* Officiell tråd - LG BD390 *
1533 svar till detta ämne
Postad 09 december 2009 - 08:09
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Hej,
Köpte min BD390 från NetOnNet i Malmö i helgen och vill höra med er om någon upplevt samma problem som jag. Jag får helt enkelt inte den inbyggda mediaspelaren att funka på bra sätt. För vissa filer hackar bilden och för andra så är ljudet ur synk. Ljudsynken är det mest frekventa och irriterande problemet. Filerna jag spelar är antingen egenhändigt rippade DVD:er eller XVID-kodade TV-serier. Alla filer fungerar bra i andra spelare, även den enkla inbyggda spelaren i TV:n (Samsung Series 8) hanterar dessa perfekt.
Så förutom den självklara anledningen att jag ville ha en BD-spelare så var mediaspelaren, med bättre funktionalitet än de jag har, en stor anledning till köpet. När LG nu gör så mycket reklam för denna funktion kan man ju begära att den fungerar bättre.
Är det någon annan som haft samma problem och i så fall hur löste ni det?
Jag uppdaterade med senaste versionen av mjukvaran kör nu BD.8.08.529.B. Jag kör från extern hårddisk via USB. Har precis kastat ut alla gamla prylar så under tiden jag letar ny lösning för stärkare och högtalare är spelaren kopplad direkt till TV:n via HDMI.
Finns det någon inställning jag missat?, tycker jag testat alla varianter gällande HDMI-inställningarna för ljudet.
Tacksam för hjälp
// GH
Jag håller med föregående talare om att du kunde nyttjat sök funktionen innan ditt inlägg. Detta kan vara bra att veta tills nästa gång. Men snäll som jag är så ska jag skriva något som kan vara till hjälp också  Jag har pratat med diverse personer på LG och dom som har kommenterat om LG BD390 säger att dom rekommenderar att man har en USB hdd med extern strömförsörjning för bästa upplevelse. Har du en som endast livnär sig på ström från USB porten så kan detta vara problemet. p.s. Välkommen till forumet!
Postad 09 december 2009 - 08:47
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Jag kör med en extern NTFS-disk med extern strömförsörjning och det funkar klockrent.
Postad 09 december 2009 - 13:00
Unregistered941628c4
-
Unregistered941628c4
-
Rookie
-
1 inlägg
attachment=82006:DSC00309.JPG]när jag streamar bilder från w995 trådlöst wife dlna till lg bd390 blir bilderna i dålig upplösning suddiga
men kör jag dom från datorn till lg bd390 är dom helt ok . är det någon som vet var felet liger
har router d-link dir-635 mobil w995 vista dator lg bd 390 har varit i kontakt med support lg sony eriksson
dom har ingen lösning tacksam för hjälp
Postad 09 december 2009 - 16:51
Peter B
-
Peter B
-
Lärjunge
-
-
283 inlägg
Klarar denna spelare av att flytta upp undertexten när man använder 2.35-duk? Tråkigt att inte se hela textningen när man ser filmer som inte är engelskspråkiga.
Postad 09 december 2009 - 17:29
MrSthlm
-
MrSthlm
-
Användare
-
-
127 inlägg
Japps, jag beställde därifrån. Tror det tog en 3v ca och då hade de den inte i lager när jag beställde och det var innan den fanns på någon annan svensk butik. Gav ~2450:- men då hämtade jag den i deras "butik" i mälarhöjden. Känns väl knappast som den mest stabila butiken men man kan ha tur också tydligen..
/D
Jag beställde typ dan efter dig och väntade 7 veckor, inget hände. Frågade tio ggr och fick bara till svars att den kommer snart, den kommer snart. Jag avbeställde och beställde från Pixmania, vilket verkar va en chansning det när man läser många recensioner på deras butik. Tog iaf ett par dagar sen hade jag den. Är i stort sett supernöjd förutom att jag tycker att displayen lyser lite väl starkt, har inte hittat om den går att dimma som man brukar kunna göra. (vet att jag frågat det tidigare). Går det?!? /M
Postad 09 december 2009 - 18:01
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Ja visst är det en GRYM maskin! Men tyvärr så kan man inte dimma displayen...
Postad 09 december 2009 - 18:11
voz
-
voz
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Klarar denna spelare av att flytta upp undertexten när man använder 2.35-duk?
Nej, det kan den inte. Det är mig veterligen bara Philips blu-ray-spelare som kan det.
Postad 09 december 2009 - 21:11
greaterhelmet
-
greaterhelmet
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag håller med föregående talare om att du kunde nyttjat sök funktionen innan ditt inlägg. Detta kan vara bra att veta tills nästa gång.
Men snäll som jag är så ska jag skriva något som kan vara till hjälp också 
Jag har pratat med diverse personer på LG och dom som har kommenterat om LG BD390 säger att dom rekommenderar att man har en USB hdd med extern strömförsörjning för bästa upplevelse. Har du en som endast livnär sig på ström från USB porten så kan detta vara problemet.
p.s. Välkommen till forumet!
Tack för välkomnandet och för tipset! Point taken och jag inser att jag borde formulerat mig annorlunda för undvikande av förtret. Jo, jag läste de inlägg i tråden som fanns sedan tidigare men kände att inget svar riktigt hjälpte mig, men jag kanske har missat något. Jag har testat med tre olika USB-diskar varav två har extern strömförsörjning, två NTFS och en FAT32, men med samma resultat. Det bästa resultatet uppnår jag genom att sätta uppdateringsfrekvensen i 1080p till 24 Hz istället för standardinställningen 50 Hz. Då minskar osynken till ca hälften mot annars. Problemet uppstår inte vid visning av BD utan endast vid uppspelning av filer från disk (skall sägas att jag inte testat att strömma från dator för det är inget intressant alternativ för mig). Det är inga tunga filer jag försöker visa utan avi:er med bild i XVID och ljud i MP3, så det handlar inte om avkodning av DTS-ljud som en del skrivit om. Och som sagt TV:ns inbyggda spelare fixar dem utan problem och den är verkligen inget att hänga i julgranen för övrigt. Är mest besviken på att det inte funkar direkt och hade hoppats kunna klara mig på denna konfiguration ett tag utan att behöva köpa en receiver. Hur som har jag startat två supportärenden inne på LG, det ena via den svenska officiella kanalen och det andra via "jag mötte Lassie"-vägar. Via den inofficiella har jag även lämnat två filer som jag har problem med. Så fort jag hör något från dem som kan hjälpa till meddelar jag det. // GH
Postad 10 december 2009 - 15:09
oveb
-
oveb
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Usch då, så hade jag tänkt köra  Funkar din eyeconnect med en vanlig xbmc-klient ? Får ej apparaten att funka med min mac. Har försökt med eyeconnect men det funkar inte. Hjälp.......
Postad 14 december 2009 - 13:34
fripp21
-
fripp21
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej. Jag har sökt i tråden men hittade inget om denna fråga...
Kompabilitet med Pioneer mediareceiver VSX-1018AH (samt tv Pioneer Kuro PDP-LX5090H).
Finns det någon som vet om denna LG Bluray funkar bra om man kopplar in den i Pioneers förstärkare?
Tackam för hjälpen.
Postad 14 december 2009 - 16:56
Unregisteredc27b1e79
-
Unregisteredc27b1e79
-
Mästare
-
-
2 665 inlägg
Har denna maskin hemma på test nu och kör just nu via nätverket med kabel kopplad till min linksys wrt 54gl router som sedan har trådlös connection med min bärbara dator, men det flyter inte riktigt som de ska tycker jag.
Måste jag dra en kabel direkt från lg direkt till datorn för att få det att flyta?
Filmer hackar lite nu och då?
oavsett om de är 1080p eller 720p
Postad 14 december 2009 - 18:45
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5 304 inlägg
Trådlös G-uppkoppling räcker sällan för HD, det krävs N-nät!
Postad 14 december 2009 - 19:39
Unregisteredc27b1e79
-
Unregisteredc27b1e79
-
Mästare
-
-
2 665 inlägg
Hmm det hackar då jag kör med externa hddn också
Mybook 500gb den blåa varianten.
Update : nu verkar det fungera som det ska
Vet inte om det har varit uppe förut men hur är det med filer med ändelsen .m2ts som har hd ljud inbakat?
Klarar lgn av att spela upp detta`?
Redigerat av Unregisteredc27b1e79, 14 december 2009 - 21:59.
Postad 15 december 2009 - 11:35
Lindfors
-
Lindfors
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
Spelar den upp mkv filer i korrekt fps? dvs 23.976 hz? Flyter filmerna bra?
Postad 15 december 2009 - 20:42
knoppixz
-
knoppixz
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Update : nu verkar det fungera som det ska 
Skulle vara intressant att höra vad lösningen var (åtminstone för de som kan ha samma problem). kn
Postad 16 december 2009 - 10:28
Unregisteredc27b1e79
-
Unregisteredc27b1e79
-
Mästare
-
-
2 665 inlägg
Stängde av och lät den vara avstängd 1 timme sen prövade jag igen och då fungerade det.
Postad 16 december 2009 - 16:38
Pilzner
-
Pilzner
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Bra sugen på en BD390, men till frågan. Jag har en dator i sovrummet. Vill kunna stream filmer men känns så otroligt önöndigt och ha datorn som drar 350w igång eller om tjejen ligger o sover. På det måste jag ha en N-router som ska klara av att streama min mkv filer.
Vad jag förstår kan man spela filmer/musik via den en USB hårdisk inkopplad. Men inte streama över filmer/musik om man kör säg en n-router med lagringskapacitet?
Kan man streama från en NAS om jag väljer det alternativet? Eller krävs det att man har en media server?
Jag är helt grön i detta område och skulle vara tacksam för lite råd...
Postad 16 december 2009 - 17:04
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Du kan streama från en NAS om du vill göra det.
Postad 17 december 2009 - 13:27
knoppixz
-
knoppixz
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Stängde av och lät den vara avstängd 1 timme sen prövade jag igen och då fungerade det.
Hmm, låter "stabilt"  Tack.
Postad 17 december 2009 - 14:50
Unregisteredc27b1e79
-
Unregisteredc27b1e79
-
Mästare
-
-
2 665 inlägg
Tror det är min externa disk som håller på att fara därav felet, den har varit riktigt seg på senaste tiden
NU funkar iaf lgn grymt bra.
Körde med usb minne igår och flöt hur bra som hellst.
Blir nog kanske köp av denna trots allt
Postad 17 december 2009 - 15:02
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Ja denna LG är grymt beroendeframkallande. Jag har använt min minst två timmar per dag i de två veckor jag haft den!
Denna stannar hos mig, helt klart! Har avbokat Oppo BDP-83SE som måhända är lite varrare bild- och ljudmässigt men känns lite passé i vissa avseenden (har ej WLAN, klarar ej NTFS mm). HDCD, SACD och DVD Audio spelar jag även fortsättningsvis på min Denon.
Postad 20 december 2009 - 14:01
splatter666
-
splatter666
-
Rookie
-
2 inlägg
Hade också detta problem men tack vare masun på det här forumet så löste jag det på följande sätt:
Ang. problem med bokstaven å i undertexter, så här löste jag problemet.
Gå in under inställn. -> skivans undertext, välj övriga och knappa in 8386
Starta en film med undertexten i samma katalog, när ni ser att den svenska undertexten visas tar ni fjärren och trycker på den högra av subtitle knapparna i ca. 3sek, nu får ni upp en meny med codepages, jag valde CP1252.
