Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

.-*- Min Hembio Clan -*-.

8045 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Resistance: Fall of Man (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.527776 (35) 189:-
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3) (PlayStation 3-spel) 6 9.340424 (46) 149:-
SOCOM: Confrontation (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9.476562 (383) Inga priser
Warhawk (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.666666 (2) Inga priser
Resistance 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7.61111 (17) Inga priser
48 relaterade trådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg) 5 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Resistance 2 (390 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 14 år sedan
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg) 14 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 14 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Warhawk (1167 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg) 15 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 15 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 15 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 16 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 16 år sedan
SOCOM: Confrontation (307 inlägg) 16 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 16 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 17 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 17 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 17 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 17 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 17 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 17 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 17 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 17 år sedan
CoD 5 vs Resistance 2 (16 inlägg) 17 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 17 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 17 år sedan
ps3 (12 inlägg) 17 år sedan
Import från England (1 inlägg) 17 år sedan
Resistance: Fall of Man (168 inlägg) 17 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
call of duty 4 (8 inlägg) 18 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 18 år sedan

Postad 23 September 2009 - 01:20

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Han lirar ju inte CoD just nu, så det blir ju svårt... men ngn gång så hoppas jag att vi får till en revansh.

Den dagen, den sorgen, nerverna kommer hoppa utanför kroppen!!

Jag undrar om det kommer att finnas Cage i MW2, men hittar ingen info om det-HOPPAS HOPPAS!! :rolleyes:

Om det finns i MW2 så tycker jag att du och morre kan köra cage mot varandra. ;)

Postad 23 September 2009 - 01:31

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Om det finns i MW2 så tycker jag att du och morre kan köra cage mot varandra. ;)

ABSOLUT! :rolleyes:

Postad 23 September 2009 - 07:05

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Jag loggade ut medvetet. :rolleyes:

Det är bäst av 3, dom hade redan vunnit.

Dom vann Domination totalt med 380-364 så det var riktigt jämnt! Andra matchen spelade vi riktigt bra!
S&D vann dom ju första med 4-0, så det räckte för dom att plocka 1 runda i andra omgången för att vinna den totalt.
Man slår alltså ihop resultaten från Domination 1 och Domination 2, S&D1 och S&D2 o s v...

Okej, det var bara så märkligt för jag blev utslängd ur PSN. Jag trodde att alla andra också hade blivit det men tydligen så logga ni ut. Antar att min PS3a följde ert exempel är ren fri vilja ;)
Synd att vi förlora S&D. Domination matchen var riktigt rolig och spännande även fast det verkade som att de alla hade juggernaut!

Postad 23 September 2009 - 07:16

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Ahhh, 2 förluster ikväll igen. Fan, grymt jämn Domination match den sista. Vi vann 1 och dom 1, tyvärr vann dom den totalt med några få ynka poäng.
Jaja, tyckte ändå att vi spelade hyfsat.
Vi spelade fan bättre på Domination än på S&D, iallafall på 23.30-matchen tycker jag.
Bra frass3 och turbotomi.
Det laggade inte men för mig blev det "Connection lost" 3-4 ggr men det berodde nog på att jag körde via routern.
Det var iallafall 2 "sportsliga" lag vi mötte. Men kan tänka mig att Nasty hade fått tokspel mot dom första vi mötte när vi lirade Domination. Hahaha, tror alla i MHB-laget var grymt frustrerade och förbannade. Dom var duktiga helt enkelt, framför allt på att stå på rätt ställen.

Jaja, tyckte som sagt var vi spelade ok ändå. Sista S&D-matchen hade vi kunnat göra bättre.
Jag tycker det är bra som fan att gå direkt på "A" på Strike, precis som frasse sa.
Men då gäller det att alla går för fullt för det. Går det bara 2-3 man så funkar det sällan.

Håller verkligen med, vi gjorde mkt brutalt mkt bättre ifrån oss på Domination matcherna.
Bra kommunikation mellan oss då också.

