Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 April 2010 - 11:05

tanion
  • tanion
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Eller NetCounter.

Enligt kommentarerna för denna app verkar det som att den inte låter telefonen gå ner i "sleep mode" vilket inte är så bra för batteritiden. Vet inte om detta stämmer och om "3G watchdog" är bättre... ^_^

Redigerat av tanion, 29 April 2010 - 11:05.

Postad 29 April 2010 - 11:16

OwLOwL
  • OwLOwL
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hejsan,

Jag vet att det skrivits en del om en app för att sätta på/av kameralampan och använda den som ficklampa...

Såg på XDA att det skrevs om en app för detta "FlashLightApp" .... Testade den nyss.. funkar perfa!

//OwL

Postad 29 April 2010 - 11:28

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0

Hejsan,

Jag vet att det skrivits en del om en app för att sätta på/av kameralampan och använda den som ficklampa...

Såg på XDA att det skrevs om en app för detta "FlashLightApp" .... Testade den nyss.. funkar perfa!

//OwL

Jag kan inte starta flash light app på min x10

skumt

Postad 29 April 2010 - 11:32

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Jag kan inte starta flash light app på min x10

skumt

Testa Xperia Flashlight då. Finns med en smidig widget också. Och man kan ställa in så det lyser i 1, 3 10 minuter eller tills man trycker igen.

//Joel

Postad 29 April 2010 - 11:59

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Min kollega som har skaffat en X10 tyckte den drog lite mycket ström under natten och slog helt sonika av den...
Den hade ca 40% laddning på kvällen och när han skulle slå på den på morgonen så var batteriet tomt!

Är det så att den inte stänger av sig helt när man har "stängt av" den?

MVH - Zeb!

Ingen som vet?

Postad 29 April 2010 - 12:07

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Ingen som vet?

Kan prova inatt, låter lite osannolikt enligt mig.
Det är inte så att han inte slog av den, utan bara släckte skärmen?
Iofs borde ju 40% räcka en natt, om man inte använder telefonen....

Enligt kommentarerna för denna app verkar det som att den inte låter telefonen gå ner i "sleep mode" vilket inte är så bra för batteritiden. Vet inte om detta stämmer och om "3G watchdog" är bättre... :P

Aha, det har jag missat, kanske värt att testa ett dygn eller liknande utan NetCounter igång. ^_^

Postad 29 April 2010 - 13:06

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Ingen som vet?

Innan jag fabrikåterställde min telefon så hände det att jag startade om telefonen och den varnade för lågt batteri och dog i princip direkt. Och då hade jag över 50%. Så det är säkert något bugg.

Postad 29 April 2010 - 13:13

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
Laddade telefonen igårkväll till full styrka, nu kl 14:12 har jag ca 70% kvar och då har jag normalanvänt den under dagen. Tycker det är helt ok faktiskt! Blir bara bättre och bättre.

Snabbfråga: Jag får inte riktigt kläm på PC Companion och hur jag överför en app direkt till SD-kortet.

Jag monterar telefonen som vanligt via USB, då dyker PC Companion upp bl.a I enhetshanteraren blir det bara som en extern disk men det verkar inte vara SD-kortet man ser utan det inbyggda minnet. Jag har försökt leta igenom MediaGO om man kan nå SD-kortet därigenom, tips?

Postad 29 April 2010 - 14:14

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Hejsan,

//OwL

Har också testat den lite, perfekt!!

Har dock hört nåt rykte om att det kan pajja ens LED, kan det stämma?

Postad 29 April 2010 - 14:20

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Laddade telefonen igårkväll till full styrka, nu kl 14:12 har jag ca 70% kvar och då har jag normalanvänt den under dagen. Tycker det är helt ok faktiskt! Blir bara bättre och bättre.

Snabbfråga: Jag får inte riktigt kläm på PC Companion och hur jag överför en app direkt till SD-kortet.

