Kommande spel- Nintendo Wii
751 svar till detta ämne
Postad 22 April 2008 - 21:24
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nej.. listan länkades till i någon annan tråd i allmäna delen. Jag blev själv förvånad, men sen märkte jag att rätt många såna spel till just wii och DS låg där...
Aha, det var nog jag som postade den listan. Det var i försäljningstråden tror jag. Kom inte ihåg Wii Cheer på den dock. Edit: Skummade dock igenom så jag kanske missade.
Redigerat av Zoiler, 22 April 2008 - 21:24.
Postad 23 April 2008 - 12:00
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Kollade igenom det igen och såg det faktiskt inte.. så jag kanske minns fel.. det var väl en salig blandning av Hannah Montana, High school musical, designerspel och annat skräp som rörde ihop det för mig...
Postad 23 April 2008 - 12:24
sister ray
-
sister ray
-
Forumräv
-
-
528 inlägg
klar spelet är kul. det blir till att övertala kommunen att rigga upp ett wii på storbildsskärmen i folkets park i sommar så man kan ha en tävling! jag har nog ett par hotpants här nånstans!
Postad 06 May 2008 - 22:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hah! Jag visste att spelet skulle bli bra. Boom Blox fick A+ av 1up. Spielbergs spel. http://www.1up.com/d...Id=3167698&p=44I've been waiting to say something like this for a year and a half: If this is the future of casual gaming, motion controls, and Wii, count me in.
It's a casual game made for a casual crowd, but it's far and away the best one I've ever played. Buy this game.
Redigerat av Zoiler, 06 May 2008 - 22:30.
Postad 07 May 2008 - 15:21
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
A+ är lika med 10/10 btw. Vad tycks om detta? Zoo Hospital - Trauma Center fast på djur. Överraskande bra grafik. The future of the zoo is in your hands as Majesco Entertainment Company (NASDAQ: COOL), an innovative provider of video games for the mass market, today announced Zoo Hospital for Wii™. As a recent Veterinary College grad, you must help your Aunt Lucy heal a myriad of exotic animals and save the once world-famous Zoo Hospital from a businessman’s bulldozer by attracting more visitors. Already a popular title for Nintendo DS™, Zoo Hospital for Wii is developed by Torus Games and is expected to launch in Europe and PAL territories in Q4, 2008.
Zoo Hospital is the first game of its kind on Wii that lets players experience a veterinarian’s job. Players can use the Wii Remote™ in surgical procedures to eliminate parasitic pests, perform dentistry, X-ray organs and remove foreign bodies like gallstones to restore the health of 48 ailing zoo animals, including dolphins, gorillas, macaws and camels. Soothing and feeding each animal via intuitive gestures, while following up on post surgical patients in their enclosures is as important as precise operations, since happy, healthy animals increase the Zoo Rating which in turn affects the number of customers visting the zoo.
Zoo Hospital allows players to experience a 3D zoo environment and enables up to two friends to treat animals together in cooperative multi-player mode. Aspiring vets can also unlock new animals, enclosures, medical mini-games, and plaques by successfully performing procedures and raising the Zoo Rating.
Zoo Hospital for Wii is expected to release in Q4, 2008. The game will be distributed throughout Europe and to PAL territories by Codemasters. For additional information about Majesco’s exciting line of products, please visit www.majescoentertainment.com and www.majescoeurope.com.
http://www.insidegam...al/screenshots/
Postad 15 May 2008 - 12:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Videoreviw på Wii Skihttp://www.gamevideo.../video/id/18847Verkar som balansbrädan fungerar bra.
Postad 15 May 2008 - 13:45
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Tja de blev man ju inte mindre sugen av =)
Dock lär väl vi inte få det för 180kr som de tydigen kostar i staterna =(
Postad 15 May 2008 - 13:58
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Wii Ski måste jag köpa. Kan bli skoj med balansbrädan.
Postad 15 May 2008 - 14:08
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
WiiSki verkar ju riktigt skoj! Undrar om det kommer nåt snowboardspel med samma princip (balansbrädan)?
