Känns nästan som om det är vuxna i åldersångest i P4 förutom Anders Hildemar Ohlsson, en klippa i alla lägen.
Känner lite att P3 är samma sak, vuxna som spelar yngre och lite dummare ibland än vad de egentligen är?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 03 April 2018 - 08:48
Känner lite att P3 är samma sak, vuxna som spelar yngre och lite dummare ibland än vad de egentligen är? Postad 03 April 2018 - 09:06
skratt, kan vara även så.... då plitar jag över till P1. Eller kasssettblandband. Postad 03 April 2018 - 11:30
P1 är kvalité rakt igenom! Postad 03 April 2018 - 11:50
Två låtar i timmen och kultursnack resten... Postad 03 April 2018 - 12:10
Skratt, ibland bättre att själv ta ansvar med BT, CD , kassett eller varför inte gammal 8track? Postad 03 April 2018 - 14:31
Blodprov nu för tiden eller? Funderar fan på att göra det jag med. Fyller 37 i år så jag börjar blir sjukt gammal. Men är nog nervöst och ångestframkallande att vänta på resultat kan jag tro Postad 03 April 2018 - 23:15
- Liemannen går fortfarande på syra.
- Skjutning på YouTubes huvudkontor i San Francisco. Oklart är hur många som är skadade och hur allvarligt, men skytten (om det rör sig om en enda person) uppges vara död. Postad 04 April 2018 - 05:58
Ja, det gjordes via blodprov. Väntan på resultatet var pirrigt fastän jag inte haft några symptom. Postad 04 April 2018 - 06:34
Åldersnoja deluxe? /MrSpokk, 38 i år Postad 04 April 2018 - 16:29
nu känner jag mig ung igen Postad 04 April 2018 - 16:48 + Ljust psyllium som ja ätit i en månad nu. Magen har varit helt körd i 15 år, men med dom fröna så funkar den helt plötsligt bra igen.
- Pollen. Postad 04 April 2018 - 17:13 Vad hade du för magproblem? Postad 04 April 2018 - 17:31
Allt möjligt. Svullen o uppblåst mage hela tiden och ofta kramp i magen efter att ha ätit mat. Alltid rännskita. Kunde knappt äta någon mat utan att få problem med magen, men nu funkar det bra. Postad 04 April 2018 - 18:01
Låter lite som glutenintolerans.
EK (diagnostiserad med celiaki, glutenintolerans). Postad 04 April 2018 - 18:05
Stämmer nog, men blev bättre efter att ja börjat käka fröna. Magen blev inte perfekt, men enormt mycke bättre. Förut så rasade magen vad ja än åt. Postad 04 April 2018 - 18:07
Går man till läkare så säger de bara IBS, ett j*vla samlingsnamn för alla magproblem som inte orkar reda ut orsaken till...
Redigerat av Unregistereda299ec85, 04 April 2018 - 18:07. Postad 04 April 2018 - 19:13
känns som att det blir vanligare och vanligare tyvärr. Tappar mer och mer förtroendet för läkare. dom orkar inte utreda någonting utan skickar bara hem alla och säger att det blir nog bättre.
Har slutat helt att gå till läkaren. Är typ frisk ändå som tur är men har jag ont eller så eller att något känns konstigt så springer jag inte dit. Får ju inga svar ändå. kostar bara pengar. Postad 04 April 2018 - 20:15 + Överlevt andra dagen på nya jobbet och lyckades komma iväg och träna efteråt. - Någon hade snott eller lyckats städa bort min matlåda som jag lämnat kvar från gårdagen då chefen bjöd på lunch igår.
+ Fick paket från webhallen - Fick spel till Xbox One istället för PS4 - Tydligen mitt eget fel så jag kan inte skylla på någon om inte webhallen ändrade min order den 1:a april. Redigerat av boombaaz, 04 April 2018 - 20:48. Postad 06 April 2018 - 06:46 -va hos läkaren i onsdags ang värken efter op/utdragning av visdomstand, hade ju blivit infekterat, blev sjukskriven en vecka till med pencillin+citodon(plus som vanligt, panodil+ipren flera ggr om dagen) så jag skulle kunna sova på natten...
+ inatt sov jag 6h irad innan värken började, tack vare all medikament!
- gillar inte trycka i mig medicin, men vad faen ska man göra...
- nu börjar värken komma krypandes rejält igen... väntar på att värktabletterna ska ge verkan, så jag kan käka frukost.... Redigerat av Garrett, 06 April 2018 - 06:56. Postad 06 April 2018 - 06:58 - Garret, tråkigt med komplikationerna.. :\
- Dags att gå till tandtrollet själv, plomb trillat ur och tanden spruckit..
- Vilken ****s vecka på jobbet, å nu ska färre göra mer igen. Suck.
+ Fredag!!!!!! Blir hummer å vitt vin ikväll, så det är gott. Postad 06 April 2018 - 06:59
+ Far Cry 5
+/- Tiden går fort när man har skoj - ~3h sömn, Borde inte satt mig bakom ratten Postad 06 April 2018 - 16:34 - Specsavers ringde igår och sa att mina glasögon var fixade och att optikern hade mattat till kanterna. Jag åkte dit för att hämta dem och inte fan hade de gjort något. De anser också att det inte går att ställa några krav på att kanterna på glasen ska ha en matt finish.
± Ringde till Specsavers svenska huvudkontor och de skulle prata med butiken, men det hjälper nog inte.
- Ringde till IGS i Kidderminster och berättade om problemet, men de kan inte ta emot ärenden direkt ifrån kunder utan glasögonen måste returneras ifrån butiken så att IGS kan titta på dem.
+ Telefonisten på IGS var den enda på Specsavers som bemött mig trevligt i hela den här skiten.
- Kollade vad Synsam skulle ta extra för högindexglas 1.74. Fem tusen! Då är det fucking j*vla Essilor-glas och inte skit, men jag har inte pengar till det nu.
- Har inte råd att gå till en riktig optiker. Har inte råd att få se ordentligt. Att det inte finns något bidrag eller hjälp när man har ett så pass allvarligt handikapp som kraftig närsynthet är ett skämt. Men att köpa stödstrumpor för fem tusen kronor styck är tydligen okej. Bäst-i-världen-Sverige är hycklarnas paradis, fast det är egentligen är ett j*vla skitland precis som alla andra. Postad 07 April 2018 - 15:41
+ Snart dags för F1-kval
+ Noll anmärkningar på dagens besiktning av bilen - Unibets buggiga hemsida och app. Funkar enbart på en 6 år gamal iPad för mig! Någon som vet om någon annan spelsida har en bra välkomstdeal? - Tokförkyld Postad 08 April 2018 - 08:23
+ solen
- magen spökar (nytt skov). Hämtat mediciner för 550kr men det tar ju nån dag innan det börjar verka (ulcerös proktit) - Extrem trötthet pga magen Postad 08 April 2018 - 10:11 + Att få njuta av F1 i Ultra HD senare idag + Ferrari i pole + Vädret + Spyder säsong snart + Ev tar golf säsong fart nästa helg
- Har insett att jag måste hämta hem spydern snart, lite långt för min rygg just nu Redigerat av mcmike, 08 April 2018 - 10:16. Postad 08 April 2018 - 10:26 Den kanalen måste man köpa boxen för att få tillgång till eller? Har redan Viasat max och har letat efter 4k i appen men hittar inget. Postad 08 April 2018 - 10:34 Du får ställa frågan angående boxen nedan.! Viaplay ingår i ditt abb ( Sport?) då fungerar det idag med UHD genom Nvidia shield och CC Ultran
https://www.minhembi...c=332644&page=2 Redigerat av mcmike, 08 April 2018 - 10:35. Postad 08 April 2018 - 13:00
+ 2 timmar kvar till F1-sändning
+ Shipment 1944 i CoDWW2 + Solen skiner - Sjuk - Att Kimi alltid är tvåa Typiskt, vi har ett frukthem 😉 Postad 08 April 2018 - 13:58
+ Första utomhusträningen med grabben och hans lag idag. Kul och fantastiskt väder.
+ Bjöd lagets tränare och spelare på grill efteråt. + Precis sett filmen Fimpen med pojkarna. - Barns tålamod för en normalfilm utan CGI och saker som sprängs i luften. Skratt Postad 08 April 2018 - 17:48 + Vilket F1 race + Marcus Ericsson
- Hoppas det gick bra för mekanikern som blev överkörd under depåstoppet - Trollen Redigerat av mcmike, 08 April 2018 - 17:52. Postad 08 April 2018 - 17:53
+ vilket jäkla F1 race. Bästa på länge
+ Marcus Ericssons fenomenala race - depågubbens eventuella skada -kimis brytning Postad 08 April 2018 - 20:14
Med risk att det blir tjatigt...
+ ME9, vilket race + Grymt underhållande race från början till start - Red Bulls oflyt - Ferraris klantiga depåstopp, hur kan man ge grönt ljus när man inte ens lossat ett av hjulen. + Mekanikern fastnade inte i något rörligt på bilen och åkte med. Vi får ”hoppas” på ett ”vanligt” benbrott, såg så ut i alla fall. Redigerat av MartinAberg, 08 April 2018 - 20:16. Postad 09 April 2018 - 21:09
- Nya besiktningsreglerna som gör att jag måste besiktiga tjänstebilen innan den lämnas tillbaks.
+ Måndagen avklarad, bara 4 dagar till helg... Postad 10 April 2018 - 09:34
- köra mor till operation Lkpg imorgon, hoppas då att allt går bra.
+ beställt ny bil (Kia Rio GT) + väntar på möteskallelse för delintervju nr 2 angående nytt jobb Postad 10 April 2018 - 10:55
+ Nya bromsklossar och bakdäck på cykeln
+ Överlevde dag 1 med att cykla till jobbet + Besiktat u.a. - Högra benet värker nå jävulst idag Postad 11 April 2018 - 20:01
+ För bromsklossar och inte bromsklotsar ovanför.
- Mängden förare som fortfarande vinglar omkring i trafiken med en mobiltelefon i handen. Postad 12 April 2018 - 05:28 - Tandläkare och bilen denna månad, tur man fick bonus.
+ Men nu är väl våren ändå på g?! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |