* Officiell Tråd - HTC Touch HD *
2075 svar till detta ämne
Postad 07 december 2008 - 11:55
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Tänk bara på att ALLA wm program inte funkar med HDn
Nej, precis. Jag borde naturligtvis ha nämnt det. De måste funka på WM 6 och med WVGA upplösning, annars är det inte säkert att det fungerar. När jag hade min TyTn II (WM 6.0 & 320 * 240 px)testade jag massor av program. Vissa funkade inte, men jag upplevde aldrig några problem med telefonen, bara att programmet inte fungerade om det inte var anpassat... Jag såg att det faktiskt till och med finns ett par program som är gjorda speciellt för touch hd.
Postad 07 december 2008 - 11:59
a_33
-
a_33
-
Rookie
-
6 inlägg
Hur delete:ar man? Ex, vill ha bort en playlist under spelningslistor, hittar ingen röd blinkande delete knapp
Postad 07 december 2008 - 12:58
qrojtz
-
qrojtz
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Vet någon om Creatives EP630i fungerar till stenen? Det står att det endast är gjord för iphone men det känns rimligt att det även är kompatibelt med HDn så som de flesta andra iphonelurar. Kan någon bekräfta om de fungerar och om svara/lägg på fungerar? http://www.webhallen...od.php?id=92910För övrigt kan jag bara säga att det är en grym telefon och att Tomtom 7.9 med Skandinavien kartor (endast 200mb) fungerar grymt bra och laggfritt! Bye bye Navigon 2110 För er som inte vill lägga ut stora pengar på en formgjuten bilhållare kan jag varmt rekommendera MTU Universal Holder swivel från netonnet.se för 250kr Telefonen sitter stabilt och sugkoppen sitter riktigt bra. Det är dessutom swivel på den så man kan ha den i landscape. Kör man Gyrator2 och Tomtom i landscape så får man en rikigt bra Gps!
Postad 07 december 2008 - 13:40
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Tomtom7 är tydligen bäst jämnfört med Navigon på HD.. vartfall enligt några användare som kör mc så ska Tomtom ha den lättavlästa rena displayen. Men inget är sagt om IGO8.. ska prova detta snygga nav-program för utvärdering när jag får min blackstone  http://navngo.com
Jäklar vad snyggt det var! Dessvärre är det nog risk att det inte funkar på HD:n: "Supported Screen Resolution: • 320x240 or 240x320 • 240x240 or 320x320 is not supported currently"
Postad 07 december 2008 - 14:00
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
jag har gett upp det här men å få in gpsprogram i denna nu, inget funkar som det ska och jag hajar inte engelskan....
Postad 07 december 2008 - 14:06
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Vet någon om Creatives EP630i fungerar till stenen? Det står att det endast är gjord för iphone men det känns rimligt att det även är kompatibelt med HDn så som de flesta andra iphonelurar. Kan någon bekräfta om de fungerar och om svara/lägg på fungerar? http://www.webhallen...od.php?id=92910
För övrigt kan jag bara säga att det är en grym telefon och att Tomtom 7.9 med Skandinavien kartor (endast 200mb) fungerar grymt bra och laggfritt! Bye bye Navigon 2110
För er som inte vill lägga ut stora pengar på en formgjuten bilhållare kan jag varmt rekommendera MTU Universal Holder swivel från netonnet.se för 250kr Telefonen sitter stabilt och sugkoppen sitter riktigt bra. Det är dessutom swivel på den så man kan ha den i landscape. Kör man Gyrator2 och Tomtom i landscape så får man en rikigt bra Gps!
Det ser ju ut att vara en vanlig 3,5 mm plug, så det borde ju fungera. Fast jag hade nog frågat först. Skriv gärna igen om du får bekräftat att de passar, för i så fall beställer jag nog också ett par när jag har fått min HD... http://asia.cnet.com..._ep630i_500.jpg
Postad 07 december 2008 - 14:13
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Jag får upp symbolen 3G, men jag har Tele2. Det beror kanske på var du bor och aktuell 3G täckning i ditt område
Telia och Tele2 delar 3G nät. Därför kan det visa sig som 3G sweden i displayen.