Efter dessa handgrepp fungerar textningen perfekt och inställningen är sparad så det räcker med att göra detta 1 gång. ( Informationen om språkval och codpages finns i manualen s29 + 41 )
Tackar för tipset, fungerade alldeles utmärkt
Postad 23 december 2009 - 09:13
Unregistered674d346a
-
Unregistered674d346a
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Kort fråga (vet inte om ni diskuterat det tidigare...)
Jag har ibland problem med srt-filer då det finns inbakad engelsk text i mkv filen. Spelar skiter då i srt-filen och kör på den inbakade...
Någon som upplevt samma problem och/eller har en lösning på detta?
/C-Man
Redigerat av Unregistered674d346a, 23 december 2009 - 09:14.
Postad 23 december 2009 - 14:53
r_o_n
-
r_o_n
-
Forumräv
-
-
535 inlägg
Ursäkta om inlägget inte riktigt följer tråden. Eller gör den det? 
Finns denna spelare, eller liknande även med hårddisk?
En 390 med hårddisk vore fulländad.
Postad 23 december 2009 - 15:46
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Ursäkta om inlägget inte riktigt följer tråden. Eller gör den det?  Finns denna spelare, eller liknande även med hårddisk? En 390 med hårddisk vore fulländad. 
Nej denna spelare finns ej med inbyggd hdd.
Postad 23 december 2009 - 18:51
sczcz
-
sczcz
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Kort fråga (vet inte om ni diskuterat det tidigare...) Jag har ibland problem med srt-filer då det finns inbakad engelsk text i mkv filen. Spelar skiter då i srt-filen och kör på den inbakade... Någon som upplevt samma problem och/eller har en lösning på detta?
/C-Man
Det verkar som att spelaren prioriterar den inbakade texten istället för srt-filen. Vet inte om det finns så mycket man kan göra åt det mer än att trycka på subtitle-knappen på fjärrisen och växla mellan undertexterna.
Postad 23 december 2009 - 19:51
Unregistered674d346a
-
Unregistered674d346a
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Det jag försökt med dvs att trycka på subtitleknappen. Skumt att det inte funkar.
Postad 25 december 2009 - 19:32
mafghan
-
mafghan
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
Hej.
Fått upp ögonen för denna spelare, men har några frågor:
- Ni som känner till popcorn a-100, vad är fördelen med LG?
- Ni som känner till Playstation 3, vad vinner man med LG?
Känner lite; Är det inte mer värt att lägga pengarna på en PS3? Då får man dessutom en spelkonsol jue???
Och kan streama osv......
Eller varför väljer man denna spelare?
Sitter idag med Popcorn hour. Behöver egentligen ingen blurayspelare, men tänker att det kan vara bra att ha. Det är främst mediaspelaren jag är ute efter. Att kunna streama .MKV. Men velar mellan PS3 och denna spelare!
Övertyga mig!
EDIT: GLÖMDE SÖKA. Fått lite svar ang PS3... men inte skillnader mot popcorn, tacksam för svar där.
Redigerat av mafghan, 25 december 2009 - 19:38.
Postad 26 december 2009 - 12:05
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Fördelen med BD390 för min egna del är att den är mycket tystare, jag har ett PS3 också men köpte ändå en stationär BD spelare. Så är man noga med ljudnivån så skulle jag inte köpa en PS3.
Någon jämförelse med PH kan jag inte göra då jag inte äger någon
Postad 26 december 2009 - 22:24
mafghan
-
mafghan
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
Fördelen med BD390 för min egna del är att den är mycket tystare, jag har ett PS3 också men köpte ändå en stationär BD spelare. Så är man noga med ljudnivån så skulle jag inte köpa en PS3.
