* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
9082 svar till detta ämne
Postad 27 April 2010 - 21:32
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Har haft mobilen nu ett tag, är det bara min som kan kännas lite seg då och då. Jämförde med en HTC HD2 där den kändes mycket smidigare. Inte alltid snabbare men "bättre" touch. Tycker t.ex. när man ska låsa upp x10 är det slött och segt. Är det bara min som känns så?
Sen funkar ju A på tangentbordet lite sämre, får trycka hårdare känns det som.
Är detta något som kommer/kan uppdateras i framtiden?
En annan sak, mitt batteri laddas riktigt långsamt, flera timmar för att ladda 40%. Någon som har någon aning vad som kan tänka sig varför? Har givetvis då stängt av Wifi etc.
Ta hem htc_ime... tangenbordet (också omnämnt som jonasl´s tangentbord) - det löser alla (enligt mig och många andra) tangentbordsproblem.  SE har svarat via supporten att de tittar på a-problemet också, så det kommer säkert lösas/förbättras från deras sida. Laddar du med den medföljande laddaren, eller via en USB-port?
Postad 27 April 2010 - 22:21
Unregistered316801be
-
Unregistered316801be
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Är fortfarande på första laddningen på telefonen så några hårdprov är inte gjorda än. Dock kan jag intressant notera att ifrån 0800 då jag tog telefonen ur laddaren och klockan ~1600 så var bat. nere på under 50%. Sedan stängde jag av uppdateringen på Facebook ifrån varje timme till aldrig (föredrar ändå att göra det manuellt). Nu klockan 23:20 så är batteristatus på 41%. Då har jag knappt rört telefonen iofs men det verkar som en ständig uppkoppling sätter sina spår på batteritiden.
ps. har fortfarande inte hittat nån app för tasks som går att synka med google ...
Postad 27 April 2010 - 22:21
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Kan inte påstå att jag bryr mig mycket i frågan, men är det bara jag som tycker att SE's uttalande FORTFARANDE är jäkligt vagt? Hur svårt är det att svara JA eller NEJ på frågan? Nej, en halv uppsats skriver de istället.
Hur många personer på SE behöver svara NEJ för att det skall vara "klart" bekräftat ?
Postad 27 April 2010 - 22:37
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Är fortfarande på första laddningen på telefonen så några hårdprov är inte gjorda än. Dock kan jag intressant notera att ifrån 0800 då jag tog telefonen ur laddaren och klockan ~1600 så var bat. nere på under 50%. Sedan stängde jag av uppdateringen på Facebook ifrån varje timme till aldrig (föredrar ändå att göra det manuellt). Nu klockan 23:20 så är batteristatus på 41%. Då har jag knappt rört telefonen iofs men det verkar som en ständig uppkoppling sätter sina spår på batteritiden.
ps. har fortfarande inte hittat nån app för tasks som går att synka med google ...
Eh.. hela telefonen och Android är ju anpassad för att synca med google. Bara att ställa in i telefonens inställningar. (Inställningar/Datasynkroniseringar) Om du klarar dig från 8:00-16:00 med bara 50% nedgång på första laddningen ska du vara grymt nöjd! Jag har haft min i 4 veckor nu och har enbart ett fåtal dagar klarat mig från typ 8:00-24:00 utan att stödladda lite under dagen! Använder många sync-funktioner så det kanske inte är så konstigt.. men lite missnöjd är jag ändå med batteritiden. //Joel
Postad 27 April 2010 - 22:59
Unregistered316801be
-
Unregistered316801be
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Eh.. hela telefonen och Android är ju anpassad för att synca med google. Bara att ställa in i telefonens inställningar. (Inställningar/Datasynkroniseringar)
Om du klarar dig från 8:00-16:00 med bara 50% nedgång på första laddningen ska du vara grymt nöjd! Jag har haft min i 4 veckor nu och har enbart ett fåtal dagar klarat mig från typ 8:00-24:00 utan att stödladda lite under dagen! Använder många sync-funktioner så det kanske inte är så konstigt.. men lite missnöjd är jag ändå med batteritiden.
