Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 June 2020 - 07:44

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Väntar på svar på när problemet ska vara löst. Tyvärr var det en hel del problem förra veckan med att inget innehåll laddades upp i playtjänsten, nu verkar det komma in nytt innehåll men innehåll från förra veckan saknas.

Återkommer så fort jag svar.

Mvh
Niklas

Tackar, väntar på ditt svar!

Redigerat av lepelepe, 08 June 2020 - 07:44.

Postad 08 June 2020 - 20:34

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

En fråga Niklas

Planerar CD att sända Allsvenskan i linjära kanaler som Telia erbjuder?

Postad 08 June 2020 - 21:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

En fråga Niklas

Planerar CD att sända Allsvenskan i linjära kanaler som Telia erbjuder?

Hej

Har tyvärr ingen ny information om allsvenskan, just nu visar vi endast matcherna som sänds på Kanal 5/Kanal 9.

Mvh

Niklas

Postad 09 June 2020 - 11:49

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Har tyvärr ingen ny information om allsvenskan, just nu visar vi endast matcherna som sänds på Kanal 5/Kanal 9.

Mvh

Niklas

Hej

8 Dplay kanaler linjära hos Telia.. Ägs inte Cmore/Tv4 av Telia. Lite samarbete vore väl bra.

Kom igen nu fixa!!

Redigerat av lepelepe, 09 June 2020 - 11:49.

Postad 12 June 2020 - 17:57

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Har aktiverat Dplay för en månad framåt.  Nu väntar jag med spänning om CD kommer att matcha Telias paket.

Postad 13 June 2020 - 18:00

Frenzy_
  • Frenzy_
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Går det inte att få undertexter på t.ex Viasat-kanalerna i Canal Digital appen? Funkar varken på Apple-TV, iPhone-appen, eller via webben.

Postad 13 June 2020 - 18:03

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Går det inte att få undertexter på t.ex Viasat-kanalerna i Canal Digital appen? Funkar varken på Apple-TV, iPhone-appen, eller via webben.

Hej

Tyvärr har vi ingen textning på de kanalerna i playtjänsten, det du kan göra är att använda Viaplays app tills vi har en lösning på plats.

Mvh
Niklas

Postad 13 June 2020 - 18:13

Frenzy_
  • Frenzy_
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Hej

Tyvärr har vi ingen textning på de kanalerna i playtjänsten, det du kan göra är att använda Viaplays app tills vi har en lösning på plats.

Mvh
Niklas

Tack för snabbt svar!

Tänkte inte ens på att jag kunde kolla kanelerna via viaplay-appen :rolleyes:

Postad 13 June 2020 - 18:16

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Tack för snabbt svar!

Tänkte inte ens på att jag kunde kolla kanelerna via viaplay-appen :rolleyes:

Många appar och hålla koll på idag  :D Om du inte har ett inlogg så kan du skapa ett på signup.viaplay.se

Mvh

Niklas

Postad 13 June 2020 - 18:24

Frenzy_
  • Frenzy_
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Många appar och hålla koll på idag  :D Om du inte har ett inlogg så kan du skapa ett på signup.viaplay.se

Mvh

Niklas

Jo, det funkade perfekt. Kollade direkt

efter ditt förra svar. Har kvar samma inlogg som jag hade när jag var kund direkt hos Viasat. Tack så mycket o trevlig helg!

Postad 14 June 2020 - 18:16

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Jahapp, då sa tunern i min förträffliga ADB-box upp sig. Fått korn på en HD-Box Smart som jag kan få för en vettig peng, men önskar svar på några funderingar.

Såvitt jag förstår behöver jag ett annat programkort till den boxen, är det några problem att beställa ett sånt? Kostar?

Boxen har ingen hårddisk, hur bra funkar det att ansluta en USB-disk? Ger det samma funktioner som en inbyggd?

Postad 14 June 2020 - 22:49

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Jahapp, då sa tunern i min förträffliga ADB-box upp sig. Fått korn på en HD-Box Smart som jag kan få för en vettig peng, men önskar svar på några funderingar.

Såvitt jag förstår behöver jag ett annat programkort till den boxen, är det några problem att beställa ett sånt? Kostar?

Boxen har ingen hårddisk, hur bra funkar det att ansluta en USB-disk? Ger det samma funktioner som en inbyggd?

Hej

Programkort sitter redan i den boxen, så se till att den har ett kort innan du köper den. Det går inte att skicka ut nya kort till den boxen eftersom den är fabrikspairad.

Det är ett sim-kort som sitter på baksidan av boxen.

Mvh

Niklas

Postad 15 June 2020 - 15:30

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Hej

Programkort sitter redan i den boxen, så se till att den har ett kort innan du köper den. Det går inte att skicka ut nya kort till den boxen eftersom den är fabrikspairad.

Det är ett sim-kort som sitter på baksidan av boxen.

Mvh

Niklas

Hej Niklas,

Hur blir det om man vill köra endast SVTs kanaler (aka Depositionskort) på den nya boxen? Är det möjligt? Och om man har redan ett depositionskort kan man skaffa ett till? Vad är max antalet per kund?

Redigerat av angelsevov, 15 June 2020 - 15:32.

Postad 15 June 2020 - 16:13

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 1

Hej Niklas,

Hur blir det om man vill köra endast SVTs kanaler (aka Depositionskort) på den nya boxen? Är det möjligt? Och om man har redan ett depositionskort kan man skaffa ett till? Vad är max antalet per kund?

Hej

Jag behöver testa och se om det fungerar på tex OnePlace, återkommer i slutet av veckan med ett svar.

Mvh

Niklas

Postad 17 June 2020 - 06:28

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Jahapp, då sa tunern i min förträffliga ADB-box upp sig.

Eller inte. Köpte en beg box (HD Smart) och den har exakt samma problem, suck.
Problemet uppstod, bokstavligen, över en natt. Från att ha haft god signalkvalitet gick den till nära noll. Trodde först det var LNB eftersom det är lite till åren och jag fick nyligen problem med en utgång, men jag testade två andra mottagare och de visade utmärkt signalkvalitet så jag drog då slutsatsen att det måste vara ADB-boxen som pajat.
Har jag missat något steg i felsökningen? Kanske jag ruckat på något när jag flyttade om kablarna på LNB men då borde det ju bli lika dåligt för andra mottagare.

Postad 17 June 2020 - 09:15

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Eller inte. Köpte en beg box (HD Smart) och den har exakt samma problem, suck.
Problemet uppstod, bokstavligen, över en natt. Från att ha haft god signalkvalitet gick den till nära noll. Trodde först det var LNB eftersom det är lite till åren och jag fick nyligen problem med en utgång, men jag testade två andra mottagare och de visade utmärkt signalkvalitet så jag drog då slutsatsen att det måste vara ADB-boxen som pajat.
Har jag missat något steg i felsökningen? Kanske jag ruckat på något när jag flyttade om kablarna på LNB men då borde det ju bli lika dåligt för andra mottagare.

Hej

Testa byt från universal till single cable under antenninställningar.
Om du har boxen kopplad via single cable, testa byt användarband på boxen så det inte är en konflikt.
Dubbelkolla även så kabeln från LNB´t sitter i SAT 1 ingången.

Mvh
Niklas

Postad 17 June 2020 - 09:35

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Hej

Testa byt från universal till single cable under antenninställningar.

Nja, det här är ett gammalt Triax LNB, SatCR var nog knappt uppfunnet då. Följde med i paketet tillsammans med den beryktade Sagem-boxen när jag tecknade mig för Canal Digital. Bör väl ha varit ca 12 år sen så det har nog gjort sitt. Får skaffa ett nytt LNB och se om det hjälper men det är ju lite skumt att det bara slutade funka med den befintliga boxen, samtidigt som det fortsatt funkar med vissa andra mottagare.

Postad 17 June 2020 - 09:41

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Nja, det här är ett gammalt Triax LNB, SatCR var nog knappt uppfunnet då. Följde med i paketet tillsammans med den beryktade Sagem-boxen när jag tecknade mig för Canal Digital. Bör väl ha varit ca 12 år sen så det har nog gjort sitt. Får skaffa ett nytt LNB och se om det hjälper men det är ju lite skumt att det bara slutade funka med den befintliga boxen, samtidigt som det fortsatt funkar med vissa andra mottagare.

Hej

Kontrollera så boxen är inställd på universal och att kabeln sitter i SAT 1. Skicka PM med kundnummer så ordnar jag ett nytt LNB åt dig.

Mvh

Niklas

Postad 18 June 2020 - 14:36

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 1

Hej Niklas,

Hej

Just nu fungerar det inte på OnePlace, men har tagit detta vidare för att se om det är något som vi kan lösa.

Mvh

Niklas

Postad 21 June 2020 - 13:10

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Hej

Just nu fungerar det inte på OnePlace, men har tagit detta vidare för att se om det är något som vi kan lösa.

Mvh

Niklas

Tack för ditt svar.. Jag har en fråga till om det är ok.

Anders Hebert på SVT ( finns med här i forumet) skrev i annan tråd

Hej! Det stämmer att SVT har aktiverat HbbTV i kanalerna. Det är inte kopplat till SVT Play-appen så vi behöver inte föra en diskussion i denna tråd, men lite kort: Det kommer en HbbTV-tjänst för teckenspråkstolkning i SVT:s kanaler längre fram. SVT sänder ut HbbTV som metadata i DVB-strömmen som alla operatörer tar del av, sen är det upp till respektive operatör att avgöra om den metadatan skickas ut till deras kunder eller inte. SVT vill såklart att alla ska kunna ta del av de tjänster vi bygger.  

DRs kanaler på Canal Digital sänder HBBtv sedan ganska länge, det borde inte va problem att sända metadatan även på SVT kanaler, eller hur? Det tar inget utrymme och kommer inte påverka bildkvaliteten eller transpondern. SVT via Teracom har det sedan ganska länge. Jag hoppas att ni kan göra det också. (Trots OnePlace och CDs andra boxar saknar funktionen har de flesta TV-enheter "HBBtv" inbyggd)

Redigerat av angelsevov, 21 June 2020 - 13:16.

Postad 24 June 2020 - 07:57

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Nu verkar det saknas uppdateringar från HBO igen på Oneplace appen, bland annat Billions :(

Postad 24 June 2020 - 08:04

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Nu verkar det saknas uppdateringar från HBO igen på Oneplace appen, bland annat Billions :(

Hej

Vilket avsnitt är det du saknar? Det finns endast sju avsnitt just nu och alla dessa finns i playtjänsten.

Mvh

Niklas

Postad 24 June 2020 - 08:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 1

Tack för ditt svar.. Jag har en fråga till om det är ok.

Anders Hebert på SVT ( finns med här i forumet) skrev i annan tråd

DRs kanaler på Canal Digital sänder HBBtv sedan ganska länge, det borde inte va problem att sända metadatan även på SVT kanaler, eller hur? Det tar inget utrymme och kommer inte påverka bildkvaliteten eller transpondern. SVT via Teracom har det sedan ganska länge. Jag hoppas att ni kan göra det också. (Trots OnePlace och CDs andra boxar saknar funktionen har de flesta TV-enheter "HBBtv" inbyggd)

Hej

Jag har tagit ditt önskemål vidare om HBBtv till vår produktavdelning.

Mvh
Niklas

Postad 24 June 2020 - 09:44

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Vilket avsnitt är det du saknar? Det finns endast sju avsnitt just nu och alla dessa finns i playtjänsten.

Mvh

Niklas

Hej

Det som skulle komma den 21 Juni.

Episode #5.8 
1h

| Drama | Episode aired 21 June 2020

Enligt IMDB

Redigerat av lepelepe, 24 June 2020 - 09:51.

Postad 24 June 2020 - 10:37

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Det som skulle komma den 21 Juni.

Episode #5.8 
1h

| Drama | Episode aired 21 June 2020

Enligt IMDB

Hej

Hittade den här informationen

If you've watched the weekend's midseason finale of ‘Billions’, you might be waiting to catch more episodes of the brilliant Showtime series. However, the season ends with the seventh episode for now. 

Verkar vara pga corona.

Mvh
Niklas

Postad 24 June 2020 - 21:10

Corfixen
  • Corfixen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Hej,

Problem med HBO igen, den nya serien Perry Mason som skulle haft premiär i måndags finns fortfarande inte hos Canal Digital. Finns på den riktiga HBO...

Postad 25 June 2020 - 06:15

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej,

Problem med HBO igen, den nya serien Perry Mason som skulle haft premiär i måndags finns fortfarande inte hos Canal Digital. Finns på den riktiga HBO...

Hej

Det ska förhoppningsvis vara löst under dagen, meddelar dig när det är löst.

Mvh
Niklas

Postad 25 June 2020 - 07:25

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Fel i EPGn igen.
Gårdagens avsnitt av Lego masters Australien blev bara inspelat till sista reklampausen. Fick gå in på play och se sista biten.
Samma sak förra veckan, troligen onsdag då med.

Postad 25 June 2020 - 08:17

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Hittade den här informationen

If you've watched the weekend's midseason finale of ‘Billions’, you might be waiting to catch more episodes of the brilliant Showtime series. However, the season ends with the seventh episode for now. 

Verkar vara pga corona.

Mvh
Niklas

Hej

Tackar, då vet jag.

Bra med den respons du ger här, mycket bra !!!

Postad 25 June 2020 - 09:33

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 1

Hej,

Hej

Nu är alla avsnitt uppe, ber om ursäkt för problemet.

Mvh

Niklas

Postad 25 June 2020 - 09:43

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Tackar, då vet jag.

Bra med den respons du ger här, mycket bra !!!

Så lite så  :) 

Mvh
Niklas

Postad 25 June 2020 - 18:22

Corfixen
  • Corfixen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Hej

Mvh

Niklas

Hej

Mvh

Niklas

Hej Niklas,

Tackar för en perfekt service  :)

Jag har bara haft HBO en kort tid hos er, men det har strulat rätt mycket med saknade avsnitt mm. Har ni hitta felorsaken så att det inte händer så ofta i framtiden? :) 
MVH 

Corfixen

Postad 25 June 2020 - 21:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Niklas,

Tackar för en perfekt service  :)

Jag har bara haft HBO en kort tid hos er, men det har strulat rätt mycket med saknade avsnitt mm. Har ni hitta felorsaken så att det inte händer så ofta i framtiden? :) 
MVH 

Corfixen

Hej

Vi har haft ett problem under några dagar som gjorde att inget nytt innehåll från FOX, HBO, ABC har laddats upp.

Ang HBO så ska vi normalt sett bara vara någon timma efter HBO när allt fungerar som det ska vilket det oftast gör.

Ha en fin kväll

Mvh

Niklas

Postad 26 June 2020 - 13:05

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Niklas. Har ett litet problem. Vill beställa en Ca-modul för att kunna följa Via Ultra, men enligt beställningssidan måste jag ersätta en box. Nu flyttar jag ett av korten via olika rum och sommarstugan och vill ha kvar den funktionen. Har en Sagem ITSD81, ADB 2850 samt en HD-PVT 101-st som alla har skrotats då de packat ihop. Hur förklara det för kundtjänst. Förra gången tog det en månad att ersätta en av de skrotade boxarna och nu är det enbart telefon som gäller.

Postad 26 June 2020 - 13:07

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Niklas. Har ett litet problem. Vill beställa en Ca-modul för att kunna följa Via Ultra, men enligt beställningssidan måste jag ersätta en box. Nu flyttar jag ett av korten via olika rum och sommarstugan och vill ha kvar den funktionen. Har en Sagem ITSD81, ADB 2850 samt en HD-PVT 101-st som alla har skrotats då de packat ihop. Hur förklara det för kundtjänst. Förra gången tog det en månad att ersätta en av de skrotade boxarna och nu är det enbart telefon som gäller.

Hej

Skicka PM så löser vi det.

Mvh

Niklas

Postad 26 June 2020 - 13:20

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Hej

Skicka PM så löser vi det.

Mvh

Niklas

Postad 30 June 2020 - 06:47

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Det verkar som HBO uppdateringarna inte funkar som de ska. Flera nya serier finns ej med "I'll be gone in the dark" och "The Luminaries"..

Postad 30 June 2020 - 08:02

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

@CD Även sista avsnittet av Lego masters Australien var fel i EPGn, det spelades bara in 30 minuter.

Nu har Lego Masters USA börjat. Kunde någon snäll person på CD titta detta så det inte blir samma här?

Postad 30 June 2020 - 09:03

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Det verkar som HBO uppdateringarna inte funkar som de ska. Flera nya serier finns ej med "I'll be gone in the dark" och "The Luminaries"..

Hej

Testade nu och alla avsnitt är tillgängliga i vår playtjänst nu.

Mvh
Niklas

@CD Även sista avsnittet av Lego masters Australien var fel i EPGn, det spelades bara in 30 minuter.

Nu har Lego Masters USA börjat. Kunde någon snäll person på CD titta detta så det inte blir samma här?

Hej

Tar gärna mer information för att kunna felanmäla. Kanal, tid, datum och vilket avsnitt.

Mvh

Niklas

Postad 30 June 2020 - 10:05

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Hej

Tar gärna mer information för att kunna felanmäla. Kanal, tid, datum och vilket avsnitt.

Mvh

Niklas

Lego Masters Australien TV4. Totalt tre avsnitt har blivit felinspelade, kommer inte ihåg vilket det första var men det andra var avsnitt 7 24/6 kl.16.55 som spelades in ca 60 min och det andra var avsnitt 9 26/6 kl.17.20 som bara spelade in 30 min. Avsnitten ska nog vara ca 80 min.

Postad 01 July 2020 - 19:25

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Som befarat blev det problem även med Lego masters usa på TV4. Avsnitt 2 idag 1/7 Kl 17.50 blev bara inspelat 35 av 60 min.
Jag tror väl att problemet ligger hos TV4. Niklas har du kontaktat dem?

Postad 01 July 2020 - 19:32

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Som befarat blev det problem även med Lego masters usa på TV4. Avsnitt 2 idag 1/7 Kl 17.50 blev bara inspelat 35 av 60 min.
Jag tror väl att problemet ligger hos TV4. Niklas har du kontaktat dem?

Hej

Jag har felanmält problemet. Tack för info Legion.

Mvh

Niklas

Postad 01 July 2020 - 19:45

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 3

Hej

Jag kommer gå på semester nu och är tillbaka i mitten på augusti.

Stöter ni på några problem under sommaren eller har frågor så skicka gärna ett PM på facebook "Canal Digital Sverige" eller via vår chatt på hemsidan.

Ha en fin sommar alla.

Mvh
Niklas

Postad 01 July 2020 - 20:09

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Hej

Jag har felanmält problemet. Tack för info Legion.

Mvh
Niklas

👍

Postad 04 July 2020 - 15:47

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Programinformationen på V Sport Motor är en katastrof, just nu visas F2 Race 1 live från Österrike, infon talar om Bahrain från 21/3..

Har sett liknande fel på flera program.

Postad 04 July 2020 - 16:30

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Mycke begärt att det ska funka.Uselt dåligt.

Postad 06 July 2020 - 10:59

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Försöker få igång go på farsans gamla lenovo tab2 A10-F70 android 6.0.
Men det går inte och logga in..funkar från mobiltelefoner jag testat på, är det kört med den plattan eller finns det nån workaround?

Postad 06 July 2020 - 12:07

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Försöker få igång go på farsans gamla lenovo tab2 A10-F70 android 6.0.
Men det går inte och logga in..funkar från mobiltelefoner jag testat på, är det kört med den plattan eller finns det nån workaround?

Har en exakt likadan platta och det gick att logga in utan problem via appen. Kanske idé att avinstallera appen och installera den igen? 

Postad 06 July 2020 - 13:58

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Har en exakt likadan platta och det gick att logga in utan problem via appen. Kanske idé att avinstallera appen och installera den igen?

Har redan provat,men ska prova igen..uppdaterade även till android 6.0 igår så hela plattan är ju nu installerad.

Men skumt att din funkar

Postad 06 July 2020 - 14:17

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Installerat om utan framgång.

Verkar som plattan inte känner av att man skrivit in mailadressen där man ska logga in.
Står även användarnamn krävs men användarnamn är väl mailen,så är det i alla fall på mobilen?

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered324a0ed3, 06 July 2020 - 14:18.

5 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 5 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.