Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One X

2266 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox One X 2017 1TB (Spelkonsoler) 9 8,56 (74) Inga priser
Microsoft Xbox One X 1TB - Project Scorpio Edition 2017 (Spelkonsoler) 4 9,25 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 21 augusti 2017 - 21:11

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Jag kan inte boka från Tyskland eller Holland. Får felmeddelande gällande Microsoft store i dessa länder.

Eller Frankrike. Tyskland och Holland funkade inte för mig heller.

Postad 21 augusti 2017 - 21:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Prova ifrån england funkade för mig iaf

Verkar som att de har stoppat möjligheten att beställa till Sverige. Kan det vara pga kemikalieskatten? Provade precis att lägga en beställning där men när man ska skriva in poskoden så står det "Incorrectly formatted postcode".

Går bara att reservera på ms.nl nu.

Redigerat av Zerox_no1, 21 augusti 2017 - 21:37.

Postad 21 augusti 2017 - 22:05

Zero
  • Zero
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 1

Verkar som att de har stoppat möjligheten att beställa till Sverige. Kan det vara pga kemikalieskatten? Provade precis att lägga en beställning där men när man ska skriva in poskoden så står det "Incorrectly formatted postcode".

Går bara att reservera på ms.nl nu.

Det är bara på billing adressen du behöver använda ett post nr ifrån storbritannien, på leverans adressen så ska det gå bra med den svenska tex 123 45 glöm inte mellanslaget så funkar det.

Redigerat av Zero, 21 augusti 2017 - 22:06.

Postad 22 augusti 2017 - 07:45

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Det är bara på billing adressen du behöver använda ett post nr ifrån storbritannien, på leverans adressen så ska det gå bra med den svenska tex 123 45 glöm inte mellanslaget så funkar det.

Japp mellanslaget har alltid behövts....av någon konstig anledning.

Postad 22 augusti 2017 - 11:48

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Finns att boka på webhallen igen

https://www.webhalle...cl=start:viewed

Postad 22 augusti 2017 - 15:21

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Finns att boka på webhallen igen

https://www.webhalle...cl=start:viewed

Fullbokad :-)

Postad 22 augusti 2017 - 16:23

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Det får bli från NL, ids inte hålla på med adaptrar till strömkontakten.

Redigerat av Zerox_no1, 22 augusti 2017 - 16:23.

Postad 22 augusti 2017 - 16:51

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Blir väl inget mixtrande med strömadaptrar? Den är ju inbyggd och sen är det en helt vanlig ojordad apparatsladd.

Postad 22 augusti 2017 - 17:02

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Lyckades boka en från Italien. Hon på MS supporten fixade det åt mig. Hon sa att det va slut i Tyskland plus några länder till men lyckades väl skaka fram en till mig. De drar 1 spänn nu och resten vid leverans.

Postad 22 augusti 2017 - 17:41

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Blir väl inget mixtrande med strömadaptrar? Den är ju inbyggd och sen är det en helt vanlig ojordad apparatsladd.

Ahh, ok. Behåller väl båda så får man väl avboka den som blir dyrast.

Postad 22 augusti 2017 - 20:29

Unregistered64c84be4
  • Unregistered64c84be4
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

la precis en beställning från MS England,så det går fortfarande att beställa från England.

Postad 23 augusti 2017 - 09:22

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Beställde från Irland... har de också annan strömsladd? Tänkte ej på det. Nu är det bara Polen jag hittar som har kvar i lager men lite oklart med deras pris om de tär inkl moms eller ej. Men det brukar det vara?

Postad 23 augusti 2017 - 09:25

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

har de också annan strömsladd? 

Spelar ju ingen roll när den kostar 30spänn

https://www.kjell.co...rt-1-5-m-p39231

Postad 23 augusti 2017 - 10:04

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Spelar ju ingen roll när den kostar 30spänn

https://www.kjell.co...rt-1-5-m-p39231

Sant....och MS slänger inte med någon "bättre" sladd? Vet ej vad som kan vara bättre....mindre störning mot andra kablar el liknande?

