+1 på den! Grymt skön bössa!A-91 som engineer riktigt bra
Måste lägga till angående vapen att levla: F2000 som Assault. Testa och du förstår vad jag menar...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 02 December 2011 - 22:12 +1 på den! Grymt skön bössa! Måste lägga till angående vapen att levla: F2000 som Assault. Testa och du förstår vad jag menar... Postad 02 December 2011 - 22:20
F2000 (gärna med irnv) är riktigt grym. Supports M249 tycker jag även den är riktigt trevlig. Ingenjörens Scar-h uppfattar jag som riktigt trist efter nerfningen, men det kanske mest är psykiskt.
Postad 03 December 2011 - 15:45
Hi all,
We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time. It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update. The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time. The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads. Bugfixes: Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings Fixed stat references on several dogtags Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights Fixed the G17 Supressed Laser not working properly Added alternate HUD colors to help colorblinds Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider. Increased the Spawn protection radius on TDM Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting Fixed several crashes and increased general stability Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake. Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time Fixed a problem where you could get green flashes on screen You can now reassign cycle weapons Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed Balance Tweaks: Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired. Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges. Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range. Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo. Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec. Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec. Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA). Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots. Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed. Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills. Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast. Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles. Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets. Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns. Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles. Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range. Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod. Slightly increased the range of the 44magnum bullets. Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets. Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground. Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45. Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators. Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns. Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters. Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters. Increased the power of Stingers against Jets. Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased. Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon. Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode. Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic). Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies. Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts Redigerat av Unregistered0b87209e, 03 December 2011 - 15:45. Postad 04 December 2011 - 18:10
Gah vad trött man blir ibland....
Hade nyss min bästa och galnaste runda ever. Körde på Bazaar 16 player CQ som recon med UMPen och det har nog aldrig gått så bra nånsin. Hade samlat ihop 70 kills och 18.000 poäng och när det är 3 tickets kvar för motståndarlaget och vi är på väg att vinna blir jag kickad av admin utan nån orsak överhuvudtaget Sånt där beteende gör mig helt galen! Postad 04 December 2011 - 19:43
Irreterande! Reason? Postad 04 December 2011 - 20:33
None whatsoever....
Admin ville väl inte låta mig få den äran eller nåt- Postad 04 December 2011 - 21:26
"Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators."
Det där känns något OP, tycker den har lång range som det är nu. Ska bli spännande och se om man kan äga upp allt i luftrummet nu också och inte bara markmål med den här buffen. "Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals" Jaaa! Äntligen kommer det bli roligt att flyga på den här banan! "Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground." I approve of this! Verkar bli en grym patch överlag. Postad 05 December 2011 - 10:27
Back to Karkand släpps den 13 December på PC.
Redigerat av Unregisteredafc8f69d, 05 December 2011 - 10:28. Postad 05 December 2011 - 20:24 Det där är t.o.m snäppet värre än high ticket servrar som crashar när det är 50 tickets kvar, speciellt för att det bara är någon liten dum unge som vill jävlas. Tacka vet jag bra communities med mogna admins. Inte speciellt, Soflam är rätt underused, så kanske kan börja använda AtG missiles på flyget igen snart istället för rocket pods. Vad gäller Noshaha canals, trist, ska ju vara lite sport ju. Höjden var tillrcäkligt för att kunna flyga med heli'n, byta till gunner, köra tv-missile, byta tillbaka. Räckte gott till för flyget också, även om rocket pods blev lite knappt om tid ibland. Postad 05 December 2011 - 21:27
Tack nasty för att du tabbade ur så att CO-OP hängde sig och vi missade 160000 poäng.
Postad 05 December 2011 - 22:48 Pratar om Soflam i tanken. Om det går att containa ett helt lag i 64-conquest på Firestorm med den är den rätt så kraftig redan som den är, men jag har inget emot att den blir bättre som sagt. Ska bli intressant att se om det kommer bli lättare att sänka flygplan med den. Som det är nu har den något för kort range för det. No shit att det gick bra att flyga heli på Noshar. Nu var det främst flygplanen jag menade. Postad 06 December 2011 - 01:08
Spelar ju ingen roll, nästan inga servrar rullar ju alla banor på 64p längre, och dom som gör det är tomma... alla vill sitta och nöta på två banor verkar det som. Värdelöst Postad 06 December 2011 - 03:52
Vi (jag, nastycrew, distantholler, leftbracket) är inne på fulla 64-servers varje dag där de kör alla maps, finns minst 20st som kör alla maps mellan 20:00-00:00. Postad 06 December 2011 - 06:35 B2K lär nog ändra på ett och annat. Postad 06 December 2011 - 09:28
Webhallens 64p Conquest large servrar, (har för mig det är 3 stycken) är alltid fulla, och har full mapprotation. Prova där. Tror det är 01, 09 och 11 som är servrarna med mapprotation. /P Postad 06 December 2011 - 10:02
Går ju fan inte att spela tex Metro med 64 spelare ändå,ligger ju folk med rpg eller extended mag matande spawnkillers.. Blir tokig när man just hinner se världen i 3 sekunder för att sen få en rpg i huvudet...
Postad 06 December 2011 - 10:49
Smaken är som baken antar jag. Själv föredrar jag en runda Metro emellanåt med allt kaos som den banan innebär med 64p framför att rulla runt på Caspian border och Operation Firestorm som alla servrar verkar göra nu. Kartbyte förnöjjer! Postad 06 December 2011 - 10:52 Det är vad de säger till fångarna på Guantanamo innan de tvingar dem spela på en 64-pers 1000 Ticket Metro Only-server. Postad 06 December 2011 - 19:17 Det var flygplanen jag syftade på i sista meningen också. Jag har inga problem alls att både attackera ground och enemy choppers på canals med f/18'en. Postad 08 December 2011 - 09:27 Hurra! Måste meddela gubbarna i plutonen. Postad 10 December 2011 - 20:10
Blir hyffsat less på att det är så ojämna lag alltjämt,när ska dom fixa detta... ?
Postad 13 December 2011 - 20:16
Funkar det att spela för er just nu ? Själv kan jag inte logga in på mitt origin-konto då mitt löse verkar vara fel.. IGEN! Inte går det att skicka ny till sin mail heller då allt som har med detta bara är ren skit.. Spelar inte ofta men dom få gånger på sistone jag planerat att spela är det något som felar känns det som!
Postad 13 December 2011 - 20:16
Nope Origin ligger nere...
Enligt Twitter är det maintenence för de problem vissa har haft med "missing content". Redigerat av masse70, 13 December 2011 - 20:17. Postad 13 December 2011 - 20:26
Skönt att höra nästan att flera är drabbade hehe.. Men segt segt då jag var sugen på att prova lite b2k maps. Hur upplever ni mapsen som testat det ?
Postad 13 December 2011 - 20:48
Här går man in och ska spela Karkand på kvällskvisten och så är hela skiten nere. Släppte de inte hela mappacket i förra patchen för att slippa sådant här?!?!?
Edit: Fick igång SP i alla fall så får väl prova på det för första gången. Redigerat av zxcv, 13 December 2011 - 21:05. Postad 13 December 2011 - 22:49
Fungerar för mig nu, försökte säkert 20 ggr, sen loggade den helt plötsligt in.
Postad 14 December 2011 - 01:38
Antagligen kukade origin ur då ToR släpptes idag också, men när man äntligen kom in var det gött som fan
Postad 14 December 2011 - 03:17 Ja troligtvis. EA hade kunnat undvika det helt om de hade struntat i att ps3 skulle ha expansionen en vecka tidigare. Hade alla fått det för en vecka sedan=inte samma belastning. Postad 15 December 2011 - 01:22
Dött det var här. Antar att alla sitter och spelar de nya kartorna.
Kommer bli svårt att gå tillbaka och spela de gamla kartorna när Karkand-kartorna är så mycket bättre. Känns som om cod-spelare/fanboys har designat metro, seine och bazaar, medan Dice på Bf2/1942-tiden tänkte helt annorlunda angående bandesign. Ser gärna fler bf2/1942/bc1-kartor i framtida map packs. Postad 16 December 2011 - 08:58
Dock besviken på Wake of Island, känns som flyg/pansar dominerar verkligen hela tiden.
Känns inte riktigt som den lever upp till 1942. Men jag är nöjd överlag ändå. Postad 16 December 2011 - 09:08
Själv anser jag att endast Sharqui lever upp till mina förväntningar på detta map-pack.
Det är den enda av de 4 som man direkt känner igen sig på och som känns hemtam. De andra är för ändrade för att känslan och gameplay ska kännas på rätt sätt. Postad 16 December 2011 - 09:54
Vad är det som är så ändrat på Strike at Karkand förrutom flaggorna/området på andra sidan vattnet?
Postad 16 December 2011 - 10:02
Jag menade mer hela känslan av att "känna igen sig". Men bara den detaljen på just Karkand du nämner är ju en major ändring och som vanligt har dom förminskat banorna. En utveckling jag tycker är mycket tråkig.
Även om vägar osv kan stämma är det så mycket annat som lagts till och ändrats så man trots allt har svårt att hitta och känna igen sig helt enkelt. Förutom på Sharqui. Sen har jag märkt och andra med mig att flaggor tas oehört mycket snabbare på dessa nya versioner av banorna än vad som varit förut. Måste betyda att dom sitter tätare. Det böljar oerhört fort även på Sharqui märkte jag igår. Postad 17 December 2011 - 01:44
Spelade ett antal matcher sqdm ikväll med tre polare. Trodde det inte innan men hade faktiskt riktigt roligt när vi samarbetade bra och krossade motståndet. Bara 2 vinster till, sen är det sista medic-vapnet mitt!
Postad 17 December 2011 - 08:49
Ja, tom roligare än när man spelade bf2 ju, hä hä Wake är jag besviken på, det va en favorit förr... nu är den väl ok, men inte mer... Varför har dom bantat ner banorna? Det är jag besviken på, även vanliga bf3 banorna... flagorna är nära varandra, och mindre banor... Postad 20 December 2011 - 04:53
Bara jag som tycker det är fast vehicle respawn på ALLA Karkand-servrar? Tom webhallens och de har inte haft så på deras vanliga servrar innan. Irriterande, förstör hela balansen mellan infanteri vs fordon.
Funderar på att lägga Bf3 på hyllan till Dice fixar så att man på något sätt kan filtrera bort fast spawn-servrar, eller patchar om det nu är en bug. Spela Skyrim eller Arkham istället, där får jag inte en tank i ansiktet 24/7 minuten efter jag just sprängt den. Redigerat av zxcv, 20 December 2011 - 04:53. Postad 20 December 2011 - 16:48
Haha, såg just en kul sak igår när jag kollade mina dog tags.
Tydligen har jag tagit denna från någon, nån annan som sett den eller har den? Titeln på den är "Mine" och refererar till en av de mest roliga och välgjorda BF2-spooffilmerna som gjordes när det begav sig. För er som ev inte sett den, se den. http://www.youtube.c...h?v=f6B_7ZRSwWg Kul att dom har denna koppling Postad 20 December 2011 - 22:42 Undrade vad tusan den där dogtagen refererade till, tack för klargörandet. Hittade den här jämförelsefilmen igår mellan bf2s banor och expansionspaketets: http://www.youtube.com/watch?v=iPnnLm2X2tI&hd=1 Redigerat av zxcv, 20 December 2011 - 22:59. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |