Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken/Vilka är de mest usla filmer du sett?

961 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 December 2004 - 02:10

wolfbane
  • wolfbane
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Kan förstå att alla inte hänger med på LOTR tåget med, personligen är det skönt att se lite ordentlig fantasy för en gångs skull, har inte sett många fantasy rullar som slår Conan Barbaren på fingrarna när det gäller att helt enkelt fånga känslan i det hela för min del. =)

Matrix var hur cool som helst, sen sjabblade dom bort det totalt...
Reloaded var en riktig besvikelse för mig, Revolutions snäppet bättre tack vare mindre college filosofi och lite mera pang-pang att roa sig med för stunden.

Bara en sån sak som att jag diggar Conan skarpt och inte har mycket till övers för en blockbusters som Matrix Reloaded ger en marginell indikation på att jag har en rätt personlig smak. Inte som i smala filmer, mera att jag inte automatiskt gillar en film för att jag gillade en annan som är snarlik på pappret.

Antar att dom flesta passar in under den mallen, bara för att man inte gillar LOTR ratar man inte all form av fantasy, bara dom filmerna så att säga... Nu är det dags för en nattmacka och bingen innan jag säger för mycket. Man blir så snacksalig efter några bärs... :D

Postad 19 December 2004 - 02:53

Unregistered80766140
  • Unregistered80766140
  • Lärjunge

• 478 inlägg
  • 0

När filmer som Matrix, Ringen triologin, Pearl Harbor kommer upp
som de sämste filmerna man har sett..

Man kan inte ha sett många filmer då alltså.
Oavsett om man gillar genren eller inte så de omöjligt vara de
sämsta filmerna man har sett... obegripligt.

Inte sett så många filmer? Kanske det man har och tröttnar på "hollywood" mallen som dessa filmer i mycket är i. Själv så har jag räknat ut att jag sett någonstans mellan 7000 och 8000 filmer under alla år. Så jag har väl sett rätt många filmer antar jag? Och för mig är Ringen trilogin (har bara sett första två, dom var så usla att jag aldrig kommer orka se den tredje) och Matrix del 2 bland det sämssta jag sett, faktiskt. Inga överdrifter alls. För mig var det totyr att se klart LOTR TT, hade det inte varit för min tjej då var fan så hade jag stängt av den långt tidigare.

Så där har du fel Martin :lol:

Matrix 2 is a terrible movie - that's true. However I am quite surprised you would name LOTR. I, myself, am not a big fan of the Hollywood manufacturing and marketing process - but I think it's weird how you fail to appreciate what a massive undertaking the LOTR films are and how well it was accomplished. Certainly not something I would compare to Battlefield Earth or such rubbish.

Are you just flaming? :D

Postad 19 December 2004 - 03:13

Unregistereda2499477
  • Unregistereda2499477
  • Beroende

• 1053 inlägg
  • 0
Man kan vända på hela steken också. Från att ha totaldissat en film, till att älska den. Det är ungefär som med kaffe eller whiskey. Finns inte en jäkel som gillar det direkt :D

Så var det med Deer Hunter, Fisher King, och ett gäng filmer till. Jag fick se dom ett par gånger, innan dom hamnade på favoritlistan. Vem vet, kanske jag nån dag kommer att gilla Stanley Kubriks 2001?

Postad 19 December 2004 - 04:08

Unregistered4fb7a877
  • Unregistered4fb7a877
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
modern vampires är ren referensskit, gör ont att se den.

Postad 19 December 2004 - 05:55

Unregistered31b0023d
  • Unregistered31b0023d
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Godzilla!
Sämre skådespelar insatser får man leta efter.

Happiness of Katakuris
Vad ska man säga, riktig b-känsla,
Känns som detta skulle man kunnat gjort bättre själv.
Blev mycket förvånad då jag i övrigt älskar Miike Takashi's övriga filmer, så som VisitorQ och Audition.

Filmer där mr. fiskmås (steven seagal) medverkar, är i regel genom ruttna.

