Vilken kanonbra tråd, tack!
Har precis skaffat en windows telefon, har nu några frågor som jag hoppas ni här på forumet kan hjälpa till med.
Vilket program är att föredra för att göra back up, är my phone bra eller finns det bättre? Ska sätta igång och installera imorgon så uppskattar bra tips innan jag sätter igång.
Finns något bra program för att rensa i telefonen, typ en enklare variant av ccleaner?
Finns det något prisvärt kalenderprogram som är värt att betala för?
Andra tips mottages varmt.
Tänkte ladda ner nyaste SPB mobile shell till att börja med.
Tack på förhand
Kolla på
Spb Backup för att spara dina grejor.
Har dock inte testat My Phone. Kolla t.ex HD2 tråden eller andra trådar som rör just din modell och se om folk har provat och är nöjda.
På
XDA forumet hittar du allt möjligt till mobiler som HTC varit inblandade i.
Där kan du få tips och program (allt gratis) av entusiasterna inom Xda... om du har en mobil som finns i deras bibliotek. Tänkt på att telefonens UTVECKLAR NAMN står först och i mindre text så kan man se vad telefonen heter vid försäljningen. Men det finns oftast en bild på luren så man snabbt ska känna igen den.
HTC HD2.........kommer denna att kunna uppdateras till WM7 ?
Inte officiellt. Men t.ex XDA kommer säkert komma med olika inofficiella lösningar.
Jag har ett bekymmer med qwerty:t på min nya windows mob (en samsung omnia pro). När jag går ut på nätet slutar åäö att fungera. Så om jag t.ex. ska gå in och söka resväg på vasttrafik.se kan jag inte skriva in hållplatser med åäö. Har letat i alla inställningar men hittar inte hur jag kan ändra detta. Någon som vet?
Bra tråd fö. Jag lärde mig precis hur man lägger till mp3-låtar som sms-signal 
Jag vet inte vad som hänt, men kolla detta på detta forum för de olika
Samsung Omnia modellerna och du kan säkert få hjälp där. Scrolla ned till Omnia Pro.
Redigerat av crest, 24 april 2010 - 00:50.