Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Börja gymma

10618 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Beurer BF 800 (Personvågar) 1 3.571428 (6) Inga priser
Apple Watch Sport 42mm with Sport Band (Smartwatch) 9 7.571428 (20) Inga priser

Postad 23 July 2014 - 21:34

Unregistered295546cf
  • Unregistered295546cf
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Tack alla!

Ryck 165
Stöt 205

Och ja det är AKK i Trelleborg, klörupsvägen 25 :) ring eller messa mig om ni har vägarna förbi!

Ala:95: ja det är nog möjligt :)

Postad 23 July 2014 - 21:53

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Far åt **** :D Själv har jag bara tagit 60 i ryck (verkligen inte vackert!) och 80 i stöt. Har aldrig ens lyft 165kg från backen :P

Redigerat av Ala_95, 23 July 2014 - 21:53.

Postad 24 July 2014 - 11:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Kolhydratladdade som fan på igår. Först kom chefen med ett packe Ballerina och bjöd på och sen var det en annan som lite random tagit med en tårta som han bjöd på. Och eftersom skiten var typ 20cm hög så fick man en rätt bastant bit även om man tog en tunn skiva.
Och i förrgår så hade jag inte ätit så kalorisnålt heller så marken kändes mycket lättare än vad den gjort under de senaste 4 månaderna.

Stannade dock och körde arbetsset på 150.
Körde lite shrugs med stång också nu efter att vi snackat om det. Dock på slutet av passet så greppet var ganska så obefintligt. 120 blev iaf toppsetet innan greppet la ner.

Och bara för det så var jag även tvungen att testa lite barhold med supinerat grepp. 40 sekunder blev det innan jag la ner.

Kul syn för övrigt under passet. Två snubbar som körde hårt på att pumpa upp armarna hivade upp mobilen varpå den ena slet av sig linnet och hittade bästa belysningen och började införskaffa bilder till sin gymincheckning på FB.
Den ena hade kört biccarna i kabel under hela passet men nu jäklar var det photoshoot så han hämtade 30-kiloshantlarna och intog "In the middle of some light curlzz"-posen.

Postad bild

Postad 24 July 2014 - 11:30

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Höll på att kräkar bönor i morse tror jag och behöver nog en annan protienkälla. Fundera på lite pulverdrinkar. Vad kör ni andra och varför?

Postad 24 July 2014 - 11:38

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Jag kör bara med aminosyror innan och efter träning. Enda gången som jag kör med proteinpulver är när jag känner att jag inte får i mig tillräckligt via kosten och det var ett tag sedan nu. Trots deff.

Redigerat av Birkanoff, 24 July 2014 - 11:38.

Postad 24 July 2014 - 11:48

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Postad bild
Två meter protein. Dom hade inte mer på budo och fitness i Umeå

Svarar här så jag slipper förpesta "senaste inköpstråden" med mer OT, men hur jäkla mycket protein käkar du egentligen?? :blink:
Jag tar en shake efter träning vilket blir 4st/vecka och klarar mig rätt länge på en burk modell mindre...

Postad 24 July 2014 - 11:59

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
MM sports egna protte är riktigt gott!, Body Science double rich choklade, brukade göra åt 4kg whey och 1kg casein i månaden men gått ner till 2kg whey på senaste.

Postad 24 July 2014 - 12:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Svarar här så jag slipper förpesta "senaste inköpstråden" med mer OT, men hur jäkla mycket protein käkar du egentligen?? :blink:
Jag tar en shake efter träning vilket blir 4st/vecka och klarar mig rätt länge på en burk modell mindre...

jag dricker nog inte sådär hemskt mycket protein egentligen. minimumet ligger på 120g per dag, och jag ligger nog så gott som aldrig på över 200g, så oftast så går det bara runt ett kilo i veckan, lite mer eventuellt. typ.

Postad 24 July 2014 - 13:17

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Ja minns när jag började gymma då räckte en påse hela månaden, sen började man ta 2 skopor efter gymmet, sen blev det en shake på morgonen med och så rullade det på tills man fick "hushålla" med en 4kg tunna i månaden :P

Postad 24 July 2014 - 13:37

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Hur mycket "bör" man stoppa i sig när man tränar 4ggr/vecka?

Har noll koll så upplys mig gärna!

Postad 24 July 2014 - 13:40

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Beror juh helt på hur din övriga kosthållning ser ut, äter man bra och ligger på sina 2g /kg kroppsvikt så räcker det med en skopa (25g) efter gymmet för proteinsyntesen, ja tar alltid 2 skopor direkt när jag vaknar och 2 efter gymmet, äter 3 fasta måltider och 2-3 shakes

Postad 24 July 2014 - 13:41

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Hur mycket "bör" man stoppa i sig när man tränar 4ggr/vecka?

Har noll koll så upplys mig gärna!

1 till 1,5 gram protein per kg kroppsvikt duger gott och väl.

Sen kan man gå upp eller ner beroende på hur resten utav kalorierna läggs.

Redigerat av Birkanoff, 24 July 2014 - 13:42.

Postad 24 July 2014 - 13:54

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Hmmm, det är en jäkla vetenskap det här märker jag...

Äter ju 2 fasta mål mat om dagen, ingen speciell kost utan vanlig husman typ.. Får fråga sambon hur mycket protein jag får i mig i genom vanliga måltider, något säger mig att hon har lite bättre koll än en annan... :blush:

Tränar alltid på morgonen (och dricker en shake efter passet), om jag då ska utöka med en till shake bör jag då ta den direkt när jag vaknar eller senare på dagen?

Postad 24 July 2014 - 13:58

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Äter ju 2 fasta mål mat om dagen, ingen speciell kost utan vanlig husman typ.. Får fråga sambon hur mycket protein jag får i mig i genom vanliga måltider, något säger mig att hon har lite bättre koll än en annan... :blush:

Tränar alltid på morgonen (och dricker en shake efter passet), om jag då ska utöka med en till shake bör jag då ta den direkt när jag vaknar eller senare på dagen?

Beror ju såklart på vad maten består av (proteinrikt kött, mejeriprodukter osv) men skulle tro att du får i dig tillräckligt av det. Speciellt med shaken också.
Men den extra shaken kan du absolut köra på och den kan du ta lite när du vill t.ex. som mellanmål.

Postad 24 July 2014 - 14:02

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Tack för tipsen boys! :)

Följdfråga... Bör jag även dom dagar jag inte tränar ta extra protein? Har ett rätt stillasittande jobb...

Postad 24 July 2014 - 14:06

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Tack för tipsen boys! :)

Följdfråga... Bör jag även dom dagar jag inte tränar ta extra protein? Har ett rätt stillasittande jobb...

Absolut. Så kan du också dra ner kolhydraterna dessa dagar.

Postad 24 July 2014 - 14:19

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Själv räknar jag på ca 1.5g protein/kg. Vilket gör att jag behöver ca 125g protein/dag. Räknar per portion hur mycket jag får i mig. Äter ganska mycket kött, fisk och kyckling men det räcker inte riktigt ändå. Äter bönor och tonfisk för att fylla behovet helt men man blir less och tänkte ta lite pulver istället för den sista bunden (som gör att man vill kräkas) bönor.

Postad 24 July 2014 - 14:23

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Jag ligger på 220g off och ca 400g på diet, man får juh titta på sig själv och andra hurvida man eller dom får resultat! 97% av folket på gymmet har inga synliga muskler alls trots flera års aktivt nötande på gymmet, och då får man juh utgå ifrån att det är kosten som brister eller festa 2 gånger i veckan

Postad 24 July 2014 - 14:25

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag ligger på 220g off och ca 400g på diet, man får juh titta på sig själv och andra hurvida man eller dom får resultat! 97% av folket på gymmet har inga synliga muskler alls trots flera års aktivt nötande på gymmet, och då får man juh utgå ifrån att det är kosten som brister eller festa 2 gånger i veckan

+1

"Men jag äter ju tillräckligt mycket men kan inte öka i vikt."

No you don't!

Postad 24 July 2014 - 19:18

Unregisteredb30b4e19
  • Unregisteredb30b4e19
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Hur mycket du får i dig per måltid är väldigt svårt att veta, är det mycket grönsaker och pasta/ris/potatis med en kycklingfile så blir det ju 30-40g protein, eller prioriterar du proteinet och äter två fileer och ser resten som extra blir det ju dubbelt så mycket protein.

Tänk såhär, tränar du bra och intensivt men inte märker så stora resultat så öka proteinintaget. Funkar inte det så kanske du äter för lite av allt.
På morgonen kan det vara bra att ta protein direkt du vaknar, typ bcaa eller vanligt proteinpulver. Jag tar en shake tillsammans med gröten :)

Postad 24 July 2014 - 19:33

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
En shake på morgonen, en innan pass, en efter pass, en på kvällen. Ja det går åt lite pulver ;)
Personligen gillar jag verkligen SELF!

