Redigerat av Ghorun, 28 October 2008 - 17:49.
Postad 28 October 2008 - 17:14
Jo samma här, är det på kvällen så bör de vara lugnt.
jag kan närhelst från nu till strax efter midnatt släng iväg ett medelande till mig på psn med tid så dyker jag upp
Postad 28 October 2008 - 18:38
Så länge vi är 8 så spelar det inte mig någon rollKan ersätta morlock om det går bra? Kan alla kvällar...
PSN ID: Octavio
Jag kommer försöka va online efter 21.30-22.00, håller tummarna för att anslutningen fungerar då för den är lite svajjig.
Postad 28 October 2008 - 22:17
Jaja, kanske blir bättre om vi bestämmer lite längre i förväg
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 28 October 2008 - 23:11.
Postad 29 October 2008 - 09:23
Postad 29 October 2008 - 10:13
Nepp, vi hade ändå bar varit 6 styckenJag fick lite förhinder tyvärr.:/ Men som det ser ut hade vi inte fått ihop 8 pers om jag hade kommit?
Men medans jag satt å väntade på att se ifall vi skulle få ihop folk så spelade jag lite i kampanjen och kunde skrapa ihop ytterligare 5 guldmedaljer så nu saknas bara ett guld sen har jag det i alla celler t.o.m grid 7 + att jag sänkte mig med 0,5s på Beat Zico, är nere på 31,40 nu. Hade 31,27 men då råkade jag välja "avsluta till meny" istället för "avsluta lopp" så den tiden registrerades inte
Postad 29 October 2008 - 11:15
Gulden på grid 8 är ganska roliga, speciellt med motståndet på elite. Ganska många race också. (17)Men medans jag satt å väntade på att se ifall vi skulle få ihop folk så spelade jag lite i kampanjen och kunde skrapa ihop ytterligare 5 guldmedaljer så nu saknas bara ett guld sen har jag det i alla celler t.o.m grid 7 + att jag sänkte mig med 0,5s på Beat Zico, är nere på 31,40 nu. Hade 31,27 men då råkade jag välja "avsluta till meny" istället för "avsluta lopp" så den tiden registrerades inte
Håller på och kör för 'Arcade Perfect Gold Trophy', har klarat de första 7 racen och håller på med Sol 2 nu. Sedan samtliga banor fast baklänges. Ser inte fram emot det. :S
(Finish 1st on all 16 tracks in Phantom class Racebox races on Elite difficulty )
Efter att ha kört en hel del på den trofén provade jag lite Zico igen, och goddamn vad långsamt det går! Ligger klart före min tid på 31.11 flera gånger men misslyckas alltid med rullningen upp på bron då. Frustrerande jeffla trofé.
Postad 29 October 2008 - 11:23
hehe är rädd att grid 8 kommer ta lika lång tid som dom andra 7 tillsammansGulden på grid 8 är ganska roliga, speciellt med motståndet på elite. Ganska många race också. (17)
![]()
Efter att ha kört en hel del på den trofén provade jag lite Zico igen, och goddamn vad långsamt det går! Ligger klart före min tid på 31.11 flera gånger men misslyckas alltid med rullningen upp på bron då. Frustrerande jeffla trofé.
Precis, det går ruskigt långsamt. Nästan det som gör det så frustrerande när man missar någon rullning.
Kör du med 4 eller 5 rullningar morlock? I nuläget klarar jag bara 4. Måste man landa på fartplattan samtidigt som man får rullningsboosten för att klara av den 5e? (Den tredje om man räknar i ordning, där banan smalnar av efter de tre fartplattorna)
Postad 29 October 2008 - 11:30
Postad 29 October 2008 - 15:45
hehe är rädd att grid 8 kommer ta lika lång tid som dom andra 7 tillsammans
elite avvaktar jag lite med, fixar gulden först...
Precis, det går ruskigt långsamt. Nästan det som gör det så frustrerande när man missar någon rullning.
Kör du med 4 eller 5 rullningar morlock? I nuläget klarar jag bara 4. Måste man landa på fartplattan samtidigt som man får rullningsboosten för att klara av den 5e? (Den tredje om man räknar i ordning, där banan smalnar av efter de tre fartplattorna)
jag tror han kör på 5 faktiskt men det ska funka utan den (3e) man måste landa på bostplattan med rollbost för att få ett lyft där tror inte ens jag ska försöka på det ska gå att karva bort 17 hundradelar på min tid ändå
Redigerat av kerren, 29 October 2008 - 15:46.
Postad 29 October 2008 - 15:50
Postad 29 October 2008 - 16:01
Nä jag kör på 4 rullningar. Den femte är för svår att få in i. Det ska ju räcka har du sagt så jag satsar på det.
haha det är bra att du litar på mig
Postad 29 October 2008 - 16:17
hehe då håller jag mig till dom 4 och försöker hitta den perfekta linjen iställetjag tror han kör på 5 faktiskt men det ska funka utan den (3e) man måste landa på bostplattan med rollbost för att få ett lyft där tror inte ens jag ska försöka på det ska gå att karva bort 17 hundradelar på min tid ändå
EDIT1:
You and me, bothLigger klart före min tid på 31.11 flera gånger men misslyckas alltid med rullningen upp på bron då.
EDIT2:
hmm det var överraskande lätt att fixa gulden nu, har tagit flera med bred marginal. Bara 3 stycken kvar till trofen nuhehe är rädd att grid 8 kommer ta lika lång tid som dom andra 7 tillsammans
elite avvaktar jag lite med, fixar gulden först...
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 30 October 2008 - 09:02.
Postad 02 November 2008 - 16:16
Har nu fixat guld i alla lopp i kampanjläget förutom 1: Tidsutmaning Vineta K Phantom i sista griden. Det känns näst intill hopplöst. Har nött banan LÄNGE och som bäst kört på 1.45.05 men måste ner till 1.44.
Är det någon som har några bra tips? Ni som klarat det, använder ni rullningar i detta loppet? Jag tycker det är svårt att hinna med och ofta hamnar jag i väggarna om jag försöker.
Finns det något extra bra ställe att använda boosten? På lägre hastigheter har jag använt den på guppen i slutet för att få in en rullning men på Phantom är det inte helt enkelt att lyckas med detta.
Postad 02 November 2008 - 16:52
Vilket spel, alltså... Frustrerande men samtidigt otroligt roligt och beroendeframkallande.
Har nu fixat guld i alla lopp i kampanjläget förutom 1: Tidsutmaning Vineta K Phantom i sista griden. Det känns näst intill hopplöst. Har nött banan LÄNGE och som bäst kört på 1.45.05 men måste ner till 1.44.
Är det någon som har några bra tips? Ni som klarat det, använder ni rullningar i detta loppet? Jag tycker det är svårt att hinna med och ofta hamnar jag i väggarna om jag försöker.
Finns det något extra bra ställe att använda boosten? På lägre hastigheter har jag använt den på guppen i slutet för att få in en rullning men på Phantom är det inte helt enkelt att lyckas med detta.
använd bosten på sista rakan vid det lilla guppet så du får ett lyft där så kan du göra en roll sen är det bara att köra på resten av banan
Postad 02 November 2008 - 17:23
Börjar även närma mig 75 zoner nu, kommer till 60 problem, men sen tar det stopp.
Redigerat av CBR, 02 November 2008 - 17:23.
Postad 02 November 2008 - 19:44
Lätt den banan jag spenderat mest tid på för att fixa guld, väldigt frustrarande när man hamnar utanför banan när man boostar över guppet på sista upploppet. Men det gick till slut, med bred marginal dessutom (ca 1.43.30).Har nu fixat guld i alla lopp i kampanjläget förutom 1: Tidsutmaning Vineta K Phantom i sista griden. Det känns näst intill hopplöst. Har nött banan LÄNGE och som bäst kört på 1.45.05 men måste ner till 1.44.
Så nu blir det väl till att försöka på Svår kampanjlegend
Postad 03 November 2008 - 12:45
Jag föreslår onsdag kväll 21.00, skulle det kunna funka? Jag kan skicka ett meddelande via PSN till er som skrivit upp er så kan ni ju meddela mig om det funkar eller inte.
