Officiell tråd - Nintendo Wii
2707 svar till detta ämne
Postad 23 February 2006 - 14:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Lite klippt om devkitsen och deras progress: Developers we spoke to confirm that - at least so far - three revisions of the development kits have been sent out to studios. The first development kit was, quite literally, a GameCube console with a wired Revolution controller attached. The second was the same with a few minor tweaks. And the third prototype, which was shipped to most studios about a month ago, follows the same structure, but also shows some boosts in CPU power, according to sources.
Insiders allege that some big-name publishers have recently received a more complete Revolution development kit - we call it revision three and a half -- complete with internal hardware more reflective of the 'new generation' system and a wireless Revolution controller. However, most uncommitted third parties will not gain access to this unit for several weeks, if not longer.
Developers making Revolution software that will show up at E3 2006 in playable form - high profile companies like EA and Ubisoft, to name a few - will soon be sent the official fourth SDK prototype, which promises to deliver between 90% and 95% of the final system's performance.
Asked whether or not Revolution's horsepower was insufficient, one development source said no. "At first, we were discouraged that it would be less powerful than Xbox 360, but once we got everything working with the controller, our concerns faded," he explained.
Other studios IGN Revolution has been in contact with have echoed this enthusiasm, always admitting that Nintendo's new console will be less powerful, but stressing that with the emphasis on the innovative controller it simply won't matter.
Final, completely finished development kits are expected to be made widely available this June, according to sources we contacted.
Every studio insider we queried said that they believed Revolution could launch for under $200, and possibly as low as $150 - a figure that would amazingly put Nintendo's new console at a price point hundreds of dollars cheaper than any competitor. http://revolution.ig...0/690730p1.htmlOch Matt på IGN har följande att säga: It's finally starting again.
For more than a year I've chatted with developers, gone to see pubishers, and it's always the same. I hear them talk about their Xbox 360 and PlayStation 3 products, but they either don't know or don't care about Nntendo's new generation console, codenamed Revolution. I'd call it frustrating, but that'd be an understatement.
But times, they are a changing.
I've visted a handful of publishers in the last couple of weeks. I'm always armed with the question. It feels like I've asked it a million times. "Do you have anything in the works for Revolution?"
Usually, this query is met with blank stares or occasionally laughter. But more recently, the answers have been dramatically different. A rep for a major studio will come up to me and say, "We need to talk. We've got something for you." Another answers: "We are extremely excited about Revolution and we will have product for it at E3 2006."
Devs are getting kits. And I know of a half dozen major games -- not the ones announced by Nintendo, but real, tangible, working, playable things -- that are underway and ramping up. Everyone seems extremely enthusiastic about their projects, and based on what I know of a couple of them, it's easy to understand why.
It's contagious. I'm hyped. And I can't wait for this May.
Postad 23 February 2006 - 17:16
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1705 inlägg
Jaha. Och ska Sony slåss med Nintendo på hemma marknaden med PS2 ser det ännu ljusare ut för Nintendo. Kanske deras chans att ta tillbaka tronen på den ,i och för sig minskande Japanska marknaden. Låter otänkbart ? Inte om man vänder på steken och funderar lite på hur man hade reagerat om någon under Nintendo - Sega eran hade sagt att sony skulle spöa dem båda !
Blir hur som helst ett spännande år detta. Nintendo rev. är given som nästa konsol inköp. Tror den kommer komplettera min xbox360 mycket bra samt hålla min sambo glad och nöjd så man slipper stekpannan i nackan s.a.s. (vilket jag inte gör om vi inte köper Nintendo rev.).
Postad 07 March 2006 - 12:20
Dr_Octopus
-
Dr_Octopus
-
Användare
-
-
173 inlägg
Framtiden ser lovande ut
Undrar när det kommer några nya aktörer?
Att Microsoft skulle ta sig in på spelmarknaden och försöka sprida sitt imperium var dock inte så oförutsägbart.
Postad 10 March 2006 - 14:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
http://revolution.ig...4/694785p1.htmlIGN har tittat på en tidig revdevkit. De ger lite impressions om kontrollen och att den är mycket mindre än de trodde och att man naturligt kommer åt knapparna. Finns ett montage på hur mottagaren ser ut vid TVn också.
Postad 11 March 2006 - 22:15
stellanb
-
stellanb
-
Användare
-
-
222 inlägg
http://revolution.ig...4/694785p1.html
IGN har tittat på en tidig revdevkit. De ger lite impressions om kontrollen och att den är mycket mindre än de trodde och att man naturligt kommer åt knapparna. Finns ett montage på hur mottagaren ser ut vid TVn också.
<{POST_SNAPBACK}>
Bara inte kontrollen blir för liten, jag menar "mycket mindre än man trodde!"
Postad 22 March 2006 - 23:44
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
5 snygga bilder från GDC-mässan. Den ser skitsnygg ut http://www.revolutio...ticles/read/352Edit: Den ser lite tjockare ut? More power =P?
Redigerat av Zoiler, 22 March 2006 - 23:56.
Postad 23 March 2006 - 15:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Iwata ska tala 19.30 idag, borde få livetext så var med på det. De ska tydligen säga något intressant.
Postad 23 March 2006 - 17:15
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Iwata ska tala 19.30 idag, borde få livetext så var med på det. De ska tydligen säga något intressant.
<{POST_SNAPBACK}>
hmm mycket interesant
Postad 23 March 2006 - 20:56
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det blev inte så intressant ur Revosynpunkt  . Det här var det enda typ: *Games specifically developed for the SEGA Genesis and for the TurboGrafx console will also be playable on Nintendo Revolution. Not all of them -- but the best of them will be. http://revolution.ig...tml?reload=true
Postad 23 March 2006 - 22:57
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Det blev inte så intressant ur Revosynpunkt . Det här var det enda typ:
*Games specifically developed for the SEGA Genesis and for the TurboGrafx console will also be playable on Nintendo Revolution. Not all of them -- but the best of them will be.
http://revolution.ig...tml?reload=true
<{POST_SNAPBACK}>
Vi får väl se fram emot E3 och nya mario spelet till revolution  kan inte vänta.
Postad 23 March 2006 - 23:24
Unregistered9f05bf34
-
Unregistered9f05bf34
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
http://www.nintendo....read.asp?id=323Att kunna spela Sonic igen är ju inte helt fel. Vad finns det mer för Sega Mega Drive spel som kan vara något att ha?
Postad 23 March 2006 - 23:46
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
http://www.nintendo....read.asp?id=323
Att kunna spela Sonic igen är ju inte helt fel. Vad finns det mer för Sega Mega Drive spel som kan vara något att ha?
<{POST_SNAPBACK}>
toejam and earl är en klassiker. EA hockey, mutant league hockey, Sonic, golden axe och många många fler.
Postad 28 March 2006 - 11:22
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Postad 30 March 2006 - 08:13
Unregisteredc072be9b
-
Unregisteredc072be9b
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Ny information om vad som finns under skalet på Revolution. Inga officiella uppgifter, men som vanligt så kommer specen från en "säker" källa. CPU: 729MHz GPU: 243MHz RAM: 88MB Låter dessa siffror troligt?
Postad 30 March 2006 - 10:03
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Om det stämmer så verkar det ju vara en väldigt lätt trimmad GC - man hade ju hoppats på lite mer. Men den lär bli billig iaf.
Postad 30 March 2006 - 10:29
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
blir det en gamecube 0.5 med bara en ny typ av handkontroll vettefan om jag vill ha den här.
Postad 30 March 2006 - 12:16
iflingpoo
-
iflingpoo
-
Användare
-
-
101 inlägg
Ny information om vad som finns under skalet på Revolution.
Inga officiella uppgifter, men som vanligt så kommer specen från en "säker" källa.
CPU: 729MHz
GPU: 243MHz
RAM: 88MB
Låter dessa siffror troligt?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag tycker att det låter ganska troligt. Dock så säger det absolut ingenting om hur "snygga" eller hur roliga spelen till Rev blir. Eftersom standardupplösningen är 480p så behövös inga absurda mängder av minne eller en GPU som ritar polygoner snabbare än Lasse Granqvist refererar fotboll. Hur många MHz behöver ett team av utvecklare tillgång till för att göra ett roligt spel? 8? 800? 8000? Självklart finns det inget svar på det. Speedball II var fantastiskt kul på en 8 Mhz maskin och jag ger mig fanken på att Zelda på en 800 Mhz:are också kommer att vara en nära-livet-upplevelse som man kommer att minnas länge. PS3 och 360 kommer att vara roliga maskiner i många år framöver, men inte pga deras råa prestanda utan pga spelen som kommer ut till dom! Allt handlar bara om spelen!