Den ska absolut vara ojordad?

Postad 23 augusti 2017 - 10:38

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Sant....och MS slänger inte med någon "bättre" sladd? Vet ej vad som kan vara bättre....mindre störning mot andra kablar el liknande?

Den ska absolut vara ojordad?

Det där kan jag inte svara på. Jag tar sladden jag har till min One S och skickar med en sån där när jag säljer den.

Postad 23 augusti 2017 - 11:43

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Det där kan jag inte svara på. Jag tar sladden jag har till min One S och skickar med en sån där när jag säljer den.

Smart....Gör jag med :-)

Postad 24 augusti 2017 - 08:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0
Tror vi att PUBG släpps lagom till X eller? Nog det spelet jag är mest taggad på i dagsläget.

Postad 24 augusti 2017 - 08:10

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Tydligen har Amazon US sålt fler Xbox one X på 2-3 dagar än de sålt PS4 pro under hela 2017. Slut i typ hela Europa....sen vet man inte hur många project scorpio editions de släppt. Kanske inte blir så stor flopp som alla ps kids har förutspått....

Postad 24 augusti 2017 - 09:26

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Tror vi att PUBG släpps lagom till X eller? Nog det spelet jag är mest taggad på i dagsläget.

MS har ju gått in med resurser så dom jobbar nog stenhårt på det, med så många sålda till PC vill dom hoppa på hypen så snart dom bara kan. Problemet är väl att det är mycket att göra för att få igång det på konsol (om inte annat fixa menyer för konsol) jag hoppas på november, men kan bli december också såklart.

Postad 24 augusti 2017 - 09:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

MS har ju gått in med resurser så dom jobbar nog stenhårt på det, med så många sålda till PC vill dom hoppa på hypen så snart dom bara kan. Problemet är väl att det är mycket att göra för att få igång det på konsol (om inte annat fixa menyer för konsol) jag hoppas på november, men kan bli december också såklart.

Vad fan ska jag då spela på min X? :D

Postad 24 augusti 2017 - 09:29

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

Anthem :)

Postad 24 augusti 2017 - 09:29

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Jag har ju Tomb Raider som dammar iaf om man vill lira något som är enhanched annars kan du väl lira vad som 😋

Postad 24 augusti 2017 - 09:38

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Jag beställde ju först från Holland och då skickar dom bekräftelsen till en död hotmail som jag inte använt på 8år. Jag ringer då microsoft i sthlm och vill att dom dödar den adressen men det verkar vara omöjligt. Men hon lovade att nästa beställning skulle gå till gmail så hon avbokade min i holland så då fick jag beställa från UK istället men fortfarande ingen bekräftelse. Det jag är orolig för är att man bara får ett elektroniskt kvitto och då är det ju kört för mig.

Men bokade en på WH också för säkerhetsskull. 

Jag skapade mitt microsoftkonto med hotmail för 100år sen men nu för tiden loggar jag ju in med min gmail (som är primär) men ändå skickas det till hotmail. Jag som trodde MS var kungar på mjukvara.

Postad 24 augusti 2017 - 09:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Anthem :)

Om det hade varit ett releasespel så ja, nu är väl Anthem minst ett år bort i tiden.

Jag har ju Tomb Raider som dammar iaf om man vill lira något som är enhanched annars kan du väl lira vad som 😋

Har ju redan kört det, sjukt bra spel men det är inget jag kommer spela om osv. Gjorde typ 100% på det så jag har lagt ett gäng timmar på det.