Postad 15 May 2008 - 14:37
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Fast trot lr ej så heter ju spelet WeSki  Men de borde ju komma Snowboardspel tycker man, brädan är ju som gjuten för det.
Postad 15 May 2008 - 14:52
cantona10
-
cantona10
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Beställde WiiSki, så jag har fått det och provat det lite grann. Måste säga att det är grym känsla i det, riktigt bra. Mycket spelglädje. Sedan om man vill ha ett realistiskt skidspel så är WiiSki inte svaret, men brädan och känslan klart bättre än förväntat.
Postad 15 May 2008 - 18:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Mad World av Platinum Games. http://wii.ign.com/a...4/874210p1.htmlWe've often stated that Wii developers need to push the console from a stylistic perspective since they will not be able to compete with the sheer horsepower of systems like Xbox 360 or PlayStation 3. Having seen Mad World up close, we're thrilled that one of the best software houses in the world completely agrees. Platinum Games has with its first official Wii effort created not only one of the console's most beautiful games, but one with real gameplay substance and seemingly smart controls. Here is also a project unabashedly centered on the hardcore audience. Mad World has skyrocketed to the tip-top of our most wanted list and we are officially putting all Wii owners on (blood) red alert: prepare to go 'Mad' sometime next year.
Lite No More Heroes över det hela om ni kollar bilderna.
Postad 17 May 2008 - 20:53
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
http://www.qj.net/Di...g/49/aid/120217According to the press release, the game's development period was extended in order to increase the quality of the finished product. They didn't specify what was wrong with the game, however, leaving most of us speculating as to why the game's getting an indefinite release date.
Disaster Day of Crisis i katastrofal kris. Get it  ?
Postad 18 May 2008 - 15:23
SirSkorpan
-
SirSkorpan
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Ok detta är ju både bra och dåligt, har ju sett fram emot detta spelet nått enormt sen jag såg det först (var väl nått E3 för ett par år sen har jag för mig) så det är ju lite synd att mån måste vänta ännu mer. Samtidigt är det ju bra för då verkar det som om de tar det på allvar och vill släppa ett riktigt bra spel (lite blizzars stil; "ni får det när det är klart"). Disaster Day of Crisis i katastrofal kris. Get it ?
Får väl hoppas att det inte är riktigt så illa  Väl Mött! /Skorpan
Redigerat av SirSkorpan, 18 May 2008 - 15:24.
Postad 19 May 2008 - 09:31
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Nä, vi får bara hoppas på att spelet verkligen förbättras av den förlängda utvecklingstiden.
Postad 28 May 2008 - 23:49
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Oh - my - god! DOGZ! Exklusivt till Wii! Akta så ni inte dreglar sönder tangentbordet nu.   Edit: Glöm inte att klicka på bilderna så ni ser dem i deras rätta upplösning. Härligt!
Redigerat av Zoiler, 28 May 2008 - 23:49.
Postad 29 May 2008 - 12:08
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Men usch!
Mitt första intryck var att hundarna såg ganska välgjorda på första bilden, men sen såg jag asfalten, huset bakom och den andra bilden! Jag blir så irriterad över att utvecklarna verkar göra medvetet svinfula spel till wii.
Postad 29 May 2008 - 12:17
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Hittade att Nintendo har reggat Earthbound till Wii hos ESRB!! Sen återstår ju att se om de kommer till VC lr om de kommer ett nytt Earthbound till Wii! Men jävligt najse nyhet iaf om ni frågar mig http://www.esrb.org/ratings/search.jspSök på Earthbound
Redigerat av Andi_One, 29 May 2008 - 12:18.
Postad 29 May 2008 - 16:52
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Men usch! Mitt första intryck var att hundarna såg ganska välgjorda på första bilden, men sen såg jag asfalten, huset bakom och den andra bilden! Jag blir så irriterad över att utvecklarna verkar göra medvetet svinfula spel till wii.
Hehe. Men Ubisoft försöker verkligen lyckas på Wii. Se bara på det nyligen utannonserade EXKLUSIVA Babies Party!!!    The famous babysitting academy will provide immediate fun to all family members, thanks to short gameplay sessions. BABIES PARTY proposes a variety of 30 mini-games that can be played head-to-head or cooperatively among your family or with your friends. Live a great adventure if you play alone or have fun with your friends, up to 4 players. Wii Remote™ gestures are intuitive, making the game easy to pick up and play. You will just have to play indoor & outdoor mini-games following the typical day of a baby and his/her baby-sitter, and prove that you are the best babysitter, alone or with your friends. Key Features • More than 30 babies mini-games: Enjoy exciting and diverse games inspired by babies daily life: Take care of them… Help them progress with memory games, puzzles, coloring and cutting up activities… Entertain them through hilarious mini-games • Solo or multiplayer modes for every desire: Choose which character you want to embody: As a baby sitter, you’ll have to take care alone of these adorable little monsters! As a baby, you can play up to 4 players with your friends, and do what was always forbidden. • Wiimote based easy gameplay allows immediate fun: Thanks to intuitive motions and use of the Wii Balance Board, the game is easy to pick-up and play. You will be able to enjoy instantaneously any game. • A great story to live: Choose the families you want to baby sit for and go to your neighbours’ houses investigate. As a member of a babysitting academy, you will have to do your best to be graduate and to become the best Babysitter. • Many unlockables: Unlock a huge range of more than 50 cute and funny outfits and customize all the babies you take care of. YAY! Consumer benefits More than 30 diverse mini-games to enjoy immediate fun. Share familial moments by going through the thrill and joy a babysitter can have. Challenge your friends to be a most ‘irritating’ baby than you. Do everything you have always dreamt to in your childhood. Make your baby the most beautiful & skilful one of the whole Academy! Product Specifications: Publisher: UBISOFT Developer: Visual Impact Ship Date: Fall 2008 Platform: Wii Category: Party Game Rating: PEGI 3+ (TBC) Kan det bli bättre??
Postad 29 May 2008 - 20:20
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Seriöst...nu blir jag ju bara sugen på att sälja mitt Wii igen
Postad 29 May 2008 - 21:05
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Jo det är ju köptvång på sådana titlar...
Postad 30 May 2008 - 16:33
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Det är ju bra att zoiler är engagerad nog att hålla denna tråd levande med sina inlägg, men det känns som att det blir lite väl många sådana här "skitspel" ibland. Man får ibland känslan av att han försöker motivera varför han inte har köpt något wii... Jag menar, Zoiler, visst kommer det mycket skit men det kan väl inte vara allt, väl?
Postad 30 May 2008 - 17:37
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det är ju bra att zoiler är engagerad nog att hålla denna tråd levande med sina inlägg, men det känns som att det blir lite väl många sådana här "skitspel" ibland. Jag menar, Zoiler, visst kommer det mycket skit men det kan väl inte vara allt, väl?
Väntade faktiskt nästan på just ett sånt här inlägg  . Inte för att jag ville provocera fram det utan för att bristen på respons på vad som är menat som komik visar att Wii-ägare kan bli stötta av bristen på support. Jag menar... Ubisofts satsning på Wii är allt annat än helhjärtad. Den är patetisk. Vilket är vad jag vill lyfta fram med dessa två spel och även skräpet Shaun Whites Snowboarding. Anledningen att det blev flera spel på kort tid var att det var detta de hade att komma med under sin Ubisoft Days presentation som var igår. Kolla genom deras Wii-titlar här och se hur många bra du hittar: http://www.ubi.com/U....aspx?plTag=wii360/PS3 får Beyond Good and Evil 2 och nya häftiga Prince of Persia.... och Wii får Dogz och Babies. Skrattretande satsning. Man får ibland känslan av att han försöker motivera varför han inte har köpt något wii
På allvar  ? Kolla den här tråden. Kolla längre bak. Titta innan Disasterposten. Jag räknar Mad World, Wii Ski, Zoo Hospital, Boom Blox, Pro Ev. 5 positiva poster på raken. Sen kommer två negativa och då försöker jag helt plötsligt hitta på ursäkter för att inte köpa Wii? Det finns så mycket skit till Wii som jag inte tar upp för det blir bara tjatigt. Jag hade kunnat hitta hundratals anledningar till att inte köpa Wii om jag så ville framföra mina motiveringar i en speltråd. Om jag ser ett lovande spel brukar jag göra ett inlägg om det- vilket inte alltid brukar få den bästa responsen ändå. Kort sagt, klaga inte på mig. Skyll på utvecklarna. Nåväl, jag får väl göra en post om andra relativt nya spel också. Finns trots allt några med viss potential. Edit: Kollade ännu längre bak och ja det är ju Mario Galaxy, Mario Kart, Fire Emblem, Endless Ocean, Fragile, Wii Fit, Battalion Wars 2, Okami osv osv i all oändlighet. Visst, jag klämmer in ett "Our House" eller "Target Terror" emellanåt, men det är ju för skojs skull god damnit.
Redigerat av Zoiler, 30 May 2008 - 17:47.
Postad 30 May 2008 - 18:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Som sagt, jag skulle ju göra ett inlägg om nya spel. Well, det räcker med att posta den här länken igen: http://www.neogaf.co...ad.php?t=217918Det är som sagt en hyfsat bra samlingslänk. Uppdaterades senast 31 Mars (han som gjorde tråden är nu bannad  ). Där hittar du lite bl a Samba De Amigo, Fatal Frame 4 och det lovande Tales of Symphonia. Du kan kolla här också för lite Little Kings Story och Sim City Creator love. Sen kommer någon form av Prince of Persia till Wii, men det ställer jag mig avvaktande som f-n till. We're just back from the Ubidays and we can confirm that a new Prince of Persia is planned for the Wii.
It will not be the one actually in development for next-gen platforms, but a sort of spin off. It seems that this game will be unveiled during the E3. Maybe before. Things are not clear about it. But Prince of Persia Wii is definitely coming !
Ett spel baserat på den kommande CGI Star Wars filmen (läste jag idag). Exklusivt. Filmspel http://uk.wii.ign.co...7/877779p1.htmlTja, mycket mer än så är det inte. Jag återkommer om jag hör om något nytt och spännande. Som vanligt med andra ord.
Postad 30 May 2008 - 22:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Postad 31 May 2008 - 10:21
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Väntade faktiskt nästan på just ett sånt här inlägg . Inte för att jag ville provocera fram det utan för att bristen på respons på vad som är menat som komik visar att Wii-ägare kan bli stötta av bristen på support.
Jag menar... Ubisofts satsning på Wii är allt annat än helhjärtad. Den är patetisk. Vilket är vad jag vill lyfta fram med dessa två spel och även skräpet Shaun Whites Snowboarding. Anledningen att det blev flera spel på kort tid var att det var detta de hade att komma med under sin Ubisoft Days presentation som var igår. Kolla genom deras Wii-titlar här och se hur många bra du hittar:
http://www.ubi.com/U....aspx?plTag=wii
360/PS3 får Beyond Good and Evil 2 och nya häftiga Prince of Persia.... och Wii får Dogz och Babies. Skrattretande satsning.
På allvar ?
Kolla den här tråden. Kolla längre bak. Titta innan Disasterposten. Jag räknar Mad World, Wii Ski, Zoo Hospital, Boom Blox, Pro Ev. 5 positiva poster på raken. Sen kommer två negativa och då försöker jag helt plötsligt hitta på ursäkter för att inte köpa Wii?
Det finns så mycket skit till Wii som jag inte tar upp för det blir bara tjatigt. Jag hade kunnat hitta hundratals anledningar till att inte köpa Wii om jag så ville framföra mina motiveringar i en speltråd. Om jag ser ett lovande spel brukar jag göra ett inlägg om det- vilket inte alltid brukar få den bästa responsen ändå.
Kort sagt, klaga inte på mig. Skyll på utvecklarna.
