* Officiell Tråd - Nokia N8 *
9135 svar till detta ämne
Postad 05 October 2011 - 09:54
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Läste också att detta skulle fungera men fick det inte att fungera för mig. Varifrån laddade du ner v2.5? Den fil jag installerade heter joikuspot_light_v2_5.sis. Exakt samma problem som tidigare, dvs allt fungerar frånsett att det står "internetåtkomst saknas" när man connectat med PCn.
Hitta den på ipmart-forum. Fullversion. Funkar perfekt Kan även PM'a el maila den om du vill
Redigerat av big_swede70, 05 October 2011 - 12:47.
Postad 05 October 2011 - 09:58
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Tack för era snabba svar! Det jag tänkte på med Anna & stänga program. Var om man tryckte på den icke fysiska menyknappen nere i vänster hörn så fick man upp en meny & längst upp där kunde man välja att se öppnade program (visste ej att man fick upp alla öppna program genom att hålla inne den fysiska menyknappen) Tack för det!  Ska testa en app som heter pocketlock, som gör att telefonen låses när sensorn uppe i höger hörn inte får ljus! Kan vara ett allternativ till oss som inte gillar autolock funktionen. Sen finns ju alltid alternativet att låsa telefonen manuellt på sidan 
Jag använder ett prg som heter DzLock för styra låsning med ljussensorn. Har även några varianter på låsning så det prg rekommenderar jag. Tror det finns på N8fanclub http://www.n8fanclub...k-v19.html#more
Redigerat av big_swede70, 05 October 2011 - 12:46.
Postad 05 October 2011 - 13:01
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Har märkt att efter jag la in Belle så får jag tex Nokia kartor med engelska menyer istället för svenska, misstänker att den tror jag har Engelsk språkig mobil.. finns det något sätt "lura installationen" så man får svenska menyer i Nokia kartor??
Postad 05 October 2011 - 13:03
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Nevermind..
Redigerat av SL2, 05 October 2011 - 13:04.
Postad 05 October 2011 - 13:17
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Man kan ju nu tex sätta autolock på en timma med lite enkelt hack men då går ju inte heller skärmsläckaren igång förrän då och batteriet lär ju ta slut rätt fort.
Jag förstår inte, eftersom jag kan sätta skärmsläckaren till 1 minut och låset till 30 minuter utan nått hack, då borde du väl kunna hacka så att maxtiden blir mer än 30 minuter utan att det påverkar skärmsläckaren?
Postad 05 October 2011 - 13:29
alllex
-
alllex
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hitta den på ipmart-forum. Fullversion. Funkar perfekt Kan även PM'a el maila den om du vill
Hittade tråden och laddade ner 2.5 och 2.6 Premium. 2.5 fungerar, men N8 rebootar alltid inom en minut efter att jag connectat med PCn. Dvs telefonen startar om en liten stund efter att jag börjat surfa med PCn. Den startar inte om när jag endast har joiku startat utan att dela ut internet. Lösningar för detta problem?
Redigerat av alllex, 05 October 2011 - 13:32.
Postad 05 October 2011 - 13:43
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Har märkt att efter jag la in Belle så får jag tex Nokia kartor med engelska menyer istället för svenska, misstänker att den tror jag har Engelsk språkig mobil.. finns det något sätt "lura installationen" så man får svenska menyer i Nokia kartor??
Beta versionen 3.08 finns bara på engelska. Om du har min Belle 4b så är telefonen på svenska om du valt det som telefonspråk.
Redigerat av trixeo, 05 October 2011 - 13:50.
Postad 05 October 2011 - 13:49
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Jag förstår inte, eftersom jag kan sätta skärmsläckaren till 1 minut och låset till 30 minuter utan nått hack, då borde du väl kunna hacka så att maxtiden blir mer än 30 minuter utan att det påverkar skärmsläckaren?
Det ena är Screen/keylock-timeout, dvs tid tills den släcker skärmen helt, sätter igång skärmsläckaren och låser telefonen, det andra är bara light-timeout, dvs tid tills den dimmar styrkan på skärmen till låg.
Postad 05 October 2011 - 13:55
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Du har rätt, det hade jag glömt..
Postad 05 October 2011 - 15:18
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Beta versionen 3.08 finns bara på engelska. Om du har min Belle 4b så är telefonen på svenska om du valt det som telefonspråk.
Rätt säker på jag hade version 3.08 med svenska meny när ja hade ANNA och tog ner den från beta labs men ja kan minnas fel..
Postad 05 October 2011 - 16:42
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Rätt säker på jag hade version 3.08 med svenska meny när ja hade ANNA och tog ner den från beta labs men ja kan minnas fel..
Testa att installera om den, jag minns inte just nu hur jag hade inställningarna när jag gjorde en image för den installationen. Installationen blir bara lite över 1 mb större än den förinstallerade så du blir inte av så mycket på en manuell installation.
Postad 05 October 2011 - 18:24
MerBlues
-
MerBlues
-
Användare
-
-
141 inlägg
Inget nytt för oss som haft N8 ett tag, men någon nybliven N8-ägare kanske inte känner till dessa tips: Five shortcuts on the Nokia N8 http://conversations...n-the-nokia-n8/
Redigerat av MerBlues, 05 October 2011 - 18:26.
Postad 06 October 2011 - 08:50
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Testa att installera om den, jag minns inte just nu hur jag hade inställningarna när jag gjorde en image för den installationen. Installationen blir bara lite över 1 mb större än den förinstallerade så du blir inte av så mycket på en manuell installation.
Den senaste installationsfilen från beta Labs heter .... wk34.sis och de ska stödja bla svenska. Jag fick ta bort allt i mobilen som hade med kartorna att göra inkl genvägarna som skapas för väder, kartuppladdare etc.. de va oxå på engelska innan. lämnade bara själva citices-mappen orörd. Installerade sedan om ....wk34 och nu har jag svenska som det ska va.. Gött
Redigerat av big_swede70, 06 October 2011 - 08:52.
Postad 06 October 2011 - 11:26
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Den senaste installationsfilen från beta Labs heter .... wk34.sis och de ska stödja bla svenska. Jag fick ta bort allt i mobilen som hade med kartorna att göra inkl genvägarna som skapas för väder, kartuppladdare etc.. de va oxå på engelska innan. lämnade bara själva citices-mappen orörd. Installerade sedan om ....wk34 och nu har jag svenska som det ska va.. Gött
Du har rätt att den finns på svenska, något gick fel vid min image-tillverkning. Versionen som är med i min v4 och v4b är densamma som du installerat nu. Har fixat till det hela med en patch för dem som vill slippa avinstallera och installera alla Map-apps. Patchen är alltså för min CFW Belle v4 eller v4b och kan laddas ned här. Installera på telefonen och starta sedan om den så har du Maps på svenska efter det!
Redigerat av trixeo, 06 October 2011 - 11:26.
Postad 06 October 2011 - 13:46
jfhallberg
-
jfhallberg
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Jag har Belle 4b och det är några grejer som jag stör mig på:
Man ser inte om telefonen är i möte eller allmän profil, smidigt. (Får låsa tangentlåset och trycka på meny knappen.)
Det går inte editera något i rullgardinen.
Man ser inte prickarna över stora Ä och Ö när man skriver sms.
Finns ingen händelser widget som i Anna.
Kalenderwigeten visar bara en sak. *(Borde varit rullande text om det finns fler saker samma dag)
Annars gillar jag den skarpt.
Tack för svenska patchen till GPS:en.
Postad 06 October 2011 - 14:21
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Jag har Belle 4b och det är några grejer som jag stör mig på: Man ser inte om telefonen är i möte eller allmän profil, smidigt. (Får låsa tangentlåset och trycka på meny knappen.)
Vet inte riktigt vad du menar här, ser det inte var? när? Det finns ju en profilwidget. Det går inte editera något i rullgardinen.
Nej, tyvärr går inte det heller på Nokia 701. Man ser inte prickarna över stora Ä och Ö när man skriver sms.
En liten bugg pga typsnittet, inte brytt mig om den. Finns ingen händelser widget som i Anna.
Det är det "rullgardinen" är till för, händelser ska du se på raden högst upp på skärmen. Kalenderwigeten visar bara en sak. *(Borde varit rullande text om det finns fler saker samma dag)
Den är bedrövlig, går ju inte heller att byta färg på bakgrunden på den. Annars gillar jag den skarpt. Tack för svenska patchen till GPS:en.
Postad 06 October 2011 - 15:00
jfhallberg
-
jfhallberg
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Vet inte riktigt vad du menar här, ser det inte var? när? Det finns ju en profilwidget.
Jo jag vet men då tar den en massa plats, tycker det kunde stått längst upp till vänster på telefonen istället för en 3a som jag har där idag, jag vet att jag har tre.se och det tycker jag inte den behöver visa hela tiden. Men men man kan inte få allt här i världen, men klaga lite en grå dag som denna får man
Postad 06 October 2011 - 21:12
c0k3
-
c0k3
-
Rookie
-
1 inlägg
Du har rätt att den finns på svenska, något gick fel vid min image-tillverkning. Versionen som är med i min v4 och v4b är densamma som du installerat nu. Har fixat till det hela med en patch för dem som vill slippa avinstallera och installera alla Map-apps. Patchen är alltså för min CFW Belle v4 eller v4b och kan laddas ned här. Installera på telefonen och starta sedan om den så har du Maps på svenska efter det!
Grymt! tackar och bockar. Förresten vet du hur man får igång satellitvyn? Hade det förut, men funkar inte längre...
Postad 07 October 2011 - 09:22
K_arlstrom
-
K_arlstrom
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Måste säga att jag faktiskt gillar belle's nya stora kontaktwidgetar..
Kör på meego konceptet med 3 startskärmar för att alltid vara ett drag ifrån de andra, har lagt upp startskärmarna på följande sätt:
1. Stor klocka och mest använda apparna
2. Mail och kalenderhändelser
3. 8 mest använda kontakterna
Använder spotify istället för musikspelaren, önskar dock att de lägger till "nu spelas" för spotify i rull-listan
Postad 07 October 2011 - 12:44
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Ny version av OVI store finns nu att ladda ner, logga in på OVI store så dyker nya Nokia store med Belle gränssnitt upp. Me like
Roligt att till och med batterimätaren är liggande a la Belle inne i nya Nokia Store och stående när man loggat ut till Anna igen.
Postad 07 October 2011 - 13:23
jfhallberg
-
jfhallberg
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Någon som vet om man kan se hur mycket batteri man har kvar i % (Belle 4b)
Postad 07 October 2011 - 13:48
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Ny version av OVI store finns nu att ladda ner, logga in på OVI store så dyker nya Nokia store med Belle gränssnitt upp. Me like Roligt att till och med batterimätaren är liggande a la Belle inne i nya Nokia Store och stående när man loggat ut till Anna igen. 
Är det samma som funnits på Beta Labs i några veckor?
Postad 07 October 2011 - 15:01
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Good news my N8 friends, Belle kommer börja släppas den 26 oktober enligt GSMArena. http://www.gsmarena....6-news-3244.php Eller ja, goda nyheter för de som inte laddat hem den läckta Belle-versionen, ni som gjort det är väl trött på Belle vid det här laget
Redigerat av donpipino, 07 October 2011 - 15:01.
Postad 07 October 2011 - 15:24
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Är det samma som funnits på Beta Labs i några veckor?
Den som fanns där var visst version 3.16.034 (testade aldrig den själv), denna skarpa version är 3.16.036.
Postad 07 October 2011 - 15:25
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Den som fanns där var visst version 3.16.034 (testade aldrig den själv), denna skarpa version är 3.16.036.
Jag har den som slutar på 034, men får ingen uppdateringen när jag startar butiken.
Postad 07 October 2011 - 15:50
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Jag har den som slutar på 034, men får ingen uppdateringen när jag startar butiken.
Du måste avinstallera betan och installera den gamla officiella för att få erbjudandet om den nya när du startar den gamla. Eller så väntar du ett par dagar tills det kommer en officiell download länk. Vad jag kan se är det ingen skillnad alls mellan 034 och 036 förutom just versionsnumret.
Postad 07 October 2011 - 15:58
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Du måste avinstallera betan och installera den gamla officiella för att få erbjudandet om den nya när du startar den gamla. Eller så väntar du ett par dagar tills det kommer en officiell download länk. Vad jag kan se är det ingen skillnad alls mellan 034 och 036 förutom just versionsnumret.
Ah okej, för den gamla butiken fungerar nämligen inte för mig, kunde inte logga in på mitt konto. Så har kvar den här tills det släpps en download link.
Postad 07 October 2011 - 16:39
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Här finns 3.16.036 att ladda ned, osignerad. Om du har en äldre version installerad, avinstallera då först "Ovi Store Installer" och installera sedan denna.
Postad 07 October 2011 - 17:07
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Här finns 3.16.036 att ladda ned, osignerad. Om du har en äldre version installerad, avinstallera då först "Ovi Store Installer" och installera sedan denna.
Har ingen aning om hur man signerar program, och har varken tid eller lust att lära mig  Inte enklare att bara vänta? Belle släpps ju (som jag skrev högre upp) den 26 oktober!
Postad 07 October 2011 - 17:12
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Har ingen aning om hur man signerar program, och har varken tid eller lust att lära mig Inte enklare att bara vänta? Belle släpps ju (som jag skrev högre upp) den 26 oktober!
Har du nån CFW installerad har du troligen en hackad installserver, då behöver man inte signera. 26 oktober, haha.. jaja vi får väl se =)
Postad 07 October 2011 - 17:19
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Har du nån CFW installerad har du troligen en hackad installserver, då behöver man inte signera. 26 oktober, haha.. jaja vi får väl se =)
Min N8 är inte hackad på något sätt faktiskt. Enda programmet jag har som inte är från Nokia Store är en Game Boy Advance emulator, som förövrigt inte ens fungerar  haha. GSMArenas källa är tydligen ett tweet från Nokia France, får hoppas att det stämmer! http://nokiatweet.bl...ng-october.html
Postad 07 October 2011 - 22:29
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Nu kom den ut på Beta Labs, "still in beta" säger de om den: Store QML client is available for the following devices: Nokia C6-01, C7-00, C7 Astound, E7-00, N8-00, X7-00 Client may take a while to install, we appreciate your patience.  (.sisx, 18.3MB) To verify the client version go to My Stuff then select Support and scroll down to bottom of the page. Update 07.10.2011 - Version 3.16.036- Fixed: Installation issue
- Fixed: Encountering Retry page and cannot get out even with good connection
- Fixed: Application update notification is not seen
- Solved: Stuck in the waiting for connection situation -> now you can break away
Postad 08 October 2011 - 11:28
MerBlues
-
MerBlues
-
Användare
-
-
141 inlägg
Ny version av facebook-appen fMobi har släppts: Over 50 UI improvements, features, and bug fixes will make the new fMobi v2.0 more beautiful than ever! Version 2.0- More than 25 new languages.- New FB smart lists- Vibrating alerts- Smoother- Lots of UI tweaking- Messaging- Bug fixes http://jiikoo.com/ http://store.ovi.com/content/167633[/indent]
Redigerat av MerBlues, 08 October 2011 - 11:29.
Postad 08 October 2011 - 12:23
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Som jag skrev förut är det jag som gjort den svenska översättningen i fMobi. Nu när jag ser den i programmet är jag inte alls nöjd, vissa saker ser helt skumma ut..
Postad 08 October 2011 - 17:21
ILikeIke
-
ILikeIke
-
Användare
-
-
209 inlägg
Good news my N8 friends, Belle kommer börja släppas den 26 oktober enligt GSMArena. http://www.gsmarena....6-news-3244.php Eller ja, goda nyheter för de som inte laddat hem den läckta Belle-versionen, ni som gjort det är väl trött på Belle vid det här laget 
Yes!  Vad är det som händer med Nokia. Belle trodde jag skulle komma tidigast denna tid nästa år med tanke på hur de har gjort tidigare. Ser fram emot uppgraderingen. Gillar nya Nokia Store appen starkt också, den gör mig inte frustrerad...
Postad 08 October 2011 - 18:02
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Som jag skrev förut är det jag som gjort den svenska översättningen i fMobi. Nu när jag ser den i programmet är jag inte alls nöjd, vissa saker ser helt skumma ut..
Det mesta ser väl ok ut men det verkar vara mycket som ej är översatt. Sen är det en hel del där det är stor bokstav efter komma (som det ofta är på engelska. t.ex: "Startskärm, Nyheter", "Tema, Mörk" borde vara: "Startskärm, nyheter", "Tema, mörkt"
Postad 08 October 2011 - 21:19
jfhallberg
-
jfhallberg
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Någon som vet om man kan få ett meddelande (typ ljud) när man har skickat ett SMS och det har mottagits?
Någon som vet om man kan se batteri kapaciteten kvar i procent, utan att behöva installera något program?
(Gäller Belle)
Postad 09 October 2011 - 00:23
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Det mesta ser väl ok ut men det verkar vara mycket som ej är översatt. Sen är det en hel del där det är stor bokstav efter komma (som det ofta är på engelska. t.ex: "Startskärm, Nyheter", "Tema, Mörk" borde vara: "Startskärm, nyheter", "Tema, mörkt"
Yes, är ett par grejjer som ser lite skumma ut. Vet inte hur han tänkte riktigt  Men är väl svårt att lägga in ord man inte har en aning om vad de betyder..
Postad 09 October 2011 - 17:20
MerBlues
-
MerBlues
-
Användare
-
-
141 inlägg
Gillar nya Nokia Store appen starkt också, den gör mig inte frustrerad...
Ja, jag gillar den också...den känns fräsch, och är smidig att navigera runt i!
Postad 09 October 2011 - 18:26
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Det enda jag stör mig på i nya Store är att avsluta knappen inte kommer fram direkt. Alltså, den till vänster, den delar ju knapp med tillbaka, det tar några sekunder innan det där X:et kommer fram.
Postad 09 October 2011 - 21:10
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Ryktet om Belle den 26 oktober var bara ett rykte iallafall..
http://mynokiablog.c...-anna-variants/
Postad 09 October 2011 - 22:15
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Det enda jag stör mig på i nya Store är att avsluta knappen inte kommer fram direkt. Alltså, den till vänster, den delar ju knapp med tillbaka, det tar några sekunder innan det där X:et kommer fram.
"några sekunder" tar det väl ändå inte, en sekund kanske. Har en annan sak som irriterar mig mer. I sök så skriver man in det man ska söka på och trycker sedan på den gröna bekräftelsebocken. Då tycker man väl att den borde söka direkt, nä för att den sedan ska söka måste man sen på det även trycka en pil höger. Den där pil höger borde de ha rationaliserat bort, eller har den någon typ av funktion tex om man ångrar sig...
Postad 09 October 2011 - 22:16
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Ryktet om Belle den 26 oktober var bara ett rykte iallafall.. http://mynokiablog.c...-anna-variants/
Jo rykten brukar vanligtvis vara just rykten, annars är det fakta =)
Postad 09 October 2011 - 22:24
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Jo rykten brukar vanligtvis vara just rykten, annars är det fakta =)
Ja, men GSMArenas källa var ju typ NokiaFrance eller liknande, så man hade ju lite förhoppningar!
Postad 10 October 2011 - 07:35
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Ja, men GSMArenas källa var ju typ NokiaFrance eller liknande, så man hade ju lite förhoppningar!
Kan kanske ha varit missförstånd, det kanske var de nya Belle mobilerna (Nokia 700, 701 osv)som skulle lanseras då och inte uppdateringar till befintliga?
Postad 10 October 2011 - 08:01
Råkarln
-
Råkarln
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Fasen, nu har min hotmail helt slutat att uppdatera inkorgen :/ Inte gjort några ändringar what so ever utan det har bara slutat att synka. Funkar inte att gå in och aktivt "sända och ta emot" heller... var inte ordet "synkronisera" aningen bättre, heheh.
Samma problem för mig men det fungerade igen i två dagar utan att jag har gjort någonting slutade fungera i några dagar men började fungera igen i helgen. Får testa att skriva in löseenordet igen.
Postad 10 October 2011 - 14:59
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Postad 10 October 2011 - 15:30
Hugh Munguz
-
Hugh Munguz
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Äntligen fått tummen ur och köpt mig en n8:a. Har några frågor någon förhoppningsvis kan svara på.
Skall man inte få med någon manual till den, i min kartong låg det bara en "Lär känna din Nokia N8"-pamflett samt en tunn manual med bara produkt och säkerhetsinformation?. Skall det inte också vara med en installations cd med olika program samt för att installera OVI på pc'n?
Till min gamla N-95:a fick man med en fet manual som täckte allt rörande telefonen samt en installations cd, känns udda att inte fått något till denna.
Tacksam för svar.
Redigerat av Hugh Munguz, 10 October 2011 - 15:46.
Postad 10 October 2011 - 15:42
donpipino
-
donpipino
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Äntligen fått tummen ur och köpt mig en n8:a. Har några frågor någon förhoppningsvis kan svara på. Skall man inte få med någon manual till den, i min kartong låg det bara en "Lär känna din Nokia N8"-pamflett samt en tunn manual med bara produkt och säkerhetsinformation?. Skall det inte också vara med en installations cd för att installera OVI på pc'n? Till min gamla N-95:a fick man med en fet manual som täckte allt rörande telefonen samt en installations cd, känns udda att inte fått något till denna. Tacksam för svar.
Manual har du i telefonen, Program -> Användarhandbok. Ovi Suite installationsfil ligger på massminnet på telefonen De har väl gjort så för att spara på papper och CD-skivor.
Postad 10 October 2011 - 16:12
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Tidigare Belle-datum ändras: http://www.n8fanclub...-26th.html#more
Vi har ju tidigare pratat om just detta några inlägg upp. Det är inget som har ändrats, bara det att man vid detta laget borde lära sig att inte lyssna till rykten och att Nokia aldrig går ut med ett datum så långt innan en release. Men visst har man rätt att gissa på datum. Men som också sägs i hennes inlägg så har inte ens Anna kommit än till alla produktkoder/länder. Det är bara att vänta, inte för jag tror att den skarpa versionen av Belle kommer att ha några skillnader från den redan läckta. Varför skulle N8:ans Belle skilja sig från den som nu skeppas med 701 etc? Min Belle är för mig stabilare än den officiella Anna jag hade en kort tid.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|