Postad 24 augusti 2017 - 10:02

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

Du borde kunna hitta något i listan över förbättrade spel, finns lista på http://flatpanelshd....l&id=1503307944:

A Plague Tale: Innocence
Anthem
ARK: Survival Evolved (Game Preview)
Ashen
Assassin’s Creed Origins
ASTRONEER (Game Preview)
Battlerite
Below
Black Desert
Brawlout
Chess Ultra
CODE VEIN
Conan Exiles
Crackdown 3
Danger Zone
Dark and Light
Darksiders III
Dead Rising 4
Deep Rock Galactic
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition
Dishonored 2
Dishonored: Death of the Outsider
Disneyland Adventures
Dovetail Games Euro Fishing
DRAGON BALL Fighter Z
Dynasty Warriors 9
EA SPORTS FIFA 18
Elex
Elite: Dangerous
EVERSPACE
F1 2017
Fable Fortune
Fallout 4
Farming Simulator 17
Final Fantasy XV
Firewatch
For Honor
Forza Horizon 3
Forza Motorsport 7
Gears of War 4
Gravel
Halo 5: Guardians
Halo Wars 2
Hand of Fate 2
Hello Neighbor
HITMAN
Homefront: The Revolution
Injustice 2
Jurassic Park
Killer Instinct
Killing Floor 2
Kingdom Come: Deliverance
Life is Strange: Before the Storm
Madden NFL 18
Mafia III
Mantis Burn Racing
METAL GEAR SURVIVE
Metro: Exodus
Middle-earth: Shadow of War
Minecraft: Xbox One Edition
Minion Masters
Monster Hunter: World
NBA 2K18
Need for Speed Payback
Ooblets
Ori and the Will of the Wisp
Outcast – Second Contact
Outlast 2
Paladins
Path of Exile
Pixar Rush
PlayerUnknown’s Battlegrounds
Portal Knights
Pro Evolution Soccer 2018
Project Cars 2
Quantum Break
Raiders of the Broken Planet
Railway Empire
Real Farm Simulator 2017
ReCore
Resident Evil 7 biohazard
RiME
ROBLOX
Robocraft Infinity
Rocket League
Sea of Thieves
Slime Rancher
SMITE
Sonic Forces
Star Wars II Battlefront
State of Decay 2
STEEP
Strange Brigade
Super Lucky’s Tale
SUPERHOT
Surviving Mars
Tennis World Tour
The Artful Escape
The Crew 2
The Darwin Project
The Elder Scrolls Online: Morrowind
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
The Last Night
The Long Dark
The Surge
The Witcher 3: Wild Hunt
Titanfall 2
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
Tom Clancy’s The Division
Train Sim World
TT Isle of Man – Ride on the Edge
Warframe
Warhammer: End Times – Vermintide
We Happy Few
Wolfenstein II: The New Colossus
World of Tanks
WRC 7 FIA World Rally Championship
Zoo Tycoon

Postad 24 augusti 2017 - 11:19

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Någon som vet om det finns förbokningar kvar någonstans?

Har kollat ett tiotal länder men det ser mörkt ut.

/Niklas

Postad 24 augusti 2017 - 11:28

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Man tycker ju att MS borde öka produktionen så dom kan möta efterfrågan dag ett åtminstone.

Postad 24 augusti 2017 - 11:51

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

/Niklas

Gamestop har nog kvar.

Postad 24 augusti 2017 - 11:53

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Du borde kunna hitta något i listan över förbättrade spel, finns lista på http://flatpanelshd....l&id=1503307944:

Är mer intresserad av om det kommer något nytt spel i samband med releasen. Flera spel där finns det ju inget släppdatum på och massa "gammalt" med uppskalad 4K är inte det mest intressanta initialt.

Postad 24 augusti 2017 - 12:23

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

Man tycker ju att MS borde öka produktionen så dom kan möta efterfrågan dag ett åtminstone.

Det kommer säkert förbokning på original xbox one x också, frågan är bara NÄR.

Den förbokning som initierades i söndags kväll var väl mest för alla geeks.