Postad 03 November 2008 - 15:43
funkar för mig men du kan få skicka meddelande på psn ändåSka flytta hem PS3an till mig nu idag alt. imorgon så nu kommer jag ha lite bättre koll på när jag kan spela och när jag inte kan. Så ska vi göra ett nytt försök på Bling-loppet?
![]()
Jag föreslår onsdag kväll 21.00, skulle det kunna funka? Jag kan skicka ett meddelande via PSN till er som skrivit upp er så kan ni ju meddela mig om det funkar eller inte.
Postad 03 November 2008 - 19:55
Lätt den banan jag spenderat mest tid på för att fixa guld, väldigt frustrarande när man hamnar utanför banan när man boostar över guppet på sista upploppet. Men det gick till slut, med bred marginal dessutom (ca 1.43.30).
Så nu blir det väl till att försöka på Svår kampanjlegend
Nu ska jag på det igen... Får se om man är nöjd eller ett mentalt vrak om någon timme.
Edit: Nöjd..
Redigerat av LanceUppercut, 03 November 2008 - 21:16.
Postad 04 November 2008 - 18:54
Postad 04 November 2008 - 19:44
Och gjorde lite försök på Zico i helgen, inte spelat på ett tag men lyckades iaf fixa 4 rolls, dock bara 31:18. :/
Redigerat av Ghorun, 04 November 2008 - 19:53.
Postad 04 November 2008 - 20:24
Synd, får se hur många vi kan skrapa ihop då, för min del skulle jag kunna vara online under en längre tid men jag förstår om inte alla kan vara det.Kan nog inte vid 21 på onsdag tyvärr. Troligtvis inte fri förens lite senare, men ska göra mitt bästa.
Och gjorde lite försök på Zico i helgen, inte spelat på ett tag men lyckades iaf fixa 4 rolls, dock bara 31:18. :/
EDIT: Ska vi sätta 22.00 som en reservtid?
Vadå bara 31:18?
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 04 November 2008 - 22:22.
Postad 05 November 2008 - 21:15
jag skapar ett spel igen klockan 22 men jag misstänker att vi inte kommer vara 8 då heller.
Postad 05 November 2008 - 21:39
TACK ALLA SOM INTE VAR ONLINE
Istället för att köra för Bling-trofen så satte jag mig med Slå Zico, och vad tror ni händer? Efter 26 mer eller mindre misslyckade varv med missade rullningar både här och där, och med en bästa tid, för denna sessionen, på 31,84 och bästa tid totalt på 31,35 så får jag allt att stämma. Fartplattorna, rullningarna, linjen och vips så har jag 30,81 som bästa tid
Tordde inte det var sant.
Stabilt, GhorunOch jag lyckades inte vara upptagen och allt.
Postad 05 November 2008 - 21:43
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TACK ALLA SOM INTE VAR ONLINE
Istället för att köra för Bling-trofen så satte jag mig med Slå Zico, och vad tror ni händer? Efter 26 mer eller mindre misslyckade varv med missade rullningar både här och där, och med en bästa tid, för denna sessionen, på 31,84 och bästa tid totalt på 31,35 så får jag allt att stämma. Fartplattorna, rullningarna, linjen och vips så har jag 30,81 som bästa tid
Tordde inte det var sant.
Stabilt, Ghorun
grattis
jag lyckades somna på soffan men är inne för andra försöket iaf
Postad 05 November 2008 - 22:54
Postad 05 November 2008 - 23:10
Postad 06 November 2008 - 12:19
TackarGrattis Rangwald! Jag kommer nog aldrig fixa den där trofén känner jag.
