Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 July 2020 - 14:59

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Installerat om utan framgång.

Verkar som plattan inte känner av att man skrivit in mailadressen där man ska logga in.
Står även användarnamn krävs men användarnamn är väl mailen,så är det i alla fall på mobilen?

Fungerar det att logga in på Canal Digitals hemsida via plattan?

Postad 06 July 2020 - 15:04

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Kört en systemåterställning och installerat go igen men skiten funkar fortfarande inte! Finns det nått man kan göra eller bara slänga paddan i sjön, eller byta till viasat kanske...

Postad 06 July 2020 - 15:28

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Fungerar det att logga in på Canal Digitals hemsida via plattan?

Tänkte svara ja eftersom det gick innan senaste ominstallationen, men nu när jag provar går det inte via plattan

Postad 06 July 2020 - 15:36

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Knepigt. Kan du byta e.mejadress och / eller lösenord i mobilen och se om det hjälper?

Postad 06 July 2020 - 15:49

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Knepigt. Kan du byta e.mejadress och / eller lösenord i mobilen och se om det hjälper?

Uppdaterade webbläsaren, då kunde jag logga in i webbläsaren, ska uppdatera lite mer grejjer å se om det funkar..

Postad 06 July 2020 - 15:56

Unregistered324a0ed3
  • Unregistered324a0ed3
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Fått igång go!!
Felet var att appen webView... inte var uppdaterad tror jag.

Tack för hjälpen,hade du inte skrivit att din platta funkade hade jag gett upp..:-)

Postad 06 July 2020 - 15:59

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Fått igång go!!
Felet var att appen webView... inte var uppdaterad tror jag.

Tack för hjälpen,hade du inte skrivit att din platta funkade hade jag gett upp..:-)

Trägen vinner.

Postad 13 July 2020 - 10:00

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

• 2008 inlägg
  • 0
Men... ett j*vla skämt?

Köpte ny Philips smart tv, men 2020 finns det ingen app för canal digital go?

Skojar dom?

Postad 18 July 2020 - 21:30

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Skojar dom?

det är inte bättre med Viaplay

det går inte att göra pausa och snabbspola med deras app när du tittat på direktsändning

Viaplay och Philips skyller på varandra !

Sven Åke

Postad 19 July 2020 - 09:33

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0

Men... ett j*vla skämt?

Skojar dom?

Detta var huvudsakliga skälet till att vi lämnade Canal Digital, avsaknaden av app till Android-TV. I en tid när streaming blir allt viktigare så gäller det att hänga med om man vill vara kvar. Jag lät CD veta detta när vi avslutade, och har även tjatat under alla år vi hade CD. Hade hopp när OnePlace kom eftersom den kör Android-TV. Provade även att köra APKn från den boxen på min Sony-TV, men det gick naturligtvis inte, och avsaknaden av app bestod.

Redigerat av Vispen74, 19 July 2020 - 09:54.

Postad 19 July 2020 - 17:41

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Har en fråga angående CA-modul+programkort. Är CA-modul+programkort "paired" med varandra och om det går att använda programkortet i en e.x. dreambox. Jag hade hört att CD använde pair tekniken på deras boxar.

Man kan se CD med en standard CA-modul eller box med conaxavkodare, men inte alla kanaler. vet inte vilka som kräver pairing än C more och Viasats sportkanaler. CD:s egna boxar måste givetvis pairas med korten från CD.

Postad 21 July 2020 - 12:18

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Läste vidare om CD "paring" teknik och det visar sig att CD parar programkort+CA-modul om man köper modulen och programkortet direkt från CD. 

Ja det stämmer kort paras till antingen CA modul eller box som man vill ha kortet i.
Sen om CA modulen sitter i en TV apparat eller annan box med stöd för CA moduler spelar ingen roll då det är med själva modulen kortet är parat till.
Är kortet parat till en CD box och vill köra med CA modul så måste du såklart para kortet på nytt till CA modulen.

Redigerat av Leatherface, 21 July 2020 - 12:19.

Postad 24 July 2020 - 12:07

freddie
  • freddie
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Då vi tycker CD har blivit alldeles för dyra så planerar vi byte av leverantör. Vad missar vi genom att byta leverantör? Bildkvalité såklart men i övrigt?

Postad 24 July 2020 - 12:38

freddie
  • freddie
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Enklast och billigast, Boxer?

Postad 24 July 2020 - 13:00

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Då vi tycker CD har blivit alldeles för dyra så planerar vi byte av leverantör. Vad missar vi genom att byta leverantör? Bildkvalité såklart men i övrigt?

Telia Play, 199kr/mån

Postad 11 August 2020 - 17:12

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Fick en Faktura på 980 kronor för att jag inte kan pausa C-more sport längre, fast dom typ bara visar speedway... Helt sjukt! Från 250 kronor till 980 på en månad, utan något mer att kolla på... 

Postad 11 August 2020 - 18:35

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Jag fick ett mail där dom tackade för att jag tecknat HBO! Har inte gjort det och fick nu en faktura som kostade 98 spänn mer!! Fultrick.

Postad 11 August 2020 - 19:06

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Jag fick ett mail där dom tackade för att jag tecknat HBO! Har inte gjort det och fick nu en faktura som kostade 98 spänn mer!! Fultrick.

Riktigt fult

Postad 12 August 2020 - 13:31

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 3

Hej

Skicka ett PM med kundnummer så ska jag undersöka vad som blivit fel och så ser vi till att lösa det.

Mvh

Niklas

Postad 19 August 2020 - 21:28

frostyman
  • frostyman
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tjena. Är en långtida canaldigital-kund som skaffade parabol när jag flyttade in i denna lägenheten vilket säkert är minst 10 år sedan. Kan inte påstå att jag är nån tv-fanatiker, men nu när jag misstagit mig för att champions league-matchen mellan Lyon-Bayern München skulle visas på TV6 så började jag kolla vad som egentligen finns i mitt abonnemang. Förr hette det ju Familjepaketet, men numera verkar det vara något baspaket, med underhållning och sport därtill. Ser faktiskt att jag har ett par V-kanaler i sport-utbudet, men de går ej att då in på min gamla box (originalboxen).

Läste lite om oneplace, och den ser ut att snarare generera fler gråa hårstrån än leverera problemfria tittarupplevelser. Så vad finns det för boxalternativ? Streaming och stöd för appar är inte så intressant, då jag föredrar att se programmen när de visas, men det vore ju kul att kunna se hela utbudet man betalar för.

Mvh David

Postad 19 August 2020 - 22:42

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Tjena. Är en långtida canaldigital-kund som skaffade parabol när jag flyttade in i denna lägenheten vilket säkert är minst 10 år sedan. Kan inte påstå att jag är nån tv-fanatiker, men nu när jag misstagit mig för att champions league-matchen mellan Lyon-Bayern München skulle visas på TV6 så började jag kolla vad som egentligen finns i mitt abonnemang. Förr hette det ju Familjepaketet, men numera verkar det vara något baspaket, med underhållning och sport därtill. Ser faktiskt att jag har ett par V-kanaler i sport-utbudet, men de går ej att då in på min gamla box (originalboxen).

Läste lite om oneplace, och den ser ut att snarare generera fler gråa hårstrån än leverera problemfria tittarupplevelser. Så vad finns det för boxalternativ? Streaming och stöd för appar är inte så intressant, då jag föredrar att se programmen när de visas, men det vore ju kul att kunna se hela utbudet man betalar för.

Mvh David

Om 2-3 månader finns OnePlace 2, eller vad för namn CanalDigital hittar på. Har du en 4K TV så är det häftigt att se sport på V-sport Ultra 

Postad 19 August 2020 - 23:02

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Live sport går naturligtvis att se direkt genom streaming med men såklart inte i samma kvalité.

Redigerat av Leatherface, 19 August 2020 - 23:03.

Postad 20 August 2020 - 07:37

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Mvh David

Hej

Vad är det du har för box idag? 

Här kan du läsa mer om vår nya paketering

https://www.canaldig...t/ompaketering/

Utbud Sportpaketet

https://www.canaldig...alpaket/-sport/

Mvh

Niklas

Postad 20 August 2020 - 11:22

Boxman81
  • Boxman81
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Varför går det inte att beställa en ny parabol på sidan?? :huh:

Postad 20 August 2020 - 11:40

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Varför går det inte att beställa en ny parabol på sidan?? :huh:

Hej

Jag ska kolla upp om det, du kan skicka PM om du behöver hjälp annars.

Mvh

Niklas

Postad 20 August 2020 - 14:16

frostyman
  • frostyman
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hej

Vad är det du har för box idag? 

Här kan du läsa mer om vår nya paketering

https://www.canaldig...t/ompaketering/

Utbud Sportpaketet

https://www.canaldig...alpaket/-sport/

Mvh

Niklas

Hehe, jag tog en kik på undersidan och boxen heter nog ITSD81 HD.