Postad 19 December 2004 - 10:04

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0

Man kan vända på hela steken också. Från att ha totaldissat en film, till att älska den. Det är ungefär som med kaffe eller whiskey. Finns inte en jäkel som gillar det direkt :D

Jag kan inte lära mig tycka om Whiskey (kaffe gick däremot bra) och jag kan inte tänka mig att jag skulle kunna älska en film som jag totaldissat. Tycker oftast att första intrycket/känslan är "rätt". Håller dock med dig om 2001. Segare får man leta efter och det är nog kanske Kubricks sämsta?

Postad 19 December 2004 - 13:27

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Matrix 2 is a terrible movie - that's true. However I am quite surprised you would name LOTR. I, myself, am not a big fan of the Hollywood manufacturing and marketing process - but I think it's weird how you fail to appreciate what a massive undertaking the LOTR films are and how well it was accomplished. Certainly not something I would compare to Battlefield Earth or such rubbish.

Are you just flaming? :D

Sorry, shit is shit, even if it's expensive shit that have taking a long time to make. I'm not flaming at all, just my 100% true opinion.

/Mattias

Postad 19 December 2004 - 13:28

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Det kan väll inte finnas någon som tycker att Barbed wire med Aamela Andersson är en toppen film.

Tycker den är riktigt skön. Mycket bättre än trams som Spiderman mm

Det är väl kul för dig att se lite kvinnfolk...

haah, nää, det får jag nog av IRL :D
Tycker den är cool och skön action bara.

Postad 19 December 2004 - 14:13

dimme
  • dimme
  • Beroende

• 1189 inlägg
  • 0
Dreamcatcher tillhör en av de sämsta filmer jag har sett. Värdelös......

Van dammes filmer är ju grymma, speciellt Bloodsport, The Quest etc etc :D

Redigerat av dimme, 19 December 2004 - 14:14.

Postad 19 December 2004 - 14:49

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Tromafilmerna må vara dåliga, men dom är så dåliga som dom är roliga.

Naked space är bara dålig
Sen har jag någon ruskigt dålig med Denzel washington, men minns inte vad den heter. Återkommer med titeln

Postad 19 December 2004 - 15:01

ltmb
  • ltmb
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Rosens Broderskap tror jag den hette. Hyrde den för några år sedan - boken var ju bra. Men det var inte filmen. Såg en kvart, sen gick jag tillbaka till videobutiken och bad att få en annan film istället. Killen bakom disken bara skrattade menande och sa "inga problem"... Värsta amatörrulle jag sett!

Postad 19 December 2004 - 16:16

pride87
  • pride87
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0
Space quest med Tim Allen, ruttet!!!1

Postad 19 December 2004 - 17:04

Unregistered04f04027
  • Unregistered04f04027
  • Forumräv

• 568 inlägg
  • 0

Den är ju hur kul som helst.

Postad 19 December 2004 - 17:35

pride87
  • pride87
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0

Den är ju hur kul som helst.

Kul men dålig

Postad 19 December 2004 - 18:35

wolfbane
  • wolfbane
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Så en komedi som är kul kan uppfattas som dålig av samma person? Är inte en motsägelse i sig själv? =)

Postad 19 December 2004 - 18:41

Unregistered51e43403
  • Unregistered51e43403
  • Lärjunge

• 279 inlägg
  • 0
Vet inte om någon nämnt denna innan, men Brad Pitts debut "Dark Sun" är en riktig kalkon. Brad som har tvingats leva hela sitt liv i en läderdräkt pga av en hudsjukdom... suck :D

En annan betraktelse. Versionen som jag tyvärr äger av denna film är från 1988. Efter en koll på imdb fann jag en film med samma titel och med Brad Pitt från 1997. Någon som vet om han gjort en remake på denna usla film? Verkar inte vara något tryckfel heller då han ser mycket äldre ut i 97-varianten.

1988

1997

Redigerat av Unregistered51e43403, 19 December 2004 - 18:49.

Postad 19 December 2004 - 18:48

pride87
  • pride87
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0

Så en komedi som är kul kan uppfattas som dålig av samma person? Är inte en motsägelse i sig själv? =)

Den är ju rolig i vissa delar, men inget som man vill se mer av. Alltså ungefär som att en film ahr snygga specialeffekter men storyn och atmosfären suger.