Postad 07 december 2008 - 14:19
cmd
-
cmd
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Lite hjälp (förhoppningsvis) angående inställningar för Telia. Snabbstartsguidens tips att använda automatisk konfiguration av dataanslutnings-inställningarna funkade ju inte så bra.
Start, Inställningar, Anslutningar,Anslutningar. Om inget står där så "lägg till ny modemanslutning". Om det står något(i mitt fall stod där Halebop efter en auto-konfiguration) så tryck "Hantera befintliga anslutningar". Om befintlig finns så på nästa sida trycker du länge på anslutningen och väljer "ta bort". Sedan "ny". Namn : Internet (ev ett valfritt namn,inte säker) Välj modem : Mobillinje (GPRS, 3 G) Åtkomstpunktens namn : online.telia.se
Sedan kommer man till 3 rutor, "Användarnamn", "lösenord" och "Domän". Lämna dessa rutor tomma, bara tryck på slutför.
Nånstans angavs även ett namn för inställningarna : gprs telia Trycker man på hantera befintliga anslutningar så har man i nederkant sedan : "Allmänt","Modem","Proxyinställningar". Man står i "Modem"-fliken direkt men om man väljer "Allmänt"-fliken så kan man där ange namnet : gprs telia
Mitt internet funkar och jag har även provat att skicka MMS. Dock ej provat att ta emot MMS.
Är ingen expert på detta, men fråga om det är nått oklart 
Enklaste sättet att ställa in för telia är att välja automatiskt inställning för Halebop. Sen går du manuellt in och ändrar halebop.telia.se etc till online.telia och samma sak för mms-inställningar. Gick snabbt och telefonen fungerade perfekt. ( fungerar även med halebop inställningar för telia men vågar inte riksera dubbelräkning lr så  )
Postad 07 december 2008 - 14:38
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Jäklar vad snyggt det var! Dessvärre är det nog risk att det inte funkar på HD:n: "Supported Screen Resolution: • 320x240 or 240x320 • 240x240 or 320x320 is not supported currently"
Kan bara hålla med.. men det ska finnas "fix" att den fungerar klockrent med HD..såg nånstans att man skulle byta ut SYS-filen med en fungerande sys-fil.. Ska bli kul att laborera när man väl får HDn. Åker troligtvis nästa sommar på mc-tripp till södra europa vilket mitt intresse för fungerande nav-program. Var sommaren-07 till italien med mc och använde mig av tomtom6 i min Nokia N73 + gps-puck som fungerade mycket väl
Postad 07 december 2008 - 14:43
lisenella
-
lisenella
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Tomtom7 är tydligen bäst jämnfört med Navigon på HD.. vartfall enligt några användare som kör mc så ska Tomtom ha den lättavlästa rena displayen. Men inget är sagt om IGO8.. ska prova detta snygga nav-program för utvärdering när jag får min blackstone  http://navngo.com
Har sett att HTC svenske representant skrivit på ett chattforum att TomTom 7 är bäst för HD pga upplösningen
Postad 07 december 2008 - 14:55
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Har sett att HTC svenske representant skrivit på ett chattforum att TomTom 7 är bäst för HD pga upplösningen
Därmed är tomtom7 högintressant att kandidera att få bli reskompis till sommarn;) Men gott om tid att utvärdera IGO8. Det lär komma komma uppdat och snyggare versioner av resptive nav-prog säkert innan;)
Postad 07 december 2008 - 15:09
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Därmed är tomtom7 högintressant att kandidera att få bli reskompis till sommarn;) Men gott om tid att utvärdera IGO8. Det lär komma komma uppdat och snyggare versioner av resptive nav-prog säkert innan;)
Ja om man ändå fick IGO8 att funka....
Postad 07 december 2008 - 15:29
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Ja om man ändå fick IGO8 att funka....
