Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#6701

Postad 01 July 2019 - 21:38

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Den bästa boxen har nu tappat bort BBC News, eller har CD tagit bort den? Rensning av CD-appens data hjälpte inte.



#6702

Postad 01 July 2019 - 21:56

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Bloomberg är också borta.



#6703

Postad 01 July 2019 - 22:58

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2529 inlägg
  • 0

Har både BBC World News och Bloomberg på mina boxar (500 GB-boxen samt One Place-boxen)



#6704

Postad 02 July 2019 - 08:12

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0
Har åxå båda kanalerna på både 500gb & den mindre vita smartboxen!

#6705

Postad 02 July 2019 - 08:28

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Ok, tack för responsen, på min box är de fortfarande borta.
Dags att dra ur strömmen ett tag kanske.



#6706

Postad 02 July 2019 - 08:29

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1989 inlägg
  • 0

Ok, tack för responsen, på min box är de fortfarande borta.
Dags att dra ur strömmen ett tag kanske.

 

ja gör det. då blir boxen som "ny" igen i ett par minuter iaf :P



#6707

Postad 02 July 2019 - 08:32

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Hmm, hittade BBC i listan, men på en helt annan plats och med ett hänglås på, samma kanalnummer 101 dock. ??

 

Verksr som att jag inte abonnerar på den plötsligt.. Ingen Bloomberg i listan.

Ström ur nu!


Redigerat av mhbml, 02 July 2019 - 08:35.


#6708

Postad 02 July 2019 - 08:57

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Efter att ha ryckt ur strömmen en stund följt av ytterligare en rensning av CD-appens data och cache så är Bloomberg tillbaka, BBC är fortfarande låst.

@Canal Digital Sverige, hjälp!


Redigerat av mhbml, 02 July 2019 - 08:59.


#6709

Postad 03 July 2019 - 20:56

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Vilken parodi

#6710

Postad 03 July 2019 - 23:10

rogsm
  • rogsm
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Att det aldrig kan bli någon ordning på EPG'n...?

 

När jag ställer in "The Little Drummer Girl" för serieinsplening (första tre avsnitten sänds torsdag till lördag denna vecka på TV 4) så markeras första halvorna (innan nyheterna) för serieinspelning med röd symbol, medan andra halvorna får en vit serieinspelningssymbol som såvitt jag förstår innebär att de ej kommer att spelas in. Vid noggrannare koll är andra halvan av avsnitten markerad med ® i EPG till skillnad från den de delar som är före nyheterna som inte har någon reprismarkering.

 

Hur svårt kan det vara att få en EPG som fungerar som innan bytet (men gärna med lite mer info)?



#6711

Postad 04 July 2019 - 06:48

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2416 inlägg
  • 0

Varför är Kanal 5's volym så låg ? Efter att ha tittat på 5'an så blåser man ju av soffan när man byter till någon annan kanal.....

Har det något med deras ljudformat att göra, och hur ändrar man volymen för 5an isåfall ?

Hej what17ever, såhär fixar du det:
Använder du en Logitech multifjärr, välj CD boxen direkt, och via boxen så höjer du upp de kanaler som har låg volym, klart. Sedan kan du styra volymen som vanligt med receivern. 

Idiot !


Hej what17ever, såhär fixar du det:
Använder du en Logitech multifjärr, välj CD boxen direkt, och via boxen så höjer du upp de kanaler som har låg volym, klart. Sedan kan du styra volymen som vanligt med receivern. 

Idiot !

Tack för hjälpen !



#6712

Postad 04 July 2019 - 06:51

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 1
Det går inte programmera inspelning från ios appen heller!
Urusel info i epg. (Amerikansk thriller från xxxx)
Det vet man redan. Skådisar,regissör en kort sammanfattning. Så som alla andra har.
Dyrt som tusan,rena rånet för tvilling,sämre och sämre utbud.
Nä,får se om apple tv+ kommer och om det är nåt att ha.