Postad 24 July 2014 - 19:47

Unregisteredb30b4e19
  • Unregisteredb30b4e19
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

En shake på morgonen, en innan pass, en efter pass, en på kvällen. Ja det går åt lite pulver ;)
Personligen gillar jag verkligen SELF!

Har bara köpt self en gång men håller med om att päronsplitt eller vad smaken hette var riktigt bra. Pulvret dammar dock riktigt mycket så gäller att göra långsamma rörelser när man skopar upp så man inte får hälften i näsan ��

Postad 24 July 2014 - 20:00

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Har bara köpt self en gång men håller med om att päronsplitt eller vad smaken hette var riktigt bra. Pulvret dammar dock riktigt mycket så gäller att göra långsamma rörelser när man skopar upp så man inte får hälften i näsan ��

Jasså? Jag tycker inte deras proteinpulver dammar värst mycket. EAA och BCAA däremot dammar en del :P

Postad 24 July 2014 - 20:31

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Hur mycket du får i dig per måltid är väldigt svårt att veta, är det mycket grönsaker och pasta/ris/potatis med en kycklingfile så blir det ju 30-40g protein, eller prioriterar du proteinet och äter två fileer och ser resten som extra blir det ju dubbelt så mycket protein.

Tänk såhär, tränar du bra och intensivt men inte märker så stora resultat så öka proteinintaget. Funkar inte det så kanske du äter för lite av allt.
På morgonen kan det vara bra att ta protein direkt du vaknar, typ bcaa eller vanligt proteinpulver. Jag tar en shake tillsammans med gröten :)

More meat, less else... Check! :)

Resultat märks ju såklart när man tränar, frågan är bara hur mycket som är proteinpulvrets förtjänst... Ska prova att öka det dagliga intaget och se vad det ger!

Har inte gjort någon direkt viktminskning att prata om, kanske 5-7kg senaste året men personer runt i kring har gissat på mellan 15-20kg så ja jag antar att det syns mer på formen än vad det märks på vågen... :blush:

Postad 24 July 2014 - 21:02

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Resultat märks ju såklart när man tränar, frågan är bara hur mycket som är proteinpulvrets förtjänst... Ska prova att öka det dagliga intaget och se vad det ger!

Har inte gjort någon direkt viktminskning att prata om, kanske 5-7kg senaste året men personer runt i kring har gissat på mellan 15-20kg så ja jag antar att det syns mer på formen än vad det märks på vågen... :blush:

Welcome to our world. Bigorexia is real.

Postad 24 July 2014 - 21:02

Unregisteredb30b4e19
  • Unregisteredb30b4e19
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Haha helt rätt :P
Ja att förlita sig på vågen är inte optimalt, det bästa man kan göra är att göra en riktig body scan så ser man verkligen hur det ser ut och var på kroppen fettet sitter. Man kan såklart inte förbränna fett från ett ställe men ändå kul att veta.
Gör man en sån mätning typ en gång i kvartalet så ser man ju hur det går. Man kan ju göra det oftare men kostar 300-400kr så är ju inte gratis, men det är roligt att få det bekräftat, mer än vad man ser i spegeln :)

Postad 25 July 2014 - 18:14

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

• 1322 inlägg
  • 0
Kör en whey direkt på morgonen, EAA i samband med träning och en casein på kvällen.

Kompletterar ibland med whey eller en bunke kvarg om jag tyker att jag inte fått i mig tillräckligt med maten, uteluncher är ju oftast rätt kolhydratinriktade eftersom det är billigt.

Kör Gymvaruhusets egna märke FX på allt eftersom de är de billiga som är jag tycker är godast av de jag testat, en till fördel är att de har smakprovspåsar på Whey så man kan testa.

Postad 27 July 2014 - 14:16

Unregisteredbae06969
  • Unregisteredbae06969
  • Veteran

• 1862 inlägg
  • 0
Någon som har ett bra samlingsnamn på dessa 40+ som kommer in på gymmet, kör 1set på samtliga maskiner för att sedan 2min senare gå ut genom dörren igen?

Postad 27 July 2014 - 14:19

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

• 1322 inlägg
  • 0
Stressade familjefäder?

Postad 27 July 2014 - 16:08

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Inte stött på några sådana. Eller ja, finns säkert såna på gymmet men jag orkar inte hålla koll på alla.