Någon jämförelse med PH kan jag inte göra då jag inte äger någon 
Tack för ditt svar. Vilket overkill (enligt mig) att sitta med PS3 + BD-spelare. Riktigt sugen på nämnd spelare, men känns som ett onödigt köp fortfarande. PS3 känns rimligare. Då JAG inte är überkänslig för ljud. Har en projje hängandes ovanför huvudet som överröstar det mesta =)
Postad 27 december 2009 - 13:57
GTR_GREVEN
-
GTR_GREVEN
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Va säger ni o kombinera dena spelare med Onkyo 507 förstärkare
Kommer köras på min philips 42 LCD
Postad 27 december 2009 - 14:05
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Jag har min 390:a kopplad till en Onkyo 876 och är MYCKET nöjd.
Postad 27 december 2009 - 14:13
GTR_GREVEN
-
GTR_GREVEN
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Jag har min 390:a kopplad till en Onkyo 876 och är MYCKET nöjd. 
Det tror jag det emd en 876 men den är ju några snäpp högre upp om jag inte har fel =)
Postad 27 december 2009 - 14:25
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Postad 27 december 2009 - 15:35
outdoor_miner
-
outdoor_miner
-
Beroende
-
-
1 470 inlägg
Det tror jag det emd en 876 men den är ju några snäpp högre upp om jag inte har fel =)
förstår inte riktigt resonemanget - 390:an gör ju exakt samma jobb i båda fallen. om din stärkare sen sviker dig (vilket jag knappast tror den kommer göra) har det ju väldigt lite med den här produkten att göra?
Postad 27 december 2009 - 18:37
GTR_GREVEN
-
GTR_GREVEN
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
förstår inte riktigt resonemanget - 390:an gör ju exakt samma jobb i båda fallen. om din stärkare sen sviker dig (vilket jag knappast tror den kommer göra) har det ju väldigt lite med den här produkten att göra?
Nä min undran va hur dom komme fungera tillsamans.. Men jag gjorde en liten vndning o beställde Lg 390 fast med Onkyos 607 Lika br gå upp ett snäpp till när man en då håller på Greven
Postad 27 december 2009 - 19:08
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Kul! Tror att du kommer att bli väldigt nöjd med Onkyon!
Postad 27 december 2009 - 21:34
GTR_GREVEN
-
GTR_GREVEN
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Kul! Tror att du kommer att bli väldigt nöjd med Onkyon!
Jepp det hoppas jag med;) vilken helg ny Blyray Reciver samt en ny Nikon D90 Mycket o pilla på
Postad 27 december 2009 - 22:13
2_Jeter
-
2_Jeter
-
Rookie
-
5 inlägg
2 frågor.
Hur djup är denna spelare? Sett olika mått. Tror det står fel på LG's sida t.ex där de uppger 200mm. Står 277 på andra sidor. Tacksam om någon som har spelaren kan mäta den.
Klarar den subs (.srt) om man spelar upp mkv via USB-minne?
Redigerat av 2_Jeter, 27 december 2009 - 22:18.
Postad 27 december 2009 - 22:15
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Postad 28 december 2009 - 00:28
Sandro
-
Sandro
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Hej, är det nån som vet om denna spelare är på rea i någon butik?
Har tittat både hos onoff, el-gig.,siba, expert, men hittar inte den i dessa butiker...
Postad 28 december 2009 - 23:06
Mr_x
-
Mr_x
-
Lärjunge
-
-
290 inlägg
Hej, är det nån som vet om denna spelare är på rea i någon butik? Har tittat både hos onoff, el-gig.,siba, expert, men hittar inte den i dessa butiker...
Skulle LG BD390 säljas i Onoff, El-gig., Siba, Expert eller MM är det ingen bra maskin, för dom är för normal apparater. Dom vassare maskinerna säljs i mindre butiker eller hos dom som kan något om "kvallitet". Försök att köpa en bra projektor eller ett par högtalare Den billigaste i dag är Sekvencia 2672:- men då måste man betala först å så vet man inte vilket år man får maskinen. Du får vänta ett tag till om du vill köpa den för under 2500:- Ett tips är Dustin 3349 är biligas/säkrast ;-)
Postad 28 december 2009 - 23:31
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5 304 inlägg
Säljs i vilken butik som helst i Tyskland för runt 2400:- som är vad den borde kosta.