#6713

Postad 07 July 2019 - 13:27

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0
Satte ”little drummer girl” på serieinspelning. Tror ni det funkade?
Den spelade in bägge första avsntten i fredags och bara första delen igår!
Och sen har serieinspelningsloggan raderats. Kul!!

#6714

Postad 07 July 2019 - 16:01

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0

Satte ”little drummer girl” på serieinspelning. Tror ni det funkade?
Den spelade in bägge första avsntten i fredags och bara första delen igår!
Och sen har serieinspelningsloggan raderats. Kul!!

Jag tycker att du begär lite väl mycket av en inspelningsbar digitalbox.

#6715

Postad 07 July 2019 - 17:01

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Jag tycker att du begär lite väl mycket av en inspelningsbar digitalbox.

Ha,ha ja det kanske😆. Men det är Kaonboxen och det har funkat klanderfritt innan epg bytet.

#6716

Postad 07 July 2019 - 22:12

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0

Ha,ha ja det kanske. Men det är Kaonboxen och det har funkat klanderfritt innan epg bytet.


Ja, det hela har urartat till ett stort skämt. Personligen lägger jag nog ner linjär TV helt när CD-abonnemanget löper ut. Tror inte CD har några ambitioner att fixa fram en anständig EPG.

#6717

Postad 07 July 2019 - 22:50

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2842 inlägg
  • 0
Tyvärr verkar inte heller CD lägga något krut på att utveckla tex. deras app till ATV:n så frågan är vad deras utvecklingsavdelning sysslar med (kanske iof är non existing). När det gäller appen så lyckades man ju göra den sämre än den var innan så antar att det finns vissa likheter med deras boxar. Händer det inget drastiskt så åker de ut så fort det är möjligt, dvs. när abonnemanget löper ut under hösten.

De flesta kanaler går att se på annat sätt och helt ärligt har kvalitén på innehållet blivit bra mycket sämre (vilket iof inte är CD:s fel). Kidsen nu för tiden kollar ju inte heller på linjär-TV så för deras skull finns det ju heller ingen anledning att ha kvar det.

Kvar i huset blir nog Netflix, SVT Play (och möjligt någon ytterligare Play-tjänst) och om frugan får bestämma även Hayu. För film funkar ”Pay per View” bra (iTunes) då det inte blir speciellt ofta ändå.

CD och deras paket tillför alldeles för lite för att det skall motivera att ha det kvar.

#6718

Postad 08 July 2019 - 06:08

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0
Samma sak med ABC morden på 4an igår. Ena halvan av programmet och sen avslutat serieinspelningen! Igen!! November går abbet ut! Blir nog bara playtjänster här med.
Det är ju fasiken. Skiten kostar en förmögenhet och så levereras synnerligen mediokert produkt.
Tur att boxarna och atv varit gratis iallafall. Förvisso en klen kompensation för all frustration som de orsakat.
Nu får man ge sig ut okända farvatten där pirater lurar runt hörnet för att få ihop sina serier som CD borde levererat!

#6719

Postad 08 July 2019 - 06:42

vilse
  • vilse
  • Forumräv

  • 578 inlägg
  • 0
Samma här, skulle avslutat förra året egentligen men fick ett år fritt plus atv på black friday. Har nog sett på CD 5 gånger sen dess, typ mello med familjen.
Förutom att ingen bryr sig om linjär tv hemma längre (barnen vet inte vad det är ens, de fattar ej konceptet) så har de flesta playtjänster sprungit om i både ljud och bildkvalitet för länge sen.
Edit: hmm, kommer inte ihåg om fritt eller betalar en liten summa men har för mig fritt. ;-)

Redigerat av vilse, 08 July 2019 - 06:43.


#6720

Postad 08 July 2019 - 07:01

vilse
  • vilse
  • Forumräv

  • 578 inlägg
  • 0

Fick förresten en One Place gratis i dealen också i höstas. Den ligger kvar i lådan, kommer aldrig att öppnas.

