Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 15 September 2014 - 18:47
Postad 15 September 2014 - 18:51
Postad 15 September 2014 - 20:50
Postad 15 September 2014 - 23:54
Ähh, de dyker ju upp hela tiden, bara att ta dem direkt, tycker jag.Okej, så när "ska" man ta dom? Lvl 20 eller ännu högre?
Postad 16 September 2014 - 05:55
Postad 16 September 2014 - 06:31
Postad 16 September 2014 - 06:34
Inte så lätt att spela ensam.
Dog ca 390 ggr på första månuppdraget.
Kanske man borde kört lite mer på jorden först???
Förresten... finns det något mer renodlat spelläge där man endast spelar mot varandra i tex deathmatches? Typ cod, bf?
Och hur kommer man dit i så fall?
Postad 16 September 2014 - 06:50
Postad 16 September 2014 - 06:57
Postad 16 September 2014 - 07:44
Postad 16 September 2014 - 07:48
Kom till månen igår. Endast level 4 dock..
Förresten... finns det något mer renodlat spelläge där man endast spelar mot varandra i tex deathmatches? Typ cod, bf?
Ja, månen på level 4 är lite tidigt. Men det står ju som sagt var på varje bana/uppdrag vad man bör ha för level.
För att kunna spela PvP ( d v s deatmatch m m) så måste man vara level 5 (tror jag). PvP-läget heter Crucible.
Postad 16 September 2014 - 08:08
Ja, månen på level 4 är lite tidigt. Men det står ju som sagt var på varje bana/uppdrag vad man bör ha för level.
För att kunna spela PvP ( d v s deatmatch m m) så måste man vara level 5 (tror jag). PvP-läget heter Crucible.
Stämmer med lvl 5.
Kör gärna om något uppdrag så du blir ngn lvl över rekommendationen, blir roligare/enklare men ändå så det inte känns svinlätt.
Postad 16 September 2014 - 08:18
Jag körde månen som level fyra och tröttnade då jag inte gjorde någon skada på den där wizarden. Kom tillbaka som level 6 och med bättre utrustning och då var det SÅ mycket enklare och roligare. Så körde lite småuppdrag på jorden först och sen månen efter du blivit level 6. Tyckte för övrigt det var från level 6 som spelet lossnade och blev riktigt kul! (bara kört solo än så länge iom att jag varit för lat för att leta fram mitt headset)Kom till månen igår. Endast level 4 dock..
Postad 16 September 2014 - 12:05
Om du ligger en level under den föreslagna är det svårt men inte omöjligt. Och eftersom du spelar på hard då får du bonus xp.Kom till månen igår. Endast level 4 dock..
Postad 16 September 2014 - 12:18
http://www.twitch.tv/kojinto
Redigerat av WarpGuN, 16 September 2014 - 12:42.
Postad 16 September 2014 - 12:50
Om du ligger en level under den föreslagna är det svårt men inte omöjligt. Och eftersom du spelar på hard då får du bonus xp.
Jag spelade ett uppdrag som dom tyckte att man skulle ha level 6 för att göra, när jag själv endast hade level 4.
Men jag spelar på "normal", så det gick till slut.
Kan det förresten komma in random spelare i ens eget spel och hjälpa till?
Har haft några som varit inne men sen försvunnit lika snabbt.
Postad 16 September 2014 - 13:08
Vid varje uppdrag så får du randomspelare om ditt fire-team inte har tre spelare. Men det är inget som kräver att ni hänger ihop. Som jag har förstått det så måste man gå in i uppdragszonen tillsammans annars blir du solo. Eller något sådant, det är lite luddigt att hitta information om det.Jag spelade ett uppdrag som dom tyckte att man skulle ha level 6 för att göra, när jag själv endast hade level 4.
Men jag spelar på "normal", så det gick till slut.
Kan det förresten komma in random spelare i ens eget spel och hjälpa till?
Har haft några som varit inne men sen försvunnit lika snabbt.
Postad 16 September 2014 - 13:25
Nä, du matchmakas bara när du kör strike annars gör du själ (eller ditt fireteam). När du ser andra spelare är du fortfarande i "hubvärlden" eller vad man ska säga. När du går in i själva uppdraget försvinner dom.Vid varje uppdrag så får du randomspelare om ditt fire-team inte har tre spelare. Men det är inget som kräver att ni hänger ihop. Som jag har förstått det så måste man gå in i uppdragszonen tillsammans annars blir du solo. Eller något sådant, det är lite luddigt att hitta information om det.