Vi får klura ut det.. jag får nog min HD i morgon i posten
Postad 07 december 2008 - 15:48
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Download the link : http://rapidshare.co...9/IGo_8.3.3.rarPut your own files for map, bulding and Poi in Igo8\content Go with explorer in your PPC in IGO8\2577 and run autorun Igo will install Work perfectly in my HD in portrait mode. Från xda-developers.com Finns en tråd om igo på 44 sidor där :-)
Redigerat av moparman, 07 december 2008 - 15:49.
Postad 07 december 2008 - 15:50
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Vi får klura ut det.. jag får nog min HD i morgon i posten 
NU börjar det röra på sig, får se om jag klurat ut detta rätt...
Postad 07 december 2008 - 15:51
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Download the link : http://rapidshare.co...9/IGo_8.3.3.rar
Put your own files for map, bulding and Poi in Igo8\content
Go with explorer in your PPC in IGO8\2577 and run autorun
Igo will install
Work perfectly in my HD in portrait mode.
Från xda-developers.com
Finns en tråd om igo på 44 sidor där :-)
*done*... nu fattas bara "stenen"  tack Funderar på beställa denna till HD för vardagligt bruk som elegant skydd;) http://www.proporta....t...&t_mode=des
Redigerat av xxmannen, 07 december 2008 - 16:05.
Postad 07 december 2008 - 16:19
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Oki nu funkar ALLT, bara ett problem... Hur gör man genväg till programmet till start?
Postad 07 december 2008 - 16:31
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Oki nu funkar ALLT, bara ett problem... Hur gör man genväg till programmet till start?
Avis... du ligger steget före
Postad 07 december 2008 - 16:32
Unregistered4d1cbd01
-
Unregistered4d1cbd01
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Start - Inställningar - Menyer
Postad 07 december 2008 - 16:44
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Start - Inställningar - Menyer
jo iof, men programmet finns inte med i den listan, bara uninstall .
Postad 07 december 2008 - 17:24
Unregistered4d1cbd01
-
Unregistered4d1cbd01
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
jo iof, men programmet finns inte med i den listan, bara uninstall .
OK, såhärdå? 1. Anslut HD'n till PC'n i Sync-mode. 2. Leta upp applikationen mha Utforskaren i PCn (tex under \Program\whateverapp\start.exe) 3. Skapa en genväg till denna fil i \Windows\Start-meny\Program på HD'n (högerklick-drag-n-drop, Skapa genväg) 4. Byt namn på genvägen om du vill. 5. Nu finns den i listan i HD'n (Start -> inställningar -> menyer) Kanske funkar?
Postad 07 december 2008 - 17:27
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Vet någon om Creatives EP630i fungerar till stenen? Det står att det endast är gjord för iphone men det känns rimligt att det även är kompatibelt med HDn så som de flesta andra iphonelurar. Kan någon bekräfta om de fungerar och om svara/lägg på fungerar? http://www.webhallen...od.php?id=92910
För övrigt kan jag bara säga att det är en grym telefon och att Tomtom 7.9 med Skandinavien kartor (endast 200mb) fungerar grymt bra och laggfritt! Bye bye Navigon 2110
För er som inte vill lägga ut stora pengar på en formgjuten bilhållare kan jag varmt rekommendera MTU Universal Holder swivel från netonnet.se för 250kr Telefonen sitter stabilt och sugkoppen sitter riktigt bra. Det är dessutom swivel på den så man kan ha den i landscape. Kör man Gyrator2 och Tomtom i landscape så får man en rikigt bra Gps!
Vilken version på Skandinavien kör du?
Postad 07 december 2008 - 17:46
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
OK, såhärdå?
1. Anslut HD'n till PC'n i Sync-mode. 2. Leta upp applikationen mha Utforskaren i PCn (tex under \Program\whateverapp\start.exe) 3. Skapa en genväg till denna fil i \Windows\Start-meny\Program på HD'n (högerklick-drag-n-drop, Skapa genväg) 4. Byt namn på genvägen om du vill. 5. Nu finns den i listan i HD'n (Start -> inställningar -> menyer)
Kanske funkar?
Funkade jättebra! gjorde en genväg av exefilen och klippte ut den och öppnade filhanteraren och gick in i windows å klistra in den där du sa  TACK för hjälpen!
Postad 07 december 2008 - 17:48
Unregistered4d1cbd01
-
Unregistered4d1cbd01
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag har ett ännu billigare tips. Köpte en hållare från CO igår och har testat idag: Mobiltelefonhållare Exibel129 SEK. Prisvärt! Fungerar kanon, både i portrait och landscape. Jag installerade GSen för att få "tilt"-stöd: http://www.s-k-tools...tml?m_util.html
Postad 07 december 2008 - 18:05
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Nja inte allt då.. Landscapemode hittar jag inte och tråden på xda är lång... hehe
Postad 07 december 2008 - 19:05
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
*done*... nu fattas bara "stenen" tack
Funderar på beställa denna till HD för vardagligt bruk som elegant skydd;) http://www.proporta....t...&t_mode=des
Det hade nog varit bättre om HTC valt att inte skicka med den medföljande fleeceväskan. För bred och hela HD:n går ju inte ens in. Det sämsta jag sett. Jag överdriver inte!! Jag skulle vilja köpa till ett supertunt läderskydd ala siliconcase till HD:n. Alt ett mkt tunt siliconcase. De jag sett på eBay och hos Brando har inte sett bra ut alls. Så man är dömd att gå runt med fleeceskiten.
Postad 07 december 2008 - 19:10
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Det hade nog varit bättre om HTC valt att inte skicka med den medföljande fleeceväskan. För bred och hela HD:n går ju inte ens in. Det sämsta jag sett. Jag överdriver inte!! Jag skulle vilja köpa till ett supertunt läderskydd ala siliconcase till HD:n. Alt ett mkt tunt siliconcase. De jag sett på eBay och hos Brando har inte sett bra ut alls. Så man är dömd att gå runt med fleeceskiten. 
..det är tillräckligt att man får gå runt i fleece-jackan i svinkalla dar Oxå hört att medföljande påse är inget att ha därför söker jag något smart skydd till den.
Postad 07 december 2008 - 19:25
Unregistered962bd313
-
Unregistered962bd313
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Jag har ett ännu billigare tips. Köpte en hållare från CO igår och har testat idag:
Mobiltelefonhållare Exibel
129 SEK. Prisvärt! Fungerar kanon, både i portrait och landscape.
Jag installerade GSen för att få "tilt"-stöd:
http://www.s-k-tools...tml?m_util.html
Jag har kört den här klasses magnethållare som inte förstör utseendet i bilen och fungerar för hela familjens telefoner.
Postad 07 december 2008 - 19:47
Unregistered4d1cbd01
-
Unregistered4d1cbd01
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag har kört den här klasses magnethållare som inte förstör utseendet i bilen och fungerar för hela familjens telefoner.
Ja, de fungerar kanon om man inte behöver använda den i en annan bil, typ hyrbil.
Postad 07 december 2008 - 19:56
Unregistered4d1cbd01
-
Unregistered4d1cbd01
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Nja inte allt då.. Landscapemode hittar jag inte och tråden på xda är lång... hehe
Jag installerade den här i eftermiddags. http://www.s-k-tools...tml?m_util.htmlFungerar som jag önskar, även om den inte fungerar till allt/alla applikationer. Tex inte till TouchFlo-skärmarna, men det är inget jag stör mig på. Man installerar, sedan slår man på den. Som default visas en pixel i vitt i överkanten på skärmen när gsen är aktiverad - jag trodde jag hade fått ett pixelfel och blev livrädd innan jag läste manualen... hehe Jag la in aktiveringen i autostart så att den alltid är på by default.
Postad 07 december 2008 - 20:01
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
Köpte en liknande magnet från outlet24 för ett år sedan för 10 kr. Och sedan har jag lagt ett par rakblad innanför batteriluckan på mina mobiler.... Helt fantastisk lösning som är i princip gratis! *highfive*
Postad 07 december 2008 - 20:25
lisenella
-
lisenella
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
..det är tillräckligt att man får gå runt i fleece-jackan i svinkalla dar Oxå hört att medföljande påse är inget att ha därför söker jag något smart skydd till den.
Det här har jag skickat efter från http://www.expansys.se/Piel Frame HTC Touch HD Leather Case (655kr) och HTC Touch HD Screen Protector SP P200 (2 Pieces) (106 kr) Får dem i morgon eller på tisdag (frakt 129 kr)
Postad 07 december 2008 - 22:00
speactra
-
speactra
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Någon som har koll på musikspelaren? Får det inte riktigt att fungera med coverarts. Lägger in en bild i iTunes (främst), men även testat Winamp, Wmp och Vlc men inget verkar fungera riktgt bra. Har också testat att kopiera bildfiler från mappar som fungerar och varje mapp har en bildfil i sig.. Ibland fungerar det och ibland inte, och då gör jag exakt samma sak på alla filer. Är det något special man måste tänka på?
Har även märkt att en mapp som jag inte gjort något med helt plötsligt hade bild i spelaren, det ligger en bildfil i den mappen också men har inte fungerat sen i tisdags, och nu bara funkade det..
Någon som vet hur det fungerar?
Redigerat av speactra, 07 december 2008 - 22:00.
Postad 07 december 2008 - 22:08
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Det här har jag skickat efter från http://www.expansys.se/
Piel Frame HTC Touch HD Leather Case (655kr) och HTC Touch HD Screen Protector SP P200 (2 Pieces) (106 kr)
Får dem i morgon eller på tisdag (frakt 129 kr)
Jäkla vilken läcker väska..vilken färg tog du?
Postad 08 december 2008 - 04:15
lisenella
-
lisenella
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Jäkla vilken läcker väska..vilken färg tog du?
Tog den svarta som passar bra till blackstone
Postad 08 december 2008 - 04:42
Chippah
-
Chippah
-
Amatör
-
-
99 inlägg
hallå där ute! blev lite sugen på programmet igo8? är det någon som fått igång igo8? jag har gjort som det står i filen men när man kör programmet så händer absolut ingenting
Postad 08 december 2008 - 05:51
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
Tog den svarta som passar bra till blackstone
Snyggt. Hade tänkt mig nått liknande bra skydd och ha den tex i sidofickan i arbetsbyxorna.. för att det inte ska bli jobbigt i längden å ta fram så har jag beställt jabras bluetooth (stereo) för att ta mot inkommande samtal å lyssna på radio/mp3  Även bra att slippa sladdar när man kör hoj. Vet inte hur många gånger man råkade ut för när jag hade nokia n73 och sladd till hörlurarna att jag "glömde" lossa N73 från styret när jag klev av...
Postad 08 december 2008 - 08:11
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
hallå där ute! blev lite sugen på programmet igo8? är det någon som fått igång igo8? jag har gjort som det står i filen men när man kör programmet så händer absolut ingenting
Och du har laddat in kartor å sånt? Min funkar ypperligt.
Postad 08 december 2008 - 10:12
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Download the link : http://rapidshare.co...9/IGo_8.3.3.rar
Put your own files for map, bulding and Poi in Igo8\content
Go with explorer in your PPC in IGO8\2577 and run autorun
Igo will install
Work perfectly in my HD in portrait mode.
Från xda-developers.com
Finns en tråd om igo på 44 sidor där :-)
Hmmm... när jag packar upp filen så skriker winrar till om ett oväntat avslut på arkivet, är det bara jag som får det meddelandet, verkar som om den inte packar upp alla filer som behövs.