Vad skall man göra av den boxen?



#6721

Postad 08 July 2019 - 07:32

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Fick förresten en One Place gratis i dealen också i höstas. Den ligger kvar i lådan, kommer aldrig att öppnas.
Vad skall man göra av den boxen?

Skicka tillbaks! De får ta hand om återvinningen av skräpet.

#6722

Postad 23 July 2019 - 06:13

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2529 inlägg
  • 0

CD, hur får det med den allsvenska fotbollen 2020 och kommer ni visa dessa matcher? Discovery tar ju över efter C more men det verkar vara tyst om man kan köpa paketet via CD eller om man måste teckna avtal med Discovery direkt.



#6723

Postad 24 July 2019 - 14:34

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Satte ”little drummer girl” på serieinspelning. Tror ni det funkade?
Den spelade in bägge första avsntten i fredags och bara första delen igår!
Och sen har serieinspelningsloggan raderats. Kul!!

Hej Askungen

 

Sker detta på TV4 då "Nyheterna" kommer innan andra delen utav programmet sänds? Det här problemet löser sig genom att göra en tidsinspelning på den andra delen utav programmet.

 

Det gör du lättast genom, knappen TV-guide -> Klickar OK på andra delen utav programmet -> Väljer tidsinspelning så kommer andra delen att spelas in.

 

Vi känner till det här problemet på just TV4 och det är någonting vi jobbar tillsammans med TV4 för att lösa. 

 

Mvh William



#6724

Postad 24 July 2019 - 18:05

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1029 inlägg
  • 0
Hej CD.
hur går det med EPGn? Det var ju utlovat att det skulle bli mer info om programmen efter ert leverantörsbyte samt att skådespelare skulle läggas till i infotexten.
Vi väntar med spänning på när dessa löften ska infrias.

Redigerat av Legion, 24 July 2019 - 18:06.


#6725

Postad 24 July 2019 - 20:40

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Hej Askungen
 
Sker detta på TV4 då "Nyheterna" kommer innan andra delen utav programmet sänds? Det här problemet löser sig genom att göra en tidsinspelning på den andra delen utav programmet.
 
Det gör du lättast genom, knappen TV-guide -> Klickar OK på andra delen utav programmet -> Väljer tidsinspelning så kommer andra delen att spelas in.
 
Vi känner till det här problemet på just TV4 och det är någonting vi jobbar tillsammans med TV4 för att lösa. 
 
Mvh William

Så är det.

#6726

Postad 28 July 2019 - 10:43

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

  • 453 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man öppnar canal digital appaen från ett annat program. Använder homeremote på en Ipad och därifrån kan man öppna andra appar om man vet "handle"

 

ex,vis har spotify " App.OpenUri("Spotify://"); "

Sonos har  App.OpenUri("Sonos://");

 

canal digital  App.OpenUri("?????://"); ?

 

Behöver också koden till kommandot signalvärde i hex?



#6727

Postad 29 July 2019 - 09:58

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2789 inlägg
  • 0

Jaha, då har tablån för deras kanaler flyttats eller försvunnit igen: https://www.cmore.se/kanaler

Någon som vet om det finns kvar någonstans eller återsår det bara TV.NU?



#6728

Postad 29 July 2019 - 10:08

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0
Eftersom hela tablån består av samma gamla repriser over and over again är det bara kolla vad dom sände igår,eller förra veckan eller månaden

#6729

Postad 29 July 2019 - 10:41

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0
Sen undrar jag varför jag faktureras 389 spänn/mån när prislistan säger 379:- ?
Jag ser nu, ni smyghöjde en 10:a i feb i år! Men inte justerat prislistan online.
Kundmån kallas det!

