NHL 08 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 18 March 2008 - 22:31
Postad 18 March 2008 - 22:34
Postad 19 March 2008 - 00:28
Ser jag efterslängar liknandes de Kihmari gjorde systematiskt mot mina stjärnor kommer jag anmäla det till disciplinnämnden!
Postad 19 March 2008 - 05:10
Postad 19 March 2008 - 09:07
marcuspresident
"knäckt skiva snart"
Postad 19 March 2008 - 12:20
sorry kan wade fixa det?!?!
Postad 19 March 2008 - 12:30
match id 44 blev fel poäng men nästan alla rätt första gången för mig...det ska vara två pinnar för PHI...
sorry kan wade fixa det?!?!
Fixar detta
Postad 19 March 2008 - 15:34
Man kan inte få placeringar i tabellen, kanske ett slutspels streck eller nåt? Vore spännande när placeringsracet drar ihop sig! Sedan lägga till lite info om hur slutspelet är upplagt.
Kihmari: Försök inte rättfärdiga dig, du är ett litet svin på isen;)
Redigerat av RealDaBratt, 19 March 2008 - 15:37.
Postad 19 March 2008 - 16:47
Så nu har jag spelat drygt halva ligan. Kommer nu blicka fram emot ett slutspel som rycker allt närmare. Skulle vara tacksam om ni inte ville skada Crosby eller Malik i de ligamatcherna som är kvar.
Ser jag efterslängar liknandes de Kihmari gjorde systematiskt mot mina stjärnor kommer jag anmäla det till disciplinnämnden!
Vore godis om liga-online-läget va såpass utvecklas (inte för mycket begärt direkt) att man kunde skada av dom (och några till kanske)
Då skulle några andra av oss ha en chans kanske...
Postad 19 March 2008 - 16:57
Jag förstår kihmari men vad ska man göra när motståndaren har spelare som är lika snabba och hala som en k_k med kondom?!...Skrev New Jersey med mellanslag, tydligen ett misstag. Oh Wade, please correct me!
Man kan inte få placeringar i tabellen, kanske ett slutspels streck eller nåt? Vore spännande när placeringsracet drar ihop sig! Sedan lägga till lite info om hur slutspelet är upplagt.
marcuspresident
PS. varför blir det aldrig slagsmål när det står slagsmål/slashing på funktionen på Y-knappen?!
Postad 19 March 2008 - 17:02
Postad 19 March 2008 - 17:06
Det verkar vara väl förborgade hemligheter här som ingen vill förklara(vi är mitt inne i en turnering så forumetbesökarna avslöjar inte sina specialtrix)Är det någon här som kan göra "through the legs"-move? Och hur fasen gör man spin-o-rama? Har försökt kolla videosarna på youtube men jag lyckas inte få till det...så någon av er kanske kan förklara lite närmare?=)
marcuspresident "har försökt"
Postad 19 March 2008 - 17:48
Jag förstår kihmari men vad ska man göra när motståndaren har spelare som är lika snabba och hala som en k_k med kondom?!...
marcuspresident
PS. varför blir det aldrig slagsmål när det står slagsmål/slashing på funktionen på Y-knappen?!
Mina spelare är inte snabbare än någon annans, men de som är snabba fösöker jag ha så fräscha som möjligt när läget ges. Gäller att utnyttja den snabbhet man har på ett smart sätt. En kvick forward tar era slöa backar ut & in & ut igen;)
Aengus, Har du backat ur ligan eller? Ser dig inte i online tabellen.
Redigerat av RealDaBratt, 19 March 2008 - 17:55.
Postad 19 March 2008 - 18:52
http://www.awade.se/.../php/tabell.php
Det enda som finns där är tabellen för mig, och man kan se resultaten, tänkte hur jag ska göra med resultat som spelat och som ska skickas in, vart ska dom skickas?
Postad 19 March 2008 - 19:14
vad är det för formulär man ska fylla i på hemsidan? Hittar det inte, eller är det jag som är totalt blind eller har missat nå?
Det enda som finns där är tabellen för mig, och man kan se resultaten, tänkte hur jag ska göra med resultat som spelat och som ska skickas in, vart ska dom skickas?
Jag ahr några matcher sen någon dag tilbaka som jag vann som jag inte orkar lägga upp på sidan. Någon som har lust å göra det? så mailar jag över alla infon..
Postad 19 March 2008 - 19:16
Skrev New Jersey med mellanslag, tydligen ett misstag. Oh Wade, please correct me!
Du tacklar sönder mitt ego och jag tacklar sönder dina spelare, fair deal?? hehe
Postad 19 March 2008 - 20:05
Skrev New Jersey med mellanslag, tydligen ett misstag. Oh Wade, please correct me!