Postad 19 December 2004 - 22:29

zvedberg
  • zvedberg
  • Beroende

• 1469 inlägg
  • 0

Vet inte om någon  nämnt denna innan, men Brad Pitts debut "Dark Sun" är en riktig kalkon. Brad som har tvingats leva hela sitt liv i en läderdräkt pga av en hudsjukdom... suck :D

En annan betraktelse. Versionen som jag tyvärr äger av denna film är från 1988. Efter en koll på imdb fann jag en film med samma titel och med Brad Pitt från 1997. Någon som vet om han gjort en remake på denna usla film? Verkar inte vara något tryckfel heller då han ser mycket äldre ut i 97-varianten.

1988

1997

Det är tydligen samma film. Under Trivia står det följande:

The film was shot in pre-war Yugoslavia during the summer of 1988. As editing neared completion civil war tore apart the region and much of the footage was lost. In 1996, after a five-year search, all of the lost footage was found and returned to producer Andjelo Arandjelovic, who worked on getting a distribution deal for the film, before it ended up getting released direct-to-video.

Postad 19 December 2004 - 23:30

bal0
  • bal0
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Det här är min absoluta sämsta film, skräck "Urban Menance",
snoop doggy dog som spöke med automatgevär, haha vilket skämt!

http://www.littleman.../000148651.html

Roligast är nog att vi hyrde den överhuvudtaget, men
måste erkänna att jag o kompisen har nog inte
skrattat så mycket över någon film. Scenerna var så dåligt
gjorda att man kunde inte annat än att se dem som komiska..

Tror den här kan konkurrera om titelns som den sämsta filmen, lätt!

haha jag har sett den, värdelös

Men den absolut sämsta filmen alla kategorier är nog the wrecking crew
http://www.imdb.com/title/tt0196219/

Totalt värdelös actionrulle med ice-t och snoop dogg som för övrigt är bara med 5 sec i filmen men ändå så står hans namn på framsdiad av affischen :D

Handling. 2 gäng i LA ska göra upp med en showdown, polisen får reda på detta och kallar in the wrecking crew som består av ledare(ice-t) och några snubbar till med hagelbössor för att "fixa" problemet. mkt värdelöst pang pag i filmen.

en typisk scen: 20 st gängmedlemar står med pistoler och automatgäver så plötslig kommer 2 st wrecking crews med hagelbössor och skjuter ner alla gängmedlemmarna som står 5 meter ifrån dom. obs! gängmedlemmarna har avlossat 10000 skott utan att en enda kula träffat wrecking crew.

SMÖRJA!! kan inte tro att någon gillar denna film förutom några 14isar som är hip-hop wannabes

Redigerat av bal0, 19 December 2004 - 23:31.

Postad 20 December 2004 - 12:16

JonasT
  • JonasT
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Det kan väll inte finnas någon som tycker att Barbed wire med Aamela Andersson är en toppen film.

Tycker den är riktigt skön. Mycket bättre än trams som Spiderman mm

Det är väl kul för dig att se lite kvinnfolk...

haah, nää, det får jag nog av IRL :D
Tycker den är cool och skön action bara.

Säger desamma, flickor är bäst i verkligheten. Men kollar man bara för att titta på tjejer skulle jag nog välja en film med Kira Knightly.

Jag måste säga att jag gillar kassa actionfilmer, bra att softa till. Men Chuck Norris filmer har en tendens till att vara riktigt dåliga.

Men Braindead och Bad Taste får ni inte prata illa om, mycket bättre än så blir det ju inte :D

Postad 20 December 2004 - 12:35

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
HAAAAAAAAAAAAHAHHA den sämsta filmen någonsin är givetvis "DRUIDS" även kallad "Vercingétorix" (typ braveheart film) jag och en polare har nästan aldrig skrattat så mycket som när vi såg den klart bättre än de flesta komedier så SE DEN så får ni er ett gott skratt för filmer som presenteras i denna tråd är mästerverk jämfört med denna.

en kommentar av en som recenserat filmen "What the hell is this CRAP???"