#6730

Postad 29 July 2019 - 13:11

Boxman81
  • Boxman81
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Jaha, då har tablån för deras kanaler flyttats eller försvunnit igen: https://www.cmore.se/kanaler

Någon som vet om det finns kvar någonstans eller återsår det bara TV.NU?

 

 

 

Testa att logga in så kan du se  tablån :rolleyes:



#6731

Postad 30 July 2019 - 05:09

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2789 inlägg
  • 0

Testa att logga in så kan du se  tablån :rolleyes:

Nja, en epg-tablå inte en text-översikt. Man är alltså hänvisade till TV.NU

https://youtu.be/WNWeshnFi5s



#6732

Postad 30 July 2019 - 07:32

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2230 inlägg
  • 0

Nja, en epg-tablå inte en text-översikt. Man är alltså hänvisade till TV.NU

Men vad har det med Canal Digital att göra?



#6733

Postad 30 July 2019 - 23:37

STS-128
  • STS-128
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

Hej CD,

 

Idag kollade jag på Millennium, som går i repris på SVT1, på min 500 GB box. Jag bestämde mig för att spela in (det som återstår av) serien.

 

Eftersom jag inte ville vara uppe till slutet av dagens avsnitt, tänkte jag att jag kollar på det från inspelningarna, så kan jag fortsätta från där jag slutade vid ett senare tillfälle, och jag behöver inte längre vara begränsad av sändningstider eller tillgånglighet online. Boxar med hårddisk brukar ju vara bra på just det!

 

Härvidlag upptäckte jag några saker som jag tycker vara lite konstiga, och kan vara buggar, eller försämringar av boxens funktion, och som jag vill fästa er uppmärksamhet vid:

  1. Det gick inte att titta på inspelningen medan den pågick. Det har väl brukat funka? Jag fick upp en minimeny som började med möjligheten att döpa om "något" när jag klickade för att titta. Har ni avsiktligt tagit bort möjligheten att titta på en inspelning medan den pågår?
  2. Inspelningen förväntades sluta en stund efter programmets slut. Jag kollade - boxen var inställd på att avsluta inspelningar med 3 minuters överdrag. Efter 10 minuter, och när det följande programmet ("Babylon Berlin") pågått 10 minuter, pågick inspelningen fortfarande! Så ska det väl inte vara? Det finns ingen annan inspelning programmerad.
  3. Eftersom inspelningen inte avslutades som den skulle, tänkte jag att jag väljer att avbryta inspelningen. Jag hade ju ändå fått med det jag ville. Visade sig vara ett ödesdigert misstag  :blush:  Hela inspelningen försvann! Är det verkligen tänkt att fungera på det viset? Jag tycker det normala är, om man avbryter en pågående inspelning, att man bevarar det som hittills spelats in. Alternativt kan man tänka sig att ge användaren en möjlighet att välja att antingen behålla det som hittills spelats in, eller att radera rubbet.
  4. Nu till 10.000-tusenkronorsfrågan: Med tanke på allt strul som varit sedan ni "bytte EPG-leverantör" i september 2018 (och som ännu inte är återställt enligt flera inlägg här ovan i tråden), och det beteende boxen uppvisade i samband med inspelningen av kvällens avsnitt (i synnerhet att hela dagens avsnitt raderades när jag avbröt den pågående inspelningen (som inte avslutades som förväntat)) - kommer resterande avsnitt av serien att spelas in? Jag vet att serien finns på SVT Play, men den kommer bara att kunna ses till någon gång i oktober. Jag vill inte ha den begränsningen, det var precis därför jag valde att spela in serien till att börja med!

Mvh/Missnöjd, och närapå resignerad, kund

 

PS! Serien "Millennium" är verkligen sunkigt beskriven i den Elekroniska ProgramGuiden, eller hur!? DS.



#6734

Postad 31 July 2019 - 07:03

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Hej CD,
 
Idag kollade jag på Millennium, som går i repris på SVT1, på min 500 GB box. Jag bestämde mig för att spela in (det som återstår av) serien.
 