//Joel
Ja men för 17 google använder ju inte "tasks" dom kallar det "listor" och deras interface suger. Dessa s.k. "listor" saknar helt applikation i X10'an för att kunna läsas eller synkas. I inställningar/datasynk så kan man enbart göra en sak och det är att trycka på google, inga inställingar, no nothing. Jag vill för 17 bara har in dom förbannade uppgifterna i min mobil, hur svårt ska det vara google? Edit: Hittade en app: gTask ... kan funka!
Redigerat av Unregistered316801be, 27 April 2010 - 23:46.
Postad 28 April 2010 - 03:24
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Jag kör fortfarande utan skärmskydd, jag. Efter 27 dagar så är det repigt över hela skärmen men det är bara minimala repor som endast syns i starkt solljus så jag klagar inte. Kan alltid byta ut skärmskyddet så det är ingen förlust direkt!
Kör likadant jag med. Men har inte haft min X10 lika länge. Inga repor för mig heller och blir det några så tar man väl bort det förmonterade skärmskyddet och sätter dit det som följde med. Rock n Roll ;-) A-Knappen tycker jag funkar fint på min med och funkar ju riktigt bra att surfa med mobilen med (skriver från den nu).
Postad 28 April 2010 - 05:42
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Intressant, folk verkar kunna få bättre batteritid på sina än vad jag får på min under natten. Gjorde wifi-tricket att stänga av och sedan reboota telefonen.
Jag lade mig ca 22.30 och rebootade telefonen och stängde av de flesta programmen, hade bara gmail synk aktiviteten igång som ska synka varje timma.
Från max till 89% under natten, känns nästan lite väl mycket fast klart bättre än de 20% jag hade en gång.
Postad 28 April 2010 - 06:36
Evil_E
-
Evil_E
-
Användare
-
-
175 inlägg
Intressant, folk verkar kunna få bättre batteritid på sina än vad jag får på min under natten. Gjorde wifi-tricket att stänga av och sedan reboota telefonen. Jag lade mig ca 22.30 och rebootade telefonen och stängde av de flesta programmen, hade bara gmail synk aktiviteten igång som ska synka varje timma. Från max till 89% under natten, känns nästan lite väl mycket fast klart bättre än de 20% jag hade en gång.
Körde med tricket som nämdes tidigare här (tror jag) dvs. att man laddar fullt och sedan startar om telefonen med standard inställningar (inget wifi igång) och efter en natt i standby så låg batteriet på 94% och det känns ok tycker jag. Tror i många fall att vissa applikationer inte låter telefonen gå ner i "djupare" standby alternativt typ mediascape o Co synkar mest hela natten...
Postad 28 April 2010 - 07:05
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
HTC Desire är ROOTAD! ...
Killen som gjorde det möjligt (PaulOBrien) har enligt sin twitter som plan att roota SonyEricsson Xperia X10 så fort han får den.
Postad 28 April 2010 - 07:40
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Killen som gjorde det möjligt (PaulOBrien) har enligt sin twitter som plan att roota SonyEricsson Xperia X10 så fort han får den.
Gött mos! Nu ska vi bara ha våra kära custom ROMs också! Men man kan leka gott fram tills dess.
Postad 28 April 2010 - 08:15
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Hur är färgerna? Jag vet att anti-glare-skiten jag köpte från ebay förstörde färgerna helt. Allt blev lite gråare och tristare. Dock hade den väldigt bra glid. Jag kör på InvisibleShield just nu och glidet är lite tråkigt men färgerna är mycket bättre. Så hur är färgerna och glidet på de skärmskydd ni har? Hade gärna viljat få tag på ett originalskydd för det var så fint.
Jag tycker det är ett super skydd...känns och ser väldigt likt ut org skyddet. Kommer aldrig pröva invsible shield skydden igen. Tror att detta är minst lika bra,om du inte har en egenhet att slipa med slipmaskin på displayen,sen som jag skrev tidigare så är det väldigt skönt att slippa använda massa vätska på telefonen. Sen så kostar det ju bara 60 kr med så det är ju inte jättehemskt om man testar det sen inte vill ha det.
Postad 28 April 2010 - 08:15
Evil_E
-
Evil_E
-
Användare
-
-
175 inlägg
Gött mos! Nu ska vi bara ha våra kära custom ROMs också! Men man kan leka gott fram tills dess. 
Synd bara att garantin försvinner om man rootar telefon  Men visst skulle det sitta gott med 2.1
Postad 28 April 2010 - 08:25
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Synd bara att garantin försvinner om man rootar telefon  Men visst skulle det sitta gott med 2.1
Garanti? Vad är det för något?! Går ju faktiskt att "unroota" den om det skulle behövas lagas något.