Postad 30 March 2006 - 13:23
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
bara se RE4 till GC grymt snyggt å grymt kul håller Grafiken det måttet på Rev så e jag nöjd. 85% av spelet e kännslan för mig
Ett Bra spel med lite kass grafik funkar endå man glömer snabbt att det inte e s snyggt.
Men ett tråkigt spel med grymaste grafiken glömmer man snabbt
Redigerat av elk, 30 March 2006 - 13:24.
Postad 30 March 2006 - 13:25
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Ny information om vad som finns under skalet på Revolution.
Inga officiella uppgifter, men som vanligt så kommer specen från en "säker" källa.
CPU: 729MHz
GPU: 243MHz
RAM: 88MB
Låter dessa siffror troligt?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag tycker att det låter ganska troligt. Dock så säger det absolut ingenting om hur "snygga" eller hur roliga spelen till Rev blir. Eftersom standardupplösningen är 480p så behövös inga absurda mängder av minne eller en GPU som ritar polygoner snabbare än Lasse Granqvist refererar fotboll. Hur många MHz behöver ett team av utvecklare tillgång till för att göra ett roligt spel? 8? 800? 8000? Självklart finns det inget svar på det. Speedball II var fantastiskt kul på en 8 Mhz maskin och jag ger mig fanken på att Zelda på en 800 Mhz:are också kommer att vara en nära-livet-upplevelse som man kommer att minnas länge. PS3 och 360 kommer att vara roliga maskiner i många år framöver, men inte pga deras råa prestanda utan pga spelen som kommer ut till dom! Allt handlar bara om spelen!
<{POST_SNAPBACK}>
visst handlar mycket om spelen självklart men om grafiken bara blir lite lite bättre så vad är det för mening med att köpa en ny konsol? då är det ju bara köra på med gamecuben eller nintendo 64 om allt bara handlar om spelen.Grafiken spelar VÄLDIGT stor roll den med. Grafiken+spelen skulle jag vilja säga är det som spelar stört roll.
Postad 30 March 2006 - 13:26
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Speccen kommer alltså från Matt på IGN som har "insideinfo". Lite underligt när final devkits inte kommer förrän i Juni iofs  . En annan sak är att klockfrekvenserna på CPU och GPU säger inte speciellt mycket eftersom...en lägre klockad CPU kan vara starkare än en högre klockad. En tredje sak som iflingpoo tog upp är att Rev inte kommer behöva lika mycket systempower eftersom: What everyone seems to forget is that the revolution does not support HD. A game running at 640X480 requires roughly a third of the power that a game running at 1280X720 needs to achieve similar framrates, etc.
En fjärde sak: Det är första April på Lördag Ray: Gamecube 0,5 kan det inte gärna bli eftersom den blir starkare än Gamecube
Postad 30 March 2006 - 14:03
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Speccen kommer alltså från Matt på IGN som har "insideinfo". Lite underligt när final devkits inte kommer förrän i Juni iofs .
<{POST_SNAPBACK}>
Inte för att jag ser nån direkt anledning att tro på Matt men OM han fått insiderinfo så kan den mkt väl gälla final devkit - spec för dessa kan ju varit känt för utvecklare LÄNGE (skulle vilja säga att det är troligt eftersom det vore elakt att inte ge utvecklarna nån sorts prestanda målbild att jobba emot). PS3 är inte heller klar än men målbilden har varit känd i som minst snart ett år. En annan sak är att klockfrekvenserna på CPU och GPU säger inte speciellt mycket eftersom...en lägre klockad CPU kan vara starkare än en högre klockad.
Absolut, Mhz säger inte ett jota om man inte vet på ett ungefär tekniken iövrigt. Men vad som är oroväckande i Matts "rapport" är att tekniken som sådan inte verkar utvecklats så mkt och då är Mhz-siffrorna oroväckande. Time will tell dock. En tredje sak som iflingpoo tog upp är att Rev inte kommer behöva lika mycket systempower eftersom:
What everyone seems to forget is that the revolution does not support HD. A game running at 640X480 requires roughly a third of the power that a game running at 1280X720 needs to achieve similar framrates, etc.
