Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 18 March 2008 - 22:31

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Topper: Du fick då mig att flippa helt, slog näven i soffbordet efter dina ###### mål, efter de har jag tok ont i knogarna. Direkt efter vår match så spelade jag mot kihmari och förlorade igen.. då åkte samma ###### näve i bordet igen.. Detta spel är fan inte bra för mina nerver märker jag.. **** så förbannad jag blir på detta.

Postad 18 March 2008 - 22:34

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Någon som kan förklara nu steg för steg hur man gör för att lägga in resultat? Vart ska det skrivas? Ska det skickas? Finns det på hemsidan man gör det?

Postad 18 March 2008 - 22:35

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Kolla inlägget av Wade

Postad 19 March 2008 - 00:28

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Så nu har jag spelat drygt halva ligan. Kommer nu blicka fram emot ett slutspel som rycker allt närmare. Skulle vara tacksam om ni inte ville skada Crosby eller Malik i de ligamatcherna som är kvar.

Ser jag efterslängar liknandes de Kihmari gjorde systematiskt mot mina stjärnor kommer jag anmäla det till disciplinnämnden!

Postad 19 March 2008 - 05:10

Kihmari
  • Kihmari
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Haha va? efterslängar? jag bara värmde mig lite, mina gubbar frös ju... de åkte mest runt och kollade på när du gjorde isdans runt dom

Postad 19 March 2008 - 09:07

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Jag skulle behöva nåra tips...Hur behåller man trycket i zon? När man väl är där så när man tappar pucken så kan man inte ta igen den det är nästan så att motståndaren har nån slags supermankraft i egen försvarszon. Jag har försökt med att haka (a-knapp) (poke-checka RB-knappen) och med höger styrspak men jag får liksom aldrig igen pucken! När jag väl får igen pucken JA då blir jag utvisad...Finns det något annat sätt att ta pucken när man förlorat den i anfallszon?!?!?!?!?!? Alla andra tar ju den av mig när jag ska starta mina anfall!!

marcuspresident
"knäckt skiva snart"

Postad 19 March 2008 - 09:47

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Tycker fler ska knäcka skivan , så ja slipper va den enda som gjort d :) :P ;)

Postad 19 March 2008 - 12:20

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
match id 44 blev fel poäng men nästan alla rätt första gången för mig...det ska vara två pinnar för PHI...

sorry kan wade fixa det?!?!

Postad 19 March 2008 - 12:30

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

match id 44 blev fel poäng men nästan alla rätt första gången för mig...det ska vara två pinnar för PHI...

sorry kan wade fixa det?!?!

Fixar detta

Postad 19 March 2008 - 15:34

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Skrev New Jersey med mellanslag, tydligen ett misstag. Oh Wade, please correct me!
Man kan inte få placeringar i tabellen, kanske ett slutspels streck eller nåt? Vore spännande när placeringsracet drar ihop sig! Sedan lägga till lite info om hur slutspelet är upplagt.

Kihmari: Försök inte rättfärdiga dig, du är ett litet svin på isen;)

Redigerat av RealDaBratt, 19 March 2008 - 15:37.

Postad 19 March 2008 - 16:47

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Så nu har jag spelat drygt halva ligan. Kommer nu blicka fram emot ett slutspel som rycker allt närmare. Skulle vara tacksam om ni inte ville skada Crosby eller Malik i de ligamatcherna som är kvar.

Ser jag efterslängar liknandes de Kihmari gjorde systematiskt mot mina stjärnor kommer jag anmäla det till disciplinnämnden!

Vore godis om liga-online-läget va såpass utvecklas (inte för mycket begärt direkt) att man kunde skada av dom (och några till kanske)

Då skulle några andra av oss ha en chans kanske... :wub:

Postad 19 March 2008 - 16:57

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Skrev New Jersey med mellanslag, tydligen ett misstag. Oh Wade, please correct me!
Man kan inte få placeringar i tabellen, kanske ett slutspels streck eller nåt? Vore spännande när placeringsracet drar ihop sig! Sedan lägga till lite info om hur slutspelet är upplagt.

Jag förstår kihmari men vad ska man göra när motståndaren har spelare som är lika snabba och hala som en k_k med kondom?!...

marcuspresident

PS. varför blir det aldrig slagsmål när det står slagsmål/slashing på funktionen på Y-knappen?!

Postad 19 March 2008 - 17:02

Hifi-Arne
  • Hifi-Arne
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Är det någon här som kan göra "through the legs"-move? Och hur fasen gör man spin-o-rama? Har försökt kolla videosarna på youtube men jag lyckas inte få till det...så någon av er kanske kan förklara lite närmare?=)

Postad 19 March 2008 - 17:06

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Är det någon här som kan göra "through the legs"-move? Och hur fasen gör man spin-o-rama? Har försökt kolla videosarna på youtube men jag lyckas inte få till det...så någon av er kanske kan förklara lite närmare?=)

Det verkar vara väl förborgade hemligheter här som ingen vill förklara(vi är mitt inne i en turnering så forumetbesökarna avslöjar inte sina specialtrix)

marcuspresident "har försökt"

Postad 19 March 2008 - 17:48

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Jag förstår kihmari men vad ska man göra när motståndaren har spelare som är lika snabba och hala som en k_k med kondom?!...

marcuspresident

PS. varför blir det aldrig slagsmål när det står slagsmål/slashing på funktionen på Y-knappen?!

Mina spelare är inte snabbare än någon annans, men de som är snabba fösöker jag ha så fräscha som möjligt när läget ges. Gäller att utnyttja den snabbhet man har på ett smart sätt. En kvick forward tar era slöa backar ut & in & ut igen;)

Aengus, Har du backat ur ligan eller? Ser dig inte i online tabellen.

Redigerat av RealDaBratt, 19 March 2008 - 17:55.

Postad 19 March 2008 - 18:52

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
vad är det för formulär man ska fylla i på hemsidan? Hittar det inte, eller är det jag som är totalt blind eller har missat nå?
http://www.awade.se/.../php/tabell.php
Det enda som finns där är tabellen för mig, och man kan se resultaten, tänkte hur jag ska göra med resultat som spelat och som ska skickas in, vart ska dom skickas?

Postad 19 March 2008 - 19:14

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

vad är det för formulär man ska fylla i på hemsidan? Hittar det inte, eller är det jag som är totalt blind eller har missat nå?
Det enda som finns där är tabellen för mig, och man kan se resultaten, tänkte hur jag ska göra med resultat som spelat och som ska skickas in, vart ska dom skickas?

Jag ahr några matcher sen någon dag tilbaka som jag vann som jag inte orkar lägga upp på sidan. Någon som har lust å göra det? så mailar jag över alla infon..

Postad 19 March 2008 - 19:16

Kihmari
  • Kihmari
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Du tacklar sönder mitt ego och jag tacklar sönder dina spelare, fair deal?? hehe

Postad 19 March 2008 - 20:05

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Tack för en bra ide. Ta en titt på tabellen nu så är det skillnad. Skall jobba vidare med fler roliga effekter. Snart kommer funktionen så du kan lista efter kategori.

Postad 19 March 2008 - 20:14

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Tack för en bra ide. Ta en titt på tabellen nu så är det skillnad. Skall jobba vidare med fler roliga effekter. Snart kommer funktionen så du kan lista efter kategori.

HI Hi nu har JAG fått grön färg :-)

NewJersey

Postad 19 March 2008 - 20:15

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Jag ahr några matcher sen någon dag tilbaka som jag vann som jag inte orkar lägga upp på sidan. Någon som har lust å göra det? så mailar jag över alla infon..

Maila över dom så kan jag göra det...

Postad 19 March 2008 - 20:40

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Maila över dom så kan jag göra det...

Snällt, nu har du en hel ###### hög med matcher i din inbox!:wub: Om jag nu mot förmodan skulle vinna fler matcher så sätter jag mig ner å fyller i skiten själv.. Nästan så man ska se till att förlora så man slipper fylla i skiten

Postad 19 March 2008 - 22:11

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
visst är det så att den som vinner som fyller i matcherna? Tur man inte är ett lag som går och vinner allt för ofta :-)
Nu har jag iaf fyllt i en match, blev väl lite rätt tror jag, förutom att jag skrev .text fast man itne behöver så de ser lite konstigt ut.

Och så har jag en match som är spelad som jag vann, men har endast resultatet eftersom jag inte hade ordnat att ea mailar, hur ska jag göra ang det?

Redigerat av soulmat, 19 March 2008 - 22:14.

Postad 19 March 2008 - 22:58

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Nu har jag lagt in matchen jag just spelade mot marcus, ser att du lagt in några av dom matcher ajg skickade topper..

Skit snällt, när du lagt in dom andra också så fortsätter jag med framtida matcherna själv, uppskattar hjälpen..