Postad 28 April 2010 - 08:58
Evil_E
-
Evil_E
-
Användare
-
-
175 inlägg
Garanti? Vad är det för något?!
Går ju faktiskt att "unroota" den om det skulle behövas lagas något. 
Jaha, utan att SE "ser" att man rootat den? isåfall är det ju fantastiskt Jag antar att när den blivit rootat så behöver man fixa till ett custom root med drivrutinerna för just X10 telefonen eller hur fungerar det? Det vi isåfall förlorar antar jag är TimeScape o MediaScape apparna...
Redigerat av Evil_E, 28 April 2010 - 08:58.
Postad 28 April 2010 - 08:58
tanion
-
tanion
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag tycker det är ett super skydd...känns och ser väldigt likt ut org skyddet. Kommer aldrig pröva invsible shield skydden igen. Tror att detta är minst lika bra,om du inte har en egenhet att slipa med slipmaskin på displayen,sen som jag skrev tidigare så är det väldigt skönt att slippa använda massa vätska på telefonen. Sen så kostar det ju bara 60 kr med så det är ju inte jättehemskt om man testar det sen inte vill ha det. 
Hur är storleken på skyddet? Orginalskyddet som medföljde var ca 0,5-1 mm för stort runt om så det hakades fast i fickkanten när jag skulle stoppa ner den i byxan bara några dagar efter att jag satt på det.
Postad 28 April 2010 - 09:07
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
Hur många personer på SE behöver svara NEJ för att det skall vara "klart" bekräftat ?
Hitta endast EN person som KLART sagt NEJ och inte lindat in det i luddig text (undanber länkar till de personer som helt uppenbart tidigare inte vet vad de pratar om).
Postad 28 April 2010 - 09:07
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Ta hem htc_ime... tangenbordet (också omnämnt som jonasl´s tangentbord) - det löser alla (enligt mig och många andra) tangentbordsproblem.  SE har svarat via supporten att de tittar på a-problemet också, så det kommer säkert lösas/förbättras från deras sida. Laddar du med den medföljande laddaren, eller via en USB-port?
Var ska jag ta hem HTC_ime ifrån? Bra att dem tittar på "A" problemet. Har laddat med båda, men sist var det USB och då gick det långsamt. Tyckte inte det tog så lång tid med iphonen. En annan sak, sitter det ett skärmskydd på från början? Alltså inte det som kommer i telefonboxen när man köper utan som redan sitter på? Är det därför den har lite "gummi" känsla, kanske inte gummi men lite annan känsla.
Postad 28 April 2010 - 09:27
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Här hittar du det: http://forum.xda-dev...ad.php?t=624416 bla.  Det sitter ett skydd på från farbrik, dock tvistades det om huruvida det är tänkt att fylla samma funktion som det skyddet som är bifogat i kartongen. Jag har satt på det bifogade och har inga problem med känsligheten, men smaken är som..
Redigerat av mrNoodles, 28 April 2010 - 09:29.
Postad 28 April 2010 - 10:02
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Här hittar du det: http://forum.xda-dev...ad.php?t=624416 bla. 
Det sitter ett skydd på från farbrik, dock tvistades det om huruvida det är tänkt att fylla samma funktion som det skyddet som är bifogat i kartongen. Jag har satt på det bifogade och har inga problem med känsligheten, men smaken är som.. 
Ok, tack för svaret, står att man ska använda sig antingen av file manager eller "adb install". Vad är detta? Hur får gör man?
Redigerat av gårdemyr, 28 April 2010 - 10:05.
Postad 28 April 2010 - 10:26
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Finns säkerligen i Butiken, antar att det är nån form av filhanterare.
Jag använde AndroZip.
Redigerat av mrNoodles, 28 April 2010 - 10:26.
Postad 28 April 2010 - 10:51
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Finns säkerligen i Butiken, antar att det är nån form av filhanterare. Jag använde AndroZip.
Ok, ska testa AndroZip. Tack igen
Postad 28 April 2010 - 10:53
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Berätta gärna hur du gillar det nya tangentbordet.
Jag hade inte haft telefonen så länge när jag installerade det, men trots det blev det 'ny telefon känsla' för mig.
Redigerat av mrNoodles, 28 April 2010 - 10:54.
Postad 28 April 2010 - 11:06
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Berätta gärna hur du gillar det nya tangentbordet. Jag hade inte haft telefonen så länge när jag installerade det, men trots det blev det 'ny telefon känsla' för mig. 
Behöver jag laddat ner något annat innan androidzip? Förstår inte riktigt hur jag ska gå tillväga för att installera tangentbordet. Skulle vara oerhört snällt ifall du skulle kunna beskriva lite hur man ska göra.
Postad 28 April 2010 - 11:16
(SiC)
-
(SiC)
-
Beroende
-
-
1025 inlägg
Min kollega som har skaffat en X10 tyckte den drog lite mycket ström under natten och slog helt sonika av den...
Den hade ca 40% laddning på kvällen och när han skulle slå på den på morgonen så var batteriet tomt!
Är det så att den inte stänger av sig helt när man har "stängt av" den?
MVH - Zeb!
Postad 28 April 2010 - 11:40
Unregisteredc83518bd
-
Unregisteredc83518bd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Och enligt han själv så skall x10an komma idag! Detta har förresten tagits upp innan...
Postad 28 April 2010 - 13:49
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Behöver jag laddat ner något annat innan androidzip? Förstår inte riktigt hur jag ska gå tillväga för att installera tangentbordet.
Skulle vara oerhört snällt ifall du skulle kunna beskriva lite hur man ska göra.
Spara ner tangentbordet på datorn, dra sen över det till telefonen i tex downloadmappen. Därefter kan du installera det mha. Androzip. Du måste sedan välja det nya tangentbordet i inställningsmenyn.
Postad 28 April 2010 - 15:03
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Spara ner tangentbordet på datorn, dra sen över det till telefonen i tex downloadmappen. Därefter kan du installera det mha. Androzip.
Du måste sedan välja det nya tangentbordet i inställningsmenyn.
tack fick det att funka nu, dock har jag inte å,ä eller ö. Har ställt in det på svenskt tangentbord. Några tips? Tack
Postad 28 April 2010 - 15:24
tanion
-
tanion
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Detta verkar intressant. Men jag har dock inte telia.... http://www.mobil.se/...0-1.348884.html
Postad 28 April 2010 - 15:26
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
tack fick det att funka nu, dock har jag inte å,ä eller ö. Har ställt in det på svenskt tangentbord.
Några tips?
Tack
Testa att skriva.. använd o och a istället för åäö. Tangentbordets ordförslag hittar rätt ord åt dig med åäö. Jag är mycket imponerad över hur ofta det blir rätt ord, trots att man stavar fel och skriver slarvigt. Du kan också kolla in inställningarna och välja typ "anpassning för scandinaviska språk" eller vad det står.. då kommer åäö upp som första förslag om man håller a eller o intryckt. //Joel
Postad 28 April 2010 - 16:19
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Länk till var du köpte ditt? Börjat bli lite förbannad på mitt invisibleShield
Postad 28 April 2010 - 17:12
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Testa att skriva.. använd o och a istället för åäö. Tangentbordets ordförslag hittar rätt ord åt dig med åäö. Jag är mycket imponerad över hur ofta det blir rätt ord, trots att man stavar fel och skriver slarvigt.
Du kan också kolla in inställningarna och välja typ "anpassning för scandinaviska språk" eller vad det står.. då kommer åäö upp som första förslag om man håller a eller o intryckt.
//Joel
Kan man inte få å.ä och ö på tangentbordet alls? Hur kan så många isf tycka tangentbordet är så bra? Än så länge gillar jag det inte alls, stavar inte rätt ord, väljer väldigt konstiga förslag etc.
Postad 28 April 2010 - 17:25
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Tangentbordet lär sig ju hela tiden med. Jag tycker det är superbra.
Vill man ha ett Å så håller man bara A intryckt tills rullisten kommer upp. För fingret åt sidan o sen släpper.
Skall man skriva "måndag" så knackar man in mandag och det justerar till det automatiskt. Kan hända någon gång att man får trycka på rätt ord i förslagslistan men sen brukar den minnas.
Nya ord som kanske inte är ren svenska och man använder ju ofta slang m.m får man skriva korrekt en gång sen minns ju telefonen dom.
