Call of Duty: Modern Warfare 3 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(16)
|
1 055:- |
Postad 25 January 2012 - 11:32
Postad 25 January 2012 - 12:03
Jag laddade ner nya banorna igår men fick aldrig spela det eftersom några snåla i laget har inte laddat ner/köpt Elite :-)
Ikväll blir det "Tunnelbanan", Ut Clásico och sen lira lite på nya banorna.
Det handlar fan inte om Snålhet, det är sjukt skamligt att pressa ut folk på pengar med sån förbannade girighet. Visst har jag råd men slänger inte ut lika mycket som själva spelet kostar för 2 kartor!! Då väntat jag och ser vart det här leder till och spelar på som vanligt tills dom släpps i mars och ser då om det finns samma sug efter spelet.
Verkar finnas fler som tänker som jag. j*vla rip off i alla fall!!!
Postad 25 January 2012 - 12:32
Det handlar fan inte om Snålhet, det är sjukt skamligt att pressa ut folk på pengar med sån förbannade girighet. Visst har jag råd men slänger inte ut lika mycket som själva spelet kostar för 2 kartor!! Då väntat jag och ser vart det här leder till och spelar på som vanligt tills dom släpps i mars och ser då om det finns samma sug efter spelet.
Verkar finnas fler som tänker som jag. j*vla rip off i alla fall!!!
Jag tycker att det är bra med Elite, få nya banor varje månad, redigera class och se dina statistik vart än du är med Elite appen för ifån/android. Så du betalar inte 500kr för 2 banor, det lär komma nya banor på löpande band nu för först till oss mer Elite. Jag slösar många timmar framför denna serie/spel så 500kr/år är ett acceptabelt pris för ett abonnemang per år.
Jag förstår folk som vägrar köpa Elite i protest men då får man betala 200-300kr för varje Map pack...haha
Postad 25 January 2012 - 12:40
Jag tycker att det är bra med Elite, få nya banor varje månad, redigera class och se dina statistik vart än du är med Elite appen för ifån/android. Så du betalar inte 500kr för 2 banor, det lär komma nya banor på löpande band nu för först till oss mer Elite. Jag slösar många timmar framför denna serie/spel så 500kr/år är ett acceptabelt pris för ett abonnemang per år.
Jag förstår folk som vägrar köpa Elite i protest men då får man betala 200-300kr för varje Map pack...haha
Startade Elite första gången igår så stats etc. Du pratar om har jag klarat mig mycket väl utan hittills men om det är som du säger att det kommer banor på löpande band så är det värt det men tvivlar starkt på att det kommer fler än 4:a nya maps innan nästa Cod spel släpps och då är det inte värt det + att man hinner tröttna på spelet innan dess oavsett.
Postad 25 January 2012 - 13:09
Startade Elite första gången igår så stats etc. Du pratar om har jag klarat mig mycket väl utan hittills men om det är som du säger att det kommer banor på löpande band så är det värt det men tvivlar starkt på att det kommer fler än 4:a nya maps innan nästa Cod spel släpps och då är det inte värt det + att man hinner tröttna på spelet innan dess oavsett.
Elite gäller för alla cod serien även kommande, men jag förstår att du inte vill köpa det. Sluta bråka med mig
Postad 25 January 2012 - 13:32
När det gäller stats osv på Elites hemsida/mobilappen så tycker jag det är ganska värdelöst också för det mesta. Ofta visar den till och med fel siffror eftersom jag kommer ihåg vilka stats jag hade i mina sista matcher på kvällen, men den visar mindre kills när jag kollar Elite. Dessutom är hemsidan nere ganska ofta tycker jag, för att inte tala om Clan-operations osv som inte kom igång på jättelänge.
Postad 25 January 2012 - 13:49
Elite gäller för alla cod serien även kommande, men jag förstår att du inte vill köpa det. Sluta bråka med mig
Okej jag slutar :-)
Jag väntar med att köpa till i mars, tror jag :-/ vi får se, kanske man kommer över lite billiga poäng som man kan lägga på Elite.