Jag monterar telefonen som vanligt via USB, då dyker PC Companion upp bl.a I enhetshanteraren blir det bara som en extern disk men det verkar inte vara SD-kortet man ser utan det inbyggda minnet. Jag har försökt leta igenom MediaGO om man kan nå SD-kortet därigenom, tips?

Min telefon har varit frånkopplad i 7h och 16minuter nu och har 68% batteri kvar. Då har jag i princip inte använt den alls (2 samtal < 5min, 2 sms, laddat hem en app och testat (Flashlight med LED!!)) Har använt APNDroid och haft 3g avstängt i princip hela tiden. Tycker egentligen detta är alldeles för lite. Får kanske testa en återställning och se om det hjälper :/

Postad 29 April 2010 - 14:29

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Har också testat den lite, perfekt!!

Har dock hört nåt rykte om att det kan pajja ens LED, kan det stämma?

Troligen inte. En led är väldigt tålig och har många tusen brinn-timmar. Är du orolig så använd bara 1-minuters intervall.. När man fotar/filmar med lampan är den ju ofta tänd nån minut. Så det är ju inte precis "ovanlig användning" att ha igång det på det viset.

//Joel

Postad 29 April 2010 - 14:40

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Troligen inte. En led är väldigt tålig och har många tusen brinn-timmar. Är du orolig så använd bara 1-minuters intervall.. När man fotar/filmar med lampan är den ju ofta tänd nån minut. Så det är ju inte precis "ovanlig användning" att ha igång det på det viset.

//Joel

Jodå, att ha på en LED längre tider (än vanligt jämfört med videofilmning) kan sabba LEDen.

Redigerat av what17ever, 29 April 2010 - 14:40.

Postad 29 April 2010 - 14:57

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0

Jodå, att ha på en LED längre tider (än vanligt jämfört med videofilmning) kan sabba LEDen.

Nog ingen risk, LED som sagt är sjukt tåliga och har en brinntid på säg minst 20.000 timmar. Du kan nog ha den tänd i typ 800 dygn eller nåt innan den dör och då har man ju bytt telefon för längesen ändå :(

Det är ingen projektorlampa vi talar om här

Redigerat av Micke prylgalen, 29 April 2010 - 15:00.

Postad 29 April 2010 - 15:02

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Nog ingen risk, LED som sagt är sjukt tåliga och har en brinntid på säg minst 20.000 timmar. Du kan nog ha den tänd i typ 800 dygn eller nåt innan den dör och då har man ju bytt telefon för längesen ändå :(

Det är ingen projektorlampa vi talar om här

Haha.. och möjligen gjort av med ett gäng batterier också.. :D

Postad 29 April 2010 - 15:04

tanion
  • tanion
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Inte för att verka spydig på något sätt men vad baserar du detta på?

Wikipedia säger så här om "LED lifetime":

Solid state devices such as LEDs are subject to very limited wear and tear if operated at low currents and at low temperatures. Many of the LEDs produced in the 1970s and 1980s are still in service today. Typical lifetimes quoted are 25,000 to 100,000 hours but heat and current settings can extend or shorten this time significantly...

Postad 29 April 2010 - 17:11

Evil_E
  • Evil_E
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Min telefon har varit frånkopplad i 7h och 16minuter nu och har 68% batteri kvar. Då har jag i princip inte använt den alls (2 samtal < 5min, 2 sms, laddat hem en app och testat (Flashlight med LED!!)) Har använt APNDroid och haft 3g avstängt i princip hela tiden. Tycker egentligen detta är alldeles för lite. Får kanske testa en återställning och se om det hjälper :/

Har haft min frånkopplad i 11tim. nu och ligger på 76% och då ligger den o synkar mail både från gmail o exchange... har pratat ca 30min totalt i telefon och lyssnat på spotify via BT.
Kör du .14 eller .16 firmware? enl. ett tidigare tips så stänger jag av och sätter på telefon direkt efter fullladdning och det verkar hjälpa rätt mycket. SE har ju tydligen också sagt att en uppdatering är på G som nästan kommer att dubbla batteritiden så hopp finns det :(