Postad 28 April 2010 - 17:28
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Tangentbordet lär sig ju hela tiden med. Jag tycker det är superbra.
Vill man ha ett Å så håller man bara A intryckt tills rullisten kommer upp. För fingret åt sidan o sen släpper.
Skall man skriva "måndag" så knackar man in mandag och det justerar till det automatiskt. Kan hända någon gång att man får trycka på rätt ord i förslagslistan men sen brukar den minnas.
Nya ord som kanske inte är ren svenska och man använder ju ofta slang m.m får man skriva korrekt en gång sen minns ju telefonen dom.
Jo det är som du säger, både tangentbordet och en själv lär sig. Men min gav mig riktigt konstiga förslag etc. Tyckte det var oerhört märkligt. Skulle t.ex. skriva: Var det inte. Och det blev. Var SEN.inte.
Redigerat av gårdemyr, 28 April 2010 - 17:36.
Postad 28 April 2010 - 18:01
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Jo det är som du säger, både tangentbordet och en själv lär sig. Men min gav mig riktigt konstiga förslag etc. Tyckte det var oerhört märkligt. Skulle t.ex. skriva: Var det inte. Och det blev. Var SEN.inte.
Gäller att inte lära den fel eller trycka fel och bara gasa på som jag gjorde ofta i början. Blev lite kryptiska mail då jag var lat och aldrig läste det jag skrev. Jag tycker det går bra att rensa databasen ibland också då alla felsparade tryck försvinner, har inte hittat hur man tar bort enstaka ord.
Postad 28 April 2010 - 18:30
BigR
-
BigR
-
Amatör
-
-
93 inlägg
[klipp}...har inte hittat hur man tar bort enstaka ord.
Det vill jag veta om det är möjligt på något vis.
Postad 28 April 2010 - 19:10
tanion
-
tanion
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Även jag tycker att jonasl tangentbordet är klockrent, skriver mycket fortare än med standard. Men sen bytte jag till x10 efter att ha haft SE P1i i 2,5 år och den saknar också åäö.
Postad 28 April 2010 - 20:40
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
Den där punkten får jag också med ibland när jag råkat missa space. Tror mest det beror på mina tjocka fingrar, space-knappen är ju ännu mindre på standard-tbordet. Jag är för övrigt extremt nöjd med tangetbordet
Postad 28 April 2010 - 21:04
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Instämmer till 100% Min HD2 känns och flyter på mkt bättre, och skärmlåset är pinsamt slött (att dra pilen) om man jämför med HD2 (med S2U2) eller iPhone. Tangentbordet går att fixa dock som någon tipsade dig om. Har haft mobilen nu ett tag, är det bara min som kan kännas lite seg då och då. Jämförde med en HTC HD2 där den kändes mycket smidigare. Inte alltid snabbare men "bättre" touch. Tycker t.ex. när man ska låsa upp x10 är det slött och segt. Är det bara min som känns så?
Sen funkar ju A på tangentbordet lite sämre, får trycka hårdare känns det som.
Är detta något som kommer/kan uppdateras i framtiden?
En annan sak, mitt batteri laddas riktigt långsamt, flera timmar för att ladda 40%. Någon som har någon aning vad som kan tänka sig varför? Har givetvis då stängt av Wifi etc.
Postad 28 April 2010 - 22:32
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Hitta endast EN person som KLART sagt NEJ och inte lindat in det i luddig text (undanber länkar till de personer som helt uppenbart tidigare inte vet vad de pratar om).
Nja, det är faktsikt två som bekräftat det på SE's blog.
Postad 29 April 2010 - 04:49
meduza33
-
meduza33
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Här hittar du det: http://forum.xda-dev...ad.php?t=624416 bla. 
Det sitter ett skydd på från farbrik, dock tvistades det om huruvida det är tänkt att fylla samma funktion som det skyddet som är bifogat i kartongen. Jag har satt på det bifogade och har inga problem med känsligheten, men smaken är som.. 
Jag blev uppringd av SE support angående det sk skärmskyddet,som sitter på telefonen från fabrik. Fick svaret att det är en sorts mineralplast som gjutits fast i samband med tillverkningen av skärmen så det är inte meningen att man skall ta bort det,för då kommer man ner i den råa ytan av skärmen. vet inte om dom har rätt eller inte,supporten är ju inte den bästa vid SE.