Eftersom jag inte ville vara uppe till slutet av dagens avsnitt, tänkte jag att jag kollar på det från inspelningarna, så kan jag fortsätta från där jag slutade vid ett senare tillfälle, och jag behöver inte längre vara begränsad av sändningstider eller tillgånglighet online. Boxar med hårddisk brukar ju vara bra på just det!
 
Härvidlag upptäckte jag några saker som jag tycker vara lite konstiga, och kan vara buggar, eller försämringar av boxens funktion, och som jag vill fästa er uppmärksamhet vid:

  • Det gick inte att titta på inspelningen medan den pågick. Det har väl brukat funka? Jag fick upp en minimeny som började med möjligheten att döpa om "något" när jag klickade för att titta. Har ni avsiktligt tagit bort möjligheten att titta på en inspelning medan den pågår?
  • Inspelningen förväntades sluta en stund efter programmets slut. Jag kollade - boxen var inställd på att avsluta inspelningar med 3 minuters överdrag. Efter 10 minuter, och när det följande programmet ("Babylon Berlin") pågått 10 minuter, pågick inspelningen fortfarande! Så ska det väl inte vara? Det finns ingen annan inspelning programmerad.
  • Eftersom inspelningen inte avslutades som den skulle, tänkte jag att jag väljer att avbryta inspelningen. Jag hade ju ändå fått med det jag ville. Visade sig vara ett ödesdigert misstag  :blush:  Hela inspelningen försvann! Är det verkligen tänkt att fungera på det viset? Jag tycker det normala är, om man avbryter en pågående inspelning, att man bevarar det som hittills spelats in. Alternativt kan man tänka sig att ge användaren en möjlighet att välja att antingen behålla det som hittills spelats in, eller att radera rubbet.
  • Nu till 10.000-tusenkronorsfrågan: Med tanke på allt strul som varit sedan ni "bytte EPG-leverantör" i september 2018 (och som ännu inte är återställt enligt flera inlägg här ovan i tråden), och det beteende boxen uppvisade i samband med inspelningen av kvällens avsnitt (i synnerhet att hela dagens avsnitt raderades när jag avbröt den pågående inspelningen (som inte avslutades som förväntat)) - kommer resterande avsnitt av serien att spelas in? Jag vet att serien finns på SVT Play, men den kommer bara att kunna ses till någon gång i oktober. Jag vill inte ha den begränsningen, det var precis därför jag valde att spela in serien till att börja med!
Mvh/Missnöjd, och närapå resignerad, kund
 
PS! Serien "Millennium" är verkligen sunkigt beskriven i den Elekroniska ProgramGuiden, eller hur!? DS.
Allt är sunkigt med nya epg:n!

#6735

Postad 04 August 2019 - 11:48

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 1

EPG saknas för SVT idag, ’Inget program’, bra grejer detta..

Oneplace strikes again!



#6736

Postad 04 August 2019 - 12:54

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2842 inlägg
  • 0
CD-appen på ATV4K:

Återigen frekventa ”frysningar”, ljudet dröjer vid kanalbyten, tom/svart ruta i kanalväljaren (där ikonen/bilden för respektive kanal skall visas) samt felmeddelande för ”format stöds inte”.....

Bifogad fil  20AC787D-A803-4490-A1C6-CBAF0409C7E1.jpeg   134.38K   0 Antal nerladdningar

#6737

Postad 04 August 2019 - 13:03

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2529 inlägg
  • 0

Ser CD:s sändningar via ATV 4 varje vecka och har inga problem med några störningar. Kör med wifi och ATV 4 ligger på 400 mbits/s.



#6738

Postad 04 August 2019 - 18:36

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2842 inlägg
  • 0
Wi-fi stabilt kring 200 Mbit/s, ser endast via stream/ATV.