Postad 24 augusti 2017 - 12:39

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Ja, man får väl ställa sig i kö utanför MM den 7. Dom borde ha "vanliga" i mängder.

Gamestop har nog kvar.

Tack men det var slut där med.

Postad 24 augusti 2017 - 17:36

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0
Jag som ALLTID köper en Konsol vid release, men jag tvekar. Har egentligen ingen bra bildvisare.
Men det kommer säkert bli ett köp ändå om jag känner mig rätt 😀

Postad 24 augusti 2017 - 18:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Jag som ALLTID köper en Konsol vid release, men jag tvekar. Har egentligen ingen bra bildvisare.
Men det kommer säkert bli ett köp ändå om jag känner mig rätt

Jag förbokar inte iaf. Efter Pro är jag bränd, även om jag vet att X kommer göra det bättre. Men frågan är hur mycket bättre.

Hur som helst räknar jag med att det inte kommer vara svårt att få tag i om man vill köpa efteråt, plus det att jag inte ser några riktiga (nya) spel som utnyttjar den utöver Forza. Skulle gärna sett något exklusivt roligt.

Redigerat av Zoiler, 24 augusti 2017 - 18:09.

Postad 24 augusti 2017 - 19:56

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0

Jag förbokar inte iaf. Efter Pro är jag bränd, även om jag vet att X kommer göra det bättre. Men frågan är hur mycket bättre.

Hur som helst räknar jag med att det inte kommer vara svårt att få tag i om man vill köpa efteråt, plus det att jag inte ser några riktiga (nya) spel som utnyttjar den utöver Forza. Skulle gärna sett något exklusivt roligt.

Det är som du skriver, något exklusivt och roligt.

Det känns som konsol spelandet har kommit till en punkt där inga direkta revolutinerande spel släpps, utan det är förfiningar av spel.
Kinect och PS move floppade, Wii var väl mest gimmick och det gick plus för att Nintendo lyckades nå ut till folket.
Switch har väl blivit lite mehhh, då inga direkta WOW titlar släppts förutom Zelda o Splaaton2, MK räknar jag inte in, sen är det mest konstiga online spel som inte funkar något vidare då online biten på Nintendo är dålig.

Och nu är kriget inställt på att leverera prestanda hos Sony o MS.
Men det kräver att man ska ha en 4K skärm med HDR10 och hur många promille har det som äger en 4k skärm, iaf om man SKA maxa effekten hos X1X.

Visst, man säger att spel ska flyta på bättre med x1x, men vad ska det spela för roll för oss som istort sett uteslutande lirar fps spel, och där ska ju som bekant ingen ha nytta av om man sitter på en gigabit uppkoppling nära en server, nä då ska man bli straffad för det. Om d laggar o har sig så spelar det ingen roll om man kan spela i 4k@60.

Blev ett bittert j*vla inlägg detta 😂

Skulle däremot MS ha försökt att satsa på ett eget IP där man skapar sin egen handling i spelet i en VR miljö, med sina mot och medspelare. En miljö som man likt i Minecraft bygger upp, med hjälp av olika saker man skapar.
Därför jag tror att en hel del spelare skulle vilja skapa sin egen VR värld som ett slags subsitut från sin "vanliga" värld..

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 24 augusti 2017 - 20:03.

Postad 24 augusti 2017 - 20:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Blev ett bittert j*vla inlägg detta

Ja du pissade på hela spelbranschen som en blixt från klar himmel  :D . För mig som inte i stort sett "uteslutande spelar FPS-spel" så finns det i alla fall en hel del gott och blandat att välja från i spelpåsen  ;)

4K är det mer än några promille som har iaf. Köper man TV idag så lär ju de allra flesta köpa 4K, är billigt numera, standard. X ska ju hålla i runt tre år ungefär innan PS5 kommer och kör över den så spridningen av 4K kommer vara helt okej, men problemet ligger i att de inte får göra några exklusiva spel utan Xbox One samt jobbar med uråldrig processor. Jag är i stort sett redo för en ny generation, men tekniken är inte redo för det än så de måste vänta.