Vilket är ren BS, SDTV ställer kanske en tredjedel mindre krav vid rasterisering och bandbreddsbehovet till minnet i samband med detta. Grejjen är ju att detta är en liten del av grafiktugget som helhet och har prestandan för vertex och pixeltuggande (i brist på mer korrekta ord) inte gått upp något nämvärt så är man lååångt efter MS och Sony. För att dra ett exempel: En 10 miljoners triangelfigur är lika jobbig att beräkna oavsett om man renderar i HDTV eller SDTV, ovanstående citat är alltså helt åt skogen - IGN borde veta bättre. Dessutom indikerar den lilla mängden minne att utvecklarna är rätt duktigt begränsade. Påstår IGN att det behövs 3 ggr mer intern-minne för HDTV oxå? En fjärde sak: Det är första April på Lördag 
Kunde de inte väntat till lördag då? Med det sagt: Kommer det bli aproliga spel? Japp, jag tror det iaf, oavsett vilken teknik som nu får det hela att ticka. Dessutom är det IGN - oops vilket saltkar jag hade här då.
Postad 30 March 2006 - 15:06
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Vilket är ren BS, SDTV ställer kanske en tredjedel mindre krav vid rasterisering och bandbreddsbehovet till minnet i samband med detta. Grejjen är ju att detta är en liten del av grafiktugget som helhet och har prestandan för vertex och pixeltuggande (i brist på mer korrekta ord) inte gått upp något nämvärt så är man lååångt efter MS och Sony.
För att dra ett exempel: En 10 miljoners triangelfigur är lika jobbig att beräkna oavsett om man renderar i HDTV eller SDTV, ovanstående citat är alltså helt åt skogen - IGN borde veta bättre.
Dessutom indikerar den lilla mängden minne att utvecklarna är rätt duktigt begränsade. Påstår IGN att det behövs 3 ggr mer intern-minne för HDTV oxå? 
Det är inte ens IGN, det är en forumanvändare, så du har säkert 100% rätt i att det är BS  . Men principen funkar om än inte så extremt  . En fjärde sak: Det är första April på Lördag 
Kunde de inte väntat till lördag då? 
Äh, för uppenbart Jag tror som du (eller vet =P), spelen blir roliga att spela. Blir de snygga? Ja, det lär de bli. Men jag väntar mig lite mer än dessa specs  . Litar inte på dem. Sitter och skyfflar i mig salt as we speak
Redigerat av Zoiler, 30 March 2006 - 15:07.
Postad 30 March 2006 - 15:27
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Ahh, det klassiska 28 mars skämtet - ack om man gick på det.
Men ja, kanske inte finns ett uns sanning i detta - kan ju va nån utvekclare som tyckte det va roligt (27 mars skämt?  ) att dra Rev-specen från 2003, vi får väl hoppas på det. Fläkten på baksidan ska väl göra mer än att kyla ner när dvd-spelaren går upp varv lixom.
Salt är gott!
Redigerat av pacman, 30 March 2006 - 15:29.
Postad 30 March 2006 - 15:58
northernlight
-
northernlight
-
Lärjunge
-
-
413 inlägg
Om den har coax ut... eller på annat sätt stöd för digitalt ljud med surround och möjlighet att spela DVD... ja då köper jag... Jag har varit förlorad till PS2 och xbox en längre tid men ni...... imo finns det inga spel som knäcker nintendos... där är spelkänslan fan på topp.  Lirade ut banjo i helgen igen och det är fan sååååå kul... theres nothing like it
/Micke.
Dvs... har den coax ut och kan man lira dvd i den?
Postad 30 March 2006 - 16:25
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Man ska kunna lira dvd med den, ev. kräver den nån tillsatts ala Xbox men det är ju inget större problem. Ang. digital ut så har den ju en "AV out"-utgång ( bild) och det kommer förmodligen bli så att det går att plocka ut ljudet digitalt den vägen (återigen som xbox idag alltså). Iövrigt håller jag med, inget slår nintendo när det gäller spelkänsla.
