Canal Digital boxen (HDTV box med hårddisk)
12255 svar till detta ämne
Postad 08 september 2010 - 18:08
Unregistered086aebf5
-
Unregistered086aebf5
-
Rookie
-
1 inlägg
Uppdateringen gick bra.
Boxen har krashat 2 gånger redan :-( hadde inte många krashar tidigare.
Känns seg i manövrering har inte varit så innan uppdateringen.
Bilden verkar sämre på flera kanaler, texten i menyerna sämre.
Postad 08 september 2010 - 18:10
Bullit
-
Bullit
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
Hur byter man mellan sina favoritlistor utan att gå in i menyn?
Tidigare tryckte man i(info) och stegade mellan listorna med den blå knappen. Det funkar inte lmed nya programvaran.
Postad 08 september 2010 - 18:13
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Veteran
-
-
2 489 inlägg
Hmm. Det går visst inte att klippa bort reklam i inspelat material. Någon eftergift till någon? EPG fungerar i alla fall med HDMI-kabel, men två sidor känns lite snålt. För övrigt fungerar den bra frånsett första gången i VOD där man fastnade när man skulle lämna sidan. Efter det har VOD fungerat.
Postad 08 september 2010 - 18:18
Unregisteredd42b33aa
-
Unregisteredd42b33aa
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Ja det ser bra ut men kan inte hitta mina gamla inspelningar och min 500 gig HDD ser ut att vara fylld till hälften.
Hittar ingenstans att formatera HDD:n, ska nu installera om programvaran.
Återkommer med info.
//Jörgen
Efter formatering av hårddisken och ominstallation ser det i alla fall ut som att HDD:n är tom. Vid kontroll i systeminformation så finns det fortfarande bara 117 timmar mot 235 innan uppdateringen. Hoppas det löser sig vid nästa uppdatering. Hårddisken formateras så här. MENY 3 5 3 teletext 2. Efter det måste en språk, kanalinstallation, eventuella justeringar på bildinställningar etc.etc. göras. //Jörgen Hur byter man mellan sina favoritlistor utan att gå in i menyn?
Tidigare tryckte man i(info) och stegade mellan listorna med den blå knappen. Det funkar inte lmed nya programvaran.
Tryck OK samt blå knapp. //Jörgen
Postad 08 september 2010 - 18:19
Boxman81
-
Boxman81
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Hur byter man mellan sina favoritlistor utan att gå in i menyn?
Testa att trycka på( OK-knappen) och sedan på blå knapp de funkar åt mig iaf har ifs bara en fav lista så men testa och se om det funkar åt dig.
Postad 08 september 2010 - 18:23
toy2me
-
toy2me
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Vad tycker ni om upplösningen på texter i menyer mm. den verkar inte vara anpassad för HDTV upplösning... helt sorgligt suddiga tecken. Borde man inte kunnat välja "skin" 720,1080, eller VGA.
Hur hittar man Bonusfilmerna (de man inte behöver betala för) i film listan? ...kostar ju pengar allihop.
Tycker detsamma om att texten blivit sämre med den nya mjukvaran, blaffigt & suddigt (har en ny och kalibrerad full-hd plasma). Ser enkelt och billigt ut, jämfört med äldre mjukvaran
Postad 08 september 2010 - 18:24
Unregistereda6d4ebb6
-
Unregistereda6d4ebb6
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Är det först när man har nytt kort som man kan gå till Internetinställningar?
Annars har jag problem med min bridge för mina Internetinställningar är grå.
Fungerar nya korten i andra boxar eller bara i denna? Cardsplitter?
Otroligt sega kanalbyten mellan vissa kanaler.
/P
Postad 08 september 2010 - 18:26
Unregistered841d930f
-
Unregistered841d930f
-
Användare
-
-
151 inlägg
Lite irriterade att den inte visar vilken veckodag i EPGn i listformatet om man hoppar frammåt till nästa dag, jag såg bara datum vad jag kunde se? Sen hittade jag inte något sätt att ändra en inspelning, som jag gjort förut och lagt till en inspelning från EPGn och sen ändrat den till att spela in varje vecka.
Du ser datumet uppe till vänster,det står: idag, imorgon och sedan datum.
Redigerat av Unregistered841d930f, 08 september 2010 - 18:28.
Postad 08 september 2010 - 18:28
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Veteran
-
-
2 489 inlägg
Är det först när man har nytt kort som man kan gå till Internetinställningar? Annars har jag problem med min bridge för mina Internetinställningar är grå. Fungerar nya korten i andra boxar eller bara i denna? Cardsplitter?
Otroligt sega kanalbyten mellan vissa kanaler. /P
Har inget nytt kort, är kanske 2 år gammalt som kom med boxen och Smart Wi Cardsplitter fungerar utmärkt. Edit. Internet samt VOD fungerar. Nu har jag inte köpt någon film, utan enbart tittat på trailer, tyvärr bryts de av nua uppladdningar 2-4 gånger under de få minuten trailer rullar.
Redigerat av Huddingebo, 08 september 2010 - 18:36.
Postad 08 september 2010 - 18:33
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
WTF! Timeshift-buggen verkar vara tillbaka.
hade pausat Nyheterna och när sedan inspelningen av "Halv åtta hos mig" startade avbröts Nyheterna och programmet som började spelas in visades.
Någon mer som testat detta?
Postad 08 september 2010 - 18:34
lpc123
-
lpc123
-
Användare
-
-
128 inlägg
Har inget nytt kort, är kanske 2 år gammalt som kom med boxen och Smart Wi Cardsplitter fungerar utmärkt.
Mitt smartwi funkar inte!! boxen säger åt mig att kontrollera kortet! Det funkade i går innan uppdateringen och funkar på min combo box. Finns det ngn ny firmwiretill smartwi som du laddat in?? Jag har också ett ca 2 år gammalt kort Blir såååå trött att det alltid är något vajsing
Redigerat av lpc123, 08 september 2010 - 18:35.
Postad 08 september 2010 - 18:42
Falukorv
-
Falukorv
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
För mig verkar det fungera bra, men lite tarvligt var ju att på Vod så fanns ju inte CD:s egen tjänst Go! med från början...
Postad 08 september 2010 - 18:43
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Installerade ny fw imorse. Enda missödet hittills är en hängning när jag testade VOD första gången (skärmen blev bara svart, hjälpte inte att trycka på nån annan knapp en stand-by) samt som nån annan skrev att uppstart nr 2 efter uppdateringen ledde till att boxen gick ned i stand-by direkt igen. Som teknik-nird har man ju nu gått igenom alla menyer å settings och då blev jag lite fundersam över det här med upplösningen. Vad blir bäst, att köra 720p eller 1080i om man har en tv med upplösningen 1366x768?
En annan sak som slog mig är ju att det fortfarande verkar finnas en del "hidden features" (eller iaf inte helt solklara knapptryckningar för att lösa vissa saker), det är inte så att nån känner sig manad att skapa en FAQ motsv. med såna tips & tricks? Eller har jag missat att det redan finns nåt liknande...
Postad 08 september 2010 - 18:44
Unregistereda6d4ebb6
-
Unregistereda6d4ebb6
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Mitt smartwi fungerar fint efter uppdateringen men vet inte om jag vågar skaffa nytt kort.
Har inte uppdaterat smartwi på 2år
/P
Postad 08 september 2010 - 18:46
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Veteran
-
-
2 489 inlägg
Mitt smartwi funkar inte!! boxen säger åt mig att kontrollera kortet! Det funkade i går innan uppdateringen och funkar på min combo box. Finns det ngn ny firmwiretill smartwi som du laddat in?? Jag har också ett ca 2 år gammalt kort
Blir såååå trött att det alltid är något vajsing
Det var ett tag sedan jag uppdaterade firmware till Smart Wi, så jag kommer inte ihåg vilken version jag har. Men min box samt DM800 fungerar samtidigt utan problem.
Postad 08 september 2010 - 18:56
Unregistereda6d4ebb6
-
Unregistereda6d4ebb6
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Är det först när man har nytt kort som man kan gå till Internetinställningar? Annars har jag problem med min bridge för mina Internetinställningar är grå. Fungerar nya korten i andra boxar eller bara i denna? Cardsplitter?
Startade om boxen med ethernet kopplat...Nu kan jag gå in i Internetinställningar. /P
Postad 08 september 2010 - 19:05
seth72
-
seth72
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
detta skulle jag också vilja veta hidden feature
En annan sak som slog mig är ju att det fortfarande verkar finnas en del "hidden features" (eller iaf inte helt solklara knapptryckningar för att lösa vissa saker), det är inte så att nån känner sig manad att skapa en FAQ motsv. med såna tips & tricks? Eller har jag missat att det redan finns nåt liknande... 
[/quote]
Postad 08 september 2010 - 19:12
Unregistered124686ac
-
Unregistered124686ac
-
Über-Guru
-
-
11 229 inlägg
Jag ska göra ett försök när det kommer in lite mer. Kommer att ersätta bugglistan och tricks för den gamla utgåvan som ligger i inlägg #3 sidan 1 idag. Det ser ju ut som man har gjort vad man kan för att få en stabil box, säkert därför man har en luuuuuugn snabbspolning så att man inte får hängningar och ljudsynkfel. Men den går nu alltför långsamt, men det är det som jag har sett hittills
Redigerat av Unregistered124686ac, 08 september 2010 - 19:13.
Postad 08 september 2010 - 19:12
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Nja, var väl ett ordval för att locka lite  Jag har ju iofs inte lusläst manualen, men t ex i EPG'n så står det ju inte att man numera kan använda P+ och P- för att bläddra en hel sida...
Postad 08 september 2010 - 19:18
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
Förut kunde man trycka på Info-knappen och få information om vilka inspelningar som pågår. Nu måste man gå in i MyTV för att få reda på vilka kanaler som spelas in. Synd, var så smidigt förut att enkelt kunna kolla om en inspelning gått igång utan att behöva byta till den kanalen.
Postad 08 september 2010 - 19:34
chpal56
-
chpal56
-
Amatör
-
-
95 inlägg
Har försökt lägga in IP-adresserna manuellt (använder inte DHCP) men adresserna för DNS sparas inte. Någon som lyckats med detta?
Postad 08 september 2010 - 19:37
Unregistered71f94406
-
Unregistered71f94406
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Blev lite skraj, efter uppdateringen startade boxen som den skulle. Men när jag lite senare startade den igen så bootade den upp och stängde av sig direkt, nu gick den däremot igång...
Första intrycken är ju att boxen (gränssnittet) ser riktigt bra ut! Behöver justeras på vissa ställen men jag tror och hoppas att arbetet med programvaran fortsätter. Fjärren tar bättre och hela användarupplevelsen känns trevligare och snabbare. Kanske tar något längre tid att byta kanal?
Måste vara ganska unikt att en tjänsteleverantör tar över utvecklandet av mjukvaran på det sätt Canal Digital gjort? Hoppas utvecklingen inte stannar av nu utan att finjusteringar och mer funktioner kommer.
Min gjorde likadant förut, ingen allvarlig bugg, får vi hoppas.
Min box beter sig på samma sätt. Hänt alla 3 gånger jag startat om boxen. När man startar visas först "mute" i displayen, sen slår den av sig, om man sedan startar igen så kommer den vanliga init....följt av att klockan är nollställd, typ ..:.. därefter hoppar boxen igång. Kör med smartwi så det kanske är något sådant som strular. Ska i alla fall prova att formatera om disken o köra om allt från scratch o se om det blir bättre.
Postad 08 september 2010 - 19:40
....mr anders(son)
-
....mr anders(son)
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
fortfarande e allt mitt inspelat material borta!!!
Bytte HD för ca 6 mån vilket jag aldrig skulle gjort!!!!
Fan va trött jag e på denna sunkiga box!!!!
Postad 08 september 2010 - 19:44
Unregistered9c12a290
-
Unregistered9c12a290
-
Lärjunge
-
-
282 inlägg
Klarar boxen DISEQc nu med den nya mjukvaran? (tyckte mig se nåt i manualen som antydde det...)
Dvs fler satelliter än bara Thor.
Postad 08 september 2010 - 19:45
Biggles2002
-
Biggles2002
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
På min box måste jag nu starta den 2ggr innan den kommer igång
efter första starten står det NutE eller liknande i displayen sen stängs den av efter andra starten går den igång. händer så varje gång man skall starta, originaldisk sitter i och den har aldrig krånglat tidigare.
Postad 08 september 2010 - 19:51
fremar-7
-
fremar-7
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Du ser datumet uppe till vänster,det står: idag, imorgon och sedan datum.
Ja precis, ganska jobbigt om jag vet att jag ska spela in nåt som går på tisdag. Tidigare så hoppade man ju till tisdag då, nu måste man ju veta vad det är för datum på tisdag för att hoppa rätt. Nu kan man inte trycka på pil upp eller ner för att kika vad det är för program på andra kanaler innan man byter kanal dit. Måste trycka info först och sen bläddra med pil upp och ner, har för mig att det gick att bläddra så direkt förut.
Postad 08 september 2010 - 19:51
Unregistered71f94406
-
Unregistered71f94406
-
Amatör
-
-
74 inlägg
På min box måste jag nu starta den 2ggr innan den kommer igång
efter första starten står det NutE eller liknande i displayen sen stängs den av efter andra starten går den igång. händer så varje gång man skall starta, originaldisk sitter i och den har aldrig krånglat tidigare.
Det är samma som på min med andra ord. Se ovan. Ska göra en formatering nu. //Ronnie
Postad 08 september 2010 - 19:52
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Har försökt lägga in IP-adresserna manuellt (använder inte DHCP) men adresserna för DNS sparas inte. Någon som lyckats med detta?
Körde först med DHCP och blev då tilldelad ip, nätmask, gw samt dns. Valde att gå över till manuellt och ändrade då endast ip-adressen, och det har funkat utan problem. Alla inställningar sparas och är kvar även efter omstart. Har även hittat en bugg: Även om du väljer att köra 720p så visas texten "16:9 Helskärm 1080i" när man trycker på "TV"-knappen och ändrar bildformat. Förmodligen är just 1080i-texten hårdkodad...
Postad 08 september 2010 - 20:13
lpc123
-
lpc123
-
Användare
-
-
128 inlägg
Min box beter sig på samma sätt. Hänt alla 3 gånger jag startat om boxen. När man startar visas först "mute" i displayen, sen slår den av sig, om man sedan startar igen så kommer den vanliga init....följt av att klockan är nollställd, typ ..:.. därefter hoppar boxen igång.
Kör med smartwi så det kanske är något sådant som strular. Ska i alla fall prova att formatera om disken o köra om allt från scratch o se om det blir bättre.
När den startat funkar smartwi för dig då? Min e lika dan som din i uppstarten men sen funkar inte smartwi! i med orginal kortet och vips sen rockar den som den ska
Postad 08 september 2010 - 20:14
lemuras
-
lemuras
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Hur hittar man boxens MAC-adress?
Behöver den för att dela ut IP-adresser i min router.
Postad 08 september 2010 - 20:15
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Har försökt formatera hårddisken genom att trycka MENY 353 TELETEXT 2 men det funkar inte. finns det nån som vet hur man gör,ska man va i nå spec meny elr?
Postad 08 september 2010 - 20:20
Unregistered71f94406
-
Unregistered71f94406
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Har också försökt formatera med ovanstående kommando. Funkar ej, eller så gör man fel //Ronnie När den startat funkar smartwi för dig då? Min e lika dan som din i uppstarten men sen funkar inte smartwi! i med orginal kortet och vips sen rockar den som den ska
Jadå, smartwi funkar. Har dock ingen koll på vilken fw jag har i smartwi:n, helt nyinköpt (för ca 1 månad sen) men allt har funkat direkt ur lådan. Förutom hd-pvr:en så kör jag 2 st Topfield TF5510.
Postad 08 september 2010 - 20:21
Unregisteredd42b33aa
-
Unregisteredd42b33aa
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Har försökt formatera hårddisken genom att trycka MENY 353 TELETEXT 2 men det funkar inte. finns det nån som vet hur man gör,ska man va i nå spec meny elr?
Ursäkta! Det ska vara Menu röd knapp 353 Teletext 2. //Jörgen
Postad 08 september 2010 - 20:26
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2 789 inlägg
WTF! Timeshift-buggen verkar vara tillbaka.
hade pausat Nyheterna och när sedan inspelningen av "Halv åtta hos mig" startade avbröts Nyheterna och programmet som började spelas in visades.
Någon mer som testat detta?
Tittade på inspelat program och blev inte avbruten när ny började. Där skrämde du upp mig i onödan
Postad 08 september 2010 - 20:28
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Postad 08 september 2010 - 20:31
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
Tittade på inspelat program och blev inte avbruten när ny började. Där skrämde du upp mig i onödan 
Jag hade inte spelat in utan pausade endast programmet jag såg på. Men det kanske var en engångshändelse
Postad 08 september 2010 - 20:34
staffanw
-
staffanw
-
Beroende
-
-
1 145 inlägg
Har installerat nya mjukvaran och tycker att utseendet på menyer och EPG är fruktansvärt dåligt, liten och otydlig text. Annars verkar det fungera även för mig med Smartwi. VOD har jag inte testat då jag inte har trådat nätverk till vardagsrummet. Har köpt boxen beggad så jag tänker inte skicka in någon anmälan om flytt av box eller byta kort och om CD vill sälja VOD till mig så får dom väl acceptera det eller låta bli.
Postad 08 september 2010 - 20:35
Unregistered124686ac
-
Unregistered124686ac
-
Über-Guru
-
-
11 229 inlägg
En underlighet är att den inspelning som jag har gjort är rapporterad enbart som serie och inte med en datum och tid vilket ger en försämrad information. Sedan så verkar det konstigt att markerar man den så står det radera alla avsnitt! betyder det att man inte kan radera några enstaka avsnitt om de är inspelade som serieinspelning utan alla avsnitten åker på samma gång, verkar ju dåligt
Postad 08 september 2010 - 20:36
Honda
-
Honda
-
Lärjunge
-
-
282 inlägg
Jag kunde gå in i internetinställninar så fort jag kopplat in nätverkskabel, men kom inte åt VOD förrän jag startat om boxen. Lyckades sedan krasha boxen när jag valde SF två gånger... Hittade först inte kanal 6, men upptäckte att det var en separat kanalsökning för markbundet...
Postad 08 september 2010 - 21:00
jokim
-
jokim
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Hur hittar man boxens MAC-adress? Behöver den för att dela ut IP-adresser i min router.
kolla i routerns loggar så finns den nog där...
Postad 08 september 2010 - 21:09
posttest
-
posttest
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Hur hittar man boxens MAC-adress? Behöver den för att dela ut IP-adresser i min router.
Nedanstående förutsätter att du kör Windows: Kolla vad boxen har för IP under internetinställningar i inställningsmenyn, starta sen ett dos-fönster och skriv: ping <boxens IP> arp -a
Postad 08 september 2010 - 21:15
fremar-7
-
fremar-7
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
En underlighet är att den inspelning som jag har gjort är rapporterad enbart som serie och inte med en datum och tid vilket ger en försämrad information. Sedan så verkar det konstigt att markerar man den så står det radera alla avsnitt! betyder det att man inte kan radera några enstaka avsnitt om de är inspelade som serieinspelning utan alla avsnitten åker på samma gång, verkar ju dåligt
När jag tryckte på Ok på en inspelad serie så kom jag till en ny sida där den listade det avsnittet som var inspelat. Verkade som att den kommer lägga alla avsnitt som hör till den serie inspelningen där så det blir ju smidigt.
Postad 08 september 2010 - 21:26
Bole
-
Bole
-
Rookie
-
4 inlägg
Min fd problemfria box funkade i ungefär en halvtimme med nya programvaran. Nu låser den sig hela tiden. Orkade inte fortsätta försöka efter ett tiotal omstarter... Det blir väl att ringa CD imorrn...
Ingen annan som råkat ut för detta?
EDIT: Provat återställning och formaterat hdd utan framgång. Ringde CD kundtjänst som skall skicka ny strömadapter, boxen är tydligen känsligare med nya programvaran vad det beträffar strömförsörjning.
Redigerat av Bole, 09 september 2010 - 08:13.
Postad 08 september 2010 - 21:35
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Skitbox d e va det e. Funkade utan problem innan uppdateringen. nu varje gg man startar den står det problem med att ta emot signalen. Kollat i inställningar, å det verkar som om det e nå problem med referens transpordern. signalstyrkan e på 66%,men frekvensen e 10872. vet inte va man ska göra,har bra lust å slå sönder skiten.
Postad 08 september 2010 - 21:49
Biggles2002
-
Biggles2002
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Nu har skiten stängt av sig 3 ggr i följd efter jag gått ur VOD.
va F** är detta för S*** mjukvara.
Får se klart inspelat material och sedan formatera, funkar det inte efter det så blir det soptunnan nästa.
Postad 08 september 2010 - 21:56
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Ja den här mjukvaran verkar slå allt annat,vilken s**** Helt otroligt att det ska va på det här viset,nu e det värre än någonsin,okompetenta hela högen e de.
nån mer som har problem me att det står `problem att ta emot signalen`när man startar boxen?
Redigerat av homery, 08 september 2010 - 22:01.
Postad 08 september 2010 - 22:08
posttest
-
posttest
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Nu har skiten stängt av sig 3 ggr i följd efter jag gått ur VOD. va F** är detta för S*** mjukvara.
Får se klart inspelat material och sedan formatera, funkar det inte efter det så blir det soptunnan nästa.
VOD verkar helt klart vara lite instabilt. Om jag trycker på menu efter att ha kollat en trailer och sen väljer katalog så stänger boxen av sig. Någon annan som har samma problem? Ska kanske tillägga att det verkar som att det sker om jag tittar på hela trailern. Väljer jag att avbryta trailern innan den gått färdigt så går den tillbaka till menyn som den ska.
Redigerat av posttest, 08 september 2010 - 22:25.
Postad 08 september 2010 - 22:55
Unregisteredc15a8686
-
Unregisteredc15a8686
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Uppdaterat till nya mjukvaran.
Efter omstart blir hela bilden grön. Efter andra omstart blir det en grön rand längst ner och till höger i bilden ser man en liten del av det som är tv-sändningens vänstra bild. Dvs man ser ingenting... Först efter flera omstarter får jag bild igen...
Någon som känner igen problemet?
Postad 08 september 2010 - 23:22
KoktGrus
-
KoktGrus
-
Forumräv
-
-
504 inlägg
VOD verkar helt klart vara lite instabilt. Om jag trycker på menu efter att ha kollat en trailer och sen väljer katalog så stänger boxen av sig. Någon annan som har samma problem?
Ska kanske tillägga att det verkar som att det sker om jag tittar på hela trailern. Väljer jag att avbryta trailern innan den gått färdigt så går den tillbaka till menyn som den ska.
Samma här... crashar och när man startar igen är ljudet på mute och bilden svart.. får bild igen om jag trycker guide och väljer en kanal på nytt.. konstigt, dom borde ju ha gått ur vod-läget någon gång när dom testade den här mjukvaran.....
Postad 08 september 2010 - 23:26
staffanw
-
staffanw
-
Beroende
-
-
1 145 inlägg
Snabbspolningen är totalt oanvändbar och helt oförutsägbar då och oavsett antal tryck så hoppar den bara några sekunder tillbaka i inspelat material för rätt som det är hoppa en timme.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|