Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DriveClub [PS4]

810 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
DriveClub (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8.294116 (16) 199:-

Postad 03 March 2015 - 08:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
En månad till project cars kommer. Jag är fett sugen på Driveclub, men frågan är hur många som byter eller lägger ner detta. Det är väl inte så många som spelar det idag ens?

Postad 03 March 2015 - 08:26

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

• 955 inlägg
  • 0
Försökte spela igår med en polare, men liksom alla andra gånger är det helt omöjligt att lira tillsammans. Om man mot förmodan skulle lyckas med konsten att hamna i samma lobby så är det 90% risk att få meddelande "can not connect to players" Eller nåt liknande. Kom en rejäl patch för ett tag sedan så jag trodde detta skulle vara löst nu. Iof så verkar psn haft problem igår, CoD var nere globalt länge, battlefield strulade massa på dagen, far cry gick inte att köra Coop.

Postad 03 March 2015 - 09:30

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Jag fick tag på ett Driveclub för 150 så jag kunde inte hålla mig...  Jag har inte kört online, men tycker det är roligt, väldigt snyggt, och frustrerande...

Postad 04 March 2015 - 01:22

Belic
  • Belic
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0

En månad till project cars kommer. Jag är fett sugen på Driveclub, men frågan är hur många som byter eller lägger ner detta. Det är väl inte så många som spelar det idag ens?

Alla lägger ner Driveclub! Vänta på project cars, tror det kommer bli bra mycket bättre!

Sen vill man inte stödja Driveclub efter denna flopp!

Postad 04 March 2015 - 12:54

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

• 955 inlägg
  • 0
Jag vill ha ett lerigt rallyspel

Postad 04 March 2015 - 13:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag vill ha ett rallyspel öht som inte är gjort av Codemasters.

Postad 04 March 2015 - 13:39

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Sega  ;)

Postad 04 March 2015 - 13:59

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Alla lägger ner Driveclub! Vänta på project cars, tror det kommer bli bra mycket bättre!

Sen vill man inte stödja Driveclub efter denna flopp!

Eller så floppar Project cars lika mycket, förväntningarna är ju minst lika höga som de var på Driveclub...

Postad 04 March 2015 - 14:18

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Eller så floppar Project cars lika mycket, förväntningarna är ju minst lika höga som de var på Driveclub...

Fast Project Cars är kanske inte lika beroende av uppkopplingen som Driveclub? Sen att Driveclub inte verkar ha fixat alla buggar och serverproblem än är ju skrämmande.

Har länge velat ha ett bilspel som var mer realistiskt än Gran Turismo, motorljud och customization som i Forza och grafik som i Driveclub, jag tror att Project Cars kommer leverera just det :)

Postad 04 March 2015 - 16:26

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 1

Fast Project Cars är kanske inte lika beroende av uppkopplingen som Driveclub? Sen att Driveclub inte verkar ha fixat alla buggar och serverproblem än är ju skrämmande.

Har länge velat ha ett bilspel som var mer realistiskt än Gran Turismo, motorljud och customization som i Forza och grafik som i Driveclub, jag tror att Project Cars kommer leverera just det :)

Customization kan du nog glömma. Grafiken blir nog tyvärr inte riktigt lika vass som i Driveclub (framförallt när det kommer till regn), men av en bra anledning: i Project CARS går en större del av PS4:s kraft åt till den mer avancerade fysiken.

Project CARS och Driveclub vänder sig nog inte riktigt till samma målgrupp, även om Project CARS ska ha inställningar för att kunna göra det lättkört och mindre "simulator".

Redigerat av VincentVegaSWE, 04 March 2015 - 16:27.

Postad 04 March 2015 - 16:49

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Customization kan du nog glömma. Grafiken blir nog tyvärr inte riktigt lika vass som i Driveclub (framförallt när det kommer till regn), men av en bra anledning: i Project CARS går en större del av PS4:s kraft åt till den mer avancerade fysiken.

Project CARS och Driveclub vänder sig nog inte riktigt till samma målgrupp, även om Project CARS ska ha inställningar för att kunna göra det lättkört och mindre "simulator".