För mig blev det rygg och biceps. Bra pass över lag tyckte jag, varierade det lite den här gången med lite olika maskiner och lite mindre fria vikter. Körde lite mark också. 3x10 100kg med fulla stop mellan varje rep. Försökte trötta ut ländryggen så gott som gick så det var långsamma reps och försökte lyfta med ryggen så mycket som möjligt. Kul också att 100kg kändes så fruktansvärt lätt. Minns när man tyckte 100kg var monstertungt...

Postad 27 July 2014 - 16:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Körde 10x5 på 105 igår, med 60 sekunders vila.låter inte mycket, men jag utmanar er marklyftare att göra samma sak. Fem reps, vila 60 sekunder och sen ska första reppen sitt. Med fullt stopp också.

Det tar som s*tan vill jag säga :) nästa markpass ska köras på 115 kg, 4 reps och tio set. Blir nog lika tungt. Gvt is the shit för oss som börjar bli gamla :)

Postad 27 July 2014 - 17:08

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Körde 1,2 mil vandring på Skåneleden igår. Kuperat som fan och det hjälpte inte riktigt att träningsvärken i benen satt där den skulle heller.

Idag var det bröst, triceps, axlar med mycket TUT. Skönt pass. Fick en jäkla idé när passet var slut att testa hur många reps man skulle klara i bänken med tom stång. Gick bra upp till 40 och sen på rep 41 så slog mjölksyran till haha. 50 blev det iaf också fick man en fin pump att gå hem med.

Postad 27 July 2014 - 17:18

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

Någon som har ett bra samlingsnamn på dessa 40+ som kommer in på gymmet, kör 1set på samtliga maskiner för att sedan 2min senare gå ut genom dörren igen?

Stressade småbarnsföräldrar är nog rätt uttryck. Iaf för mig.

Kör själv HIT ala Dorain Yates. In och ut på 45 min. Görs det på rätt sätt är det fn.. så effektivt. Det gör ont!. Läs på nätet och prova ett 6v set. Variera detta med lite hederlig fåövnings multirep på lägre vikt mellan varven. Kräver dock koncentration och inte så som det som du påpekar många håller på med och "flippa o floppa" hit och dit.

Postad 28 July 2014 - 10:38

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Drygt att fara och lämna blodprov på sjukhuset idag. Var tvungen att fasta från klockan åtta igår kväll. Äntligen så är skiten avklarat så nu ska jag äter en monster dunder frukost :D

Postad 29 July 2014 - 09:35

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
https://www.youtube....eature=youtu.be

Postad 29 July 2014 - 09:41

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

https://www.youtube....eature=youtu.be

Ser spännande ut!

Förresten, igår provade jag att bänka många reps. Gjorde det som uppvärmning med bara stången. Efter 26-27 reps började jag känna av stången så gav upp på 30 för att inte trötta ut mig för mycket innan passet. Men hade jag fortsätt gissar jag på att det hade tagit stopp nånstans mellan 45 och 55 reps. Ökade till 40kg på stången och gjorde 15 reps utan att känna av något. Bänken går bra nu! Gjorde sedan 6x6 på 65kg och där kommer jag stanna nu. Nästa pass blir det 6x7 på 65 och sen får jag räkna på vad jag ska köra för vikt när jag börjar med 5x3.

Postad 29 July 2014 - 09:43

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Saknar bänken som fän :( var uppe på 6òr på 150 innan jag drog på mig inflammationen i axeln, inte bänkat på 4månader

Postad 29 July 2014 - 09:49

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Saknar bänken som fän :( var uppe på 6òr på 150 innan jag drog på mig inflammationen i axeln, inte bänkat på 4månader

Fyfan, du bänkar tyngre än jag markar :P Gjorde en femma på 150 i mark i onsdags, haha :D

Postad 29 July 2014 - 10:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=OeqyILT-H-4&feature=youtu.be

Intressant och ärligt. Själv så är jag dock för rädd för cancer för att börja peta :D

Postad 29 July 2014 - 10:32

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Jag är väl inte rädd för cancer utan snarare att förstöra hormonbalansen i kroppen.

Postad 29 July 2014 - 10:49

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Om jag fortfarande lyfter vid 40 så tänker jag hoppa på HRT
Men än finns det nog lite bläck kvar i pennan

Redigerat av Degpojken, 29 July 2014 - 10:58.

Postad 29 July 2014 - 10:50

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
HRT?