Postad 30 March 2006 - 16:27
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Banjo kazooie 3 kommer till xbox 360 är under produktion enligt zoiler och en tysk tidning  . jag gillade också Banjo skarpt, mysigt plattformsspel nästan i marioklass.
Postad 02 April 2006 - 08:23
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
Starka band till spelen Och nya konsolen Revolution? - Det enda jag kan säga är att den släpps i år och att "Zelda: Twilight princess" släpps samtidigt. säger Shigeru Miyamoto i Aftonbladet. http://www.aftonblad...,803136,00.html
Postad 03 April 2006 - 13:31
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Och nya konsolen Revolution? - Det enda jag kan säga är att den släpps i år och att "Zelda: Twilight princess" släpps samtidigt.
<{POST_SNAPBACK}>
Visste väl det. Vilka spel gillar du själv bäst? -"Pacman" spelade jag mycket.
Thats my man!
Postad 03 April 2006 - 13:35
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Pacman var ett av de roligaste arkadspelen som fanns på 80-talet.Men nu är det rätt tråkigt att spela, tyvärr pacman du behöver piffa upp dig mer för att du ska bli attraktiv igen.Du kan inte leva på gamla meriter längre
Redigerat av rayko, 03 April 2006 - 13:36.
Postad 03 April 2006 - 16:06
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
fanns en grym pacman clon till Amigan där man fick vapen å grejer. som va grymt kul
Postad 03 April 2006 - 16:13
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Pacman var ett av de roligaste arkadspelen som fanns på 80-talet.Men nu är det rätt tråkigt att spela, tyvärr pacman du behöver piffa upp dig mer för att du ska bli attraktiv igen.Du kan inte leva på gamla meriter längre 
<{POST_SNAPBACK}>
Snick-snack, check out pacman 2006:
Postad 03 April 2006 - 16:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Lite offtopic men i brist på annat... Pacman har förnyat sig på Nintendo DS via Pac'n Roll (rulla pacman genom banor med pennan) och Pac Pix (rita pacman med pennan och ät upp spökena). Innovativa och roliga spel, och jag hoppas något liknande kommer till Revolution. Även om det egentligen inte behövs bra grafik för att sådana spel ska vara roliga  .
Postad 04 April 2006 - 15:11
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
hur många e det som väntar på E3 med spänning då ? ;D känns som E3 iår kommer va mer spännande en på mycket länge
Postad 04 April 2006 - 15:55
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
hur många e det som väntar på E3 med spänning då ? ;D känns som E3 iår kommer va mer spännande en på mycket länge
<{POST_SNAPBACK}>
Jag längtar som fan..  . Dryga månaden kvar nu Jag kan se det framför mig...Smash Bros Revo...Mario 128...Metroid Prime 3....nytt från Miyamoto...folkets jubel Mycket intressant att se vilken slags grafik vi får på Rev och vad det mer finns för hemligheter. För att inte tala om alla intryck från folk som provar kontrollen. Spännande tider
Postad 04 April 2006 - 16:15
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
det värsta e nästan att jag känner på mig att dom har nått mer i bakfickan som kommer göra oss häpna. den kännslan får man iallfall om man kollar på intrervjuer med folk
Postad 04 April 2006 - 18:19
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Jag tror alla kommer droppa saliv efter att dom sett nya mario spelet. Det kommer nog även få mig att säga SHIT, nu måste jag köpa en Revolution också........var är mina tusenlappar??!!??
Postad 07 April 2006 - 21:52
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Första bilderna på ett Revolutionspel läckta!!!http://www.endangere...r.blogspot.com/Red Steel från Ubisoft Verkar som Revolution hade lite kraft ändå
Redigerat av Zoiler, 07 April 2006 - 21:52.
Postad 07 April 2006 - 23:04
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
shit!!! VA NICE. Nu måste jag ha revolution helt plötsligt!! ojojoj det blir en dyr sommar/höst.
Postad 07 April 2006 - 23:41
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Lite fakta om spelet: Man använder kontrollen till att styra pistolen (självklart), men man kan också vrida handen så man skjuter "gangstastyle"  . Man kan också använda svärd (svinga) och dessutom blockera med svärdet. Laddar om gör man genom att dra kontrollen bakåt  .
Enligt en som har tidningen så är hustexturerna de snyggaste han sett hittills. Massa effekter imponerar tydligen (explosioner, krossat glas, vatteneffekter osv). Rätt gamla bilder också verkar det som.