Tack för en bra ide. Ta en titt på tabellen nu så är det skillnad. Skall jobba vidare med fler roliga effekter. Snart kommer funktionen så du kan lista efter kategori.
Postad 19 March 2008 - 20:14
HI Hi nu har JAG fått grön färg :-)Skrev New Jersey med mellanslag, tydligen ett misstag. Oh Wade, please correct me!
Tack för en bra ide. Ta en titt på tabellen nu så är det skillnad. Skall jobba vidare med fler roliga effekter. Snart kommer funktionen så du kan lista efter kategori.
NewJersey
Postad 19 March 2008 - 20:15
vad är det för formulär man ska fylla i på hemsidan? Hittar det inte, eller är det jag som är totalt blind eller har missat nå?
Jag ahr några matcher sen någon dag tilbaka som jag vann som jag inte orkar lägga upp på sidan. Någon som har lust å göra det? så mailar jag över alla infon..
Maila över dom så kan jag göra det...
Postad 19 March 2008 - 20:40
Maila över dom så kan jag göra det...
Snällt, nu har du en hel ###### hög med matcher i din inbox!
Postad 19 March 2008 - 22:11
Nu har jag iaf fyllt i en match, blev väl lite rätt tror jag, förutom att jag skrev .text fast man itne behöver så de ser lite konstigt ut.
Och så har jag en match som är spelad som jag vann, men har endast resultatet eftersom jag inte hade ordnat att ea mailar, hur ska jag göra ang det?
Redigerat av soulmat, 19 March 2008 - 22:14.
Postad 19 March 2008 - 22:58
Skit snällt, när du lagt in dom andra också så fortsätter jag med framtida matcherna själv, uppskattar hjälpen..
Och nu när jag insett hur pissenkelt de va att lägga in statsen så håller jag med alla andra om att vi ska fortsätta med detta..
Du har gjort en toppensida wade! All cred till dig för den.
Vad du än gör topper, glöm inte resten av matcherna
Postad 19 March 2008 - 23:56
Inte din vinst över mig med 4-2 (den va reggad redan)
Och inte din vinst över Rangers med 3-2 (den fanns också)
Sen skickade du med en 1-1 match mot Ottawa, den va inte completed så den struntade jag i.
Upptäckte förresten att jag antagligen matat in fel någon gång också.
Fast jag tror inte det spelar någon större roll
På mailen man får står tex.
San Jose Sharks at New York Rangers
och det betyder att NYR är hemma och jag borta men sen står det tex.
Away team: jorgentoresten
Home team: TopperHarley 77
Men statsen har jag matat in rätt, det är jag hundra på...
Postad 20 March 2008 - 00:23
Detta märkte jag också när jag började skapa sidan och i början döpte filnamnen efter vilka gamertag som hade spelat. Ställde till stora problem och blev mycketkonstigt.
Postad 20 March 2008 - 01:42
Nu har jag lagt in din matcher.
Inte din vinst över mig med 4-2 (den va reggad redan)
Och inte din vinst över Rangers med 3-2 (den fanns också)
Sen skickade du med en 1-1 match mot Ottawa, den va inte completed så den struntade jag i.
Upptäckte förresten att jag antagligen matat in fel någon gång också.
Fast jag tror inte det spelar någon större roll![]()
Men statsen har jag matat in rätt, det är jag hundra på...
Den jag spelade 1 - 1 mot ottawa vann jag på övertid, straffar lr OT minns ej.. men jag vann på övertid iaf.. så den kan du skriva med
Postad 20 March 2008 - 10:56
Philadelphia och Philadehpia misstänker matchID51
2-1 på OT, ok.
Tycker Vincent det också?
Postad 20 March 2008 - 11:19
Postad 20 March 2008 - 12:22
Spuutu en av våra matcher slutade 0-0 i fulltid, sedan vann du på övertid. Match id 56 skulle jag tro att det är om jag inte kommer ihåg helt fel.
Jo, precis.. Den matchen har topper harley lagt in. Något fel på den??
Postad 20 March 2008 - 13:04
Postad 20 March 2008 - 13:20
..har haft en lite långsam start i den här turneringen, bara 3 spelade matcher - var't för mycket annat och blir så i påsk med, men kommer ta igen det nästa vecka..från tisdag och framåt, så hoppas några av er också är taggade då..!!
Tycker att ni som har lite spelade matcher kan försöka ta igen det nu under påsk.. Ni hänger efter så mycket, jag å bratt å topper harley har ju spelat lite mer än hälften av turneringen redan
Postad 20 March 2008 - 13:26
Kul att man blev av med segskallen Douglas Murray på backen i SJ men istället fick Jody Shelley i 4e kedjan.
(Fast EA körde Roenick både i 3e och 4e
Håller på att försöka spela 50 onlinematcher men det är svårt.
