Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC HD2 *

2913 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC HD2 (Mobiltelefoner) 6 8.739998 (49) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 25 November 2009 - 18:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Coolt :blink:

Postad 25 November 2009 - 18:47

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

aa jag har gjort det, det står prel levdatum 20091130.. verkar vara slut för tillfället.. Grattis till din!

Vet du om den finns ute i någon butik just nu? jag får inte fram något riktigt lev datum till någon butik. Olika överallt, o vissa har inga datum alls.. :S

Det stod det för mig med, men jag var tydligen lite före i kön :blink:

Vet inte om de finns ute i butik. Bor ganska långt upp i vårat avlånga land så..

Postad 25 November 2009 - 18:50

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

jag gjorde lite "tester" om man nu kan kalla de för det :blink:

http://forum.xda-dev...d...638&page=30

Riktigt grymt! :( Av ren nyfikenhet, vad menas med N support?

Postad 25 November 2009 - 19:42

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har du en trådlös router med 802.11n så kan du med en dator mer trådlöst nätverkskort som stödjer N komma upp i högre fart än med tidigare standard

G ligger väl på 54 Mbit/s
N 100+

Vill du lära dig mer googla :-)

Postad 25 November 2009 - 21:03

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Har du en trådlös router med 802.11n så kan du med en dator mer trådlöst nätverkskort som stödjer N komma upp i högre fart än med tidigare standard

G ligger väl på 54 Mbit/s
N 100+

Vill du lära dig mer googla :-)

Tackar! Borde ha googlat på det istället för att "spamma" :blink:

Postad 25 November 2009 - 21:03

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Har ett Konstigt problem. Jag skickar ett sms och sen kommer det fram flera timmar senare och resulterar i ett sms-bombademang. Det roliga är att jag kan skicka sms som kommer fram direkt när jag startat om moilen. Det är likadant med msn och väder och sånt också. Det slutar fungera efter ett tag och fungerar skitbra efter att man startat om telefonen. Nån mer än jag som upplever detta?

Postad 25 November 2009 - 21:06

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Iphone 3GS?

Tror INGEN mobils originalheadset är speciellt bra.Jag brukar lämna mina oöppnade när jag köper ny mobil.
Inte ens SE försök att ha inear som original funkade ju inte heller så bra.

// ALDRIG iPhone!!!!!!!! Hate that shit.. min iPhone 3g du! den har ja lust att köra över me bil 34 gånger!

edit: Mailar några som haft både omnia HD och HTC HD2 i sina händer :blink:

Btw... vet ej ditt användarnamn.. Men du med både Omnia HD och HTC HD2 på detta forumet (du har skrivit här)..
Snälla förklara vilken du hade tat som media telefon.. och motivera gärna! :(

Tack på förhand!

Edit 2: ska omnia 2 vara såhär seg kan den slänga sig i väggen! http://www.youtube.c...h?v=7iedIijyuuI

Redigerat av Zapust, 25 November 2009 - 21:36.

Postad 25 November 2009 - 21:52

br3nt
  • br3nt
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Har ett Konstigt problem. Jag skickar ett sms och sen kommer det fram flera timmar senare och resulterar i ett sms-bombademang. Det roliga är att jag kan skicka sms som kommer fram direkt när jag startat om moilen. Det är likadant med msn och väder och sånt också. Det slutar fungera efter ett tag och fungerar skitbra efter att man startat om telefonen. Nån mer än jag som upplever detta?

jag har inte själv märkt av det (bara dåliga högtalare/batteri/kamera med fin rosa i mitten), men bra många andra har detta problem över hela världen... ring till HTC och maila, klaga på detta så de får ut en patch/fix.
får man fråga om du har ett 3g sim-kort eller ett gammalt? hjälpte tydligen någon som hade vodafone att få ett nytt simkort

:blink:

ska dra in till Anovo och hoppas de kan byta ut mobilen imorrn, håll tummarna!

Postad 25 November 2009 - 21:55

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

jag har inte själv märkt av det (bara dåliga högtalare/batteri/kamera med fin rosa i mitten), men bra många andra har detta problem över hela världen... ring till HTC och maila, klaga på detta så de får ut en patch/fix.
får man fråga om du har ett 3g sim-kort eller ett gammalt? hjälpte tydligen någon som hade vodafone att få ett nytt simkort

Varför ska du byta den? :(

Postad 25 November 2009 - 22:19

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Har ett nytt simkort från tele2 som är ett 3g kort. Kanske ska ringa och fråga efter ett nytt?

Postad 25 November 2009 - 22:47

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Tyvärr samma här :/

Postad 25 November 2009 - 23:02

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Varför ska du byta den? :blink:

han kanske menar en ny men samma modell..

Postad 25 November 2009 - 23:19

Carnagel
  • Carnagel
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag vet att folk har skrivit att man inte kan köra svtplay i mobilen. Men i IE så kan man ju köra flash direkt. Borde det inte funka då?

Kan inte nån som har den testa. Vore grymt coolt!

Postad 25 November 2009 - 23:20

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

han kanske menar en ny men samma modell..

Men daah? så långt har antagligen min lilla halvbror åsso fattat.. Ja menar varför?
anledning till detta?

Postad 26 November 2009 - 02:45

malavan
  • malavan
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Nej det går inte spela up.

Postad 26 November 2009 - 08:38

mikeahlis
  • mikeahlis
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Grym telefon men finns irriterande buggar... Bland annat så kommer det upp utländska språk i vissa menyer... Någon annan som råkat ut för detta? Fix?

Postad 26 November 2009 - 09:36

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Jag har också detta problem. Blir nån rysk text eller nått.

Postad 26 November 2009 - 10:00

Fredrikkk
  • Fredrikkk
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Jag vet att folk har skrivit att man inte kan köra svtplay i mobilen. Men i IE så kan man ju köra flash direkt. Borde det inte funka då?

Kan inte nån som har den testa. Vore grymt coolt!

Har testat nu, med Opera. Valde Morden, sen inställningar, sen "spela upp i extern spelare", valde mediaplayer och då gick serien igång. MEN det hackar MYCKET. Sänkte kvalitén i mediaplayers meny, men det spelade ingen roll hackade lika mycket ändå. Skulle vilja testa med annan mediaspelare, att asx-filen öppnas med ett annat prog. Går det att göra så?

En fråga: kan någon tipsa om en bra gratis regeditor som fungerar med HD2:an ?

Postad 26 November 2009 - 11:04

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Har testat nu, med Opera. Valde Morden, sen inställningar, sen "spela upp i extern spelare", valde mediaplayer och då gick serien igång. MEN det hackar MYCKET. Sänkte kvalitén i mediaplayers meny, men det spelade ingen roll hackade lika mycket ändå. Skulle vilja testa med annan mediaspelare, att asx-filen öppnas med ett annat prog. Går det att göra så?

Google är bra :lol:

http://freewareppc.c...tryeditor.shtml

Den är poppis vet jag. Har själv använt den på min HD. Kanske är möjligt att ändra i reg så att den använder coreplayer istället.

Postad 26 November 2009 - 11:11

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Har suttit hela morgonen och letat efter det. Laddade först ner resco men den har begränsad användning då man inte såg alla register och så. Testade ett antal andra. Sen hittade jag PHM reg editor. Det är gratis.
http://www.phm.lu/do...D-2A4418802FD3}
Ta PocketPC2002.2003 ARM.

Sen finns även: http://www.mydigital...ket-pc-devices/

Det är så att du kan ändra registry i telefonen direkt i datorn. Mycket smidigt. Tryck bara tools och unlock registry så kan du köra sen.

Postad 26 November 2009 - 11:17

Fredrikkk
  • Fredrikkk
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Tack båda två, ska testa det ikväll.
Här är en länk med andra tips, om ni inte sett den.

http://forum.xda-dev...ad.php?t=583638

Postad 26 November 2009 - 12:19

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Tack båda två, ska testa det ikväll.
Här är en länk med andra tips, om ni inte sett den.

http://forum.xda-dev...ad.php?t=583638

Själv har jag Resco Explorer med Resco editor. Fingervänlig regeditor. Kan vara bra att ha en fingervänlig iom skärmen :lol: Kostar dock en liten slant, men det är det värt.

Postad 26 November 2009 - 12:22

htcdiamond
  • htcdiamond
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
Efter mer än en vecka med HD2, är ni nöjda? sj är jag supernöjd. Har ni märkt att skärmen reagerar med skinväskan man fick till?, va o jobba, hade smsat under jobbet o sen stoppa jag i den i väskan med skärmen tänd, den hade då ringt upp av sig sj och slösat lite av mina pengar :lol:

Postad 26 November 2009 - 13:01

Tyrant
  • Tyrant
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har haft luren i cirka 1,5 vecka nu och hunnit bekanta mig med den en del. Är över lag mkt nöjd med mitt köp men har några "minus";
- Skärmen känns extremt tryckkänslig emellanåt, tar ett bra tag att bara skicka ett kortfattat sms. Kan ju iof bero på ovanhet eftersom detta är den första touchscreen-luren man har. Tycker ofta telefonen får för sig att man touchar nån annan tangent än den man egentligen VILL.
- Att den envisas med att koppla upp sig mot internet, fast jag stängt av alla automtiska uppdateringar.
- Batteritiden.. vet att den kräver rätt mkt energi men att behöva ladda den minst en gång per dag känns lite klent.

Annars mkt nöjd som sagt! :lol:

Postad 26 November 2009 - 13:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
ceregeditor tycker jag är den bästa för då kopplar du till datorn och kan sitta vid datorn å hacka mobilen :lol:

http://ceregeditor.mdsoft.pl/

Postad 26 November 2009 - 14:36

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Hittade en Task Manager från X2:an på XDA. Misstänker att den inte är lika seg och kass som den från HTC. Ni kan ju pröva den och lämna en kommentar :lol:

http://forum.xda-dev...ad.php?t=589996

Postad 26 November 2009 - 15:25

davidguate
  • davidguate
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

ceregeditor tycker jag är den bästa för då kopplar du till datorn och kan sitta vid datorn å hacka mobilen :lol:

Tack för tipsen!

Postad 26 November 2009 - 15:42

Fredrikkk
  • Fredrikkk
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Ok, låter smidigt! Vilket "läge" ska jag välja när jag kopplar telefonen till datorn? Lagring, usb-läge etc..? Måste man ha igång active sync för att det ska fungera?

Pratade med HTC support idag och de sa att dessa buggar kommer fixas i en fix som kommer i december, mer än det kunde han inte säga:

- rosa fläck i mitten när man använder kamera
- att en lampa lyser när man är under 20% av batterikapaciteten
- vissa har en linje i mitten av skärmen i vissa applikationer
- ej går att fylla i ägarinformation
- navipanel - panelmode, ex. ladda och hörlurar samtidigt
- bluetooth uppdatering
- knaster i högtalaren då och då

Jag la till att volymen är för hög i början av utgående samtal. Men det var en nyhet för han, så det hinns väl inte med i decemberfixen. Det är den enda bugg jag märkt med min. Har ingen rosa fläck när jag använder kameran heller. Bra att de fixar buggar snabbt i alla fall

Är riktigt nöjd med min. Synd bara att batteriet inte är så bra.

Postad 26 November 2009 - 16:14

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Ok, låter smidigt! Vilket "läge" ska jag välja när jag kopplar telefonen till datorn? Lagring, usb-läge etc..? Måste man ha igång active sync för att det ska fungera?

Pratade med HTC support idag och de sa att dessa buggar kommer fixas i en fix som kommer i december, mer än det kunde han inte säga:

- rosa fläck i mitten när man använder kamera
- att en lampa lyser när man är under 20% av batterikapaciteten
- vissa har en linje i mitten av skärmen i vissa applikationer
- ej går att fylla i ägarinformation
- navipanel - panelmode, ex. ladda och hörlurar samtidigt
- bluetooth uppdatering
- knaster i högtalaren då och då

Jag la till att volymen är för hög i början av utgående samtal. Men det var en nyhet för han, så det hinns väl inte med i decemberfixen. Det är den enda bugg jag märkt med min. Har ingen rosa fläck när jag använder kameran heller. Bra att de fixar buggar snabbt i alla fall

Är riktigt nöjd med min. Synd bara att batteriet inte är så bra.

Kanske kommer en rom update iom att det är så mkt som måste fixas :lol: Hope so...

Postad 26 November 2009 - 17:38

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
En fråga om YouTube-programmet. Kan man sortera filmerna efter "senast uplagda"?

Postad 27 November 2009 - 08:09

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Min första bugg hittad!!! När spelaren byter låt och man har på ljudförstärkaren så lägger den av vid nästa låt... hööööögst irriterande...

Postad 27 November 2009 - 08:58

Tyrant
  • Tyrant
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
En annan fråga:
När man pausar i musikspelaren och sedan går tillbaka senare för att fortsätta lyssna har låten börjat om från början igen. Kan man inte ha spelaren "i bakgrunden" så att man kan fortsätta lyssna igen?

Postad 27 November 2009 - 11:32

joesoes
  • joesoes
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Fick precis min.. Men den säger bara SIM-kortsstatus och kontrollerar.. Den tickar på och kommer ingenstans tycker jag. Någon som har samma sak. Är det fullt normalt?

edit: jag kan inte installera apps. ej betrott certfikat säger den?

Redigerat av barbapappa_86, 27 November 2009 - 13:26.

Postad 27 November 2009 - 21:10

Tocator
  • Tocator
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Hur ser det ut med vettiga program till HTC HD2?

Windows Mobile är ju snuskigt stort, men jag tycker det verkar väldigt dåligt med svenska program. Ifall man ser till iPhone, eller till och med Android har det ju kommit en hel del program som Blocket, SF Bio, program för lokaltrafik, osv. Allt sånt där som man inte kan få av utländska programmerare. Hur ser det ut i Sverige? Finns det några programmerare för WM?

Redigerat av Tocator, 27 November 2009 - 21:11.

Postad 28 November 2009 - 14:03

Unregisteredda5fc7f7
  • Unregisteredda5fc7f7
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hejsan alla!

Jag är lite nybörjare, men jag har ett par frågor.

Hur installerar jag ett svenskt tangentbord, alltså hur rent tekniskt?

Jag vet inte om jag har fått ett måndagsex för min hd2:a fungerar bara när den känner för det. Marketplace fungerar inte och kör jag inte med trådlöst så fungerar inte internet alls. Är den inte kompatibel med kontantkort, jag har parlino.

Mvh // C

Hittat en till bugg by the way: Om man har skickat ett sms och är i horisontellt läge och sen trycker på "hemknappen" så laggar telefonen och låser sig några sekunder innan den fattar vad som händer.

Redigerat av Unregisteredda5fc7f7, 28 November 2009 - 15:05.

Postad 28 November 2009 - 16:58

davidguate
  • davidguate
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Hejsan alla!

Jag är lite nybörjare, men jag har ett par frågor.

Hur installerar jag ett svenskt tangentbord, alltså hur rent tekniskt?

Jag vet inte om jag har fått ett måndagsex för min hd2:a fungerar bara när den känner för det. Marketplace fungerar inte och kör jag inte med trådlöst så fungerar inte internet alls. Är den inte kompatibel med kontantkort, jag har parlino.

Mvh // C

Hittat en till bugg by the way: Om man har skickat ett sms och är i horisontellt läge och sen trycker på "hemknappen" så laggar telefonen och låser sig några sekunder innan den fattar vad som händer.

Min fungerar perfekt via wifi, den kör allt via trådlöss. Bugen du berättar om finns inte på min.

Postad 28 November 2009 - 18:15

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Ja nu börjar buggarna ramla in tyvärr :/
min kör Opera & IE på WiFi men inte MSN (iof har MSN varit cp på alla mina tre WM telefoner) sen har telefon börjat lagga nått sjukt..skrolla Sense laggar..skrolla webbsidor laggar..skriva på tangentbordet laggar... och om jag laddar telefonen och startar om den medans laddkabeln är i så vägrar den starta..måste ur med kabeln & batteriet innan den startar..blir inlämning igen då...att man aldrig kan få en telefon som funkar.

Redigerat av zhogun, 28 November 2009 - 18:17.

Postad 28 November 2009 - 18:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fredrikkk

Stoppa i sladden å låt den synca>starta ceregeditor>tryck connection>connect eller F1
tools>unlock registry

Redigerat av moparman, 28 November 2009 - 18:25.

Postad 28 November 2009 - 20:07

Unregisteredda5fc7f7
  • Unregisteredda5fc7f7
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hur ska jag göra för att komma ut på internet utan att ha en trådlös anslutning?

Postad 28 November 2009 - 21:23

htcdiamond
  • htcdiamond
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
när man ska skriva sms så ska man peka på ett text där det står tryck här för att skriva text, grejjen är att den inte reagerar alltid när man pekar på d, ibland måste jag peka flera gågner innan den reagerar, nån annan som har det så?

Postad 28 November 2009 - 22:58

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Japp samma här med det OCKSÅ

Sen släcks inte displayen när jag pratar i telen... vilket slutar med parkerade eller avslutade samtal hela tiden lol

Postad 28 November 2009 - 23:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hmm..Låter lite buggigt :)

hur är det på xda fronten ?

Finns de nån hard spl så ni kan flasha in nån fin hemmakokad rom så ni slipper vänta på HTC ?

Postad 29 November 2009 - 01:17

ZeXaR
  • ZeXaR
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

när man ska skriva sms så ska man peka på ett text där det står tryck här för att skriva text, grejjen är att den inte reagerar alltid när man pekar på d, ibland måste jag peka flera gågner innan den reagerar, nån annan som har det så?

Det verkar vara så att ju större sms-historik man har desto segare blir det. man måste vänta tills den laddat hela sms-historiken innan den reagerar. Detta måste de fixa snabbt, under tiden får man antingen vänta eller rensa sms-historiken.

Postad 29 November 2009 - 05:51

davidguate
  • davidguate
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Hur ser det ut med vettiga program till HTC HD2?

Windows Mobile är ju snuskigt stort, men jag tycker det verkar väldigt dåligt med svenska program. Ifall man ser till iPhone, eller till och med Android har det ju kommit en hel del program som Blocket, SF Bio, program för lokaltrafik, osv. Allt sånt där som man inte kan få av utländska programmerare. Hur ser det ut i Sverige? Finns det några programmerare för WM?

Det är lite brist på sånt på wm. Marketplace har en Nordea app.

Ja nu börjar buggarna ramla in tyvärr :/
min kör Opera & IE på WiFi men inte MSN (iof har MSN varit cp på alla mina tre WM telefoner) sen har telefon börjat lagga nått sjukt..skrolla Sense laggar..skrolla webbsidor laggar..skriva på tangentbordet laggar... och om jag laddar telefonen och startar om den medans laddkabeln är i så vägrar den starta..måste ur med kabeln & batteriet innan den startar..blir inlämning igen då...att man aldrig kan få en telefon som funkar.

Mi kör allt via wifi och den startar om med laddkabeln i perfekt.

Hur ska jag göra för att komma ut på internet utan att ha en trådlös anslutning?

Den ska anslutas automatisk till internet om du startar webbläsaren eller en app som kräver internet.

Postad 29 November 2009 - 10:05

Unregisteredda5fc7f7
  • Unregisteredda5fc7f7
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Det är lite brist på sånt på wm. Marketplace har en Nordea app.

Mi kör allt via wifi och den startar om med laddkabeln i perfekt.

Den ska anslutas automatisk till internet om du startar webbläsaren eller en app som kräver internet.

Men det gör den inte. Hur ska man fixa det då?

Postad 29 November 2009 - 10:40

davidguate
  • davidguate
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Men det gör den inte. Hur ska man fixa det då?

Inställningar/ anslutnininställningar

Postad 29 November 2009 - 10:56

Unregisteredda5fc7f7
  • Unregisteredda5fc7f7
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag har redan varit där och kollat men den vägrar att ansluta till något förutom trådlöst nätverk.

Postad 29 November 2009 - 12:47

SimonZ
  • SimonZ
  • Forumräv

• 574 inlägg
  • 0
Hmm, jag har observerat denna och X10-tråden ett bra tag nu, och nu på slutet tycker jag det börjar luta över åt X10. Det verkar som problemen folk upplevt med WM fortfarande finns kvar. Buggigt och segt. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tycker Android verkar snabbare och stabilare som det ser ut nu.

EDIT: Jag är alltså spekulant till någon av dessa två mobilerna och avvaktar reviews från Svenska forum.

Redigerat av SimonZ, 29 November 2009 - 12:48.

Postad 29 November 2009 - 13:24

Carnagel
  • Carnagel
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Var finns nordea appen? Söker på marketplace (på PC) men hittar den inte...

Postad 29 November 2009 - 17:20

davidguate
  • davidguate
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Var finns nordea appen? Söker på marketplace (på PC) men hittar den inte...

Bifogad fil(er)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.