Ollie, precis vad jag menar.. Statsen kommer jag ju ihåg oavsett.
Postad 25 January 2012 - 14:00
abrizz: Nice runda verkar det som, men det är just det som är problemet med Drop Zone, att det kommer så himla mycket air support så att ett lag kan kontrollera allt utan att de andra har så mycket chans. Plus att jag fortfarande inte fattar reglerna...
Själva grejjen med dropzone är att man i stort sett MÅSTE använda perksen Blind Eye och Blast Shield. Då spelar inte helikoptrar någon roll och alla granater som kommer rullande blir inte lika farliga. Sen är det bara att tuta och köra. Man får 20 poäng per sekund man befinner sig i dropzoneområdet. Ju längre man håller sig vid liv där desto bättre helt enkelt. Det viktiga är inte att få kills utan att befinna sig om dropzoneområdet.
Postad 25 January 2012 - 22:14
http://www.callofdut...contentcalendar
Postad 26 January 2012 - 08:48
Postad 26 January 2012 - 10:29
20 ny mp banor!!! Nu blev det helt annorlunda, får snällt köpa Elite i helgen!
Va var det jag sa?? Haha
Postad 26 January 2012 - 14:35
Postad 27 January 2012 - 13:58
Postad 27 January 2012 - 14:36
Så nu väntar jag på att de släpper Downton Abbey Julspecial så jag kan få ännu mer tid för att också köra nya banor på MW3....
Postad 27 January 2012 - 16:16
Nu finns det en kalender online som visar vilken typ av DLC som kommer när för just Elite Premium medlemmar.
http://www.callofdut...contentcalendar
Haha ni ser Elte Premium är inte så dumt i alla fall, jag vet i alla fall att min tjej hade dödat mig om jag köpt dessa map pack "löst" istället för haft
Postad 27 January 2012 - 17:29
Hälften av dem har du betalat en gång när du köpte COD4, och sen igen när du köpte Map Pack till MW2....20 ny mp banor!!! Nu blev det helt annorlunda, får snällt köpa Elite i helgen!
Postad 28 January 2012 - 11:49
Hälften av dem har du betalat en gång när du köpte COD4, och sen igen när du köpte Map Pack till MW2....
Så du menar att det är banor i repris?? Va fan är det med dom? Det går liksom inte utveckla nya banor?? Idioter!!
Postad 28 January 2012 - 11:57
Så du menar att det är banor i repris?? Va fan är det med dom? Det går liksom inte utveckla nya banor?? Idioter!!
Varför jobba mer äan man måste? Betalar gör vi ju endå!
Postad 29 January 2012 - 08:59
Postad 29 January 2012 - 21:10
Redigerat av ljud, 29 January 2012 - 21:11.
Postad 29 January 2012 - 23:30
Postad 30 January 2012 - 08:20
Angående MW3 så spelade vi Demolition igårkväll och nu märker man verkligen vad IW gjort med spawnsen. Om fienden får in i vår spawn så byter vi i princip sida. Ingen mer riktig spawn-trapping med andra ord, och det är attackers som tjänar på att defenders går upp för långt eftersom de då får spawna vid bomberna och kan planta lätt
Postad 30 January 2012 - 08:57
Postad 30 January 2012 - 11:26
Vet inte hur många som ska komma per månad är de två i taget eller?
Lite fler spelsätt under Elite playlist hade inte gjort nått heller. Med då Hardcore!
Postad 30 January 2012 - 16:20
4000p kostar 452 vi shoppen, eller?
Postad 30 January 2012 - 16:26
Hur får man Elite för 360? 565 eller 4000p.
Går utmärkt att köpa MS Points från företag som säljer billigare än vad det kostar att köra direkt från Microsoft här i sverige.
