**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***
3171 svar till detta ämne
Postad 02 May 2011 - 08:40
AAABBB
-
AAABBB
-
Rookie
-
8 inlägg
Startade en tråd här som vi kan diskutera uppdateringar och utgivningscykler för alla tillverkare i. Så kan vi hålla oss till SGS2 i den här tråden i fortsättningen
Utmärkt för att generellt diskutera släpptider men om man vill informera/hålla sig informerad om Galaxy S3 finns det då ngn lämplig tråd eller ska vi avvakta tills ryktet är lite mer substantiellt och då starta en specifik tråd?
Postad 02 May 2011 - 09:05
crs
-
crs
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
sådär då har man beställt en galaxy s2 ifrån pc-city. får se när den kommer
Postad 02 May 2011 - 09:30
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Svar från kundcenter PC City på min fråga om hur tillförlitligt deras datum (2011-05-07) är: Det är dessvärre bara ett obekräftat datum. Som det ser ut just nu lutar det mer åt 12/5 men inte heller det är ett bekräftat datum utan kan komma att ändras.
Postad 02 May 2011 - 09:44
crs
-
crs
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
men **** också....... blir väl att avbeställa skiten och vänta tills den dyker upp i första bästa butik
Postad 02 May 2011 - 10:15
muSashiSF
-
muSashiSF
-
Rookie
-
9 inlägg
Nån admin får gärna rätta till mitt inlägg, har försökt men går inget vidare.. Själv fick jag följande svar alldeles nyss av PC CITY: Hej!
Samsung Galaxy ska komma in 4-5 maj och därefter kommer den att börja skickas ut. Det ser inte ut som att den är fullbokad, utan det ska gå bra att lägga nya ordrar.
Redigerat av BrittBastard, 02 May 2011 - 11:22.
Postad 02 May 2011 - 10:20
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
va ni e stressade då... Den som väntar på nått gott...
Postad 02 May 2011 - 10:37
ekke
-
ekke
-
Veteran
-
-
2466 inlägg
...väntar alltid för länge ...
Postad 02 May 2011 - 13:22
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Verkar som samsung e lite bakom flötet... Fick mejl idag att mitt datum är framflyttat till 25e maj...
Nu har min leverantör ändrat till 10/5...
Postad 02 May 2011 - 15:47
radx
-
radx
-
Användare
-
-
124 inlägg
Haha, roligt att läsa hur ivriga ni är
Hoppas Samsungen blir och är så grym som den ger sken av i alla recensioner som jag har sett. Ser verkligen ut som en ny superlur av Samsung. Det enda som jag själv retar mig lite på, och som dessutom är ytterst personligt, är designen. Jag tycker att SE Arc har jävligt mycket skönare design medans Samsungen ser ut som den vore skuren ur träd med en motorsåg. Lite tråkig design. Fast funktion och framtidshårdvara gör mitt val åtminstone mellan Arc och SGS2 rätt enkelt.
Förresten, nu va det ett bra tag sedan jag hade en Samsung (Senast va en i780 WM lur) men på den tiden så hade Samsung massa specialkontakter och skit för laddning och data. Idag är de väl inga konstigheter med detta hos Samsung va? Jag kan väl förvänta mig att kunna ladda min SGS2 via min redan inhandlade micro-USB sigkabel och reseladdare?
Redigerat av radx, 02 May 2011 - 15:48.
Postad 02 May 2011 - 15:48
Havsgetingen
-
Havsgetingen
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Att vänta till hösten, december eller kanske ännu senare för en mer kraftfull mobil tycker jag är lite onödigt. Galaxy S 2 kommer inte att vara den bästa mobilen för alltid, men det kommer ingen att vara, alltid kommer det nyare och bättre mobiler. En sak som är säker är att Galaxyn kommer att vara en av de bästa mobilerna för en lång tid framöver och vara en bra mobil även 2012.
Postad 02 May 2011 - 15:55
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
"Samsung Sverige Hej Marcus, Galaxy S II har säljstart 12 maj, så nu är väntan snart över! Titta gärna på vår nya sida för Galaxy S II: http://www.samsung.c...site/index.html "
Postad 02 May 2011 - 19:51
AAABBB
-
AAABBB
-
Rookie
-
8 inlägg
http://www.androidpi...msung-Galaxy-S2Good news for those who've been salivating over the Samsung Galaxy S2. The incredibly-smart phone (and potential iPhone obliterator), while not yet on the market, has already been rooted by XDA all-star champ Chainfire. Now you can run as many custom ROMS on the (imaginary, theoretical) phone as you want! The rooting process is similar to other Galaxy devices, but if you're a rooting newbie, you'll want to read the instructions closely. Looks like Samsung isn't interested in making life difficult for rooters: it is rootable in similar ways to LG and Sony Ericsson models. It's always nice when the root for a phone is released before the actual phone. Now you'll be able to do almost whatever you want with the S2's impressive 4.3" super AMOLED screen, 16 / 32 GB storage and 1GB of RAM when the phone is released.
Postad 02 May 2011 - 19:52
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Att vänta till hösten, december eller kanske ännu senare för en mer kraftfull mobil tycker jag är lite onödigt. Galaxy S 2 kommer inte att vara den bästa mobilen för alltid, men det kommer ingen att vara, alltid kommer det nyare och bättre mobiler. En sak som är säker är att Galaxyn kommer att vara en av de bästa mobilerna för en lång tid framöver och vara en bra mobil även 2012. 
jag håller med dig. detta eftersom det är ett så stort hopp mellan en och två processorer. helt plötsligt så har man dubblat uträkningskapaciteten, något som normalt sett sker väldigt sällan. efter sgs2 så kommer iaf jag att vänta med att köpa nytt till det kommer quad-core om två år
Postad 02 May 2011 - 20:06
AAABBB
-
AAABBB
-
Rookie
-
8 inlägg
http://galaxy-s2.com/?p=275"Samsung Galaxy S2 Tip: Step-by-step full guidelines for rooting, We show you how to Root the Dual core monster from Samsung. The Galaxy S2 has been rooted and we have easy instructions for you"
Postad 03 May 2011 - 07:14
batch
-
batch
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Verkar finnas på lager hos Elgiganten i Haparanda.
Postad 03 May 2011 - 13:03
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Hmm... Såg precis att Kies Air inte går att använda om man sitter på Mac, någon som vet hur man ska gå till väga för att synca etc om man inte har PC... Ett ganska stort problem anser jag, eller?
Postad 03 May 2011 - 13:36
James Bond
-
James Bond
-
Användare
-
-
145 inlägg
Hmm... Såg precis att Kies Air inte går att använda om man sitter på Mac, någon som vet hur man ska gå till väga för att synca etc om man inte har PC... Ett ganska stort problem anser jag, eller?
Jo det kan man tycka men ta upp det i ett Mac-forum, inte samsungs fel att apple e så trångsynta
Postad 03 May 2011 - 14:01
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jo det kan man tycka men ta upp det i ett Mac-forum, inte samsungs fel att apple e så trångsynta 
Mja, det funkar inte på Linux heller, vet inte om jag tycker att de utvecklarna är trångsynta, eller  Sen visste jag inte att detta var ett PC-forum, trodde det handlade om Galaxy S2, för övrigt är det ganska relevant att veta om man kan synca telefonen? En annan fundering, nån som känner till någon bra lösning till att streama exempelvis Spotify från Android till Stereon, helst inte via bluetooth pga räckvidden?
Postad 03 May 2011 - 14:36
Unregistered24038
-
Unregistered24038
-
Lärjunge
-
-
414 inlägg
Det skall bli intressant att testa "USB on the go", vill kunna koppla in systemkameran och ladda över bilder till telefonen. Perfekt för semestern för att smidigt dela med sig lite snygga foton.
Postad 03 May 2011 - 14:55
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Synca vad ?
Kalender och kontakter å mail syncas ju trådlöst.
Föra över musik/film borde väl gå över wlan ?
Postad 03 May 2011 - 15:01
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Jupp, precis vad jag menade, synca kontakter etc... Syncas trådlöst? Behöver man inte Air Kies till det?
Föra över film, musik etc förmodar jag att det borde gå att köra via USB, fast då jag aldrig ägt en Android så vet jag inte riktigt hur det funkar, finns det färdiga mappar för musik, film och foto på den när man kopplar upp den via USB?
Postad 03 May 2011 - 15:10
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Yepp syncas trådlöst till ditt gmailkonto.(över internet eller wlan)
Ändrar du på datorn i ditt gmail konto så syncas de automagiskt till mobilen.
Om jag nu inte fattat allt tokfel
Finns väl färdiga mappar men du kan ju slapa egna mappar på minneskortet och förmodligen på internminnet
Redigerat av moparman, 03 May 2011 - 15:13.
Postad 03 May 2011 - 15:14
Unregistered00068bcf
-
Unregistered00068bcf
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Det skall bli intressant att testa "USB on the go", vill kunna koppla in systemkameran och ladda över bilder till telefonen. Perfekt för semestern för att smidigt dela med sig lite snygga foton.
Någon som vet vad den stödjer för filsystem? Nokia N8 s usb hoast stödjer ju bara fat32, vilket jag anser är värdelöst. Iallafall jag har inget minne eller disk i fat32.
Postad 03 May 2011 - 15:19
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Funkar inte det mesta till Fat-32 ?
Så länge filerna är under 4gig ?
Postad 03 May 2011 - 15:31
Unregistered00068bcf
-
Unregistered00068bcf
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Funkar inte det mesta till Fat-32 ?
Så länge filerna är under 4gig ?
Jo, men då jag pysslar mycket med video i mkv osv . . . filer som är större än 4gb så har jag inget lagringsmedia som är i fat32. Men om ni går och köper en disk på 1TB eller 500 gb, har ni dom då i fat32?
Postad 03 May 2011 - 16:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tycker det är korkat också men jag har för mig att det är för att Fat-32 funkar till både pc å mac å linux.
Skulle hela telefonen + internminnet ha EXT4 eller NTFS skulle det bli problem för en hel del användare.
Min N900 går att formatera till EXT3 eller om det var 4 men då går de inte att koppla in den i en windows dator.
Systemet i SGS2 ligger på EXT4 och internminnet på FAT32.
Edit
Men...Eftersom att SGS2 är rootad så kanske det finns möjlighet att på nått sätt formatera internminnet till EXT4 ?
Redigerat av moparman, 03 May 2011 - 16:09.
Postad 03 May 2011 - 17:30
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Paul O'briens intryck av SGS2: Hate to say it, but the general speed and responsiveness of the SGS II makes the O2X look a bit embarrassing. :-/
Postad 03 May 2011 - 17:34
ekke
-
ekke
-
Veteran
-
-
2466 inlägg
Paul O'briens intryck av SGS2:
Att det ska vara så stor skillnad till SGS2ans fördel är ltie konstigt. Bättre för oss som ska köpa SGS2 så klart  men iaf.
Postad 03 May 2011 - 17:36
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Att det ska vara så stor skillnad till SGS2ans fördel är ltie konstigt. Bättre för oss som ska köpa SGS2 så klart men iaf.
Av det lilla jag känt på O2X så var jag inte speciellt imponerad, möjligtvis visning av flash i webbläsaren men annars tyckte jag personligen inte att det var något speciellt över den telefonen. SGS2 springer ju cirklar runt O2X på istortsett allt.
Postad 03 May 2011 - 17:38
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tycker ju att en flashad LG utan massa bloatware borde va rätt snabb.. Men är de nån som vet hur en sån står sig mot SGS2 så är de väl Paul edit Full recension av phonearena ute nu http://www.phonearen...I-Review_id2728
Redigerat av moparman, 03 May 2011 - 18:02.
Postad 03 May 2011 - 18:31
Unregistered0417a23d
-
Unregistered0417a23d
-
Användare
-
-
179 inlägg
S2 har väl lånat lite från nästa Android-version? Kan vara det som gör den snabb.
Har ju ryktats om hårdvaruscrollning (a la iPhone), kanske har de implementerat det.
För mig som kört iPhone i ett och ett halvt år (3GS och 4) ser det åtminstone ut så.
Har inte sett någon annan Andoid med så iPhone-lik respons.
Postad 03 May 2011 - 18:33
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
S2 har väl lånat lite från nästa Android-version? Kan vara det som gör den snabb. Har ju ryktats om hårdvaruscrollning (a la iPhone), kanske har de implementerat det.
För mig som kört iPhone i ett och ett halvt år (3GS och 4) ser det åtminstone ut så.
Har inte sett någon annan Andoid med så iPhone-lik respons.
Det finns ingen GPU-accelerering i 2.3, den är helt enkelt rackarns snabb
Postad 03 May 2011 - 19:22
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
M3 skrev så här i sin recension
Enligt Samsung har man plockat en del av kommande Androidversioner för att kunna utnyttja båda kärnorna även i vanligt användande och inte bara spel.
Så vist de kanske ligger nå i det...Annars skulle den väl inte va så mycket rappare än LG 2X kanske
Postad 03 May 2011 - 19:34
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
M3 skrev så här i sin recension
Enligt Samsung har man plockat en del av kommande Androidversioner för att kunna utnyttja båda kärnorna även i vanligt användande och inte bara spel.
Så vist de kanske ligger nå i det...Annars skulle den väl inte va så mycket rappare än LG 2X kanske
Kommande? Det senaste som är släppt är 2.3.4! Det finns fortfarande ingen GPU-accelerering i 2.3.3 eller 2.3.4. Det kommer med Honeycomb 3.0, nu för tablets. De kan ju ha optimerat mjukvaran betydligt bättre än LG.
Postad 03 May 2011 - 19:59
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Kommande? Det senaste som är släppt är 2.3.4! Det finns fortfarande ingen GPU-accelerering i 2.3.3 eller 2.3.4. Det kommer med Honeycomb 3.0, nu för tablets.
De kan ju ha optimerat mjukvaran betydligt bättre än LG.
De kan ju ha fått nån eller några moduler från 2.4 som är på väg ut från google, lär väl dock dröja nåra månader till innan den är helt klar.
Postad 03 May 2011 - 20:31
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tja eftersom det står kommande så gissar jag att de tagit nått från just kommande versioner ..
Men vad vet jag inte...
Om det nu alls stämmer..
Litar inte överdrivet mycket på M3 om jag uttrycker det milt
Nu stod de ju inget om gpu accelerering utan bättre optimering av kärnorna
Postad 03 May 2011 - 21:20
yhrn
-
yhrn
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Tja eftersom det står kommande så gissar jag att de tagit nått från just kommande versioner .. Men vad vet jag inte...
Om det nu alls stämmer.. Litar inte överdrivet mycket på M3 om jag uttrycker det milt
Nu stod de ju inget om gpu accelerering utan bättre optimering av kärnorna
Jag tycker att det låter rimligt. Råder ju lite förvirring kring hur Google tänker göra med versionerna i framtiden, d.v.s. om det ska fortsätta vara separata spår för tablets och telefoner eller om det bara är tillfällgt. Men ett av de tydligaste ryktena kring nästa version av Android för mobiler (2.4, 3.X eller vad det nu blir) är att det ska vara mycket bättre optimerat för flerkärniga processorer. Samsung verkar ju för tillfället vara den tillverkare som Google jobbar närmast med så det känns ju rätt troligt att de fick tillgång till lite skojjiga saker i förväg.
Redigerat av yhrn, 03 May 2011 - 21:22.
Postad 03 May 2011 - 21:34
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Jag tycker att det låter rimligt. Råder ju lite förvirring kring hur Google tänker göra med versionerna i framtiden, d.v.s. om det ska fortsätta vara separata spår för tablets och telefoner eller om det bara är tillfällgt. Men ett av de tydligaste ryktena kring nästa version av Android för mobiler (2.4, 3.X eller vad det nu blir) är att det ska vara mycket bättre optimerat för flerkärniga processorer.
Samsung verkar ju för tillfället vara den tillverkare som Google jobbar närmast med så det känns ju rätt troligt att de fick tillgång till lite skojjiga saker i förväg.
Nått får antagligen google erbjuda för att tillverkare ska vilja tillverka en nexus, för trots allt går ju den luren in och konkurrerar med deras egen lur, det är ju inga jätteskillnader mellan nexus s och galaxy s, vänder sig till samma köpare.
Postad 04 May 2011 - 07:17
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Vad M# menar med kommande är ju inget att lägg alltför stor vikt vid. Det är precis som Aure skriver. Med "kommande" kan man ju mena "kommande till den specifika" telefonen, det betyder ju inte att det är en kommande Android-version som inte finns ute än. Tycker det verkar solklart vad Google har för strategi för kommande Android-versioner, det är att INTE ha 2 separata verisoner för tablets och mobiler. Deras kommande heter ju "Ice Cream Sandwich", som är tänkt för både mobiler och tablets. Finns dock, ännu, ej något verisonnummer satt på Ice Cream Sandwich. Vi får möjligen veta mer om detta på " Googles I/O Conference" som hålls 10-11/5. On Topic: LG Optimus Black vs. Galaxy S II and Xperia Arc... fight!Det enda fighten går ut på är att avgöra vilken som är tunnast.
Redigerat av BrittBastard, 04 May 2011 - 07:22.
Postad 04 May 2011 - 07:44
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Att google skulle ge ut specifik optimerad kod till en tillverkare, i detta fallet Samsung, låter helt osannolikt! Av den anledningen att övriga tillverkare skulle bli vansinniga och känna sig förfördelade.
I mina ögon är det förmodligen så att Samsung helt enkelt har en betydligt bättre optimerad kod och bättre hårdvara.
Postad 04 May 2011 - 08:19
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Att google skulle ge ut specifik optimerad kod till en tillverkare, i detta fallet Samsung, låter helt osannolikt! Av den anledningen att övriga tillverkare skulle bli vansinniga och känna sig förfördelade.
I mina ögon är det förmodligen så att Samsung helt enkelt har en betydligt bättre optimerad kod och bättre hårdvara.
Tror du missuppfattade mig, eller så var det jag som uttryckte mig klumpigt. Jag menade att alla Android-mobiler som är ute inte har den senaste Android-versionen som finns ute. Därför skrev jag "kommande till den specifika telefonen".
Postad 04 May 2011 - 08:23
ekke
-
ekke
-
Veteran
-
-
2466 inlägg
Vad M# menar med kommande är ju inget att lägg alltför stor vikt vid. Det är precis som Aure skriver. Med "kommande" kan man ju mena "kommande till den specifika" telefonen, det betyder ju inte att det är en kommande Android-version som inte finns ute än.
Tycker det verkar solklart vad Google har för strategi för kommande Android-versioner, det är att INTE ha 2 separata verisoner för tablets och mobiler. Deras kommande heter ju "Ice Cream Sandwich", som är tänkt för både mobiler och tablets. Finns dock, ännu, ej något verisonnummer satt på Ice Cream Sandwich.
Vi får möjligen veta mer om detta på "Googles I/O Conference" som hålls 10-11/5.
On Topic: LG Optimus Black vs. Galaxy S II and Xperia Arc... fight!
Det enda fighten går ut på är att avgöra vilken som är tunnast.
HAHA, engadget är ju lite lustiga  Gör en hel nyhet bara för att titta på tjockleken på tre mobiler , varav endast den ena inte redan varit uppe innan. Nu börjar jag bli lite otålig också, vill ha mobilen! Snart bara en vecka kvar nu!
Postad 04 May 2011 - 09:10
ekke
-
ekke
-
Veteran
-
-
2466 inlägg
Vilka operatörer har bra deals på SGS2 ? JAg tror att jag har hittat den bästa dealen just nu.
Då jag ringer för ca 200 300 kr via tele2 tog jag kompis pott 249, band upp mig i 18 månader och fick då telefonen för endast 3449Kr, inga andra avgifter tillkommer.
De har 348Kr i rabatt denna vecka, om man beställer via nätet.
Ringer man för mycket mer så har tre bra avtal där man får telefonen helt gratis.
Postad 04 May 2011 - 09:36
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Vilka operatörer har bra deals på SGS2 ? JAg tror att jag har hittat den bästa dealen just nu.
Då jag ringer för ca 200 300 kr via tele2 tog jag kompis pott 249, band upp mig i 18 månader och fick då telefonen för endast 3449Kr, inga andra avgifter tillkommer.
200 300:-? Dra mig baklänges!! Skämt åsido, för mig är datan viktigare än telefonsamtalen då jag har en annan telefon som jag ringer med. Därför kör jag med Telenor.
Postad 04 May 2011 - 09:52
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Verkar som att tillverkare redan har betor på 2.4 ice cream, bla SE skulle vara konstigt om inte samsung och de andra också fått ut dem då. Även om SE dementerade att det var 2.4 Verkar som att de iaf ett bra tag till kommer att ha separata os för mobiler och tablets, antagligen för att hålla nere storleken på os. men från och med 2.4 så kommer de antagligen att närma sig varandra. Här är en källa andra sidor skriver i princip samma sak. Och så var det tydligen viktigt att den inte heter ice ctream utan ice cream sandwich
Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 04 May 2011 - 09:54.
Postad 04 May 2011 - 10:11
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
En kille på swedroid beställde sin igår från GUM Mobile i UK och fick den idag med UPS express..5700 kr http://www.swedroid....ead.php?t=41284
Postad 04 May 2011 - 11:59
yhrn
-
yhrn
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Elgiganten har ändrat datum till den 12:e. PC City ligger kvar på den 7:e men det känns ju inte särskilt sannolikt.
Postad 04 May 2011 - 12:56
larralee
-
larralee
-
Rookie
-
6 inlägg
Hej funderar på en Galaxy S2 och jag undrar om nån vet hur lurarna som följer med telefonen är? Lurarna som följde med min HTC Desire har jag inte ens packat upp... Kommer jag att sakna Sense om jag byter till Samsung?
Postad 04 May 2011 - 13:37
ekke
-
ekke
-
Veteran
-
-
2466 inlägg
200 300:-? Dra mig baklänges!!
Skämt åsido, för mig är datan viktigare än telefonsamtalen då jag har en annan telefon som jag ringer med. Därför kör jag med Telenor.
Varför två mobiler ? Blir det lite onödigt dyrt?
Postad 04 May 2011 - 14:09
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Varför två mobiler ? Blir det lite onödigt dyrt?
Fast inte om jag själv bara betalar räkningen för den ena.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|