Jag upplevde en del problem med uppkopplingen känns det som.
Blev visserligen utloggad från PSN tidigare på kvällen också.
Så kanske är ett router problem?

Ibland frös bilden till för att sedan hoppa igång igen.
Riktigt märkligt.
Smög jag mig på en fi och sköt jag honom i sidan så dog jag garanterat själv.
Sen gick det visserligen helt kass i övrig med.
0 (NOLL, Null, nada, zip) kills i första S&D rundan.
Totalt IG.

Nåja...

Väl kämpat iaf boys!

Postad 23 September 2009 - 07:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Ja, det var kul. Men det känns fan så surt att vi torskat 4 raka trots att dom flesta av matcherna varit grymt jämna.
Nu ska jag ta en paus på 1 vecka tror jag. Hoppas att ni andra kan plocka hem nån vinst!
Ska på whiskyprovning både fredag och lördag. Fredag här i Uppsala, sen på Oktoberfesten ( ska du dit frasse? ).
På lördag sticker jag till Gävle/Mackmyra på whiskyprovning.

Postad 23 September 2009 - 07:50

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Jag undrar hur många från [iG] som kutade på B-flaggen när vi hade den alltså. Vi fixade den ju direkt i andra rundan men blev av med den några sekunder senare trots att det såg "lugnt" ut i cap-området. Sen lyckades vi ju få tillbaka den en eller två gånger men det höll ju bara några sekunder då också. De körde mycket rök o låg säkert flera stycken inne i helissarna för det gick fort och var sk!tsvårt att hålla koll på.

Postad 23 September 2009 - 07:59

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag undrar hur många från [iG] som kutade på B-flaggen när vi hade den alltså. Vi fixade den ju direkt i andra rundan men blev av med den några sekunder senare trots att det såg "lugnt" ut i cap-området. Sen lyckades vi ju få tillbaka den en eller två gånger men det höll ju bara några sekunder då också. De körde mycket rök o låg säkert flera stycken inne i helissarna för det gick fort och var sk!tsvårt att hålla koll på.

Exakt! Mycket rök! Vilka av oss hade rök? Nose och Zdaar?
Jag hade det inte iallafall, där B ligger så där öppet så är rök ett måste tycker jag.

Postad 23 September 2009 - 08:20

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Jag hade rök. Ett måste verkar vara Ak74. MP5an skjuter inte tillräckligt mycket. Man hinner dö själv innan man avlossat 2 skott med MP5:an.

Jag tycker att det generellt sätt funkade bra i första matchen på domination å i början av andra. Tyckte vi spelade relativt strukturerat med bevakning på kanterna å jag å zdaar som kanonmat in på B. Det var 1/100 sek från att vi tog B flera gånger. Ibland kändes det som om de med flit stod å väntade med granaterna i handen för att skicka dem precis i sista stund.

Däremot så kändes det som att det skilde i uppkoppling den andra matchen, man hann inte ens runt hörnet förens de sköt. Så var det inte i första matchen då vi hostade.

Postad 23 September 2009 - 08:22

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Lite tradigt det som hände igår, ni såg ju själva på S&D när jag var bakom en pjäs och började skjuta på honom. Det hände inget, sen bara vänder han sig och dödar mig.. tråkigt när det blir så :rolleyes:

Men annars spelade vi bra på domination.

Postad 23 September 2009 - 08:43

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Exakt! Mycket rök! Vilka av oss hade rök? Nose och Zdaar?
Jag hade det inte iallafall, där B ligger så där öppet så är rök ett måste tycker jag.

Jag hade rök. Problemet låg nog i att vi inte var tillräckligt många som cappade B samtidigt. Man måste nog var 3 som går samtidigt på den och alla måste ligga på olika ställen (någon ena delen av helikoptern, en annan i den andra delen och en 3:e någonstans utanför helikoptern) så inte alla dör av en granat samtidigt.

Såg att vi fått en utmaning till kl. 21,00 ikväll, 5v5. Är det någon som är sugen?

Redigerat av Zdaarlight, 23 September 2009 - 08:44.

Postad 23 September 2009 - 09:04

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Lite tradigt det som hände igår, ni såg ju själva på S&D när jag var bakom en pjäs och började skjuta på honom. Det hände inget, sen bara vänder han sig och dödar mig.. tråkigt när det blir så :rolleyes:

Men annars spelade vi bra på domination.

Jag såg det, du sprang bakom honom och tömde ett mag i ryggen sen vände han sig och döda dig.
Precis så upplevde jag hela mötet.

Men på Frasse lät det som att du sköt bakom honom.
Så något strul verkar det vara med uppkoplingarna...

Postad 23 September 2009 - 09:42

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Alla får se olika versioner. Man själv ser en viss grej, den som specar en annan och fi en tredje.

@Zdaar: Jo vi måste nog vara fler som försöker cappa flaggen samtidigt nästa gång. Jag hade tänkt mig en försvarande roll men jag hann knappt upp i position innan de snott tebax flaggen så nästa gång blir det ny taktik från min sida.

Postad 23 September 2009 - 09:43

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Alla får se olika versioner. Man själv ser en viss grej, den som specar en annan och fi en tredje.

@Zdaar: Jo vi måste nog vara fler som försöker cappa flaggen samtidigt nästa gång. Jag hade tänkt mig en försvarande roll men jag hann knappt upp i position innan de snott tebax flaggen så nästa gång blir det ny taktik från min sida.

Man ska väl försöka samspela, en med smoke och en som kan dra iväg en flash mot fi?

Postad 23 September 2009 - 11:31

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Jag såg det, du sprang bakom honom och tömde ett mag i ryggen sen vände han sig och döda dig.
Precis så upplevde jag hela mötet.

Jag tyckte uppkopplingen var kanon, skottet kom där jag ville å det gick bra att döda folk, men när turbo sköt killen i ryggen så såg iaf jag att han skjöt hela magget bakom kille.

Domination på district var riktigt skoj å riktigt jämt, men dom var riktigt snabba å cappa när de kom fram, tog inte lång tid från att rösten sa att vi losade b tills de hade cappat den.
SD matchen var ju under all kritik. Jag tyckte vi skulle storma A, så jag hoppar in så fort jag kan å springer in i en kille som dödar mig å när jag sen speccar alla andra har folk knappt lämnat backen på väg ner. Och SD skall ju vara vårat starka spel.

Postad 23 September 2009 - 11:36

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag tyckte uppkopplingen var kanon, skottet kom där jag ville å det gick bra att döda folk, men när turbo sköt killen i ryggen så såg iaf jag att han skjöt hela magget bakom kille.

Domination på district var riktigt skoj å riktigt jämt, men dom var riktigt snabba å cappa när de kom fram, tog inte lång tid från att rösten sa att vi losade b tills de hade cappat den.
SD matchen var ju under all kritik. Jag tyckte vi skulle storma A, så jag hoppar in så fort jag kan å springer in i en kille som dödar mig å när jag sen speccar alla andra har folk knappt lämnat backen på väg ner. Och SD skall ju vara vårat starka spel.

Som jag skrev, jag håller med dig.
Säger man att man ska gå på A, just på "Strike", så måste alla göra det och det snabbt!
Ensam eller 2 är man lättplockat byte.
Nej, jag sprang inte rakt in, sprang in genom huset men jag dog nog ganska snabbt jag också.
-----

Så länge jag inte fick "Connection interrupted" (vilket jag fick 3-4ggr) så tyckte jag också uppkopplingen var bra.
Att man inte tycks få död på dom kan också bero på att dom helt enkelt var bättre, men just där och då så tycker man nog att uppkopplingen suger. Jag säger inte att det är så, jag säger bara att jag kan reagera så just i stridens hetta när det går pissdåligt. Inte sagt att ingen annan hade dålig connection, jag tror säkert att det var så som turbotomi beskriver. För så kan det ju faktiskt vara ibland. Sen om det beror på ens egen uppkopplingen eller hostens...who knows...

Redigerat av BrittBastard, 23 September 2009 - 11:40.

Postad 23 September 2009 - 11:40

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Skall vi accepta matchen ikväll?

OT: Brittan tror inte jag kommer att vara ute å bruka alkohol ihelgen, skall springa lidingöloppet på lör å tror det kan bli lite tufft på bakfyllan

Postad 23 September 2009 - 11:41

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Att springa med bomben genom det taklösa rummet på Vaccant är inte en bra idé heller. Att ta samma väg 2 gånger verkade heller inte funka. De lärde sig snabbt å vips hade man en granat i ögat.

Postad 23 September 2009 - 11:43

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Att springa med bomben genom det taklösa rummet på Vaccant är inte en bra idé heller. Att ta samma väg 2 gånger verkade heller inte funka. De lärde sig snabbt å vips hade man en granat i ögat.

Tyckte ingenting funkade på Vaccant, jag sprang i mitten 1 gång eftersom det andra (gå på sidorna) inte heller funkade, inte för mig iallafall. Dom var bättre än oss helt enkelt.
Dock så lyckades jag iallafall planta 1 gång och plocka 2 av dom på slutet, det smakade gott!

@frass3; ###### galning! Hahaha! Själv ska jag ge mig på "Fjällräven Classic" nästa sommar.

----

Jag tycker ni ska köra ikväll, övning ger färdighet och på pappret är nog dom som har utmanat oss ikväll riktigt bra!
27 vinster på 44 matcher är ganska bra det.

Redigerat av BrittBastard, 23 September 2009 - 11:48.

Postad 23 September 2009 - 12:03

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Tycker det blir uppenbart att jehu-racet inte håller i SD. Det är inte alltför ovanligt att vi möter nån clan som tokrusar (alla guldkors 55) och första omgången åker man på pisk, men sen när man lärt sig deras mönster så placerar man några claymores, håller defensiv, sen slutar det 90% av gångerna med att den andra klanen lämnar rummet efter att ha torskat ett par gånger :-)

Jag kan hålla med till viss del, iaf. hur det är idag.

Men är man någorlunda bra, så har man ju inte samma mönster hela tiden.

Jag brukar se det lite som poker, dvs. hur tänker motståndaren, och då kan det i bland vara smart att
göra exakt likadant 2-3ggr. irad, pga. att motståndaren tänker att "han kan väl inte vara så dum att han
gör likadant igen".
Har lyckats planta bomben tre ggr. irad på exakt samma sätt ett antal gånger pga.
av den tankegången.

Personligen älskar jag när fienden är passiv, för MIG innebär det bättre chanser...

Bara för att jag är så jäkla kass så jag kan inte ta mig an en aggresiv motståndare... :rolleyes:

Postad 23 September 2009 - 12:11

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Bara för att jag är så jäkla kass så jag kan inte ta mig an en aggresiv motståndare... ;)

Äh, vad då kass?!
Du har ju bara tappat stinget lite när du inte CoD'at lite mkt som förr.
Men rätt vad det är så ligger du där på backen igen och fi är kapade längs med fotknölarna...
:rolleyes:

Postad 23 September 2009 - 12:48

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag kan hålla med till viss del, iaf. hur det är idag.

Men är man någorlunda bra, så har man ju inte samma mönster hela tiden.

Jag brukar se det lite som poker, dvs. hur tänker motståndaren, och då kan det i bland vara smart att
göra exakt likadant 2-3ggr. irad, pga. att motståndaren tänker att "han kan väl inte vara så dum att han
gör likadant igen".
Har lyckats planta bomben tre ggr. irad på exakt samma sätt ett antal gånger pga.
av den tankegången.

Personligen älskar jag när fienden är passiv, för MIG innebär det bättre chanser...