Ey, Zoiler, inget illa menat. Tonen i mitt inlägg var inte särkilt allvarlig. Inget att bli upprörd över, som sagt tycker jag att det är kung att du håller denna tråd vid liv. Jag antar att jag bara är lite frustrerad över t.ex Ubisofts Wiititlar, annars är de ju en utvecklare som jag håller ganska högt. Det var egentligen inte meningen att det skulle gå ut över dig. Lite av detta handlar väl om just det du säger om responsen, ingen större aktivitet på i denna tråd, eller i denna del av forumet överhuvudtaget. Nåja, jag ska inte beklaga mig något mer över detta här... Bra att du engagerar dig i alla fall då inte så många andra här gör det, inklusive jag själv...
Postad 31 May 2008 - 13:18
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Ey, Zoiler, inget illa menat.
Det är lugnt, jag blev paff bara. Ubisoft har t o m svarat på kritiken i deras forum (det är många andra som tycker som jag) och de kommer med skitsnack om att det inte är AAA-spel som säljer på WIi utan familjespel: The true of the matter is this, the Wii is a very different console than what most games developers are used to. The Wii has managed to make a huge success from having games on it that just would not work o a conventional console. The Wii has also managed to increase the market share to a huge group of people that are not that interested in gaming. With Wii Sports, Wii Fit and all manner of games built for family play, Nintendo know who they are marketing for and it is not die hard gamers. If you look at the most successful Wii games, they are not amazing new AAA games, they are predominantly family orientated games/alternative games.
Looking at the current UK games sales for Wii [Wii Sales Link], there are not that many traditional games in the top 30. Trends are changing and not everyone wants a new action game, FPS game or epic RPG, sales of the Wii proves that the majority want something different.
Parents who are buying a console for their children do not really care about Prince of Persia, Rainbow Six or Far Cry on the box, they want games that are going to be good for their children and not get them in the local newspaper. Why else would games like Brain Training/Wii Fit/Mario Party sell in the millions if people wanted hardcore games?
Check the Nintendo DS figures in the UK as well. [DS Sales Link]. Notice whose name is listed there a few times but also notice which games are listed? We make games that will “hopefully” sell to a selected audience. We are a business after all, but Nintendo know which people are their market, just as Sony and Microsoft know who their markets are. Ubisoft have always been aimed at the more mature market (Look at our back catalogue) and in the last few years have started venturing into the casual gaming market. This is because that market now exists, thanks to the rise in popularity of the Wii and DS. The Wii is still a new console and it still has plenty of time to grow, Nintendo know this and Ubisoft know this.
As for Shaun Whites on the Wii, can you at least wait to get some more information and gameplay on it before binning it? Most people have seen a few screenshots and they already hate it because it does not look as good as the 360 etc but to damn a game just because of looks, and without actually playing it is just silly. All I have seen is various forums doing childish Photoshop screens, at least wait to see the game face to face before turning it into a humorous gif.
Lustigt då när man kollar Wiki och ser de titlar som sålt bäst. Hyfsad lineup av spel jag skulle vilja spela säger jag: Wii Sports (21.56 million)[73] Wii Play (11.51 million)[73] Super Mario Galaxy (6.1 million)[73] Mario Party 8 (4.86 million)[73] Super Smash Bros. Brawl (4.85 million)[73] The Legend of Zelda: Twilight Princess (4.52 million)[73] Mario & Sonic at the Olympic Games (3.4 million)[74] Mario Kart Wii (2.437 million approximately: 1.317 million in Japan,[75] 1.12 million in US)[25] Super Paper Mario (2.28 million)[73] Big Brain Academy: Wii Degree (2.26 million)[73] Wii Fit (2.11 million in Japan)[75] Guitar Hero III: Legends of Rock (2 million)[76] WarioWare: Smooth Moves (1.82 million)[77] Mario Strikers Charged (1.77 million)[73] Link's Crossbow Training (1.71 million)[73] Metroid Prime 3: Corruption (1.31 million)[73] Resident Evil 4: Wii Edition (1.25 million)[32] Carnival Games (1.2 million)[74][28] Rayman Raving Rabbids (1.2 million)[74] Sonic and the Secret Rings (1.2 million)[74] Resident Evil: The Umbrella Chronicles (1.05 million)[32] Red Steel (1 million)[74]
In other news: RPG:et Baroque blev inte så lyckat verkar det som.. 5/10 i Edge. Synd, såg lite lovande ut med Atlus som utvecklare och stilen och allt.