Var lite otydlig, menar inte customization som t.ex neon, töntiga klistermärken och sånt där. Mer möjligheten att tuna motorn, ställa in bromsar, BYTA bromsar (något som GT saknade vilket är helt otroligt konstigt) osv osv.

Grafiken ser ju helt klart grym ut, regn likaså. Driveclub har ju fin regnfysik som kanske är svårslagen, men i övrigt så ser jag inga större skillnader.

Jag vill ha en så avancerad simulator som möjligt så man kan motivera ett inköp av racingstol och/eller ratt.

Postad 04 March 2015 - 16:52

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Var lite otydlig, menar inte customization som t.ex neon, töntiga klistermärken och sånt där. Mer möjligheten att tuna motorn, ställa in bromsar, BYTA bromsar (något som GT saknade vilket är helt otroligt konstigt) osv osv.

Grafiken ser ju helt klart grym ut, regn likaså. Driveclub har ju fin regnfysik som kanske är svårslagen, men i övrigt så ser jag inga större skillnader.

Jag vill ha en så avancerad simulator som möjligt så man kan motivera ett inköp av racingstol och/eller ratt.

Om jag minns rätt kunde man byta bromsar i GT, men det gjorde ingen skillnad på egenskaperna...

Postad 04 March 2015 - 17:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Var lite otydlig, menar inte customization som t.ex neon, töntiga klistermärken och sånt där. Mer möjligheten att tuna motorn, ställa in bromsar, BYTA bromsar

Liveries och tuning finns ju.

Postad 04 March 2015 - 18:46

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Liveries och tuning finns ju.

Livery editor finns bara på PC-versionen. (Det är det enda som skiljer mellan PC- och konsolversionerna.)

Tuning finns, ja. Dock "endast" i form av att ändra bilens setup, man kan inte byta ut delar.

Ryktet säger att Project CARS har en egen tråd...

https://www.minhembi...howtopic=317383

Redigerat av VincentVegaSWE, 04 March 2015 - 18:49.

Postad 04 March 2015 - 19:57

Belic
  • Belic
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0

Möjligt men det vet vi inte. Det vi vet är att Driveclub var en riktigt super flopp där inget fungerade som det skulle o förseningar efter förseningar. 

Tror Project cars kommer bli riktigt lyckat men med lite strul första månaden(som alla andra onlinespel nu förtiden)

Postad 05 March 2015 - 08:38

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Om jag minns rätt kunde man byta bromsar i GT, men det gjorde ingen skillnad på egenskaperna...

Icke, du kunde dock ställa bromsverkan F/R. Men i ett bilspel av GT kaliber ska man enligt mig kunna byta ut bromsarna.

Postad 05 March 2015 - 09:03

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Icke, du kunde dock ställa bromsverkan F/R. Men i ett bilspel av GT kaliber ska man enligt mig kunna byta ut bromsarna.

Man kunde köpa sportbromsar, vilket gav möjlighet att justera bromsverkan och att ändra till valfri färg på bromsoken. Det senare tror jag var en nyhet i GT6.

Postad 05 March 2015 - 09:38

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Man kunde köpa sportbromsar, vilket gav möjlighet att justera bromsverkan och att ändra till valfri färg på bromsoken. Det senare tror jag var en nyhet i GT6.

Okej, jag körde inte GT6 speciellt mycket. Kändes som GT5 men att dom mjukat till dämparna och däckfysiken kändes pyttelite bättre.

Postad 07 March 2015 - 00:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Efter som det är uppenbarligen fabriksfel fel så bytte jag handkontroller =)

PS4 firmware update 2.50 adds full controller customization on OS level!!!

http://www.neogaf.co...8&postcount=284   (bild)

Hade löst det problemet iaf :)

Postad 07 March 2015 - 14:13

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

PS4 firmware update 2.50 adds full controller customization on OS level!!!

http://www.neogaf.co...8&postcount=284   (bild)

Hade löst det problemet iaf :)

Japp!

Skulle önska en sån funktion på PS3:an...  Nu när man har vant sig med ombytta platser på R1/R2 och L1/L2 på PS4:an så är det svårt att spela t.ex. MoHW på PS3:an, vilket jag gärna skulle göra. Men efter som R1 och R2 har bytt plats så blir man helt förvirrad varje gång man försöker, så man försöker ens inte. :(

Alternativt är att byta plats på R1/R2 och L1/L2 och vänja tillbaka sig för att kunna spela på PS3:an =)

Postad 07 March 2015 - 17:37

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Japp!

Skulle önska en sån funktion på PS3:an...  Nu när man har vant sig med ombytta platser på R1/R2 och L1/L2 på PS4:an så är det svårt att spela t.ex. MoHW på PS3:an, vilket jag gärna skulle göra. Men efter som R1 och R2 har bytt plats så blir man helt förvirrad varje gång man försöker, så man försöker ens inte. :(

Alternativt är att byta plats på R1/R2 och L1/L2 och vänja tillbaka sig för att kunna spela på PS3:an =)

Öppna PS3 kontrollen & dra om kablarna till knapparna :)

Postad 07 March 2015 - 17:37

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0

Jo, jag märkte det i The Crew.. spelet är mer förlåtande än driveclub, men ändå fast man körde perfekt så klarade jag inte av vissa uppdrag. Så såg jag vilken toppfart jag hadde jämfört med andra videos och insåg att det går för långsamt. Trodde givetvis det var spelet tills jag fick tips om att ändra en sak i options.. Det hjälpte lite, men inte tillräckligt, så jag provade en annan handkontroll och då var det inga problem som helst. Så jag kom fram till att det var handkontrollern och laddade ner en app till telefonen för att kolla vad L2/r2 ger för analoga värden när de trycks ner. Kopplade in handkontrollern till mobilen via sonys "Remote play"-app och testade appen GamePadDiagnostic där jag såg det i klartext att min handkontroller är "trasig".

Du vet inte om man kan kontrollera knapparna på något annat sätt? Jag får det inte att fungera på det sättet du gjorde med min Samsung telefon.
Eller någon annan kanske? Borde ju gå att koppla in den i datorn med usb och köra något program men jag lyckas inte hitta något sätt somfungerar för mig.

Postad 07 March 2015 - 19:02

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Du vet inte om man kan kontrollera knapparna på något annat sätt? Jag får det inte att fungera på det sättet du gjorde med min Samsung telefon.
Eller någon annan kanske? Borde ju gå att koppla in den i datorn med usb och köra något program men jag lyckas inte hitta något sätt somfungerar för mig.

Njä, vet inte. Jag tror att köra Sonys app RemotePlay kräver nog att man har en Sony Z2 eller Z3 telefon/Platta eller liknande fför att köra. Den andra appen, GamePadDiagnostics kräver dock inget speciellt, men just för att kunna ansluta kontrollern mot mobilen så kanske det krävs RemotePlay-appen, även fast jag inte vet det helt.. Borde prova med min samsung-platta..

Ett rent konkret exempel borde ju vara att någon med en OK kontroller ställer sig på en raksträcka och accelererar och så får man se exakt hur långt man kommer på ett antal sekunder. Om man gör samma sak med en "trasig" kontroller så bode det ta längre tid...  Borde vara ganska lätt att testa.

Redigerat av novaland, 07 March 2015 - 19:03.

Postad 07 March 2015 - 19:22

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Eller att Codemasters återgår till något som liknar det som faktiskt var bra (typ CMR 2)?

Postad 08 March 2015 - 22:50

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Så... 

https://www.youtube.com/watch?v=eLfGR9SkUmI

Postad 09 March 2015 - 17:20

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Lamborghini på väg nu oxå! Spelet växer och växer!! Härligt!

Postad 09 March 2015 - 17:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Fungerar det då? ;)

Postad 09 March 2015 - 17:47

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Fungerar det då? ;)

Vilket?

Postad 09 March 2015 - 17:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Känns som han kanske menar online.

Redigerat av Zoiler, 09 March 2015 - 17:51.

Postad 09 March 2015 - 17:52

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Känns som han kanske menar online.

Ingen aning!

Postad 09 March 2015 - 20:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Yes, online :) det var ju som det som var tanken med spelet lite. Sitter och väntar på ps+ ed fortfarande :D

Postad 09 March 2015 - 20:32

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Yes, online :) det var ju som det som var tanken med spelet lite. Sitter och väntar på ps+ ed fortfarande :D

Var det? Spelet innehåller väldigt många offline-event.

Postad 09 March 2015 - 21:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jo men det var ändå tanken att vara ett onlinespel, finns ju t o m i namnet. Det var så de presenterade det första gången vi såg det. Att folk ska skapa en "driveclub" och hålla egna tävlingar.

Men det finns mycket offlineinnehåll också ja.

Postad 09 March 2015 - 21:38

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Var det? Spelet innehåller väldigt många offline-event.

Det är bara att se på Sonys trailers för spelet.

http://www.youtube.com/watch?v=dq-MFP-9P-Y

Postad 09 March 2015 - 22:08

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Det är bara att se på Sonys trailers för spelet.

Där var det ganska tydligt, hade inte sett den förut. Jag var länge totalt ointresserad av Driveclub, men till slut "behövde" jag ändå ett bilspel.

Redigerat av VincentVegaSWE, 09 March 2015 - 22:10.

Postad 09 March 2015 - 23:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Kan ju vara min vridna syn på det också, när orsaken till varför dom inte släpper det till ps+ är någon dålig ursäkt som att spelet ska upplevas online, eller något sånt fult :/

Postad 10 March 2015 - 01:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

De släpper säkert hela spelet på PS+ gratis senare och tjänar pengar på DLC istället.

Postad 11 March 2015 - 13:35

FluBBa
  • FluBBa
  • Lärjunge

• 385 inlägg
  • 0

Grejen med PS+ versionen är ju att den inte innehåller några "tours" alls, alltså kommer alla som testar PS+ versionen att spela online... jobbigt läge.

Postad 11 March 2015 - 14:29

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Som zoiler säger så kommer nog hela spelet gratis sen för ps+, precis som det skulle utlovades att göra samtidigt som ps4:an släpptes. Men det omvandlades till en "demo" version istället. Börjar misstänka att de aldrig kommer släppa nåt liknande ich istället släppa hela spelet gratis som sagt.

Postad 11 March 2015 - 18:19

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Känns litegranna som SSX när det kom till PS3:an. Var så mycke problem och saäer..  Så hadde dom events som krävde 50.000 deltagare. Problemet var att ingen spelade för alla problem, och när de mesta problemen var lösta så hade de flesta slutat att spela redan, så några 50.000 spelare blev det aldrig :P

Hur kul är ett online-spel utan spelare? Som om man skulle vara själlv att spela Destiny.. hur kul skulle det vara? :P

Postad 13 March 2015 - 08:33

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Watch and share this preview of everything coming to #DRIVECLUB in March:http://youtu.be/UhOlOr5hxJY <- watch in HD

Read on for full details of Update 1.12 coming next week...

The eagerly awaited Replay feature, big changes to Drift Mode and the Ferrari 599XX Evoluzione are the headlines, along with the Lamborghini Expansion Pack, plus many more improvements based on your continued feedback - so please keep it coming!

Full details of Update 1.12:

» Adds Replays to the game for all Single Events and Tours. You can now save a Replay at the end of any single player event and view it later from the Replays section.
» Photomode can be used from within a Replay at any point.
» Introduces a new Driver Level 50 reward: You can now unlock the Ferrari 599XX Evoluzione for your Garage!
» Refines Drift Mode scoring to increase the points scored for momentum, control and staying on the track.
» Adjusts the drag reduction when veering off road, so that accidentally leaving the track slows you down more gradually. 
» Adjusts the drag penalty on world collisions, to remove the possibility of gaining any advantage after colliding with a wall.
» Adds the option to control screen brightness in-game (new Display Option).
» Adds the option to change the volume levels on individual SFX channels (new Audio options in Settings).
» Adds the option to make the AI opponents in a Single Event drive in the same car as the one the player chooses.
» Adds the option to select factory paint jobs for AI opponents (new Display Option).
» Removes the voicechat icon for any player you have chosen to mute in Multiplayer while you are driving.
» Adds new categories for downloaded Livery Packs within the Bonus Designs in Customisation.
» Adds status information about friends playing DRIVECLUB™ to the Social Hub.
» Immediately centres the camera view behind the car automatically whenever you reset to the track.
» Adds support for live streaming via Twitch and Ustream while playing Multiplayer.
» Improves the atmospheric visual effects further by improving heathaze and introducing mirages, which are visible on the road when light is refracted by hot air.
» Includes more minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.

Update 1.12 Add-ons (coming to PlayStation®Store March 24-26):

» Adds support for the Peugeot Onyx Concept, coming to PlayStation®Store as a free download.
» Adds support for the Lamborghini Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
» The Lamborghini Car Pack includes: Lamborghini Aventador LP 720-4 50° Anniversario, Lamborghini Huracán LP 610-4, Lamborghini Gallardo LP 570-4 Squadra Corse and Lamborghini Veneno. 
» The Lamborghini Tour Pack includes 10 new Events and 5 new Trophies.
» Adds support for the Pacesetter Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
» The Pacesetter Tour Pack includes 12 new Events and 5 new Trophies.
» Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.

Important developments to be aware of (coming after 1.12):

» Continual server upgrades: to keep improving online stability and performance for all current players and to enable the
release of the PS+ Edition and DRIVECLUB companion app.
» Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside development of server improvements.
» Replays for Multiplayer races: these require further development and testing and will come in a future game update.
» Lots more cars: We're only half way through the Season Pass that runs to July and we have many more commonly requested cars and manufacturers coming to DRIVECLUB! 
» New ranks: because many of you are at Level 50 already. In the mean time, please enjoy exclusive access to the Ferrari 599XX Evoluzione as a reward for your dedication and success.
» Additional audio options for cockpit camera.
» Lots more! Please keep sharing your feedback about DRIVECLUB with us to help the game continue to evolve around you

Postad 13 March 2015 - 13:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Så de tänker fortfarande släppa PS+-versionen.

Postad 13 March 2015 - 19:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

verkar som det. men kan dom verkligen dra in så mycket pengar på hela spelet så att det är värt att inte släppa allt på ren goodwill?

Postad 15 March 2015 - 21:06

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Jag märkte igår att i Battlefield 4 så kan man inte skjuta med Rorsch mk-1 om man inte kan trycka 100% med fire-knappen. :P

Postad 16 March 2015 - 14:06

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Suverän ny uppdate tillgänglig ! Äntligen kan man justera ljusstyrkan i spelet. Vissa banor är så mörka att man fått gissa sig till kurvor och svängar!

Postad 16 March 2015 - 14:23

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Suverän ny uppdate tillgänglig ! Äntligen kan man justera ljusstyrkan i spelet. Vissa banor är så mörka att man fått gissa sig till kurvor och svängar!

Gött mos

Postad 17 March 2015 - 10:11

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

• 1025 inlägg
  • 0

Var riktigt roligt att köra igår, nu är jag nästan halvvägs till den där Ferrarin...

Intressant förresten att på vissa banor verkar det som man ska välja en bil som på de flesta punkter verkar sämre än de andra för att lyckas få en hygglig tid på banan..  t ex Mini Cooper vs Audi A1 quattro.

Postad 17 March 2015 - 13:32

FluBBa
  • FluBBa
  • Lärjunge

• 385 inlägg
  • 0

Provade Ferrari 599XX och repriser igår.

https://www.youtube.com/watch?v=vCLGD5_RW1s

Postad 18 March 2015 - 14:43

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Köpte det igår kväll. Kostade ju bara 229 kr som PS+-medlem. För billigt för att låta bli, nu när jag är sugen på ett nytt spel. Har inte börjat spela än.

Postad 20 March 2015 - 00:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Uppsägningar hos Evolution.

Here's Sony's statement:

Evolution Studios will now focus on DriveClub as a service going forward, in particular, the important launch of the PS Plus Edition. We will be restructuring Evolution Studios to ensure that SCE WWS and in particular, Evolution Studios are in the best position to achieve these goals.
Our first party development studios are key to our creative strategy and we are very excited about the future projects being worked on and the role Evolution Studios will play.

And specifically about the redundancies:

We will be looking to relocate team members throughout the studios, but unfortunately some redundancies will be necessary and in those cases we will assist staff in any way we can.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.