Postad 29 April 2010 - 06:15
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Hi guys The next firmware is due soon and it's called R2BA013.... it's contains some new features such as small ui improvements in timescape and mediascape and the creatuch app. This firmware is blazing fast and very much improved from .016. The battery time is also mproved and it seems that the screen resolution looks better too. Also the face- recognition is very much improved. There is also a nice "slide" animation when browsing recognition is very much improved. There is also a nice "slide" animation when browsing through pictures. All in all, this is probably what SE had in mind when releasing X10, and all I can say is that it's really good and I'm very pleased So if there's someone out there who's not sure to buy this phone because of the minor problems that's know in 0.14 firmware, I can almost guarantee you that this will fix them all and make you very pleased with the performance of the X10
Från esato:-)
Postad 29 April 2010 - 06:25
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Länk till var du köpte ditt? Börjat bli lite förbannad på mitt invisibleShield 
Jag köpte det på http://www.skalshop.se/
Postad 29 April 2010 - 06:29
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Hi guys The next firmware is due soon and it's called R2BA013.... it's contains some new features such as small ui improvements in timescape and mediascape and the creatuch app. This firmware is blazing fast and very much improved from .016. The battery time is also mproved and it seems that the screen resolution looks better too. Also the face- recognition is very much improved. There is also a nice "slide" animation when browsing recognition is very much improved. There is also a nice "slide" animation when browsing through pictures. All in all, this is probably what SE had in mind when releasing X10, and all I can say is that it's really good and I'm very pleased So if there's someone out there who's not sure to buy this phone because of the minor problems that's know in 0.14 firmware, I can almost guarantee you that this will fix them all and make you very pleased with the performance of the X10
Från esato:-)
Inget om när vi dödliga får tag på den xD. Giff giff.
Postad 29 April 2010 - 08:00
Evil_E
-
Evil_E
-
Användare
-
-
175 inlägg
Inget om när vi dödliga får tag på den xD. Giff giff.
Misstänker i början på maj som SE tidigare sagt... men jag blir inte förvånad om det blir i slutet av maj eller början av juni istället
Postad 29 April 2010 - 08:53
McAn_
-
McAn_
-
Forumräv
-
-
649 inlägg
Jag tycker det går bra att rensa databasen ibland också då alla felsparade tryck försvinner, har inte hittat hur man tar bort enstaka ord.
Det vill jag veta om det är möjligt på något vis.
HTC_IME mod-inställningar > användarens ordlista > krysset till höger om orden. Eller har jag missförstått något?
Postad 29 April 2010 - 09:15
martin636
-
martin636
-
Användare
-
-
152 inlägg
Misstänker i början på maj som SE tidigare sagt... men jag blir inte förvånad om det blir i slutet av maj eller början av juni istället 
Mailade precis supporten & fick till svars att de tyvärr inte har någon information om kommande uppdateringar eller produkter. Givetvis ett standardsvar, skulle vara konstigt annars om information finns ute på nätet men att SE själva inte har den blekaste. Supporten verkar vara de som får reda på saker sist, t.o.m. kunderna har information innan de har.
Redigerat av martin636, 29 April 2010 - 09:16.
Postad 29 April 2010 - 09:43
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Mailade precis supporten & fick till svars att de tyvärr inte har någon information om kommande uppdateringar eller produkter. Givetvis ett standardsvar, skulle vara konstigt annars om information finns ute på nätet men att SE själva inte har den blekaste. Supporten verkar vara de som får reda på saker sist, t.o.m. kunderna har information innan de har.
Information på esato kommer inte från nån support eller SE, det är nog nån som har lite 'känningar'
Postad 29 April 2010 - 09:47
daswede
-
daswede
-
Användare
-
-
232 inlägg
Hej
Kan jag se nogon stans i luren hur mycket jag surfat .Typ hur mycket data man laddat ner osv
Redigerat av daswede, 29 April 2010 - 09:48.
Postad 29 April 2010 - 09:54
Spuute
-
Spuute
-
Mästare
-
-
2937 inlägg
Hej
Kan jag se nogon stans i luren hur mycket jag surfat .Typ hur mycket data man laddat ner osv
Ladda hem 3g watchdog från market
Postad 29 April 2010 - 10:42
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Hej
Eller NetCounter.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|