VR får också ligga och puttra ett tag. Bättre de satsar på vanliga spel, det har de för lite av trots att de sagt hur många år som helst att "firstparty is important". Jurassic World-spelet var intressant (har längtat efter ett nytt sånt i många år), fast det är ju ett PC-spel i grunden.

Postad 25 augusti 2017 - 09:30

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 1

/Niklas

Snubblade över X1X Scorpio Edition på elgiganten.

https://www.elgigant...o-edition-svart

Postad 25 augusti 2017 - 09:56

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Tack så mycket! 

/Niklas

Postad 25 augusti 2017 - 10:10

Front242
  • Front242
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Tack för den, bokat! :)

Postad 25 augusti 2017 - 11:18

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 297 inlägg
  • 0
De borde fokusera på vr. Börjar bli äckligt billigt nu :)

Postad 25 augusti 2017 - 11:21

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 694 inlägg
  • 0

Ja det är lite av ett vakuum just nu i spelbranschen, när man tycker att Sonic Mania är en frisk fläkt förstår man att spelbranschen har problem med att skapa ny intressanta spel, förutom Fifa,  COD och Battlefield varje år som alltid säljer sina exemplar.

Sony har iaf Uncharted men även den serien börjar nu kännas lite uttjatad även om Uncharted 4 var fantastiskt.

Nintendo känns just nu som den friska fläkten i spelbranschen även om dom också står och stampar med samma gamla spel i ny tappning. Att skapa nya spelserier är inte så lätt idag,  man tar en rejäl chansning ekonomiskt.

Postad 25 augusti 2017 - 11:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Ja det är lite av ett vakuum just nu i spelbranschen, när man tycker att Sonic Mania är en frisk fläkt förstår man att spelbranschen har problem med att skapa ny intressanta spel

Sonic Mania en frisk fläkt? Då kanske det är din spelsmak som är lite konservativ snarare.

Flera av de topp 5 bäst säljande spelen i år är nya IP, Horizon, PUBG, For Honor. Zelda och Ghost Recon är inga nya IP men de är radikalt annorlunda mot tidigare spel i serien. Så jag har lite svårt att förstå vad du skriver, spelbranschen tar chansningar och förändras hela tiden.

MS med sina ekonomiska muskler och nu världens starkaste konsol borde kunna göra sina egna starka IP:n eller locka till sig andra som gör det åt dem som Sony har gjort med PS4. Men de har aldrig haft några andra riktigt lyckade serier än Halo, Gears, Forza typ (Alan Wake sålde väl sådär). Mass Effect/Splinter Cell innan de blev för stora för bara en konsol. De måste försöka ta varje genre och göra ett intressant exklusivt spel.

KoToR var ju exklusivt på Xbox ett tag. Köp exklusiviteten till det och sätt igång. Eller Jade Empire. Reboota Fable i open world. Eller kom på nya egna spelserier. Sunset Overdrive var ett bra försök, men var det verkligen särskilt många som frågade efter ett sånt spel? Quantum Break var ännu bättre, det förtjänade att sälja mer, men folk föll inte för TV-seriekonceptet som dödade det.

JRPG har de ju försökt med tidigare, Blue Dragon, Lost Odyssey. Kultklassiker för en del, men de blev aldrig särskilt lyckade av den enkla anledningen att japanska spel inte säljer på Xbox.

Sen är det väl svårt numera också i och med att allt de gör också kommer på PC. Det förtar en del av exklusiviteten, för det är inte exklusivt. Man måste köpa en PS4 om man vill lira Uncharted eller God of War eller en Switch om man vill spela Mario/Zelda, men vad än Microsoft gör så behöver man bara ha en PC som är stark nog så kan man spela dem utan att köpa en Xbox.