Postad 29 April 2010 - 19:06

rilnilsson
  • rilnilsson
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Har problem med min X10, den vill inte synca med google när jag kör på 3g. Market, youtube appen och maps funkar inte verkar inte ta i mot någon data. Bara när jag kör wifi. Och när jag ska synca gmail så blinkar det en triangel med "!". Funkade för några dagar sen men nu är det sten dött.
Funkar fint o spela spotify och surfa med 3g men allt som har med google o göra funkar inte.
Har gjort en reset på luren men lika dött. Någon som råkat ut för liknande o kan tipsa?

Postad 29 April 2010 - 19:33

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Hrm. Nej. Brinntiden är så fruktansvärt lång så du lär inte kunna ha sönder LEDen innan plasten på telefonen spricker och varm blir den inte direkt om man säger så. :(

Postad 29 April 2010 - 19:42

gårdemyr
  • gårdemyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Någon annan som också stör sig på skärmlåset? Tycker det är oerhört segt att låsa upp. Hela
känslan på mobilen tycker jag är dålig, inte alls samma känsla som iphone eller HD2, lite mer
"gummi/plast" känsla.

Vad beror detta på? Skärmskyddet?
Kan man ta bort/byta ut skärmlåset till något lite snabbare aalternativ?

Postad 29 April 2010 - 20:42

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Ja jag har flera hundra alternativ till låsskärm för jag har precis skaffat mig tillgång till betalapps och bland det första jag shoppade var "lockbot pro" *retas lite*

Postad 29 April 2010 - 20:56

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Ja jag har flera hundra alternativ till låsskärm för jag har precis skaffat mig tillgång till betalapps och bland det första jag shoppade var "lockbot pro" *retas lite*

Vad använder du för app för att få tillgång till dem? Hur sköts betalningen? Är det bara paypal som gäller eller är det via nått annat?

Postad 29 April 2010 - 21:08

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Finns en massa info på swedroid.se om hur man gör. Man kan skaffa ett UK simkort och sen får man fixa till sitt google checkout konto och betala därigenom. Droidstuff.se sålde 10 kontantkort från T-mobile UK men de försvann visst fort

Postad 29 April 2010 - 21:08

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
Skyfire 2.0 beta rockar iaf :(

Postad 29 April 2010 - 21:19

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Skyfire 2.0 beta rockar iaf :(

Enig med deg, väldigt bra kvalitet på video ;-)

http://www.skyfire.com/

Postad 29 April 2010 - 21:23

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Enig med deg, väldigt bra kvalitet på video ;-)

http://www.skyfire.com/

Bättre än xScope?

edit: woot, köra via apkn eller? Hittar den inte på market (sökt på skyfire och med QR-koden). Fick ner det, lättast var ju typ m.skyfire.com och sedan appInstaller. Fast tyckte inte om den, åkte ut direkt.

Redigerat av mornn, 29 April 2010 - 21:34.

Postad 29 April 2010 - 21:25

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Finns en massa info på swedroid.se om hur man gör. Man kan skaffa ett UK simkort och sen får man fixa till sitt google checkout konto och betala därigenom. Droidstuff.se sålde 10 kontantkort från T-mobile UK men de försvann visst fort

Ah.. fick för mig att jag läste om nån app här i tråden som hade med sånna appar som inte fanns i "Butiken".

Jag har svårt med sökfunktionen.. hur faan får man fram separata inlägg som resultat?! Jag får bara fram hela tråden, tar lite tid att gå igenom 4000 inlägg när man letar nått som sagt här. :(

Edit: Men om man använder sökfunktionen "Sök inom tråden" så gick det bättre! Ibland är man bra blind..

Redigerat av joel80, 29 April 2010 - 21:35.

Postad 29 April 2010 - 21:55

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
http://androidcommun...evice-20100127/

Postad 29 April 2010 - 23:11

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Nja, det är faktsikt två som bekräftat det på SE's blog.