Redigerat av Zoiler, 31 May 2008 - 13:18.
Postad 31 May 2008 - 15:20
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Jag läste också någon recension på Baroque för ett tag sedan. Blev besviken på ett så lovande spel. Tydligen alldeles för repetivt och tråkigt i miljöerna bland annat.
Av topplistan från Wiki skulle jag säga att det är ganska blandad kompott, de action och RPGspel som varit hyfsade (t.o.m red steel som inte var särskilt hyfsat) ligger ju där tillsammans med casualspelen. Och spel som SMG och mario kart räknar jag inte som casualspel heller. MK är ett spel som alla gillar, men (Nintendo)hardcoregamers älskar det! Paper mario är inte heller ett spel som tilltalar barnfamiljerna skulle jag tro, trots sitt oblodiga och lite gulliga innehåll. Det verkar bara vara ett bra spel (har ej spelat ännu).
Postad 31 May 2008 - 15:25
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
DOGZ!
Exklusivt till Wii! Akta så ni inte dreglar sönder tangentbordet nu.
Jag tycker att det nästan är lika snyggt som Nintendogs till Nintendo DS
Postad 31 May 2008 - 16:34
Postad 03 June 2008 - 13:21
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
SpyborgsNytt spel från Capcom.
Postad 03 June 2008 - 16:40
ConraDargo
-
ConraDargo
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Spyborgs ser verkligen skit ut :S Vilket påhitt. Nä, det finns bara ett spel från Capcom till Wii som är värt att vänta på och hypa:
Postad 03 June 2008 - 16:45
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
Hoppas att det kommer gå att spela online (Internet) med Monster Hunter 3... så att det inte blir samma tramsspel som till PSP
Postad 03 June 2008 - 16:52
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Spyborgs
Nytt spel från Capcom.
Vågade du inte skriva någon rolig och nedlåtande kommentar som du brukar göra?  Bara för att en person börjar gapa så ska du inte ta åt dig Såijler *klappar på axeln*
Postad 03 June 2008 - 16:52
ConraDargo
-
ConraDargo
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Hoppas att det kommer gå att spela online (Internet) med Monster Hunter 3... så att det inte blir samma tramsspel som till PSP 
WiiConnect24 ffs, gissa tre gånger  Tar tillbaka det jag sa om att Spyborgs ser skit ut - har just sett trailern och lite nyfiken blev jag nu, kanske kan det bli flamskul ändå. http://www.gametrail...ayer/34726.html
Redigerat av ConraDargo, 03 June 2008 - 16:53.
Postad 03 June 2008 - 17:14
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Vågade du inte skriva någon rolig och nedlåtande kommentar som du brukar göra?  Bara för att en person börjar gapa så ska du inte ta åt dig Såijler *klappar på axeln*
Ehum, vadå som jag brukar göra  ? Heh, nerå. Jag postade ju hunden som pissade på Wii direkt efter klagomålet Jag hade ingen kommentar till detta då jag inte har någon känsla för det. Såg trailern och ja.. det verkar ju lite barninriktat men ändå inte. För lite info för att kommentera helt enkelt. Men viss potential finns väl iom Co-op och att de som jobbar med spelet har varit inblandade i en hel del bra spel som synes i trailern. Monster Hunter 3 ser jag inte direkt fram emot då jag inte gillade det på PSP =P.
Postad 03 June 2008 - 18:45
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Ehum, vadå som jag brukar göra ?
Du brukar ju skriva nån negativ kommentar till ALLA nya wii-spel
Postad 03 June 2008 - 19:51
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Oj, just det ja.