Postad 29 July 2014 - 11:07

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0
Finns mycket bra med Dorain Yates på nätet om steroider. Han hymlar inte om det ett dugg. Erkänner att han tog det under 10 års tid under översyn av läkare. Han säger att alla som når toppen tar det. Är ett måste om man vill hela vägen upp.

Fick även se ett antal roliga gamla bilder från LA och Golds Gym från den tid det begav sig. Han som visade dem var en rolig snubbe som tränade på ett gym jag tränade på. Han var 50+ och stor som ett hus. Han berättade att han bott 10 år i LA och tränat där. Trodde han ljög när han sa att han tränat med Terminator & co. Så en dag hade han med sig bilder. Kul och se en som man pratade med assistera Arnold med bänk.

Hur som haver. Han sade att soppkorgarna på Golds gick under benämningen "igelkottar" pga alla kanyler som stack ut hit och dit. Vidare påstod han att det var Arnold och den han kom över med som tog med sig modern doping till USA. Dom hade plockat upp det via Ungern när dom bodde i Österrike. Han hymlade inte heller utan var rak med hur det var. "Man tog sig ett par skott direkt efter passet.. Alla som ville upp gjorde det..."

Han tyckte det var bättre nu när det gick att ta det under läkarkontroll i vissa länder. Det han tyckte var värst var ledvärken. Kommer som ett brev på Posten efter ett antal år enligt honom pga för staka muskler och för tunga vikter ställt till vad lederna klara av.

Kanske funkar i några år men jag skulle tro att snubben i filmen kommer att han vissa krämpor vid 55+...

Postad 29 July 2014 - 11:12

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

HRT?

Hormone Replacement Therapy (testo)

Postad 29 July 2014 - 11:30

Ninotramp
  • Ninotramp
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Har alltid, så länge jag minns, haft "ont" i ryggen vid aktiviteter såsom snöskottning eller att stå böjd en längre tid t.ex. plocka ur diskmaskinen.

När jag gymmade för ca 1 år sedan så provade jag marklyft och jag märkte direkt hur jäkla dålig min rygg är. Jag böjde verkligen ryggen bakåt så det var inte att jag svankade men jag provade 40 kg och jag kände hur det riktigt brände till i ryggen och jag blev riktigt rädd. Körde jag bara med stången ca 20 kilo hade jag även problem där. Har även problem att jag får ont någonstans i ryggen vid t.ex. situps. Alltid haft.

Tror ni jag kommer att kunna träna upp min rygg? Eller har den växt fel på något sätt? Tanigt byggd 1.90 lång alltid varit extremt smal men har fått lite mull runt magen och i ansiktet men armar, händer och fötter är fortfarande extremt taniga/smala. 23 år gammal. Tränade ca 9 månader och triceps och biceps växte otroligt mycket samt bröst och lite axlar och jag såg verkligen resultat men att hoppa över att träna ryggen kändes så meningslöst. Blev så trött på att få ont i ryggen när jag t.ex. gjorde situps. Magen kändes knappt inget..

Inga mer som tränat upp sin rygg från scratch som precis som jag haft problem med ryggen innan?..

Postad 29 July 2014 - 11:44

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Ninotramp, gå till en läkare eller sjukgymnast och be dom kolla så allt är ok. Får du grönt så är det bara att köra på :)

Postad 29 July 2014 - 11:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Låter som att det är hela din coresektion som är dåligt tränad. Har du kollat med sjukgymnast?

Postad 29 July 2014 - 11:55

Ninotramp
  • Ninotramp
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Nej har aldrig kollat upp det hos läkare / sjukgymnast. Hur skulle en sjukgymnast gå tillväga för att se om något är fel på ryggen?

Har dålig erfarenhet av vården och ofta blir man hemskickad för att man inte blir tagen på allvar...

TACK för svar

Postad 29 July 2014 - 11:58

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Kolla så att du inte har typ skolios eller liknande. Se till så att alla kotor sitter som dom ska. Kolla så att du inte har några extrema museklobalanser. Kolla så att du har tillräcklig rörlighet osv.

Postad 29 July 2014 - 12:09

Ninotramp
  • Ninotramp
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0

Kolla så att du inte har typ skolios eller liknande. Se till så att alla kotor sitter som dom ska. Kolla så att du inte har några extrema museklobalanser. Kolla så att du har tillräcklig rörlighet osv.

Ok tack ska försöka få kontakt med en sjukgymnast. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.