Postad 20 December 2004 - 13:22

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
hehe ja den där kommer man ihåg... i reklamen såg den rätt häftig ut.
Men att Christopher Lambert var med i den borde ha tänt en varningslampa.

Vercingétorix aka Druids

Här har ni ett riktigt bottennapp alltså.

Postad 20 December 2004 - 14:08

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

hehe ja den där kommer man ihåg... i reklamen såg den rätt häftig ut.
Men att Christopher Lambert var med i den borde ha tänt en varningslampa.

Vercingétorix aka Druids

Här har ni ett riktigt bottennapp alltså.

Ja du kolla in en av komentarerna :D

the worsest possible, the only saving point being that in fact we can see a little of the Bulgarian countryside. Something is something....... though this film is basically nothing of nothing. :(

Postad 11 January 2005 - 18:49

hertil
  • hertil
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Jag gillar faktiskt pearl harbour och scary movie (skrattade ihjäl mig, så mogen är jag) men till poängen.

Det våras för stumfilmen

kanske inte sämsta men grymt tråkig. Somnade så jag hann inte se hela. :(

Postad 11 January 2005 - 19:04

Gäst_vinge_*
  • Gäst_vinge_*
  • 0
måste nog säga king arthur, maken till mer stereotyp och kliche´artad dialog får man leta efter. stellan skarsgård pinsam och clive owen rent sövande.. vilken träbock!

Redigerat av vinge, 11 January 2005 - 19:05.

Postad 11 January 2005 - 21:55

Unregistered47a5babf
  • Unregistered47a5babf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Congo, en film om några skattletare som har hjälp av en gorilla som talar med hjälp av en ryggsäck och en handske.

Postad 11 January 2005 - 22:43

Unregistered5c8f9dfb
  • Unregistered5c8f9dfb
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Supergirl är klart den sämsta jag sett...dålig rakt igenom.

Postad 11 January 2005 - 22:58

Unregistered04f04027
  • Unregistered04f04027
  • Forumräv

• 568 inlägg
  • 0
Travoltas scientologfilm Battlefield Earth ligger bra till också.

Postad 12 January 2005 - 11:57

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2750 inlägg
  • 0
Måste nog säga Wimbeldon!
Töntig och Pinsam, sedan var det kul att se tennisspelare som dricker bärs efter matchen :(

Sky Captain and the World of Tomorrow, var riktigt dåligt gjort. Det såg bara b ut, kollade 15 min sen var det nog.

Postad 12 January 2005 - 20:25

Billy-Bob
  • Billy-Bob
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Ghostwatcher är min sämsta film som jag kommer ihåg.
Extramaterialet på dvd:n är dessutom det mest skrattretande jag sett.
Den är alltså inspelad med videokamera av ett kompisgäng eller liknande. Ingen får lön, och budgeten på filmen kan inte vara mer än ca 10tusen spänn. :)

Imdblänk:
Ghostwatcher

Postad 12 January 2005 - 22:54

AstonVilla
  • AstonVilla
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Nummer ett är:

HOLY MAN

med Eddie Murphy

Se den, för den är inte av denna värld.

Man kan skratta så här i efterhand åt den, som med allt dåligt.

FROTH

Postad 12 January 2005 - 23:01

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
En nysedd film som får Druids med Christopher Lambert att likna något som skulle kamma hem lika många oscars som return of the king är den här:

Gladiatress

Maken till kass film alltså.. fick nästan haksläpp av dom usla prestationerna...
Visste inte att man kunde agera så dåligt.

Postad 13 January 2005 - 02:37

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0

En nysedd film som får Druids med Christopher Lambert att likna något som skulle kamma hem lika många oscars som return of the king är den här:

Gladiatress

Maken till kass film alltså.. fick nästan haksläpp av dom usla prestationerna...
Visste inte att man kunde agera så dåligt.

Det jag undrar är hur du ens kom för dig att se den? Låter ju helt ofattbart kass bara man läser om den :D

Har några riktiga bottennapp på lager också:
Min bäste väns bröllop...asso urk, enda film jag gått ifrån på bio och då släpandes på min fru..

Håller med om Druids, den skiten gick på TV3 för någon vecka sen.