Jo, glömde av mig där för ett tag
Postad 06 June 2008 - 14:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
http://www.neogaf.co...ad.php?t=307910Tenchu 4 som kommer exklusivt till Wii ser rätt nice ut, iallafall grafiskt. De jämför med Xbox/360 i tråden där och det ser bättre ut än båda. Sen har spelen aldrig varit bra imo men vem vet.
Postad 06 June 2008 - 17:41
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Postad 27 June 2008 - 12:26
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nya bilder på RPG:et Fragilehttp://www.gpara.com...fragile/080627/..Och (lol idioter) enligt Nintendo Power (idioter) så ska nästa Castlevania (idioter) bli ett (suck) FIGHTINGSPEL! Apparently the new Nintendo Power unveiled a 3D Castlevania fighter. There's a picture so I don't think it's fake.
Characters confirmed thus far - Dracula, Simon, Alucard, Shanoa, and Maria Renard. Classic subweapons - holy water, magic spells, dagger, boomerang Subweapon use still depends on hearts Remixed classic Castlevania tunes Set traps, destroyable environments, enemy monsters interfere with battle Nunchuck controls character movement, Wiimote used for motion attacks
Wohooo! Nintendo har inte fått ett riktigt Castlevaniaspel sen skiten som kom till N64 och nu får vi ett ###### FIGHTINGSPEL 10 år senare. WHAT THE F-U-C-K??
Postad 07 July 2008 - 11:06
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Någon som har provat Top Spin 3 till Wii? Har länge varit sugen på ett "riktigt" tennisspel sedan Wii Sports Tennis.
Postad 09 July 2008 - 20:35
Namil
-
Namil
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Visste inte riktigt var jag skulle lägga detta då jag kan nada om Wii men... En första titt på Mega Man 9! Ser ju riktigt nostalgiskt ut. http://kotaku.com/50...a-man-9-footage
Postad 09 July 2008 - 20:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Postade det i WiiWare tråden för ett tag sen. Inte previewen dock. Men jag blev ointresserad när jag såg att det var som ett NES spel =/.
Postad 09 July 2008 - 21:13
Namil
-
Namil
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Postade det i WiiWare tråden för ett tag sen. Inte previewen dock. Men jag blev ointresserad när jag såg att det var som ett NES spel =/.
Äh vadå, det är ju dom gamla spelen som är bäst. Tål inte alla de Mega Man titlar som kom med Snes och framåt. Kul att Capcom gör gamla "fans" nöjda med detta. Lustigt att det första spelet som verkligen lockar mig på Wii är ett 8-bit spel
Postad 09 July 2008 - 22:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Mja, har alrig direkt gillat Trial and Error Man of immense spawning förrän ZX versionerna till DS
Postad 10 July 2008 - 14:21
Unregistered1124
-
Unregistered1124
-
Beroende
-
-
1000 inlägg
Jag är intresserad, köpte ju Mega Man 2 för Virtual Console härom dagen.
Postad 11 July 2008 - 22:42
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlägg
Varvade mega man II härom veckan och hade mycket trevligt med det. Gameplayvideon var ju helt underbar! GIllar man megaman måste man ju bara älska detta spel!
Postad 12 July 2008 - 12:38
Namil
-
Namil
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Ny trailer för Megaman 9! Visar en snutt från alla nya banor och ger oss en liten hint på hur bossarna ser ut, speciellt Splash Woman. http://www.youtube.c...h?v=GBIry-zBLL8För övrigt så avslöjar videon att spelet inte är Wii exclusive utan kommer till både Xbox och PS3.
Redigerat av Namil, 12 July 2008 - 12:40.
Postad 14 July 2008 - 22:28
Boggens
-
Boggens
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Wii MotionPlus är ett nytt tillbehör till Wii remoten som gör att du får 1:1 rörelser i spel!!! http://wii.ign.com/a...8/888837p1.htmlÖppnar upp helt nya möjligheter till spel. (Punch Out Wii med 1:1 kontroll ?)
Redigerat av Boggens, 14 July 2008 - 22:44.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|