Postad 16 September 2014 - 14:11
Blev så sjukt glad när jag fick ett par lila legendariska dojjor! Tills jag såg att det var till Titan...
Postad 16 September 2014 - 14:35
Okej. Jag har försökt googla någon vettig information om detta men inte lyckats, olika sajter säger olika saker. Så framtill startområdet för uppdraget är det alltså slumpvisa spelare men när väl uppdraget börjar så är det bara de i ditt fireteam?Nä, du matchmakas bara när du kör strike annars gör du själ (eller ditt fireteam). När du ser andra spelare är du fortfarande i "hubvärlden" eller vad man ska säga. När du går in i själva uppdraget försvinner dom.
Postad 16 September 2014 - 14:38
Haha ja... inte nog med att lila engrams nästan alltid blir gröna eller blå, man kan också få till andra klasser, och så har de inget bytessystem.Rangwald! Vad fick du i ditt lila engram då?
Blev så sjukt glad när jag fick ett par lila legendariska dojjor! Tills jag såg att det var till Titan...
Postad 16 September 2014 - 14:55
Postad 16 September 2014 - 15:15
Postad 16 September 2014 - 15:22
Antar det går att byta sinsemellen sina gubbs iaf även om det känns rätt b att det går att få drops till fel karaktär?
Postad 16 September 2014 - 15:29
Är det nån som är sugen på att prova raiden ikväll?
Får vi ihop folk är jag lätt med. om jag kan dock, är bara lvl24.
Postad 16 September 2014 - 15:31
Postad 16 September 2014 - 15:47
Att de inte har byte är sämre för spelets framtid dock, för det får många att lägga ner när de inte får tag i saker eller kan byta till sig saker när de väl hittat en legendary efter mycket slit.
Grundstenen i spelet är att hitta loot, en av de saker som motiverar enligt mig... Tycker det är bra att man inte kan byta mellan varandra, men glad att man kan lägga undan till sina andra gubbar (som jag ännu inte startat med
Har inte ens spelat genom hela storyn, är på Venus fortfarande...
Postad 16 September 2014 - 15:47
Om man joiner weekly strike får man gruppmedlemmar automatiskt då eller måste man vara ett fireteam när man joinar?
Ingen matchmaking på dom weekly uppdragen.
Postad 16 September 2014 - 15:50
Postad 16 September 2014 - 15:53
Postad 16 September 2014 - 15:59
Oh, that's morning guy's problem...Vet inte hur det är för dig men jobbbrainen tar ju br med stryk av att bara sova 3t >.<
http://www.google.se....75097201,d.ZWU
Redigerat av letmefly, 16 September 2014 - 16:00.
Postad 16 September 2014 - 16:05
Ja det går.Antar det går att byta sinsemellen sina gubbs iaf även om det känns rätt b att det går att få drops till fel karaktär?
Postad 16 September 2014 - 18:06
Postad 16 September 2014 - 18:37
Postad 16 September 2014 - 19:10
Kommenterade musiken flera gånger när jag och Rolle fightades i Black Garden. Riktigt stämningsfullt.Halolåt på sistabossen
Postad 16 September 2014 - 19:29
Hur vanligt är det att man får blått från ett lila engram?
Postad 16 September 2014 - 20:26
Fick mitt första lila engram överlycklig åkte jag till stan för att decrypta och fick ett blått vapen som var sämre än det jag hade....
![]()
![]()
Hur vanligt är det att man får blått från ett lila engram?
Var glad att du inte fick ett grönt vapen ;-)
Postad 16 September 2014 - 20:41
Frågan borde vara: Hur vanligt är det att få lila från lila engramHur vanligt är det att man får blått från ett lila engram?
Postad 16 September 2014 - 21:16
Postad 16 September 2014 - 23:51
Postad 17 September 2014 - 05:42
Har läst att alla får samma defence och skada medans andra påstår att så är inte fallet.
Postad 17 September 2014 - 06:38
Fick ju bara skitgrejer.
Nej, inget mer sånt där för mig.
Postad 17 September 2014 - 06:48
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
12 bilder
235 filmer