Bara för att jag är så jäkla kass så jag kan inte ta mig an en aggresiv motståndare... ;)

Du gillar poker va Döden? :rolleyes:
Att du gillar att ligga på backen det vet vi alla redan.
Haha, jag kör ju alltid med uttrycket "Han gör en Döden" när det är nån som lägger sig ner.
Du har myntat ett uttryck, snyggt!

Postad 23 September 2009 - 13:26

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Haha, jag kör ju alltid med uttrycket "Han gör en Döden" när det är nån som lägger sig ner.

Även om döden är den mest kända prone-pangarn här på MHB så finns det faktiskt en bf-kille som har nått ännu större berömmelse inom genren ;D

http://www.urbandict...php?term=fi5kus

http://www.youtube.c...h?v=8ymrMmkR8JU

http://www.youtube.c...h?v=JCfK9H6Gijg

Postad 23 September 2009 - 13:28

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
I BF2 hoppar alla och lägger sig JÄMT! Ser helt sjukt ut.

Postad 23 September 2009 - 13:48

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Skall vi accepta matchen ikväll?

Är det någon än frasse som kan vill/lira ikväll?

Redigerat av Zdaarlight, 23 September 2009 - 13:49.

Postad 24 September 2009 - 12:28

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
Är det någon som är sugen på clanmatch ikväll runt 21,00? Jag funderar på att utmana dom där fransmännen som det kändes som att vi borde vunnit över, men ville kolla intresset först.

Postad 24 September 2009 - 12:37

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Du gillar poker va Döden? :P

Märks det att jag gillar poker?

Enligt mig så går det mesta att jämföras med poker, från tv-spel till affärer, få fullaste allvar. :blush:

Postad 24 September 2009 - 12:47

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Är det någon som är sugen på clanmatch ikväll runt 21,00? Jag funderar på att utmana dom där fransmännen som det kändes som att vi borde vunnit över, men ville kolla intresset först.

Hehe, jag sa ju att jag skulle hålla uppe i 1 vecka. Lirade inget igår men är redan sugen.
Så jag kan tänka mig vara med!

Postad 24 September 2009 - 12:49

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Hade det inte gått så dåligt i förra matchen hade jag varit mer sugen :blush:

Postad 24 September 2009 - 12:58

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Hade det inte gått så dåligt i förra matchen hade jag varit mer sugen :blush:

Jag förstår precis, jag känner väl egentligen likadant men jag tänker om jag spelar en clanmatch nu, och vi vinner den, kommer jag sluta tänka på den där domination-slakten.

Postad 24 September 2009 - 12:59

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Hehe, jag sa ju att jag skulle hålla uppe i 1 vecka. Lirade inget igår men är redan sugen.
Så jag kan tänka mig vara med!

Skulle kunna tänka mig en match,
men har svårt att hinna till 2115 Zulu
:blush:
Skulle sitta fint med en vinst innan man kör igenom Halo3 ODST...

Ska försöka hinna med en "tidig" match men kan inte lova...

Postad 24 September 2009 - 13:01

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Skulle kunna tänka mig en match,
men har svårt att hinna till 2115 Zulu
Skulle sitta fint med en vinst innan man kör igenom Halo3 ODST...

Ska försöka hinna med en "tidig" match men kan inte lova...

Från vilken tid kan du? Jag vill inte köra allt för sent då jag ska upp 5,00 imorgon.

Postad 24 September 2009 - 13:10

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Från vilken tid kan du? Jag vill inte köra allt för sent då jag ska upp 5,00 imorgon.

*checking status*

Postad 24 September 2009 - 13:18

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hur går det för Minhembios COD4-klanen då? Vinner ni något?

Spoiler

Postad 24 September 2009 - 13:20

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Spoiler

haha morlock på dem bara

Postad 24 September 2009 - 13:22

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Spoiler

Spoiler
;)

Det går åt he-te för oss. Ingen vinst än. 4 matcher, 4 förluster.
Den första matchen vann vi i o f s men den ströks p g a att dom där snorungarna hoppade ur matchen tidigare.
Sen hade vi faktiskt en del otillåtna vapen/perks också.
Men för varje förlust kommer vi ett steg närmare en vinst...:P

Redigerat av BrittBastard, 24 September 2009 - 13:22.