Sen kommer jag ihåg en film jag såg för många herrans år sen som hette Barbarians Den handlade om två barbarians, bröder, som sprang omkring och brölade och gav ett helt sinnesjukt intryck. (Vid närmare eftertanke kommer jag på mig själv att skratta för mig själv när jag tänker på hur extremt fel denna film är, den försöker vara superseriös men misslyckas så kapetalt att man när man tänker på den börjar skratta....suveränt dålig, men skulle nog fan kunna se den igen bara för å skratta lite till) Hitta en gammal trailer på den :)

Allt som woody allen gör....

Kommer nog på flera filmer senare, man har en tendens att glömma denna smörja.

Redigerat av Unregistered47efd78c, 13 January 2005 - 02:51.

Postad 13 January 2005 - 02:40

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Det jag undrar är hur du ens kom för dig att se den? Låter ju helt ofattbart kass bara man läser om den :)

Ny dedikerat salong... ser allt jag kommer över haha.. men det där var en grov
miss och slöseri med lamptimmar...

Postad 13 January 2005 - 08:33

Unregistered96238735
  • Unregistered96238735
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
legally blonde 2

Där ettan var överraskande rolig, var 2:an överraskande dålig.
SÅdär så man ville gå tillbaka till butiken och kräva de 20 hyrkronorna tillbaka.

ha kom på en skum gammal thaifilm (tror den var thai) minns inte namnet...
En ung kille som hamnar i finkan, men surprise han är grym på att slåss, och slår hål (ja hål) på den feta skurkens mage, så typ 180 liter blod och fett o tarmar rinner ut.
Den där fete måste haft ungefär 10 personer till inuti som han ätit upp eller ngt.
och handlingen förklarades ungefär lika ingående som min text (om inte mindre)

Sen är ju Richard Hobert ett under av slöseri med skattepengar.

Redigerat av PappaE, 13 January 2005 - 08:38.

Postad 13 January 2005 - 09:21

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Sen kommer jag ihåg en film jag såg för många herrans år sen som hette Barbarians Den handlade om två barbarians, bröder, som sprang omkring och brölade och gav ett helt sinnesjukt intryck. (Vid närmare eftertanke kommer jag på mig själv att skratta för mig själv när jag tänker på hur extremt fel denna film är, den försöker vara superseriös men misslyckas så kapetalt att man när man tänker på den börjar skratta....suveränt dålig, men skulle nog fan kunna se den igen bara för å skratta lite till) Hitta en gammal trailer på den :)

Barbarians är ju kanonbra ju! Du har ju ingen smak :D :lol:

Postad 13 January 2005 - 10:57

congolasse
  • congolasse
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Världens sämsta film är Kolonin som TV3 sände för något år sen. Maken till bajsrulle får man leta efter. Sen att Rolf Nilsén på Kuriren ger den 3 är hysteriskt lustigt.

Har för mig att det finns en film som heter Repoman som fruktansvärd. Men det är länge sen jag såg den.

Postad 14 January 2005 - 10:29

Patrick71
  • Patrick71
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Halloj kul ämne!!!

"Gudarna måste va tokiga"

Det är inget tvivel om att den kommer i top 3 i alla fall.
Sen håller jag med om att Woddy Allen filmer är dynga

Mvh
Patrick71

Postad 17 January 2005 - 19:20

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

ha kom på en skum gammal thaifilm (tror den var thai) minns inte namnet...
En ung kille som hamnar i finkan, men surprise han är grym på att slåss, och slår hål (ja hål) på den feta skurkens mage, så typ 180 liter blod och fett o tarmar rinner ut.
Den där fete måste haft ungefär 10 personer till inuti som han ätit upp eller ngt.
och handlingen förklarades ungefär lika ingående som min text (om inte mindre)

Kan det vara The Story of Ricky aka Riki Ô aka Li wang?