Frågan var VART de har svara ett kort JA eller NEJ utan att linda in det i massa annat. Det tycker iaf jag inte att de lyckats speciellt bra med hittills. Att säga "However, owing to the particular hardware and software configuration of the X10, multi-touch capabilities will not be enabled in the core platform irrespective of the software upgrade." är ungefär att säga "visst, det går, vi slår dock inte igång det" lika mycket som att säga "nej, det går inte".

Som sagt, de är inte speciellt bra på att uttrycka i klartext vad de menar. DET var min poäng. Bryr mig personligen inte om MT.

Redigerat av deezel, 29 April 2010 - 23:12.

Postad 30 April 2010 - 03:52

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Inte för att verka spydig på något sätt men vad baserar du detta på?

Wikipedia säger så här om "LED lifetime":

Ja varför kommer folk dragandes med sådana osanningar. Används ju rätt ofta på bilar med. Har själv ledbakljus på min beemer.

Finns en update på flashlight appen nu, går att få den att blinka sos.

Postad 30 April 2010 - 07:06

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0
Efter uppdateringen funkade flash light även för mig.

Postad 30 April 2010 - 07:12

BigR
  • BigR
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Har haft min frånkopplad i 11tim. nu och ligger på 76% och då ligger den o synkar mail både från gmail o exchange... har pratat ca 30min totalt i telefon och lyssnat på spotify via BT.
Kör du .14 eller .16 firmware? enl. ett tidigare tips så stänger jag av och sätter på telefon direkt efter fullladdning och det verkar hjälpa rätt mycket. SE har ju tydligen också sagt att en uppdatering är på G som nästan kommer att dubbla batteritiden så hopp finns det :(

Nästan fördubbla batteritiden låter lite vä fantastiskt? Har du någon källa på vad Sony Ericsson lite mer precist har sagt?

Förresten. Har SE utfäst fri uppdatering till Android 2 på de X10:or som redan sålts eller är det bara en uppdatering till de nya telefoner som säljs?

Postad 30 April 2010 - 08:39

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Har nu fått meddelande från SE Supporten;

Det ska nu vara möjligt att uppdatera din X10till en senare mjukvara.

Blir spännande att se vad det blir....om det fungerar :(

Postad 30 April 2010 - 08:48

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Ingen som vet?

Provade att stänga av telefonen innan jag somnade, hade 92% batteri kvar då.
Nu när jag slog på den på morgonen har jag 90% kvar, känns rimligt.
Har din kollega testat att slå av den fler ggr över natten?

Nästan fördubbla batteritiden låter lite vä fantastiskt? Har du någon källa på vad Sony Ericsson lite mer precist har sagt?

Förresten. Har SE utfäst fri uppdatering till Android 2 på de X10:or som redan sålts eller är det bara en uppdatering till de nya telefoner som säljs?

Jag utgår från att den kommer vara kostnadsfri.

Har nu fått meddelande från SE Supporten;

Det ska nu vara möjligt att uppdatera din X10till en senare mjukvara.

Blir spännande att se vad det blir....om det fungerar :(

Menar dom .16 eller? :-)

Postad 30 April 2010 - 08:51

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Frågan var VART de har svara ett kort JA eller NEJ utan att linda in det i massa annat. Det tycker iaf jag inte att de lyckats speciellt bra med hittills. Att säga "However, owing to the particular hardware and software configuration of the X10, multi-touch capabilities will not be enabled in the core platform irrespective of the software upgrade." är ungefär att säga "visst, det går, vi slår dock inte igång det" lika mycket som att säga "nej, det går inte".

Som sagt, de är inte speciellt bra på att uttrycka i klartext vad de menar. DET var min poäng. Bryr mig personligen inte om MT.