Postad 24 September 2009 - 13:26

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

*checking status*

Kan nog strax efter 2115!

Postad 24 September 2009 - 13:34

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Kan nog strax efter 2115!

Jag skickar iväg en utmaning till 21,45 då. Jag tror jag tar 4v4 då det blir mindre kaos mer färre folk, dessutom verkar intresset vara sisådär.

Redigerat av Zdaarlight, 24 September 2009 - 13:36.

Postad 24 September 2009 - 13:46

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
jag kan nog vid 2145

Postad 24 September 2009 - 13:48

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Nu när ja kommit in lite i FPS svängen kanske man skulle haka på i klanen!
Ja kör ju förvisso mest BF 1943 för tillfället.

Postad 24 September 2009 - 13:53

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Nu när ja kommit in lite i FPS svängen kanske man skulle haka på i klanen!
Ja kör ju förvisso mest BF 1943 för tillfället.

Gör det! Bara in och regga dig på www.consolegaming.eu
Säg till mig, Zdaarlight, frass3 eller BennySlyden sen så fixar vi det!

Postad 24 September 2009 - 13:53

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

jag kan nog vid 2145

Kanon!

21,45:
- Zdaar
- Britt
- Fraz
- inzane

reserv: Benny ?

Postad 24 September 2009 - 13:54

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Kan nog oxå efter 21 så sätt mig som reserv ifallatt ngn av er inte kan.

Postad 24 September 2009 - 13:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Jag såg att SweD hade skickat en utmaning 22.15, men det hinner vi nog inte om vi ska lira 21.45.
Men om 21.45-matchen inte blir av så har vi ett alternativ.

Postad 24 September 2009 - 13:59

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Jag såg att SweD hade skickat en utmaning 22.15, men det hinner vi nog inte om vi ska lira 21.45.
Men om 21.45-matchen inte blir av så har vi ett alternativ.

Blir det mot SweD så vill jag vara med. :blush:

Postad 24 September 2009 - 14:04

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Blir det mot swed vill jag inte vara med :blush:

Postad 24 September 2009 - 14:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Blir det mot swed vill jag inte vara med :P

Är du rädd för att vi ska få stryk frasse? Vi har ju inte fått annat än stryk hittills.

Men det är väl så, det är alltid värre att göra bort sig för såna man känner. :blush:

Postad 24 September 2009 - 14:10

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Blir det mot swed vill jag inte vara med :blush:

Du ska vara med om det blir mot SweD. :P

Postad 24 September 2009 - 14:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Du ska vara med om det blir mot SweD. :blush:

Haha, jag kan också vara med, om det nu blir mot dom ikväll.
Förlorar hellre mot dom än några skrikiga brittiska snorungar.
Men som sagt var; jag tycker faktiskt alla lag, utom det första, har skött sig riktigt bra.

Zdaar, jag var inne och gav omdömen (stjärnor) till dom andra lagen vi mött.
Gav 4:or till alla då jag tycker alla skött sig bra, eller hur?

Bra att kolla på just stjärnorna när man ska utmana lag, och försöka undvika dom som har 1-3 stjärnor.
Hahaha, dom lag jag har kollat på hittills som endast har 1-2 stjärnor är uteslutande britt######r.

Postad 24 September 2009 - 14:20

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

reserv: Benny ?

Jag kan vara reserv. Kommer spela från 7-11 ikväll så jag är online. Bara hojta till om det behövs :blush:

Postad 24 September 2009 - 14:22

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Britterna skriker rätt mycket, typ "fan" osv osv.

Eller hur Britt? :blush:

Redigerat av Unregistered0b87209e, 24 September 2009 - 14:22.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.