#6739

Postad 04 August 2019 - 19:52

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

  • 230 inlägg
  • 1

EPG saknas för SVT idag, ’Inget program’, bra grejer detta..
Oneplace strikes again!


Upplever samma sak, ingen EPG på SVTs kanaler. Har inte Oneplace.

#6740

Postad 04 August 2019 - 20:09

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2230 inlägg
  • 1

EPG saknas för SVT idag, ’Inget program’, bra grejer detta..

Saknas även på Eurosport 2.

Skönt att ha den gamla svarta ADB-boxen kopplad till antenn för marknätet så att man har tillgång till korrekt och utförlig EPG.
Den box CDs tröttsamma telefonsäljare alltid dissar och menar att jag borde byta till den "omtyckta One Place".



#6741

Postad 04 August 2019 - 20:16

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 1
Tittar nu på"inget program" klockan är 21.08 när jag väljer se från början.Hejhopp så var man inne i Nyheterna 19.45.
Canal Digital vad faen håller ni på med????
Vi snackar om att titta på tv,året är 2019.
Är det detta vi betalar för?
Kom inte med signalkvalite eller återställa för då har ni boxen på disken.

#6742

Postad 04 August 2019 - 21:06

LabanV
  • LabanV
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 1

Upplever samma sak, ingen EPG på SVTs kanaler. Har inte Oneplace.

Canal Digital har glömt att lägga in kvällens program på SVT 1 o 2 i EPG:n.

#6743

Postad 04 August 2019 - 21:22

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 1

Canal Digital har glömt att lägga in kvällens program på SVT 1 o 2 i EPG:n.

 

Inte bara 1 och 2, gäller även Kunskaps och Barnkanalen.



#6744

Postad 04 August 2019 - 21:28

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2230 inlägg
  • 1

Canal Digital har glömt att lägga in kvällens program på SVT 1 o 2 i EPG:n.

Nej, man har supit bort informationen, den fanns tidigare.



#6745

Postad 05 August 2019 - 06:53

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0
Helg och semester på CD. Fast det verkar det vara året om. På julfesten bestämmer de kanske vilka kanaker och funktioner som ska bort under året.

#6746

Postad 05 August 2019 - 14:28

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2529 inlägg
  • 0

Nu fungerar EPG  och gäller en vecka framåt.



#6747

Postad 05 August 2019 - 16:29

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

CD, hur får det med den allsvenska fotbollen 2020 och kommer ni visa dessa matcher? Discovery tar ju över efter C more men det verkar vara tyst om man kan köpa paketet via CD eller om man måste teckna avtal med Discovery direkt.

Hej Huddingebo

 

Just nu den enda information vi har angående detta är det som Discovery Networks Sweden själva gått ut med. Det är att majoriteten av matcherna kommer visas på Eurosport, Eurosport Player och ett begränsat urval utav matcher på Kanal 5. Vi kommer att gå ut med mer information angående detta när vi får det.

 

Mvh William



#6748

Postad 05 August 2019 - 16:59

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

EPG på SVT 1, SVT 2, Barnkanalen, Kunskapskanalen och de lokala nyhetskanalerna ska nu vara tillbaka. Vi ber om ursäkt för besväret.

 

Mvh William



#6749

Postad 05 August 2019 - 17:31

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1029 inlägg
  • 0

Hej CD.
hur går det med EPGn? Det var ju utlovat att det skulle bli mer info om programmen efter ert leverantörsbyte samt att skådespelare skulle läggas till i infotexten.
Vi väntar med spänning på när dessa löften ska infrias.

Ett svar från CD på detta hade uppskattats.

#6750

Postad 07 August 2019 - 01:30

Unregisteredce523c55
  • Unregisteredce523c55
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Ja happ.. nu står det att hårddisken är full...igen fast att den inte är det... avbrutna inspelningar.. Jag måste också backa när jag har bytt kanal annars händer det ingenting...





11 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 11 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.