Postad 08 december 2008 - 10:22
darocker
-
darocker
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Ni som har beställt från Telenor, har ni fått era mobiler än?
Jag beställde förra lördagen, har inte fått den än....dåligt.
Postad 08 december 2008 - 10:34
sabio_proeliat
-
sabio_proeliat
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Jag beställde i mitten på november och har inte fått den än!
Privat eller företag?
Postad 08 december 2008 - 10:38
darocker
-
darocker
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Privat. Ja maila förra veckan, Therese(alla verkar ha fått svar från samma) sa i för sig att senast
i början av den här veckan. Börja misstänka att de inte blir i början av den här veckan om inte du
har fått än...
Postad 08 december 2008 - 10:47
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Mitt tips till er är å ligga på och tjata på dem. Det gjorde jag och fick min fredan före denna fredag som var. Jag beställde 17/11
Postad 08 december 2008 - 10:57
darocker
-
darocker
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Dax o lägga in nytt mail alltså!
Postad 08 december 2008 - 11:03
Beeos
-
Beeos
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Detta nämns tidigare i tråden:
Ett litet tips om man vill kolla på valutakurser i sin Touch HD:
Gå in i fliken "Aktie" och klicka på + (plus tecknet) för att lägga till valutakurs.
Skriv in i samma fält som förstoringsglaset: USDSEK=X för att få kursen mellan Amerikansk dollar mot Svensk krona.
Kursen kommer fram. Klicka nu på + tecknet som står till höger om kursen så läggs valutan till som "favorit" i Aktiefliken.
Skriv: EURSEK=X för att få kursen mellan Euro mot Svensk krona.
Ett litet tips
Postad 08 december 2008 - 11:53
Unregistereda021f600
-
Unregistereda021f600
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Någon som har koll på musikspelaren? Får det inte riktigt att fungera med coverarts. Lägger in en bild i iTunes (främst), men även testat Winamp, Wmp och Vlc men inget verkar fungera riktgt bra. Har också testat att kopiera bildfiler från mappar som fungerar och varje mapp har en bildfil i sig.. Ibland fungerar det och ibland inte, och då gör jag exakt samma sak på alla filer. Är det något special man måste tänka på? Har även märkt att en mapp som jag inte gjort något med helt plötsligt hade bild i spelaren, det ligger en bildfil i den mappen också men har inte fungerat sen i tisdags, och nu bara funkade det..
Någon som vet hur det fungerar?
Använd MP3tag MP3tag och lägg in album art i MP3'n direkt, det funkar jätte bra!! Dock har jag ett annat problem, jag får bara upp "ett-och-ett" album i muskspelaren, jag kan inte få upp alla omslag och flippa med fingret för att byta. Finns en mapp MUSIC på telefon där de där två sample låtarna låg, men jag vill ju ha musiken på minneskortet. Spelar det roll?
Postad 08 december 2008 - 12:03
sabio_proeliat
-
sabio_proeliat
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Äntligen har Telenor fixat mjukvaroproblemet i den. Ska skickas ut nästa vecka. Förstår inte varför Telenor skickat ut telefonen i dåligt skick till privatpersoner?
Postad 08 december 2008 - 12:18
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Äntligen har Telenor fixat mjukvaroproblemet i den. Ska skickas ut nästa vecka. Förstår inte varför Telenor skickat ut telefonen i dåligt skick till privatpersoner?
Vad exakt är det för mjukvaruproblem?
Postad 08 december 2008 - 12:21
sabio_proeliat
-
sabio_proeliat
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Ja du bra fråga. Har bara varit i kontakt med olika säljare fram och tillbaka och de har aldrig varit tillräckligt insatta. Helt klart märkligt.
Finns ju en bugg som gör att telefonen hänger sig kan vara den som är åtgärdad kanske?
Postad 08 december 2008 - 13:16
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
Slängde upp en tråd på xda om Operaproblemet jag har. Det är ju tyvärr den bästa browsern för WM just nu, synd att det inte går att använda vissa länkar. :/
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|