Postad 17 January 2005 - 19:29

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0
hej har kollat på Thriller - A Cruel Movie och helt klart bland det sämsta jag sett var som en blandning av dålig svensk porr (typ fäbodjäntan) och gammal svensk buskis (typ åsa-nisse) med lite riktigt dålig action emellan
jag läste nånstans att tarantino tyckte att det här var en av dom bästa avenger-rullarna, det kan inte ha varit samma film vi såg
undvik
rgds
matte
postade här också visste jag sett en sån här tråd men hittade den inte

Postad 17 January 2005 - 19:31

Unregisteredd0edda5e
  • Unregisteredd0edda5e
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
TROY= :D

Postad 17 January 2005 - 19:34

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

TROY= :D

Såna där inlägg förstår jag alltså inte.

Du kan ju inte på allvar mena att du inte i hela ditt liv sett en film
som är sämare än Troy? Eller?

Postad 17 January 2005 - 20:09

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

hej har kollat på Thriller - A Cruel Movie och helt klart bland det sämsta jag sett var som en blandning av dålig svensk porr (typ fäbodjäntan) och gammal svensk buskis (typ åsa-nisse) med lite riktigt dålig action emellan
jag läste nånstans att tarantino tyckte att det här var en av dom bästa avenger-rullarna, det kan inte ha varit samma film vi såg
undvik
rgds
matte

Håller med Tarantino om det. Thriller är en av dom absolut bästa filmerna gjorda i Sverige någonsin IMO.

Postad 17 January 2005 - 20:45

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0
då kan det nog inte ha varit samma film eller också är det något annat jag inte förstår, jag menar jag kollar hellre på en film med hugh grant än att kolla på Thriller igen
rgds
matte

Postad 17 January 2005 - 22:38

gordon
  • gordon
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja varna för en film som jag såg på gamla goda VHS-tiden. Jag hade sett trailern till filmen på en annan kassett och det verkade vara en kul brittisk "dratta på ändan"-komedi med mycket dråplig bilkörning. Tonåring och dum som man var trodde jag att det skulle vara något i stil med "Plankan" eller "Badliv", men ack så fel jag hade! Det visade sig vara en urfånig sexkomedi om en bilskollärare och hans förehavanden med kvinnliga elever, och de roliga scenerna rymdes allihop i trailern. Däremot var det ingen gräns på hur fåniga skäl man kunde hitta på för att klä av damerna i fimen. Verkligen en otroligt pinsam besvikelse. Å andra sidan var trailern något av det mest vilseledande jag sett, som om hämtad från en helt annan film.

Jag råkar veta idag att filmen var "Confessions of A Driving Instructor", en film som ingår i en hel serie brittiska komedier som alla börjar med "Confessions of...". Tydligen någon slags brittisk motsvarighet till de danska gladporrfilmerna med Ole Söltoft, fast sämre! Jag har för mig att jag sett några av dessa "Confessions of..." filmer komma ut på DVD, så jag hoppas ingen annan går på samma nit som jag. Nu skall väl sägas att jag i vanliga fall till och med kan uppskatta töntiga och halvporriga skräpfilmer, men den här var bara SÅÅÅ dålig.

Postad 17 January 2005 - 23:09

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

undvik
rgds
matte

Håller med Tarantino om det. Thriller är en av dom absolut bästa filmerna gjorda i Sverige någonsin IMO.

Ja en riktigt cool rulle :D

Postad 18 January 2005 - 03:04

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

då kan det nog inte ha varit samma film eller också är det något annat jag inte förstår, jag menar jag kollar hellre  på en film med hugh grant än att kolla på Thriller igen
rgds
matte

Det är det nog. Hon går runt med en ögonlapp för ena ögat. GRYMT cool rulle.

Postad 18 January 2005 - 03:08

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Ja den verkar ju jättebra :D Våld och porr i samma film, ultimata ju.
Har missat denna helt faktiskt. Finns den att skaffa billigare än discshop?

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  bbbb.jpg   56.8K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Martin.M, 18 January 2005 - 03:11.

Postad 18 January 2005 - 11:42

jarlone
  • jarlone
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Min röst faller på Ladiesman. Riktigt usel.

Postad 18 January 2005 - 14:30

Unregistered04f04027
  • Unregistered04f04027
  • Forumräv

• 568 inlägg
  • 0
Swept Away (Guy Richies film med frugan Madonna) är ingen höjdare heller.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.