Och nu när jag insett hur pissenkelt de va att lägga in statsen så håller jag med alla andra om att vi ska fortsätta med detta..

Du har gjort en toppensida wade! All cred till dig för den.

Vad du än gör topper, glöm inte resten av matcherna :rolleyes:

Postad 19 March 2008 - 23:56

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Nu har jag lagt in din matcher.
Inte din vinst över mig med 4-2 (den va reggad redan)
Och inte din vinst över Rangers med 3-2 (den fanns också)
Sen skickade du med en 1-1 match mot Ottawa, den va inte completed så den struntade jag i.

Upptäckte förresten att jag antagligen matat in fel någon gång också.
Fast jag tror inte det spelar någon större roll :rolleyes:

På mailen man får står tex.
San Jose Sharks at New York Rangers
och det betyder att NYR är hemma och jag borta men sen står det tex.
Away team: jorgentoresten
Home team: TopperHarley 77

Men statsen har jag matat in rätt, det är jag hundra på... :P

Postad 20 March 2008 - 00:23

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Detta märkte jag också när jag började skapa sidan och i början döpte filnamnen efter vilka gamertag som hade spelat. Ställde till stora problem och blev mycketkonstigt.

Postad 20 March 2008 - 01:42

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Nu har jag lagt in din matcher.
Inte din vinst över mig med 4-2 (den va reggad redan)
Och inte din vinst över Rangers med 3-2 (den fanns också)
Sen skickade du med en 1-1 match mot Ottawa, den va inte completed så den struntade jag i.

Upptäckte förresten att jag antagligen matat in fel någon gång också.
Fast jag tror inte det spelar någon större roll :rolleyes:

Men statsen har jag matat in rätt, det är jag hundra på... :P

Den jag spelade 1 - 1 mot ottawa vann jag på övertid, straffar lr OT minns ej.. men jag vann på övertid iaf.. så den kan du skriva med

Postad 20 March 2008 - 10:56

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Wade:

Philadelphia och Philadehpia misstänker matchID51

2-1 på OT, ok.
Tycker Vincent det också?

Postad 20 March 2008 - 11:19

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Spuutu en av våra matcher slutade 0-0 i fulltid, sedan vann du på övertid. Match id 56 skulle jag tro att det är om jag inte kommer ihåg helt fel.

Postad 20 March 2008 - 12:22

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Spuutu en av våra matcher slutade 0-0 i fulltid, sedan vann du på övertid. Match id 56 skulle jag tro att det är om jag inte kommer ihåg helt fel.

Jo, precis.. Den matchen har topper harley lagt in. Något fel på den??

Postad 20 March 2008 - 13:04

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
..har haft en lite långsam start i den här turneringen, bara 3 spelade matcher - var't för mycket annat och blir så i påsk med, men kommer ta igen det nästa vecka..från tisdag och framåt, så hoppas några av er också är taggade då..!!

Postad 20 March 2008 - 13:20

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

..har haft en lite långsam start i den här turneringen, bara 3 spelade matcher - var't för mycket annat och blir så i påsk med, men kommer ta igen det nästa vecka..från tisdag och framåt, så hoppas några av er också är taggade då..!!

Tycker att ni som har lite spelade matcher kan försöka ta igen det nu under påsk.. Ni hänger efter så mycket, jag å bratt å topper harley har ju spelat lite mer än hälften av turneringen redan

Postad 20 March 2008 - 13:26

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Skönt att dom släppt nya rosters också...

Kul att man blev av med segskallen Douglas Murray på backen i SJ men istället fick Jody Shelley i 4e kedjan.
(Fast EA körde Roenick både i 3e och 4e :rolleyes: )

Håller på att försöka spela 50 onlinematcher men det är svårt.
Matcher man leder och är bättre då quittar folk och dom andra får man förnedringsstryk.

Postad 20 March 2008 - 13:47

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Skönt att dom släppt nya rosters också...

Kul att man blev av med segskallen Douglas Murray på backen i SJ men istället fick Jody Shelley i 4e kedjan.
(Fast EA körde Roenick både i 3e och 4e :rolleyes: )

Håller på att försöka spela 50 onlinematcher men det är svårt.
Matcher man leder och är bättre då quittar folk och dom andra får man förnedringsstryk.

Tycker att varje gång jag går in och ska livespela i ligan så vill mitt xbox ladda ner nåt!? Ska det va så?

marcuspresident

Postad 20 March 2008 - 13:57

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Om du sparar online rostern som en "vanilig" roster så slipper du göra det varje gång.

Postad 20 March 2008 - 14:08

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

marcuspresident

Mina spelare är inte snabbare än någon annans, men de som är snabba fösöker jag ha så fräscha som möjligt när läget ges. Gäller att utnyttja den snabbhet man har på ett smart sätt. En kvick forward tar era slöa backar ut & in & ut igen;)

Aengus, Har du backat ur ligan eller? Ser dig inte i online tabellen.

Såg att det fanns ett plats ledig i ligan. Är nu med som Anaheim. Ses på isen ;)

Postad 20 March 2008 - 16:34

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Om någon har märk så har det varit lite till och från med hemsida idag. Har fixat så det nu fungerar att sortera mer än på poäng. bara att klicka på respektive kategori.

Postad 20 March 2008 - 16:40

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Kalasjobb Wade! ;)

Nu ska bara ett av phillylagen bort och en länk på tabellsidan till inmatningsformuläret så är det bra.

Postad 20 March 2008 - 18:10

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Wade:

2-1 på OT, ok.

Tycker jag vad?

Postad 20 March 2008 - 20:28

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Det kallar jag KETCHUP-effekten när jag vann min FÖRSTA match den mot Dallas med 5-2 tjohoo!!!

marcuspresident

Postad 20 March 2008 - 20:41

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Wade:

2-1 på OT, ok.

Tycker jag vad?

Att det blev 2-1 i OT?

Postad 20 March 2008 - 20:50

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Såg att det fanns ett plats ledig i ligan. Är nu med som Anaheim. Ses på isen ;)

Är inte det Wades plats?
Eller är det jag som är ute och cyklar...? B)

Postad 20 March 2008 - 20:52

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Det kallar jag KETCHUP-effekten när jag vann min FÖRSTA match den mot Dallas med 5-2 tjohoo!!!

marcuspresident

Ja, det var ingen bra match från mig, du fick ett snabbt mål, sedan går jag och gör självmål, var ingen rolig match alls måste jag säga :-)

Postad 20 March 2008 - 20:57

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Jo, precis.. Den matchen har topper harley lagt in. Något fel på den??

Mja, ska inte du ha OT Vinst, och jag OT förlust? Du får ju inte full poäng då, och jag får 1 poäng eller vad det nu är, om man kollar på tabellen så står det inte OT vinst för dig eller ot förlust för mig.

Postad 20 March 2008 - 21:02

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Hoppas Wade kan fixa det, jag hade inte en aning om det eftersom det inte står i mailet man får från EA
Men visst får man "full" poäng, 2p
Däremot ska du ha 1p

Postad 20 March 2008 - 21:02

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Är inte det Wades plats?

Det där är Aengus plats. Han har tagit bort sitt lag, medvetet eller inte vet vi ej. Har frågat han men inte fått svar. Lite sent att börja lägga in nya lag i ligan nu.

Postad 20 March 2008 - 21:14

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Är inte det Wades plats?

Det där är Aengus plats. Han har tagit bort sitt lag, medvetet eller inte vet vi ej. Har frågat han men inte fått svar. Lite sent att börja lägga in nya lag i ligan nu.

Va i ****?! Match ID 51 = min match jag vann med 6 - 0 inga ###### 2 -1 ... vafan är det med er ?! Ska ni dra ner mina mål? vafan! Gör det och jag lovar att de kommer få konsekvenser!

Postad 20 March 2008 - 21:27

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
21.26 Skärtorsdagen är alla i kyrkan idag?! Bara jag online nu när man är het och har vunnit sin första match så är alla borta :-(

marcuspresident

Postad 20 March 2008 - 21:28

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

21.26 Skärtorsdagen är alla i kyrkan idag?! Bara jag online nu när man är het och har vunnit sin första match så är alla borta :-(

marcuspresident

När tjejen ahr tittat färdigt på efterlyst så kommer jag in och läxar upp dig babe!;)

Postad 20 March 2008 - 21:32

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

marcuspresident

När tjejen ahr tittat färdigt på efterlyst så kommer jag in och läxar upp dig babe!;)

Akta dig spuute så att din tjej inte kommer att se DIN efterlysning i direktsändning (efter att du har slängt handkontrollen från femte våningen på en ovetandes pensionär ute på sin dagliga nattvandring) Efter din förlust då då!!! :-)

babe the president

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.