LG sverige har försökt göra denna till ngt slags high-end vilket det inte är.
Blir lite löjligt nu när Pioneer, Sony och Panasonic kostar hälften så mycket som denna LG.
Postad 28 december 2009 - 23:41
nborve
-
nborve
-
Forumräv
-
-
964 inlägg
Säljs i vilken butik som helst i Tyskland för runt 2400:- som är vad den borde kosta. LG sverige har försökt göra denna till ngt slags high-end vilket det inte är. Blir lite löjligt nu när Pioneer, Sony och Panasonic kostar hälften så mycket som denna LG.
Håller med om att den borde legat på runt 2500-2700 men klarar de andra tillverkarna verkligen att levera det som LG just nu levererar? MKV, trådlöst N, streaming från dator, NTFS mm?
Postad 29 december 2009 - 09:53
Drofe
-
Drofe
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Skulle LG BD390 säljas i Onoff, El-gig., Siba, Expert eller MM är det ingen bra maskin, för dom är för normal apparater. Dom vassare maskinerna säljs i mindre butiker eller hos dom som kan något om "kvallitet".
Iofs. ett visst mått skitsnack då MM var de första att få in 390:an i Sverige. Enligt LG själva, när jag frågade för ett antal månader sedan, så var det MM och OnOff som skulle lagerföra 390. Inte för att jag förordar de stora kedjorna men ibland får de in ganska fin elektronik i deras "high end"-rum som visserligen kanske inte är att klassa som High End men helt OK. /D
Postad 29 december 2009 - 12:50
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5 304 inlägg
Håller med om att den borde legat på runt 2500-2700 men klarar de andra tillverkarna verkligen att levera det som LG just nu levererar? MKV, trådlöst N, streaming från dator, NTFS mm?
Nej men de kostar numera 1600-2300:-! Så LG skulle rimligen legat runt 2500:- pga de extra funktionerna.
Postad 29 december 2009 - 23:37
FabianPK
-
FabianPK
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Nej men de kostar numera 1600-2300:-! Så LG skulle rimligen legat runt 2500:- pga de extra funktionerna.
Fast vad ska man göra med en blurayspelare som inte klarar mkv, strömma från NTFS osv? För mig är blurayspelaren något jag fått på köpet. Kul funktion men inget jag använder direkt, kanske mer om ett år men sen blir ändå allt heldigitalt och då hoppas jag mjukvaran hänger med. Hittils har de uppgraderat den lite slött, mest buggfixar och dyl.
Postad 30 december 2009 - 00:41
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Du frågar vad man ska göra med en blu-ray spelare som inte klarar mkv + massa annat ?
Jo man ska kolla på blu-ray filmer såklart.
Postad 30 december 2009 - 01:03
outdoor_miner
-
outdoor_miner
-
Beroende
-
-
1 470 inlägg
Fast vad ska man göra med en blurayspelare som inte klarar mkv, strömma från NTFS osv?
eh... tiita på blu-rayfilm? motfråga: varför köpa en spelare för 3000:- om man ändå bara ska använda funktioner som en mediaspelare för 1200:- klarar?
Postad 30 december 2009 - 01:33
Audiovector
-
Audiovector
-
Guru
-
-
4 884 inlägg
Exakt! Det viktigaste med en BD-spelare är ju att den kan spela upp BD-filmer!!!
Returnerar min LG 390 i morgon. Jag är SÅÅÅÅ trött på den bedrövliga och plastiga fjärren. Hittar inte rätt knapp i mörkret! Samt tycker att hela spelaren utstrålar "El Cheapo"-kvalitet. Ta t.ex. en sådan sak som att det enbart är framfötterna som är kromade. Bakfötterna är svarta... Eller att chassit är 0,5 mm plåt... Eller att RCA-kontakterna inte är guldpläterade...
Det blev en rejäl Cambridge istället. Snacka om kvalitetsskillnad!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|