Hei, jag tror det är såhär,

1. Telefonen har MT eller DT men då då detta är en Patent issue med Apple kommer aldrig SE at ha dette på telefonen (med 2.1 kommer dom forhindre dette med SW) , jeg tror at när telefonene blir Rootad kommer den ha MT eller DT

Postad 30 April 2010 - 08:55

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Det var tydligen inte en senare version, det var bara att man nu kan reparera mjukvaran.
Fortfarande basbandsversion 1.0.16 & R1FA016.

Tycket nästan det var för bra för att vara sant att det skulle vara en senare version av mjukvaran som SE supporten skrev...

Får vi se om mitt MW600 fungerar felfritt i Mediascape (byta låt, play/pause).

Postad 30 April 2010 - 09:09

Evil_E
  • Evil_E
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Det var tydligen inte en senare version, det var bara att man nu kan reparera mjukvaran.

Tycket nästan det var för bra för att vara sant att det skulle vara en senare version av mjukvaran som SE supporten skrev...

Jag kan inte byta låt i MW600 men spotify fungerar klockrent via MW600... sjukt, direkt när jag köpte telefonen fungerade MW600 perfekt i MediaScape... bugs in the system tro?

Postad 30 April 2010 - 09:12

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Jag kan inte byta låt i MW600 men spotify fungerar klockrent via MW600... sjukt, direkt när jag köpte telefonen fungerade MW600 perfekt i MediaScape... bugs in the system tro?

Samma som för mig, fungerade i början, men inte nu ;-(

men på Rock on fungerar det ;-)

http://abrantix.org/rockon.php

Postad 30 April 2010 - 09:39

Evil_E
  • Evil_E
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Samma som för mig, fungerade i början, men inte nu ;-(

men på Rock on fungerar det ;-)

http://abrantix.org/rockon.php

Ja för mig fungerar det också i RockOn men bara om jag klickar 2ggr. för att byta låt... skumt... i Spotify räcker det med att klicka 1 gång för att byta låt. Förhoppningsvis blir detta löst i den nya firmwaren som kommer maj/juni.

Det är kanske är för tidigt att säga, men tycker faktiskt det verkar som om SE är rätt aktiva med utvecklingen av X10 och verkar enl. tidigare uttalande (ingen länk just nu) som om de kommer uppdatera telefonen ett bra tag framöver så det ser ju onekligen ljust ut :(

Redigerat av Evil_E, 30 April 2010 - 09:40.

Postad 30 April 2010 - 09:42

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Er det något som vet hur försäjningen går av X10, säljer den bra i Europa og japan?

Ju mer den säljer destå större chans at det blir mera uppdateringar ;-)

Postad 30 April 2010 - 10:04

fbkKung
  • fbkKung
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Nu verkar det äntligen finnas en uppdatering tillgänglig även för mig. Har fortfarande version .14. Köpt på telia, låst till telia i ett år, kanske har nått att göra med att .16 inte varit tillgänglig tidigare?

Vad händer när man uppdaterar? Vad försvinner? Allt? Även mail och moxer-inställningar och övriga inställningar man gjort tex, hur o när mail ska syncas etc? Går sånt att spara undan på nått bra sätt? Har lyckats spara sms till simkortet.

Postad 30 April 2010 - 10:15

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Er det något som vet hur försäjningen går av X10, säljer den bra i Europa og japan?

Ju mer den säljer destå större chans at det blir mera uppdateringar ;-)

Jag såg en försäljningsstatistik från DoCoMo i JPN men hittar inte länken nu dock. X10 låg i topp före 3GS iaf.

Postad 30 April 2010 - 11:35

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Nu verkar det äntligen finnas en uppdatering tillgänglig även för mig. Har fortfarande version .14. Köpt på telia, låst till telia i ett år, kanske har nått att göra med att .16 inte varit tillgänglig tidigare?

Vad händer när man uppdaterar? Vad försvinner? Allt? Även mail och moxer-inställningar och övriga inställningar man gjort tex, hur o när mail ska syncas etc? Går sånt att spara undan på nått bra sätt? Har lyckats spara sms till simkortet.