Postad 25 augusti 2017 - 12:16

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0
Ja, MS har ju kanske gjort det lite trist med exklusiviteten som försvann helt. Dock stör det inte mig personligen, jag är för lat och snål för att hålla på med en PC, konsl passar mig betydligt bättre och sen gillar jag Xbox communityn, det räcker för mig iaf.

Ge mig PUBG och Forza 7 så lär jag vara sysselsatt ett bra tag. Nya Ori, Cuphead, Anthem, RDR2 osv lär ju inte heller göra en besviken.

Postad 25 augusti 2017 - 12:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Ori är riktigt bra och Cuphead känns det som jag sett fram emot i 5 år nu.

Ah, utannonserades 2014, började utvecklas 2010. 7 års utveckling -_-

Postad 25 augusti 2017 - 12:44

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 297 inlägg
  • 0
Det är bara positivt med mindre exklusiviter. Men hade inte Forza liren släppts på PC så hade chansen att man faller till föga på en one x ökat markant men det tar de igen på antalet sålda spel :)

Postad 25 augusti 2017 - 13:47

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Ori är riktigt bra och Cuphead känns det som jag sett fram emot i 5 år nu.

Ah, utannonserades 2014, började utvecklas 2010. 7 års utveckling -_-

Ori är galet bra, köpte "deluxe" versionen också bara för att se vad som var nytt. Instaköp på uppföljaren!

Postad 26 augusti 2017 - 00:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Det är bara positivt med mindre exklusiviter.

Det är typ en av de stora anledningarna till varför Sony leder den här generationen. Så ur företagssynpunkt är det inte det. MS saknar det som konkurrenterna har.

Sen går det att diskutera om det är positivt för konsumenter, jag håller ju inte med dig men.

Postad 26 augusti 2017 - 08:53

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0

Tack för den 😂 och jag som inte skulle ha den🤔 la en bokning iaf, återstår att se om man får någon. Dock lite besviken på lagringen, då jag sitter på en X1S 2TB odag.

Postad 26 augusti 2017 - 09:50

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 297 inlägg
  • 0

Det är typ en av de stora anledningarna till varför Sony leder den här generationen. Så ur företagssynpunkt är det inte det. MS saknar det som konkurrenterna har.

Sen går det att diskutera om det är positivt för konsumenter, jag håller ju inte med dig men.

Ja jag skiter i om det är bra för företagen.

Postad 26 augusti 2017 - 10:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Tack för den och jag som inte skulle ha den la en bokning iaf, återstår att se om man får någon. Dock lite besviken på lagringen, då jag sitter på en X1S 2TB odag.

Jag har haft min 4TB externa disk till min One "fat" och typ inte använt sen vi flyttade i april, spelar uteslutande på min S med 500GB och plats är inget problem, men beror nog mer på mitt spelmönster, bf1 och ja bf1 och sen kanske lite Halo MCE, då räcker 500GB långt   :P

sen att ready to install börjar närma sig 200 titlar är ju en annan femma :D

Redigerat av SKIBBE, 26 augusti 2017 - 10:38.

Postad 26 augusti 2017 - 14:06

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0

Jag har haft min 4TB externa disk till min One "fat" och typ inte använt sen vi flyttade i april, spelar uteslutande på min S med 500GB och plats är inget problem, men beror nog mer på mitt spelmönster, bf1 och ja bf1 och sen kanske lite Halo MCE, då räcker 500GB långt :P

sen att ready to install börjar närma sig 200 titlar är ju en annan femma :D

Jo, jag vet. Dom senaste två åren har väl det endast som spelats varit Destiny, BF1, o lite BO1/2. Så man har ju klarat sig, men gött o ha spel nedladdat om man vill lira annat 😂 men har man lite framförhållning så är det inget problem när det går relativt snabbt att ladda ner via fiber. Dock så har grabben sin box som min hemmabox, så jag kan inte använda mig av funktionen att laddar ner spel via Smartglas.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.