Det tror jag nog att du klarar, du är ju bättre än mig
Postad 06 November 2008 - 22:39
Postad 10 November 2008 - 10:29
Postad 10 November 2008 - 10:43
Vad är det för idiot som har kommit på att banan ska bli svart mellan zon 43 och 50?? spelar ju ingen roll hur bra det har gått tidigare eftersom man fan inte kan se var kanterna är när man kommer dit...värdelöst
Oroa dig inte, den blir ännu svartare när man kommer till 60 >D
Postad 10 November 2008 - 11:24
Hehe det är sant, men har för mig att man kan se kanterna då iaf. På 42-50 så smälter ju allt ihop till en enda "massa" känns det som. Men jag kan ha fel om 60+ eftersom jag inte vart där tillräckligt mkt för att ha memorerat denOroa dig inte, den blir ännu svartare när man kommer till 60 >D
Postad 10 November 2008 - 12:54
Postad 10 November 2008 - 13:01
GRATTISIbland har man tur, precis när det gick över till 75 zoner krockade jag
De sista zonerna var rejält svettiga, men nu har jag den.
Postad 10 November 2008 - 13:02
Grattis, riktigt bra jobbat! ^^Ibland har man tur, precis när det gick över till 75 zoner krockade jag
De sista zonerna var rejält svettiga, men nu har jag den.
Postad 08 December 2008 - 09:26
Postad 08 December 2008 - 09:38
Tja! Skulle vilja fråga om det finns någon av er som kan ge mig ett save? Mitt spel fryser vid Varningen i början av spelet, så jag har aldrig fått det att funka.. Men om jag har ett save kanske jag kan komma förbi det... Vore jäkligt shysst om nån kunde mejla det.....
Hur mailar man sitt save då? Du kan få mitt, om jag vet hur man gör
Postad 08 December 2008 - 09:42
Exakt hur vet jag inte, men det ska gå.....
Postad 08 December 2008 - 10:47
Tja! Du borde kunna lägga över det på ett USB-minne...Och sedan skicak till min mejl [email protected]
Jag gör ett försök under dan
Postad 08 December 2008 - 11:39
Tja! Du borde kunna lägga över det på ett USB-minne...Och sedan skicak till min mejl [email protected]
You got mail...
Postad 20 December 2008 - 16:23
Good news for WipEout fans…
The gaming legend is back; now, feel the rush for free. Download WipEout HD Trial Version for PLAYSTATION®3 from PlayStation®Store and race a full track at 600kph for free. Can you handle the future of racing?
London, 19th December 2009 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that it would release the free WipEout®HD Trial Version on December 24th, available on PlayStation®Store. Since WipEout® rocketed into High Definition this September on PlayStation®Network it has taken the gaming world by storm. Featuring a selection of the best tracks from the iconic franchise remastered in stunning HD with a pumping soundtrack delivered in Dolby 5.1, WipEout®HD for PLAYSTATION®3 (PS3™) is the fastest – and fastest-selling – PlayStation Network title to date. This November, it became PlayStation Network’s top-selling global download; SCEE is offering consumers the chance to sample the game for free with the WipEout HD Trial Version.
A free download from PlayStation Network, WipEout HD Trial Version will give consumers a complete track from the game to race at 600kph, delivered in 1080p High Definition. Strap yourself into an anti-gravity ship and speed into the thick of the action in a mix of racing, combat and pumping electronic music. You can go for all-out speed or for the blast-em-up approach – or a mixture of both. Play as many times as you like; then when the race is over, you’ll be given a preview of all of the tracks in the game – as well as a direct link to PlayStation Store, where you can unlock the full game for a reduced price until January 8th 2009.
Unlock the full game for a full range of modes, ships and tracks to be raced alone, with friends or online. Recent enhancements to the single-player and multi-player modes have made the game that’s achieved an average review score of 87 per cent even better! With Mag-Strips that help your ship grip the track, as well as classic race features including white-knuckle loops and stomach-churning vertical drops, you’ll feel the adrenaline pumping. Tilt and swerve your way to victory with the DUALSHOCK®3 Wireless Controller, racing up to eight players at once on PlayStation Network to the tunes of a thumping electronica soundtrack featuring Stanton Warriors, Optical and seminal electro pioneers Kraftwerk.
Are you ready to race? WipEout HD Trial Version is available to download for free from PlayStation Store on December 24th.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
248 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?