Matcher man leder och är bättre då quittar folk och dom andra får man förnedringsstryk.
Postad 20 March 2008 - 13:47
Tycker att varje gång jag går in och ska livespela i ligan så vill mitt xbox ladda ner nåt!? Ska det va så?Skönt att dom släppt nya rosters också...
Kul att man blev av med segskallen Douglas Murray på backen i SJ men istället fick Jody Shelley i 4e kedjan.
(Fast EA körde Roenick både i 3e och 4e)
Håller på att försöka spela 50 onlinematcher men det är svårt.
Matcher man leder och är bättre då quittar folk och dom andra får man förnedringsstryk.
marcuspresident
Postad 20 March 2008 - 13:57
Postad 20 March 2008 - 14:08
Jag förstår kihmari men vad ska man göra när motståndaren har spelare som är lika snabba och hala som en k_k med kondom?!...
marcuspresident
Mina spelare är inte snabbare än någon annans, men de som är snabba fösöker jag ha så fräscha som möjligt när läget ges. Gäller att utnyttja den snabbhet man har på ett smart sätt. En kvick forward tar era slöa backar ut & in & ut igen;)
Aengus, Har du backat ur ligan eller? Ser dig inte i online tabellen.
Såg att det fanns ett plats ledig i ligan. Är nu med som Anaheim. Ses på isen
Postad 20 March 2008 - 16:34
Postad 20 March 2008 - 16:40
Nu ska bara ett av phillylagen bort och en länk på tabellsidan till inmatningsformuläret så är det bra.
Postad 20 March 2008 - 18:10
Wade:
2-1 på OT, ok.
Tycker jag vad?
Postad 20 March 2008 - 20:28
marcuspresident
Postad 20 March 2008 - 20:41
Wade:
2-1 på OT, ok.
Tycker jag vad?
Att det blev 2-1 i OT?
Postad 20 March 2008 - 20:50
Är inte det Wades plats?
Eller är det jag som är ute och cyklar...?
Postad 20 March 2008 - 20:52
Det kallar jag KETCHUP-effekten när jag vann min FÖRSTA match den mot Dallas med 5-2 tjohoo!!!
marcuspresident
Ja, det var ingen bra match från mig, du fick ett snabbt mål, sedan går jag och gör självmål, var ingen rolig match alls måste jag säga :-)
Postad 20 March 2008 - 20:57
Spuutu en av våra matcher slutade 0-0 i fulltid, sedan vann du på övertid. Match id 56 skulle jag tro att det är om jag inte kommer ihåg helt fel.
Jo, precis.. Den matchen har topper harley lagt in. Något fel på den??
Mja, ska inte du ha OT Vinst, och jag OT förlust? Du får ju inte full poäng då, och jag får 1 poäng eller vad det nu är, om man kollar på tabellen så står det inte OT vinst för dig eller ot förlust för mig.
Postad 20 March 2008 - 21:02
Men visst får man "full" poäng, 2p
Däremot ska du ha 1p
Postad 20 March 2008 - 21:02
Är inte det Wades plats?
Det där är Aengus plats. Han har tagit bort sitt lag, medvetet eller inte vet vi ej. Har frågat han men inte fått svar. Lite sent att börja lägga in nya lag i ligan nu.
Postad 20 March 2008 - 21:14
Är inte det Wades plats?
Det där är Aengus plats. Han har tagit bort sitt lag, medvetet eller inte vet vi ej. Har frågat han men inte fått svar. Lite sent att börja lägga in nya lag i ligan nu.
Va i ****?! Match ID 51 = min match jag vann med 6 - 0 inga ###### 2 -1 ... vafan är det med er ?! Ska ni dra ner mina mål? vafan! Gör det och jag lovar att de kommer få konsekvenser!
Postad 20 March 2008 - 21:27
marcuspresident
Postad 20 March 2008 - 21:28
21.26 Skärtorsdagen är alla i kyrkan idag?! Bara jag online nu när man är het och har vunnit sin första match så är alla borta :-(
marcuspresident
När tjejen ahr tittat färdigt på efterlyst så kommer jag in och läxar upp dig babe!
Postad 20 March 2008 - 21:32
Akta dig spuute så att din tjej inte kommer att se DIN efterlysning i direktsändning (efter att du har slängt handkontrollen från femte våningen på en ovetandes pensionär ute på sin dagliga nattvandring) Efter din förlust då då!!! :-)21.26 Skärtorsdagen är alla i kyrkan idag?! Bara jag online nu när man är het och har vunnit sin första match så är alla borta :-(
marcuspresident
När tjejen ahr tittat färdigt på efterlyst så kommer jag in och läxar upp dig babe!
babe the president
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
5 bilder
6 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?