Postad 29 October 2008 - 14:58
Kul spel i natt gubbar! Synd bara att dom tog ner servrarna precis när vi började matchen
En sak jag undrat över. Min spelare som jag har när jag lirar BAP - det är inte samma spelare jag har när jag lirar online med er. Visst, nummret på tröjan, å namn och allt är desamma - men inte utseendet. Kan jag ändra detta någonstans så att det blir exakt samma gubbe? Påverkar även det hur mkt spelaren väger och är lång? Min spelare i BAP väger 81 kg medans min spelare online i laget väger ca 72 och jag tycker (kanske ren inbillning) att tacklingarna blir hårdare när jag spelar med min BAP gubbe offline. Spelar ni med exakt samma spelare online som ni gör med i BAP? Edit: Sen tycker jag också att min kontroll inte alltid hänger med. Trycker jag på passknappen eller ska göra en tackling, då tar det alltid ca 0,5 sekunder innan min spelare utför denna handling. I BAP offline så sker detta med än gång. Mina tacklingar blir även "utdragna" ibland pga denna anledning. Tycker att det är jävligt mystiskt. Redigerat av MTD, 29 October 2008 - 15:00. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |