Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 16 maj 2018 - 18:05

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Hmm. Efter androiduppdateringens tre steg står boxen i läget ”Laddar...” i flera minuter.
Det skymtar hastigt förbi att jag ska välja standbyläge i en sekund sen kommer ”programfel. Starta om boxen” kod A015. Startar om.
”Laddar” kommer tillbaka. Som tur är fortsätter installationen denna gången. Några val senare verkar allt ok - men icke....
Ingen bild utan popupen ”Signalfel TIF” visas. Byter kanal och efter många svordomar senare blir det bild.
Lycka till alla ni andra!!!!!!!!!

Gick utmärkt denna gången också. Hur stabil som helst.

Postad 16 maj 2018 - 20:39

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Nya versionen från idag: tyvärr funkar inte varken CD eller Googleknappen längre efter att ha tittat en stund på fotbollen... det händer inget alls när jag trycker på dem

Postad 16 maj 2018 - 20:42

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Jag blir galen, gjort en norsk reset och menyknappen funkar ändå inte?
Jag vet inte om jag använt menyn sedan efter uppdateringen men de funkar bara inte varken på medföljande fjärr eller Harmonyn...

Redigerat av jonasbratt, 16 maj 2018 - 20:47.

Postad 16 maj 2018 - 20:56

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Jag blir galen, gjort en norsk reset och menyknappen funkar ändå inte?
Jag vet inte om jag använt menyn sedan efter uppdateringen men de funkar bara inte varken på medföljande fjärr eller Harmonyn...

Hej

Kan du testa hålla inne siffran 1 och google-knappen i 5 sekunder tills lampan på fjärrkontrollen blinkar grönt och testa om det löser problemet. 

Mvh
Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 16 maj 2018 - 20:57.

Postad 16 maj 2018 - 20:59

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Fjärrkontrollen opairad står det på skärmen
Det händer inget grön lampa bara blinkar

Redigerat av jonasbratt, 16 maj 2018 - 21:06.

Postad 16 maj 2018 - 21:14

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Nu efter tre fyra omstarter står det att fjärrkontrollen är ansluten och alla knappar funkar utom CD ovh Googleknapparna precis som tidigare. Bug...

Postad 16 maj 2018 - 21:26

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Nu efter tre fyra omstarter står det att fjärrkontrollen är ansluten och alla knappar funkar utom CD ovh Googleknapparna precis som tidigare. Bug...

Hej

Skickar PM så får vi felsöka och se om vi kommer fram till någon lösning.

Mvh
Niklas

Postad 16 maj 2018 - 21:54

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Jag hade ett SD-kort i boxen tog ut det och se nu funkar både CD och Googleknappen. Jag råkade trycka ut programkortet samtidigt men det var nog knappast relaterat till det.
Men under tiden jag skev ovanstående så slutade knapparna funka igen. Grrrrr...
Ska det tilläggas att jag har hårddisk....

Redigerat av jonasbratt, 16 maj 2018 - 21:55.

Postad 16 maj 2018 - 22:19

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Det enda jag tycker mig märka av uppdateringen är att jag anser att bilden blev bättre, någon som tycker likadant?

Postad 17 maj 2018 - 13:29

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Vad är det för uppdateringar, förändringar i den senaste uppdateringen? Kan vara bra att veta typ...

Dvs:

Android-version: 7.1.1

Canal Digital-app: 1.0.60001

LG-mellanvara: v5.29

Postad 17 maj 2018 - 13:46

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Japp, lite dåligt av CD att inte skriva ut vad som uppdateras. Nu gissar man ju bara. Bilden kanske har blivit bättre tror Svenna, nej skriv vad ni fixat CD.

Postad 17 maj 2018 - 14:53

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Japp, lite dåligt av CD att inte skriva ut vad som uppdateras. Nu gissar man ju bara. Bilden kanske har blivit bättre tror Svenna, nej skriv vad ni fixat CD.

Hej

Det är endast buggfixar som vi lanserat i den här uppdateringen. Vi kommer att bli tydligare med vad vi uppdaterar boxen med framöver. 

Mvh
Niklas 

Postad 17 maj 2018 - 14:58

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Ok, tack Niklas. Då vet vi det :)

Postad 17 maj 2018 - 17:48

ronnyha
  • ronnyha
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 1

Hej Niklas.

Jag ställde en fråga för ett tag sedan och flera med mig, kommer spolningen i inspelat material att förbättras?.

Det är milsvid skillnad mot tex smartboxen.

MVH Ronny

Postad 17 maj 2018 - 19:54

Visby66
  • Visby66
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Igår kväll uppdaterade jag boxen manuellt, för att se att den fungerade. Det gjorde den och en skillnad är att man nu kan se hur många program man har spelat in vid serieinspelning. Men idag så slutade den att fungera, på eftermiddagen bara svart i rutan. Dottern sökte efter ett program och där stod den och snurrade när jag kom hem och slog på tv'n. Startade om boxen med fjärren några gånger med samma resultat. Drog ur sladden en stund och efter en omstart med fjärren så fungerade den igen. Men det är inte användarvänligt att man skall hålla på så här. Hade samma problem någon gång innan uppdateringen också. När man skall hoppa fram i inspelat material så är det väldigt små steg, borde kanske vara konfigurerbart?

Postad 17 maj 2018 - 22:54

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Hej Niklas.

Jag ställde en fråga för ett tag sedan och flera med mig, kommer spolningen i inspelat material att förbättras?.

MVH Ronny

Spela in, det har det inte hänt något med. Boxen är en katastrof med en hårddisk i sig! Pausade Hockeyn innan, försöker spola framåt de 8 minuterna som vi var bakom, hamnar 1,5 timmar efter och då är det omöjligt att spola fram sig till där man vill se, det tar för lång tid och stannar man upp hoppar den bakåt igen. En total katastrof till box, ej användbar till live sport... 

Postad 18 maj 2018 - 08:19

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Jag får en ny box, det tråkiga är att alla inspelningar försvinner när jag flyttar hårddisken... kan det varit sd-kortet som gjorde att uppdateringen misslyckades - det verkar ju inte varit någon annan som haft problem eller...

Postad 18 maj 2018 - 08:26

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej Niklas.

MVH Ronny

Hej ronnyha

Ja, snabbspolningen kommer att förbättras, återkommer när jag har mer information.

Mvh
Niklas

Postad 18 maj 2018 - 12:10

Unregistered0abe60d6
  • Unregistered0abe60d6
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 1

Efter uppdatering har ett nytt fel adderats. Jag ser på TV1 Skåne = kanalplats 206 för Rapport och lokala nyheter. Innan uppgradering växlade boxen utan bekymmer från och till lokala nyheter.
Nu när det är dags för lokala nyheter blir rutan svart och förblir svart. För att återfå bild knappar jag in kanal TV1 = kanalplats 1 ( annan går också) och därefter återvända till kanalplats 206 för att få bild åter och se de lokala nyheterna. När de tagit slut växlar inte boxen över från regionalsändning till  TV1 riksutsändningen.  Måste knappa in kanal 1 eller annan kanal och sedan knappa in 206 eller returknappen för att  återfå  bild i rutan.

Ett annat trist fel, som jag inte vet om det är en följd av uppdateringen, har att göra med inspelning av program. Om jag t.ex. spelar in program på SVT1 och följer det en stund och sedan växlar över till en annan kanal och ser på det program som visas där kan jag inte omgående växla tillbaka till pågående inspelning i detta fall SVT1 genom att ange kanalplats via fjärren. Måste knappa in CD fortsätta till inspelningar välja  pågående inspelning. Hamnar då i början av inspelningen.
Spolning framåt är inte särskilt snabb eller pålitlig (inte bakåt heller för den delen). I andra boxar som jag använt (icke godkända av CD) har jag kunnat gå till kanalen med pågående inspelning genom att välja kanal på fjärren eller föregående kanal och snabbt spola tillbaka till den plats där jag lämnade inspelningen.

Redigerat av Unregistered0abe60d6, 18 maj 2018 - 12:13.

Postad 19 maj 2018 - 12:00

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Yay menyknappen vaknade till liv igen så jag kunde fabriksåterställa boxen. Gjorda inspelningar fanns kvar det var ju skönt...

Postad 19 maj 2018 - 13:46

PixelPatrik
  • PixelPatrik
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Jag har antingen gjort en upptäckt här eller så missar jag något.

Om jag ställer in "satellit" manuellt i inställningarna och väljer "ingen" så att boxen inte får signal från parabolen så kan den ändå visa TV via bredbandet, vilket är skitbra ju!

Nu till det jag antingen upptäckt eller missar.
Antingen så kan man ENDAST utan sattelit se på TV via bredbandet.

Eller så kan man göra detta på något vis som jag helt missar, utan att ställa in "satellit" till "ingen".

Fördelen med att se TV via bredbandet är ju att det tydligen går att spola bakåt även om det inte finns något i timeshift. Med andra ord ingen fara längre om någon klumpig familjemedlem byter kanal.

Snälla red ut detta är mig tack. Har jag upptäckt att det saknas en fantastisk funktion, eller missar jag hur man åstadkommer TV via bredbandet utan att ställa in "satellit" hela jäkla tiden? :)

Postad 19 maj 2018 - 13:58

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Efter uppdateringen får jag felkod A032 att min Samsung 4K-skärm inte stöder HDCP 2.2 vid denna upplösning(felkod A032) när jag försöker kolla på veckoarkivet..
Har inte tidigare kunnat spela upp streamat om upplösningen var 4K eller auto heller i och för sig, då var meddelandet att licens saknades.
Jag går genom en Yamaha receiver i och för sig...

Postad 20 maj 2018 - 01:37

Unregisteredb4358b11
  • Unregisteredb4358b11
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 1

Själv skikade jag tillbaka boxen, fattar inte att man kan sälja något dyligt för pengar som uppenbarligen inte fungerar....,

Gör om gör rätt CD..... 

Postad 20 maj 2018 - 10:18

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Var snälla och rätta till sökfunktionen - den hittar inga program på de mer ”obskyra” kanalerna t ex History, Discovery mfl även om man söker på titeln på programmet exakt som den står i EPG:n

Postad 20 maj 2018 - 19:01

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Någon mer som upplever dålig läppsynk i SVT play-appen. Har inställningen surroundljud i boxen om det spelar någonr roll...

Postad 20 maj 2018 - 22:09

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 1
Sovfunktionen är bra att ha men 10 sekunder är alldeles för kort tid att hinna trycka på en knapp på fjärren för att avbryta nedräkningen...

Postad 21 maj 2018 - 10:34

Unregistered0abe60d6
  • Unregistered0abe60d6
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Hej Niklas!

Kan du kontrollera om detta jag beskriver är ett nytt och generellt fel?

Efter uppdatering har ett nytt fel adderats. Jag ser på TV1 Skåne = kanalplats 206 för Rapport och lokala nyheter. Innan uppgradering växlade boxen utan bekymmer från och till lokala nyheter.
Nu när det är dags för lokala nyheter blir rutan svart och förblir svart. För att återfå bild knappar jag in kanal TV1 = kanalplats 1 ( annan går också) och därefter återvända till kanalplats 206 för att få bild åter och se de lokala nyheterna. När de tagit slut växlar inte boxen över från regionalsändning till TV1 riksutsändningen. Måste knappa in kanal 1 eller annan kanal och sedan knappa in 206 eller returknappen för att återfå bild i rutan.
Kollat på Smålands lokala kanal. Samma fel.
SVT 1 HD med lokala nyheter Stockholm fungerar ua.

Ett annat trist fel, som jag inte vet om det är en följd av uppdateringen, har att göra med inspelning av program. Om jag t.ex. spelar in program på SVT1 och följer det en stund och sedan växlar över till en annan kanal och ser på det program som visas där kan jag inte omgående växla tillbaka till pågående inspelning i detta fall SVT1 genom att ange kanalplats via fjärren. Måste knappa in CD fortsätta till inspelningar välja pågående inspelning. Hamnar då i början av inspelningen.
Spolning framåt är inte särskilt snabb eller pålitlig (inte bakåt heller för den delen). I andra boxar som jag använt (icke godkända av CD) har jag kunnat gå till kanalen med pågående inspelning genom att välja kanal på fjärren eller föregående kanal och snabbt spola tillbaka till den plats där jag lämnade inspelningen.

Redigerat av Unregistered0abe60d6, 21 maj 2018 - 19:08.

Postad 21 maj 2018 - 11:20

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Hej ronnyha

Ja, snabbspolningen kommer att förbättras, återkommer när jag har mer information.

Mvh
Niklas

Ligger denna väldigt viktiga uppdatering i höst eller innan semestern? Boxen är rent skräp med en hårddisk i som det är nu, borde få betalt för att testa den åt er! 

Postad 21 maj 2018 - 18:54

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Jag skrev tidigare att inspelningar inte försvann vid en fabriksåterställnig av boxen- det visade sig tyvärr vara fel, bara några program finns kvar. Men alternativet var att byta ut boxen och då hade ju allt försvunnit så man får väl vara glad åt det lilla.

Postad 21 maj 2018 - 20:31

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
I menyn inspelningar står det blandat svenska och engelska t ex ”no recorded episodes”, ”1 episode” osv.

Postad 21 maj 2018 - 23:20

Mono-mannen
  • Mono-mannen
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 1

Ligger denna väldigt viktiga uppdatering i höst eller innan semestern? Boxen är rent skräp med en hårddisk i som det är nu, borde få betalt för att testa den åt er! 

Jag är också VÄLDIGT intresserad över tidsschemat här?
-----

Börjar f.ö. misstänka ganska grovt bristande kompetens bland de som sitter och skruvar på mjukvaran för den här boxen. "Bugg-fixarna" tog en evighet att släppa och burken är fortfarande en katastrof efter uppdateringen. Faktiskt värre än innan för mig. INGA av mina problem åtgärdades av vad jag kunnat upptäcka, däremot tillkom några nya. Bl a är det värre än någonsin med "svart/grön/myrornas krig-ruta = tvingad till att starta om boxen"-ögonblick. Nu flera gånger per kväll. (Det var jättekul mitt under straffläggningen i hockey-finalen igår! Tack för den). Som en ny bonus drabbas jag nu även av att kanalen låser sig så att det inte går att stega åt något håll? Fucking horribelt.

Nej, känns som att det knappast kommer bli rätsida på det här inom det närmsta året med det här tempot. Tycker det är trist eftersom jag gärna sett den fungera men nu får det f*n vara nog. Tog bort den och satte tillbaka gamla HD-boxen ikväll. Trist men den funkar iaf. Frågan är bara om man ska skicka tillbaka OneTrash eller slänga in den i garderoben i något år? Hade inte tvekat på garderoben om det inte var så att CD tagit utsugarbetalt för den här skiten. Kanske bättre att returnera och kräva pengarna tillbaka ändå....

Postad 22 maj 2018 - 06:06

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Mono-Mannen, jag gjorde ditt 2a val direkt när jag fick den. Så den har legat där ett tag nu. Tänkte också ta fram den efter ett tag när det mesta var fixat på boxen. Men som du säger verkar det ta en jäkla lång tid för dom. Frågan är om den kommer fram alls ? Med så många brister blir man ju väldigt osäker på CD kompetens att få till den. Men jag hoppas såklart på det.

Postad 22 maj 2018 - 14:27

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
det är ju mig veterligen inte ni på CD som utvecklar programvaran?

Redigerat av jonasbratt, 22 maj 2018 - 14:33.

Postad 22 maj 2018 - 17:26

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1 853 inlägg
  • 0

Vi får se om det dyker upp en 4k kanal till den 27 maj hos Canal Digital, Eurosport 4k blir i så fall namnet på kanalen

Men CD behöver kanske lägga pengarna på mjukvaran i boxen, än ge er en 4k kanal  B)

Postad 22 maj 2018 - 22:56

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Vi får se om det dyker upp en 4k kanal till den 27 maj hos Canal Digital, Eurosport 4k blir i så fall namnet på kanalen

Men CD behöver kanske lägga pengarna på mjukvaran i boxen, än ge er en 4k kanal  B)

FotbollsVM borde sändas i 4K på CD, bara stoppa upp bandbredden på andra kanaler under sommaren... 

Postad 23 maj 2018 - 00:40

Rabalder
  • Rabalder
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Finns det någon anledning att tro att boxen inte kommer att fungera att ta signalen från en multiswitch som matas från ett quattro LNB? 
Har två framdragna idag till min gamla box men skulle kunna dra fram 2 till.

Finns det någon anledning att uppgradera min 500GB Inspelningsbara box mot denna innan 4K sändningar kommer igång, fiber blivit installerat i sommar (ADSL 6mb down idag)  samt att jag skaffat 4K-TV?
Kör idag ATV4 plus ovanstående SatBox.

Postad 23 maj 2018 - 15:16

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Finns det någon anledning att uppgradera min 500GB Inspelningsbara box mot denna innan 4K sändningar kommer igång, fiber blivit installerat i sommar (ADSL 6mb down idag)  samt att jag skaffat 4K-TV?
Kör idag ATV4 plus ovanstående SatBox.

Nej det finns ingen anledning för nån att köpa oneplace-boxen om man läser i denna tråden, annat än för självplågare. Dessutom gissar jag att den kommer vara glömd och ersatt med en annan box innan regelrätta 4k-sändningar kommer igång :rolleyes:

Personligen tycker jag det är riktigt dåligt av CD att så stenhårt marknadsföra nånting som inte fungerar, det kommer kosta dem i slutändan.

Postad 23 maj 2018 - 15:50

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Eurosport startar 4K kanal för Tennis

https://www.whathifi...nch-open-tennis

Redigerat av Leatherface, 23 maj 2018 - 15:50.

Postad 23 maj 2018 - 17:23

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1 853 inlägg
  • 0

FotbollsVM borde sändas i 4K på CD, bara stoppa upp bandbredden på andra kanaler under sommaren... 

Ser mörkt ut på denna front, varken SVT eller TV4 har gått ut med planer för 4k sändningar under VM

TV2 Danmark kommer att sända Fotbolls-vm i 4k, denna kanal är klar hos tre olika distributörer i Danmark

Postad 24 maj 2018 - 05:34

PDDNOS
  • PDDNOS
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
https://www.broadban...up-in-ultra-hd/

Postad 24 maj 2018 - 05:47

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Canal Digitaal är leverantör i Holland.

Postad 24 maj 2018 - 09:25

PixelPatrik
  • PixelPatrik
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Är Canal Digitaal i Holland samma som Canal Digital här? I så fall är det ju lite lovande.

Postad 24 maj 2018 - 09:28

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0

Är Canal Digitaal i Holland samma som Canal Digital här? I så fall är det ju lite lovande.

Sätter stopp för förhoppningarna - det är inte samma bolag. Kanaler mm kan ju diskuteras i Canal Digital-tråden förresten

Redigerat av jonasbratt, 24 maj 2018 - 09:29.

Postad 24 maj 2018 - 10:17

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Japp, just nu skiter jag i vilka kanaler som finns eller inte. Boxen ligger i fokus, den måste bli bra snart...

Postad 24 maj 2018 - 11:56

PixelPatrik
  • PixelPatrik
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Förlåt om någon tog illa upp, håller mig till att diskutera boxen.

Postad 24 maj 2018 - 14:18

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Hört rykten om att det inte kommer hända så mycket mer med boxen innan semestern... Otroligt tråkigt i så fall, för den är en hög av skräp just nu.

Igår så låste sig allt, kanaler gick inte byta, såg bara en ring som snurrade på TVn. Fick rycka ur strömmen, igen. Så reklamen att man kan gömma undan boxen stämmer inte, jag måste komma åt kontakten varannan dag som det är nu!

Postad 24 maj 2018 - 15:28

ROBRUG
  • ROBRUG
  • Lärjunge

• 288 inlägg
  • 0
Vilken tur man har Canal Digital HD PVR 5720SX

Postad 24 maj 2018 - 15:44

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 2

Då hoppas jag att Niklas skriver snart och bekräftar att det ej händer något med boxen innan semestern eller mer kul för oss att ryktet är fel..

Postad 24 maj 2018 - 16:13

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

Vilken tur man har Canal Digital HD PVR 5720SX

Eller Smartboxen.

Postad 24 maj 2018 - 17:56

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Eller Smartboxen.

Amen to that😉

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.