Allt försvinner. Väldigt lätt att få tillbaka kontakter och kalender om man syncat med google.. Apparna man installerat kan man använga mybackup för.. 30 dagars gratis fullversion. Där får man också med call-log, sms och mms. Det står att det ska funka för systeminställningar också med det gjorde det inte för mig.
Jag fick fixa om alla ljud/meddelandeiställningar, mailkonton, internetinställningar, facebook, twitter och widgets.

Någon som lyckats köra backup som tar med allt det får gärna berätta hur.

//Joel

Postad 30 April 2010 - 11:39

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Efter att nu ha reparerat mjukvaran (.16) via Update service så fungerar MW600 utan problem, äntligen.... Kan tycka telefonen är lite snabbare också.

Postad 30 April 2010 - 11:40

Evil_E
  • Evil_E
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Allt försvinner. Väldigt lätt att få tillbaka kontakter och kalender om man syncat med google.. Apparna man installerat kan man använga mybackup för.. 30 dagars gratis fullversion. Där får man också med call-log, sms och mms. Det står att det ska funka för systeminställningar också med det gjorde det inte för mig.
Jag fick fixa om alla ljud/meddelandeiställningar, mailkonton, internetinställningar, facebook, twitter och widgets.

Någon som lyckats köra backup som tar med allt det får gärna berätta hur.

//Joel

Det sägs att inget försvinner om man använder sig av Update Service... flera som sagt att de fått tillbaka allting efter uppgradering, men jag orkar inte testa det själv just nu... har redan blåst om telefonen 3ggr. det får räcka en stund nu :s

Postad 30 April 2010 - 12:05

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Det sägs att inget försvinner om man använder sig av Update Service... flera som sagt att de fått tillbaka allting efter uppgradering, men jag orkar inte testa det själv just nu... har redan blåst om telefonen 3ggr. det får räcka en stund nu :s

Åh faan.. nån här som kan bekräfta det??

Jag körde PC Companion för att uppdatera/reparera.. Alltså det som låg med på minneskortet.

Postad 30 April 2010 - 13:16

Itzhak
  • Itzhak
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
ajajajajaj
Råkade välja nått konstigt språk när jag startade telefonen.. hur kommer man in så man kan byta till svenska..

Fridens liljor

Postad 30 April 2010 - 13:35

Evil_E
  • Evil_E
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

ajajajajaj
Råkade välja nått konstigt språk när jag startade telefonen.. hur kommer man in så man kan byta till svenska..

Fridens liljor

Släng upp appmover och välj inställningar (hitta ikonen med skruvmejsel) och sedan väljer du 11:e valet från toppen och sedan 1:a valet så bör du komma in där du kan välja språk o plats B)

Lycka till

Redigerat av Evil_E, 30 April 2010 - 13:36.

Postad 30 April 2010 - 13:38

Itzhak
  • Itzhak
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
TACK Så fruktansvärt mycket...gick som en dans nu..tack än en gång

Postad 30 April 2010 - 14:15

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Kör du .14 eller .16 firmware? enl. ett tidigare tips så stänger jag av och sätter på telefon direkt efter fullladdning och det verkar hjälpa rätt mycket. SE har ju tydligen också sagt att en uppdatering är på G som nästan kommer att dubbla batteritiden så hopp finns det B)

Oj Verkligen? Det hde varit guld med en sån batteritid... Jag laddar alltid telefonen över natten och startar om den direkt på morgonen. Dock har jag fortfarande .14 firmware (låst till 3). Kan det verkligen vara den enda anledningen till den usla batteritiden? Har stängt av alla synkningar. Dock uppdaterar ju widgets

Postad 30 April 2010 - 14:29

thestaar
  • thestaar
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
mw600+lockbot= no go!

Hade problem med att mw600 inte funka när ja hade låst telefonen då visade det sig att att lockbot gjorde så att det inte funkade, avinstallerade lockbot och nu funkar mw600 igen B)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.