Nu blir jag ännu mer hypad inför E3
Postad 08 April 2006 - 00:05
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
House of the dead eller Virtua Cop med ny typ av pistol?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 April 2006 - 00:05.
Postad 08 April 2006 - 00:34
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
House of the dead eller Virtua Cop med ny typ av pistol? 
<{POST_SNAPBACK}>
Nej, det är inget sånt typ av spel. Det är precis som alla andra FPS, frihet att gå vart du vill  . Man slänger handgranater med kontrollen också..eller rullar om man så vill
Postad 08 April 2006 - 02:22
Unregisteredc072be9b
-
Unregisteredc072be9b
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Ojdå, det ser riktigt bra ut
Nu vill jag bara se lite andra spel så man kan få en mer rättvis bild av grafikstandarden hos rev. E3
Vi pratade ju om att E3 skulle bli bra förra gången, men i år.. fruktansvärt spännande.
Har sagt det tidigare, säger det igen, jag älskar konsolkrig!
Ska nog tillägga att det är med skräckblandad förtjusning jag läser hur kontrollen ska användas. Hoppas att Nintendo lyckas med konceptet så att den verkligen blir användbar och inte bara en kul grej som används som säljargument.
Men jag litar på Ninetendo jag
Redigerat av Unregisteredc072be9b, 08 April 2006 - 02:29.
Postad 08 April 2006 - 07:24
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
trevligt trevligt. den där grafiken duger ju alldeles utmärkt . kanske kan få tyst på alla som tror att Cpu e allt
Postad 08 April 2006 - 08:22
ElMaco
-
ElMaco
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
Oj! hoppas att det var ingame. Det verkar ju vara as coolt!
hur fan ska man förklara att man ska ha både en ps3 samt en Rev till sin sambo?
Får väl ta och starta operation "övertalning" aka "mutning".
Postad 08 April 2006 - 08:59
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
Oj! hoppas att det var ingame. Det verkar ju vara as coolt! hur fan ska man förklara att man ska ha både en ps3 samt en Rev till sin sambo? Får väl ta och starta operation "övertalning" aka "mutning".
<{POST_SNAPBACK}>
hehe samma här . Reven blir inga problem då hon e lika mycke Nintendo Fan som mig . blir npg värre med ps3an
Postad 08 April 2006 - 09:01
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
Oj! hoppas att det var ingame. Det verkar ju vara as coolt! hur fan ska man förklara att man ska ha både en ps3 samt en Rev till sin sambo? Får väl ta och starta operation "övertalning" aka "mutning".
<{POST_SNAPBACK}>
Jag kommer också få det problemet eftersom jag vill köpa både xbox 360 och revolution + en massa spel. Det blir nog köpa i smyg som gäller för mig och sen säga att jag vann den på en tävling eller liknande  . Vilket pris tippas Revolution hamna på?? har hört att den kan kosta runt 2000 kr bara.Är det sant? spelen skulle kosta runt 400-500 kr.
Redigerat av rayko, 08 April 2006 - 10:21.
Postad 08 April 2006 - 10:23
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
tippar på att den kommer hamna på 1995-2495:- å spelan ja 400-500 låter ju rimligt.
Postad 08 April 2006 - 10:49
e2zippo
-
e2zippo
-
Användare
-
-
168 inlägg
Jag är sjukt sugen på en revolution, har varit ändå sen dom utannonserade den 
Synd bara att dom inte satsar på en världsrelease, vi lär ju få vänta ihjäl oss!
Förhoppningsvis kommer Twilight Princess till vintern och dämpar ångesten lite
Postad 08 April 2006 - 10:58
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
jag blev mindre intereserad när jag hörde rykten om att maskinen skulle vara ungefär lika kraftfull som en xbox. Men grafiken verkar ju grym som sagt. Revolution släpps i europa till hösten/vintern skulle jag tro. Ryktas om att Revolution ska släppas i juni/juli i Japan, själv tror jag på en september release i japan.
Postad 08 April 2006 - 11:20
elk
-
elk
-
Användare
-
-
162 inlägg
gnälldes på Gc med om att den va så slö . men kolla på RE4 hur bra det vart då det spelet kodades enbart för GC
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|