Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pappatråden

1230 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 November 2013 - 19:11

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Var på återbesök idag för att kontrollera att amningen kommit igång som den skall. Tyvärr hade han gått ner ytterligare i vikt :(
Jag har varit orolig, för han gör inte annat än sover. Kan sova 6 timmar i sträck, gnyr lite, snuttar tutte i 10 minuter och somnar om. Inte så konstigt att han inte får i sig något då.

Nu har vi fått låna hem en elektrisk bröstpump och skall tvångsmata honom varannan timme. Imorgon ska vi tillbaka igen för att se att han inte fortsätter backa i vikt.

Postad 24 November 2013 - 20:48

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Jobbig start, men det ordnar sig så klart. Han börjar nog käka så snart ska ni se!

Postad 24 November 2013 - 21:42

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Jo, helt klart ordnar det sig. Skönt att skriva lite ibland :)

Postad 25 November 2013 - 19:10

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Gått ned ytterligare 10g till idag. Förhoppningsvis vänder det nu, ska tillbaka imorgon igen.

Dock var det en stor vändning idag, han var vaken 1 1/2 timme vid två olika tillfällen. Grymt skönt, så troligtvis har det givit resultat med tvångsmatningen :)

Postad 26 November 2013 - 08:20

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Gått ned ytterligare 10g till idag. Förhoppningsvis vänder det nu, ska tillbaka imorgon igen.

Dock var det en stor vändning idag, han var vaken 1 1/2 timme vid två olika tillfällen. Grymt skönt, så troligtvis har det givit resultat med tvångsmatningen :)

Har läst om hur olika det kan vara, vissa barn sover nån timme i stöten i början medan vissa kan sova låååånga stunder och färre. :) Hoppas lillen börjar käka mera snart också!

Postad 26 November 2013 - 17:25

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0

Det hoppas vi, det är ju så mysigt med de små liten.

Lycka till // Mikael

Postad 26 November 2013 - 17:53

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Tack för det. Vi var idag på ett tredje återbesök och nu ser det ut som att tvångsmatningen börjar ge resultat. Han hade gått upp 10 gram :wub: Att så små resultat kan göra en så glad.

Idag har han även orkat hålla sig vaken riktigt länge och velat ligga på en matta och studera omgivningen. Känns verkligen som att det har vänt nu :)

Postad 27 November 2013 - 16:08

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0
Bara att det vänder gör ju att stenar faller från axlarna.

Idag har vi 4års kalas :-D och vi har en super spänd och lycklig kille som inte bet hur han ska hantera alla presenter och gubbar o tanter som kommer lol.
På lördag blir det barnkalas och det är en ännu större grej :-D

Postad 05 December 2013 - 14:18

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 1
Sitter med ett sjukt barn här hemma och vill tipsa om örontermometern, så sjukt bra pryl! När dottern var mindre var det inte lika stor fight när man skulle kolla tempen men idag är det banne mig omöjligt. Bara inhandla om ni inte gjort det redan...räknas ju som ett prylinköp ;)

Postad 05 December 2013 - 14:21

Unregistereda88bead4
  • Unregistereda88bead4
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Sitter med ett sjukt barn här hemma och vill tipsa om örontermometern, så sjukt bra pryl! När dottern var mindre var det inte lika stor fight när man skulle kolla tempen men idag är det banne mig omöjligt. Bara inhandla om ni inte gjort det redan...räknas ju som ett prylinköp ;)

Jag kan rekommendera att sitta och leka med örontermometern på sig själv ett tag och låtsas att den är jätte kul, det gjorde jag när vår grabb vägrade att låta oss ta tempen i hans öra. Efter att jag visade att den var jätte rolig så ville han ta tempen hela tiden!

Postad 26 December 2013 - 07:20

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Nån mer som har barn som lämnat napparna till tomten?
Dottern är nyss fyllda tre och vi har pratat om det ett tag nu och i jul (vi firade med sambons släkt dagen innan) gjorde hon verklighet av det!
Började med att samla in alla nappar (mellan 10-15 st) i en påse och sedan när tomten (jag) kom så var det det första hon ville göra. Tomten skulle för övrigt lämna dom till tomtebebisarna.

Hur det gick vid läggdags? Lite veligt och tjötigt i kanske en timme, sen somnade hon som vanligt. Vaknade och vart lite ledsen en timme mellan 05-06 men sen somnade hon om.
Nu, två dagar senare så nämner hon inte ens nappen alls. Det går mao oförskämt lätt...vi som var inställda på ett par, tre sömnlösa nätter :)

Duktig tjej!

Postad 26 December 2013 - 09:29

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 1
Vi tog bort napparna när grabbarna var 6 mån. Vi tänkte att de störde sömnen. Ibland hade det kanske varit bra med en napp men jag har inte ångrat mig.

Postad 26 December 2013 - 13:02

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Jag tycker att runt 3 år är en ganska vettig tidpunkt att ta bort nappen, den är ändå en trygghet för barnet. Att se 5-6 åringar med skiten i munnen fattar jag dock inte.

I min sons fall så fick han släppa ned napparna i ett akvarium i en zoo-affär som han gillar att gå in och kika i. Var väl någon gång när han såg andra barn med napp som han också ville ha, men kan inte påminnna mig att det var några bekymmer med nattning efteråt.

Postad 27 December 2013 - 22:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Idag var det åter kontroll, sambon är sjukskriven på heltid och beordrad att vila (livmodertappen är förminskad = risk för för tidig födsel).
Besöket slutade med att barnmorskan sa citat: "det är ju så att jag är på vippen att lägga in dig" (beräknat födelsedatum 10 mars).
Detta pga att tappen var ännu mindre än sist (två veckor sedan).
Inge skoj alls...nu får hon ligga hemma och spana Netflix dagarna till ända och bli uppassad av mig och dottern :) För inte fan vill man ha sin sambo på sjukhus...
Nästa återbesök om en vecka...håll tummarna för att hon inte behöver läggas in då heller!

Redigerat av MrSpokk, 29 December 2013 - 08:16.

Postad 28 December 2013 - 11:00

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Trist läge, nu är det läge att verkligen peppa henne och se till att hon inte stressar upp sig. Lite väl tidigt att kika ut nu. Håller tummarna att för er!

Postad 29 December 2013 - 08:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Trist läge, nu är det läge att verkligen peppa henne och se till att hon inte stressar upp sig. Lite väl tidigt att kika ut nu. Håller tummarna att för er!

Tack för omtanken. Några tips på hur man kan peppa?

Postad 29 December 2013 - 14:30

Unregistereda88bead4
  • Unregistereda88bead4
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Köp ett fotbad och en tjejfilm så kan hon kolla på film medans du rår om henne!

Postad 29 December 2013 - 16:43

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Det var så lite.

Ofta räcker det med småsaker i det dagliga. Min fru blev överlycklig när jag i går sade åt henne att gå ner och vila en stund så matade jag Marcus, bytte på honom, fixade disken och dammsög köket med Marcus på axeln. De 30 minuterna gjorde mer för henne än en hel vecka på Mauritius. I normalfallet hade vi delat på dessa sysslor.

Kanske inte så mycket till tips för er, men sådana små saker kan göra underverk.

Postad 29 December 2013 - 22:43

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Jo, men så är det ju redan så att jag gör allt hemma eftersom hon inte får göra något alls...också sånt som vi alltid delat förr - allt från matlagning till dammsugning till att tvätta, torka och vila tvätt. Och vår treåring här hemma tar mycket tid också såklart (pappas flicka :))

Fotbad...ja, kanske vore nåt :)

Postad 30 December 2013 - 19:35

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0

Trist men hjälper vila så är ju det guld:D
Berätta vad du känner och tycker om din sambo. Känslor värmer och det brukar ge lite extra krafter. Sen kan man ju inte göra mer än tid kraft och ork räcker till, din förmåga blir inte 200% utan var rädda om varandra och försök att få hjälp av nära och kära:D

Postad 31 December 2013 - 01:25

Unregistereda88bead4
  • Unregistereda88bead4
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Min fru hade väldigt jobbigt med foglossning, vilket gjorde att jag fick ta hand om vår "stora" son på 1,5 och mycket av det där hemma.
Vår barnmorska gav oss rådet att dra ner på ambitionerna på hemmaplan som ex åk till Ö&B och köp hem papptallrikar, plastbestick och engångsmuggar så slipper man ta hand om ganska mycket disk, kolla om svärmor, mormor/farmor eller någon i närheten orkar ta en tvätt eller två, bjud dom på kaffe när dom hämtar och lämna tvätten!

Postad 31 December 2013 - 08:12

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Ja, fast disk, städ, matlagning och tvätt är inga problem att hinna med!
Det jag känner är den tyngsta biten är att hålla uppe humöret hos min sambo som ju nästan är ordinerad sängläge...jag föraöker peppa henne genom att berätta att det ju faktiskt är bättre hon vilar och tar det lugnt hemma än ligger på sjukan och gör det samma.

Ska fira nyår hemma ikväll, har förberett en fusk-black and white & gino till efterrätt som jag ska tillaga senare idag. Blir väl nån bra film att fördriva kvällen med och nån folköl till pappa :)

Postad 31 December 2013 - 15:09

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Min "lilla" 2åring somnade i min famn idag när vi satt och lyssnade på lite akustisk musik, det är min tjej det! :)

Och gott nytt år alla pappor!

Redigerat av hifimarcus, 31 December 2013 - 15:10.

Postad 31 December 2013 - 17:31

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3037 inlägg
  • 0
Idag kom vår lilla kille. 2760gr men pigg. Vi blev startade pga risk för immunisering. 3 veckor för tidigt men han mår bra. Nu blir det nyår på BB

Mvh Kribban

Postad 31 December 2013 - 21:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Idag kom vår lilla kille. 2760gr men pigg. Vi blev startade pga risk för immunisering. 3 veckor för tidigt men han mår bra. Nu blir det nyår på BB

Mvh Kribban

Grattis kribban!! Gott nytt år!

Postad 01 January 2014 - 00:57

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0
Grattis! Och gott nytt år!

Postad 01 January 2014 - 13:45

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0

Mvh Kribban

Grattis och skönt att det var en pigg Grabb.
Njut och Lycka till;-)
Mikael

Postad 01 January 2014 - 16:42

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Stort grattis till liten kille. Hoppas allt rullar på utan större bekymmer.

Postad 01 January 2014 - 18:56

Unregistered44e46df5
  • Unregistered44e46df5
  • Beroende

• 1253 inlägg
  • 0
Den 29e fick vi våran guldklimp. Sjukt jobbig förlossning men världens lugnaste och sötaste dotter. Vet är inte partisk ;)

Postad 01 January 2014 - 20:07

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Den 29e fick vi våran guldklimp. Sjukt jobbig förlossning men världens lugnaste och sötaste dotter. Vet är inte partisk ;)

Grattis!

Postad 01 January 2014 - 22:05

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Mvh Kribban

Grattis Kribban! Hälsa och Gratta Carro med! :D

Grattis till er med! :)

Postad 02 January 2014 - 07:15

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0

Grattis, hoppas alla piggat på sig efter förlossningen.
Njuta o Lycka till
Mikael

Postad 02 January 2014 - 08:12

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Idag var det åter kontroll, sambon är sjukskriven på heltid och beordrad att vila (livmodertappen är förminskad = risk för för tidig födsel).
Besöket slutade med att barnmorskan sa citat: "det är ju så att jag är på vippen att lägga in dig" (beräknat födelsedatum 10 mars).
Detta pga att tappen var ännu mindre än sist (två veckor sedan).
Inge skoj alls...nu får hon ligga hemma och spana Netflix dagarna till ända och bli uppassad av mig och dottern :) För inte fan vill man ha sin sambo på sjukhus...
Nästa återbesök om en vecka...håll tummarna för att hon inte behöver läggas in då heller!

Återbesök idag...håll era tummar FFS!

Postad 02 January 2014 - 08:57

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Grattis, hoppas alla mår bra nu efteråt.

Återbesök idag...håll era tummar FFS!

Håller tummarna för er.

Postad 02 January 2014 - 12:31

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3037 inlägg
  • 0

Grattis!!!

Postad 03 January 2014 - 00:29

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Här ligger man själv hemma nu, lillan sover hos morbror sin och sambon sover på BB i Jönköping, 7 mil/40 min bilfärd hemifrån. Fick köra upp henne direkt efter kontrollen på vårt hemmasjukhus.
Inlagd för provtagningar etc. Varför så långt hemifrån? Närmaste neonatalavdelningen om utifall att.
Så nu håller vi tummarna för att hon ska få komma hem snart igen och att bebis väljer att stanna längre i magen (v 30 nu).

Tillägg: både bebis och mamma mår toppenbra så ingen fara där iaf!

Redigerat av MrSpokk, 03 January 2014 - 00:29.

Postad 03 January 2014 - 00:49

Unregistereda88bead4
  • Unregistereda88bead4
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Håller tummarna att det allt går bra! Riktigt jobbigt att det är så långt, men hon är där hon och lillen kan få bästa möjliga hjälp och vård!

Postad 03 January 2014 - 08:13

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Hoppas det löser sig MrSpokk!

Har de planerat att ta ut barnet i förtid, eller vill man att det ska ligga inne så länge som möjligt i magen?

Postad 03 January 2014 - 08:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Här ligger man själv hemma nu, lillan sover hos morbror sin och sambon sover på BB i Jönköping, 7 mil/40 min bilfärd hemifrån. Fick köra upp henne direkt efter kontrollen på vårt hemmasjukhus.
Inlagd för provtagningar etc. Varför så långt hemifrån? Närmaste neonatalavdelningen om utifall att.
Så nu håller vi tummarna för att hon ska få komma hem snart igen och att bebis väljer att stanna längre i magen (v 30 nu).

Tillägg: både bebis och mamma mår toppenbra så ingen fara där iaf!

Hoppas allt går bra för er! Jobbigt att vara orolig och att det är långa sträckor, bara fortsätta kämpa :)

Postad 03 January 2014 - 08:26

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0
Mrspokk, ni har en tuff tid nu. Skönt att bebben och hustrun mår bra trots allt.
Vi håller tummarna för att det går bra och Bebben stannar så länge som möjligt även om det blir en tuff tid nu.
Ta hand om dig och familjen

Postad 03 January 2014 - 20:07

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Håller tummarna att det allt går bra! Riktigt jobbigt att det är så långt, men hon är där hon och lillen kan få bästa möjliga hjälp och vård!

Tack för omtanken och visst är man glad att man bor i Sverige i dessa scenarion... :)

Hoppas det löser sig MrSpokk!

Har de planerat att ta ut barnet i förtid, eller vill man att det ska ligga inne så länge som möjligt i magen?

Så länge som möjligt i magen, gärna upp till 6 veckor till.

Hoppas allt går bra för er! Jobbigt att vara orolig och att det är långa sträckor, bara fortsätta kämpa :)

Är faktiskt inte så orolig, men visst grubblar man. Sen har man ju hela cirkusen kring dottern här hemma med - vem ska hon vara hos om jag måste åka iväg inatt tex? Måste packa väska till henne också. Och så vidare.

Mrspokk, ni har en tuff tid nu. Skönt att bebben och hustrun mår bra trots allt.
Vi håller tummarna för att det går bra och Bebben stannar så länge som möjligt även om det blir en tuff tid nu.
Ta hand om dig och familjen

Tusen tack för omtanken från er alla.

Fredagen bestod av att packa till mamma (hon fick ju inte med sig några kläder eller nåt igår) och att sedan köra upp till Jkpg, köpa mer prylar som mamma beställt (som fattades hemma) och sedan lämna dessa tillsammans med dottern. Snabblunch på McD och sedan umgåtts med henne på sjukan från kanske 14 till 19.
Fredagsmyset ikväll bestod av en hemresa, med halvsovande dotter i baksätet + ösregn och noll sikt på motorvägen + en varmkorv från Statoil. Och nu sitter man här med hennes väska färdigpackad också om utifall att och funderar på vilken film jag ska somna till ikväll.
Mamma mår bra fortfarande, ingen förändring what so ever. Nya prover på måndag och sen får vi se om hon t o m får komma hem :)

Keep holding those thumbs ;)

Redigerat av MrSpokk, 03 January 2014 - 20:09.

Postad 06 January 2014 - 19:49

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Så...ingen bebis ännu. Imorgon börjar vardagen igen med dagis lämna och hämta och själv ska jag jobba. Allt medan sambon är kvar på sjukan. Nya prover tas imorgon och med lite tur så kanske hon t o m får komma hem :)
Bebis och mamma mår för övrigt bra!
Vi fick också en rundtur på neonatal om utifall att bebis skulle komma tidigt, lugnade ner oss lite när man såg hur duktiga de är.

Postad 06 January 2014 - 22:41

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Skönt att höra att alla mår bra och riktigt bra att ni känner er lugnare efter rundturen på neo.

Just det att känna av hur lugnt och proffsigt läkarna hanterar situationer påverkar en hel del. Som när Marcus föddes för sju veckor sedan och inte andades när de tog ut han. Kände inte det minsta oro/nervositet/rädsla eftersom de var just så professionella.

Lycka till och hoppas de får komma hem strax.

Postad 07 January 2014 - 09:56

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Nya prover tagna idag...ingen förändring så hon får stanna i fyra veckor förmodligen. Fy fan va drygt, men det är ju för bebisens bästa.
Hade vi bott närmre sjukhuset så hade det inte varit nödvändigt.

Men men, vi får se positivt på det hela!

Postad 07 January 2014 - 19:16

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0

Nya prover tagna idag...ingen förändring så hon får stanna i fyra veckor förmodligen. Fy fan va drygt, men det är ju för bebisens bästa.
Hade vi bott närmre sjukhuset så hade det inte varit nödvändigt.

Men men, vi får se positivt på det hela!

Ja förstår att det blir en grym tid, man räknar med en mysig tid innan och sen blir det kanske den tuffaste tid ni kommer uppleva. Hoppas du har bra stöd av nära på mentalt och fysiskt. Som jag sagt förut så måste du tänka på vad du orkar oxå och inte trätt nu ska jag minsann.
Vi tänker på dig och håller tummarna för att allt går bra så kommer det en underbar tid vad det lider
Mikael

Postad 08 January 2014 - 07:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Ja förstår att det blir en grym tid, man räknar med en mysig tid innan och sen blir det kanske den tuffaste tid ni kommer uppleva. Hoppas du har bra stöd av nära på mentalt och fysiskt. Som jag sagt förut så måste du tänka på vad du orkar oxå och inte trätt nu ska jag minsann.
Vi tänker på dig och håller tummarna för att allt går bra så kommer det en underbar tid vad det lider
Mikael

Grym tid? Nja, jag och lillan klarar oss fint - jag jobbar ju och lillan är på dagis så dagarna flyter på snabbt. Mycket att göra hemma med städning, tvätt, disk, matlagning och så vidare men det får ta den tid det tar.
Det är ju värre för mamman som ligger på sjukan helt själv. Tog senast med mig vårt gamla mobila bredband så att hon åtminstone har iPaden och kan kolla på Netflix :)

Postad 08 January 2014 - 07:46

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Ångest över att Dottern börjar första dagen (inskolning) på dagis imorgon... sambo som varit mammaledig i typ 19 månader nästan så det känns tugnt...

Postad 08 January 2014 - 08:47

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Ångest över att Dottern börjar första dagen (inskolning) på dagis imorgon... sambo som varit mammaledig i typ 19 månader nästan så det känns tugnt...

Det kommer att gå skitbra! Vi hade också värsta ångesten första dagarna men sedan släppte det helt :)

Postad 08 January 2014 - 08:53

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Grym tid? Nja, jag och lillan klarar oss fint - jag jobbar ju och lillan är på dagis så dagarna flyter på snabbt. Mycket att göra hemma med städning, tvätt, disk, matlagning och så vidare men det får ta den tid det tar.
Det är ju värre för mamman som ligger på sjukan helt själv. Tog senast med mig vårt gamla mobila bredband så att hon åtminstone har iPaden och kan kolla på Netflix :)

De flesta sjukhus brukar ha ett patient-wifi. Ofta också mobilförbud, så mobilt bredband är inte säkert att det behövs eller får användas.

Postad 08 January 2014 - 09:11

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Det kommer att gå skitbra! Vi hade också värsta ångesten första dagarna men sedan släppte det helt :)

Försöker intala mig det också :) gissar på att hon klarar det bättre än vad vi föräldrar gör :)

Redigerat av stoffe69, 08 January 2014 - 09:14.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Bing (1)
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.