Jag brukar tex handla från http://electronicfirst.com/
Postad 30 January 2012 - 19:15
Ang Elite, jag tycker inte att det är hela världen att betala 360:- för ett år och då slippa betala för kartorna.
Vet inte hur många som ska komma per månad är de två i taget eller?
Lite fler spelsätt under Elite playlist hade inte gjort nått heller. Med då Hardcore!
Håller med!
Det är väl totalt 12 st MP-kartor så 10st till utspritt på 8 månader. Kommer även ett par game modes och "missions", vad nu det innebär egentligen. Kanske är det nya Spec-Ops missions.
Jag föredrar faktiskt att vi avstår från nya kartorna nån vecka iaf, dels pga att man inte blir dödstrött på dem direkt, och dels för att just nu är alla överförsiktiga, kör easy-mode och campar på första bästa ställe de hittar bara för att vänta in oss som rör på oss.
Postad 30 January 2012 - 21:18
Hur får man Elite för 360? 565 eller 4000p.
Jag brukar köpa både Live och Points från:
http://www.cheapxbox...ft-4200-points/
£32.99 = 367,32 SEK enligt forex.
Ok, blev 7kr mer än vad jag skrev
Postad 31 January 2012 - 09:22
Postad 31 January 2012 - 12:27
Postad 31 January 2012 - 13:14
Än så länge är det värdelöst, har spelat banorna kanske 3 gånger vadera för dom inte har dom i HC, bara i nån jäkla moshPit. Dom måste lägga till den i den vanliga playlisten snart. Det kanske blir i mars när dom släpps för alla och inte bara Elite? Lite långt till dess?
Exakt, varför inte bara lägga in alla playlists under Elite så är skiten löst.
Tänkte för om de släpper kartorna i Mars så får man nya kartor då. Så jag ser helst att de har en Allmän playlist med de vanliga kartorna och en Premium playlist där nya kartorna är med med alla spellägen som existerar.
Postad 31 January 2012 - 16:40
Än så länge är det värdelöst, har spelat banorna kanske 3 gånger vadera för dom inte har dom i HC, bara i nån jäkla moshPit. Dom måste lägga till den i den vanliga playlisten snart. Det kanske blir i mars när dom släpps för alla och inte bara Elite? Lite långt till dess?
Är det så att om jag handlar Elite Premium så måste jag vara inne i Elite för att lira de nya kartorna? Det varvas inte nya och gamla kartor? (Spelar mest Domination).
Postad 31 January 2012 - 19:16
Postad 31 January 2012 - 20:38
Vi hade lite internt krig i en match. När jag kollade upp våran score i matchen på Elite siten ser jag att han är Prestige 10 och level 80 MEN har bara spelat 11 timmar!!! Hur är det möjligt? Går det ens att Boosta sig till så mycket på 11 timmar?
Postad 31 January 2012 - 23:02
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 31 January 2012 - 23:03.
Postad 01 February 2012 - 13:25
Nog inte omöjligt, jag och polobyxa möte ett par boosters ikväll som låg runt 7-8000 xp i game score i KC. Tänk dig det + man vinner matchen och får lite olika challanges.. Sjukt mycket xp i varje match!!!! Hoppas file complaint hjälper!! Fan va dom förstör, speciellt i KC, dom har lika mycket i vinst själva som hela laget i sig, går ju inte vinna matchen då, hur duktig man än är.
Det går väll att anmäla direkt i spelet. Tror att det hjälper mer!
Hör om några som har blivit nollade på allt och fått 10 000death.
Postad 03 February 2012 - 11:36
Det tog en heeeel del träning och det krävs fortfarande mycket kyla och koncentration, men nu sitter det ganska bra.
Känns grymt skönt att möta nån runt hörnet och hinna få upp bössan o avfyra innan dom förstått vad som hänt.
Tycker dock fortfarande att det är härligare att sula iväg ett långskott över hela banan och träffa nån annan sniper som sitter och väntar på nåt offer!
Kör MSR o ACOG.
Postad 04 February 2012 - 08:59
Nu har jag äntligen lärt mig att quick scopea!!
Det tog en heeeel del träning och det krävs fortfarande mycket kyla och koncentration, men nu sitter det ganska bra.
Känns grymt skönt att möta nån runt hörnet och hinna få upp bössan o avfyra innan dom förstått vad som hänt.
Tycker dock fortfarande att det är härligare att sula iväg ett långskott över hela banan och träffa nån annan sniper som sitter och väntar på nåt offer!
Kör MSR o ACOG.
Nice, själv kör jag stenhårt med tactical och sitter och campar stenhårt!! :-) quickdraw är ett måste va??
Postad 04 February 2012 - 11:41
Nice, själv kör jag stenhårt med tactical och sitter och campar stenhårt!! :-) quickdraw är ett måste va??
Om man ska röra sig över hela banan så måste man ju för eller senare quickdraw.
Annars kan man ju försöka röra sig runt de olika typiska sniper-ställen.
Är som sagt mkt roligare att sula iväg ett ordentligt långskott än att hiva upp geväret i panik.
Och på korta banor som tex Dome skulle jag aldrig ha sniper rifle. Det funkar bara inte...för mig iaf...
Edit: Ganesha...får ju förtydliga lite...
Fattade inte att du menade perken Quick draw. Trodde du menade quickscope...
Men jo, Quick draw är absolut ett måste. Fattade inte det från början när jag inledde min quickscope-karriär. Gick då såklart ofantligt dåligt...
Redigerat av karlnr9, 05 February 2012 - 20:48.
Postad 10 February 2012 - 19:15
Jag är max nu, helt legit på strax över 8 dygn. Inte ens en på min lista som glitchade till sig oändlig dubbel-XP gjorde det snabbare
Postad 11 February 2012 - 19:22
För mig stod det tio år från prestige 9 till prestige 10. Det var en vecka sedan...
Jag är max nu, helt legit på strax över 8 dygn. Inte ens en på min lista som glitchade till sig oändlig dubbel-XP gjorde det snabbare
Va händer när man är prestige 10 lvl 80? Går det att börja om allting eller stannar där? Några förmåner? :-)
Postad 11 February 2012 - 21:24
Hur f.n kan ni levla så snabbt. Beundrar er som kan få så mycket poäng. Har självt 72timmar och är på prestige 1 lev 72.......får satsa hårt så jag når 8 prestige på 4 dygnFör mig stod det tio år från prestige 9 till prestige 10. Det var en vecka sedan...
Postad 12 February 2012 - 16:19
https://mobile.twitt...177019434180608
Postad 12 February 2012 - 23:24
Va händer när man är prestige 10 lvl 80? Går det att börja om allting eller stannar där? Några förmåner? :-)
Man kan starta om "Reset all stats". Man börjar alltså om HELT från början. Ingenting stannar kvar.
Hur f.n kan ni levla så snabbt. Beundrar er som kan få så mycket poäng. Har självt 72timmar och är på prestige 1 lev 72.......får satsa hårt så jag når 8 prestige på 4 dygn
Hehe effektiv med kills och vapenchallenges
Infinity Ward's Robert Bowling skrev på twitter att det kommer 5 nya prestige levels.
https://mobile.twitt...177019434180608
Oh shit, synd att man resettade igår då
Postad 12 February 2012 - 23:55
Jag ska nog köra till prestige 10 och sen 15, pallar inte starta om allting igen. Ollieee är galen..haha
Postad 14 February 2012 - 09:45
Postad 14 February 2012 - 13:00
Haha jag resettade inte på riktigt
Har det kommit en uppdatering till xboxen eller någon som vet när den kommer?
Uppdateringen är på gång men har inte kommit än, hittills är det bara PC gamers som fått 5 nya prestige lvl.
Ha is i magen..det kommer
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
1 bild
24 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?