Illavarslande när mitt googlande tog mig till prisjakt där en recensent skrev att den var dålig för att den hängde sig, plus att den var "hell out of date"..
..detta för tolv år sedan  :rolleyes: 

Men det känns ju trist att skaffa oneplace, och tvåan är på ingång.

Redigerat av frostyman, 20 August 2020 - 14:17.

Postad 20 August 2020 - 14:41

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hehe, jag tog en kik på undersidan och boxen heter nog ITSD81 HD.

Illavarslande när mitt googlande tog mig till prisjakt där en recensent skrev att den var dålig för att den hängde sig, plus att den var "hell out of date"..
..detta för tolv år sedan  :rolleyes: 

Men det känns ju trist att skaffa oneplace, och tvåan är på ingång.

Hej

Ja det är våran första HD-box som tyvärr inte kan avkoda kanaler med en högre säkerhetsnivå, tex Viasat Sport och C More Sport kanalerna. Då krävs det en box eller CA-modul som hanterar pairing för att det ska fungera.

Jag har ingen ny information om när den nya boxen kommer.

Mvh

Niklas

Postad 27 August 2020 - 08:07

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0
Hej

Vi kommer att frivisa V Film och Serier och Viaplay mellan 31 augusti och 13 september för alla kunder med paketet Underhållning.
Frivisningen gäller både linjärt över satellit och via vår playtjänst.

Mvh
Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 27 August 2020 - 08:07.

Postad 28 August 2020 - 11:51

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Hej

Vi kommer att frivisa V Film och Serier och Viaplay mellan 31 augusti och 13 september för alla kunder med paketet Underhållning.
Frivisningen gäller både linjärt över satellit och via vår playtjänst.

Mvh
Niklas

Hej

Kommer det fungera med playtjänsten i Oneplace eller bara via webben?

Postad 28 August 2020 - 11:55

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Kommer det fungera med playtjänsten i Oneplace eller bara via webben?

Hej

V Film frivisas linjärt och via vår playtjänst. Vill du komma åt innehåll som finns på Viaplay så behöver du registrera dig för Viaplay och då kommer du åt allt innehåll via den appen under frivisningen.

Mvh

Niklas

Postad 01 September 2020 - 12:39

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 1

Man höjer priser för sportpaketet med 59:- trots att utbudet har blivit sämre då allsvenskan försvann. Det är så man vårdar sina kunder.

Postad 01 September 2020 - 14:46

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Man höjer priser för sportpaketet med 59:- trots att utbudet har blivit sämre då allsvenskan försvann. Det är så man vårdar sina kunder.

Var hittade du den nyheten?

Postad 01 September 2020 - 14:57

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Jag försöker aktivera frivisningen av viaplay från en länk som jag fick från CD på mailen, men får detta meddelande.

Vi kunde inte hämta dina uppgifter. Vänligen kontrollera att abonnentnummer och postnummer är rätt angivet.

Och det är rätt angivet, så vad gör man?

Postad 01 September 2020 - 15:01

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Var hittade du den nyheten?

Fick ett mejl idag. Verkar inte att fungera att klistra in. Men det kommer säkerligen på hemsidan inom kort.

Från och med den 1 oktober höjs ordinarie priset på tillvalspaketet Sport till 59 kr. Detta är en av våra ordinarie prishöjningar, som vi regelbundet genomför på grund av vanlig prisutveckling.  

Nytt pris på tillvalspaketet Sport   Från och med den 1 oktober höjs ordinarie priset på tillvalspaketet Sport till 59 kr. Detta är en av våra ordinarie prishöjningar, som vi regelbundet genomför på grund av vanlig prisutveckling.  

Har du tv i flera rum kommer priset på Tvillingabonnemanget att vara oförändrat. Det samma gäller om du abonnerar på något/några andra tillvalspaket från oss.

Om du vill justera ditt abonnemang kan du göra det innan prisändringen träder i kraft.

Smarta paket – Sport ger dig fortsatt rabatt 
Du tillhör de kunder som utnyttjar våra smarta paket, eftersom du kombinerar Sport med med V sport med Viaplay Total och därmed får halva priset på V sport med Viaplay Total. Bra val - det hoppas vi att du vill fortsätta med! Prishöjningen av Sport påverkar inte smarta paket-erbjudandet, men om du skulle säga upp Sport debiteras du istället ordinarie pris på V sport med Viaplay Total - dvs 399 kr/mån istället för 199 kr/mån .

Det här visas på de sju kanalerna i Sport
På Sportkanalen, Eurosport 1 & 2, Motorvision, V sport extra, V sport ultra HD och V sport1 visas b la:
• Alla Grand Slam-turneringar i tennis och alla Grand Tours i cykel.
• Utvalda matcher från Champions League, Premier League, La Liga, Serie A och Europa League.
• Veckans match från SHL & HockeyAllsvenskan och utvalda matcher från NHL.
• Motorsport från FIA World Endurance Championship, FIA WRC, BTCC, Australian Supercars, Formula V8 och Road Racing.

Med vänliga hälsningar Canal Digital

Nytt pris på tillvalspaketet Sport   Från och med den 1 oktober höjs ordinarie priset på tillvalspaketet Sport till 59 kr. Detta är en av våra ordinarie prishöjningar, som vi regelbundet genomför på grund av vanlig prisutveckling.  

Har du tv i flera rum kommer priset på Tvillingabonnemanget att vara oförändrat. Det samma gäller om du abonnerar på något/några andra tillvalspaket från oss.

Om du vill justera ditt abonnemang kan du göra det innan prisändringen träder i kraft.

Du tillhör de kunder som utnyttjar våra smarta paket, eftersom du kombinerar Sport med med V sport med Viaplay Total och därmed får halva priset på V sport med Viaplay Total. Bra val - det hoppas vi att du vill fortsätta med! Prishöjningen av Sport påverkar inte smarta paket-erbjudandet, men om du skulle säga upp Sport debiteras du istället ordinarie pris på V sport med Viaplay Total - dvs 399 kr/mån istället för 199 kr/mån .

På Sportkanalen, Eurosport 1 & 2, Motorvision, V sport extra, V sport ultra HD och V sport1 visas b la:
• Utvalda matcher från Champions League, Premier League, La Liga, Serie A och Europa League.
• Motorsport från FIA World Endurance Championship, FIA WRC, BTCC, Australian Supercars, Formula V8 och Road Racing.

Redigerat av Huddingebo, 01 September 2020 - 15:11.

Postad 01 September 2020 - 16:01

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Fick ett mejl idag. Verkar inte att fungera att klistra in. Men det kommer säkerligen på hemsidan inom kort.

Från och med den 1 oktober höjs ordinarie priset på tillvalspaketet Sport till 59 kr. Detta är en av våra ordinarie prishöjningar, som vi regelbundet genomför på grund av vanlig prisutveckling.  

Trodde dom höjt med 59 kronor... (gjorde din vita text svart om någon undrar)

Redigerat av Svenna72, 01 September 2020 - 16:02.

Postad 01 September 2020 - 20:18

Unregisteredecaf30cb
  • Unregisteredecaf30cb
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Hej,

Jag har ett depositionskort sedan 5-6 år tillbaka som har funkat klockrent i min digitalbox (3pp, inte CD)  på stugan. Nu köpte jag en samsung smart-TV med DVB-S2 och Conax interface och en CI1.4 modul som borde klara MPEG HD (åtminstone för marksända betalkanaler). Denna kombination får jag inte att fungera och därför undrar jag vilka specifika krav det finns på COnax modulen (om det finns sådana). Modulen stöder CI+ och pairing men depositionskortet är rätt gammalt. Kan det vara problemet ?  Kan ni vänligen berätta vilken typ av CONAX modul som krävs så att man kan köpa rätt modul och kunna modernisera sina grejer.

Det verkar var ganska standardiserad teknik för digitalboxen har funkat klockrent lika länge som jag har haft kortet.

TV:ns modellnummer är QE65Q60RATXXC

Hemsidan har inget info och chattdamen var ett stort frågetecken och ville att jag skulle ringa en tekniker. Dethär är ju bara grundteknik och relevant ifall man köper en ny, bättre TV och vill få fungerande grejer. Kunde ni inte ha denna enkla info om Conax modul för depositionskort på hemsidan, det handlar ju inte om statshemligheter precis utan är ju ett sätt att få in statliga SVT via satellit.

DVB-S2 tunern i TV verkar vara bättre än den i boxen vilket är en ytterligare orsak till att få TV:n och fungera och återvinna boxen. 

Postad 01 September 2020 - 20:38

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2529 inlägg
  • 0

Kolla med CD om du måste paira CA-modul och kort. En vanlig enkel CA-modul som inte är godkänt av CD fungerar bra med korten. Hat själv kört så i många år tills jag ville se pairade kanaler och skaffade en av CD godkänd modul som pairas med kortet.

Postad 02 September 2020 - 07:08

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Hej

V Film frivisas linjärt och via vår playtjänst. Vill du komma åt innehåll som finns på Viaplay så behöver du registrera dig för Viaplay och då kommer du åt allt innehåll via den appen under frivisningen.

Mvh
Niklas

Hej niklas.
Enligt er kundtjänst på messenger igår, funkar inte viaplayregistreringen, det ska vara felanmält i måndags. Felet man får är "vi kunde inte hämta dina uppgifter"

Det funkar fortfarande inte...

Postad 02 September 2020 - 08:00

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej niklas.
Enligt er kundtjänst på messenger igår, funkar inte viaplayregistreringen, det ska vara felanmält i måndags. Felet man får är "vi kunde inte hämta dina uppgifter"

Det funkar fortfarande inte...

Hej

Vi jobbar på att lösa problemet, ska vara löst under dagen.

Kommer skriva här så fort jag har mer information.

Mvh

Niklas

Postad 02 September 2020 - 09:13

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Jag försöker aktivera frivisningen av viaplay från en länk som jag fick från CD på mailen, men får detta meddelande.

Vi kunde inte hämta dina uppgifter. Vänligen kontrollera att abonnentnummer och postnummer är rätt angivet.

Och det är rätt angivet, så vad gör man?

Nu fungerar det.

Postad 02 September 2020 - 11:25

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Nu fungerar det.

Inte för mig

Postad 02 September 2020 - 11:35

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Inte för mig

Hej

Problemet är tyvärr inte löst, kommer uppdatera här så fort det är fixat.

Frivisningen av V Film linjärt och via vår playtjänst fungerar bra, det är endast kopplingen till Viaplay som vi har problem med just nu.

Mvh
Niklas

Postad 02 September 2020 - 14:36

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Hej

Problemet är tyvärr inte löst, kommer uppdatera här så fort det är fixat.

Frivisningen av V Film linjärt och via vår playtjänst fungerar bra, det är endast kopplingen till Viaplay som vi har problem med just nu.

Mvh
Niklas

Märkligt att det funkar för mig då, och har så gjort sedan jag testade idag på fm. Ser just nu viaplay på datorn. Kan också se genom appen i mobilen.

Jag har väl fått en bra "lina" idag kanske :D

Igår var det omöjligt att logga in.

Postad 02 September 2020 - 14:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Märkligt att det funkar för mig då, och har så gjort sedan jag testade idag på fm. Ser just nu viaplay på datorn. Kan också se genom appen i mobilen.

Jag har väl fått en bra "lina" idag kanske :D

Igår var det omöjligt att logga in.

Hej

Vi håller på att uppdatera alla kunder, därför fungerar det för vissa.

Kommer skriva här så fort alla kunder är uppdaterade.

Skönt att det fungerar för dig nu beson, ber om ursäkt att det blivit strul med frivisningen av Viaplay men snart är problemet löst.

Mvh

Niklas

Postad 04 September 2020 - 08:05

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Hej

Vi håller på att uppdatera alla kunder, därför fungerar det för vissa.
Kommer skriva här så fort alla kunder är uppdaterade.

Skönt att det fungerar för dig nu beson, ber om ursäkt att det blivit strul med frivisningen av Viaplay men snart är problemet löst.

Mvh
Niklas

Hur går det? Kan vi sluta hålla andan nu?

Redigerat av sunqan, 04 September 2020 - 08:06.

Postad 20 September 2020 - 20:47

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Här ligger CanalDigital på efterkälken igen: 

C MORE PREMIUM MED V PREMIUM på Telia för 499:-, 

PRISMATCHA?

Redigerat av Svenna72, 20 September 2020 - 21:44.

Postad 20 September 2020 - 21:13

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Här ligger CanalDigital på efterkälken igen: 

C MORE PREMIUM MED V PREMIUM på TelIa för 499:-, 

PRISMATCHA?

Eller C MORE PREMIUM MED V PREMIUM  och DPLAY TOTAL INKL. EXTRA KANALER på TelIa för 599:-  :blink: 

Postad 21 September 2020 - 10:44

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Ibland vill jag hoppa av CanalDigital-tåget, visst lite sämre bild men det blir billigare hos konkurrenterna 

Postad 21 September 2020 - 17:01

Boxman81
  • Boxman81
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Hade cd haft de paketet och med de priset så hade man slagit till direkt men drömma går ju    :P

Redigerat av Boxman81, 21 September 2020 - 17:39.

Postad 21 September 2020 - 23:20

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Och nu är Cmore billigare på Dplay än på CanalDigital, sjukt att dom inte kan matcha det ens. Och sjukt att Dplay får visa Cmore

3 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.